Instock Utrecht

Vleutenseweg 382 3532 HW Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Instock Utrecht

Tegen voedselverspilling

De derde vestiging van Instock zit in het prachtige Jaffa gebouw aan de Vleutenseweg in Utrecht. Hier zetten ze voedselverspilling prominent op de kaart. De chefkoks koken met “de oogst van de dag” wat ook wel het prima voedsel is dat supermarkten weg zouden gooien. Daarmee worden steeds weer smakelijke, inventieve en betaalbare gerechten voor je op tafel getoverd!

Menuprijzen

• € 22,5 - € 27,5
    Dinermenu doordeweeks
  • € 22,5 - € 27,5
    Dinermenu in het weekend

Meer informatie over restaurant Instock Utrecht

Vanaf Utrecht CS neem je de bus en stap je bijna voor het restaurant uit. Neem hiervoor bus 19 (richting De Wetering via Terwijde), bus 28 (richting Vleuterweide), bus 37 (richting Maarssenbroek) of bus 39 (richting Maarssen).
  • : Parkeergarage Kop Van Lombok (Vleutenseweg 44)

Maandag t/m zondag 08:30 - 23:00

Eva K.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Ik ben al een paar keer langs geweest bij Instock Utrecht, voor zowel lunch als avond eten. Elke keer is het eten weer heerlijk en de bediening goed en heel aardig! Ik sta versteld hoe de koks elke week weer mooie gerechten kunnen neerzetten met gered voedsel. Als je aangeeft dat je vega bent of allergieen hebt is dat geen probleem en wordt er een net zo lekker gerecht voor je gemaakt.

Het is te merken dat het personeel met veel plezier werkt, dat stralen ze allemaal uit! Zeker een aanrader!

Voor mij het enige minpuntje is dat de toetjes vaak met fruit zijn :p ik hou van machtige toetjes met caramel of chocola.
Bregje D.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Het concept/idee vind ik erg goed. Minder verspilling en creatief koken met producten van die dag. Het eten was lekker, de wijn smaakte goed. Maar niet bijzonder. De prijs vind ik toch aan de hoge kant (gezien de grootte van de gerechten en het gebruik van de soort ingrediënten). En €4 bijbetalen voor minibakje potatoewedges vind ik jammer.
Ivan V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Mooi concept. Lekkere gerechten. Alleen de verschillende gangen kwamen net iets te snel na elkaar.
e.halberstadt .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Heerlijke voorgerecht, heerlijk tussengerecht, prima hoofdgerecht. Toetje wat eenvoudig. Bier van het huis, bammetje, errug verfrissend!
Ysbrân A.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Verrassende heerlijke gerechten in een leuke setting, houden keurig rekening met dieetwensen. Alles gaat relexed met een glimlach!
Lieke N.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Super initiatief om voedselverspilling tegen te gaan. Het eten ziet er spectaculair uit! Qua smaak was het gewoon prima. Zeker een aanrader.
Loulou E.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Op een dag in mei ontdekte ik Instock in Utrecht toen ik er toevallig langs kwam. Diezelfde avond kwam het restaurant op het Jeugdjournaal, want Instock gaat voedselverspilling tegen door te koken met producten die anders weggegooid zouden worden. Ik heb mijn zoon toen beloofd dat we er eens zouden gaan lunchen. Vanmiddag was het zover. We konden plaatsnemen aan de wat grotere tafel in de tuin achter het restaurant. De kinderen renden meteen naar het naastgelegen speeltuintje, zodat mijn man en ik de kaart rustig konden bekijken. We kozen de kimchi-burrito en de soep van de dag en de kinderen namen een karnemelkpannenkoekje met rode vruchten. Het waren mooi opgemaakte, originele gerechtjes die heel goed smaakten. De bediening was informeel, vriendelijk en vlot. Instock is een heel sympathiek restaurant waar ik zeker nog eens terug wil komen.
Yara B.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Super leuke avond gehad bij Instock Utrecht! Eten werd heel mooi gepresenteerd en was erg lekker! Ook werd bij elk gerecht een leuke en educatieve uitleg gegeven.
Beste Yara,

Dankjewel voor jouw mooie woorden! Het was voor mij een feest om jou samen met jouw zes vriendinnen te mogen verwelkomen bij Instock Utrecht. Wat een gezellige groep dames en wat fijn dat wij jullie hebben kunnen verassen met ons 'monochrome menu' inclusief de bijbehorende uitleg over alle vitamines in de gerechten.

Fijn weekend gewenst Yara en hopelijk tot de volgende keer!

marjolein F.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Afgelopen week heerlijk gegeten ! Wat een leuk restaurant en een heerlijk terras. Fijne en vriendelijke bediening. En niet geheel belangrijk het restaurant is met een missie . Van eten wat anders weggegooid zou worden iets heerlijks maken. We hebben de vier gangen menu gedaan en alle gangen waren top! Doordat het van eten word gemaakt wat anders weggegooid word is het menu wat er die dag in de keuken geleverd word, oftewel je hebt geen keuze :) wat voor mij prima is want zo hoef ik niet na te denken en zeker geen spijt want alles was heerlijk. Ze hebben ook hun eigen bier, het brood bier is zeker een aanrader !
Beste Marjolein,

Wauw, wat een enthousiasme en een hoop complimenten, dankjewel daarvoor! Het was ons een genoegen jou samen met jouw moeder en zus te mogen ontvangen bij Instock Utrecht. Super om te lezen dat jullie zijn verrast door alle gangen, het bammetjesbier en jullie plek op het terras in de tuin.

Wij kijken ernaar uit jullie weer eens te mogen verwelkomen!

Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Instock Utrecht is een superhip en trendy restaurant waar je tot de verrassende ontdekking komt dat koken met voedsel dat op dat moment voorradig is, een geweldig diner oplevert en de enorme voedselverspilling (al is het maar een klein beetje) een halt toeroept. Chapeau en ga zo door!
Beste Wilma,

Wauw, wat een mooie omschrijving van jouw ervaring bij Instock Utrecht, super! Wij zijn blij om te lezen dat je zo genoten hebt en op deze manier ook jouw bijdrage hebt geleverd aan de vermindering van voedselverspilling. Chapeau voor jou en jouw dochters Wilma en natuurlijk hopen wij jullie snel weer te mogen ontvangen!

Suzanne D.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Verrassende gerechten, super goed van smaak. Fijn terras, in de tuin aan de achterzijde van het pand. Top plekje voor n fijne avond!
Beste Suzanne,

Fijn dat wij jou hebben kunnen verassen met onze gerechten, de plaats in de tuin en onze service. Wij kijken ernaar uit jou weer eens te mogen ontvangen!

dpfderijk .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Ontzettend goed initiatief en heerlijk eten. Alleen de krukjes vind ik niks, met een driegangen diner zit je een tijdje dan zijn stoelen (liefst die goed zitten) gewenst, dit was overigens wel mogelijk en werdt niet moeilijk over gedaan. Service was goed
Beste Dominique,

Dankjewel voor jouw mooie woorden en feedback m.b.t. jouw ervaring van Instock Utrecht, super! Wij gaan eens kijken wat wij voor volgende zomer met deze krukjes kunnen doen. Voor nu is het voor ons geen enkel probleem om deze a la minute te vervangen voor stoelen met kussentjes. Hopelijk hebben wij jullie toch nog comfortabel van jullie driegangendiner kunnen laten genieten.

Fijn weekend gewenst en tot snel!

fenne V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Prachtige locatie, heerlijk originele kaart, geweldige bediening. Jammer dat ik dit nu pas heb ontdekt. Heerlijke makreelsalade voor slechts 8,50€! Geen geldklopperij zoals in menig ander tentje in Utrecht.
Beste Fenne,

Dankjewel voor deze complimenten! Wat fijn om te horen dat je zo hebt genoten van de makreel salade, de sfeer en de vriendelijke glimlach van mijn collega Hanne. Je bent natuurlijk altijd welkom om deze plek nog eens te komen ontdekken!

Trudy O.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Mooi concept en lekker eten
Beste Trudy,

Super, dankjewel! Ik hoop je gauw weer eens te mogen ontvangen om nog meer kilo's eten te kunnen redden!

Roos W.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Wezen lunchen op het mooie en rustig gelegen terras. Als ik de recensies zo lees hebben wij een beetje pech gehad qua bediening. Er was totaal geen aandacht voor ons. Dat terwijl het terras toch niet druk bezet was. Nadat we ons eten op hadden, hebben we een half uur voor een leeg bord gezeten, zelf maar op een lege tafel neergezet. We hadden nog wel zin in een kop koffie, maar na héél lang wachten zelf maar naar binnen gegaan om te vragen of we alsjeblieft nog iets mochten drinken, jammer!
Beiden hadden we de gerookte makreel salade. Prima, salade verder alleen de chips erbij begrepen wij niet helemaal.
Beste Roos,

Bedankt voor jouw eerlijke feedback en fijn dat je dit met mij deelt. Ik schrik van het feit dat je zo lang met een leeg bord voor je neus hebt gezeten en vervolgens zelf om nog een drankje moest vragen. Dat is zeker niet de service die wij willen bieden. Mijn excuses hiervoor! Zou jij alsjeblieft morgenmiddag contact met mij willen opnemen via 030-6628222 of via utrecht@instock.nl?

Dankjewel alvast en hopelijk spreken we elkaar per telefoon!

Remy D.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Super gerechten met een super missie! Alle gangen van het menu waren voortreffelijk. Een echte aanrader! We konden lekker buiten zitten, tot het te koud werd. Binnen wilden we van tafel wisselen omdat die waaraan we zaten toch te klein was voor 5 man. Dat was allemaal geen probleem. Goede & snelle service. Helemaal top!
Beste Remy,

Wat een enthousiasme en wat een complimenten, dankjewel! Fijn om hier jouw ervaring te mogen lezen en wat fijn om te horen dat je zo genoten hebt (als ik mij goed herinner samen met jouw familie). Wij proberen natuurlijk altijd in de wensen van onze gasten te voorzien, zo ook als de tafel net niet helemaal in de smaak valt.

Hopelijk komen jullie nog eens terug om jullie bijdrage te leveren aan het verminderen van voedselverspilling!

Annemieke P.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Instock stond al een tijdje op ons lijstje en vorige week vrijdag was het eindelijk zover. We hadden mazzel met het weer, dus we konden lekker in de gezellige tuin zitten. Daarbij kozen we een tafel met normale stoelen uit, want de krukjes bij sommige andere tafels leken me minder comfortabel. Ze laten mensen gespreid binnenkomen zodat er genoeg tijd is voor iedere ontvangst. We kregen inderdaad voldoende aandacht. Als aperitief dronken we een speels geserveerde prosecco terwijl de kaart werd toegelicht. Leuk dat manager Lisa zich persoonlijk voorstelde en ook de namen van haar collega's noemen. Dat maakt het heel persoonlijk :-)
Het tussengerecht (een ceviche van diverse groenten) was voor ons de topper van de avond, gevolgd door het toetje. Het hoofdgerecht vonden we het minst, maar desalniettemin nog best smakelijk. Je krijgt in elk geval zeer verrassende dingen voorgeschoteld en dat maakt ons nieuwsgierig wat ze de volgende keer serveren. De bijpassende wijnen waren lekker. Het tempo was die avond prima: niet gehaast, niet te lang wachten tussen de gangen door. Kortom: wij hebben een prima avond gehad en verheugen ons al op de volgende keer. (En wat leuk om een paar dagen later erachter te komen dat er nog een persoonlijk geschreven groet bij de rekening was gevoegd...)
Beste Annemieke,

Wauw wauw wauw, wat een fantastische review heb jij over jouw ervaring bij Instock Utrecht geschreven en wat een complimenten. Dankjewel daarvoor! Ik ben er een beetje stil van geworden. Ik vond het in ieder geval ook echt een feest om jullie samen te mogen verwelkomen en te laten genieten in onze tuin.

Hopelijk zie ik jullie snel weer en dan staat de prosecco voor jullie klaar!

Carry B.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Bediening was heel erg vriendelijk en legde heel goed uit wat elk gerecht bevatte. Maar te weinig bediening op teveel mensen, daardoor te lange wachttijden. Eten wat uitmuntend, heel creatief en heerlijk van smaak!
En het concept is geweldig!!! Geen voedselverspilling!
Beste Carry,

Bedankt voor jouw feedback m.b.t. de ervaring bij Instock Utrecht. Fijn dat het eten zo lekker was, super! Wij waren inderdaad net met een dame/heer te weinig om jullie de perfecte service te kunnen bieden. Onze excuses daarvoor!

Ik hoop dat je toch nog eens gauw terug komt om te genieten van het eten, een vriendelijke glimlach van onze medewerkers en de juiste service.

Trotter .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Het concept is een sympatiek idee, maar stokbrood van gisteren is nog steeds niet lekker, ook niet met olijfolie. Het eten was over het gehele menu te zout, in de pulled pork zaten botjes. Over vier gangen deden we meer dan 3,5 uur. En dan is €28 te duur voor wat je krijgt. Mooie locatie en blije hipster bediening zijn de weinige plussen hier.
nikkyvb .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Onze eerste keer eten bij InStock. Erg goede bediening, heerlijk gegeten. De stagiair had het menu samengesteld, dat werd ons van tevoren verteld. Dat klonk natuurlijk heftig, maar hij is wat ons betreft helemaal geslaagd. Bijzonder eten en goede smaken! De grote tuin is ook een fijne plek om te zitten.
Beste Nikky,

Wat fijn dat jullie avond bij Instock Utrecht zo geslaagd is geweest en dat jullie verrast zijn door het menu wat o.a. is samengesteld door onze leerling in de keuken. Wij vinden het super tof om hen mee te laten denken en hun creativiteit alle ruimte te geven. Kom je binnenkort ook eens terug voor lunch op ons mooie terras?

Fijne avond Nikky!