Instock Utrecht

Vleutenseweg 382 3532 HW Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Instock Utrecht

Tegen voedselverspilling

De derde vestiging van Instock zit in het prachtige Jaffa gebouw aan de Vleutenseweg in Utrecht. Hier zetten ze voedselverspilling prominent op de kaart. De chefkoks koken met “de oogst van de dag” wat ook wel het prima voedsel is dat supermarkten weg zouden gooien. Daarmee worden steeds weer smakelijke, inventieve en betaalbare gerechten voor je op tafel getoverd!

Menuprijzen

• € 22,5 - € 27,5
    Dinermenu doordeweeks
  • € 22,5 - € 27,5
    Dinermenu in het weekend

Meer informatie over restaurant Instock Utrecht

Vanaf Utrecht CS neem je de bus en stap je bijna voor het restaurant uit. Neem hiervoor bus 19 (richting De Wetering via Terwijde), bus 28 (richting Vleuterweide), bus 37 (richting Maarssenbroek) of bus 39 (richting Maarssen).
  • : Parkeergarage Kop Van Lombok (Vleutenseweg 44)

Maandag t/m zondag 10:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Instock Utrecht

Jeevan K.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2018
Vooral het concept is geweldig (anti voedselverspilling) en het personeel zit er boven op om rekening te houden met speciale wensen.
Tjitske K.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2018
Woow wat een goede avond was het gister! Ik ben er samen met mijn zusje naar Instock Utrecht geweest en ze hebben ons heel erg geïnspireerd. Het was een leuke avond met vriendelijk geduldig personeel. De gerechten waren hemels! Het maakt niet uit welk gerecht je bestelde, een verkeerde keuze bestaat niet, hoogstens een betere. Zeker het aanraden waard, leuker dan een avondje theater.
Beste Tjitske,

Bedankt voor deze fantastische complimenten, super! Mijn collega Maartje vond het een feest om jullie in onze tuin te mogen ontvangen! Jullie enthousiasme werkte ook aanstekelijk voor haar, leuk!

Wij kijken uit naar jullie volgende bezoek!

Ellen S.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Wat kan je hier heerlijk eten!
Een goed concept, om eten niet verloren te laten gaan. En dan ZO lekker! Chapeau!
Wwat een creatieve keuken brigade en wat een vriendelijk enter zake kundige bediening.
Beste Ellen,

Wauw, wat een prachtige complimenten! Dankjewel! Volgens mij hebben wij er een supporter van Instock bij gekregen en dat vinden wij het grootste compliment dat we kunnen krijgen. Wij kijken uit naar je volgende bezoek!

Een zonnige dag gewenst!

Ivonne G.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Mooie lokatie, lekker gegeten. Vriendelijk personeel. Mooi idee om zo met eten om te gaan.
Beste Ivonne,

Bedankt voor deze mooie beoordeling, super! Het was mij een waar genoegen jullie met z'n 8en bij ons in de tuin te mogen ontvangen. Wat een gezellige groep waren jullie met oprechte interesse voor Instock! En daarom voor mij extra leuk om nog wat tweede desserts op tafel te mogen zetten!

Fijne dag gewenst en graag tot snel!

Iris G.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Leuk concept, lekker gegeten en leuke bediening. Eten kwam alleen heel erg snel achter elkaar. We hadden het bord nog niet leeg of de volgende gang stond al klaar. Dat had wel wat langzamer gemogen. Het eten was lekker en gezond en niet te veel, eigenlijk precies goed! Ik denk niet dat ik op korte termijn terug kom maar ik onthoud het wel en raad het iedereen aan om eens uit te proberen.
Beste Iris,

Heel erg bedankt voor jouw mooie beoordeling, super! Fijn dat je zo hebt genoten bij ons en dat je het restaurant aan andere zou aanbevelen, wauw! Vervelend om te horen dat je het tempo als zeer hoog hebt ervaren, dat is niet de bedoeling geweest. Wij willen onze gasten altijd op gepaste snelheid bij ons laten tafelen. Daarom willen wij jou ook graag op korte termijn ontvangen! Als je reserveert via utrecht@instock.nl krijg je het aperitief en de koffie/thee na van ons cadeau!

Fijne dag gewenst en hopelijk tot gauw Iris!

Dominique H.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Leuk concept, goed gegeten en vriendelijk personeel. Helemaal goed dus:)
Ga er zeker nog eens eten. Zeker eenreder als je bewust en goed wilt dineren.
Beste Dominique,

Bedankt voor deze fantastische complimenten, super!

Wij kijken uit naar jullie volgende bezoek!

Jip K.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Ik had twee vrienden uitgenodigd waarvan de één net de opleiding voor chefkok heeft afgerond. We hebben genoten van de creatieve opmaak. en de verrukkelijke smaak. Het was een super avond op deze unieke lokatie.in Utrecht.
Beste Jip,

Bedankt voor deze mooie complimenten, zeker van iemand die net de opleiding tot chef-kok heeft afgerond, super leuk!

Fijne dag gewenst en wij kijken uit naar jullie volgende bezoek!

Bas H.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
We gingen er heen vanwege het gave concept. Koken met overgebleven eten. Ik was extreem positief verrast over de creatieve bijzondere gerechten. Super.
Beste Bas,

Bedankt voor deze mooie complimenten, super! Leuk dat je zo verrast werd door onze creatieve gerechten! Hopelijk heeft de service en atmosfeer daar ook een bijdrage aan geleverd! Kom je snel weer een terug om nog meer eten te kunnen redden van de verspilling? Dat is toch nog eens extra leuk uit eten gaan?

Fijne dag gewenst Bas!

JanDirk B.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
heerlijk eten, mooi en verzorgd opgediend en vriendelijk personeel. En dat gecombineerd met een geweldige doelstelling, namelijk overtollig supermarktvoedsel redden! We komen snel wéér!
Beste Jan-Dirk,

Bedankt voor deze complimenten, super! Goed dat jullie snel weer onze kant op komen om nog meer voedsel van de verspilling te kunnen redden! Heb je onze speciaalbiertjes al eens geproefd? Daarmee red je zelfs 2 aardappels of 2 boterhammen per biertje. Dat is nog eens verantwoord bier drinken!

Fijn weekend gewenst en graag tot snel!

Kave V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Het idee achter het restaurant is goed, maar ik vraag me eerlijk af hoeveel van het eten dat wij hadden echt 'gered voedsel' is. Mooie smaak combinaties. In het begin moesten we vreselijk lang op alles wachten, maar nadat we vertelden dat we niet de hele avond de tijd hadden ging het tempo naar een fijne snelheid. De uitleg telkens is voortreffelijk, het eten was lekker, niet alle gerechten even lekker.
Beste Kave,

Bedankt voor jouw mooie beoordeling! Ongeveer 85% tot 100% van alles wat je eet en drinkt in ons restaurant is gered! Eigenlijk bijna alle aardappelen, groenten, fruit, vis, vlees en wijnen zijn gered! Een kleine 15% is inkoop, denk aan kruiden, zuivel en frisdranken/bieren. Dit om technieken in de keuken te kunnen toepassen en om jullie een lekker speciaalbiertje te kunnen serveren. Als we iets inkopen dan proberen we dat ook zo duurzaam mogelijk te doen, bijv. lokaal, biologisch of met een sociaal aspect! Jammer dat deze uitleg niet bij jou aan tafel is overgekomen! Gelukkig was dat bij de gerechten wel het geval als ik je bericht zo eens lees, tof!

Graag tot de volgende keer Kave! Eind juli hebben we weer nieuwe gerechten die zeker het proberen waard zijn!

Koldo V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Ontvangst was goed. Duurde wel even voordat we menukaarten ontvingen. Drank en uitleg volgden weer later. Vind dat prijs in verhouding tot porties wel wat beter kan. Wel prima sfeer. Eten was lekker.
Beste Koldo,

Bedankt voor jouw feedback en complimenten m.b.t. jouw bezoek aan Instock Utrecht! Leuk dat je er was en wij gaan met jouw feedback aan de slag, dankjewel!

Wij kijken uit naar je volgende bezoek! Geniet van het zomerse weer!

Eveline V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Heerlijk gegeten. Maar vooral door de enthousiaste bediening komen we zeker nog een keertje terug.
Beste Eveline,

Bedankt voor jouw beoordeling, super! Fijn dat ons enthousiasme bij jou en jouw tafelgenoot is overkomen! Dat horen wij natuurlijk graag! Kom je binnenkort nog eens terug om meer voedsel te redden van de verspilling en mee te gaan in ons enthousiasme voor deze missie?

Fijn weekend gewenst Eveline!

Gerda V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Het concept is prachtig: koken vanuit het ideaal om de verspilling van voedsel tegen te gaan. En als je daar dan heerlijke gerechten van weet te maken, die er ook nog eens heel mooi uit zien! Wij hebben heerlijk!!! gegeten. Ik kom nog eens terug.
Beste Gerda,

Bedankt voor jouw mooie woorden, fantastisch!

Wij kijken uit naar je volgende bezoek!

Iris J.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Bijna twee uur gewacht op voorgerecht. En bij navraag werd er gezegd: ‘Volgende keer even laten weten als je haast hebt.’
Haha.
Beste Iris,

Bedankt voor jouw beoordeling! Ik vond het ontzettend leuk om jou samen met jouw tafelgenoot gisteravond in ons restaurant te mogen ontvangen. Heerlijk dat jullie zo enthousiast waren en oprecht geïnteresseerd in ons en het restaurant. Des te jammer vind ik het dat het bij jullie tafel (mede dankzij een fout in ons kassasysteem) de gerechten zolang op zich hebben laten wachten. Hierbij nogmaals mijn oprechte excuses! Uiteraard is het niet de bedoeling dat het zolang op zich laat wachten, maar het is wel altijd fijn om van tevoren te weten of jullie gebonden zijn aan een bepaalde tijd zodat wij daar rekening mee kunnen houden. Kom je binnenkort nog eens terug voor een herkansing? Wanneer je via utrecht@instock.nl reserveert onder vermelding van jouw naam zijn de drankjes gedurende het diner voor onze rekening!

Fijn weekend gewenst Iris en hopelijk tot een volgende keer!

Rob D.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Heerlijk eten, heel attente bediening. Helemaal goed. Buiten gezeten op het terras waar je goed bent afgeschermd van het weggeluid van de Vleutense weg.

En de bijdrage aan milieu os natuurlijk super!
Beste Rob,

Heel erg bedankt voor deze mooie beoordeling en complimenten, super! Wat was het een feest om jullie bij ons in de tuin te mogen ontvangen! Super fijn om te horen dat jullie zo genoten hebben. Jammer dat jullie (tijdelijke) 2 extra tafelgenoten net voor het dessert weer weggingen, als ik jou mag geloven hebben die heel wat gemist! Voor jullie volgende bezoek, reserveer dan even via utrecht@instock.nl onder vermelding van jouw naam! Dan zorg ik dat er wat huisgemaakte drankjes en gingerbeer klaar staat.

Fijn weekend gewenst en ik kijk uit naar jullie volgende bezoek!

Nora B.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Leuke formule, restaurant met een missie! Wij hebben heerlijk gegeten, de bediening was erg plezierig. Persoonlijk vond mijn partner de zalm wat te vet. De tijd tussen de gerechtjes zou iets korter kunnen. Wij waren er op zaterdagavond trouwens.
Beste Nora,

Heel erg bedankt voor deze mooie beoordeling en het delen van jullie feedback, super! Fijn om hier terug te mogen lezen dat jullie zo hebben genoten van het eten en van onze plezierige service. Het buikje van de zalm is inderdaad een wat zouter en vetter gerecht door middel van de conserveringstechniek pekelen en het buikje is een wat vetter stukje van de vis. Over smaak valt wellicht te twisten?!

Fijn weekend gewenst en graag tot de volgende keer!

Hartelijke groet,

Daan - Assistent restaurant manager Instock Utrecht
Nanda V.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Heerlijke, originele gerechten in een mooie, gezellig setting en nog eens duurzaam en verantwoord ook - top! Het terras achter het restaurant is ook heerlijk op een zomerse avond.
Beste Nanda,

Heel erg bedankt voor de positieve beoordeling, wauw! Wij staan altijd klaar om alle gasten met een lach meer over onze achterliggende gedachte te vertellen, fijn dat dat enthousiasme over de manier waarop wij te werk gaan is overgekomen. Goed om te horen dat wij weer een supporter van Instock erbij hebben gekregen!

Fijn weekend gewenst en tot de volgende zomerse avond in onze tuin!

K.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
goed concept, originele kaart, heerlijk gegeten (en de biertjes zijn ook een aanrader!). er werd ook goed rekening gehouden met extra dieetwensen. in mijn geval was ik super blij dat bijna alles veganistisch klaargemaakt kon worden.
Iris V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Eten was erg lekker en bijzonder. Ook het terras was heerlijk om te kunnen eten. Ben hier nu voor de tweede keer geweest. Eten is elke keer lekker en bediening vriendelijk, alleen duurt het allemaal érg lang. Dat is het enige minpunt.
Justin A.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Super service die rekening hield met het feit dat we haast hadden. Leuke verhalen bij de gerechten en de gerechten zelf waren absoluut heerlijk! Zeker een aanrader.