Instock Utrecht

Vleutenseweg 382 3532 HW Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Instock Utrecht

Tegen voedselverspilling

De derde vestiging van Instock zit in het prachtige Jaffa gebouw aan de Vleutenseweg in Utrecht. Hier zetten ze voedselverspilling prominent op de kaart. De chefkoks koken met “de oogst van de dag” wat ook wel het prima voedsel is dat supermarkten weg zouden gooien. Daarmee worden steeds weer smakelijke, inventieve en betaalbare gerechten voor je op tafel getoverd!

Menuprijzen

• € 22,5 - € 27,5
    Dinermenu doordeweeks
  • € 22,5 - € 27,5
    Dinermenu in het weekend

Meer informatie over restaurant Instock Utrecht

Vanaf Utrecht CS neem je de bus en stap je bijna voor het restaurant uit. Neem hiervoor bus 19 (richting De Wetering via Terwijde), bus 28 (richting Vleuterweide), bus 37 (richting Maarssenbroek) of bus 39 (richting Maarssen).
  • : Parkeergarage Kop Van Lombok (Vleutenseweg 44)

Maandag t/m zondag 08:30 - 23:00

Mignon B.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Wij hebben echt heerlijk gegeten! Superleuke locatie en mooi ingericht restaurant. Vanwege het weer konden we lekker buiten op terras zitten, erg gezellig. Het totale concept spreekt mij erg aan. Vooral het idee achter het 'redden' van de diverse producten! Ook de bediening was erg goed, men nam de tijd om bij elke gang een verhaaltje over het gerecht te vertellen. Top!
Simon V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
De drankjes mochten iets sneller opgenomen geworden. Verder was het een uitekend verzorgde avond!
Beste Simon,

Het was mij een genoegen jullie afgelopen zondag te mogen ontvangen bij Instock Utrecht. Helemaal super om te lezen dat jullie hebben genoten. Excuus voor de trage opstart m.b.t. de drankjes. goed dat je dit aangeeft als feedback. Daar gaan wij zeker mee aan de slag!

Fijne avond gewenst en ik hoop jullie binnenkort nog eens te mogen ontvangen bij Instock Utrecht.

Evelyn O.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Heel leuk concept. Iedere keer wat anders. Fijne sfeer en vriendelijk personeel. Echt een aanrader! Misschien niet in het centrum maar de moeite waard.
Milena K.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Pieter L.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Oogst van de dag stond boven het 4-gangen menu geschreven op een schoolbord. En mijn partner en ik hebben culinair geoogst. Het was geweldig op het mooie lommerijke terras aan de achterzijde van het restaurant.
Voorgerecht was een pittige rode curry soep. Tussengerecht tomaten beignets. Hoofdgerecht vietnamese bahn ni met malse rib-eye, groenten en heerlijke sauzen. Het nagerecht een tropische che op basis van kokos met diverse verschillende fruitsoorten. Wij hebben genoten van zowel het eten als van de deskundige vlotte bediening en zullen zeker deze aanwinst in Lombok wederom gaan bezoeken.
Beste Pieter,

Veel dank voor jouw mooie woorden, super! Het was mij een waar genoegen om jou samen met jouw vriendin te mogen ontvangen bij Instock Utrecht. Zeker toen ik hoorde dat jij al 67 jaar in Lombok woont, erg bijzonder!

Ik hoop dat ik jullie samen gauw nog eens terug zie!

Joella V.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
service was heel goed. het hoofdgerecht was erg flauw en niet in verhouding tot de pijs. We gaven dit eerlijk aan, maar er werd vervolgens niets met die feedback gedaan - een korting of gratis drankje oid. Ik vind het concept supertof, de aankleding mooi, het personeel vriendelijk, maar het eten was niet echt smaakvol/lekker. Dus zou hier niet gauw teruggaan.
Beste Joella,

Bedankt voor jouw feedback m.b.t. tot jouw ervaring bij Instock Utrecht. Fijn om te lezen dat de service zo in de smaak viel, maar vervelend dat dit voor jou voor het eten niet op gaat. Zeker wanneer je aangeeft dat er met jouw feedback niets werd gedaan. Zou jij alsjeblieft contact met mij willen opnemen via 030-6628222 of via utrecht@instock.nl?

Dankjewel alvast en hopelijk spreken we elkaar gauw!

Mariska S.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Het was deze week het "Turkse menu" en alle gangen vonden we heerlijk ! Bediening heel attent en aardig en ze gaven goede uitleg over het eten. Sfeer op terras relaxed en minder gehorig dan binnen.
Beste Mariska,

Bedankt voor jouw mooie woorden en enthousiasme. Erg leuk dat je weer bij ons was, ditmaal op het terras!

Fijne avond gewenst en graag tot de volgende keer!

Esther D.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Na twee uur wachten hadden we alleen het voorgerecht ontvangen, tussen, hoofd en nagerecht moesten nog komen. Het is een restaurant met maar een menu, hoe makkelijk kun je het maken voor de keuken! Eten was verder prima, maar de verhalen over de gerechten, zoals ijs met stengels van orchideeën, voelde als een groot marketing verhaal. Dit was dus een eenmalig bezoek.
Beste Esther,

Bedankt voor jouw feedback over jouw ervaring bij Instock Utrecht. Wij vinden het super jammer dat wij jou niet de perfecte Instock indruk hebben kunnen geven en dat je te lang hebt moeten wachten. Dat is natuurlijk niet de service die wij na willen streven. Onze excuses daarvoor!

Was het voor de keuken maar zo makkelijk om een menu samen te stellen op basis van de onverkochte producten, maar dat is juist onze uitdaging. Het uitleggen van de gerechten en bijbehorende details vinden wij juist tof om te doen om gasten te vertellen hoe bepaalde smaken tot stand komen. Met name omdat het vaak smaken zijn die gasten (nog) niet in hun eigen keuken gebruiken. Had jij wel eens eerder Falepi (fake salepi) gegeten dat inderdaad normaal gesproken gemaakt wordt op basis van de stengels van de Orchidee plant?

Ik hoop dat je toch nog eens langskomt om verrast te worden!

Hans S.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Wij hebben recent met vrienden gegeten bij Instock Utrecht.
Wat een feest; het weer was goed , zon aan de hemel en konden dus buiten in de tuin op t terras eten. We werden zeer gastvrij ontvangen Kort daarop werd aan ons het weekmenu uitgelegd. Er is recent een vleugje Turks in de keuken gespot ( nieuwe aanwinst keuken personeel?) wat t ook is, t resultaat mag er zijn, de smaak van het weekmenu (die week) was waanzinnig en verrassend . De combi's en de wijze van opdienen : elke keer weer n plaatje. Top gegeten !
Ps aanrader doet het wijn arrangement: ieder gang n ander wijntje, betaalbare smaakvolle wijn die past bij t gerecht !
Wanneer gaan we weer ????????????????
Dirk Jan H.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Anouk B.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Jantine R.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Eten wat de pot schaft, uiteraard een verrassing wat je dan op je bord krijgt. Bij instock wisten ze heel goed leuke, smakelijke smaakcombinaties te maken. Die je uitdagen je culinaire horizon te verbeden. De bediening was erg gastvrij en bedienden ontzettend goed; op tijd een gevuld glas, goede kennis van eigen producten en gaven goed advies.
Beste Jantine,

Dankjewel voor alle complimenten. Super om dit hier terug te mogen lezen! Ik ben blij dat wij jou hebben kunnen verassen met onze gerechten en gastvrijheid. Dat is precies wat wij graag horen!

Wij hopen jou binnenkort weer eens te mogen verassen!

Maud D.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Een ontzettend mooi en good feeling restaurant. De presentaties van de gerechten zijn echt fantastisch, uniek en gewoon heel mooi. Dan komt daarnaast nog de smaak met een hap heb je 6 verschillende smaken in je mond wat zorgt voor een expolsie aan smaak echt heerlijk!
En dan de bediening wat er voor zorgt dat deze beleving nog mooier wordt ze weten precies hoe ze dat moeten aanpakken. Aandacht, uitleg en vakkennis is wat ze bij instock heel goed begrijpen.
Beste Maud,

Wauw, wauw, wauw wat een mooie woorden! Dankjewel hiervoor! Wij kijken ernaar uit jou binnenkort weer te mogen ontvangen bij Instock Utrecht.

Fijn weekend gewenst!

Axel D.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Gisteren heerlijk gegeten en een hele leuke formule. Leuk personeel, live muziek en gewoon een gezellige ambianse. Zeker de moeite waard!
Beste Axel,

Wat leuk om te lezen dat je lekker hebt gegeten onder het genot van gezellige muziek. We hopen je zeker nog weer te mogen op ons terras buiten!

Geniet nog even van het mooie pinksterweekend!

STEM
Arco V.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Een maand geleden heerlijk gegeten bij Instock. Je wordt ondergedompeld in een prachtig concept. Een restaurant dat vanuit duurzaamheid je een bijzondere avond geeft. Eten is niet duur en van prima kwaliteit en verrassend van samenstelling. Top concept in een prima restaurant. Ga zo door!!
Beste Arco,

Bedankt voor je mooie woorden! We hopen je zeker nog een keer te ontvangen om zo samen nog meer eten te redden!

Fijn weekend nog Arco!

STEM
Rianne V.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Wij hadden het driegangendiner voor 23.50 en het was allemaal lekker! Aangezien ze elke keer koken met wat er door AH Zaandam geleverd wordt, heeft het niet zoveel zin om te schrijven wat we kregen... het is steeds de oogst van de dag. Het tempo lag wel wat laag, we moesten steeds best een tijdje wachten tussen de verschillende gangen. Wij zaten heerlijk buiten door het mooie weer maar binnen is het ook prima en sfeervol ingericht.
Als lunch al twee keer hier de Proeverij van de Chef genomen, allemaal lekkere kleine hapjes op een plank geserveerd. Een aanrader!
Beste Rianne,

Bedankt voor je leuke reactie. Leuk om te lezen dat je zowel ons 3-gangen menu als de proeverij met de lunch hebt geprobeerd. We hopen je uiteraard nog eens opnieuw te mogen verassen komende zomer buiten op het terras.

Fijn weekend gewenst!

Rowan V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Voor de tweede keer bij Instock gegeten, heel erg fijn weer! Voor het eerst op het terras met een live bandje. Band was echt top!

Onwijs lekker gegeten weer en met live muziek was het een fijne afsluiting van het weekend. Zeker aan te raden om in de zomer op het terras te eten!
Beste Rowan,

Wat leuk om jouw ervaring hier te mogen lezen, dankjewel! Kom je binnenkort een keertje de lunch uitproberen?

Fijn pinksterweekend nog even Rowan!

Sarah W.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Matig gegeten. Erg druk en weinig bediening. Uiteindelijk van 20.00-23.00 gezeten. 3 gangen en 2 drankjes kunnen bestellen. Het voor gerecht was een lekker soepje, het hoofd gerecht plakkerige sushi rijst met een droog gehakt mengsel en sterke niet nader omschreven kruiden mengsel. We hebben meer dan de helft laten staan (jammer als je voedselverspilling wil tegen gaan!). Het idee van het restaurant is goed maar het restaurant blijkt gewoon afspraken te hebben met de leverancier en dus niet alles is "gered van de verspilling". Niet voor herhaling vatbaar.
Beste Sarah,

Bedankt voor jouw feedback over jouw ervaring bij Instock Utrecht. Mijn excuses voor het feit dat de ervaring voor jou niet zo is verlopen zoals verwacht en/of gehoopt. Ik ga aan de slag met de feedback m.b.t. snelheid in de service.

We werken inderdaad samen met diverse leveranciers om zo nog meer eten te redden. Juist deze leveranciers leveren 100% rescued food wat onze chefs weer gebruiken in de 'oogst van de dag'.

Ik hoop dat je binnenkort nog eens terug komt voor een herkansing zodat wij jou extra in de watten kunnen leggen? Reserveer je dan even via 030-6628222 of via utrecht@instock.nl en vraag even naar mij of mijn collega Lisa?

Mari-anne H.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Goede formule
Beste Marianne,

Dankjewel! Kom je binnenkort nog eens terug voor ontbijt, lunch, diner of een borrel? Met het mooie weer kun je ook heerlijk vertoeven op ons terras.

Lioneyes .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Instock is een leuke plek, mooi ingericht en de wijnen zijn prima. De kwaliteit van het eten viel me eerlijk gezegd tegen. Ik denk vooral omdat ik voor 75 euro met z'n tweeen elders (veel) lekkerder kan eten... Kortom, een prijs/kwaliteitverhouding-dingetje. Niettemin: mooi concept.
Beste Lioneyes,

Bedankt voor het delen van jouw ervaring bij Instock Utrecht. Jammer om te lezen dat de kwaliteit van het eten jullie tegen is gevallen. Ik hoop dat je binnenkort toch nog eens terugkomt voor een tweede kans!

Fijne avond gewenst!