Instock Utrecht

Vleutenseweg 382 3532 HW Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Instock Utrecht

Tegen voedselverspilling

De derde vestiging van Instock zit in het prachtige Jaffa gebouw aan de Vleutenseweg in Utrecht. Hier zetten ze voedselverspilling prominent op de kaart. De chefkoks koken met “de oogst van de dag” wat ook wel het prima voedsel is dat supermarkten weg zouden gooien. Daarmee worden steeds weer smakelijke, inventieve en betaalbare gerechten voor je op tafel getoverd!

Menuprijzen

• € 22,5 - € 27,5
    Dinermenu doordeweeks
  • € 22,5 - € 27,5
    Dinermenu in het weekend

Meer informatie over restaurant Instock Utrecht

Vanaf Utrecht CS neem je de bus en stap je bijna voor het restaurant uit. Neem hiervoor bus 19 (richting De Wetering via Terwijde), bus 28 (richting Vleuterweide), bus 37 (richting Maarssenbroek) of bus 39 (richting Maarssen).
  • : Parkeergarage Kop Van Lombok (Vleutenseweg 44)

Maandag t/m zondag 10:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Instock Utrecht

Tessa L.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Naomi R.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2018
Gisteravond een hele leuke documentaire avond gehad in Utrecht met een schoolvriendinnetje! Inspirerend, knus met een klein groepje en goed georganiseerd.
Alicia J.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Een van de beste restaurants waar ik ooit heb gegefen. Echte aanrader.
Beste Alicia,

Wauw! Wat een fantastische complimenten, daar worden we zelfs een beetje stil van! Dankjewel! Het was een feest om jullie afgelopen zaterdag te mogen ontvangen in onze tuin (want ja dat kon nog!)

Kom je de sfeer ook een keertje binnen proeven?

Meggy P.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Ongelooflijk knap hoe met toch redelijke basisproducten je voor je gevoel een haute cuisine diner krijgt voorgeschoteld.
Knappe smaakcombinaties die gewoon ontzettend lekker zijn!
Beste Meggy,

Woooowieeee, haute cuisine! Dat hoort de keuken maar al te graag! Heel erg bedankt voor deze mooie review, super! Begin november starten we weer met een nieuwe menukaart, kom je testen of deze ook haute cuisine genoeg is? Alvast een tipje van de sluier: monochroom.. Hmmm..

Suzan V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
Fantastisch!
Beste Suzan,

Hey, wij vonden het pas fantastisch dat jij er was! Jij hebt namelijk eten gered van de verspilling, well done!

Geniet van deze mooie dag en we hopen jou snel weer te mogen verwelkomen!

Janjr .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2018
De sfeer in het restaurant is geweldig en de creatieve manieren die worden bedacht om voedselverspilling tegen te gaan zijn prachtig. Het eten smaakt heerlijk. Heb weer genoten van mijn avond.
Dag Jan,

Bedankt voor deze mooie review, super! Fijn dat de sfeer er voor jou zo uitspringt, wij doen er altijd alles aan om een zo'n gezellig, persoonlijk toch zo professioneel mogelijke sfeer te kunnen creëren!
Begin november starten we weer met een nieuwe menukaart, kom je testen of deze ook in de smaak valt? Alvast een tipje van de sluier: monochroom.. Hmmm..

Marlous V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Gisterenavond gegeten bij Instock. We werden vriendelijk ontvangen, elk gerechtje is een kunstwerk op je bord. We hebben heel erg lekker gegeten, voor een mooie prijs. Komen zeker nog eens terug!
Beste Marlous,

Bedankt voor deze mooie review, super! Wauw, kunstwerkjes, wat een mooi compliment!
Begin november starten we weer met een nieuwe menukaart, kom je testen of dit ook weer kunstwerkjes zijn? Qua kleur zou dat wel moeten kunnen.. Alvast een tipje van de sluier: monochroom..

Kevin O.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2018
Enthousiast team met creatief eten. Niet het gebruikelijke stuk vlees, frites en groente garnering maar eens een keer iets anders. Lekker
Beste Kevin,

Heel erg bedankt voor jouw beoordeling, super! Fijn dat wij jou hebben kunnen verassen met onze gerechten, dat is precies wat hopen te doen, juist omdat we met producten koken die in principe iedereen kan kopen :)

Wij kijken uit naar je volgende bezoek!

Willemijn J.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Door de 4 kleinere gangen was het echt een smaak ontdekking, erg genoten!
Prachtige locatie en leuk dat de keuken open is!
Was top! Kom zeker terug !
Beste Willemijn,

Bedankt voor deze mooie review, fantastisch! Kom je in november weer op smaak ontdekkingstocht? Er komt een nieuw menu aan, woehoeeee! Alvast een tipje van de sluier: monochroom.. Hmmm..

Carla V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Heerlijk gegeten, aparte gerechten en zeer smaakvol! En dan tegelijkertijd aan het tegengaan van voedselverspilling werken, wat wil je nog meer...
Dag Carla, goedemiddag,

Kijk, jij hebt het helemaal door! Lekker eten en tegelijkertijd voedsel redden van de verspilling, goed en gezellig bezig! Leuk dat je er was en tof dat je hier zo'n mooie review voor ons hebt achter gelaten, dankjewel daarvoor!

Wij kijken uit naar je volgende bezoek!

Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
supergoed initiatief en heel goed eten met heerlijke aparte gerechten. Tip: ook dagschotels aanbieden of met producten van de dag wisselgerechten aanbieden. Alleen een vaste kaart voelt toch een beetje raar, alsof je al weet wat voor voedsel je gaat redden :).
Door ook goedkopere menu's aan te bieden wordt het een initiatief dat voor meer mensen bereikbaar is. Nu maakt de prijs dat het exclusief is en dat past naar mijn idee weer minder bij het ideaal.
Wel echt heerlijk verrassend gegeten
Beste Jolanda,

Heel erg bedankt voor jouw enthousiasme en ook voor de feedback die je hier schrijft. Heel erg fijn om feedback van onze gasten te krijgen zodat we kunnen blijven verbeteren wat we doen! Daar gaan we zeker mee aan de slag!

Natuurlijk weten we nooit wat voor voedsel we exact gaan redden, maar inmiddels redden we zoveel voedsel van de verspilling dat we ons eigen Food Rescue Center gestart zijn. Hier nemen wij, maar ook andere horeca ondernemers AGF producten af. Dit kun je zien als een AGF groothandel in anders verspilde aardappelen, groente en fruit. Op basis hiervan weten we steeds beter wat we ongeveer in huis hebben en komt deze mooie kaart tot stand. En nog veel belangrijker: wij hopen zo een voorbeeld aan andere horeca ondernemers te kunnen geven, want voedselverspilling verminderen en in je kaart verwerken hoeft niet zo ingewikkeld te zijn ;)

Hopelijk zien we je gauw weer Jolanda!

van Zoelen J.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
InStock draait om 'rescued food', maar je kunt er beter heen gaan om gewoon hartstikke lekker en origineel te eten. Dat het gemaakt is om verspilling te voorkomen, is dan een mooie bijvangst. Fijn restaurant in de Jaffa Villa. Markante plek in Utrecht.
Beste Joris,

YES! Mission accomplished! Dit vind ik nou zo tof om te horen, dankjewel!
Kom je snel weer genieten en ohja eten redden van de verspilling?

Geniet van je dag Joris!

V.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
lekker eten en mooi wat ze van de producten die ze ophalen maken. het is een leuke locatie met een mooie tuin. ik kom zeker terug
Beste V.,

Heel erg bedankt voor deze mooie woorden, super leuk!

Wij kijken uit naar je volgende bezoek bij ons!

Ruud S.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2018
Toveren met groenen is aan Instock wel over te laten. Een avond lang smaaksensaties! Een zeer aansprekend concept met sterke uitvoering.
Beste Ruud,

Hartelijk bedankt voor de positieve recensie! Smaaksensaties is inderdaad iets waar onze keuken iedere dag mee bezig om onze gasten te laten zien wat er nog allemaal gedaan kan worden met geredde producten. Wij hopen jou weer een keer te ontvangen in ons restaurant!

Gastvrije groeten,

Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Echt een ervaring ipv een etentje!
Mooi ingericht restaurant, super aardige bediening en het eten was een grote smaaksensatie; genieten van elk hapje.

Het was heel speciaal, mijn complimenten!
Beste Annemarie,

Ontzettend bedankt voor deze top recensie! Wij zijn erg trots om te horen dat de ervaring bij ons zo geweldig was. Wij hopen jou snel weer te ontvangen in ons restaurant!

Hartelijke groeten,

Bob J.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Heerlijke vernieuwende smaken ontdekt! Echt heel erg lekkere combinaties. De grote van de porties i.c.m. een 4 gangenmenu is precies goed.
Beste Bob,

Dankjewel voor jouw mooie recensie! Ons 4-gangen diner is door de portiegrootte die wij gebruiken inderdaad precies voldoende voor een volwaardige maaltijd, fijn dat jij dit nu ook kan beamen! Tot de volgende keer bij Instock Utrecht!

Anne Fleur V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Het leuke van instock is dat ze ontzettend creatief zijn met eten, elk gerecht is weer een verassing. Ook het zelfgebrouwen 'bammetjesbier' viel erg goed in de smaak.
Beste Anne Fleur,

Super om te horen dat wij jou hebben kunnen verassen met onze creatieve gerechten! Als het bammetjesbier dan ook nog goed in de smaak valt zijn wij helemaal tevreden! Bedankt voor de recensie en tot ziens!

Gastvrije groet,

Nietweinig .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Mooie plek, goed concept en lekker gegeten!
De pieper- en bammetjesbiertjes waren ook top.
Wil zeker nog eens terug komen.
Beste Nietweinig,

Bedankt voor de beoordeling! Wij zijn zelf ook groot fan van onze pieper- en bammetjesbier, zo te zien hebben wij er een fan bij gekregen! Kom snel weer een keer langs om wat te eten onder het genot van een biertje!

Annet M.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Leuk concept. Gerechten zien er mooi uit.
Beste Annet,

Dankjewel voor de positieve recensie en goed om te horen dat de opmaak van onze gerechten goed in de smaak is gevallen! Tot de volgende keer bij Instock Utrecht!

Mart J.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Alweer heerlijk gegeten hier. Ook de bediening is top! Lekker ontspannen.
Beste Mart,

Bedankt voor deze complimenten, super om te horen dat je het zo ontspannen vind bij ons! Wij kijken uit naar jouw volgende bezoek!

Fijne dag gewenst!