Instock Utrecht

Vleutenseweg 382 3532 HW Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Instock Utrecht

Tegen voedselverspilling

De derde vestiging van Instock zit in het prachtige Jaffa gebouw aan de Vleutenseweg in Utrecht. Hier zetten ze voedselverspilling prominent op de kaart. De chefkoks koken met “de oogst van de dag” wat ook wel het prima voedsel is dat supermarkten weg zouden gooien. Daarmee worden steeds weer smakelijke, inventieve en betaalbare gerechten voor je op tafel getoverd!

Menuprijzen

• € 22,5 - € 27,5
    Dinermenu doordeweeks
  • € 22,5 - € 27,5
    Dinermenu in het weekend

Meer informatie over restaurant Instock Utrecht

Vanaf Utrecht CS neem je de bus en stap je bijna voor het restaurant uit. Neem hiervoor bus 19 (richting De Wetering via Terwijde), bus 28 (richting Vleuterweide), bus 37 (richting Maarssenbroek) of bus 39 (richting Maarssen).
  • : Parkeergarage Kop Van Lombok (Vleutenseweg 44)

Maandag t/m zondag 08:30 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Instock Utrecht

Lisa O.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Gisteren bij Instock gegeten tijdens Wereldvoedseldag. Docu 'Wasted' werd getoond en tijdens pauzes werden heerlijke gerechten uitgeserveerd. Zeer persoonlijk ontvangst en gepassioneerd personeel. Mijn ouders en ik hebben er onwijs van genoten! Keep it up :)
Tineke Z.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Zeer aangenaam verrast door de attente, persoonlijke ontvangst en bediening. Het systeem, koken met ingrediënten die supermarkt AH niet meer kan verkopen (omdat de uiterste datum nadert of omdat ze niet aan de 'uiterlijke' eisen voldoen), werkt uitstekend. Ik vond het eten verrassend lekker en laat mij een volgende keer graag weer verrassen.
RvH .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Dinsdagavond gegeten bij InStock. Leuk uniek concept en heerlijk gegeten. Gastvrije en zeer attente bediening! Weer voor herhaling vatbaar!
johnbolo .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
net thuis van een heerlijk avondje uit eten bij dit bijzondere restaurant,
Geen poes-pas maar eerlijk helder en lekker. Onze gastvrouw legde eerst uit hoe het concept in elkaar zat en vervolgens kwamen de 4 gerechten zonder moeilijke woorden netjes op tafel. Heerlijke tomatensoep met een mooi krotkantje, en zoetzure vers gesneden paprika, tussen pannenkoekje met heerlijk garnituur, hoofdgerecht lekkerbekje met heerlijke groenten en na een palet van na met watermeloengerechtjes en muntgerechtjes. Een lekkere ongedwonge sfeer met een topteam van bediening en keuken die met elkaar een mooi product neer zetten. Complimenten wij komen terug!!
Beste John,

Wat een enthousiast bericht heb je hier achter gelaten, super leuk! Ontzettend fijn om hier te lezen dat je zo'n heerlijke avond hebt gehad met onze gastvrouw Maartje. Ik ontmoet jullie binnenkort graag zelf als jullie weer eens terug komen voor ontbijt, lunch of diner!

Fijne avond gewent en tot gauw!

Dimphie M.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Het concept is sympathiek; de bediening enthousiast, maar de keuken laat wat steken vallen. Het op smaak brengen van de gerechten was niet in orde. Soms te flauw en dan weer erg zout.Dat de keuken rond een uur of tien met veel lawaai wordt schoongemaakt, terwijl het halve restaurant nog vol zit, helpt niet. Jammer, maar misschien een ongelukkig moment?
Beste Dimphie,

Bedankt voor jouw eerlijke feedback over jouw ervaring bij Instock Utrecht. Jammer om te horen dat jouw ervaring, met name m.b.t. tot de gerechten niet is verlopen zoals verwacht en/of gehoopt. Ik pak jouw feedback m.b.t. de gerechten en de schoonmaak op met onze chef-kok.

Ik hoop dat je binnenkort nog eens terug komt voor een herkansing zodat wij jou extra in de watten kunnen leggen? Reserveer je dan even via 030-6628222 of via utrecht@instock.nl en vraag even naar mij of mijn collega Desiree?

Dankjewel alvast en nog een prettige avond gewenst!

Michiel O.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Zeer vriendelijke en opgewekte bediening en keukenpersoneel! Lekker gelunched. Vernieuwend en slim concept.
Beste Michiel,

Dank voor jouw complimenten, super! Fijn om te lezen dat je zo enthousiast bent ontvangen door ons team en zo hebt genoten van de lunch. Kom je binnenkort een terug om het diner uit te proberen?

Fijne avond gewenst Michiel!

Annelies V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Er waren deze avond een aantal grote gezelschappen waardoor het erg rumoerig was. Hierdoor konden we elkaar aan het begin van de avond nauwelijks verstaan. Dat viel wat tegen, verder een hele leuke plek, goed eten en erg attente bediening.
Beste Annelies,

Bedankt voor je enthousiaste bericht over het eten, service en de sfeer. Fijn om te horen! Ook fijn dat je de feedback over het geluid met ons deelt. Daar gaan wij mee aan de slag!

Wij hopen jullie gauw nog eens te mogen ontvangen!

Melissa W.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Geweldig concept, heerlijk eten! Nadenken tijdens heerlijk eten met gezellige gastvrouwen die jou echt thuis laten voelen en alles graag uitleggen. Een aanrader!
Beste Melissa,

Wat een mooie complimenten! Erg tof om hier te mogen lezen dat wij jou een warm en thuisgevoel hebben kunnen bieden in ons restaurant. Het was leuk jou samen met je tafelgenoot te mogen ontvangen en dat doen wij in de toekomst graag nog een keer!

Fijne zondag gewenst en hopelijk tot gauw!

Els M.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Mijn zoon en ik vonden het eten ver onder de maat.
Bouillon zat bijna niets in.
Hoofdmaaltijd 1 gepofte aardappel 1 worteltje in 4 stukje rechtop op je bord om het nog wat te laten lijken 3 kleine balletjes gehakt geparneerd niet te eten smaakloos en vreselijk droog. Schuim en saus niet lekker.
IJs heel zuur en echt niet lekker.
We gingen met honger naar huis en 54,- euro lichter,
Wij komen niet meer terug
Beste Els,

Bedankt voor jouw eerlijke feedback en fijn dat je dit met mij deelt. Ik vind het erg vervelend om hier te moeten lezen dat jullie het eten helemaal niet lekker vonden en hierdoor ook de prijs-kwaliteit verhouding niet in orde was. Ik zou het erg prettig vinden om telefonisch met jou in contact te komen, zodat wij verder aan de slag kunnen met deze feedback.

Zou jij alsjeblieft contact met mij willen opnemen via 030-6628222 of via utrecht@instock.nl?

Dankjewel alvast en hopelijk spreken we elkaar snel per telefoon!

reco W.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Gezellig restaurant, vriendelijke bediening,leuk concept.
Beste Reco,

Bedankt voor het delen van jouw ervaring bij Instock Utrecht, super. Leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent!

Fijn weekend gewenst en graag tot een volgende keer!

Daniel R.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Leuke tent, vriendelijk personeel en mooi modern in gerciht. Prijs kwaliteit was prima en het was niet te rumourig of te vol
Beste Daniel,

Bedankt voor jouw mooie woorden, super! Natuurlijk hopen wij jou snel weer te mogen ontvangen om samen nog meer kilo's eten te redden. Dat mag natuurlijk ook in de vorm van een kopje koffie of lunch! Wij hebben zojuist de mooie mijlpaal van 300.000 KG bereikt. Ook jij hebt daar je bijdrage aangeleverd, chapeau en graag tot snel!

Danielle R.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Te duur! Wij moesten voor twee personen 100 euro afrekenen voor bijna een compleet vegetarisch menu. Concept is leuk maar deze avond vonden wij de uitvoering minder. Personeel erg goed! Wij gaan niet zo snel meer terug. Jammer!
Beste Danielle,

Bedankt voor het delen van jouw ervaring bij Instock Utrecht. Fijn om te lezen dat jij de service als erg goed hebt ervaren, dank daarvoor. Natuurlijk vinden wij het jammer om te moeten lezen dat de rest van de ervaring achterblijft. Zou jij eventueel contact met mij op kunnen nemen via utrecht@instock.nl of via 030-6628222. Dan kunnen wij met deze feedback aan de slag!

Alvast bedankt en ik kom graag in contact met je!

Nico S.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Mooie zaak, goede bediening en fantastisch gegeten. Een aanrader
Beste Nico,

Wauw, een groot compliment voor ons team dat jij ons restaurant als een aanrader beschouwt, dankjewel daarvoor! Het was ons een genoegen jou samen met jouw tafelgenoot te mogen ontvangen.

Wij kijken uit naar jullie volgende bezoek!

Wendeline A.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Onwijs gaaf initiatief, relaxte sfeer en toegewijd personeel, wij komen graag nog eens terug! ????
Beste Wendeliene,

Heel erg bedankt voor het delen van jouw ervaring bij Instock Utrecht, super! Leuk om te horen dat jullie graag nog eens terug komen om samen nog meer kilo's eten te redden. Wij hebben zojuist de mooie mijlpaal van 300.000 KG bereikt. Ook jij hebt daar je bijdrage aangeleverd, chapeau en graag tot snel!

Fijne dag gewenst!

Nienke B.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Hele mooie avond bij InStock gehad. waarbij we eerst uitleg over het concept kregen, vol passie en wat mijn ogen openden over Voedsel verspilling. Daarna begon het 4 gangen diner. Vooral de soep met geroosterde paprika was zeer smakelijk. Het hoofdgerecht met prei en een kroketje was een verrassing. Voor mij was het dessert een tegenvaller. Iets met gerookte meloen, maar ik vond het smakeloos. Zeker aanrader, goede sfeer en zakelijk ook een mooie besloten ruimte
Beste Nienke,

Wauw, wat een mooie complimenten! Dankjewel! Natuurlijk hopen wij jou snel weer (met net zoveel passie en enthousiasme) te mogen ontvangen om samen nog meer kilo's eten te redden. Wij hebben zojuist de mooie mijlpaal van 300.000 KG bereikt. Ook jij hebt daar je bijdrage aangeleverd, chapeau en graag tot snel!

Scarlet H.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Weer heerlijk gegeten! Er is duidelijk niet alleen goed nagedacht over de smaakcombinaties, maar ook over de presentatie. Ik vind het vooral leuk dat ik elke keer als ik hier kom weer een totaal nieuw menu krijg, dus het is altijd een verrassing. Fijn ook dat er voor de vriendin waar ik mee kwam eten gewoon een alternatief was voor de soep, omdat ze geen tomaten lust. Altijd super flexibel. Tot de volgende keer!
Beste Scarlet,

Het was mij een genoegen om jou samen met Karlijn te mogen ontvangen bij Instock Utrecht. Leuk om te zien dat jij steeds bij ons terugkomt en wij jou kunnen blijven verrassen met de verschillende menu's.

Fijne dag gewenst en graag tot de volgende keer Scarlet!

Sophie_H .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Het restaurant is leuk en sfeervol ingericht. Bediening was vriendelijk en behulpzaam. Eten was voor ons een beetje aan de zure kant, maar dit kan gelegen hebben aan het thema van de avond "Pikkelen en Pekelen". Ik vond het leuk om hier een keer gegeten te hebben maar zou niet zo snel teruggaan voor avondeten, mogelijk wel om een keer de lunch uit te proberen of een koffie te komen drinken.
Beste Sophie,

Heel erg bedankt voor jouw feedback en mooie complimenten, tof! Natuurlijk hopen wij jou snel weer te mogen ontvangen om samen nog meer kilo's eten te redden. Dat mag natuurlijk ook in de vorm van een kopje koffie of lunch! Wij hebben zojuist de mooie mijlpaal van 300.000 KG bereikt. Ook jij hebt daar je bijdrage aangeleverd, chapeau en graag tot snel!

Jelmer D.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Leuk restaurant, lekkere gerechten. Enigszins aan de dure kant.
Beste Jelmer,

Bedankt voor het delen van jouw ervaring bij Instock Utrecht, super! Ik ben benieuwd waarom jij jouw ervaring als enigszins duur omschrijft. Zou jij eventueel contact met mij op kunnen nemen via utrecht@instock.nl of via 030-6628222. Dan kunnen wij met deze feedback aan de slag!

Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Fris ogend restaurant met leuke bediening. Het concept zet aan je aan het denken zonder dat het afdoet aan de beleving van de avond.

Echt een aanrader!
Beste Wouter,

Wauw, een aanrader! Wat een mooi compliment, dankjewel! Natuurlijk hopen wij jou snel weer te mogen ontvangen om samen nog meer kilo's eten te redden. Wij hebben zojuist de mooie mijlpaal van 300.000 KG bereikt. Ook jij hebt daar je bijdrage aangeleverd, chapeau en graag tot snel!

Anne V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Mooi concept, toffe inrichting, persoonlijke bediening en bovenal heerlijk eten! Heel fijn dat er op creatieve manier rekening gehouden wordt met allergieën. Ik voel me er thuis!
Beste Anne,

Wauw, een groot compliment voor ons team doordat jij hier schrijft je thuis te voelen bij ons, fantastisch! Dankjewel hiervoor! Het was ons een genoegen jou samen met jouw tafelgenoot te mogen ontvangen.

Wij kijken uit naar jullie volgende bezoek!