Instock Utrecht

Vleutenseweg 382 3532 HW Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Instock Utrecht

Tegen voedselverspilling

De derde vestiging van Instock zit in het prachtige Jaffa gebouw aan de Vleutenseweg in Utrecht. Hier zetten ze voedselverspilling prominent op de kaart. De chefkoks koken met “de oogst van de dag” wat ook wel het prima voedsel is dat supermarkten weg zouden gooien. Daarmee worden steeds weer smakelijke, inventieve en betaalbare gerechten voor je op tafel getoverd!

Menuprijzen

• € 22,5 - € 27,5
    Dinermenu doordeweeks
  • € 22,5 - € 27,5
    Dinermenu in het weekend

Meer informatie over restaurant Instock Utrecht

Vanaf Utrecht CS neem je de bus en stap je bijna voor het restaurant uit. Neem hiervoor bus 19 (richting De Wetering via Terwijde), bus 28 (richting Vleuterweide), bus 37 (richting Maarssenbroek) of bus 39 (richting Maarssen).
  • : Parkeergarage Kop Van Lombok (Vleutenseweg 44)

Maandag t/m zondag 08:30 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Instock Utrecht

Nathalie B.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Eva S.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Gezellige plek, heel erg lekker eten, verrassend, en goede service! Het mooie concept maakt het plaatje helemaal af. Ik ga hier zeker nog een keer eten!
Maria F.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Lekker verrassend vegetarisch gegeten.
Vanezz K.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Geweldig concept. Maatschappelijk verantwoord en zeer smakelijk eten!
Fiona S.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Leuk en goed concept - lekker 4-gangen dagmenu. Niet alle gangen waren overweldigend lekker, maar mooie avond gehad met leuke speciaalbiertjes op de kaart
Debby H.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Het is een gezellig restaurant met vriendelijk en oplettend personeel. Het concept is heel sympathiek en daarom zouden we zeker nog eens terugkomen. Het eten was niet heel erg bijzonder, maar wel lekker.
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Verrassend en oorspronkelijk. Lekker gegeten. En het ziet er heel mooi uit.
Wat je al niet van eten dat overblijf kan maken. We komen zeker een keer terug.
Roy D.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Leuk en mooi concept. Maaltijden gemaakt van producten met een vlekje. Uitvoering was iets minder. Het eten smaakte niet slecht maar het was ook niet bijzonder lekker. Wel prettige bediening.
Tim S.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Goed initiatief met fijne mensen en goede kok, wat je eet moet je natuurlijk net treffen maar dat maakt het extra leuk. Ook goede vega opties.
Elske B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
De kwaliteit van het eten was goed, echter sommige van mijn familie leden vonden het gewoon niet lekker, niet hun smaak. Misschien is een tweede menu een idee zodat mensen toch kunnen kiezen als ze al verwachten het niet lekker te vinden.
zuidberg J.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
leuke formule, mooi opgediend en creatief samen gesteld. Voor ons mocht er minder met de zoutpot worden gestrooid door de kok. Verder gezellig
linda V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Leuk restaurant met vriendelijk personeel dat veel weet over de producten waarmee gekookt wordt. De koks zijn erg creatief met de ingrediënten die ze voorhanden hebben voor die week. Voor een restaurant dat inspeelt op voedselverspilling vind ik de prijs voor een 3 gangen menu echter wel aan de prijzige kant. Hoofdgerecht (mais-wortelcake, rösti en witlof) en toetje (appel-citroen cake) waren erg lekker. Het voorgerecht (aardappel-prei soep) viel een beetje tegen: de soep was niet goed warm en de prei overheerste.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
We waren er op jazzavond die een keer in de maand is, beetje luid maar wel een gezellige sfeer! Leuk ingericht restaurant en super leuk concept! Het concept van het restaurant wordt goed uitgelegd waardoor je meer over het restaurant en het eten weet. Prijskwaliteitsverhouding klopt en leuk dat ze elke keer weer iets anders serveren. Bediening is goed!
Sabine J.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
in een leuke omgeving gegeten. Het was me niet helemaal duidelijk dat er maar 1 menu is maar dat had ik wellicht kunnen weten. Betekent wel dat je alleen kun eten wat de pot schaft. Dit keer alleen vegetarisch zonder vlees, vis of kaas. Het eten was redelijk goed maar weinig variatie in smaaksensatie.
De ontvangst was iets over de top in het uitdragen van het concept en het langskomen met een vast alcoholisch drankje in winkelmandje. Idee is goed maar vaste (vegetarische/veganistische) menu viel me wat tegen in opzet en kwaliteit al was de prijs-kwaliteit verhouding best goed te noemen.
Els D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Heerlijke gerechten, zeer vriendelijke bediening, mooie formule.
Prijs kwaliteit verhouding matig. Bij binnenkomst krijg je wijn ' aangeboden', blijkt naderhand vrij prijzig.
Suzanne C.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Zeker een aanrader, alles aan dit restaurant zorgt voor een super interessante ervaring en een heerlijk avondje uiteten. Bij binnenkomst loop je direct langs de keuken, waar de koks al hard staan te werken. De bediening is erg gastvrij en denkt graag mee wanneer er speciale wensen zijn. Het eten is verassend lekker, zeker als je bedenkt dat deze producten anders weg zouden zijn gegooid en nu in een heerlijk gerecht op je bord liggen! Super concept.
Miccas28 .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Instock heeft een sympathieke formule: koken met eten dat anders zou worden weggegooid. Deze maand is het thema bovendien 'veganistisch', we zijn benieuwd. De bediening is erg jong en enthousiast, het oogt af en toe wat rommelig. Op tafel staan stukjes brood en een paars zalfje, iets met biet denken we. Het brood is niet alleen over, maar ook echt oud en taai (mijn tafelgenote merkt na afloop op: 'ik voel me alsof ik drie volkorenbroden heb gegeten'. We krijgen een viergangenmenu, waarvan de meeste gerechten aardig bij elkaar zijn geknutseld, maar het geheel toont weinig vakmanschap. De combinaties zijn soms ronduit vreemd, taai, droog of oud. Een bepaald kruid overheerst (ras el hanout?) en dat komt bijna in ieder sausje en zalfje terug. Het voor- en tussengerecht zijn ok, al zou ik er niet voor terugkomen. Het hoofdgerecht is ronduit vies; gortdroog, zelfs de gebakken aubergine is erg matig. Wat kan je daar nou aan verprutsen denk ik nog. Het dessert is daarentegen lekker, waar we bij andere gerechten dachten: 'dit kan ik thuis echt veel beter'.
Het concept is leuk en lovenswaardig, het eten haalt het niveau eetcafe niet, wellicht heeft het ook te maken met het thema veganisme, dat het allemaal wat moeilijker maakt.
Voortaan toch maar weer 'gewoon' uit eten. Jammer!
Beste Miccas28,

Bedankt voor jouw eerlijke feedback en fijn dat je dit met mij deelt. Ik vind het erg vervelend om hier te moeten lezen dat het eten niet naar wens was en dat het wat rommelig oogde. Dat is absoluut niet de kwaliteit en service die wij willen nastreven. Hier bied ik dan ook meer dan mijn excuses voor aan. Daarnaast zou ik het erg prettig vinden om telefonisch met jou in contact te komen.

Zou jij alsjeblieft contact met mij willen opnemen via 030-6628222 of via utrecht@instock.nl?

Dankjewel alvast en hopelijk spreken we elkaar snel per telefoon!

Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Fijne sfeer met een gezellige inrichting. Personeel is erg vriendelijk en legt duidelijk uit waar Instock voor staat en vertelt over de gerechten.
Beste Marjolein,

Dankjewel voor jouw mooie woorden en enthousiasme, super!

Fijne dag gewenst en tot snel!

Sophie V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Heerlijk gegeten! Ze serveerden gerechten die ik nooit zelf bedacht zou hebben, daar hou ik van. Door een leuk verhaaltje in het begin en het constant toelichten wat er deze week op het menu staat, maakt het contact met de gast erg persoonlijk. Echt een aanrader!!
Beste Sophie,

Dankjewel voor jouw mooie woorden! Wat leuk om hier te mogen lezen dat je zo verrast bent door de creativiteit van de keuken. Ik hoop jou snel weer te mogen ontvangen om je weer te kunnen verrassen! Wellicht kan onze chef dan een recept met je delen!

Fijne dag gewenst en tot snel!

Fifian K.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Goed en origineel concept dat goed wordt uitgelegd door de bediening. De bediening is vrolijk en attent. Eten smaakvol!!
Beste Fifian,

Wat een enthousiasme, super! Dankjewel voor deze mooie beoordeling! Ik hoop jou snel weer te mogen ontvangen om samen nog meer kilo's eten te redden. Wij hebben inmiddels de mooie mijlpaal van 300.000 KG bereikt. Ook jij hebt daar je bijdrage aangeleverd, chapeau en graag tot snel!