Instock Den Haag

Buitenhof 36 2513 AH Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Instock Den Haag

Ook hier in Den Haag serveren wij eten wat anders het bord niet haalt. Op basis van de oogst van de dag creëren onze koks de lekkerste gerechten. Het is elke dag dus anders! Kom eens langs voor ontbijt, lunch of een (viergangen)diner. Die gehavende wortel wordt een carrotcake en een vierkant spruitje wordt ineens kimchi voor bij je burger. We hebben altijd een vegetarische optie beschikbaar! En don’t worry: we redden geen producten die al over datum zijn vanwege wetgeving.

Meer informatie over restaurant Instock Den Haag

Trams 1, 2, 3, 4, 6 en 16 en bussen 22 en 24 kom je in de buurt van het Buitenhof. Ook loop je er in 15 minuten heen vanaf Den Haag Centraal.
  • : Parkeergarage Noordeinde

Maandag t/m zondag van 8:30 - 23:00 uur

Jouw recensie over het restaurant Instock Den Haag

Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2018
Prima gegeten (vooral de kaasballen waren erg lekker!) en gezellige sfeer! Er is een open keuken, waardoor je kan kan zien hoe je eten bereid wordt. Bediening verder ook niets op aan te merken.
Jaap D.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
(H)eerlijk gegeten en zeker voor herhaling vatbaar!
Vriendelijk en behulpzaam personeel, verder zijn de activiteiten in de open keuken goed te volgen.
Ria H.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Heerlijk buiten gegeten. Lekkere lunch, Div kleine hapjes op een plankje in de zon. Alleen de soep wat waterig. Verder prima. Service en bediening perfect.
Marten M.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Creatief en lekker eten. Mooie opmaak van de borden en voor iedereen wat op de kaart.

Instock werkt met ingrediënten die anders worden weggegooid. Erg mooi concept en een keer wat anders dan normaal.
Angela M.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
We hebben lekker geborreld. Met een brunchplank, kaasballetjes en nog meer lekkere hapjes. Heerlijk verwerkt, gered voedsel!
Vriendelijke bediening en een open keuken geven je het gevoel dat er netjes gewerkt wordt. De gezellige sfeer geeft de industriële inrichting met wat extra.
Wij komen terug!
Ayan J.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Helaas twee van de vier ziek geworden na de maaltijd, jammer want we hebben wel super lekker gegeten! We komen zeker terug.
betty B.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Ongezonde producten vullen de kaart, weinig keuze voor gezond. Veel vette gerechten, brood wordt getoast met boter. Wensen die een klein beetje afwijken van de kaart wordt niet of na lange tijd aan voldaan. Bv. minder pittig, extra sneetje brood, karafje water. Ervaring viel erg tegen
Ms H.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Lekker vers en elke week een variërend menu. Guilty free smullen. Vooral heerlijk om buiten te ontbijten bij lekker weer. Voor elk wils wat, vlees en vegetarisch.
Reinier D.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Prima lunch gehad. Mooie, gezonde gerechten. Prettige bediening. Alleen staat de muziek iets te hard en zijn de geluiden uit de keuken (b.v. door gebruik blender) soms te hard om goed een gesprek te voeren.
HaagseKaren X.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
Het concept is prachtig: producten die 'over' zijn en anders weggegooid zouden worden, verwerken in gerechten. Maar wij vonden alle 4 de uitwerking nogal tegenvallen, zeker voor de prijs die gerekend wordt. Voorbeeld: heel vette gefituurde aubergine ('Oh, ik zal het even tegen de keuken zeggen', nooit meer iets van gehoord), mierzoete appeltaartjes en wijn die met ruim 4 euro per glas (terwijl het ook hier om restpartijen gaat!) eigenlijk té duur is voor wat het is. De bediening is wel uitermate vriendelijk en coöperatief, en de locatie aan de kop van de Hofvijver is natuurlijk prachtig (maar moet superduur zijn! past dat eigenlijk bij het concept?) maar wij zien geen reden voor een herhaalbezoek.
Hellena D.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Heel vriendelijke en goede bediening. Het eten is niet alleen zeer verantwoord (tegen weggooien), maar ook ontzettend lekker en mooi voorbereid. Zeker een aanrader!
David S.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
J.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Vegan opties mogelijk. Kaart was nu al paar maanden zelfde wat uitgelegd werd maar wat toch wel beetje vreemd is voor nowaste restaurant (zeker als er ook makreel en hertenkalf op het menu staat). Maar prima sfeer, wel erg rumoerig en lekker en verrassend gegeten.
Remko D.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
lekker gelunched tijdens Pasen. Wat we hadden gekozen om te eten was niet super veel, maar voor ons genoeg. Als het heel veel is, ga ik vaak ook teveel opeten. Prima zo. Bediening is erg aardig en attent!
Groep U.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Service goed, eten minder. Als de kok minder zout voor de gerechten en minder suiker voor desserts toepast, stuk beter. Prijs/kwaliteit verhouding uit balans, helaas.
Lizzie V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
lekker, origineel eten met een goed verhaal, verschillende bereidingswijze en de bediening was prima. Omdat ik jarig was werd ik verrast met een fontein bij het toetje! Ik kom hier zeker terug.
Philip L.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Aanrader!
De meeste gerechten zijn zeer verrassend en creatief bereid. Je krijgt een duidelijke uitleg wat er allemaal in zit en hoe het bereid is. De bediening is deskundig en vriendelijk. We hebben uitstekend gegeten! Na afloop kregen we het recept mee van ons favoriete gerecht.
C. K.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Het concept betreft groente en fruit dat overblijft in supermarkten en veilingen, soms vanwege uiterlijk.
Dan verwacht je een gunstige inkoopprijs die ook aan de klant doorberekend wordt. Leuke originele gerechten met echt geen dure ingrediënten. Overhead met hoge salarissen? Jammer.
Florian A.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
leuke gerechtjes m.n. aubergine en kalfswang, desserts iets minder, maar over het algemeen heel smakelijk, bediening erg attent, leuke zaak om te zitten
Ria H.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Heerlijk gegeten. Proeverij van de chef aan te bevelen. Keurige bediening, gemoedelijke sfeer. Echt een aanrader.
Beste Ria,

Super om te horen dat de lunch geslaagd was. Ik zeg altijd: Kan je niet kiezen? Neem een proeverijtje! Zo heb je alitjd al het lekkers op één plankje!
Tot snel!

Groet, Nina - Team Instock