Instock Den Haag

Buitenhof 36 2513 AH Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Instock Den Haag

Ook hier in Den Haag serveren wij eten wat anders het bord niet haalt. Op basis van de oogst van de dag creëren onze koks de lekkerste gerechten. Het is elke dag dus anders! Kom eens langs voor ontbijt, lunch of een (viergangen)diner. Die gehavende wortel wordt een carrotcake en een vierkant spruitje wordt ineens kimchi voor bij je burger. We hebben altijd een vegetarische optie beschikbaar! En don’t worry: we redden geen producten die al over datum zijn vanwege wetgeving.

Meer informatie over restaurant Instock Den Haag

Trams 1, 2, 3, 4, 6 en 16 en bussen 22 en 24 kom je in de buurt van het Buitenhof. Ook loop je er in 15 minuten heen vanaf Den Haag Centraal.
  • : Parkeergarage Noordeinde

Maandag t/m zondag van 8:30 - 23:00 uur

Jouw recensie over het restaurant Instock Den Haag

Wendy T.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Service kan iets beter (zet standaard zout en peper op tafel zodat we er niet om hoeven vragen), eten was heel lekker. Het concept is super!
Maud126 H.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Prima locatie een goed duurzaam initiatief.
Tip.
akoestiek verbeteren
We konden elkaar vaak niet verstaan door het vele geluid om ons heen
Petra P.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Fantastisch concept, originele gerechten. Prettige bediening die fijne uitleg geeft. Aanrader! Zeker in deze tijden van verspilling
Gerolien H.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2017
Heerlijk gegeten en nieuwe producten uitgeprobeerd .
Sfeer was gezellig
Harry N.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Goed initiatief om voedsel verspilling tegen te gaan en dat dit kan ook door lekkere gerechten te maken voor een eerlijke prijs en enthousiaste bediening.
Edith E.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Ik ben nu al een aantal keren in Instock Den Haag geweest en het eten is iedere keer bijzonder lekker. Met soms niet heel bijzondere ingrediënten wordt elke keer weer iets erg lekkers gemaakt, en dat vind ik erg knap. Dat je daarnaast nog een klein steentje bijdraagt aan minder verspilling maakt het gevoel op een avond alleen maar prettiger.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Het concept is fantastisch, de uitvoering zou iets beter kunnen: de lekkerbek en chips waren net niet zo aangebrand, dat je het terug zou sturen.
Doordat er geen sluis tussen ingang en restaurant is, is het behoorlijk koud alsje in de tocht zit.
Nikki N.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Goed concept, eten verrassend en lekker. Personeel heel aardig.

Interieur sober, zou iets gezelliger kunnen qua licht vooral
Leo B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Gisterenavond was gezellig. Saxofonist en gitarist in het restaurant maakten het helemaal af. Twee weken geleden in Amsterdam, nu Den Haag, op naar het volgende restaurant van jullie ... mmm
Beste Leo,

Leuk is het op zondag heh, live muziek?! Elke laatste zondag zorgen wij voor wat extra swings in de zaak. Toevallig zal het deze maand een weet eerder zijn in verband met oud & nieuw (waarbij wij gewoon open zullen zijn voor alleen de nodige glazen champagne). Tot snel!

Lise V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
De visie van Instock was de reden om voor dit restaurant te kiezen. We waren dan ook vol verwachting over het menu, sfeer, locatie, etc. Alles beviel zeer goed. Absolute aanrader!
margrietqvu .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Vriendelijke ontvangst, lekker gegeten. We waren de eerste gasten tussen de middag en we mochten een mooie tafel uitzoeken.
Beste Margriet,

Goed dat de lunch geslaagd was! Kom je snel een keer het diner uitproberen?

J_veld .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
We hebben hier gisteren gegeten en het viel erg tegen. We hadden een tafel gereserveerd en werden geplaatst naast een groot gezelschap, waardoor we elkaar niet konden verstaan. Gevraagd om een andere tafel, maar dat was niet mogelijk. Het eten was ook echt niet lekker: de soep was erg flauw en het hoofdgerecht bestond uit pasta gemaakt van wortel met een zure, niet interessante tomatensaus en ongeveer vier gnocchi die nergens naar smaakten. We liepen met een erg teleurgesteld gevoel de zaak weer uit.
Beste J Veld,

Wat ontzettend jammer om te horen dat we u niet de service hebben geboden die u van ons gewend mag zijn! Ik hoop heel erg dat we u nogmaals mogen ontvangen om u te kunnen verassen. Het spijt ons dat we op dat moment geen andere tafel hebben kunnen bieden. U mag bij uw reservering altijd een voorkeur aangeven dan zullen wij er rekening mee houden. Tevens ga ik kijken of ik iets kan doen aan het hoge geluidsniveau als we groepen hebben, dank voor de feedback!

bregjevanoosten .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Mooi concept van Instock: op een creatieve manier koken met restjes! Knap gedaan, gerechten zien er mooi en verzorgd uit en smaken lekker.
Idiana .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
De filosofie van het restaurant vind ik erg goed. Helaas was het eten echt niet lekker!
De bouillon van het voorgerecht leek op waterige ketjap met wat lente-ui. Het deeg van de dumpling was taai. We kregen een extra gerechtje als geste, maar daar waren we ook niet kapot van. De vis en patat waren aardig, het garnituur verder matig. Het nagerecht was iets anders dan beloofd. Het zou iets met chocola en sinaasappel zijn, maar we kregen uiteindelijk bananencake. Die was voldoende, maar niet meer dan dat.
Beste Idiana,

Heel erg jammer om jullie telleurstelling te lezen. Ik had graag jullie avond tot een top-avond willen brengen! Feedback is voor ons heel waardevol, schroom niet om dat altijd aan te geven. We vinden het fantastisch om te leren van onze gasten zodat we nog meer eten kunnen redden.

Anneloes C.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Per toeval langsgelopen. Er was helaas alleen nog plek op de 2e verdieping, terwijl de begane grond en 1ste er veel sfeervoller uitzien. De 3e verdieping leek niet af en meer een soort berging, ruimte voor afhuren met opgestapelde stoelen. Misschien kan Instock hier iets meer sfeer/ kleur aan toevoegen. We vonden het ook koud, maar daar werd direct wat aan gedaan door de leuke mevrouw (manager Utrecht?) in de bediening! Zij deed het erg leuk!
Het concept is ontzettend goed en betaalbaar. Lekkere, creatieve gerechten. Bij ons in een goed tempo, bij de buren iets minder en werden gerechten verward met de buren daarnaast. Dit lag zeker niet aan die leuke dame in de bediening. Bij het weggaan kon je een appel mee naar huis nemen. Ik heb dit restaurant al meerdere keren aangeraden en hoop dat het naar Rotterdam komt!
Herman V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Vriendelijke bediening, en verrassend eten. Goede uitleg van het eten op het bord. Alleen zagen we dat lange mensen als ze de trap opkwamen hun hoofd aan het plafond stoten, het is beter om lange mensen op de begane grond te laten eten.
Natascha2727 .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Heerlijk gegeten en de bediening was top. Een erg leuk concept, fijn om bij te kunnen dragen aan het verminderen van goed voedsel weggooien.
Rosita H.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Leuke ervaring, was gezellig ! Het eten was lekker en werd mooi geserveerd. Het toetje was super lekker. Vriendelijk personeel.
Karlijn K.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Super verrast. Laagdrempelig en betaalbaar gegeten. Verrassende gerechten, goede gedachte achter het stoppen van food-waste en niet te hipster.
Cynthia D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Leuke zaak met een leuk concept! Je hebt het idee dat je iets bijdraagt..... we hebben heerlijk gegeten en hadden het veganiste menu!