Instock Den Haag

Buitenhof 36 2513 AH Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Instock Den Haag

Ook hier in Den Haag serveren wij eten wat anders het bord niet haalt. Op basis van de oogst van de dag creëren onze koks de lekkerste gerechten. Het is elke dag dus anders! Kom eens langs voor ontbijt, lunch of een (viergangen)diner. Die gehavende wortel wordt een carrotcake en een vierkant spruitje wordt ineens kimchi voor bij je burger. We hebben altijd een vegetarische optie beschikbaar! En don’t worry: we redden geen producten die al over datum zijn vanwege wetgeving.

Meer informatie over restaurant Instock Den Haag

Trams 1, 2, 3, 4, 6 en 16 en bussen 22 en 24 kom je in de buurt van het Buitenhof. Ook loop je er in 15 minuten heen vanaf Den Haag Centraal.
  • : Parkeergarage Noordeinde

Maandag t/m zondag van 8:30 - 23:00 uur

Yverne B.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Zeer lovenswaardig hoe men in dit restaurant van gered eten een heus viergangenmenu van goede kwaliteit weet samen te stellen! Als pareltjes worden de verschillende gerechten opgediend. Niet alles is even indrukwekkend van smaak, maar het initiatief an sich maakt dat je sowieso met genoegen zit te eten.
De bediening verdient een aparte aanbeveling, zij zijn zeer vriendelijk en attent!
Beste Yverne,

Wij vinden het superleuk om te horen dat u zo tevreden bent over ons restaurant.
Bedankt voor de lovende woorden over het idee en onze keuken, dat motiveert de keuken heel erg om elke dag creatieve gerechtjes te creëren.

Hopelijk tot ziens!

Bo P.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Heerlijk 4 gangen menu gegeten in een geweldige rustige ambiance. Personeel is zeer proffesioneel en ervaren. Het concept vind ik geweldig en raad hier eten zeker aan.
Beste Bo,

Bedankt voor de positieve reactie en we vinden het fijn om te horen dat u ons aan zou kunnen raden.
Het team doet elke dag erg zijn best en deze woorden zijn voor ons erg motiverend.
Hopelijk tot snel bij Instock!

GH V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Eten was quasi hip maar smakeloos tot vies, spuitje hier, spuitje daar.
Hoogtepunt: Friet leek wel alsof het na weken vanaf de bodem van de frietpan was opgestegen, bruin, zwartig, slap. Dessert was ook een belevenis: zompig appeltorentje, vers ontdooid, daarna lauw opgepiept met de bekende spuitje hier, spuitje daar. Kortom, sinds decennia niet zo slecht gegeten. Bediening was vriendelijk, eten op de bovenste verdieping was geen pretje daar de airco was uitgevallen.
Beste GH van Hamersveld,

Wat ontzettend jammer dat u niet de Instock beleving heeft gehad die wij u zouden willen bieden.
De keuken doet er haar uiterste best voor om elke dag een goed 4-gangen diner op tafel te serveren.
Wij waarderen om die reden ook uw feedback, zodat ons team in het vervolg beter kan presteren. Onze excuses dat de airco niet goed werkte en we hebben dit gelijk opgepakt!

yolanda V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Wij hebben met 6 personen bij InStock Den Haag gegeten. Heerlijk gegeten begeleid door goede wijn! De bediening was uitermate vriendelijk en vertelde duidelijk en enthousiast over het concept. Wij vonden het erg verrassend wat er op tafel kwam. Knap van de koks dat ze elke dag zo iets lekkers op tafel kunnen zetten, terwijl ze eigenlijk maar af moeten wachten wat er binnen komt. In ons geval was er geen vlees, maar dat hebben we (ook de heren in het gezelschap, die normaal gesproken echte vleeseters zijn) niet gemist. Chapeau!
Beste Yolanda,

Allereerst heel erg bedankt voor deze mooie positieve feedback. Het team vindt het erg leuk om dit te horen en wij creëren en serveren het diner elke dag met groot plezier.
Er wordt wel degelijk vlees gered en geserveerd in ons restaurant. Goed om te horen dat de keuken een goede creatieve invulling heeft gegeven en dat de mannen het vlees niet hebben gemist.

Groet, Nina - Team Instock

Wij zien u graag een volgende keer.
HenkenAnnie .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Leuk concept en we hebben goed gegeten. Het is alleen zo jammer, dat het personeel duidelijk moeite heeft met "schakelen". We hadden misschien de pech, dat we binnenkwamen tegelijk met een groep voor workshop.
Begrijp dat dat even druk is, maar " gewone" gasten mogen daar niet onder " lijden"
Beste Annie,

Goed om te horen dat alles gesmaakt heeft! Uiteraard moet u niet lijden als het druk wordt. Hopelijk kunnen wij u een volgende keer extra in de watten leggen. Wist u dat we 's avonds ook geopend zijn voor een heerlijk 4-gangen diner?

Gioia V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Dineren met een boodschap, mega gaaf! Instock werkt alleen maar met producten die ze 'redden' van voedselverspilling en dat doen ze op een hele creatieve en vooral smaakvolle manier! Het is duidelijk dat het hele team achter het concept staat: ze zijn vriendelijk, kundig en vertellen vol passie over dit concept en het eten dat ze serveren. Niet alleen het eten, maar zelfs de wijnen en andere dranken zijn gered - hoe gaaf! Echt een aanrader!
Beste Gioia,

Dank voor je lieve woorden! Het is fantastisch om te horen dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad. Bij ons kan je verantwoord eten én drinken!

Isebelle G.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Het eten is elke keer weer verrassend en heerlijk. Je proeft de liefde en passie in elke maaltijd. Door het concept maakt het het natuurlijk nog bijzonderder. Bediening is altijd erg oplettend en zorgen er keer op keer voor dat we een unieke en leuke avond hebben. Echt een aanrader! Ik ga snel weer terug.
Beste Isebelle,

Leuk dat we je al meerdere keren hebben mogen ontvangen en verassen! Hopelijk zien we je snel weer als je weer in Den Haag bent.

Leonie V.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2017
Een restaurant om voedselverspilling tegen te gaan, prachtig concept. Fijne en vriendelijke service, heerlijk vier gangen gegeten. Kom graag terug!

Beste Leonie,

Goed dat het allemaal naar wens is geweest! Wist je dat we elke laatste zondag een relaxte avond hebben met live muziek? Hopelijk zien we je dan om swingend nog meer eten te redden!

Georgina W.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Zeer lauwe soep, kleine porties. Vriendelijke bediening. Een vast menu, en dat moet maar net je smaak zijn. Aardig concept, maar ik ga niet nog eens.

Beste Georgina,

Wat jammer dat we niet de juiste indruk hebben achter gelaten. We wisselen ontzettend vaak van menu en wellicht dat we je een andere keer meer kunnen verassen. Je mag altijd even op de dag zelf binnen komen of bellen of we al weten wat er op het menu staat. Hopelijk zien we je alsnog een keer terug!

Dominique P.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Ik heb hier een lunch gehad, een tosti met biefstuk, groentes erbij en 3 soorten saus. Dan denk je het is maar een tosti, maar dit was wel de lekkerste tosti die ik tot nu toe heb gegeten. Verder vond ik de inrichting en de sfeer heel gemoedelijk. Ik wil hier zeker nog een keer dineren!

Beste Dominique,

De tosti's zijn ook zeker favoriet bij mij! Goed dat het zo gesmaakt heeft, je hebt heerlijk duurzaam geluncht. Tot heel snel bij het diner, hopelijk kunnen we je net zo verassen!!

hekkem .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Ik hou wel dit soort vernieuwende zaken. Tegelijkertijd zeg ik, ik ga er niet meer naar toe. Vond het toch echt te experimenteel en niet goed genoeg. Het bier was erg bijzonder en ok. Qua eten. Ik heb liever iets duurder en dat men in de keuken smokkelt (dus niet alles hoeft van mij "over" te zijn). De bouillon werd me te koud geserveerd, had wel wat meer zout in gemogen en de lange slierten zien er leuk uit maar zijn niet goed te eten met een lepel. Daarna een broodje kroket gegeten. Personeel is vriendelijk, bediening is goed. Bezoekers zijn wel beetje sokkig. Boven was het wel warm. Hoe dan ook. Als men dit langer wil uithouden moet het echt beter.

Beste meneer Hekkem,

Wat ontzettend jammer om te lezen dat u zo een slechte ervaring heeft gehad. Uw feedback is meteen opgepakt en we willen u daarvoor bedanken! De keuken doet haar uiterste best om een zo creatief mogelijk diner te creëren. Hopelijk kunnen wij u een andere keer meer verassen.

Lisa D.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Sfeervolle plek met aardig personeel. Handig om een kop koffie te drinken bij een stedentrip. Instock ligt midden in het centrum en je hebt een mooi uitzicht over op de Hofvijfer en het Binnenhof.
Rianne H.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Erg leuk concept, alles werd mooi opgediend en was super smakelijk. We begonnen met een soepje, erna een risotto van bloemkool met makreel. Hoofdgerecht was een lekkerbekje en dessert was een heerlijke afsluiting. De vegetarische optie was ook goed. Prima witte wijn erbij en bijzondere biertjes. Super aardige bediening. Ga graag nog eens terug!
Beste Rianne,

Top dat het zo gesmaakt heeft! Kom je snel een keer het ontbijt menu uitproberen? Het staat vol met lekkere gerechten die dagelijks wisselen van ingrediënten.

Renate M.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Ons etentje bij Instock was zeker geslaagd. Ik had gevraagd om comfortabele stoelen mits rugklachten en in de reservering ook gemeld dat het ging om een bacheloruitreiking. We kregen de beste stoelen in het restaurant en een (gratis) glaasje bubbels om het diploma te vieren! Wat een pret! Het eten was erg lekker en origineel, er was niet veel vlees maar alle gerechten waren erg bijzonder smakelijk en prettig gepresenteerd. De zelfgemaakte pieperbiertjes waren ook heerlijk. De bediening was erg aardig en je keek zo in de keuken, wat zorgde voor een gezellige sfeer. Mijn familie hebben hier een geslaagde avond aan overgehouden! We zouden sowieso uit eten gaan, dus waarom dan niet bij een restaurant tegen voedselverspilling?
Beste Renate,

Nogmaals van harte! Het was erg leuk om jullie in het restaurant te hebben gehad. Hopelijk zien we jullie snel weer voor een heerlijk diner met rescue bubbels!

Georgia C.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2017
Goed concept en bijzonder creatieve en verrassende gerechten, en heerlijke rode huiswijn! Zeker voor herhaling vatbaar!
Georgia
Beste Georgia,

Wat goed om te horen! We hebben inderdaad lekkere wijnen en ook dit veranderd erg vaak. Vraag volgende keer naar onze buitenbeentjes en de bediening verteld graag waar we nog enkele parels van hebben.

15april .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Het concept van dit restaurant sprak ons vooral aan en het is ons zeker niet tegengevallen. Je eet in een relaxte omgeving goed en innovatief. Het personeel is enthousiast en vriendelijk. De prijs-kwalitietsverhouding is prima. Een restaurant dat bovendien geschikt is voor stelletjes, families en vriendengroepen. We komen zeker terug!
We hebben inderdaad een breed publiek. Iedereen is welkom! Super om te horen dat je het zo naar je zin hebt gehad. Hopelijk tot snel!

Anja D.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Heerlijk op zaterdag middag voor het eerst bij Instock gegeten. De lunch was niet alleen smaakvol, maar ook supermooi opgemaakt. Zelf vind ik het concept erg bijzonder, voedselverspilling is een groot probleem en het is goed dat daar eens aandacht aan wordt besteed. We komen zeker een keer terug voor diner!
Beste Anja,

Dankjewel voor je review! Savonds serveren wij een heerlijke vier-gangen diner met verassende gerechten. We zien u graag snel weer.

Ellen O.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Kliekjesdag met friet. Viel tegen en had graag wat anders gehad ipv friet maar dat was niet mogelijk.

Beste Ellen,

Wat ontzettend jammer om te horen dat het tegenviel. Hopelijk kunnen we je alsnog verassen met een ander menu. We zullen ons uiterste best doen om wat heerlijks op tafel te toveren!

Henny S.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Het concept is natuurlijk geweldig. Milieu Defensie organiseert al jaren (gratis) maaltijden met producten die ze bij supermarkten ophalen, en ook diverse andere organisaties doen iets soortgelijks. Maar het is mooi dat InStock het allemaal wat uit de geitewollensokkenhoek haalt en we bovendien op deze manier op een betaalbare manier culinair uit eten kunnen. Helaas viel dat wat tegen...
De gerechten zelf waren behoorlijk goed bereid en gepresenteerd, koken kunnen ze zeker wel en alles smaakte heerlijk. Alleen de samenstelling van het menu had beter gekund. Zowel het tussengerecht als het hoofdgerecht was iets met een gefrituurd korstje met een vulling op basis van witte bloem, daarbij was het toetje dan een warme wafel, wederom van witte bloem. Er was practisch geen eiwitcomponent zoals noten, eieren, kaas (op een eetlepeltje ricotta na), tofu, bonen of andere peulvruchten. De porties waren erg klein, zelfs een 4 gangen diner met extra frites was voor ons maar net genoeg en we zijn echt geen mega-grote eters.
Je eet wat de pot schaft, dus er is geen menukaart, prima. Maar we kregen ook geen drankenkaart, hierdoor wisten we niet precies wat we konden kiezen, en ook niet wat de prijzen waren. Dat viel nogal tegen bij het afrekenen ;-(
Al met al had ik er meer van verwacht en zal niet zo gauw weer terug gaan.

Beste Henny,

Allereerst dank voor je uitgebreide recensie, we kunnen ontzettend veel leren van je feedback! We gaan er meteen mee aan de slag en hopen u alsnog een keer te mogen ontvangen én verassen.

Jonathan Z.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2017
Super leuk restaurant, prachtig dat producten die afgekeurd worden in de supermarkt toch gebruikt worden en het eindresultaat fantastisch is! Chapeau team instock! Fantastisch

Beste Jonathan,

Dank voor je leuke recensie. Wij horen graag dat het eindresultaat fantastisch is! :D