Instock Den Haag

Buitenhof 36 2513 AH Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Instock Den Haag

Ook hier in Den Haag serveren wij eten wat anders het bord niet haalt. Op basis van de oogst van de dag creëren onze koks de lekkerste gerechten. Het is elke dag dus anders! Kom eens langs voor ontbijt, lunch of een (viergangen)diner. Die gehavende wortel wordt een carrotcake en een vierkant spruitje wordt ineens kimchi voor bij je burger. We hebben altijd een vegetarische optie beschikbaar! En don’t worry: we redden geen producten die al over datum zijn vanwege wetgeving.

Meer informatie over restaurant Instock Den Haag

Trams 1, 2, 3, 4, 6 en 16 en bussen 22 en 24 kom je in de buurt van het Buitenhof. Ook loop je er in 15 minuten heen vanaf Den Haag Centraal.
  • : Parkeergarage Noordeinde

Maandag t/m zondag van 8:30 - 23:00 uur

Farisia J.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Wat een bijzondere ervaring! Het eten was zoo ontzettend lekker en erg venieuwed! En dat alles voor een heel klein bedrag! Ik heb echt als in een sterren restaurant gegeten! Hier kom ik vaker! Geweldig concept!
Suribob .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Heerlijk gegeten!! Wat een lekkere smaken en creativiteit! Service helemaal top! Een aanrader!
Klein min puntje: ons brood vooraf waren ze vergeten ;) (kregen we op tafel net voor het toetje, was niet meer nodig) maar dat was 'vergeven' :-) kleinigheid in vergelijking met de rest van een top verzorgd avondje!
Susanne D.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Het was een verademing om zulk vriendelijk personeel tegen te komen die ook van alles uitlegde over het concept.
En, belangrijk, heerlijk gegeten, uitvoering was heel fantasievol.
Beste Susanne,

Leuk dat je er was en dat je zo hebt genoten. Hopelijk zien we je snel weer om samen nog meer eten te redden!

Petra M.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
We hebben super lekker gegeten. Er wordt op maat geserveerd zodat de bordjes ook leeg gegeten worden.
Dat is immers het principe: geen voedsel verspillen.
De kok beschikt blijkbaar over een ongebreidelde fantasie want wat er op mijn bordje lag, had ik zelf nooit bedacht.
Oog en tongstrelende gerechten. Dikke pluim voor jullie allemaal.
Beste Petra,

Bordjes leeg... dat zien wij graag! Goed dat het allemaal gesmaakt heeft en er daarnaast ook mooi uitzag.

Ruud Y.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Mooi concept met als resultaat prachtig eten en bewustwording. Bediening mag wel wat attenter.
Ilse J.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Heerlijk gegeten! Leuk concept. Leuke bediening. Tomaten/paprikasoep, gefrituurde courgette, varkenshaas en een dessert. Heel betaalbaar voor een 4-gangendiner. Binnenkort InStock Amsterdam eens proberen :)
Beste Ilse,

Dank voor de complimenten! Wat leuk om te horen dat je onze andere restaurant ook gaat bezoeken. Wist je dat we sinds kort ook in Utrecht zitten? Heel veel rescue plezier toegewenst.

Wim M.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Kennismakingsbezoek (3 personen), vanavond half 7 tot half 9, was prettig en verrassend: mooie mix van milieubewust / duurzaam ondernemen en jeugdige gastronomie. Heel smakelijk gegeten van 'AH-overschot' voedselproducten.
Onconventionele en fraai opgemaakte voor-, tussen-, hoofd- en nagerechten. Bij sappig hert schonk men glas goede Chateauneuf Du Pape..Ook prima Chablis bij vegaschotel. De porties waren niet groot maar voldoende.
Toegewijd en ( meestal) efficiënt personeel.
Warm aanbevolen voor wie zich door menukaart wil laten verrassen!
Beste Wim,

Het was mij een genoegen jullie te hebben in het restaurant. Goed om te horen dat de wijnen goed pasten bij het eten. Ontzettend bedankt voor de warme woorden en tot snel.

Carolien D.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Bij toeval kwamen wij bij Instock terecht. Ze zaten eigenlijk vol, maar toch konden ze voor ons een plekje vrij maken. Het personeel was enorm vriendelijk, het was lekker eten en een fijne sfeer. En bij dit alles zit nog een mooi concept. Zeker een aanrader en wij komen terug!
Marinus V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Eerste kennismaking, het was een grote verrassing. Zeker terugkeren. Wat ontbrak dat er totaal geen informatie is over wat je te wachten staat, je laat het maar gebeuren. Ik had bijvoorbeeld wel een gerechtje minder willen eten.
Terug sturen doe je ook niet want dan is dat weer voedsel verspilling.
Te weinig kapstok ruimte met als resultaat dat een bezoeker de rode sjaal van mijn vrouw heeft meegenomen.
Al met al toch te vreden.
Beste Marinus,

Dank voor jullie bezoek op een mooie eerste kerstavond! Hopelijk zien we jullie snel weer want de sjaal is gelukkig terecht en hangt nog aan de kapstok. Excuses voor het ongemak en tot snel!

Marijke T.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Heerlijke avond met super lekker eten. Personeel was heel vriendelijk. Jammer dat we constant een soort koude ticht langs onze rug voelden.
Beste Marijke,

Super dat jullie zo lekker hebben gegeten! Dank voor de feedback, we zijn ermee bezig zodat we jullie volgende keer een nóg warmer welkom kunnen heten.

MarisDH .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Dit avondje met vriendinnen was genieten! De informele sfeer, de open keuken, de toegankelijke inrichting maken dat je je thuis voelt bij Instock. De gerechten worden prachtig gepresenteerd en zijn zeer smakelijk. Ook voor vegetarisch eten kan je hier prima terecht en doet dit zeker niet onder voor het 'normale' menu. Het concept spreekt aan, de bediening is meer dan bereid je alles te vertellen over de unieke werkwijze van Instock. Een aanrader waar ik zeker nog vaak terug kom.
Beste Maris,

Wat een complimenten! De keuken doet altijd haar uiterste best om een goede vegetarische alternatief te bieden. Goed dat het heeft gesmaakt!

elisabethros .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Het idee is superleuk! De medewerkers wisten waarover ze het hadden en legden met veel passie uit hoe ze aan het eten kwamen en hoe het bereid was. Daarnaast was de bediening vriendelijk en snel.

Ik heb coeliakie en hoewel ze daar rekening mee hielden, legden ze de bitterbal van mijn zus naast mijn glutenvrije hapje, dat daardoor misschien niet glutenvrij meer was. Dit vond ik best vreemd. Daarnaast hadden ze ook geen vervanging voor de glutenhoudende producten, maar lieten ze het gewoon weg uit hun gerechten.

Tot slot vond ik het restaurant best prijzig. €4,- voor een kleine portie friet en ook de rest was niet heel goedkoop. De combinatie van rijst en sucadelapjes vond ik ook niet helemaal top.

Al met al: een goed concept, vriendelijke en snelle bediening en het eten was smakelijk bereid, maar er kunnen nog heel wat dingen beter.
Olivia L.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Heerlijk eten, met name het dessert. Hartelijke ontvangst en bediening, goede uitleg van het concept en de filosofie erachter. Heel leuk dat de kok even langskwam aan tafel. Het vraagt veel van zijn creativiteit om elke dag een nieuw menu samen te stellen, maar daar slaagt hij prima in!
Inrichting is smaakvol, enige mini-kritiekpuntje is dat de stoelen nogal hard zijn.
Heerlijk gegeten en erg leuke avond gehad! Absoluut voor herhaling vatbaar.
Dirk Jan H.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Een uitstekend initiatief deze restaurant formule! Wij waren uitermate blij met het eten dat ons bord heeft gehaald. Ons gezelschap had die avond een zeer krap tijdschema, dat perfect werd geaccommodeerd door de crew van Instock. Alleen een hoofdgerecht (gemarineerde biefstuk) met een glas wijn (die iets koeler had gemogen) met een espresso en “on the road again”. Prima en zeer gastvrije bediening. Wij komen zeker terug voor een avond met een volledig menu. Een absolute aanrader.
JackyBee .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Gezellig, sympathieke tent en eten met zorg bereid. Concept vind ik ook sympathiek, tegengaan verspilling en dagelijks ander menu waar echt met zorg aan wordt gewerkt. Alleen hoofdgerecht was iets minder lekker, rest erg goed, gevarieerd en verrassend.
Anna V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Heel aardig personeel die vol enthousiasme over het goede concept vertellen. Lekker eten en fijne sfeer. Zeker een aanrader!
Daniella G.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Prima eten, iets minder verrassend dan destijds in Amsterdam. Bediening prima behalve dat door communicatiefoutje de rekening niet op tijd verscheen en onze jassen een tijd onvindbaar waren. Daardoor misten wel bijna onze voorstelling.
Beste Daniella,
Het was super leuk om jullie te hebben in Den Haag. Hopelijk kunnen we volgende keer meer verassen met het eten. Dank voor de feedback, volgende keer zullen wij zorgen dat de jassen snel tevoorschijn komen!

Groet Nina - Team Instock
L V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
De varkens rolade was van slechte kwaliteit helaas. De soep en het dessert waren lekker.
Myrthe E.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Wat een leuk concept! De bediening weet daar heel veel over te vertellen en te inspireren. Qua eten complimenten aan de keuken voor hun creativiteit!
tonnetjerond .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Was afgelopen zaterdag voor een tweede keer bij instock en dat was wederom een succes. Heerlijk eten en ook nog eens creatief! Vega opties zijn erg lekker! De bediening is daarnaast ook erg vriendelijk en neemt uitgebreid de tijd om de het menu toe te lichten.