Instock Den Haag

Buitenhof 36 2513 AH Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Instock Den Haag

Ook hier in Den Haag serveren wij eten wat anders het bord niet haalt. Op basis van de oogst van de dag creëren onze koks de lekkerste gerechten. Het is elke dag dus anders! Kom eens langs voor ontbijt, lunch of een (viergangen)diner. Die gehavende wortel wordt een carrotcake en een vierkant spruitje wordt ineens kimchi voor bij je burger. We hebben altijd een vegetarische optie beschikbaar! En don’t worry: we redden geen producten die al over datum zijn vanwege wetgeving.

Meer informatie over restaurant Instock Den Haag

Trams 1, 2, 3, 4, 6 en 16 en bussen 22 en 24 kom je in de buurt van het Buitenhof. Ook loop je er in 15 minuten heen vanaf Den Haag Centraal.
  • : Parkeergarage Noordeinde

Maandag t/m zondag van 8:30 - 23:00 uur

hekkem .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Rianne H.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Erg leuk concept, alles werd mooi opgediend en was super smakelijk. We begonnen met een soepje, erna een risotto van bloemkool met makreel. Hoofdgerecht was een lekkerbekje en dessert was een heerlijke afsluiting. De vegetarische optie was ook goed. Prima witte wijn erbij en bijzondere biertjes. Super aardige bediening. Ga graag nog eens terug!
Renate M.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Ons etentje bij Instock was zeker geslaagd. Ik had gevraagd om comfortabele stoelen mits rugklachten en in de reservering ook gemeld dat het ging om een bacheloruitreiking. We kregen de beste stoelen in het restaurant en een (gratis) glaasje bubbels om het diploma te vieren! Wat een pret! Het eten was erg lekker en origineel, er was niet veel vlees maar alle gerechten waren erg bijzonder smakelijk en prettig gepresenteerd. De zelfgemaakte pieperbiertjes waren ook heerlijk. De bediening was erg aardig en je keek zo in de keuken, wat zorgde voor een gezellige sfeer. Mijn familie hebben hier een geslaagde avond aan overgehouden! We zouden sowieso uit eten gaan, dus waarom dan niet bij een restaurant tegen voedselverspilling?
Georgia C.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2017
Goed concept en bijzonder creatieve en verrassende gerechten, en heerlijke rode huiswijn! Zeker voor herhaling vatbaar!
Georgia
15april .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Het concept van dit restaurant sprak ons vooral aan en het is ons zeker niet tegengevallen. Je eet in een relaxte omgeving goed en innovatief. Het personeel is enthousiast en vriendelijk. De prijs-kwalitietsverhouding is prima. Een restaurant dat bovendien geschikt is voor stelletjes, families en vriendengroepen. We komen zeker terug!
Anja D.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Heerlijk op zaterdag middag voor het eerst bij Instock gegeten. De lunch was niet alleen smaakvol, maar ook supermooi opgemaakt. Zelf vind ik het concept erg bijzonder, voedselverspilling is een groot probleem en het is goed dat daar eens aandacht aan wordt besteed. We komen zeker een keer terug voor diner!
Ellen O.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Kliekjesdag met friet. Viel tegen en had graag wat anders gehad ipv friet maar dat was niet mogelijk.

Beste Ellen,

Wat ontzettend jammer om te horen dat het tegenviel. Hopelijk kunnen we je alsnog verassen met een ander menu. We zullen ons uiterste best doen om wat heerlijks op tafel te toveren!

Henny S.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Het concept is natuurlijk geweldig. Milieu Defensie organiseert al jaren (gratis) maaltijden met producten die ze bij supermarkten ophalen, en ook diverse andere organisaties doen iets soortgelijks. Maar het is mooi dat InStock het allemaal wat uit de geitewollensokkenhoek haalt en we bovendien op deze manier op een betaalbare manier culinair uit eten kunnen. Helaas viel dat wat tegen...
De gerechten zelf waren behoorlijk goed bereid en gepresenteerd, koken kunnen ze zeker wel en alles smaakte heerlijk. Alleen de samenstelling van het menu had beter gekund. Zowel het tussengerecht als het hoofdgerecht was iets met een gefrituurd korstje met een vulling op basis van witte bloem, daarbij was het toetje dan een warme wafel, wederom van witte bloem. Er was practisch geen eiwitcomponent zoals noten, eieren, kaas (op een eetlepeltje ricotta na), tofu, bonen of andere peulvruchten. De porties waren erg klein, zelfs een 4 gangen diner met extra frites was voor ons maar net genoeg en we zijn echt geen mega-grote eters.
Je eet wat de pot schaft, dus er is geen menukaart, prima. Maar we kregen ook geen drankenkaart, hierdoor wisten we niet precies wat we konden kiezen, en ook niet wat de prijzen waren. Dat viel nogal tegen bij het afrekenen ;-(
Al met al had ik er meer van verwacht en zal niet zo gauw weer terug gaan.

Beste Henny,

Allereerst dank voor je uitgebreide recensie, we kunnen ontzettend veel leren van je feedback! We gaan er meteen mee aan de slag en hopen u alsnog een keer te mogen ontvangen én verassen.

Jonathan Z.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2017
Super leuk restaurant, prachtig dat producten die afgekeurd worden in de supermarkt toch gebruikt worden en het eindresultaat fantastisch is! Chapeau team instock! Fantastisch

Beste Jonathan,

Dank voor je leuke recensie. Wij horen graag dat het eindresultaat fantastisch is! :D

daniek S.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2017
We hebben heel lekker gegeten en werden uitstekend bediend. Was heel leuk om te zien hoe enthousiast iedereen was en hoeveel er gedaan kon worden met het al weggegooide eten. Zal er zeker nog een keer gaan eten

Beste Daniek,

Dan zien we je heel graag snel weer om nog meer eten te redden. Samen zetten we voedselverspilling op de kaart!

Charlotte H.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Ik heb hier al een paar keer geluncht en gedineerd. Het decor is modern en tegelijkertijd warm. Het eten is altijd goed en de bediening is top! Zeker een aanrader voor iedereen die zich graag laat verrassen.

Beste Charlotte,

Goed om te horen dat we je hebben mogen verassen, dat is wat we graag doen. We zien je graag snel weer voor een heerlijke lunch of diner.

Meta S.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Iedereen die bij Instock werkt staat achter het concept en kan er veel over vertellen. Interessant verhaal over het nieuwe Piper biertje gehoord toen we iets te drinken bestelden. Ze nemen de tijd voor je en de borden zijn heel erg mooi opgemaakt. Mooie zaak, lekker eten en fijne mensen in de bediening.

Beste Meta,

Bedankt voor je lieve woorden. We doen ons best om zoveel mogelijk te vertellen over het verhaal achter Instock. Super dat het ook overgekomen is.

Neis B.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Goede locatie met een mooi ingericht interieur.
Door het personeel werd het concept goed uitgelegd. Het eten was lekker met verrassende combinaties!

Beste Neis,

We nemen tijdens het rescuen zeker goed de tijd om alles uit te leggen aan de gasten. Wist u dat we ook open zijn voor ontbijt en lunch? Elke dag zijn we geopend tussen 8:30-23. Hopelijk zien we je snel weer!

Annelies G.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Instock is voor mij geen onbekende! En toch zijn we elke keer weer verrast, door de leuke ontvangst, de aandacht en vooral door de gerechten die gemaakt worden , heel creatief. Dank @Instock.

Beste Annelies,
Wat leuk dat je een recensie achterlaat! We zien je inderdaad regelmatig in de zaak verschijnen, super dat we je kunnen blijven verassen.

Jorne V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Heerlijk geluncht! Gaaf concept en goed uitgevoerd! Lekker eten op een prachtige locatie, zo direct naast de hofvijver. Mooie inrichting en fijn bediend. Een aanrader!!

Beste Jorne,

Dankjewel voor je recensie! Je kan inderdaad heerlijk lunchen met een mooi uitzicht, zowel binnen als buiten. Kom je ook een keertje dineren bij ons?

Sofie D.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Alsof je gaat eten bij een familie thuis zo voelde het bij Instock. Dat de chef zelf toelichting gaf over de gerechten maakte het extra speciaal! De gerechten waren zeer creatief en goed op elkaar afgestemd en het toetje was zo lekker dat we hem nog een keer bestelden! Super fijne avond gehad bij de Instock familie!

Beste Sofie,

Het was erg leuk om je nogmaals te mogen ontvangen. Dat je genoten hebt van het dessert dat zagen we :) ! We zien je graag nog een keer verschijnen.

Bart V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
We hebben al een aantal maal gegeten in Instock en zijn elke keer weer verrast door wat de kok heeft weten te bereiden. De ontvangst is vriendelijk en correct, de medewerkers zijn goed op de hoogte van de gerechten en de bediening is attent en snel. Aan te bevelen!
Gino M.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Heerlijk gegeten met familie. We hebben gekozen voor het 4-gangen diner en dat was heel goed bevallen. Daarbij hebben we lekker pieperbiertjes gedronken. De chef kwam aan tafel uitleg geven over kombucha en heeft de hele tafel een proeverij gegeven. Al met al een hele leuke avond gehad!

Beste Gino,

Fantastisch dat je hebt kennis gemaakt met kombucha! Het is een heel mooi product net als het verhaal erachter. Onze chef verteld graag over het proces van fermenteren om deze eeuwenoude traditie weer hip en toegankelijk te maken.
Zien we je snel weer?

Tommy J.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Woensdagmiddag voor het eerst gegeten bij instock den haag! Heerlijke creatieve gerechten en mooi van smaak. Goede bediening en vooral de gastvrouw deed het concept en de gerechten uitstekend toelichten aan tafel! Wij komen zeker terug!

Beste Tommy,

Heerlijk genieten van producten die anders het bord niet zouden hebben gehaald. Onze gastheren en -vrouwen vertellen er zeker graag veel meer over. Wist je dat we ook een locatie in Amsterdam en Utrecht hebben?

Gilius K.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Goede koks, goede bediening en hele mooie werk-ethiek. Wat mij betreft één van de betere plekken om te eten in Den Haag. Bij voorbaat eet smakelijk!

Beste Gilius,

We doen altijd ons best om onze gasten in de watten te leggen én voedselverspilling tegen te gaan. Goed dat het smaakt en we zien je graag snel weer.