Instock Den Haag

Buitenhof 36 2513 AH Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Instock Den Haag

Ook hier in Den Haag serveren wij eten wat anders het bord niet haalt. Op basis van de oogst van de dag creëren onze koks de lekkerste gerechten. Het is elke dag dus anders! Kom eens langs voor ontbijt, lunch of een (viergangen)diner. Die gehavende wortel wordt een carrotcake en een vierkant spruitje wordt ineens kimchi voor bij je burger. We hebben altijd een vegetarische optie beschikbaar! En don’t worry: we redden geen producten die al over datum zijn vanwege wetgeving.

Meer informatie over restaurant Instock Den Haag

Trams 1, 2, 3, 4, 6 en 16 en bussen 22 en 24 kom je in de buurt van het Buitenhof. Ook loop je er in 15 minuten heen vanaf Den Haag Centraal.
  • : Parkeergarage Noordeinde

Maandag t/m zondag van 8:30 - 23:00 uur

caroline elise V.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Geweldig uitgangspunt en dan ook nog het lekkerste en meest verrassende in jaren gegeten bij Instock!
Wanda B.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Ik was van te voren al fan van het concept. Vandaar dat we het avontuur eens aangingen. We hebben super lekker gegeten, de borden waren echt mooi opgemaakt, de bediening erg aardig en de sfeer was top. We gaan zeker nog een keer. Ga er vooral niet naartoe met kieskeurige eters aangezien ze een beperkt aanbod hebben. Maar ga er vooral wel naartoe als je verrast wilt worden met "the chefs choice".
Eline P.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
R K.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Een mooi initiatief om voedselverspilling tegen te gaan. Onverkoopbare maar goede producten worden bij de supermarkten opgehaald en verwerkt tot heerlijke gerechten. Wij waren met vrienden en kregen een heerlijk gegeten met vrienden. De borrelplank is al heerlijk, net als het broodbier en aardappelbier. Daarna nog 3 gangen gegeten met heerlijke soep, falafelburger, makreelmousse.
Katharina P.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Wat een fijne avond! Ongelofelijke goede service (nog NOOIT ergens zo meegemaakt), heerlijk eten en dan ook nog eens voor een goed doel. Instock is zeker een aanrader!
Tussen de gerechten in zat altijd wat tijd maar precies genoeg, om ook ontspannen te kunnen kletsen. Ook voor onze kleine dochter werd goed gezorgd door het personeel.
Heel gezellige avond.
Beste Katharina,

Super om te horen dat jullie zo hebben genoten! We vonden het ook erg leuk om te zorgen dat iedereen, inclusief jullie kleine dochter, het naar de zin heeft gehad. Hopelijk komen jullie snel weer langs voor een heerlijke lunch of diner.

Inge T.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Wat een geweldig concept. Om voedselverspilling tegen te gaan. Jammer dat de koks smakeloze gerechten bereiden. Hierdoor blijft nog de helft liggen. Denk je in als hoofdgerecht koude makreelsalade a la johma met drie witlof blaadjes. Daarnaast bloemkoolsmurrie die geen peper of zout had gezien en gefrituurd brood met biet erdoor waar ook geen smaak aan zat. Daaroverheen gestrooid hele dunne krulfrietjes. Je weet wel die je als chips koopt. De aardappelweges waren niet gaar.
En dat dan krijgen nadat je al een uur op een tussengerecht aan het wachten bent!
De bediening is ook drama want bij binnenkomst vraagt ze of ze je kan helpen en dan moet ze je naar je tafeltje brengen maar gaat eerst nog 10 bestellingen ingeven en een fles wijn openen.
We hebben dus elke keer tussen een half uur en een uur wachttijd gehad en 1 gerecht nooit. Daar kon zelfs geen gratis kopje koffie voor af.
Thuis nog maar een boterham gegeten. Dat heb ik dus nog nooit meegemaakt.
DRAMATISCH!
Beste Inge,

Wat ontzettend vervelend om te horen dat wij niet de Instock service hebben kunnen bieden die u van ons mag verwachten! Zou u uw contactgegevens kunnen sturen naar denhaag@instock.nl, dan neem ik graag persoonlijk contact op.

Miekm .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Instock kookt elke dag een menu met producten die anders weggegooid worden omdat ze in de winkel niet meer verkocht worden. Een mooi concept! En wat Instock daarnaast zo bijzonder maakt is de creativiteit waarmee ze niet alleen heel lekker maar ook heel mooi koken. Iedere gang is een plaatje om te zien!
Suzy B.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Ik heb het restaurant gevonden toen ik iets zocht op het internet om naartoe te gaan met mijn vriendin. Bij binnenkomst werden we hartelijk begroet en meteen doorverwezen naar ons tafel. De medewerkers waren heel erg vriendelijk en behulpzaam. Het eten werd optijd gebracht en de zithoek was sfeervol. Voor mij is het een restaurant om terug te gaan.
Beste Suzy,

Dankjewel voor je enthousiaste review. Goed om te horen dat jullie het naar jullie zin hebben gehad. Tot snel!

Willem D.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Ik at hier met mijn vrouw en volwassen zoon. Verrassende gerechten, goed bereid. De bediening is vriendelijk en aangenaam informeel zonder amicaal te worden. De levendige sfeer van geanimeerd pratende andere gasten en het trendy decor bevielen ons in ieder geval uitstekend. Evenals het concept "redden van eten" door te koken met overschot en ingrediënten met schoonheidsfoutjes etc. Dat alles tegen een zeer gunstige prijs-kwaliteitsverhouding. Wij komen zeker terug.
Saskia H.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Lekker gegeten en erg goede bediening! We waren met een groep en de verschillende dieetwensen werden netjes gerespecteerd en goed onthouden. ik kom hier terug!
Hi Saskia,

Samen gaan we voedselverspilling verminderen! Komen jullie snel weer om te rescuen?

Dascha K.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Ik ben helemaal fan van dit restaurant. Het concept, de keuken, de service allemaal super.
Hi Dascha,

Wauw wat een enthousiasme! We vonden het een eer dat je er was, samen redden we kilo's voedel.

AdJan B.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
prima gegeten met goede wijn en goed zakelijk gesprek gehad geïnspireerd door doel Instock om voedsel verspilling / afval tegen te gaan. Zal zeker nog eens gaan!

Beste AdJan,

Je kan inderdaad zowel duurzaam dineren als duurzaam wijn drinken! Fijn dat we jullie hebben kunnen inspireren. Hopelijk tot snel!

stefan H.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Ontzettend lekker gegeten super creatieve koks en een heel leuk concept goeie sfeer en de bediening was fantastisch vooral de supervisor van de avond met een hele moeilijke Italiaanse naam. Al met al een top avond gehad
Hi Stefan,

De creativiteit van de koks is echt oneindig, net als Gioia haar gastvrijheid! Leuk dat je dit ook ervaren hebt :D !

Loes K.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Heerlijk gegeten. Eindelijk een keer een maaltijd met volop lekker bereidde groente erin. De bediening was vriendelijk, en vlot. Ze vertelden uitgebreid over wat we te eten kregen en het concept. Topavond gehad.
Beste Loes,

Vertellen doen we graag.. En helemaal over onze prachtige rescue gerechten en het verhaal achter Instock! Komen jullie ook een keertje lunchen?

corienroeleveld .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Dit was de eerste keer dat ik hier gegeten heb, maar zéker niet de laatste. Naast dat het duurzame concept mij bijzonder aanspreekt, ben ik zeer onder de indruk van de enthousiaste aandacht van het team en de liefde, aandacht en creativiteit die in de bereiding van het eten is gestoken. Verrassende en pure smaken maken eten hier tot een feest. Absolute aanrader!!
Beste Corien,

Verassen!, dat is precies wat we hopen te doen. Goed dat het gelukt is en we doen het met liefde nogmaals. Het continue wisselende menu nodigt hopelijk uit tot een volgende keer.

ingrid P.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
leuk restaurant, goed concept, hele aardige bediening! en eten was lekker en origineel, en ook nog eens smaakvol opgemaakt. Complimenten!
Beste Ingrid,

Leuk dat je Instock Den Haag hebt bezocht! Wist je dat we nog twee locaties hebben in Amsterdam en in Utrecht? Het zou super zijn om samen nog meer eten te rescuen.

shannon_bravenboer .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
Heerlijk gegeten bij Instock. Elk gerecht was een plaatje en smaakte heerlijk. Goed concept, leuke inrichting en fijn personeel.
Beste Shannon,

Dankjewel voor je review. Goed dat je het naar je zin hebt gehad en dat alles er mooi uitzag. We zijn hartstikke trots op de prachtige creaties die ze in de keuken maken. Tot snel!

Pauline B.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Ik heb een top avond gehad! Ik heb coeliakie en moet daardoor verplicht glutenvrij eten. Ik had dit bij mijn reservering vermeld maar bij het menu zag ik helaas direct dat er in 3 van de 4 gerechten gluten zaten. In overleg met de kok waren er gelukkig ook wat alternatieve mogelijkheden en zo heb ik uiteindelijk dus heeeeerlijk gegeten. Ze dachten overal over mee. Frituurvet verschonen ivm mogelijke kruisbesmetting, handschoentjes in de keuken het was allemaal geen probleem. Ik heb echt een top avond gehad en ben gelukkig niet ziek geworden!!
Hi Pauline,

Gelukkig hebben wij met jou voedselverspilling letterlijk de kaart gezet. De keuken doet haar uiterste best om iets heerlijks te maken en ik ben blij dat ze ook voor jou creatief aan de slag zijn gegaan.

Patrick B.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Zeer vriendelijk personeel. Heerlijk verassend gegeten. Goed concept. Prima menu. Eindelijk een restaurant waar je voldoende groente geserveerd krijgt.
Beste Patrick,

Leuk om te horen dat het allemaal gesmaakt heeft. De keuken is erg creatief en maakt van veel groenten heerlijke gerechten zoals couscous van bloemkool of aubergine kaviaar! Hopelijk tot snel.

Yverne B.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Zeer lovenswaardig hoe men in dit restaurant van gered eten een heus viergangenmenu van goede kwaliteit weet samen te stellen! Als pareltjes worden de verschillende gerechten opgediend. Niet alles is even indrukwekkend van smaak, maar het initiatief an sich maakt dat je sowieso met genoegen zit te eten.
De bediening verdient een aparte aanbeveling, zij zijn zeer vriendelijk en attent!
Beste Yverne,

Wij vinden het superleuk om te horen dat u zo tevreden bent over ons restaurant.
Bedankt voor de lovende woorden over het idee en onze keuken, dat motiveert de keuken heel erg om elke dag creatieve gerechtjes te creëren.

Hopelijk tot ziens!