Instock Den Haag

Buitenhof 36 2513 AH Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Instock Den Haag

Ook hier in Den Haag serveren wij eten wat anders het bord niet haalt. Op basis van de oogst van de dag creëren onze koks de lekkerste gerechten. Het is elke dag dus anders! Kom eens langs voor ontbijt, lunch of een (viergangen)diner. Die gehavende wortel wordt een carrotcake en een vierkant spruitje wordt ineens kimchi voor bij je burger. We hebben altijd een vegetarische optie beschikbaar! En don’t worry: we redden geen producten die al over datum zijn vanwege wetgeving.

Meer informatie over restaurant Instock Den Haag

Trams 1, 2, 3, 4, 6 en 16 en bussen 22 en 24 kom je in de buurt van het Buitenhof. Ook loop je er in 15 minuten heen vanaf Den Haag Centraal.
  • : Parkeergarage Noordeinde

Maandag t/m zondag van 8:30 - 23:00 uur

Jouw recensie over het restaurant Instock Den Haag

Laurien A.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Een super concept, heerlijk eten, gezellige inrichting en vriendelijke en behulpzame service. Wat wil je nog meer?!
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Uitstekend concept! De bediening is prima en het eten is duidelijk met heel veel zorg samengesteld. Het eten smaakt prima!
Bender H.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Het concept van het restaurant vind ik innovatief en erg goed! Dat het dan ook nog eens erg lekker en leuk is, is natuurlijk fantastisch.
We hebben zelfs 2 keer een gratis ontbijt gekregen, wat voor ons als een verrassing kwam :)
We komen zeker nog een keer terug, ook al hadden we het gratis ontbijt niet gekregen!
A.M. B.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
Kwaliteit van het eten is naar beneden gegaan, waardoor de prijs/kwaliteit verhouding niet meer in balans is. Tevens jammer dat het oorspronkelijke concept van elke dag een andere kaart is los gelaten.
dollybekker .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Het eten was bijzonder verrassend en heerlijk . De porties waren precies voldoende voor ons. Erg vriendelijke bediening.
Heleen K.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Goed eten (net even iets anders dan anders) in een sfeervolle omgeving
Joyce P.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
Het was een leuke ervaring. Maar de burger was heel droog. De bediening was super behulpzaam en vrolijk. Het voorgerecht met de Makreel was heerlijk.
E. V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Prettige mensen, heerlijk muziekje live op deze zondag tijdens ons diner , heerlijke recepten en wijn en koffie met bietenbrownies als afsluiting toppie
david V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Leuke tent, waarbij vooral beneden de aankleding een stuk beter is. Boven een kleine ruimte die erg rumoerig is. Beneden een open keuken waar je prachtig in kunt kijken. Eten was prima, niet spectaculair. Gerechten zijn gebaseerd op sterkte van smaak. Als tweede gerecht de ganzen carpaccio, maar deze was erg zout. De confit van hert was heerlijk mals. Als laatste gerecht de gefrituurde courgette. Leek meer op een churro, zat nauwelijks courgette in en vooral heel veel gefrituurd bladerdeeg. Al met al een prima avond met een uitstekend idee qua eten, maar qua uitvoering valt nog het een en ander te verbeteren.
Elisabeth M.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Altijd gevarieerd eten, soms niet helemaal mijn smaak, maar blijft leuk om nieuwe dingen te proberen. Bediening is echt geweldig en het concept blijft top.
Natasja D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Lekker eten, maar heel trage service, het duurde 3,5 uur om de 4 gangen te krijgen. Steeds 45 a 60 minuten wachttijd tussen elke gang. Indien er iets misloopt in de keuken, dan is het belangrijk dat de bediening de klant daarover informeert. Wij zaten te wachten en kregen geen enkel compensatie...
Corry D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Mijn dochter was de dag te voren bij In stock in Utrecht gaan eten en was zeer enthousiast over de kwaliteit van de gerechten. Eerlijk gezegd viel het ons hier tegen. Het was zeker niet slecht, maar gewoontjes en niet echt lekker, waardoor prijs kwaliteit ons tegen vielen.
Frans L.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Enthousiaste bediening, originele gerechten die zeer goed smaken in een prettige sfeer. Leuke ruimte. Echt een aanrader om alleen of met vrienden te gaan eten.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Bijzonder concept, wat ook goed wordt uitgelegd aan tafel. Heerlijk smaakvol gegeten. Gezellige setting en vriendelijke bediening.
Martijn S.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
Erg enthousiast personeel en een restaurant met een duidelijke boodschap. Verspilling tegen gaan staat hoog in het vaandel wat ons erg aanspreekt. De nieuwe kaart is erg leuk, echter denk ik wel dat ze nog meer hier uit kunnen halen. Aanrader, ja. Zou ik snel terug gaan? Nee.
Dineke L.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Goed eten, attente en vriendelijke bediening. Enige minpunt was de akoestiek. Zou fijn zijn als daar wat aan gedaan kan worden.
Michelle Z.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Wij kozen het menu van de chef. Voorgerecht was echt niet lekker (gepekelde makreel met droge sla). Hoofgerecht was erg lekker. Dessert was oké, maar wel wat simpel (ijs met ananas).
Bediening was vriendelijk, maar na het hoofdgerecht vertrok 'onze' serveerster naar huis..... Lang moeten wachten op dessert.
Wij waren er op een zaterdagavond. Slechts een paar tafeltjes waren bezet. Na het hoofdgerecht waren we nog de enigen... Niet echt gezellig. Restaurant is qua inrichting wel erg leuk.
Uiteindelijk€90 betaald (2 personen). Dat vond ik het helaas niet waard.
Nicolette W.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Ik sta helemaal achter dit concept! De keuken was creatief - wij vonden met name de aubergine, dat op friet leek, erg lekker. Helaas was de saus bij de Schiphol gans veel en sterk, waardoor het leek alsof er iets verborgen moest worden. De porties waren niet groot en voor bijna 10 euro per gang denk ik dat er wat meer aan amuses of aankleding mogelijk had kunnen zijn. Dit vooral wanneer ik het vergelijk met een ander restaurant waar ik graag kom, waar je, voor 10 euro per gerecht, tussen ieder gerecht een creatieve, prachtig opgemaakte verrassing van de chef ontvangt. Ik stel me voor dat me dit concept de gebruikte ingredienten een stuk minder kosten dan de reguliere groenten, vlees, vis en wijn. Des te meer vraag ik me af of het 3-gangen menu niet goedkoper kan of de porties iets ruimer.
lora V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2018
Super goed concept, leuke bediening, vooral de eerste keer dat we er waren. Originele keuken. Ga zo door!
.......................................................
ludwien .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Gisteravond heb ik hier gegeten met een vriendin. In 2016 waren we hier ook al eens geweest, toen was het eten erg lekker dus daarom kwamen we nog eens terug. Gisteren liepen we zeer teleurgesteld het restaurant uit. We hadden niet lekker gegeten en er wel flink voor betaald. De prijzen die ze nu rekenen passen naar mijn idee niet bij de kwaliteit van het eten en ook niet bij het hele concept (eten dat anders weggegooid zou worden). Bij het bloemkoolgerecht was er opeens geen bloemkool meer maar broccoli (dat werd ons pas gezegd toen het gerecht op tafel stond). Het gerecht was veel te heftig van smaak, je proefde alleen maar gerookte makreel. De wild carpaccio was ok, het hert was echt smakeloos en de frieten veel te doorbakken. De aubergine tempura was prima. De service was vriendelijk maar onoplettend, we moesten zelf opstaan om bestek te vragen nadat het eten was geserveerd. Er is ons nooit gevraagd of het had gesmaakt. We moesten 46 euro per persoon afrekenen, en dat was het echt niet waard. Als instock deze prijzen gaat vragen moeten ze wel de kwaliteit kunnen leveren, nu is het echt niet in verhouding. Overigens zou ik ook niet blij zijn geweest met deze kwaliteit als ze nog de oude prijzen hadden gerekend. Jammer want we zullen hier niet meer terugkomen.