Instock Den Haag

Buitenhof 36 2513 AH Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Instock Den Haag

Ook hier in Den Haag serveren wij eten wat anders het bord niet haalt. Op basis van de oogst van de dag creëren onze koks de lekkerste gerechten. Het is elke dag dus anders! Kom eens langs voor ontbijt, lunch of een (viergangen)diner. Die gehavende wortel wordt een carrotcake en een vierkant spruitje wordt ineens kimchi voor bij je burger. We hebben altijd een vegetarische optie beschikbaar! En don’t worry: we redden geen producten die al over datum zijn vanwege wetgeving.

Meer informatie over restaurant Instock Den Haag

Trams 1, 2, 3, 4, 6 en 16 en bussen 22 en 24 kom je in de buurt van het Buitenhof. Ook loop je er in 15 minuten heen vanaf Den Haag Centraal.
  • : Parkeergarage Noordeinde

Maandag t/m zondag van 8:30 - 23:00 uur

Irene J.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Bijzonder concept, waarbij smakelijke gerechten worden gekookt met ingrediënten die worden 'gered' van de afvalcontainer. Origineel menu, redelijk geprijsd. Vriendelijke bediening die het concept goed uitlegt.
Angelique S.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
We hadden minder dan een uur om te eten, maar dat was geen enkel probleem. Vlotte service, prima bediening en uitleg over de kaart, smaak van het eten ook goed. Kortom: helemaal tevreden!
Raimond N.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Wat een goed concept en wat een verrassende gerechten!! Vriendelijke, enthousiaste bediening! Leuke avond gehad!! Kom zeker nog een keer terug.
Beste Raimond,

Leuk dat je ons verwarmd met deze mooie woorden. We zien je heel graag nog een keer. We hebben ook twee restaurants in Utrecht en Amsterdam zitten. Zeker de moeite waard om eens te bezoeken!

Elsa P.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
De presentatie van het eten is zeer goed. De smaken zijn ook heerlijk! Vast menu, maar er is keus als je voor drie gangen gaat, het tussengerecht kan ook als hoofdgerecht worden gemaakt. Bediening is enthousiast. Leuk concept!
Beste Elsa,

De burgers waren ook wel erg lekker! We zijn blij te horen dat je een leuke avond hebt gehad. Hopelijk mogen we je snel nogmaals ontvangen om samen voedelverspilling te verminderen!!

Adrie van H.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Een boeiend menu, met smaakexplosies. Gazpacho met heel veel smaak, een heerlijke makreelrilette met radijs als tussengerecht, heerlijke vis als hoofd en de eton mash.... daar loopt mijn man nog eens om weg als ik die niet weet na te maken. Erg lekker, en een fantastisch concept! Fijne bediening ook. Van mij mag alleen de muziek wel wat zachter...
Beste Adrie,

Ontzettend leuk dat jullie zijn langs geweest voor een heerlijk diner! Hopelijk gaat de foodtruck ook voor rescue plezier zorgen. Dankjewel voor de goede feedback, we zullen hier goed op letten!

terzoise .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
De enige dame met kennis over de tafelbezetting nog zo'n goeie 5 minuten in gesprek was voor ze naar ons toe kwam, ondanks ze ons wel had zien binnenkomen.
Na een half uur mochten we eindelijk drinken bestellen. Het duurde een uur voordat we konden beginnen met eten (al werd het wel snel na bestelling geserveerd). Vreselijk langzame start van de avond. Al met al valt er op dat gebied veel te winnen voor Instock. Bediening was verder erg sympathiek.

Het eten was goed, ze hadden vega opties ++! De huisgemaakte augurken waren heel lekker vooraf. Je kreeg ook brood met olijfolie, maar eigenlijk te weinig olie voor al het brood.
Qua gerechten was mijn enige minpunt dat de wortelremoulade wat flauw van smaak was, vooral als je het vergelijkt met de niet-vega optie (gerookte makreel) die echt barstte van smaak. Mijn partner en ik hebben wel erg genoten van de gerechten, er zaten erg leuke combinaties tussen die we nog niet kenden.
Beste Terzoise,

Wat ontzettend jammer dat u zo'n langzame start van u avond heeft ervaren, onze oprechte excuses hiervoor. Dat is uiteraard niet wat u van ons mag verwachten. Gelukkig dat jullie hebben genoten van de heerlijke creatieve gerechten, dank voor de goede feedback. Hopelijk mogen we jullie toch nogmaals ontvangen om u te laten zien wat wij verstaan onder perfecte Instock service!

arjan M.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
leuk restaurant met een goed concept! eten en drinken met een goed verhaal. vriendelijke service maakt het geheel compleet.
Beste Arjan,

Dank voor de leuke review! Hopelijk tot snel.

Sophie V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Erg lekker gegeten, het personeel is heel enthousiast en weet veel te vertellen over de interessante visie.
Heel makkelijk dat je enige keuze is of je 3 of 4 gangen neemt, de porties zijn precies goed.
Er werd totaal niet moeilijk gedaan over allergiën of vegetariërs!
Wij waren ook heel enthousiast over het pieper- en broodbier en de cocktails!
Beste Sophie,

Super om te horen dat je alles hebt geprobeerd. De biertjes zijn inderdaad lekker en het is nog eens duurzaam genieten ook. Onze biertjes worden namelijk gemaakt van gered brood én aardappelen! Kom je snel weer langs?

Reinard N.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Instock is een ervaring op zichzelf. Enthousiast personeel vertelt over de visie van Instock op voedsel en de kruistocht tegen verspilling.
Een 3 of 4 gangen menu is aan te bevelen, aangezien de kaart altijd weer een verrassing is!
Een prosecco als vooraf is aan te raden!
Beste Reinard,

Een rescue aperitief is zeker een goede start van de avond! We zijn blij om te horen dat alles gesmaakt heeft. Dankzij onze creatieve keuken is het altijd een smakelijke verassing.

estellea .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Heerlijk gegeten bij instock gisteravond! Menu was gevarieerd en heerlijk. Porties zijn niet groot maar meer dan genoeg.
Beste Estellea,

Dankjewel voor je lieve woorden. Samen zetten we voedselverspilling op de kaart! Super dat je zo genoten hebt.

Lidewij V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Zeer persoonlijk en professioneel personeel. Ontzettend leuk concept, dit werd nogmaals extra uitgelegd aan tafel. Bedankt voor de fijne avond!
Beste Lidewij,

We vinden het super om het verhaal van Instock uit te leggen en met gasten zoals jullie worden wij alleen maar enthousiaster! Mede dankzij jullie redden we namelijk heel veel kilo's. Heb je al onze ontbijt of lunch geprobeerd?

Edith S.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Geweldig hoe hier met etenswaar dat anders wordt vernietigd een heerlijk diner wordt gemaakt. Aanrader op een leuke plek in hartje Den Haag.
Beste Edith,

Goed om te horen dat je hebt genoten van het eten! We zitten inderdaad op een mooie locatie. Ons terras is ook heerlijk om uit te proberen als het zonnetje schijnt. Hopelijk tot snel en dankjewel!

Randy E.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Gisteren bij InStock. Een leuk concept waarbij veel 'overtollig' eten van een grote supermarkt in den lande wordt hergebruikt op een creatieve manier. Dit wordt luchtig en prettig verteld zonder dat het je het gevoel krijgt dat je er een dominee voor je staat. Gisteren was het menu Caraibisch gericht met een bonensoep als voorgerecht, gehakt pastei als tussengerecht, beef jerk als hoofdgerecht en creatieve vorm van bounty als dessert. Prima smaken, veel variatie en normale, niet super grote porties. Lekker gegeten en prima sfeer. Absolute aanrader om eens heen te gaan.
Beste Randy,

Je slaat de spijker op de kop. We willen inderdaad op een luchtige manier het probleem van voedselverspilling op de kaart zetten. Ik zie geen betere manier dan om lekker te eten en te genieten ;-) . We zijn blij te horen dat dát gelukt is!

• Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Goed initiatief: strijd tegen de voedselverspilling.
Met eenvoudige ingrediënten, die de supermarkt niet meer gebruiken kan, weet men erg leuke gerechten te creëren.
Leuke review!

Goed dat het heeft gesmaakt. We doen er alles aan om meer bewustwording te creëren rondom dit thema.
Hopelijk tot snel!

Gert-Jan S.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Gisteren met twee zakelijke relaties gegeten bij Instock Den Haag. We worden ontvangen door een zeer vriendelijke gastvrouw. Eerst buiten geborreld en daarna binnen gegeten. Dit is een uitermate sfeervolle zaak met lange en kleine tafels. We hebben het 4-gangen menu genomen wat zeer smakelijk en verrassend was. Al met al een geslaagde avond. Een echte aanrader om lekker, verrassend en duurzaam te eten!
Beste Gert-Jan,

Fijn dat je met je gezelschap heerlijk hebt gerecycled bij ons. Het terras, met het mooie uitzicht op de hofvijfer, is zeker lekker voor borrelen maar in de warme zomermaanden kan je hier ook heerlijk dineren. Hopelijk zien we je ook snel weer voor een heerlijk duurzaam ontbijt of lunch!

Esther H.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Heerlijk ontbeten. Mooie inrichting. Erg leuk dat er uitleg bij het 'concept' werd gegeven, heel vriendelijk personeel. Zeker voor herhaling vatbaar!
Beste Esther,

We zijn al vroeg uit de veren om te rescuen. Zo serveren we inderdaad een lekker ontbijt maar ook lunch en diner. We moeten wel vroeg opstaan omdat de foodrescuers op pad gaan voor de lekkere producten die we mogen gebruiken. Leuk dat het zo gesmaakt heeft en tot snel!

ecvandijk .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Heerlijk geluncht, gastvrije bediening en prima koks! Van een kromme pastinaak en een tweebenige wortel wordt een verrukkelijk recept bereid.
Beste Ecvandijk,

Leuk dat je ons lunch menu hebt geprobeerd! Zonde dat ze die gek gevormde pastinaken anders niet verkopen toch? We hebben er inderdaad heerlijke soep gemaakt en ook zoetzure groenten. Het is een super makkelijk recept en staat in ons kookboek! Wie tot een keer voor het diner.

delft61 .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Lekker eten en zeer vriendelijke bediening. Een ongedwongen sfeer en het concept is natuurlijk fantastisch. Ik kom zeker terug.
Beste Delft61,

Leuk dat je zo hebt genoten! We hebben ook nog locaties in Amsterdam en Utrecht, leuk om die ook uit te proberen :D

Anja D.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Prima gegeten, zeer creatieve koks. Boven verwachting goed en lekker. Uitdagende gerechten die je horizon verbreden. Bediening super vriendelijk en erg enthouisat,
Beste Anja,

Wat een lief berichtje! We willen inderdaad de gasten verassen. Leuk dat het ons gelukt is. Zien we je snel weer, misschien voor een heerlijke lunch?

caroline elise V.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Geweldig uitgangspunt en dan ook nog het lekkerste en meest verrassende in jaren gegeten bij Instock!
Beste Caroline,

Dankjewel voor je review. Samen met jou zetten we voedselverspilling op de kaart! Hopelijk tot snel.