Instock Den Haag

Buitenhof 36 2513 AH Den Haag Nederland Kaart

Over restaurant Instock Den Haag

Ook hier in Den Haag serveren wij eten wat anders het bord niet haalt. Op basis van de oogst van de dag creëren onze koks de lekkerste gerechten. Het is elke dag dus anders! Kom eens langs voor ontbijt, lunch of een (viergangen)diner. Die gehavende wortel wordt een carrotcake en een vierkant spruitje wordt ineens kimchi voor bij je burger. We hebben altijd een vegetarische optie beschikbaar! En don’t worry: we redden geen producten die al over datum zijn vanwege wetgeving.

Meer informatie over restaurant Instock Den Haag

Trams 1, 2, 3, 4, 6 en 16 en bussen 22 en 24 kom je in de buurt van het Buitenhof. Ook loop je er in 15 minuten heen vanaf Den Haag Centraal.
  • : Parkeergarage Noordeinde

Maandag t/m zondag van 8:30 - 23:00 uur

Anna V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Daniella G.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Prima eten, iets minder verrassend dan destijds in Amsterdam. Bediening prima behalve dat door communicatiefoutje de rekening niet op tijd verscheen en onze jassen een tijd onvindbaar waren. Daardoor misten wel bijna onze voorstelling.
Beste Daniella,
Het was super leuk om jullie te hebben in Den Haag. Hopelijk kunnen we volgende keer meer verassen met het eten. Dank voor de feedback, volgende keer zullen wij zorgen dat de jassen snel tevoorschijn komen!

L V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Myrthe E.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Wat een leuk concept! De bediening weet daar heel veel over te vertellen en te inspireren. Qua eten complimenten aan de keuken voor hun creativiteit!
Tonnetjerond .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Was afgelopen zaterdag voor een tweede keer bij instock en dat was wederom een succes. Heerlijk eten en ook nog eens creatief! Vega opties zijn erg lekker! De bediening is daarnaast ook erg vriendelijk en neemt uitgebreid de tijd om de het menu toe te lichten.
Maartje N.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Het was heerlijk alleen ontzettend weinig. Wij hadden alleen een hoofdmenu voor 13,50 en het was echt te weinig voor dat geld.
A H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Mooie locatie, retro inrichting, maar de ontvangst kan beter en het eten helemaal. Het eten was zeer zoutig en de hoeveelheid viel tegen. Het geluidsniveau is rumoerig (beter kun je boven zitten). Beneden zit je zeer dicht tegen andere gasten.
Else-Mieke K.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Een verademing: vers en origineel eten - bovenal heel lekker! -dat mooi wordt gepresenteerd, waarachtige service, met veel enthousiasme. De professionaliteit spat er vanaf!
Beste Else-Mieke,

Ontzettend bedankt voor je warme woorden, hier worden wij ook enthousiast van! We zien je graag snel weer.

Robert V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Bediening prima.
Zou leuk zijn dat er naast het "verhaal" van de gerechten ook de dranken een "verhaal" (aandacht) krijgen dat heb ik gemist.
Beste Robert,

Super bedankt voor je komst en voor je feedback. Hopelijk zien we je snel weer om samen nog meer eten én drinken te redden!

Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Leuk restaurant. Zelfs op een maandagavond zat het behoorlijk vol.
Porties zijn niet al te groot, maar voor minder dan 30 euro heb je een 4-gangen menu.
Beste Suzanne,

Wat leuk om te lezen dat je het naar je zin hebt gehad. Tot de volgende keer!

Desiree D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
We hebben hier enorm genoten van jullie 4-gangen Oogst van de dag. Wat een mooie gerechtjes werden ons voorgeschoteld, allereerst een erg smakelijk en volwassen soepje van broccoli en curry, geserveerd in grootmoeders weckpotje, daarna rode bietentartaar met granaatappel en gefrituurde zoete aardappel, mmm. Hoofd was een zeer malse fazant met bloemkoolpuree in een lekker wijnsausje en als dessert een bord vol met fruit, zowel vers als gebakken met joghurt. Allemaal geserveerd door een zeer gastvrije jongeman die elk gerecht precies wist uit te leggen. Koffie en thee na met niet al te bescheiden brokken nougat. Het was zeer geslaagd!
Beste Desiree,

Wat fijn dat 'de oogst van de dag' in de smaak viel. Hopelijk komen jullie snel weer langs om te zien wat er op het menu staat.

Laurens S.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Eten bij In Stock was een SUPER ervaring voor ons. Oprecht heerlijke gerechten. Niet te grote porties. (Prettig!). Zij zijn nog niet van ons af: wee komen zeker terug!
Beste Laurens,

Wat goed om te horen dat wij jullie verwachtingen hebben waargemaakt en dank voor de mooie woorden. Tot de volgende keer!!

MaRgos .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Wat een super goed idee en wat smaakte het goed! Hopelijk komen dit soort plekken er meer in Nederland! Alles was lekker
Hein O.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Vriendelijk personeel. Kijkje in de keuken (letterlijk) is prima. Prijs-kwaliteit...., het zou iets goedkoper moeten zijn!
Nathalie B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Heerlijk eten voor een mooie prijs en originele gerechten! Zeker een aanrader als je van verrassingen houdt en kom er ook zeker terug.
Wietske D.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
'S ochtend voorafgaand aan een zakelijke afspraak hier koffie gedronken. Lekkere cappuccino en yogi tea met een mini Tony :-) Ik zat aan de grote tafel met mijn krantje. Blijkbaar had een groepje studenten, misschien in dienst van instock?, ook aan deze tafel afgesproken. Veel geklets over nieuwsbrieven die er mooi uitzagen etc. etc. Ze kunnen beter meer grote tafels neerzetten, als er vaker groepjes komen werken, ik vond dit irritant en werd door ze weggekeken toen ik voor de tweede keer bestelde.
Hi Wietske,

Graag komen wij met jou in contact, zou jij je contactgegevens willen mailen naar denhaag@instock.nl
Alvast bedankt!

Groet, Nina - Team Instock
Joannie Z.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Zeer vriendelijk en betrokken personeel! Het principe werd duidelijk en vol trots uitgelegd en de gangen werden vol trots gepresenteerd.
Teun Z.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Erg orgineel concept dat je aan het denken zet. Leuk als je iets thematisch eten met een verhaal zoekt. Voor een maatschappelijk verantwoord gezeldschap.
Twee verbeterpunten:
1 De gangen duurden tijdens mijn bezoek erg lang. Er was op mijn avond te weinig personeel in de keuken. Het zou erg helpen als tegen een geringe meerprijs er sneller opgediend zou kunnen worden.
2 Er was een verveldende tocht in het restaurant, omdat er geen drangen op de voordeur zat en/of geen gordijn bij de voordeur hing. Personeel schijnt met het probleem bekend te zijn.
Hi Teun,

Wat goed om te horen dat het verhaal van Instock men aan het denken zet! Daarnaast, dank voor de goede feedback. De deur is inderdaad een bekend probleem en daar wordt aan gewerkt! Brrr.. die koude tocht houden we liever buiten.
Jammer dat we niet de perfecte Instock service hebben geboden maar wij hopen jullie snel weer te kunnen verwelkomen voor een herkansing!

Groet, Nina - Team Instock Den Haag
C V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Een paar weken geleden hier geluncht. Concept sprak aan maar het eten haalde bij ons een krappe 5. Qua smaak onder de maat was er ook niets Spaans aan onze Spaanse omelet ( tortilla ). Met zicht op de keuken gaf dat soms ook een kijkje in niet heel hygiënische handelingen daar. Teleurstellend.
Mitchell D.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Erg goed vier gangen diner gegeten. Alles zag er prachtig uit en smaakte net zo. Helemaal omdat al het voedsel gered is. De bediening was helemaal prima en de wachttijden tussen de gangen was ook zeker niet onredelijk. Aanrader!
Hi Mitchell,

Wat goed om te horen dat je het zo naar je zin hebt gehad! Samen gaan we voedselverspilling tegen :) . Hopelijk tot snel!

Groet, Nina - Team Instock