Instock Den Haag

Buitenhof 36 2513 AH Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Instock Den Haag

Ook hier in Den Haag serveren wij eten wat anders het bord niet haalt. Op basis van de oogst van de dag creëren onze koks de lekkerste gerechten. Het is elke dag dus anders! Kom eens langs voor ontbijt, lunch of een (viergangen)diner. Die gehavende wortel wordt een carrotcake en een vierkant spruitje wordt ineens kimchi voor bij je burger. We hebben altijd een vegetarische optie beschikbaar! En don’t worry: we redden geen producten die al over datum zijn vanwege wetgeving.

Meer informatie over restaurant Instock Den Haag

Trams 1, 2, 3, 4, 6 en 16 en bussen 22 en 24 kom je in de buurt van het Buitenhof. Ook loop je er in 15 minuten heen vanaf Den Haag Centraal.
  • : Parkeergarage Noordeinde

Leonie B.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
De filosofie dat 'minder goed ogende' producten ook heel smakelijk zijn sprak ons heel erg aan en bleek ook het geval te zijn. Verdient navolging!
Astrid L.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Esther W.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Leuk om als food 'rescuers' iets goed te doen. Originele gerechten. Lekker sfeertjes, vriendelijke en behulpzame bediening. De bankjes zaten wat hard, de mannen zaten op stoelen en die zaten perfect.
Pieter T.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Aan rader voor het 4gangen menu. Wel met 3personen een portie extra fietjes nodig voor de mannen. We gaan zeker nog een keer
Michael V.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Super lekker gegeten! Goede sfeer en leuke bediening! Wij komen zeker terug. Lijkt me echt lastig om elke dag weer een nieuw menu te verzinnen.
Willemijn K.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Geweldig concept, attente bediening en creatieve gerechtjes! We hadden een tafeltje met prachtig uitzicht op het Binnenhof! De falafel bij het hoofdgerecht was wat saai en droog, maar de rest was ontzettend lekker!
Nicjm V.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Wart een leuk initiatief en wat een leuke plek in Den Haag. Daar wordt prima gekookt met de spulletjes die niemand meer wil of mag verkopen. Fantasierijk en smakelijk. Ik zou zeggen: ga 's lekker duurzaam eten en ga naar InStock.
Jeannette L.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
De bediening brengt het concept met veel enthousiasme en is erg vriendelijk. We hebben heerlijk gegeten er wordt met creativiteit en passie gekookt en dat proef je.
Wij komen zeker terug!
Beste Jeannette,

Wij zijn inderdaad erg enthousiast en vertellen met liefde over onze missie. We zien je graag snel weer!

Tom W.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
dik G.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
We hebben heerlijk en vooral eerlijk en verrassend gegeten -wat je met bloemkool niet allemaal kunt doen-. Vriendelijk personeel met passie voor wat ze doen namelijk zich inzetten tegen voedselverspilling. Wat een fantasierijke chef, bijna dagelijks wisselende menu's samenstellen afhankelijk van wat zich die dag aandient..Absolute aanrader ook als je met een grotere groep bent...
Beste Dik,

Dank voor je komst én je mooie woorden. De chefs sloven zich gelukkig niet voor niets uit.

Annika O.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Wat een goed concept heeft dit restaurant! Lekker eten, een goede sfeer en een eerlijke prijs. Een aanrader!
Beste Annika,

Goed om te horen dat het gesmaakt heeft. Kom je snel weer langs om samen nog meer eten te redden?

Jannetschuurman .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Heerlijk en verrassend gegeten bij Instock. Geweldig wat ze doen met eten wat 'overblijft'. Een aanrader!!! Het pieperbier, van overgebleven aardappelen, is ook heerlijk.
Farisia J.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Wat een bijzondere ervaring! Het eten was zoo ontzettend lekker en erg venieuwed! En dat alles voor een heel klein bedrag! Ik heb echt als in een sterren restaurant gegeten! Hier kom ik vaker! Geweldig concept!
Beste Farisia,

Super bedankt voor het delen van je ervaring. Het zou een waar genoegen zijn om je weer te ontvangen!!

Suribob .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Heerlijk gegeten!! Wat een lekkere smaken en creativiteit! Service helemaal top! Een aanrader!
Klein min puntje: ons brood vooraf waren ze vergeten ;) (kregen we op tafel net voor het toetje, was niet meer nodig) maar dat was 'vergeven' :-) kleinigheid in vergelijking met de rest van een top verzorgd avondje!
Beste Suribob,

Dank voor de goede feedback. Hier kunnen wij alleen nog sterker van worden. Super dat de 'oogst van de dag' gesmaakt heeft!

Nina O.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Heerlijk gegeten in het mooie pand midden in het centrum van Den Haag. Vriendelijke bediening en werden snel geholpen. Heerlijke inspirerende gerechten voor een goede prijs. Erg genoten, zeker voor herhaling vatbaar!
Beste Nina,

Wat leuk om dit te horen. De keuken doet haar uiterste best om te inspireren, en dat is gelukt!

We zien je graag snel bij Instock.

Jos B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Mooie locatie, vriendelijk personeel en gepassioneerde koks die werkelijk kunstwerkjes maken van producten die normaal gesproken worden gedoneerd aan het ronde archief. Het was af en toe zonde om de gerechtjes op te eten, zo mooi zagen ze eruit. Hulde voor de chef die elke dag weer voor een mysterie box (Masterchef) challenge staat aangezien hij niet weet welke producten er elke dag binnen komen. Ik kom hier zeker een keertje terug. Heerlijk gegeten!
Beste Jos,

Die mysterie box is een ware uitdaging inderdaad! Gelukkig zijn de chefs ontzettend creatief en weten ze altijd iets heerlijks te maken. Leuk om te horen dat de gerechten naast lekker, ook kunstwerkjes waren.