Instock Den Haag

Buitenhof 36 2513 AH Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Instock Den Haag

Ook hier in Den Haag serveren wij eten wat anders het bord niet haalt. Op basis van de oogst van de dag creëren onze koks de lekkerste gerechten. Het is elke dag dus anders! Kom eens langs voor ontbijt, lunch of een (viergangen)diner. Die gehavende wortel wordt een carrotcake en een vierkant spruitje wordt ineens kimchi voor bij je burger. We hebben altijd een vegetarische optie beschikbaar! En don’t worry: we redden geen producten die al over datum zijn vanwege wetgeving.

Meer informatie over restaurant Instock Den Haag

Trams 1, 2, 3, 4, 6 en 16 en bussen 22 en 24 kom je in de buurt van het Buitenhof. Ook loop je er in 15 minuten heen vanaf Den Haag Centraal.
  • : Parkeergarage Noordeinde

Maandag t/m zondag van 8:30 - 23:00 uur

Jouw recensie over het restaurant Instock Den Haag

Denise B.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Lekker gegeten! Zeker als je bedenkt dat de chefs beperkte producten tot beschikking hebben. Wel jammer dat je daardoor ook geen keuze hebt bij de gerechten, maar ik vond het erg lekker!
L. K.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Smaakvol in alle opzichten. Mooi kleurgebruik in het decor, schilderijtjes met spreuken of grappige poëzie (... Ham groei aan een varken...), slimme verlichting. Sympathiek concept. Attente jonge bediening, deze avond was vrij druk maar de tijd tussen de gangen was aan mijn tafel prima. Het menu werd aan tafel gepresenteerd en bleek nog verfijnder dan de omschrijving aangaf. Zoals gefrituurde nori op de volle smaak van geroosterde tomatensoep met stukjes knapperige lichtzure courgette; een Japans recept van pannenkoekje van groentes met een appelsoya dressing. Het hoofdgerecht bestond uit fijngekruide worst, heerlijke bloemkoolpuree, aardappeltjes en div andere groente. Omdat ik tussen voornoemd voor- en tussengerecht niet kon kiezen, gelukkig maar, moest ik het dessert deze keer laten voorbijgaan. Maar ik kom zeker terug.
j.tupankaiser .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Vriendelijke jon bediening, her concept van het restaurant werd goed uitgelegd.
Menu eenvoudig en heel beperkte keuze ( hoort bij het concept ) duidelijk aangegeven wat in het gerecht allergie kon veroorzaken, en daar werd rekening mee gehouden, iets te doorbakken friet werd vervangen en van de rekening afgehaald. Toilet ongeschikt voor rolstoelgebruikers. Bij de deur stond een kostje mandarijntjes waaruit we mee konden nemen.
S S.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Heel lekker gegeten! Fijn ook dat er gewoon een menu is, hoef je je niet over de kaart te buigen. Verrassende gerechtjes, we hebben echt heerlijk gegeten. De bediening was vriendelijk, maar langzaam en niet zo oplettend. Na de koffie hebben we nog een uur zitten kletsen, en in dat uur is niemand langsgekomen. Niet om af te ruimen, niet om te vragen of we nog iets wilden.
Simone V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Van te voren aangegeven vegan te eten. We werden verrast met een heerlijk vegan voetgangen menu. Prijs kwaliteit verhouding goed in balans. Klein aandachtspuntje misschien: Bij sommige gangen werd het dierlijke ingrediënt weggelaten, maar niet vervangen door iets vegans. Is ook niet noodzakelijk, maar wel lekker. Bijv. bij het dessert; anderen gasten kregen een fruitsalade met een merengue, wij alleen een fruitsalade. Een bolletje sorbet ijs of vegan merengue erbij maakt het dan net een beetje meer af.
gea H.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Lekker eten (naast natuurlijk een geweldig concept!) maar de porties zijn erg karig. De bediening was een chaos ondanks alle welwillendheid van de helft van de jongens en meiden die er rondliepen. Zowel de snacks die we besteld hadden voor tijdens het wachten (het duurde inderdaad meer dan een half uur voordat het voorgerecht op tafel stond) kwamen na de soep, als de frietjes ruim na het hoofdgerecht. Nogmaals, lekker eten maar als je gezellig uit eten wilt zonder afleiding van een knorrende maag en/of omdat je de bediening steeds moet herinneren, is dit helaas niet de juiste plek.
Beste Gea,

Onze oprechte excuses, wat ontzettend jammer dat wij niet de Instock ervaring hebben kunnen bieden zoals u deze wel van ons gewend mag zijn. Hopelijk kunnen wij u toch een volgende keer wel verassen met ons diner én onze service. Ontzettend bedankt voor de feedback, hier kunnen wij alleen maar van groeien!

Groet, Nina - Team Instock
Eva V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
We zijn bij dit restaurant aangekomen omdat het concept ons erg aansprak. Helaas was het zeer teleurstellend qua smaak en portiegrootte. Het 3-gangen menu: voorgerecht bestond uit een paprikasoep, hoofdgerecht uit 2 kleine kroketjes met een hele gegrilde prei (friet werd niet standaard geserveerd, maar was ons ook niet als optie gegeven), nagerecht was voornamelijk een schijf gegrilde, harde meloen. We zijn met flinke trek van tafel gegaan, erg jammer!
Sebastian B.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Prima restaurant met een mooi concept voor een keurige prijs
Hans R.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Heerlijk gegeten, met een 4-gangen maaltijd van paprikasoep, makreelsalade, buikspek en chocolade. Nagenoeg alle ingrediënten afkomstig van wat een supermarkt niet meer verkocht en de kok maakt er een feest van. Dit restaurant klopt van alle kanten. Van 'buiten' omdat het nodeloze voedselverspilling tegengaat; van 'binnen' omdat de mensen die er werken heel gedreven en toegewijd zijn. Een geweldig voorbeeld voor alle andere restaurants.
MariaRoma .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
We wilden gewoon een wijntje en een knabbel. We namen de grote borrelplank met bittergarnituur, viskoekjes, etc. Was erg goed verzorgd. Evenals de service en de entourage!
Michael V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Vooraf dacht ik dat voor een concept als dit de prijs redelijk hoog was. Echter bleek dit niet terecht. De gerechten zijn van hoge kwaliteit en de creativiteit spat er van af. Zeer positief over dit restaurant. Niet alleen een onwijs leuk concept, maar ook nog eens erg goed uitgevoerd. Hoge kwaliteit, veel creativiteit, vriendelijk personeel.

Een erg leuke avond gehad, zeker een aanrader!
M.S. V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Erg lekker gegeten. Goed opgediend. Hij: soep, tussengerecht en hoofdgerecht. Ik: tussengerecht, hoofdgerecht en nagerecht, maar we kregen tegelijk eten, dus terwijl hij het hoofdgerecht at, zat ik aan het toetje. Heel handig, praktisch en gezellig, maar dat is in restaurants niet altijd gebruikelijk. Nog nooit zulk heerlijk buikspek gegeten! Altijd leuke toelichting bij het eten. De biertjes zijn ook apart en schijnen lekker te zijn - dat kan ik als niet-bierliefhebber natuurlijk niet beoordelen, maar ik hoor het. Aanrader!
Folkert K.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Dit restaurant kent werkelijk een prachtig concept! Wij hebben hier bovendien echt heerlijk gegeten. Uiterst vriendelijk personeel en geïnteresseerde koks.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Gezellig personeel wat graag praat over het concept. Er was 1 keus in menu (van de week) echter van alle soorten gerechten iets en erg smakelijk!
B. P.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Het eten was verrassend lekker. Je kon merken, dat er met passie gekookt wordt . hele vriendelijke bediening.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Sympathiek en leuk ingericht restaurant met verrassende gerechten op een mooie locatie, zeer vriendelijk personeel. Mooie wijnkaart.
Jannetschuurman .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Wat zijn de koks creatief om elke dag weer iets heerlijks te bedenken van overgebleven voedsel. Aanrader! Doe iets tegen verspilling en eet bij Instock.
Beste Jannet,

Creatief zijn de koks zeker. Het is altijd een kunst wat ze op tafel zetten gemaakt met heerlijke producten die misschien krom zijn of een schoonheidsfoutje hebben. Leuk dat jullie er waren en tot gauw!

Tonny W.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Genoten van een mooi diner. Vriendelijke bediening. Voor de kokkies deden wij een bedank dansje.
Hi Tonny,

Het dansje zal nog lang heugen :D . Hartstikke fijn dat jullie hebben genoten. Hopelijk tot heel snel.

Erwin V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Een fantastisch concept, goed eten en geweldig attent personeel. Instock was nog leuker/beter dan we verwachten. We gingen blij weg en komen zeker terug.
Beste Erwin,

Het was super om jullie te hebben! Ik ben blij dat jullie het dessert nog net hebben gered.
Tot snel.

Irene J.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Bijzonder concept, waarbij smakelijke gerechten worden gekookt met ingrediënten die worden 'gered' van de afvalcontainer. Origineel menu, redelijk geprijsd. Vriendelijke bediening die het concept goed uitlegt.
Beste Irene,

Dankjewel voor de complimenten. Had je ons kookboek ook gezien? We krijgen snel een nieuwe druk binnen met fantastische 'rescue' recepten. Hopelijk tot snel!