Insolar

Oude Raadhuisplein 9 1271 RH Huizen Nederland Kaart

Over het restaurant Insolar

Gezellig familiebedrijf

Restaurant Insolar is een gezellig familiebedrijf met een eigentijds en warm interieur. Je kunt hier komen genieten van een lunch of diner. Ook is het hier mogelijk om feesten te organiseren. In de zomer kun je heerlijk genieten van het ruime terras, dat op het Oude Raadhuisplein ligt in het gezellige dorp Huizen. Hier kun je onder het genot van een hapje en een drankje genieten. Voor de grote en de kleine trek kun je terecht bij Insolar!

Meer informatie over restaurant Insolar

- Ontbijt 10:00 - 12:00
Zondag Gesloten

9,1
9,1

Jouw recensie over het restaurant Insolar

W. S.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2019
Restaurant zeer centraal in het centrum van Huizen gelegen; goed bereikbaar en prima parkeerfaciliteiten in de naaste omgeving; restaurant staat te boek als brasserie en dat is het in feite ook.
Linda N.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Bere gezellig hele leuke Floor.
Wij komen zeker een keer terug. En heel betaalbaar en veel eten. Ga zo door.. Met vriendelijke groeten
Nick B.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2018
Zeer goed eten gezien prijs kwaliteit en echt super leuke en gezellige bediening
Rene D.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2018
Leuke plek om even in een gezellige sfeer een hapje te eten. De kaart is niet uitgebreid maar wat er op staat is altijd prima verzorgd. De bediening is vriendelijk en vlot.
Anja S.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Je eet altijd voortreffelijk bij Insolar ! Echt een aanrader , en dan komt er nog eens bij dat het personeel ook heel aardig zijn !
Sasja K.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Niet duur €19,50 voor 2 gangen. Lekker eten voor een goede prijs. Gezellige bediening. Goedkoop kaartje voor de film bij een 2 gangen €5,50
Hanneke R.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Biij ontvangst werd niet gevraagd om jassen in ontvangst te nemen,dus maar op de stoelen en bank gelegd. In hele restaurant, zowel boven als beneden ,hangt een frituur en baklucht. Wat betreft de voorgerechten,carpaccio. had geen smaak,te lang in koeling gestaan,tonijn was redelijk. Hoofdgerechten,sliptongen 2 stuks matig kwaliteit,bordje om graten op te legden ontbrak,runderlende op hete steen goede kwaliteit garnituur van frites en salade erg minimaal
Ondanks dat wij 1 fles rode wijn (Trempanillo € 24.50) hadden besteld werd er € 5.50 voor het water in rekening gebracht ,iets dat veel mensen als verkapte prijsverhoging m.b.t. gerechten ervaren. Komt klantvriendelijker en gastvrijer over de prijzen b.v. met € 0.50 of € 1.- te verhogen en gratis water te schenken als de gasten,zoals wij,een fles of glazen wijn bestellen.
Bert K.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
We zaten boven met mooi uitzicht op het plein. Bediening was snel, aardig en zeer alert. Eten was heerlijk. Restaurant is mooi en schoon. Zelfs het toilet is top. Wat wij ook erg fijn vinden is dat de stoelen goed zitten. Al met al een dikke 10 van ons. Tot de volgende keer.
Keepet V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Al 3 keer in korte tijd hier wezen eten, en alle keren was het heerlijk. Verrassend goed zelfs, een aanrader is de tataki van tonijn, verrukkellijk en de lendebiefstuk op hete steen geserveerd, fantastisch en leuk opgediend met verschillende bakjes, sausjes op een plateau. Zeer schappelijke prijzen, ook voor drankjes. We komen graag weer terug!
Ron M.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Het was zoals altijd en mijn gaste, niet eerder geweest, heeft genoten!

Op naar de volgende keer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Erg bedankt voor dit leuke bericht! Graag tot de volgende keer :)
Martin B.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Ik had wat laat gereserveerd, ca. een halfuur voor dat wij wilden gaan eten. Dat was maar goed ook, dat reserveren, want toen wij aankwamen was er geen tafeltje niet gereserveerd. Het eten was in één woord uitstekend!
Nog bedankt! leuk om te horen!
Marion K.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Was zoals gewoonlijk weer goed!! Het was druk maar liep goed door allemaal!!
Yvette R.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
We hebben een gezellige avond gehad. Het eten was, zoals altijd, heerlijk. De service was tot aan het voorgerecht goed, daarna leek het een beetje in elkaar te vallen. Waardoor het lang duurde voordat je bijvoorbeeld drinken kon bestellen. We hebben uiteindelijk geen nagerecht besteld, maar gewoon afgerekend. Dat was jammer, want dit ben absoluut niet gewend.
Ruben S.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Simple and Delicious
Fred K.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Er leuk restaurant, supergezellige bediening, erg leuk dat de dame van de bediening even een praatje kwam maken en uiteraard was het eten erg lekker. Zeker voor herhaling vatbaar.
P.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Met "wachttijd LANG" bedoel ik juist dat dat heerlijk rustig was; lekker even wachten tussen de gangen, en niet dat alles in hoog tempo op tafel stond!
We hebben heerlijk buiten gegeten en van alles genoten! Bedankt!
Mees M.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Goede sfeer,vriendelijk en mooie smaak. Bediening vlot en met kennis van zaken"....."....".........."........................................
Mariska M.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Heerlijk gegeten van de kaart en buiten de kaar om, goede bediening! Lekker op het terras gezeten. Dit restaurant is een aanrader
marjan.schraverus .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Was weer fijn om te zijn! Gezellig en goed eten, daar houden wij van. Leuke familie om te zijn, mooi plekje aan het plein. Jammer van de vliegen buiten, maar daar konden zij niets aan doen.
Marco D.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Eten was geweldig biefstuk van hete steen echt een aanrader, bediening is echt top gezellige jongens en meiden