Insolar

Oude Raadhuisplein 9 1271 RH Huizen Nederland Kaart

Over het restaurant Insolar

Gezellig familiebedrijf

Restaurant Insolar is een gezellig familiebedrijf met een eigentijds en warm interieur. Je kunt hier komen genieten van een lunch of diner. Ook is het hier mogelijk om feesten te organiseren. In de zomer kun je heerlijk genieten van het ruime terras, dat op het Oude Raadhuisplein ligt in het gezellige dorp Huizen. Hier kun je onder het genot van een hapje en een drankje genieten. Voor de grote en de kleine trek kun je terecht bij Insolar!

Meer informatie over restaurant Insolar

busstation op loopafstand

Maandag 12:00 - 18:00
Dinsdag en Woensdag
- Ontbijt 10:00 - 12:00
Donderdag t/m Zaterdag
- Ontbijt 10:00 - 12:00
Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Insolar

Annet G.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Ontzettend lekker gegeten. Heerlijk voorgerecht. Mooie combinatie van smaken. Hoofdgerecht ook voortreffelijk.
Prijs echt heel schappelijk en bediening super vriendelijk!
gary J.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2018
Lekker eten, zeer vriendelijke bediening. Prijs kwaliteit is meer dan prima.
Wij hebben het erg naar onze zin gehad. Een aanrader.
angieshopman .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Toevallig om etenstijd hier beland en hebben een heerlijk 2-gangen-menu gekozen voor € 19,95. Zowel het voor- als hoofdgerecht smaakte prima en de bediening was vlot en netjes. Aanrader.
Marieke W.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Insolar is een leuk, informeel restaurant waar je gezellig een hapje gaat eten. Erg vriendelijk personeel wat rekening houdt met je wensen (zo moesten wij om een bepaalde tijd weg. Zonder een opgejaagd gevoel komt het personeel net wat eerder langs en werd het nagerecht met voorrang doorgegeven aan de keuken). De kaart is eenvoudig, maar het personeel doet zijn best om zijn gasten te kennen en dat geeft dit restaurant net dat beetje extra.
Hugo V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Goed restaurant met mooie gerechten. Vlees op de hete steen en de vegetarische spies zijn een echte aanraders. Goede prijs-kwaliteit verhouding, vriendelijke bediening die oplettend maar niet storend aanwezig is.
Ashley T.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
heerlijk gegeten voor een eerlijke prijs. Niets hoogstaands maar verzorgd en met zeer vriendelijke bediening.
spanjeganger .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
wederom gegeten met 4 personen en weer prima personeel en goede gerechten. Sate was prima en heel leuk was ook het vlees opgediend op een heet gemaakte steen.De voorgerechten waren ook prima zoals kaas fondu en de salades.De prijs kwaliteit verhouding is hier prima.Wij komen hier zeker terug.
Bas D.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Heerlijk gegeten, in een relaxte sfeer. Probeer de specialiteit van huis , Steak op je eigen warme steen .
Cynthia K.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Ontzettend lekker gegeten voor de verjaardag van mn vriend. Leuke bediening en een taartje gehad van het huis! Zeker een aanrader als je lekker en betaalbaar wilt eten!
Jacqueline H.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Prima gegeten, goede gezellige bediening. Prijs en hoeveelheid kunnen we het nog over hebben!!!
Marjo K.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Eten altijd goed! Word veel aan dacht aan besteed! Bediening vriendelijk!
Frans K.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Prima gegeten voor en vriendelijke prijs. Prettige attente bediening. We zaten boven en het was rustig (hangt uiteraard ook van de andere gasten af); geen opdringerige 'achtergrondmuziek'. Voor herhaling vatbaar.
Helena P.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Het was verrassend goed.
Snelle service, vriendelijke bediening.
Kort om, we hebben enorm genoten .
Hier zouden we zeker weer terug komen.

Een kleine minpunt voor de pannacotta toetje.
Te stevig,had wat meer van verwacht.

Maar verder helemaal top
Irma G.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Prijs/kwaliteit is perfect! Heerlijk gegeten! Vriendelijke bediening. We vonden het alleen een beetje koud in het restaurant; niet zo behaaglijk.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Heerlijk wildmenu gegeven, opvallend goed was de hoeveelheid groente die erbij geserveerd werd, het vlees was heerlijk bereid. Ga hiervoor zeker nog een keer terug!
Agnes W.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
We hebben heerlijk gegeten en de bediening was echt top! Een lekkere avond gehad. Alleen ons tafeltje stond vlakbij de toiletten, dat was iets minder. Verder helemaal top.
spanjeganger .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Bij deze lunchroom/restaurant kan je prima eten voor een goede prijs.Wij hadden alle 3 verschillende gerechten die prima van smaak waren en de vriendelijke bediening was attent en snel.Prima zaak om even wat te eten, echter de tafeltjes staan wel dicht op elkaar maar is niet echt storend.Komen we zeker terug.
GREET D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten, prijs - kwaliteit prima.
Ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten alleen de wijn was niet in verhouding tot de prijs. € 5,50 voor een glas matige Tempranillo is echt teveel. Vriendelijke bediening en snelle service. Eenvoudige inrichting, dicht op elkaar maar wel gezellig
Margot K.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Super! Voldoende keuze. Heerlijk vers en goede porties. En ook nog eens goed geprijsd en goede sfeer. Ik kom er graag! Top!