Insolar

Oude Raadhuisplein 9 1271 RH Huizen Nederland Kaart

Over het restaurant Insolar

Gezellig familiebedrijf

Restaurant Insolar is een gezellig familiebedrijf met een eigentijds en warm interieur. Je kunt hier komen genieten van een lunch of diner. Ook is het hier mogelijk om feesten te organiseren. In de zomer kun je heerlijk genieten van het ruime terras, dat op het Oude Raadhuisplein ligt in het gezellige dorp Huizen. Hier kun je onder het genot van een hapje en een drankje genieten. Voor de grote en de kleine trek kun je terecht bij Insolar!

Meer informatie over restaurant Insolar

- Ontbijt 10:00 - 12:00
Zondag Gesloten

theo R.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Erg lekker, vooral het muiderslotje was een verrassing, leuke gelegenheid in ,,ons "oude dorp, zeker voor herhaling vatbaar
Gert K.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Heerlijk buiten in het zonnetje gezeten en het eten was TOP
Daniëlle B.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Heerlijke ladysteak gegeten. Leuk concept, het vlees op hete steen. Vriendelijk en representatief personeel. Scherpe prijs
Els V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Leuke avond gehad met vrienden. Het tempo zat er goed in. Nadat we aangegeven hadden dat we alle tijd hadden werd dat bijgesteld. Service op maat dus. We hadden, ivm een beperking van een van ons, aangegeven een rustige tafel te willen. Daar hadden ze perfect rekening mee gehouden. Kortom: service voor de individuele gast. Dat kom je zo vaak niet meer tegen.
Joost S.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Een aanrader voor heerlijk eten.
De saté is mijn favoriet.
Met mooi weer een super terras in het zonnetje.
Ga er een keer eten!
Mischa L.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Komen hier regelmatig. Vlotte, leuke bediening. Kaart varieert per periode. Prijs/kwaliteit is prima in orde. Eten is goed en goed qua portie. Top, en we gaan zeker weer.
Joel V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Absoluut verrukkelijk gegeten! (Hete steen & satespies) Zeer vriendelijke bediening en fraai ingericht restaurant. Terugkomen waard.
Wilco P.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Eten was super lekker! Spare ribs was heel mals en viel zo van het bot af. Zeker een aanrader. Het dessert: Caramel toetje en cheesecake waren heel erg lekker. Bediening was zeer vriendelijk.
Gerrit B.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Het is nu de tweede keer dat mijn vrouw en ik hier komen.Vorig jaar hebben wij een weekend in Huizen doorgebracht en hebben toen voor de eerste keer bij Insolar gegeten.Dat was toen zo goed bevallen dat,nu wij weer in Huizen waren,wij weer bij Insolar wilden eten.En weer net zo tevreden als vorig jaar. Dus mochten wij ooit weer in Huizen komen,staat onze keuze nu al vast.
Menzink M.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Prima restaurantje.
zie de bovenstaande invullingen.
Zuzana K.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Eten super lekker, vriendelijke personeel altijd goede sfeer, 2 gangen aleen voor 19,50 insolar is onze favoriete restaurant in Huizen
jebentwatjeeet .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
12 november hier geluncht met een vriendin. Eten was goed.

- Broodje filet american
- Biefstuk

Vlees was mals en goed op smaak. Prijs was prima. Centrale locatie in huizen en vriendelijke bediening. Wachttijd voor t eten vonden wij wel relatief lang.
Hugo V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Fijn restaurant met vriendelijke sfeer en correcte bediening. Het 2 gangen-menu is gunstig geprijsd en voldeed aan alle verwachtingen. Al met al redenen om terug te komen.
anita.smet .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten bij Insolar. Het was mooi weer en we konden gezellig buiten zitten. De voorgerechten, de hoofdgerechten en de pannenkoeken waren allen erg lekker. Genoeg keuze uit de kaart. Voor ieder wat wils. Ook voor de kinderen die graag een pannenkoek lusten, was er keuze genoeg. Kortom een aanrader!
bramslooten .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
De ambiance is niet heel erg bijzonder. Hoewel het terras er gezellig uit ziet was het weer er helaas niet naar. De bediening was zeer vriendelijk. Alle tafels waren bezet. Het eten was uitstekend. Ook de prijs kwaliteit verhouding. Aanrader is de biefstuk op steen. Beste biefstuk die ik ooit heb gegeten.
gerryenaart .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Super restaurant, heerlijk eten , top bediening. Heerlijk buiten gegeten.in 1 woord geweldig. Wij waren 47 jaar getrouwd en kregen koffie met likeur van het huis. Top top top.
mgwalraad .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Met gezellig groepje vrouwen, buiten op het terras gegeten. Aardige vent in de bediening en iets dat hij vergeten was, wordt met een zelfkritisch grapje, alsnog gebracht.
Alle drie de zalm, goed bereid en mooi gepresenteerd met Limoengras stengel.
Kortom fijne ervaring.
Sannick .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Een stukje vlees rauw hebben we een drankje gratis gekregen maar geen excuus vind ik slecht voor de rest was het eten goed alleen voor de rest waren ze meer bezig met andere die ze kennen dan met de rest van de bezoekers we kregen maar twee keer de vraag voor drinken tewel ons glas al heel lang leeg was
Marco B.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Heerlijke gerechten en vriendelijke bediening. Kalkoenfilet met cheddar is zeker een aanrader! Kom hier zeker nog eens terug.
E V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Heerlijk gegeten met onze kinderen. De bediening was erg vriendelijk. Ik ben er vaker geweest voor de lunch, wat ook een aanrader is, maar voor het diner kun je hier ook heel goed terecht. De lendebiefstuk op de steen was heel erg lekker, zo ook het muiderslotje. Ook de kindermenu's waren prima. Eindelijk eens een restaurant dat normale porties geeft voor de kinderen, top! (niet teveel wat ik altijd zonde vind van al dat eten).