Insolar

Oude Raadhuisplein 9 1271 RH Huizen Nederland Kaart

Over het restaurant Insolar

Gezellig familiebedrijf

Restaurant Insolar is een gezellig familiebedrijf met een eigentijds en warm interieur. Je kunt hier komen genieten van een lunch of diner. Ook is het hier mogelijk om feesten te organiseren. In de zomer kun je heerlijk genieten van het ruime terras, dat op het Oude Raadhuisplein ligt in het gezellige dorp Huizen. Hier kun je onder het genot van een hapje en een drankje genieten. Voor de grote en de kleine trek kun je terecht bij Insolar!

Meer informatie over restaurant Insolar

Zondag Gesloten

• Af te huren , Terras , Wi-Fi
Gerrit B.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Het is nu de tweede keer dat mijn vrouw en ik hier komen.Vorig jaar hebben wij een weekend in Huizen doorgebracht en hebben toen voor de eerste keer bij Insolar gegeten.Dat was toen zo goed bevallen dat,nu wij weer in Huizen waren,wij weer bij Insolar wilden eten.En weer net zo tevreden als vorig jaar. Dus mochten wij ooit weer in Huizen komen,staat onze keuze nu al vast.
Menzink M.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Prima restaurantje.
zie de bovenstaande invullingen.
Zuzana K.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Eten super lekker, vriendelijke personeel altijd goede sfeer, 2 gangen aleen voor 19,50 insolar is onze favoriete restaurant in Huizen
jebentwatjeeet .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
12 november hier geluncht met een vriendin. Eten was goed.

- Broodje filet american
- Biefstuk

Vlees was mals en goed op smaak. Prijs was prima. Centrale locatie in huizen en vriendelijke bediening. Wachttijd voor t eten vonden wij wel relatief lang.
Hugo V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Fijn restaurant met vriendelijke sfeer en correcte bediening. Het 2 gangen-menu is gunstig geprijsd en voldeed aan alle verwachtingen. Al met al redenen om terug te komen.
anita.smet .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten bij Insolar. Het was mooi weer en we konden gezellig buiten zitten. De voorgerechten, de hoofdgerechten en de pannenkoeken waren allen erg lekker. Genoeg keuze uit de kaart. Voor ieder wat wils. Ook voor de kinderen die graag een pannenkoek lusten, was er keuze genoeg. Kortom een aanrader!
bramslooten .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
De ambiance is niet heel erg bijzonder. Hoewel het terras er gezellig uit ziet was het weer er helaas niet naar. De bediening was zeer vriendelijk. Alle tafels waren bezet. Het eten was uitstekend. Ook de prijs kwaliteit verhouding. Aanrader is de biefstuk op steen. Beste biefstuk die ik ooit heb gegeten.
gerryenaart .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Super restaurant, heerlijk eten , top bediening. Heerlijk buiten gegeten.in 1 woord geweldig. Wij waren 47 jaar getrouwd en kregen koffie met likeur van het huis. Top top top.
mgwalraad .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Met gezellig groepje vrouwen, buiten op het terras gegeten. Aardige vent in de bediening en iets dat hij vergeten was, wordt met een zelfkritisch grapje, alsnog gebracht.
Alle drie de zalm, goed bereid en mooi gepresenteerd met Limoengras stengel.
Kortom fijne ervaring.
Sannick .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Een stukje vlees rauw hebben we een drankje gratis gekregen maar geen excuus vind ik slecht voor de rest was het eten goed alleen voor de rest waren ze meer bezig met andere die ze kennen dan met de rest van de bezoekers we kregen maar twee keer de vraag voor drinken tewel ons glas al heel lang leeg was
Marco B.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Heerlijke gerechten en vriendelijke bediening. Kalkoenfilet met cheddar is zeker een aanrader! Kom hier zeker nog eens terug.
E V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Heerlijk gegeten met onze kinderen. De bediening was erg vriendelijk. Ik ben er vaker geweest voor de lunch, wat ook een aanrader is, maar voor het diner kun je hier ook heel goed terecht. De lendebiefstuk op de steen was heel erg lekker, zo ook het muiderslotje. Ook de kindermenu's waren prima. Eindelijk eens een restaurant dat normale porties geeft voor de kinderen, top! (niet teveel wat ik altijd zonde vind van al dat eten).
Andy T.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2016
We hadden de 2 gangen diner met bioscoop kaartje voor 25 euro.
Als vooraf hadden we de rundercapacio en de tonijn beide waren heerlijk. Als hoofdgerecht hadden we de zalm en de lendebiefstuk op de hete steen wel een meerprijs maar was hij zeker waard beide verrukkelijk. En als na hadden we beide een ijskoffie ook heerlijk. Zeker voor herhaling vatbaar.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Heerlijk gegeten bij Insolar. Vriendelijke bediening, ongedwongen sfeer. De zalm is een aanrader, een plaatje op je bord. Mijn partner had de steak op steen, ook heerlijk. Als we ooit weer in de buurt zijn komen we terug.
Saskia S.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Een aanrader om daar te gaan eten!!
Als voorgerecht de carpaccio zonder truffelmayo, dat vinden wij niet lekker.
Zonder probleem krijgen wij deze met pesto
Als hoofdgerecht biefstuk van de hete steen.
Een zeer goed stukje vlees en ik kan dat weten, want ik werk zelf in een slagerij.
Mijn man had de kipschnitzel.
Een mooie grote schnitzel in de pan gebakken en gelukkig niet in de frituur.
Heerlijk gegeten en meer dan waar voor je geld!!
Susan V.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Prima sfeer, lekker eten, smaakvol geserveerd, een aanrader, zeker met de combi bioscoop erbij. De biefstuk op de steen is echt leuk en lekker
Carla K.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Wij hebben hier vrijdagavond 11 maart gegeten en het Cine menu genuttigd. Voor 25 euro heb je dan een 2 gangen menu ( voor-of nagerecht ) en toegang tot de bioscoop die op een loopafstand van 5 minuten ligt van het restaurant. We werden hartelijk ontvangen en er hangt een goede sfeer. Jammer was wel dat de specialiteit, vlees op de hete steen, nog maar voor 1 persoon beschikbaar was ( waren met 4 ) Er staan echter genoeg lekkere gerechten op de kaart. We kozen voor een dessert na en begonnen na heerlijk boerenlandbrood met 3 verschillende lekkere smeersels genuttigd te hebben aan het hoofdgerecht. Het vlees op de steen was heerlijk mals en je kan zelf bepalen hoe gaar je dit bakt. Huisgemaakte frites en een salade zitten erbij. De sate was ook erg mals en viel goed in de smaak. De gepaneerde zalmfilet en kabeljauwfilet waren ook niet te versmaden! Alles was goed op smaak en de borden mooi opgemaakt. Als dessert hadden we 2x de Dames Blanche en 2x de huisgemaakte yoghurttaart met Bastogne en caramel. De taartjes waren overheerlijk!! Helaas hadden we geen tijd meer om koffie te drinken. Dit kwam eigenlijk wel goed uit want we waren zo verzadigd van al het lekkers! Komen graag weer een keer terug!
elsmoll .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2016
De entourage was gezellig het eten fantastisch en de bediening netjes en beleefd.
Ik zou het mijn familie en vrienden zeer zeker door geven
Jan-Peter C.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Eenvoudig restaurant, type lunchroom. Eenvoudig restaurant, type lunchroom. Eenvoudig restaurant, type lunchroom. Eenvoudig restaurant, type lunchroom.
Mandy V.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Samen met mijn vriend zat ik afgelopen vrijdag beneden, dicht bij de deur. Door de tocht die er steeds was als de deur open en dicht ging heb ik het de hele verdere avond koud gehad.
Verder wel super lekker gegeten en vriendelijke bediening. Saté, Entrecote, Creme brulee en Spekkoekcake waren super lekker!!!