Insolar

Oude Raadhuisplein 9 1271 RH Huizen Nederland Kaart

Over het restaurant Insolar

Gezellig familiebedrijf

Restaurant Insolar is een gezellig familiebedrijf met een eigentijds en warm interieur. Je kunt hier komen genieten van een lunch of diner. Ook is het hier mogelijk om feesten te organiseren. In de zomer kun je heerlijk genieten van het ruime terras, dat op het Oude Raadhuisplein ligt in het gezellige dorp Huizen. Hier kun je onder het genot van een hapje en een drankje genieten. Voor de grote en de kleine trek kun je terecht bij Insolar!

Meer informatie over restaurant Insolar

busstation op loopafstand

Maandag 12:00 - 18:00
Dinsdag en Woensdag
- Ontbijt 10:00 - 12:00
Donderdag t/m Zaterdag
- Ontbijt 10:00 - 12:00
Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Insolar

Agnes W.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
We hebben heerlijk gegeten en de bediening was echt top! Een lekkere avond gehad. Alleen ons tafeltje stond vlakbij de toiletten, dat was iets minder. Verder helemaal top.
spanjeganger .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Bij deze lunchroom/restaurant kan je prima eten voor een goede prijs.Wij hadden alle 3 verschillende gerechten die prima van smaak waren en de vriendelijke bediening was attent en snel.Prima zaak om even wat te eten, echter de tafeltjes staan wel dicht op elkaar maar is niet echt storend.Komen we zeker terug.
GREET D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten, prijs - kwaliteit prima.
Ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten alleen de wijn was niet in verhouding tot de prijs. € 5,50 voor een glas matige Tempranillo is echt teveel. Vriendelijke bediening en snelle service. Eenvoudige inrichting, dicht op elkaar maar wel gezellig
Margot K.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Super! Voldoende keuze. Heerlijk vers en goede porties. En ook nog eens goed geprijsd en goede sfeer. Ik kom er graag! Top!
theo R.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Erg lekker, vooral het muiderslotje was een verrassing, leuke gelegenheid in ,,ons "oude dorp, zeker voor herhaling vatbaar
Gert K.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Heerlijk buiten in het zonnetje gezeten en het eten was TOP
Daniëlle B.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Heerlijke ladysteak gegeten. Leuk concept, het vlees op hete steen. Vriendelijk en representatief personeel. Scherpe prijs
Els V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Leuke avond gehad met vrienden. Het tempo zat er goed in. Nadat we aangegeven hadden dat we alle tijd hadden werd dat bijgesteld. Service op maat dus. We hadden, ivm een beperking van een van ons, aangegeven een rustige tafel te willen. Daar hadden ze perfect rekening mee gehouden. Kortom: service voor de individuele gast. Dat kom je zo vaak niet meer tegen.
Joost S.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Een aanrader voor heerlijk eten.
De saté is mijn favoriet.
Met mooi weer een super terras in het zonnetje.
Ga er een keer eten!
Mischa L.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Komen hier regelmatig. Vlotte, leuke bediening. Kaart varieert per periode. Prijs/kwaliteit is prima in orde. Eten is goed en goed qua portie. Top, en we gaan zeker weer.
Joel V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Absoluut verrukkelijk gegeten! (Hete steen & satespies) Zeer vriendelijke bediening en fraai ingericht restaurant. Terugkomen waard.
Wilco P.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Eten was super lekker! Spare ribs was heel mals en viel zo van het bot af. Zeker een aanrader. Het dessert: Caramel toetje en cheesecake waren heel erg lekker. Bediening was zeer vriendelijk.
Gerrit B.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Het is nu de tweede keer dat mijn vrouw en ik hier komen.Vorig jaar hebben wij een weekend in Huizen doorgebracht en hebben toen voor de eerste keer bij Insolar gegeten.Dat was toen zo goed bevallen dat,nu wij weer in Huizen waren,wij weer bij Insolar wilden eten.En weer net zo tevreden als vorig jaar. Dus mochten wij ooit weer in Huizen komen,staat onze keuze nu al vast.
Menzink M.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Prima restaurantje.
zie de bovenstaande invullingen.
Zuzana K.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Eten super lekker, vriendelijke personeel altijd goede sfeer, 2 gangen aleen voor 19,50 insolar is onze favoriete restaurant in Huizen
jebentwatjeeet .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
12 november hier geluncht met een vriendin. Eten was goed.

- Broodje filet american
- Biefstuk

Vlees was mals en goed op smaak. Prijs was prima. Centrale locatie in huizen en vriendelijke bediening. Wachttijd voor t eten vonden wij wel relatief lang.
Hugo V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Fijn restaurant met vriendelijke sfeer en correcte bediening. Het 2 gangen-menu is gunstig geprijsd en voldeed aan alle verwachtingen. Al met al redenen om terug te komen.
anita.smet .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten bij Insolar. Het was mooi weer en we konden gezellig buiten zitten. De voorgerechten, de hoofdgerechten en de pannenkoeken waren allen erg lekker. Genoeg keuze uit de kaart. Voor ieder wat wils. Ook voor de kinderen die graag een pannenkoek lusten, was er keuze genoeg. Kortom een aanrader!
bramslooten .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
De ambiance is niet heel erg bijzonder. Hoewel het terras er gezellig uit ziet was het weer er helaas niet naar. De bediening was zeer vriendelijk. Alle tafels waren bezet. Het eten was uitstekend. Ook de prijs kwaliteit verhouding. Aanrader is de biefstuk op steen. Beste biefstuk die ik ooit heb gegeten.