Over het restaurant Innesto

Welkom bij Innesto. Genieten op zijn Italiaans dat is waar het team Innesto voor staat.
Naast onze uitgebreide menu- en wijnkaart hebben wij ook bijzondere arrangementen voor bruiloften,feesten en partijen in onze feesthoeve.

Meer informatie over restaurant Innesto

• : Parkeerplaats

Dinsdag Gesloten
woensdag t/m zondag v.a. 16.00uur

Uitmuntend
9,1
9,1

Jouw recensie over het restaurant Innesto

Chris V.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
In het buitengebied van Asten ligt, wat verscholen, restaurant Innesto. Binnen is het interieur 'degelijk' te noemen, wel sfeervol trouwens. Bij goed weer is een tafel op het terras aan te bevelen.
Vriendelijke en vlotte bediening, jong maar correct. Lekkere gerechtjes, goed van smaak en mooi opgemaakt. Lekker en goed gegeten hier en voor een heel acceptabele prijs.
Gerard W.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Prima restaurant met zeer vriendelijk personeel en heerlijke gerechten, een aanrader.
Het wordt nog beter als je er met mooi weer buiten kunt genieten op het terras.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
prima gedineerd met uiterst vriendelijke en behulpzame bediening. Leuke ambiance en gemoedelijke sfeer.
dit allemaal is dus voor herhaling vatbaar.
Heleen H.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Het eten was heel lekker maar wij hebben echt heel lang op ons eten moeten wachten. We waren er om 10 voor half 7 en het eten kwam om kwart voor 8. Dat duurde te lang!
AAAAA X.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Gezellig restaurant, goede ontvangst, prima bediening. 4 gangen menu gegeten, heerlijke gerechten gehad. Tijd tussen de gerechten prima, fijn avondvullend gegeten.
Bij het invullen van de wachttijd mis ik de mogelijkheid: precies goed ( bij de mogelijkheden van invullen staat niets wat daarbij past, alles komt m.i. nrgatief over en het was uitstekend).
Dominicke V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
We hebben heerlijk gegeten, de bediening was erg vriendelijk en behulpzaam. We komen snel nog een keer terug. Bedankt voor de fijne avond.
B.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Altijd fijn om bij Ainneeto te komen. Het is een mooie locatie, het eten is lekker, mooi opgemaakt tegen een goede prijs en je wordt altijd erg hartelijk en gastvrije ontvangen.
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Heel lekker gegeten. Service is super! Mooi restaurant en een fijne sfeer. Wel misschien ietwat veel voor een 5 gangen diner, maar zeker de moeite waard om nog een keer naar terug te gaan!
Nel W.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
De locatie is prachtig, aankleding ook. We kozen voor tutti mangiare. Erg lekker, wel snel eten want koelt snel af. Service was onder de maat. Zeer jammer. 2 vriendelijke meisjes, minder in hun bediening. 1 die beter in het bedienen was, maar behoorlijk arrogant over kwam. Moesten vragen om drinken en het was gewoon redelijk slordig. Kwaliteit van het eten maakte veel goed.
Birgitte V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Heel erg goed.. fantastisch. Voldaan gingen wij de deur weer uit.. dank jullie wel voor een super geslaagde avond. Ik was jarig 2 februari, en daar hebben jullie leuk op ingespeeld, een vuurfontein in ons dessert. Erg lief...
Mireille S.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
10 heerlijke gerechtjes in een gezellige sfeer met leuke bediening. Lekker relaxt! Goede prijs voor dit heerlijke eten!!
Stijn V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Wat een prachtig mooi restaurant, geweldige sfeer en fijne bediening.
Als volwassenen er lekker gegeten, onze kinderen hadden echter pizza besteld, en die voldeed niet aan de verwachtingen. Helaas echt niet lekker (hebben hem ook geproefd) en grotendeels niet opgegeten. Dat was het enige minpunt.
Gerry V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Altijd heerlijk eten bij Innesto, antipasto als voorgerecht, kabeljauw filet als hoofdgerecht en koffie na. Erg sfeervol en gezellig, al het personeel is altijd ontzettend vriendelijk.
Marijn Seijkens S.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Super avond gehad met vrienden. Was echt top!!!
Rob J.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Heerlijk gegeten, leuke sfeer en inrichting
Erg vriendelijke ontvangst en bediening
Gerechten lekker van smaak, prima porties
Susan K.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Het voorgerecht duurde erg lang, 40 minuten gewacht, het was druk dat wel. Helaas werd er geen brood aangeboden, dat moesten we zelf om vragen.
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Prachtige sceervolle locatie, gastvrije ontvangst, heerlijke gerechten tegen een gunstige prijs. Aanrader!
Nico P.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Heerlijk gevarieerd eten, gezellige ambiance, prettige sfeer en leuke vlotte bediening. Parkeerplaats slecht verlicht.
Zeker een aanrader!
info160 .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
We hadden gekozen voor mangiare menu, 2de gang bestaat uit 5 x diverse pasta-soorten. Voor ons veel te zwaar, fijn zou zijn als daar een andere keuze mogelijkheid voor zou zijn, misschien een tip.
Goedenavond, hartelijk dank voor uw terugkoppeling en feedback, graag antwoorden wij op uw recensie.

Zoals het een Italiaans betaamd, worden er als tussengerecht pasta's en risotto's uitgeserveerd. Wellicht voor u 'te' zwaar. Maar zoals u aangeeft vond u de kwaliteit van de gerechten minder en 'erg duur'... graag ontvangen wij wat u dan te duur vond dit omdat een 4 gangen tutti mangiare menu 20 gerechtjes 34,50 betreft.

Wij zien uw reactie graag tegemoet. Wij doen er namelijk alles aan om onze gast tevreden te stellen.

Met vriendelijke groet,

INNESTO
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Het was een genot om in ons eigen Asten te mogen dineren.Klasse en profesioneel.