Over het restaurant Inn de Knip

Toppunt van knusheid!

"Inn de Knip is het toppunt van knus" is de eerste comment die we lezen op de site. Inn de Knip is een restaurant op Texel waar er altijd feest is. Een fijne mix van gasten, toeristen én dorpsbewoners komen hier voor een lekkere hap en een gezond of warm drankje. Waar ze de pompoenen uit hun gerechten vandaan halen? Bij hun buurtboer Piet! Zo houden ze Texel op gang!

Meer informatie over restaurant Inn de Knip

- Ontbijt 09:00 - 11:30

7,2

Jouw recensie over het restaurant Inn de Knip

Mike J.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Ontbeten in een leuke bric and brac style. Het ontbijt viel me tegen. De hard gekookte eieren waren koud. Al het brood is in de toaster geweest. Fruithapje en fruitdrank waren van formaat borrelglaasje. In de keuken stond de kok te rochelen en de service was niet echt top.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Hebben hier lunch gebruikt. Locatie ( te) vol met tierelantijntjes. Wordt om die reden erg rommelig en onrustig. Hadden tosti’s met beenham op de kaart. Ook broodjes. Gevraagd dit te combineren, broodje beenham. Geen probleem. Het werden echter 2 sneetjes oerbrood met ham, is dus geen broodje beenham! Hebben het zo gelaten. Overigens prima te eten! hadden wat mosterd bij de beenham besteld, werd een potje heerlijke mosterd bij geserveerd!
Bediening zoals het hoort.
Cobi V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Voor het eerst gegeten bij "in de knip" en het zal zeker niet voor het laatst zijn ! Verrassende keuzes, ook voor vegetariërs, ik had een groentewrap besteld. Ik kreeg een groot bord met 2 heerlijke en goed gevulde wraps, daarnaast een grote schaal met een huisgemaakte salade, prachtig opgemaakt met eetbare bloemen en daarbij heerlijke gebakken aardappeltjes.
De mensen van de bediening zijn snel bij je, zorgen dat je je een gewaardeerde gast voelt en maken een kwinkslag. Echt een aanrader !
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Op een donderdagavond hier binnen gestapt. Het restaurant oogt aan de binnenzijde rommelig door de vele spullen die er staan, maar geeft wel sfeer, de bediening is open, hartelijk en vertelt graag. Het eten: we begonnen met nacho-chips, prima heerlijk. Daarna een echt pittige pepersteak (jammer niet gevraagd hoe gaar) en spareribs. Porties prima, prijs in verhouding goed. Leuk restaurant om eens te eten! Ook een terras wat bij zon snel vol zit!
Swie Swat O.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Vorig jaar 2x gedineerd, 1x geluncht, 1x koffie gedronken en taart gegeten: van genoten! Gisteren geluncht en gedineerd, vanavond gaan we wéér daar eten, zo goed bevalt het ons... eerlijke gerechten (Texelse lamsbouten, hele rode poon, met gegrilde groenten, salade en frieten/aardappelen of rijst). Heerlijk lunch gerecht met shii-take paddestoelen en herten sucade, prima erwtensoep, lekkere zelfgemaakte taarten. De service is bijzonder hartelijk, het interieur heerlijk kitsch (in de winter heel gezellig): o.i. echte aanrader!!!
Mar L.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Super gezellig restaurant en lieve bediening :-) kom er graag!

Het onbijt is helemaal apart! Echt een aanrader :-))

Groetjes Marjan Liefhebber
Xander V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Oprecht vriendelijke bediening en erg lekker gegeten. Aanrader op Texel. Kabeljauw was zeer goed en de bediening heel attent. Lege glazen werden bijgevuld en ze zag meteen dat ik trek had in koffie. Overigens uitstekende koffie
Saar29 .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Vakantie op Texel en ’s avonds uit eten. Een etentje bij Inn de Knip is in ieder opzicht een feestje! Het interieur, zowel binnen als op het terras getuigt van veel originaliteit. Buiten is het bij drukte vaak aanschuiven aan een tafel met gasten, en dit zorgde in ons geval voor gezellige gesprekken. De kaart biedt vele mogelijkheden. Het eten is voortreffelijk en met zorg bereid. Mis ook vooral niet de zelfgemaakte bonbons bij de koffie! De bediening is prima en heel vriendelijk. Een tip: maak gebruik van het toilet, alleen al om alle brocanterie en curiosa te aanschouwen op de bovenetage. Prijs vs kwaliteit absoluut redelijk. Dit restaurant is echt een aanrader!
Swie Swat O.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Zeer eclectisch interieur, zeker met de feestdagen! Ontzettend vriendelijke dames, eerlijke, met zorg bereide gerechten. O.a. uien-, erwten- en wortelsoep, lamsbiefstuk, wildzwijn stoof, heerlijke appeltaart en Italiaanse chocolademelk. Aanrader! Tot nu na 21.00 uur geen vergunning, dus 19.30 ten laatste bestellen voor diner. Reserveren is handig
Winfried V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Derde keer in korte tijd gegeten en we zijn van de dames gaan houden. Waar op Texel we maar al te vaak een zeer matige keuken treffen is hier alles van goede of zelfs uitstekende kwaliteit. En veel is vers. De keuze is beperkt, maar gevarieerd genoeg voor elk wat wils. Dat geldt dan voor het eten, want de keuze in drankjes (maar 1 droge wijn, geen cocktails) is te beperkt, een minpuntje. Maar wat geeft dat in dit met liefde ingerichte tingeltangelrestaurant waar op het oog wonderlijke personages je binnen de kortste keren je blozen omdat je op het wel enigszins rafelige uiterlijk was afgegaan. Wat een warmte, wat een gastvrijheid. Wat een gulle erkenning van kleine foutjes, wat een liefde voor waar ze mee bezig zijn. Wij zijn Inn de Knip fan!
Wandav V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Niet alleen om te eten maar ook om te borrelen is het hier aan te bevelen. Heerlijke wijn met een borrelplankje erbij. Op het borrelplankje oa ook texelse lamsham, texelse kaas, paling, leuk al die streekgerechtjes. Binnen was het helemaal geweldig. Die reut maakt het zo speciaal. Het terras zag er ook super uit met al die pompoenen.
Esther L.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Deze week meerdere keren op het reuze gezellige terras gezeten, waar de ice tea gewoon echt vers is en het servies te leuk voor woorden. Vanavond kwamen wij onverwacht vrij laat binnen gevallen, de kok was al aan het opruimen maar heeft ons toch nog voorzien van een heerlijk malse saté, we hebben zitten smullen!
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Hier op zondag 7 augustus op het terras gegeten.
Onder het genot van een eigen huiswijn: In de Knip, een heldere witte wijn tegen een zeer goede en redelijke prijs hebben we genoten van ons broodplankje met divers beleg. Vooral het bruine broos is echt overheerlijk. Aanrader.
Als hoofdgerecht had mijn partner Lam in het Hooi. Een zeer smaakvol en heerlijk rosé gebakken stukje lamsvlees. Of het Texel lam was, twijfelen we ten zeerste. Maar dat mag de smaak niet beïnvloeden.
Zelf had ik een Saté compleet, waarvan ik de satésaus heerlijk pittig vond en op de juiste dikte.
Verder een grote schaal met salade en een grote schaal met grote frieten.
Het bedienend personeel is vriendelijk en zeer oplettend. Compliment .
Alles bij elkaar een heerlijke maaltijd en zeer de moeite waard om terug te komen.
U bent van harte welkom hoor, sterker nog: graag zelfs! Dan laat ik u eerst vol trots ons "Waddengoud-certificaat" zien. Dat bewijst van alles, maarja, dat zegt u misschien niets. Daarom wandelen we meteen even naar slagerij Göenga, in de Spar tegenover ons. Slagers Hans en Sander zullen uw twijfel over hun lamsvlees voor eens en altijd uit de wereld helpen, haha. Vrees niet; dat doen zij niet met het hakmes in de hand, maar zij kunnen u dol-enthousiast laten horen, zien en proeven waarom wij zo trots zijn op écht Texels lamsvlees. Nogmaals: wees welkom!
mvkdev .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Leuk eetcafe met een eigen karakter, al passen de prijzen die gehanteerd worden meer bij een restaurant. Het eten is vers, en is divers te noemen, de jongens/meiden die in de keuken staan kunnen koken.

Op sommige momenten vond ik de bediening wat brutaal (als mijn glas net leeg is, moet je niet raar staan kijken als ik ´nee´ zeg -> en niet gelijk weer wat te drinken wil).
Aranka R.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Prima lunch gehad bij Inn de Knip. We kozen voor de burger en de uitsmijter. Beiden gerechten prima, leuk opgemaakt en goede hoeveelheid voor een leuke prijs. Bediening is vriendelijk. Ik vond het interieur echt verschrikkelijk, too much en veel teveel rommel/te druk, maar dat kan aan mij liggen. Het was in ieder geval wel netjes en de wc's schoon en dat is dan toch het belangrijkste. Terras is wel erg leuk, gezellig konden we dus buiten zitten.
Hans O.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Genoeg om te zien want hier is vanalles te koop. De bediening is vriendelijk en spontaan en het eten is heerlijk. Zeer de moeite waard om heen te gaan als je op Texel bent
Jeroen K.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
Uitstekend restaurant met gezellige bediening. Enthousiast, snel en bijzonder lekker eten. Het restaurant is ingericht met veel "frutsels" daar moet je van houden, wij vonden het leuk, genoeg om naar te kijken. Lokaal lamsvlees besteld, gegaard in het hooi. Uitstekend op smaak, lekkere garnituren, prima dus! Het verrassings desert was inderdaad erg verrassend en smaakvol. Prima restaurant waar je lekker kan eten voor een goede prijs!
Marijke D.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Van voorgerecht tot toetje, alles was heerlijk en kraakvers. Bediening is top en inrichting bijzonder. Prijzen laag voor wat je krijgt. Alles wat er staat en hangt is ook te koop. Voor ons een favoriet op Texel. Wel even vooraf reserveren, want de kans dat je anders geen tafel hebt is heel groot.
AgBr .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Superlekker gegeten in een supergezellige ambiance. Komen hier vaak en steeds dezelfde kwaliteit en gezelligheid. Een echte aanrader dus
berrievdp .
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Heerlijk gegeten, de lamsboutjes zijn een aanrader! En ook de sate was prima! Leuke, gezellige bediening! Het restaurant zag er heel gezellig uit! Leek op een snuffelwinkeltje en je kon ook alles kopen wat er stond en hing! Wij hebben genoten!