Over het restaurant Ingeburgerd

Hip, lekker, groen en vernieuwend

Heerlijke eerlijke burgers, een speciaal biertje of goed glas wijn met lekkere happen en zomers lekker toeven op het zonovergoten terras. Ingeburgerd heeft een uitgebreide menukaart met verschillende voorgerechten, anti-burgers en speciale burgers. Uiteraard kun je er ook lekker ‘uitburgeren’ met een uitgebreid zoet dessert, de hollandse glorie met verschillende kazen of koffie met een scheut. Ook voor de lunch is Ingeburgerd geopend.

Het decor ademt een sfeer van ongedwongenheid. Zit je liever aan de bar, een knusse ronde tafel of kom je met een groep? Een blik op de muur spijkert gelijk je kennis over rundvlees bij.

Meer informatie over restaurant Ingeburgerd

• : Parkeerplaats & betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m donderdag 12:00 - 22:00
Vrijdag en zaterdag 11:00 - 22:00

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Ingeburgerd

Geuvert L.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Het eten was 9veel) te zout. De frieten te ver doorgebakken. Ik miste ook lekker (biologisch) brood! Het bier sloeg erg snel dood in de glazen.
M A.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2019
Lekker gegeten alleen te weinig personeel waardoor lang wachten. Het is ook redelijk rumoerig. Verder prima voor mekaar.
Richard R.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Prettige sfeer en aardige bediening
Chantal V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Leuke bediening, leuk ingericht en erg lekker eten. Het kwam ook heel snel. Erg fijn. Het drinken werd ook snel gebracht en er werd goed gekeken of we de glazen leeg hadden.
V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Lekker gegeten, gezellige en rumoerige plek (in positieve zin) om te zitten. Extra drankje en dessert werden niet heel snel opgenomen, maar dat kwam vast door de drukte. Dikke prima.
Robert B.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2018
Eten was lekker, niet duur. Bediening zeer vriendelijk en vooral ook vlot. Drankjes, voorgerecht, hoofdmaaltijd en dessert kwamen zeer rap na bestellen.
Wel aan het eind van de avond een nogal luide mannengroep achter ons maar daar kan het restaurant niets aan doen al roep je het misschien over jezelf af door goedkoop te zijn met goed voedsel en een gezellige inrichting :D
Verrekte lekkere en leuke stoelen overigens!
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2018
Er was te weinig bediening en je had kunnen verwachten, dat het druk zou worden. Ook waren er veel reserveringen, dus daar kun je op inspelen. Gemiste kans, want wij zijn niet meer zo enthousiast als eerder door het hele lange wachten.
Jaap G.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2018
Ondanks vertraging onzerzijds, vlotte service zodat we op tijd konden vertrekken. Vlotte en goedgehumeurde bediening. En lekker eten.
Chris K.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2018
Leuk restaurant met prima burgers.
N.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Wij hadden een tafel tegenover de keuken. Dit gaf veel lawaai en je rook de geur van de afwas. De bediening was redelijk. De hamburger was lekker. Desert niet bijzonder en prijzig.
Jan F.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Redelijk goed eten. Burgers waren prima, maar kan in een burger restaurant zeker beter. Aardig personeel, tafels erg klein en dicht op elkaar.
Esmeralda Z.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Lekker eten en ontzettend vriendelijk personeel. Genoeg keuze. Fijn dat er biologisch eten geserveerd wordt. Ondanks een volle tent, was de sfeer heel ontspannen en kwamen medewerkers regelmatig checken of alles naar wens was.
M.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Lekker eten voor een goede prijs, jammer dat ze geen andere broodsoorten hadden (alleen tarwe/glutenvrij), spelt is misschien een goede optie? Wel wat lawaaiige accoustiek, maar gezellige sfeer en vriendelijk personeel :)
John V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Je hebt in Nederland geen gebrek aan hippe hamburgertenten, waardoor je Ingeburgerd bijna over zou slaan als optie. Maar wat ben ik blij dat we er juist wel geweest zijn.

De sfeer is ongedwongen, positief en energiek, terwijl er hard gewerkt wordt en de keuken écht iets bijzonders op tafel zet. Dit is niet je dertien in dozijn hamburgertent! Er wordt duidelijk de tijd genomen voor de gasten en het eten was simpelweg fantastisch. Op onze verzoeken als een flesje melk opwarmen of kleurpapier (kinderen van 1 en 5) werd louter meedenkend en positief gereageerd. Ik at zelf de burger met truffelmayo (die godzijdank precies in balans was tussen zuunig en allesoverheersend) en mijn vriendin een salade waardoor ik nog bijna spijt van mijn keuze kreeg. Het is misschien maar goed dat we niet in de buurt wonen, anders aten we er misschien iets te vaak!
Lars J.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Goed geholpen, lekkere burgers, kortom ons vaste adres voor echte hamburgers. Heerlijk uit eten voor goede prijzen!
Kirsten F.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Het eten was lekker, maar de bediening was slecht. Zoveel bediening en nog werden de borden niet van tafel gehaald. Moesten continu bediening aanspreken om drinken te vragen.
Emiel B.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Top burgers!
Melanie V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Een heerlijke plek om te zitten en vooral het eten was FANTASTISCH. Ik ben compleet in-geburgerd!
Michelle L.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Taco’s zijn verrukkelijk
Paola P.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Gewoon een heel prettig restaurant om door de week een hapje te eten en vanwege het eten en vanwege de prettige bediening.