Over het restaurant Ingeburgerd

Hip, lekker, groen en vernieuwend

Heerlijke eerlijke burgers, een speciaal biertje of goed glas wijn met lekkere happen en zomers lekker toeven op het zonovergoten terras. Ingeburgerd heeft een uitgebreide menukaart met verschillende voorgerechten, anti-burgers en speciale burgers. Uiteraard kun je er ook lekker ‘uitburgeren’ met een uitgebreid zoet dessert, de hollandse glorie met verschillende kazen of koffie met een scheut. Ook voor de lunch is Ingeburgerd geopend.

Het decor ademt een sfeer van ongedwongenheid. Zit je liever aan de bar, een knusse ronde tafel of kom je met een groep? Een blik op de muur spijkert gelijk je kennis over rundvlees bij.

Meer informatie over restaurant Ingeburgerd

• : Parkeerplaats & betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m donderdag 12:00 - 22:00
Vrijdag en zaterdag 11:00 - 22:00

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Heleen B.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
heerlijke burgers...leuk vlot personeel en een gezellige locatie
Ton B.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Snelle service, aardige bediening, heerlijk eten.
Nad Z.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Slechte service na een lange tijd wachten uiteindelijk maar weggegaan. Niemand kwam ons helpen om de lege borden weg te halen en om een toetje te bestellen. Het eten was wel erg lekker.
Nick L.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Erg lekker gegeten en een leuke kaart! De gangen gingen wel vlot achter elkaar door.
Sandra G.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Het was erg rumoerig ivm grote groep die erg veel lawaai maakte. We konden gelukkig een ander plekje krijgen en we hebben er heerlijk gegeten.
Rebecca V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Bediening te nonchalant en stoelen te basic, zitten niet echt lekker. Eten zelf super!
Ray D.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Lekker eten, goeie vibe, top tent. Ik ben Ingeburgerd!
Anneke H.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Ruime keuze in smakelijke hamburgers voor een prima prijs.
Tineke D.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Online een maaltijdsalade besteld. In een mooie doos werd hij op tijd aan huis bezorgd. Hij was goedgevuld met bietjes, kikkererwten, geitenkaas, groene salade en meer... heb er echt van genoten. Fijn dat 'fast food' ook lekker en gezond kan zijn!
Erkan Y.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Lekkere burgers, kindvriendelijk (baby)
Marco P.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Vaker gegeten, laatst nog met een groep van 10. Is een gezellig restaurant met goeie bediening. Prijs licht aan de hoge kant maar je krijgt er wel goede grote burgers voor.
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Lekker eten, aardige bediening.
Bediening komt wel mega snel vragen om een volgende gang waardoor je als je zelf niks zegt binnen een uur weer buiten staat.

Inrichting is gezellig maar ontzettend dicht op elkaar en dat zou een reden zijn niet terug te komen, geen privacy.
Johanna B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Lekker gegeten, vriendelijk personeel, gezellig aangekleed. Krappe ruimte aan tafel, stoelen vlakbij de stoelen van de andere tafel.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Heerlijke burgers in een gezellig ingericht restaurant!
Beste Linda,

Bedankt voor het achterlaten van deze positieve recensie. We hopen je snel nog eens te zien.

hermamekes .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten maar de bediening was traag met het opnemen van de bestelling. Het duurde daarom erg lang voordat wij ons eten kregen.
Beste hermamekes,

Bedankt voor het achterlaten van een recensie. Het is jammer om te horen dat jullie lang hebben moeten wachten. We hopen jullie snel weer te zien en een herkansing van jullie te krijgen.

Almere61 V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Wij hebben hier heerlijk gegeten , vooral de tomatensoep vonden wij super lekker. Ook de hamburger was heerlijk en de quinoasalade met kip was perfect .
Beste Almere61 Van den berg,

Erg leuk om te lezen dat jullie zo positief over Ingeburgerd zijn. Fijn dat de gerechten zo heerlijk hebben gesmaakt. Zien we jullie snel nog eens?

MWPoel .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Hoewel ingeburgerd zich specialiseert in, jawel, hamburgers, hebben ze heerlijke alternatieven voor de vegetariër. Ook als je niet van burgers houd hebben ze meer dan één alternatief. Ook over de voor en nagerechten valt niet te klagen.
Beste MWPoel,

Ook aan de vegetariër is gedacht, zodat iedereen heerlijk kan genieten bij Ingeburgerd. Bedankt voor de complimenten over de gerechten. Zien we je snel weer terug?

Cindy V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Ingeburgerd is een uitermate gezellige tent op en hapje te gaan eten. De bediening is vriendelijk en de sfeer is erg goed. De burgers waren prima. De prijs/ kwaliteit verhouding was prima
Beste Cindy,

Mooi om te horen dat jullie Ingeburgerd zo positief hebben ervaren. We hopen jullie snel weer eens terug te zien.

Zwier D.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Prima gelegenheid om een niet te duur, gezellig etentje met vrienden of familie te hebben. Kroegjes in de directe omgeving. Al met al een garantie voor een gezellig avondje.
Beste Dullink Zier,

Hartelijk dank voor het achterlaten van een recensie. We vinden het prettig om te horen dat je een gezellige avond hebt gehad. Hopelijk tot ziens.

Martin M.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2016
Leuke ongedwongen sfeer, ruime keus uit creatieve smakelijke hamburgers. Frietjes en salade apart bij te bestellen. Prima bediening, schappelijke prijzen. Open keuken, waardoor het binnen warm is en in de buurt van de keuken ook goed te ruiken is. Gezellig terras buiten. Kortom: goed adres voor een avond door de week.
Beste Martin,

Hartelijk dank voor het schrijven van deze recensie. We zijn blij om te horen dat je met een tevreden gevoel de deur uit bent gelopen.

Graag tot een volgende keer bij Ingeburgerd.