Over restaurant Ingeburgerd

Hip, lekker, groen en vernieuwend

Heerlijke eerlijke burgers, een speciaal biertje of goed glas wijn met lekkere happen en zomers lekker toeven op het zonovergoten terras. Ingeburgerd heeft een uitgebreide menukaart met verschillende voorgerechten, anti-burgers en speciale burgers. Uiteraard kun je er ook lekker ‘uitburgeren’ met een uitgebreid zoet dessert, de hollandse glorie met verschillende kazen of koffie met een scheut. Ook voor de lunch is Ingeburgerd geopend.

Het decor ademt een sfeer van ongedwongenheid. Zit je liever aan de bar, een knusse ronde tafel of kom je met een groep? Een blik op de muur spijkert gelijk je kennis over rundvlees bij.

Meer informatie over restaurant Ingeburgerd

• : Parkeerplaats & betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m donderdag 12:00 - 22:00
Vrijdag en zaterdag 11:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Almere61 V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Wij hebben hier heerlijk gegeten , vooral de tomatensoep vonden wij super lekker. Ook de hamburger was heerlijk en de quinoasalade met kip was perfect .
MWPoel .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Hoewel ingeburgerd zich specialiseert in, jawel, hamburgers, hebben ze heerlijke alternatieven voor de vegetariër. Ook als je niet van burgers houd hebben ze meer dan één alternatief. Ook over de voor en nagerechten valt niet te klagen.
Beste MWPoel,

Ook aan de vegetariër is gedacht, zodat iedereen heerlijk kan genieten bij Ingeburgerd. Bedankt voor de complimenten over de gerechten. Zien we je snel weer terug?

Cindy V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Ingeburgerd is een uitermate gezellige tent op en hapje te gaan eten. De bediening is vriendelijk en de sfeer is erg goed. De burgers waren prima. De prijs/ kwaliteit verhouding was prima
Beste Cindy,

Mooi om te horen dat jullie Ingeburgerd zo positief hebben ervaren. We hopen jullie snel weer eens terug te zien.

Zwier D.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Prima gelegenheid om een niet te duur, gezellig etentje met vrienden of familie te hebben. Kroegjes in de directe omgeving. Al met al een garantie voor een gezellig avondje.
Beste Dullink Zier,

Hartelijk dank voor het achterlaten van een recensie. We vinden het prettig om te horen dat je een gezellige avond hebt gehad. Hopelijk tot ziens.

Martin M.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2016
Leuke ongedwongen sfeer, ruime keus uit creatieve smakelijke hamburgers. Frietjes en salade apart bij te bestellen. Prima bediening, schappelijke prijzen. Open keuken, waardoor het binnen warm is en in de buurt van de keuken ook goed te ruiken is. Gezellig terras buiten. Kortom: goed adres voor een avond door de week.
Beste Martin,

Hartelijk dank voor het schrijven van deze recensie. We zijn blij om te horen dat je met een tevreden gevoel de deur uit bent gelopen.

Graag tot een volgende keer bij Ingeburgerd.

M M.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Gisteravond voor de tweede keer gaan eten. De eerste keer waren we wat huiverig om een standaard hamburgertent aan te treffen: saaie inrichting, koude tocht, kleffe broodjes. Maar daar hebben we niets van gezien. In tegendeel.
Dit keer hebben we andere burgers geprobeerd en wéér heerlijk gegeten. Daarnaast een hele fijne, attente bediening (de Horeca van Nl kan hier leren hoe het hoort) en een bijzonder prettig ingerichte ruimte. Wat ons betreft de topper van Zwolle!
Beste Marjolein,

Bedankt voor het schrijven van deze positieve recensie. Dit is waar we het voor doen, blije gasten! Graag tot de volgende keer.

B1234 .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Moderne inrichting. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Maar propperig, je hoort de gesprekken van je linkerburen en van je rechterburen, en zij de jouwe. Niet geschikt voor jonge kinderen omdat er geen ruimte is om rond te lopen.
Beste b1234,

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om ons een terugkoppeling te geven. We proberen er voor de kids ook altijd een beleving van te maken bij Ingeburgerd. Door middel van speciale kindermenu's, kleurplaten en uiteraard een leuke verrassing bij vertrek. Ook zijn er plannen om bij Ingeburgerd een speelkelder te maken. Hopelijk zien we jullie snel weer eens!

Pmalferink .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Heerlijke burgers en een goede prijs kwaliteit verhouding.
Ruimte wel wat lawaaierig maar erg gezellig op een mooie plek in Zwolle.
Beste pmalferink,

Een mooie recensie waar wij trots op zijn. Bedankt dat je de moeite hebt genomen om ons een terugkoppeling te geven. Wij hopen dat jullie snel weer eens langskomen.

Anja_pieter .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Het is een gezellig, informeel restaurant met prima burgers. Jammer dat ze onze frites en salade vergeten waren. Die kwamen toen we de burgers al op hadden
Beste Anja,

Bedankt voor het schrijven van een recensie. We vinden het altijd erg prettig om te horen hoe onze gasten Ingeburgerd hebben ervaren. Jammer om te horen dat de friet en salade later dan de burgers kwamen. We streven altijd naar een top service. Komen jullie gauw terug voor een herkansing?

Chrissy J.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Goede en fantasievolle hamburger eten? Dan moet je hier zijn!

Onze eerste keer bij Ingeburgerd. Het was flink druk maar de bediening was razendsnel en heel hartelijk.

Ik koos de Blauwvinger, mijn partner het Verwende Varkentje. Bij de eerste hap wisten we het al: schot in de roos. Creatieve, royale en bovenal smaakvolle hamburgers. Erbij: dikke frieten met mayonaise. Een toetje paste er niet eens meer bij :)

Sfeer: informeel, roezemoezig. Decor: gezellig allegaartje, studentikoos. Leuk: de muren zijn beschreven met wetenswaardigheden over kruiden, kaas en vlees.

Wij gingen dik tevreden weg en komen zeker weer.
Beste ChrisVH,

Een mooi omschreven recensie waar wij trots op zijn. Bedankt dat je de moeite hebt genomen om ons een terugkoppeling te geven. Wij hopen dat jullie snel weer eens langskomen.

Reactie van proever:

Hebben we allang gedaan ;) omdat hamburger 'de Truffeltrut' geproefd moest worden. Ook die stelde niet teleur. Ingeburgerd is een blijvertje op onze lijst.

anf 2e reactie van restaurant:

Heel fijn om te horen, bedankt ChrisVH!
Terdoest .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Gezellige tent, leuke spontane bediening en heerlijke gerechten. Relaxte sfeer, ook voor gezinnen met kinderen een goede keuze!
Beste terdoest,

Bedankt voor de mooie recensie en graag tot een volgende keer.

Arnoud H.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Gelukkig was het gezelschap heel aangenaam, maar het eten daarentegen… Na er ooit al een keer een vegetarische Bollywood burger te hebben gegeten, welke redelijk smakeloos was, dacht ik nu maar iets anders van de kaart te kiezen.

Onder het kopje Anti-Burger staat de Taco, wel met vlees, maar ook als vegetarische variant verkrijgbaar. Dus die bestelde ik. Het eten werd geserveerd en het zag er lekker uit. 3 gevulde taco's met gesmolten kaas, wat salade en twee stukjes brood. Maar na de eerste hap vond ik het wel heel erg draadjesvlees-achtig. Wat zat er in mijn vega taco? Nog even op de kaart gekeken naar de carnivoor-variant, daar zit pulled pork in. Als vegetariër weet ik natuurlijk niet hoe dat smaakt, maar volgens mij was dit niet de vegetarische variant.

De serveerster nam het mee en zou de chef er naar laten kijken. Hij had inderdaad een fout gemaakt en over 5 minuten zou er een nieuwe schotel komen. Terwijl de rest van het gezelschap lekker zat te eten wachtte ik, licht geïrriteerd, op mijn eten. En ja na ongeveer 5 minuten kreeg ik een nieuwe schotel. Maar mijn broodjes waren verdwenen en er zat ook geen kaas meer op de taco's.

Nu is kaas niet helemaal vegetarisch omdat er dierlijk stremsel in wordt verwerkt, maar er is wel degelijk vegetarische kaas op de markt'. Dus als vegetarische variate op de 'taco met pulled pork' laat de chef de pulled pork en de kaas weg? Hou je over een taco met groente in tomatensaus. Wat een inspiratie- en smakeloze oplossing!

Dit restaurant heeft wel bewezen dat ze een chefkok hebben die niet weet hoe hij een smakelijk vegetarisch gerecht moet maken. Prima, het is een burger restaurant en die hoort natuurlijk uit echt vlees te bestaan, en dat was volgens het gezelschap wat wel vlees eet, héél lekker. Maar zet dan NIET een vegetarisch gerecht op de kaart! Vegetariërs houden ook van lekker en smakelijk eten, we eten niet alleen sla en groente.

Uiteindelijk hoefden we niet voor het vegetarische gerecht te betalen, kennelijk hadden ze dit al vaker gehoord, ze deden er niet moeilijk over.
Beste Arnoud,

Bedankt voor de uitgebreide terugkoppeling. Hier kunnen we van leren. Allereerst onze excuses voor de late reactie. Mogen we je misschien een keer uitnodigen om terug te komen op onze kosten? Dan laten we graag zien dat we ook voor onze vegetarische gasten lekkere gerechten kunnen bereiden.

Linda_w .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
We hebben hier op het terras genoten van een heerlijke lunch. We werden snel geholpen en toen we aangaven dat een van ons een glutenallergie had, kwam ze meteen met de allergenen kaart. Dit maakte de keus een stuk makkelijker.
Ik had een broodje met kroketten. Het waren twee grote verse boterhammen, erg lekker. De kroketten waren gewoon normaal, maar de salade en saus maakte het af.
Al met al een geslaagde lunch!
Hallo Linda_w,

Hier worden we blij van. Wij hopen je snel weer te mogen ontvangen.

Tijn P.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Nadat ik al meerdere kerdn bij Ingeburgerd zelf tot volle tevredenheid had gegeten was vandaag de beurt aan het nieuwe Ingeburgerd Expres, het afhaal cq bezorg gedeelte. Ik ben aangenaam verrast door de snelle en vriendelijke service, een kwaliteit die ze kennelijk hebben geadopteerd vanuit het restaurant. Zelfs de wijze van meegeven (ik ging voor de afhaal) is goed doordacht. Aangezien zij met afhaal niet weten hoever de gast naar huis moet is de burger appart verpakt zodat de salade en het broodje lekker vers blijven en de burger heerlijk warm! Knap bedacht! Ik heb gekozen voor de Zwolsch burger en frites en heb heerlijk gegeten. Zeker een aanrader en ik kom zeker terug! Waarom dan "slechts" een 8 voor het eten? Puur omdat ik mijn favoriet van het restaurant, de burger met blue-cheese, mis op de de kaart bij Expres...
Hallo Tijn13,

Wat een positieve woorden. Hartelijk dank voor deze mooie recensie. Graag tot ziens bij Ingeburgerd of Ingeburgerd Express.

Gijs Jan V.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Aan de telefoon te horen krijgen dat er geen reserveringen voor 4 personen worden aangenomen terwijl er bij aankomst in het restaurant volop tafels voor 2 en 4 personen staan met een bordje 'gereserveerd' erop. Gevalletje klantenservice -2.0
Een tafel krijgen waarbij je letterlijk met je rug tegen de kassa en afrekenende bediening aan zit... Zo jammer dit allemaal want de hamburgers zijn heerlijk.
Beste Hyperion038,

Bedankt voor het schrijven van deze recensie. Wij luisteren altijd graag naar de mening van onze gasten. Wat betreft de reservering kan het geweest zijn dat wij vol zaten gereserveerd en er daardoor geen plek meer was voor 4. Wellicht kunt u aangeven op welke dag jullie bij ons hebben gegeten, dan kan ik dit checken bij de bedrijfsleider. Wij vinden het wel fijn om te horen dat de burgers goed hebben gesmaakt.

Reactie van proever:

26 april bij jullie gegeten. 's Middags gebeld om tafel te reserveren en van man te horen gekregen dat er geen reserveringen voor tafel 4 personen werden aangenomen. Toen ik vroeg waarom kreeg ik te horen dat ze vaak meemaakten dat mensen niet of te laat kwamen opdagen. Persoon aan de telefoon was niet te vermurwen en vond het vreemd dat ik aangaf dat de goeden moeten lijden voor de slechten. Dat is onze keuze meneer! Kreeg ik met krachtige taal te horen.
Zoals ik eerder reeds heb aangegeven waren en bij binnenkomst diverse lege tafels voor 2 of 4 personen waar bordje gereserveerd op stond.
Geen goede ervaring met deze gang van zaken. Wij zijn hierdoor wel 'uitgeburgerd'.
Charlotte L.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Ingeburgerd bruist van het leven, is leuk ingericht en heeft een leuke (grappige) kaart. Bediening was niet al te consequent, een beetje rommelig. Ik bestelde een burger met een Mexicaans thema en kreeg een guacamole vol met koriander. Had ik wel graag vernoemd op de kaart gezien, want koriander is nogal een uitgesproken smaak waar hele 'anti' websites aan gewijd zijn ;). Verder super leuk en hele goede toetjes!
Hallo ac_langerak,,

Hartelijk dank voor je recensie. Wij vinden het altijd erg fijn dat onze gasten deze moeite nemen. Je tip gaan wij zeker meenemen.

Gezellig-uit-eter .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Spontaan binnen gekomen tijdens Koningsdag, ja dan verwacht je drukte.. En dat was het ook!
Even kijken of er een plekje was.. Ja, mooi bij het raam... Het kan bijna niet beter
Bediening was ontzettend vriendelijk
Kwam nog speciaal naar ons toe om aan te geven dat het eten langer kan duren dan normaal.
Begrijpelijk, en ach ik zat met goed gezelschap dus we wachten wel..
Half uurtje later kwamen andere mensen (gezin met jonge kinderen) naast ons zitten
Tegen hen werd ook vertel dat het langer dan normaal kan duren. Begint dat kind na goed 20 minuten hysterisch te doen, ze wil nu eten!!! Doe ff normaal! Serieus ouders, er zijn mensen die zie hier heel erg aan storen! Maar goed daar kan Ingeburgerd niks aan doen :-)

Kwam de bediening weer eens bij ons langs, bleek dat onze bestelling niet door was gekomen, maar we worden direct geholpen. Echt ontzettend vriendelijk!

Ook tijdens het eten kwam ze nogmaals vragen of het goed was, net dat beetje extra wat het juist zo goed maakt.
O ja, dat gezin... Met dat schreeuwend kind??? Die bemoeid zich even in ons gesprek met de bediening ( waar blijft ons drinken??? HALLO!!!! WIJ HEBBEN EEN DIK UUR GEWACHT, JE KAN PRIMA EEN MAAR MINUTEN OP JE THEE WACHTEN! En heeft niemand je geleerd datje niet door een gesprek moet praten???)

Dus meer klachten over dat gezin dan over het lange wachten

O en super lief en attent dat we de drankjes niet hoefde te betalen
Yvette V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
Vanavond weer heerlijk gegeten.dit keer met ons zoontje. Burgers zijn altijd heerlijk en bediening altijd vriendelijk en attent.Sfeer is ongedwongen waardoor je makkelijk met kinderen hier kunt eten.We komen snel weer een keer terug.
Marjolein B.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
Heerlijk gegeten. De 3 verschillende kleine burgers zijn een aanrader! Vlotte en gezellige bediening. We komen zeker terug om de andere burgers een keer te proeven.
Beste mjlboeve,

Dank voor je positieve recensie, hier worden we blij van.

Graag tot een volgende keer bij Ingeburgerd. De andere burgers zijn ook zeker een aanrader.

Marjoneneldon .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Heerlijk gegeten, mega burger met allerlei lekkers ertussen, vlotte bediening, precies wat we ervan verwachten. En de uienringen bestellen we zeker weer.
We komen graag nog eens terug.
Beste Marjon,

Dank voor je positieve recensie, hier worden we vrolijk van!

Graag tot een volgende keer bij Ingeburgerd!