Over het restaurant Ingeburgerd

Hip, lekker, groen en vernieuwend

Heerlijke eerlijke burgers, een speciaal biertje of goed glas wijn met lekkere happen en zomers lekker toeven op het zonovergoten terras. Ingeburgerd heeft een uitgebreide menukaart met verschillende voorgerechten, anti-burgers en speciale burgers. Uiteraard kun je er ook lekker ‘uitburgeren’ met een uitgebreid zoet dessert, de hollandse glorie met verschillende kazen of koffie met een scheut. Ook voor de lunch is Ingeburgerd geopend.

Het decor ademt een sfeer van ongedwongenheid. Zit je liever aan de bar, een knusse ronde tafel of kom je met een groep? Een blik op de muur spijkert gelijk je kennis over rundvlees bij.

Meer informatie over restaurant Ingeburgerd

• : Parkeerplaats & betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m donderdag 12:00 - 22:00
Vrijdag en zaterdag 11:00 - 22:00

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Ingeburgerd

Marianna Z.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Met mijn vriend hier een burger gegeten na een dag werken. Beiden een (andere) vegetarische burger besteld. Was heerlijk, dank je wel!
Gerald W.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Gezellig tent met prima eten voor een goede prijs.
W.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Online gereserveerd want bij het voorlaatste bezoek bleek alles vol in het gewenste tijdvak. Dit werd het derde geslaagde bezoek. Burger van de maand, deze keer, met limoncello tiramisu+aardbeisorbetijs na, leuk opgediend alleen proefden wij de limoncello niet goed (vergeten of te zuinig?). Hoewel gewone bijgerechten waren de patat en bieten/appelsalade weer uitmuntend van smaak. De bediening was vlot en vriendelijk. Het tafeltje met doorkijkje naar de keuken met een Hollandse Mozaiek poster aan de wand is ons favoriete plekje.
V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Konden we er leuk en gezellig zitten. we moesten wel relatief lang wachten voordat we de eerste keer werden aangesproken. maar heerlijk gegeten, ook toen ze al bijna dicht zouden, mochten we nog een dessert!!
Hedwig K.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
De tafels staan te dicht op elkaar. Als iemand zijn stoel niet volledig aanschuift, kan je er niet meer langs. We hadden aangegeven met een baby te komen en hadden een mooie tafel waar voldoende plek was om de wandelwagen neer te zetten. Glutenvrij was bij het hoofdgerecht luxe: alle gerechten waren mogelijk! Het toetje viel daardoor extra tegen: alleen sorbet ijs was daar mogelijk.
Het eten is goed. Bij mijn burger zwom de zeekraal in de saus; ik had liever minder saus en meer zeekraal.
D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Heerlijk gegeten, ook onze dochter die glutenvrij moet eten heeft heerlijk gegeten en werd met verstand van zaken geholpen wat erg fijn is. Hele goede burger gehad en een geweldig dessert. Komen zeker nog eens terug.
P.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Het is een prima tent, maar voor vegetariërs kan je er niet goed terecht. De burgers zijn redelijk goed op temperatuur, de sfeer is gezellig. Je kan er lekker zitten. Persoonlijk vind ik personeel te praktisch. Ophalen en wegbrengen, een ingestudeerde glimlach of zinnetjes naar klanttevredenheid. Personeel is meer gericht op snelle afhandeling. Personeel klimt op de bar om bij de drank te komen, vind ik niet een correcte werkhouding voor haar. Dit kan anders. Eten is kwalitatief redelijk tot goed, maar prijs verhouding erg duur.
K.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Super leuke plaats om te eten! Heerlijk gegeten. Sfeervolle locatie. Reserveren wel noodzakelijk. We zagen verschillende mensen vertrekken omdat het al vol was.
Ruth D.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Heerlijke hamburgers; "Brie-gitte Bardot" met brie en honing een aanrader!
Ook het burgertje voor kinderen is smakelijk.
Leuke ambiance, wij komen terug!
Harm K.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Wat een (voor de klant) erg leuk formule kan zijn, lijkt opgezet om maximaal rendement voor de eigenaar op te brengen. Veel tafels. Menukaart oogt als een kaart van een pizza-tent waar 30 "verschillende" pizza's te bestellen zijn. De verschillen zijn minimaal. De burgers waarvan het vlees van een uitstekende slager afkomstig is, zijn droog. De sauzen fantasieloos. personeel is meer aanwezig om de motor draaiende te houden dan om de gasten een plezierige avond te bezorgen. In de harde akoestiek speelt de "achtergrondmuziek" op een niveau dat ertoe leidt dat de totale geluidsdruk het aangename verre overschrijdt. Gemiste kans.
Lute S.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Erg vriendelijke bediening!!!!
W. D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Heerlijk genoten van de kip quinoa maaltijd salade. Het was vrij druk en er hing een gezellige vibe. Bediening iets te traag op het einde van de avond en moest regelmatig zoeken voor het bestellen van drinken of dessert. Maar overall genoten
ellen R.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Vriendelijke bediening, goede kwaliteit van de hamburgers, veel keus, grote porties.
Tamara J.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Heerlijk eten voor weinig geld.
Goede bediening vriendelijk personeel
Renske V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Heerlijk gegeten!
Christiaan S.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Lekker eten, zeer gunstige prijs, maar een lange wachttijd. 4x langsgekomen voor drankjes voordat het eten kwam.
Guus O.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
prima restaurant voor een snelle hap. misschien waren wij niet helemaal de doelgroep; vele ouders met kleine kinderen. prima hoor, maar dat maakt het wel rumoerig
Dieuwke D.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
Lekkere burgers en goeie patatjes, ook niet onbelangrijk :-). Bediening prima.
Rebekkah B.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Het was heel gezellig ingericht en het eten smaakte heel goed, alleen het duurde een beetje lang voor er iemand aan de tafel kwam om ons te vragen wat we wilden drinken. Het eten kwam echter heel snel, wat wel prettig was.
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Gezellig en relaxed! Vriendelijke en correcte bediening. Fijne plek om met vriend of vriendin te eten!