Over het restaurant Ingeburgerd

Hip, lekker, groen en vernieuwend

Heerlijke eerlijke burgers, een speciaal biertje of goed glas wijn met lekkere happen en zomers lekker toeven op het zonovergoten terras. Ingeburgerd heeft een uitgebreide menukaart met verschillende voorgerechten, anti-burgers en speciale burgers. Uiteraard kun je er ook lekker ‘uitburgeren’ met een uitgebreid zoet dessert, de hollandse glorie met verschillende kazen of koffie met een scheut. Ook voor de lunch is Ingeburgerd geopend.

Het decor ademt een sfeer van ongedwongenheid. Zit je liever aan de bar, een knusse ronde tafel of kom je met een groep? Een blik op de muur spijkert gelijk je kennis over rundvlees bij.

Meer informatie over restaurant Ingeburgerd

• : Parkeerplaats & betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m donderdag 12:00 - 22:00
Vrijdag en zaterdag 11:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Anneke H.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Ruime keuze in smakelijke hamburgers voor een prima prijs.
Tineke D.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Online een maaltijdsalade besteld. In een mooie doos werd hij op tijd aan huis bezorgd. Hij was goedgevuld met bietjes, kikkererwten, geitenkaas, groene salade en meer... heb er echt van genoten. Fijn dat 'fast food' ook lekker en gezond kan zijn!
Erkan Y.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Lekkere burgers, kindvriendelijk (baby)
Marco P.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Vaker gegeten, laatst nog met een groep van 10. Is een gezellig restaurant met goeie bediening. Prijs licht aan de hoge kant maar je krijgt er wel goede grote burgers voor.
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Lekker eten, aardige bediening.
Bediening komt wel mega snel vragen om een volgende gang waardoor je als je zelf niks zegt binnen een uur weer buiten staat.

Inrichting is gezellig maar ontzettend dicht op elkaar en dat zou een reden zijn niet terug te komen, geen privacy.
Johanna B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Lekker gegeten, vriendelijk personeel, gezellig aangekleed. Krappe ruimte aan tafel, stoelen vlakbij de stoelen van de andere tafel.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Heerlijke burgers in een gezellig ingericht restaurant!
Beste Linda,

Bedankt voor het achterlaten van deze positieve recensie. We hopen je snel nog eens te zien.

hermamekes .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten maar de bediening was traag met het opnemen van de bestelling. Het duurde daarom erg lang voordat wij ons eten kregen.
Beste hermamekes,

Bedankt voor het achterlaten van een recensie. Het is jammer om te horen dat jullie lang hebben moeten wachten. We hopen jullie snel weer te zien en een herkansing van jullie te krijgen.

Almere61 V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Wij hebben hier heerlijk gegeten , vooral de tomatensoep vonden wij super lekker. Ook de hamburger was heerlijk en de quinoasalade met kip was perfect .
Beste Almere61 Van den berg,

Erg leuk om te lezen dat jullie zo positief over Ingeburgerd zijn. Fijn dat de gerechten zo heerlijk hebben gesmaakt. Zien we jullie snel nog eens?

MWPoel .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Hoewel ingeburgerd zich specialiseert in, jawel, hamburgers, hebben ze heerlijke alternatieven voor de vegetariër. Ook als je niet van burgers houd hebben ze meer dan één alternatief. Ook over de voor en nagerechten valt niet te klagen.
Beste MWPoel,

Ook aan de vegetariër is gedacht, zodat iedereen heerlijk kan genieten bij Ingeburgerd. Bedankt voor de complimenten over de gerechten. Zien we je snel weer terug?

Cindy V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Ingeburgerd is een uitermate gezellige tent op en hapje te gaan eten. De bediening is vriendelijk en de sfeer is erg goed. De burgers waren prima. De prijs/ kwaliteit verhouding was prima
Beste Cindy,

Mooi om te horen dat jullie Ingeburgerd zo positief hebben ervaren. We hopen jullie snel weer eens terug te zien.

Zwier D.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Prima gelegenheid om een niet te duur, gezellig etentje met vrienden of familie te hebben. Kroegjes in de directe omgeving. Al met al een garantie voor een gezellig avondje.
Beste Dullink Zier,

Hartelijk dank voor het achterlaten van een recensie. We vinden het prettig om te horen dat je een gezellige avond hebt gehad. Hopelijk tot ziens.

Martin M.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2016
Leuke ongedwongen sfeer, ruime keus uit creatieve smakelijke hamburgers. Frietjes en salade apart bij te bestellen. Prima bediening, schappelijke prijzen. Open keuken, waardoor het binnen warm is en in de buurt van de keuken ook goed te ruiken is. Gezellig terras buiten. Kortom: goed adres voor een avond door de week.
Beste Martin,

Hartelijk dank voor het schrijven van deze recensie. We zijn blij om te horen dat je met een tevreden gevoel de deur uit bent gelopen.

Graag tot een volgende keer bij Ingeburgerd.

M M.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Gisteravond voor de tweede keer gaan eten. De eerste keer waren we wat huiverig om een standaard hamburgertent aan te treffen: saaie inrichting, koude tocht, kleffe broodjes. Maar daar hebben we niets van gezien. In tegendeel.
Dit keer hebben we andere burgers geprobeerd en wéér heerlijk gegeten. Daarnaast een hele fijne, attente bediening (de Horeca van Nl kan hier leren hoe het hoort) en een bijzonder prettig ingerichte ruimte. Wat ons betreft de topper van Zwolle!
Beste Marjolein,

Bedankt voor het schrijven van deze positieve recensie. Dit is waar we het voor doen, blije gasten! Graag tot de volgende keer.

b1234 .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Moderne inrichting. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Maar propperig, je hoort de gesprekken van je linkerburen en van je rechterburen, en zij de jouwe. Niet geschikt voor jonge kinderen omdat er geen ruimte is om rond te lopen.
Beste b1234,

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om ons een terugkoppeling te geven. We proberen er voor de kids ook altijd een beleving van te maken bij Ingeburgerd. Door middel van speciale kindermenu's, kleurplaten en uiteraard een leuke verrassing bij vertrek. Ook zijn er plannen om bij Ingeburgerd een speelkelder te maken. Hopelijk zien we jullie snel weer eens!

pmalferink .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Heerlijke burgers en een goede prijs kwaliteit verhouding.
Ruimte wel wat lawaaierig maar erg gezellig op een mooie plek in Zwolle.
Beste pmalferink,

Een mooie recensie waar wij trots op zijn. Bedankt dat je de moeite hebt genomen om ons een terugkoppeling te geven. Wij hopen dat jullie snel weer eens langskomen.

Anja T.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Het is een gezellig, informeel restaurant met prima burgers. Jammer dat ze onze frites en salade vergeten waren. Die kwamen toen we de burgers al op hadden
Beste Anja,

Bedankt voor het schrijven van een recensie. We vinden het altijd erg prettig om te horen hoe onze gasten Ingeburgerd hebben ervaren. Jammer om te horen dat de friet en salade later dan de burgers kwamen. We streven altijd naar een top service. Komen jullie gauw terug voor een herkansing?

Chrissy J.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Goede en fantasievolle hamburger eten? Dan moet je hier zijn!

Onze eerste keer bij Ingeburgerd. Het was flink druk maar de bediening was razendsnel en heel hartelijk.

Ik koos de Blauwvinger, mijn partner het Verwende Varkentje. Bij de eerste hap wisten we het al: schot in de roos. Creatieve, royale en bovenal smaakvolle hamburgers. Erbij: dikke frieten met mayonaise. Een toetje paste er niet eens meer bij :)

Sfeer: informeel, roezemoezig. Decor: gezellig allegaartje, studentikoos. Leuk: de muren zijn beschreven met wetenswaardigheden over kruiden, kaas en vlees.

Wij gingen dik tevreden weg en komen zeker weer.
Beste ChrisVH,

Een mooi omschreven recensie waar wij trots op zijn. Bedankt dat je de moeite hebt genomen om ons een terugkoppeling te geven. Wij hopen dat jullie snel weer eens langskomen.

Reactie van proever:

Hebben we allang gedaan ;) omdat hamburger 'de Truffeltrut' geproefd moest worden. Ook die stelde niet teleur. Ingeburgerd is een blijvertje op onze lijst.

anf 2e reactie van restaurant:

Heel fijn om te horen, bedankt ChrisVH!
terdoest .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Gezellige tent, leuke spontane bediening en heerlijke gerechten. Relaxte sfeer, ook voor gezinnen met kinderen een goede keuze!
Beste terdoest,

Bedankt voor de mooie recensie en graag tot een volgende keer.

Arnoud H.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Gelukkig was het gezelschap heel aangenaam, maar het eten daarentegen… Na er ooit al een keer een vegetarische Bollywood burger te hebben gegeten, welke redelijk smakeloos was, dacht ik nu maar iets anders van de kaart te kiezen.

Onder het kopje Anti-Burger staat de Taco, wel met vlees, maar ook als vegetarische variant verkrijgbaar. Dus die bestelde ik. Het eten werd geserveerd en het zag er lekker uit. 3 gevulde taco's met gesmolten kaas, wat salade en twee stukjes brood. Maar na de eerste hap vond ik het wel heel erg draadjesvlees-achtig. Wat zat er in mijn vega taco? Nog even op de kaart gekeken naar de carnivoor-variant, daar zit pulled pork in. Als vegetariër weet ik natuurlijk niet hoe dat smaakt, maar volgens mij was dit niet de vegetarische variant.

De serveerster nam het mee en zou de chef er naar laten kijken. Hij had inderdaad een fout gemaakt en over 5 minuten zou er een nieuwe schotel komen. Terwijl de rest van het gezelschap lekker zat te eten wachtte ik, licht geïrriteerd, op mijn eten. En ja na ongeveer 5 minuten kreeg ik een nieuwe schotel. Maar mijn broodjes waren verdwenen en er zat ook geen kaas meer op de taco's.

Nu is kaas niet helemaal vegetarisch omdat er dierlijk stremsel in wordt verwerkt, maar er is wel degelijk vegetarische kaas op de markt'. Dus als vegetarische variate op de 'taco met pulled pork' laat de chef de pulled pork en de kaas weg? Hou je over een taco met groente in tomatensaus. Wat een inspiratie- en smakeloze oplossing!

Dit restaurant heeft wel bewezen dat ze een chefkok hebben die niet weet hoe hij een smakelijk vegetarisch gerecht moet maken. Prima, het is een burger restaurant en die hoort natuurlijk uit echt vlees te bestaan, en dat was volgens het gezelschap wat wel vlees eet, héél lekker. Maar zet dan NIET een vegetarisch gerecht op de kaart! Vegetariërs houden ook van lekker en smakelijk eten, we eten niet alleen sla en groente.

Uiteindelijk hoefden we niet voor het vegetarische gerecht te betalen, kennelijk hadden ze dit al vaker gehoord, ze deden er niet moeilijk over.
Beste Arnoud,

Bedankt voor de uitgebreide terugkoppeling. Hier kunnen we van leren. Allereerst onze excuses voor de late reactie. Mogen we je misschien een keer uitnodigen om terug te komen op onze kosten? Dan laten we graag zien dat we ook voor onze vegetarische gasten lekkere gerechten kunnen bereiden.