Over het restaurant Ingeburgerd

Hip, lekker, groen en vernieuwend

Heerlijke eerlijke burgers, een speciaal biertje of goed glas wijn met lekkere happen en zomers lekker toeven op het zonovergoten terras. Ingeburgerd heeft een uitgebreide menukaart met verschillende voorgerechten, anti-burgers en speciale burgers. Uiteraard kun je er ook lekker ‘uitburgeren’ met een uitgebreid zoet dessert, de hollandse glorie met verschillende kazen of koffie met een scheut. Ook voor de lunch is Ingeburgerd geopend.

Het decor ademt een sfeer van ongedwongenheid. Zit je liever aan de bar, een knusse ronde tafel of kom je met een groep? Een blik op de muur spijkert gelijk je kennis over rundvlees bij.

Meer informatie over restaurant Ingeburgerd

• : Parkeerplaats & betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m donderdag 12:00 - 22:00
Vrijdag en zaterdag 11:00 - 22:00

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Ingeburgerd

Riquard V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
We hebben lekker gegeten en de bediening was goed.
We hebben altijd wel wat aparte wensen wat betreft het eten en dat werd uitstekend ingevuld. En biologisch, daar houden we van.
Marjon H.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Heerlijk eten! Soms was de serveerster niet goed te verstaan door het gepraat van alle gasten, was niet heer storend. Voor 25 euro heb je een heerlijk diner!
S. B.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Zeer plezierige ervaring! Ondanks enorme drukte (vol) werd moeite gedaan ons toch een tafel te geven. Heel vriendelijk personeel, dat aandacht heeft voor haar klanten (ondanks drukte). Goed menu, toffe burgers en ook vega. Bij volgend bezoek aan Zwolle, tevens weer naar Ingeburgerd.
Wat een prachtige cijfers :) als jullie de volgende keer naar Zwolle komen, kom dan in de zomer. Dan hebben wij een heel gezellig terras !
S. B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Zeer plezierige ervaring! Ondanks enorme drukte (vol) werd moeite gedaan ons toch een plek te geven, waar wij zeer blij mee waren. Tof menu met ook vegaburgers. Hier kom ik graag weer!
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Heerlijk gegeten vriendelijke bediening. Heerlijk verschillende hamburgers goed klaargemaakt. We waren hier voor de derde keer en we komen nog wel weer terug.
Goed om te lezen dat jullie al 3x zijn geweest en weer terug komen, dit kunnen wij heel erg waarderen.
Gerrit V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Lekker eten, maar het restaurant is erg lawaaierig. Service is redelijk, maar er werd niet gevraagd of we nog iets wilden drinken.
Hartelijk dank voor je reactie, fijn dat het eten naar wens is. Het geluid is inderdaad een punt van aandacht, wij zijn er mee bezig om het zoveel mogelijk te dempen. Goed dat je dit aangeeft.
Frank N.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Lekkere burgers, vlotte bediening, leuk interieur.
Maarten M.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Zeer vriendelijk bediening en het eten was ook lekker. Wij vonden het een leuk concept! Prijs kwaliteit verhouding is goed
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Super leuke tent. Hier kom je voor een mooie avond in een lekker informele setting. Mooie variatie aan hamburgers. Heerlijke combinaties en gebruik van goeie ingrediënten. Dat proef je aan het vlees, de broodjes en de sauzen. Aanrader en een leuke toevoeging aan culinair Zwolle.
Heel erg bedankt voor de enthousiaste reactie, fijn om te lezen dat jullie hebben genoten. Tot snel !
Wiljan V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Met drie vrienden hier wezen eten, erg leuke plek, prima tafels/stoelen. heerlijk eten, erg nette toiletten, schattige dienbladen ook :) was erg leuk
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Eten is heerlijk en bediening aardig. Het is alleen vreselijk gehaast alsof ze je zsm weg willen hebben. Als je niet oplet sta je binnen een uur weer buiten.
Goedemorgen Annemarie,

Hartelijk dank voor je recensie.

Fijn om te lezen dat je hebt genoten van ons eten en goed dat je aangeeft dat het
te snel gaat. Wij zullen komende week in het overleg met het personeel aangeven
zodat wij dit in de toekomst kunnen voorkomen. Dank je wel voor je feedback.

Een hartelijke groet
Erica B.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
De tafel die op mijn naam stond was al in gebruik genomen door een ander persoon. Toen kregen wij een tafel die niet prettig was. In overleg met de serveerster is het goed opgelost! Daarvoor hartelijk dank.
eline W.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Heerlijk vegetarisch gegeten. We moesten wel een paar keer om iets vragen omdat ze het vergeten waren. Maar we hadden de tijd en de sfeer en service waren prettig.
Lisa S.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Eten was lekker, sfeer was goed! Bediening was alleen niet pro-actief. Mijn vriend werd gevraagd of hij nog een biertje wilde, die hij vervolgens niet kreeg. Vervolgens wilden we een koffie aan het eind. Om hier om te vragen duurde alleen al langer dan een kwartier. Bovendien liep de bediening vaak naar buiten om te roken en roken ze ook erg naar rook als ze aan tafel kwamen.
Paola P.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Goed eten en zeer prettige, persoonlijke bediening.
Erkan Y.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Lekkere voorgerechten, burgers en vooral kindvriendelijk :) waren hier met Valentijnsdag en er hing een romantische sfeer
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Lekkere salades!! Serveer er alleen stukje brood bij!
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Verkeerde bier uitgeserveerd, 30 min wachten op eten en in de tussentijd glas leeg. Burgers lekker maar duidelijk heel haastig gemaakt: saus maar op 1 stuk van de burger. En 3.5 euro voor klein schaaltje patat als side is ook echt te gek eigenlijk. Bediening werkt hard maar kan drukte niet aan.
Jon T.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Top locatie goede burgers vriendelijke service redelijke prijzen.
We komen tetug
Elco V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Erg lekker gegeten bij Ingeburgerd, voor een betaalbare prijs. Het broodplankje wat ze vooraf aanbieden is een aanrader: fantastisch brood met twee lekkere dips. Ik had als hoofdgerecht de "schuivers", een verrassingsplankje met drie verschillende mini-burgertjes. Het leuke is, dat je daarmee ook hamburgers proeft die je zelf niet als eerste zou kiezen, maar in dit geval erg lekker waren! Ook de afwisseling in de maaltijd vind ik een aanrader. De frites waren ook lekker knapperig en goed gebakken. Omdat we niet zoveel ruimte in onze buiken meer hadden, deelden we 1 toetje (shock effect) met z'n tweeën. Ook het toetje was top! Vriendelijke en snelle bediening, een plek om zeker eens terug te komen.