Over het restaurant Ingeburgerd

Hip, lekker, groen en vernieuwend

Heerlijke eerlijke burgers, een speciaal biertje of goed glas wijn met lekkere happen en zomers lekker toeven op het zonovergoten terras. Ingeburgerd heeft een uitgebreide menukaart met verschillende voorgerechten, anti-burgers en speciale burgers. Uiteraard kun je er ook lekker ‘uitburgeren’ met een uitgebreid zoet dessert, de hollandse glorie met verschillende kazen of koffie met een scheut. Ook voor de lunch is Ingeburgerd geopend.

Het decor ademt een sfeer van ongedwongenheid. Zit je liever aan de bar, een knusse ronde tafel of kom je met een groep? Een blik op de muur spijkert gelijk je kennis over rundvlees bij.

Meer informatie over restaurant Ingeburgerd

• : Parkeerplaats & betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m donderdag 12:00 - 22:00
Vrijdag en zaterdag 11:00 - 22:00

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Ingeburgerd

ronaldvanessentia .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Dit was de zoveelste keer dat we er aten. We komen terug omdat we het er erg naar ons zin hebben en het eten altijd volgens verwachting, gewoon goed. Voor wie van een burger houdt, hier moet je een keer heen. Meer te bestellen dan alleen burgers trouwens, maar wij komen er voor de burgers.
Ina S.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Mjammie! Erg lekker en zeker de moeite waard om naar toe te gaan!
Rouzbeh Z.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2018
Prima restaurant
M. P.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2018
Heerlijk gegeten. Goede service. Jammer alleen dat we op het laatst nul contact meer kregen om nog een tweede kop koffie te bestellen
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
Het duurde even voor we bediend werden
Voor de rest....super
Matthijs N.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Bij ingeburgerd eten is altijd een plezier voor de mond. De burgers zijn heerlijk en ook de patatjes zijn ontzettend lekker! De sfeer is erg goed en gezellig. De bediening is snel bij je en ook de burgers duren niet lang. Na bestelling zonder voorgerecht duurt het max 20 minuutjes. Een absolute aanrader!!
Aafke K.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Smakelijke burgers, vriendelijk personeel en gezellig.
Helaas zat er een flinke haar tussen de frieten. Na dit te hebben aangegeven, werd dit gecompenseerd.
Alise D.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Heerlijk gegeten met 2 kinderen.
Yolanda D.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Prima eten! Het hoofdgerecht kwam direct na het voorgerecht. Dat kon iets minder snel;)
Leroy L.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Eten was heerlijk, bediening is niet heel vriendelijk maar komt stug over.
Naomi K.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Het eten is hier altijd heerlijk! Vroeger aten we hier regelmatig toen mijn zus nog woonachtig was in Zwolle. Hele tijd niet meer geweest. Helaas ging het bij de bediening niet soepeltjes. Wij waten frietjes vergeten te bestellen bij onze burgers dus deze bestelde we na. Door een miscommunicatie kwamen deze als voorgerecht. Dit was niet erg maar wel gek. Daarna bestelde wij een drankje voor bij de burgers maar deze kwamen helaas pas toen de burger op was. Toen een dessert, erg lang op de bediening moeten wachten dus drankje maar opgedronken en gevraagd om de rekening. Ook dit duurde lang dus maar naar binnen gelopen om meteen af te rekenen. We stonden denk ik met 4 verschillende tafels in de rij om af te rekenen terwijl er 5 keer iemand van de bediening langs liep zonder ons op te merken. Heel even dacht ik om gewoon maar weg te lopen zonder te betalen maar het eten was het geld zeker waard.

Dus klein tipje voor de bediening want het eten is top!
Freddy B.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Het eten was heerlijk
Geert S.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Lekker eten, ruime keuze, ook als je geen vlees eet. Goede sfeer en vriendelijke bediening. Locatie is ook top
MC K.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Gezellige plek in zwolle, heerlijk buiten op terras gezeten. Veel keuze, alles lijkt vers en zelfgemaakt. Vriendelijke bediening, ondanks de drukte en wij werden ook niet opgejaagd. Voor herhaling vatbaar!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
hebben buiten gezeten, heerlijk gegeten, maar bediening had handen vol aan de zeker terug!
gasten, zodat na lang wachten, nagerecht bestellen maar hebben nagelaten, komen ze
K.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Prima restaurant met goed eten en aardige bediening. Lekker op het terras gezeten in de mooie binnenstad van Zwolle. Een echte aanrader!
Roel V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Prima eten, aardige bediening. ondanks de drukte snelle service. Gezellig terras met grote parasollen. Voldoende keuze uit burgers en andere gerechten.
Femke M.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Uitgebreide menukaart en goed advies van de bediening. Lekker eten op een leuke, gezellige plek op een klein plein. Vriendelijke bediening.
Arunsu M.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Bestelling duurde lang. Drinken duurde lang. Burger was ZWART:(
An Li C.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Goed eten. We kwamen toevallig aanlopen op een vrijdag en er was nog een tafel op het terras vrij. We werden gauw daarna al geholpen. Service was goed!