Over het restaurant Ingeburgerd

Hip, lekker, groen en vernieuwend

Heerlijke eerlijke burgers, een speciaal biertje of goed glas wijn met lekkere happen en zomers lekker toeven op het zonovergoten terras. Ingeburgerd heeft een uitgebreide menukaart met verschillende voorgerechten, anti-burgers en speciale burgers. Uiteraard kun je er ook lekker ‘uitburgeren’ met een uitgebreid zoet dessert, de hollandse glorie met verschillende kazen of koffie met een scheut. Ook voor de lunch is Ingeburgerd geopend.

Het decor ademt een sfeer van ongedwongenheid. Zit je liever aan de bar, een knusse ronde tafel of kom je met een groep? Een blik op de muur spijkert gelijk je kennis over rundvlees bij.

Meer informatie over restaurant Ingeburgerd

• : Parkeerplaats & betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m donderdag 12:00 - 22:00
Vrijdag en zaterdag 11:00 - 22:00

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Elco V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Erg lekker gegeten bij Ingeburgerd, voor een betaalbare prijs. Het broodplankje wat ze vooraf aanbieden is een aanrader: fantastisch brood met twee lekkere dips. Ik had als hoofdgerecht de "schuivers", een verrassingsplankje met drie verschillende mini-burgertjes. Het leuke is, dat je daarmee ook hamburgers proeft die je zelf niet als eerste zou kiezen, maar in dit geval erg lekker waren! Ook de afwisseling in de maaltijd vind ik een aanrader. De frites waren ook lekker knapperig en goed gebakken. Omdat we niet zoveel ruimte in onze buiken meer hadden, deelden we 1 toetje (shock effect) met z'n tweeën. Ook het toetje was top! Vriendelijke en snelle bediening, een plek om zeker eens terug te komen.
Cathy B.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Heerlijk eten. Was er nu voor de 2e keer geweest en de kwaliteit is blijvend!
Jacqueline N.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Heerlijk gegeten!
Mirjam E.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
We hebben gisteren hier gegeten. Op de kaart stonden geen salades, deze stonden wel op de kaart van het bijbehorende afhaalrestaurant (ingeburgerd express). We vroegen aan de serveerster of we die ook op het terras konden bestellen, volgens haar kon dat. Toen we bij de volgende serveerster de salades bestelde gaf zij aan dat het niet kon. Na enig aandringen kregen we hem toch. Dit werd echter niet zoals op de kaart vermeld met een broodje. Toen we dit aangaven kregen we de opmerking 'jullie moeten blij zijn dat we jullie bedienen terwijl dit helemaal niet kan'. Het broodje werd vijf minuten later op onze tafel gesmeten. De bediening liet goed merken dat we niet welkom waren en praatten ook met elkaar over ons. Dit maakte dat wij ons erg ongemakkelijk voelden. We wilden graag wat drinken bestellen maar niemand kwam ons meer bedienen. Hier komen we dus niet meer terug.
Kevin V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Let wel ff op de drankjes... een biertje bestellen en vervolgens 15min moeten wachten omdat er een grote groep (29 pers) 1 voor 1 wil afrekenen mag mijn inziens niet ten koste van de service aan de andere gasten gaan! Verder toppie weer! (Zoals altijd) tot snel
Aafke L.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Wel erg grote broodjes, iets meer verfijning zou wel beter zijn, de hamburger is te dik en niet heet op het broodje gelegd maar al wat lauw, jammer. Bijgerecht friet was echt drie keer doorgebakken en dus veel te hard en vet, verder geen groente oid.
Kleinere betere gerechten maakt de smaakervaring optimaler.
Erik D.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Het eten was heerlijk, er heerst een ontspannen sfeer. Een prima restaurant om goed en betaalbaar te eten. De akoestiek kan echt een stuk verbeterd worden. Wij zaten aan een ronde tafel en het was hard werken om elkaar te verstaan. Enige minpuntje, verder prima!
Marieke H.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Eten was zeer goed maar helaas duurde het wel aan de lange kant.
Chantal D.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Leuk, relaxed en gezellig. Prima voor een gezellig etentje en niet te duur.
Jasper H.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Snel geholpen, creatief en lekker menu in een goed ingerichte omgeving!
Heleen B.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
heerlijke burgers...leuk vlot personeel en een gezellige locatie
Ton B.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Snelle service, aardige bediening, heerlijk eten.
Nad Z.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Slechte service na een lange tijd wachten uiteindelijk maar weggegaan. Niemand kwam ons helpen om de lege borden weg te halen en om een toetje te bestellen. Het eten was wel erg lekker.
Nick L.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Erg lekker gegeten en een leuke kaart! De gangen gingen wel vlot achter elkaar door.
Sandra G.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Het was erg rumoerig ivm grote groep die erg veel lawaai maakte. We konden gelukkig een ander plekje krijgen en we hebben er heerlijk gegeten.
Rebecca V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Bediening te nonchalant en stoelen te basic, zitten niet echt lekker. Eten zelf super!
Ray D.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Lekker eten, goeie vibe, top tent. Ik ben Ingeburgerd!
Anneke H.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Ruime keuze in smakelijke hamburgers voor een prima prijs.
Tineke D.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Online een maaltijdsalade besteld. In een mooie doos werd hij op tijd aan huis bezorgd. Hij was goedgevuld met bietjes, kikkererwten, geitenkaas, groene salade en meer... heb er echt van genoten. Fijn dat 'fast food' ook lekker en gezond kan zijn!
Erkan Y.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Lekkere burgers, kindvriendelijk (baby)