Over het restaurant Ingeburgerd

Hip, lekker, groen en vernieuwend

Heerlijke eerlijke burgers, een speciaal biertje of goed glas wijn met lekkere happen en zomers lekker toeven op het zonovergoten terras. Ingeburgerd heeft een uitgebreide menukaart met verschillende voorgerechten, anti-burgers en speciale burgers. Uiteraard kun je er ook lekker ‘uitburgeren’ met een uitgebreid zoet dessert, de hollandse glorie met verschillende kazen of koffie met een scheut. Ook voor de lunch is Ingeburgerd geopend.

Het decor ademt een sfeer van ongedwongenheid. Zit je liever aan de bar, een knusse ronde tafel of kom je met een groep? Een blik op de muur spijkert gelijk je kennis over rundvlees bij.

Meer informatie over restaurant Ingeburgerd

• : Parkeerplaats & betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m donderdag 12:00 - 22:00
Vrijdag en zaterdag 11:00 - 22:00

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Ingeburgerd

Ester B.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Lekker gegeten en vriendelijke personeel!
Femke Z.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Heerlijk eten in een stijlvol restaurant. De ingrediënten waren vers en combineerden goed met elkaar. Zeker voor herhaling vatbaar!
Lieneke B.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Lekker gegeten, 2 foutjes qua bestelling verkeerde side dish en verkeerder dessert. Dit is wel gelijk weer opgelost.
Snelle bediening. Mooie kleine overzicht lelijke zaak!
Harmen T.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Het eten was heerlijk. We moesten wel erg lang wachten voordat het eten en drinken geserveerd werd. We gingen er uiteindelijk zelf achteraan... Eén medewerker reageerde erg onvriendelijk toen we dat deden. Rest vh personeel was vriendelijk!
AdaOuwehand .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2018
het eten was heerlijjk; fijn buiten kunnen zitten in een leuke omgeving. Het viel ons op , na een 5 kwartier wachten, dat tafels, die na ons gekomen waren,hun eten uitgeserveerd kregen of al zaten te eten. Op onze vraag hierover bleek dat onze bon achterop was geraakt. Dit was vervelend maar kan gebeuren. Helaas kon een exuus er niet van af en dat is wel heel erg jammer!
Anita J.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Heerlijke buiten gegeten bij ingeburgerd. Keuze uit meerdere burgers. Vriendelijk personeel. Zeker voor herhaling vatbaar.
Jacqueline K.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Eten is weer prima.
Bediening is een drama. Verkeerde drankjes, niet meer brengen van je juiste dranken, rekening die niet komt, afruimen terwijl je nog niet bent uitgegeten.
Men vergeet mijns inziens dat de keuken niet het enige is wat meetelt.
Meisjes in de bediening zouden beter opgeleid moeten worden
Wendy D.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Leuk restaurant met een grote variatie aan hamburgers. De bediening kan wel echt stukken beter.
Anja M.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Ik vind het een topstek, ik zie hieronder dat het wisselend is met de bediening, maar daar hebben wij nig nooit last van gehad, en het liep dan ook gesmeerd. Veel variatie in burgers, smakelijk, lekkere wijn, bietensalade ook een aanrader! Wij zijn fan!
Wilfred S.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Gezellig restaurant. Leuk divers publiek en aardig personeel. Wij zijn er nu twee keer geweest en komen zeker weer een keer eten.
Linda P.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
Leuke sfeer, creatieve gerechten met mooie (veelal duurzame) ingrediënten.
R.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Tijdens het eten werd de keuken schoongemaakt wat niet prettig was. We zaten dicht bij de keuken.
Het stonk tijden het eten naar schoonmaakmiddelen
Mathijs S.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Waardeloze bediening. Veel jonge meiden die nog niet ingewerkt waren. En dat op een drukke donderdagavond. Frietjes vergeten. Kan gebeuren. Maar nadat we dat aan hadden gegeven kwam het nog niet. Een 2de glas wijn besteld en die bleek een andere (chardonnay) te zijn dan die we eerder hadden gedronken (sauvignon blanc). De burger was lekker maar door de slechte bediening niet lekker kunnen genieten. Bovendien nauwelijks excuses. Meer van oh sorry (voor jou 10 anderen). Het is dat ze op een mooie plek zitten...
Rosa V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Na 1 uur en 35 minuten wachten, en na drie maal vragen of ons eten al snel kwam hadden we ons eten nog niet en moesten toen gaan omdat we een andere afspraak hadden. Telkens werd gezegd het komt er zo aan, maar het eten kwam niet. Onze drankjes en broodjes betaald, er werd nog geen excuus aangeboden.
Aleida H.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Goed geholpen door de vriendelijke bediening. Lekker vers eten. Prachtige inrichting. Wel een beetje krap zitten. Kwaliteit -prijs is prima
Marion R.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Lekkere hamburgers!
Wat een handige tip is, dat we hoorden dat bijna alle hamburgers vegetarisch gemaakt kunnen worden door de vleesburger te vervangen voor een Vega burger.
H.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
well done betekent niet zwart verkoold en de kaas ontbrak bij de burger. ook zat er geen prik in de cola. (vraag niet hoe.. we kregen een nieuwe cola, maar ook daar zat geen prik in) Ik heb betere hamburgers gehad bij goedkopere tenten. Ik zal er in elk geval niet meer terugkomen.
S.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Het eten was zeker prima. Wij vonden de stoelen allerbelabberdst zitten.
Voor een snelle hap prima maar om een avondje uit te gaan eten zaten ze beroerd.
Reinoud O.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Het eten was weer erg goed. Goede burgers, met originele samenstelling.

Helaas waardeloze bediening: niet aanwezig, niet oplettend en zeer lang wachten op elke bestelling, ook drankjes.
Annette B.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
De wachttijd was erg langer dan normaal. We zaten buiten op het terras, maar dat moet niet heel veel uitmaken.