Over het restaurant Ingeburgerd

Hip, lekker, groen en vernieuwend

Heerlijke eerlijke burgers, een speciaal biertje of goed glas wijn met lekkere happen en zomers lekker toeven op het zonovergoten terras. Ingeburgerd heeft een uitgebreide menukaart met verschillende voorgerechten, anti-burgers en speciale burgers. Uiteraard kun je er ook lekker ‘uitburgeren’ met een uitgebreid zoet dessert, de hollandse glorie met verschillende kazen of koffie met een scheut. Ook voor de lunch is Ingeburgerd geopend.

Het decor ademt een sfeer van ongedwongenheid. Zit je liever aan de bar, een knusse ronde tafel of kom je met een groep? Een blik op de muur spijkert gelijk je kennis over rundvlees bij.

Meer informatie over restaurant Ingeburgerd

• : Parkeerplaats & betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m donderdag 12:00 - 22:00
Vrijdag en zaterdag 11:00 - 22:00

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Ingeburgerd

M.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Lekker eten voor een goede prijs, jammer dat ze geen andere broodsoorten hadden (alleen tarwe/glutenvrij), spelt is misschien een goede optie? Wel wat lawaaiige accoustiek, maar gezellige sfeer en vriendelijk personeel :)
John V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Je hebt in Nederland geen gebrek aan hippe hamburgertenten, waardoor je Ingeburgerd bijna over zou slaan als optie. Maar wat ben ik blij dat we er juist wel geweest zijn.

De sfeer is ongedwongen, positief en energiek, terwijl er hard gewerkt wordt en de keuken écht iets bijzonders op tafel zet. Dit is niet je dertien in dozijn hamburgertent! Er wordt duidelijk de tijd genomen voor de gasten en het eten was simpelweg fantastisch. Op onze verzoeken als een flesje melk opwarmen of kleurpapier (kinderen van 1 en 5) werd louter meedenkend en positief gereageerd. Ik at zelf de burger met truffelmayo (die godzijdank precies in balans was tussen zuunig en allesoverheersend) en mijn vriendin een salade waardoor ik nog bijna spijt van mijn keuze kreeg. Het is misschien maar goed dat we niet in de buurt wonen, anders aten we er misschien iets te vaak!
Lars J.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Goed geholpen, lekkere burgers, kortom ons vaste adres voor echte hamburgers. Heerlijk uit eten voor goede prijzen!
Kirsten F.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Het eten was lekker, maar de bediening was slecht. Zoveel bediening en nog werden de borden niet van tafel gehaald. Moesten continu bediening aanspreken om drinken te vragen.
Emiel B.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Top burgers!
Melanie V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Een heerlijke plek om te zitten en vooral het eten was FANTASTISCH. Ik ben compleet in-geburgerd!
Michelle L.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Taco’s zijn verrukkelijk
Paola P.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Gewoon een heel prettig restaurant om door de week een hapje te eten en vanwege het eten en vanwege de prettige bediening.
Heleen D.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Eten was heerlijk, de sfeer en interieur gezellig, duurde alleen lang voor we het eten hadden, dat was jammer
Ellen B.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2018
Goed eten, vriendelijk personeel, eten werd snel geserveerd. Alleen na het eten werd alles snel weggehaald waardoor je, je erg gepusht voelt om weg te gaan..
Femke A.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2018
Service was niet heel verwelkomend. Toen ik aangaf gereserveerd te hebben werd ik op een bemoedigende toon aangesproken dat ik al "in het boek zat te gluren". De vraag naar de wc kon niet normaal op geantwoord worden. "die hebben we niet". Heb eerder een hele goede ervaring gehad maar deze avond was echt niet fijn. Helaas
Geert S.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Elke keer weer lekker eten, vriendelijk personeel. Goede service. En de sfeer is fijn waardoor je met je gezelschap goed ontspannen kletst
Do K.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Het eten was erg lekker we hebben ervan genoten en de sfeer was heel gezellig.
Het duurde alleen wel lang voor dat onze bestelling werd opgenomen.
ronaldvanessentia .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Dit was de zoveelste keer dat we er aten. We komen terug omdat we het er erg naar ons zin hebben en het eten altijd volgens verwachting, gewoon goed. Voor wie van een burger houdt, hier moet je een keer heen. Meer te bestellen dan alleen burgers trouwens, maar wij komen er voor de burgers.
Ina S.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Mjammie! Erg lekker en zeker de moeite waard om naar toe te gaan!
Rouzbeh Z.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2018
Prima restaurant
M. P.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2018
Heerlijk gegeten. Goede service. Jammer alleen dat we op het laatst nul contact meer kregen om nog een tweede kop koffie te bestellen
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
Het duurde even voor we bediend werden
Voor de rest....super
Matthijs N.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Bij ingeburgerd eten is altijd een plezier voor de mond. De burgers zijn heerlijk en ook de patatjes zijn ontzettend lekker! De sfeer is erg goed en gezellig. De bediening is snel bij je en ook de burgers duren niet lang. Na bestelling zonder voorgerecht duurt het max 20 minuutjes. Een absolute aanrader!!
Aafke K.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Smakelijke burgers, vriendelijk personeel en gezellig.
Helaas zat er een flinke haar tussen de frieten. Na dit te hebben aangegeven, werd dit gecompenseerd.