Indrapura

Service8/10
Decor7,1/10
Lekkerman . Gastronoom (28 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
We wilden authentiek Indonesisch eten en kwamen uit bij Indrapura in Rijswijk dat we nog niet kenden. Bleek een uitstekende keus. Wat een heerlijke rijsttafel. Diverse schaaltjes vlees, groenten, ei, saté en zelfs fruit, alles smakelijk bereid en in lekkere saus. Wij hebben er van genoten. Bediening was vriendelijk en informatief. Nette moderne inrichting met Javaanse accenten. Leuk de passende achtergrondmuziek uit de jaren 70 (schatten wij). Aanrader.
Deventer12345 . 1e beoordeling (1 recensie) 9,3 /10
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Samen met een vriend gekozen voor de meest uitgebreide rijsttafel en hebben heerlijk gegeten. De service en bediening waren ook uitstekend. Dus als je authentiek Indonesisch wilt eten dan ben je hier aan het juiste adres. Zeer aan te raden en we komen hier nog zeker terug.
Bert en Dick
Eric N. Gastronoom (16 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
De 2e keer dat ik bij indrapura heb gegeten. Super-lieve bediening, keurig schone tafels, heerlijk eten. Ik had 2 vouchers gekocht bij ticketveiling dus we kwamen met z'n vieren. Wat mij opviel was dat wij 20 porseleinen bakjes kregen met een zeer geringe hoeveelheid eten. En dat voor 4 rijsttafels. Wij kregen bijv. een bakje met 3 zeer, zeer kleine pisang-goreng-stukjes....voor met z'n vieren. 1 bakje met een klein stukje tahoe-telor.....voldoende om met 1 lepel naar binnen te werken....voor met z'n vieren. De eerste keer kwam ik destijds met mijn vrouw en toen had ik de indruk dat ik bijna evenveel kreeg als nu met 4 personen. Na afloop knorden onze magen nog steeds. Dus dat was bijzonder jammer. Ik had de indruk dat de oorzaak lag bij het feit dat wij met 2 vouchers van ticketveiling hadden gereserveerd. Andere mensen die zonder voucher afrekenden hadden zichtbaar meer op hun tafels. Ik voelde mij echt bekocht. Dus dat is een reden om helaas niet meer terug te keren ondanks de lieve bediening en het smaakvolle eten.
Angelo K. 1e beoordeling (1 recensie) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2015
gisteren op kerstavond met 5 personen gegeten en wij vonden het buiten gewoon goed
we moesten wel een uurtje rijden maar het parkeren was gratis en bijna voor de deur
we hadden de rijsttafel voor 6 personen , heel veel lekkere gerechten en veel vlees
prima
wij komen zeker weer terug
Danny V. Fijnproever (9 recensies) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2015
Lekkere rijsttafel genomen, 12 warme gerechten en 6 koude. Variatie van vlees en groentegerechten. Niet super gekruid, maar lekker op smaak. Vooraf combinatie van hapjes genomen om zoveel mogelijk verschillende dingen te proeven. Eten is dik in orde, evenals de zeer vriendelijke bediening. Alleen de inrichting straalt nog teveel het Chinese restaurant uit dat er voorheen zat. Daar zou wat mij betreft wat meer sfeer in mogen. Maar dit doet de smaak niet ten nadele, je komt voor het eten. Toch?
Marcel D. 1e beoordeling (1 recensie) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
wij hebben gisteren eten afgehaald was heerlijk speciaal voor ons klaar gemaakt gevraagd om niet te heet eten en dat hadden ze netjes gedaan
Farise Z. Gastronoom (11 recensies) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2015
Voor de 2 x gegeten hier Enorme lieve gastvrouw die aan de tafel kwam zitten met een leuk gesprek.Ook serveerster erg vriendelijk.Niks om aan te merken.Gerechten waren net als vorige x topvers en zalig.
Betere is voor ons niet te vinden.

Ga zo door Wij vinden jullie een echte aanwinst

Hans Zonnenberg
S.A. D. Bourgondiër (3 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Lekker gegeten, via een veiling. Smaakvol en meer dan ruim voldoende. Lekkere Bintang erbij, en het is compleet. Decor, zoals het hoort als je Indisch gaat eten. Op deze manier hele goede prijs-kwaliteitverhouding!
Caked . Gastronoom (11 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
Erg makkelijk te bereiken met openbaar vervoer en ze zijn goed zichtbaar; als je de tram of bus uitstapt hoef je niet eens te zoeken.
Service is top! Als de gereserveerde tijd niet redt, is dat geen enkel probleem.
Wij hebben ook via Vakantieveiling gereserveerd, maar alleen de vegetarische- en kipgerechten genomen. Ben blij dat wij geen rund en varken eten, anders zouden wij heel erg vol zitten. We hadden geen ruimte voor een toetje, dus je krijgt genoeg te eten! De sfeer was erg aangenaam en huiselijk, dus geen stijve gedoe. Op de toiletten kan je de handen afvegen met textiele gastendoekjes. Erg bijzonder en milieuvriendelijk!
Mijn favoriete gerechten waren de telor en sayur lodeh, hiervoor kom ik zeker weten weer terug!
Wrssh . 1e beoordeling (1 recensie) 3,5 /10
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
Geen enkele gerecht was lekker van de 18 soorten! Het was #WAARDELOOS, en je krijgt alleen maar 2 piepkleine kommetjes met 'witte rijst/nasi' om met verschillende 'smaken vlees' te proeven. Verspil je tijd niet om hier te gaan eten! =)
Hans B. Gastronoom (43 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2015
Al een paar keer eerder gegeten met een vv-voucher. De rijsttafel Indonesia. Zeer constante goede kwaliteit. Lekker gekruid, gevarieerd en ruim voldoende. We namen dit keer het voorgerecht Ramtabak, ook erg lekker. Bediening is vriendelijk en prettig. Gecompleteerd met prima wijn voor een klein prijsje. Kortom: uitstekend
Westhof . Gastronoom (15 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2015
Klein maar knus restaurant.
Vriendelijk ontvangst.
De rijsttafel bestond uit een keur van heerlijke gerechtjes voor twee personen.
te weten:
Rendang padang, rundvlees in pittige kokossaus
Daging semur ,rundvlees in zoetige sojasaus
Ajam bumbu ketjap, kip in saus van ketjap en rode pepers
Babi kecap varkensvlees, in milde zoetige saus en kruidnagel
Gado gado verse groenten in huisgemaakte pindasaus
Saté ajam, 2 stuks saté van kippenvlees
Tofu telor, omelet met tofu en taugé in pittige saus van palmsuiker
Saté babi, 2 stuks saté van varkensvlees
Sayur lodeh groente gekookt in kokosmelk
Tumis sayuran, gebakken verse groenten en broccoli
Atjar cantimon ,zoetzure komkommer, ui en peper
Droge gerechtjes serundeng, kentang goreng en sambal goreng tempeh
Pisang goreng gebakken banaan
Kroepoek van garnalen
Witte rijst
Nasi of bami goreng
We hebben er van genoten met uiteraard een heerlijk koud pilsje,
Gaan zeker nog eens terug .
Hennyvanweert . Gastronoom (22 recensies) 6,8 /10
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2015
Het restaurant ziet netjes en schoon uit,maar de inrichting kan gezelliger!
Bediening vriendelijke en vlot.
We hadden een rijsttafel.
smaakte goed! lekker om al de gerechtjes te proeven.
wel een beetje weinig rijst.
kan extra bijbestellen maar wordt dan wel gerekend.
Monique V. Bourgondiër (2 recensies) 4,5 /10
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Zojuist hier via vakantie veilingen geweest.
Ontvangt was vriendelijk. Service niet prettig we moesten via Internet aantonen dat er niet bij betaald hoeft te worden voor bami. Wilde hier wel extra kosten voor rekenen.
daarnaast Stelde ik een vraag en die moet nu Nog beantwoord worden.
Eten te weinig en geen vraag of het genoeg is.
Sfeer nauwelijks.
Avondje genieten zoals op site wordt aangeraden was gauw voorbij. Binnen 1 uur stonden wij al weer buiten.
Bij vertrek geen reactie of communicatie.

Ons zien ze niet meer terug en ik raad het niemand aan.
P.s. wij zijn geen grote eters

Wij gaan nu ff richting een fastfoodrestaurant.
Dennis H. Gastronoom (27 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2015
Wij zijn hier ook via vakantieveilingen terecht gekomen en we kunnen ons prima vinden in de eerdere recensies. Alle gerechten waren stuk voor stuk heerlijk! Parkeren kon gemakkelijk aan de overkant van de straat. Decor is simpel maar schoon. Alleen de bediening mocht iets vlugger. Als we de rekening krijgen bijv. en er daarna 10 min. niemand meer langs komt is dat gewoon jammer. Meestal betekent dit dat mensen weg willen/moeten.

Al met al ons zouden jullie zo nog een keertje terug zien, ook zonder vakantieveilingen deal.
Jmz . Gastronoom (12 recensies) 6,3 /10
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2015
Via vakantieveiling geboekt. Rijsttafel eenvoudig maar lekker.
Beetje gedateerde inrichting met plastic schrootjes. Vreemde vieze rode loper in het restaurant.
Ook het toilet mag wat schoner. Plakte vast aan de vloer en achter de prullenbak was het vies.
Eric N. Gastronoom (16 recensies) 9,8 /10
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
Via vakantieveilingen een indische rijsttafel gewonnen voor 2 personen. We konden zitten waar we wilden. Voorgerecht was een heerlijke kippensoep. En toen kwamen de 17 schaaltjes met heerlijke authentieke indische gerechten (bijv. sajor, gado-gado, tahoe telor, rendang, smoor, bami, ajam goreng, stae ajam en sate babi etc etc.). Het smaakte verrukkelijk. Bediening was zeer vriendelijk, snel, charmant en correct. Op de achtergrond heerlijke zachte ouderwetse indische muziek. Stoelen zaten lekker. Gewoon alles klopte. Wij komen zeker terug !
Sanro . Bourgondiër (3 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2015
Via vakantieveiling vouchet gekocht. We werden heel goed ontvangen en het eten is heerlijk, bediening klasse. Ik ga zeker terug.
AsKock . Gastronoom (77 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2015
We zij hier terechtgekomen via een ticket van vakantieveilingen. Dit restaurant is gelegen in een winkelstraat en is eenvoudig ingericht. De ontvangst daarentegen was hartelijk. Alle Indische gerechtjes waren goed bereid en goed van smaak. Service is goed. Karaf water geen probleem. Kortom, een prima restaurant om een Indische rijsttafel te gaan eten.
Clairette V. Bourgondiër (3 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2015
Heerlijke rijsttafel gegeten, nadat we per toeval in dit restaurant waren beland. Ons eten werd snel gebracht door een vriendelijke serveerster. We komen hier zeker terug!