Indrapura

Hendrik Ravesteijnplein 61 2282 GW Rijswijk Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Indrapura

Maandag t/m Zaterdag 17:00 - 22:00

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Indrapura

Nel N.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Ja, op 21/04 en was niet wat ik ervan verwacht had. Of dat kwam door dat wij een bon hadden van Social deal ?. Bediening aardig, maar het eten was niet om over naar huis te schrijven en bitter weinig, zaten elkaar aan te kijken, alles in eierdop formaat. Jammer, binnen een half uurtje zaten we alweer op weg naar huis naar de broodtrommel. Geen aanrader.
Nel N.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
2 persoons rijsttafel gereserveerd voor 5 uur, wij waren precies op tijd maar moesten toch een half uur wachten tot t eten kwam. Wij zijn daar geweest tot 6 uur in een totaal lege zaak. Vaak bij diverse restaurants gerijsttafeld maar dit vond ik vreselijk ondermaats. Ze maken reclame met 14 gerechten maar dan moet je toch niet de bakjes met pindaas en frietstickjes meetellen, de rijst die ik achter de verwarmingsplaat niet eens zag staan zat in heel klein soort soepkom ( had ff t idee dat ik in Madurodam zat ipv Rijswijk) ieder 1 eetlepel rijst, de sate was lekker, de rest was droog, binnen een kwartier waren we klaar dus niks geen avondje uit. Eten viel me bitter tegen, de zaak is mooi en schoon de bediening vriendelijk. Toen t eten eindelijk kwam vroeg de dame wilt u er kroepoek bij ? Nou ja lekker, kwam er een handje kroepoekjes op een schaaltje waarvoor later bleek ik nog bijna 3 euro moest betalen dat had ze toch ook ff van te voren moeten melden. Geloof me of niet maar bij thuiskomst eerst een lekker bak koffie genomen met 2 sneden brood. En wij zijn al tegen de 70 dus heus niet zulke grote eters maar ik had gewoon t idee dat ik een klein voorafje op had. Zonde van mijn tijd, zonde van mijn geld en jammer van de teleurstelling. Zal echt bij familie, vrienden en kennissen erop aandringen om daar geen geld te spenderen.
N.Nolten, Voorburg.
Angela R.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Ik kom hier al heer wat keren en het is echt altijd top!
Bediening is meer dan vriendelijk .
Rijsttafels nemen wij meestal en bij de koffie krijgen we altijd heerlijke spekkoek.
Echt een aanbeveling voor wij van indonesisch eten houdt!
Els V.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Gisteravond met onze dochter ,man en twee kleinzoons via social deal gaan eten. We hadden een tafel om 19.00 uur gereserveerd. Die stond keurig gedekt voor ons klaar. We hebben EEN uur moeten wachten...toen kwam er een bakje kroepoek. Na 10.min de rijsttafel. Het was nog minder dan matig..... Voor onze kleinzoon vroeg ik witte rijst, en dat kreeg hij in een soepkommetje . Later bleek het 3.20 euro te kosten ....Belachelijk....Het was de eerste keer dat we er waren en gelijk de laatste keer. Zonde van het geld en de avond. De kinderen hadden nog een knorrende maag .
Nazia M.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Heb vandaag weer eens telefonisch besteld. Goed te bereiken en vriendelijke mensen. Ook voor lekkere gerechten zijn we hier op het juiste adres. Prima service!!
Nazia M.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Vandaag voor de 2e keer telefonisch besteld.De meeste gerechten zowel de vlees als de vegetarische ben je hier aan het juiste adres. Ook goed bereikbaar en vriendelijke personeel.
Verzorgd en netjes :) Prima!
Kattie .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
vanavond heerlijk gegeten in dit restaurant met groupon. prima rijsttafel met alles erop en eraan. ruim voldoende porties, alles smaakte voortreffelijk. zeer vriendelijke bediening. nog wat extra besteld heerlijke pittige makreel. een aanrader is dit indonesische restaurant.
Danny D.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Zeer lekker gegeten veel keuze uit verschillende gerechten een goed van smaak. Personeel erg vriendelijk en goede bediening.
Inrichting er mooi past echt bij een Indische Resturant. Kom zeer zeker terug. Ik lees hier negatieve reactie daar kan ik mijn niet in terug vinden.
Derek-K .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Hier al een aantal keren gegeten. Op de rijsttafel is niets aan te merken, zowel voor wat betreft de hoeveelheid, als de smaak. Beide prima! Vooraf hebben we nog genoten van de Crispy mix en als nagerecht van de spekkoek. Ook de bediening is uitermate hartelijk. Het interieur is goed verzorgd, maar heeft niet echt de uitstraling van een Indonesisch restaurant.
yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
3 vouchers gekocht via Social Deals. Leuk spontaan ontvangst door de (vrouwelijke) manager van het restaurant die ons naar ons tafeltje bracht. Toen we eenmaal zaten en ik de vouchers overhandigde telde we opeens niet meer mee.
We hebben werkelijk 40 minuten voor Jan Joker gezeten voordat ik de serveersters aandacht eindelijk kreeg. Op mijn vraag wat en wanneer we te eten kregen moest ze bij de manager navraag doen. Na 10 minuten riep ik haar weer, haar antwoord was........ (ja ja luister goed).......... dat ik de gerechten via internet kon bekijken en dat de manager het ook niet wist.........
Enfin, eindelijk kwam onze rijsttafel, maar het leek meer op een 2 persoons rijsttafel dan 3 personen. Ik had geen bestek, erna gevraagd, maar ook dat bleek te moeilijk te zijn. Mijn zoon is toen maar zelf bestek gaan halen uit hun kasten. Biertje hoort bij rijsttafel, en de dode vlieg in je glas krijg je daarbij ook kado.
Al met al....... NEVER AGAIN. Blijf serious ver uit de buurt van dit restaurant. De service en personeel is met een woord te omschrijven als WAARDELOOS!!!!!!!
Ryan D.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Afgelopen zaterdag wezen eten met een socialdeals bon. We werden vriendelijk begroet, maar zodra we vertelden dat we coupons hadden was de service voorbij. Er werd geen aandacht meer aan ons besteed en we kregen na 45 minuten eindelijk eten geserveerd. Er werd niet uitgelegd welke gerechten het allemaal waren, dat moesten we maar online opzoeken bij de deal die we genomen hadden.

De porties waren ook erg klein en we gingen weer met honger naar huis

Het eten was op zich best prima, maar de extreem slechte service heeft de avond verpest.
Lekkerman J.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
We wilden authentiek Indonesisch eten en kwamen uit bij Indrapura in Rijswijk dat we nog niet kenden. Bleek een uitstekende keus. Wat een heerlijke rijsttafel. Diverse schaaltjes vlees, groenten, ei, saté en zelfs fruit, alles smakelijk bereid en in lekkere saus. Wij hebben er van genoten. Bediening was vriendelijk en informatief. Nette moderne inrichting met Javaanse accenten. Leuk de passende achtergrondmuziek uit de jaren 70 (schatten wij). Aanrader.
Deventer12345 .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Samen met een vriend gekozen voor de meest uitgebreide rijsttafel en hebben heerlijk gegeten. De service en bediening waren ook uitstekend. Dus als je authentiek Indonesisch wilt eten dan ben je hier aan het juiste adres. Zeer aan te raden en we komen hier nog zeker terug.
Bert en Dick
Eric N.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
De 2e keer dat ik bij indrapura heb gegeten. Super-lieve bediening, keurig schone tafels, heerlijk eten. Ik had 2 vouchers gekocht bij ticketveiling dus we kwamen met z'n vieren. Wat mij opviel was dat wij 20 porseleinen bakjes kregen met een zeer geringe hoeveelheid eten. En dat voor 4 rijsttafels. Wij kregen bijv. een bakje met 3 zeer, zeer kleine pisang-goreng-stukjes....voor met z'n vieren. 1 bakje met een klein stukje tahoe-telor.....voldoende om met 1 lepel naar binnen te werken....voor met z'n vieren. De eerste keer kwam ik destijds met mijn vrouw en toen had ik de indruk dat ik bijna evenveel kreeg als nu met 4 personen. Na afloop knorden onze magen nog steeds. Dus dat was bijzonder jammer. Ik had de indruk dat de oorzaak lag bij het feit dat wij met 2 vouchers van ticketveiling hadden gereserveerd. Andere mensen die zonder voucher afrekenden hadden zichtbaar meer op hun tafels. Ik voelde mij echt bekocht. Dus dat is een reden om helaas niet meer terug te keren ondanks de lieve bediening en het smaakvolle eten.
Angelo K.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2015
gisteren op kerstavond met 5 personen gegeten en wij vonden het buiten gewoon goed
we moesten wel een uurtje rijden maar het parkeren was gratis en bijna voor de deur
we hadden de rijsttafel voor 6 personen , heel veel lekkere gerechten en veel vlees
prima
wij komen zeker weer terug
Danny V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2015
Lekkere rijsttafel genomen, 12 warme gerechten en 6 koude. Variatie van vlees en groentegerechten. Niet super gekruid, maar lekker op smaak. Vooraf combinatie van hapjes genomen om zoveel mogelijk verschillende dingen te proeven. Eten is dik in orde, evenals de zeer vriendelijke bediening. Alleen de inrichting straalt nog teveel het Chinese restaurant uit dat er voorheen zat. Daar zou wat mij betreft wat meer sfeer in mogen. Maar dit doet de smaak niet ten nadele, je komt voor het eten. Toch?
Farise Z.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2015
Voor de 2 x gegeten hier Enorme lieve gastvrouw die aan de tafel kwam zitten met een leuk gesprek.Ook serveerster erg vriendelijk.Niks om aan te merken.Gerechten waren net als vorige x topvers en zalig.
Betere is voor ons niet te vinden.

Ga zo door Wij vinden jullie een echte aanwinst

Hans Zonnenberg
S.A. D.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Lekker gegeten, via een veiling. Smaakvol en meer dan ruim voldoende. Lekkere Bintang erbij, en het is compleet. Decor, zoals het hoort als je Indisch gaat eten. Op deze manier hele goede prijs-kwaliteitverhouding!
Caked .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
Erg makkelijk te bereiken met openbaar vervoer en ze zijn goed zichtbaar; als je de tram of bus uitstapt hoef je niet eens te zoeken.
Service is top! Als de gereserveerde tijd niet redt, is dat geen enkel probleem.
Wij hebben ook via Vakantieveiling gereserveerd, maar alleen de vegetarische- en kipgerechten genomen. Ben blij dat wij geen rund en varken eten, anders zouden wij heel erg vol zitten. We hadden geen ruimte voor een toetje, dus je krijgt genoeg te eten! De sfeer was erg aangenaam en huiselijk, dus geen stijve gedoe. Op de toiletten kan je de handen afvegen met textiele gastendoekjes. Erg bijzonder en milieuvriendelijk!
Mijn favoriete gerechten waren de telor en sayur lodeh, hiervoor kom ik zeker weten weer terug!
wrssh .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
Geen enkele gerecht was lekker van de 18 soorten! Het was #WAARDELOOS, en je krijgt alleen maar 2 piepkleine kommetjes met 'witte rijst/nasi' om met verschillende 'smaken vlees' te proeven. Verspil je tijd niet om hier te gaan eten! =)