Indrapura

Meer informatie over restaurant Indrapura

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen
Daan V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Om half acht gereserveerd, tafel nog niet gereed. Kan gebeuren, maar pas om acht uur was deze beschikbaar. Vrij snel een aantal voorgerechten en hoofdgerechten besteld. Eerste deel voorgerecht pas om negen uur aan tafel nadat we hebben gevraagd wat de status was hiervan. Goede smaken, maar gerechten waren koud. Er werd ons gevraagd of we. wat extra kroepoek wilden hebben voor het dippen in een van de sauzen van het voorgerecht, dit bakje is in rekening gebracht voor een bedrag van €3.80.

Rioja was niet lekker, werd niet serieus genomen. Met grote regelmaat moeten vragen of we een drankje konden bestellen.

De gerechten waren heerlijk van smaak, maar op het gebied van service zijn alle steken laten vallen.
Racarso .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Vandaag voor het eerst gegeten bij Indrapura (afgehaald ). Ik hou van lekker eten en ben kritisch ( en zwanger), maar het was heerlijk. Ik had Nasi Goreng ramas met extra kip saté. De smaken waren allemaal goed, en je kon de verschillende smaken ook echt proeven. De porties waren meer als voldoende. Eten was snel klaar en nog goed heet bij thuiskomst ( 20 minuten later). Als ik ergens kritiek op kan geven zou dat de rijst zijn, die iets te gegaard was. Maar das dan ook het enige kleine verbeteringspuntje. Dit is een blijver voor ons
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Een bijna vol restaurant, er hing meteen al een goede sfeer. Een nette tafel met iets ruimte eromheen kregen we al snel toegewezen na binnenkomst. Direct na binnenkomst nam men trouwens netjes onze jassen aan.
We hebben een kleine rijsttafel (Kecil) en lamsvlees (Gule Domba) met pittige & gele rijst besteld. Even laten kregen we vele kommetjes met de nodige kleine hapjes. Alles was goed op temperatuur, soms lekker pittig. Met hele diverse en goede smaken. De tafelpartner een witte, ik bestelde een steviger rode Riojawijn. Op temperatuur. Daarnaast een fles bruisend water. Prima attente bediening. Decor was wat magertjes / flauw, maar misschien wel bewust rustig gehouden.
Martina.roelfsema .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Wij komen al enige jaren bij Indrapura en steeds is de kwaliteit perfect. We hebben al verschillende gerechten uitgeprobeerd en alles is prima. Onze voorkeur gaat echter uitnaar de Ayam Betawi, heb nog nooit zo iets lekkers gegeten.
Daarvoor komen wij uit Den Bosch.
Met Sinterklaas zijn wij altijd bij de kinderen in Driebergen en standaard wordt er altijd bij Indrapura gehaald en zit iedereen weer te genieten.
De bediening is zeer gastvrij en er is altijd tijd voor ern praatje.
Dik K.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2015
Bij binnenkomst gelijk aangesproken door de bediening, we mochten zelf kiezen waar we wilden zitten.

Bestelling was snel geplaatst, drankjes werden snel bezorgd en ook het eten liet niet lang op zich wachten. 2 x rijsttafel kecil (kleine rijsttafel).

2 soorten sambal op tafel voor bij de kroepoek van het huis. De smaak van de rijsttafel was goed, ik vond hem niet pittig. Temperatuur van het eten was ook goed. Één van de rendangs was wel een beetje droog.

Hele vriendelijke bediening in een netjes en leuk ingerichte omgeving.

Dit wordt een restaurant waar we vaker heen zullen gaan.
Okkepostmus .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2015
Indrapura verstaat de kunst om hun gasten optimaal te laten genieten van puur Indonesisch eten. In een mooi restaurant (bij drukte wordt ook de bovenverdieping gebruikt) vind je huisgemaakte sambalvariëteiten voor bij de kroepoek en serveert de zeer vriendelijke bediening ons een fantastiche rijsttafel. Alle gerechtjes worden binnen een half uur heel heet opgediend en op tafel gerangschikt naar scherpte van het eten. Zo wil je graag dat Indonesisch eten smaakt!
Makan-enak .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2015
We hebben op 24 mei met 11 personen gegeten ter gelegenheid van de 85 jarige verjaardag van mijn schoonvader. We hadden allemaal de makanan ketjil genomen + 3 porties gado-gado. Het eten was erg lekker, zoals Indonesisch eten moet zijn. Wij kunnen het weten, want we zijn van Indische afkomst. De bediening en sfeer was goed, we hadden een aparte tafel toebedeeld gekregen op de 1e étage. Doordat we de taal ook machtig waren, was het een leuke en gezellige avond. Wat eten betreft zijn we echt kritisch, maar Indra-Pura is echt een warm ( door ons ) aanbevolen restaurant!
Lazumazu .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2015
Verbaasd heb ik de laatste recensie gelezen van Hansanka.
Het eten bij Indrapura is top en niet te vergelijken met een Chinees.
Geen vriendelijke bediening? Het personeel van Indrapura is zeer gastvrij, attent en houd nauwlettend in de gaten of het hun gasten aan niets ontbreekt. Meerdere malen wordt er aan iedere tafel gevraagd of alles naar wens is.
Met zijn tweeën eten voor €150.00??
Wij nemen altijd met zijn tweeën de duurste rijsttafel en daarbij een fles wijn van gemiddeld €30,00 en dan ook nog 2 /3 aperitief vooraf. Maar de €150,00 hebben wij nooit gehaald.
Wij komen al jaren in dit restaurant, de kwaliteit van het eten is constant en dat geld ook voor de
bediening. De inrichting is gezellig en warm .
Uit eten bij Indrapura is na jaren voor ons nog steeds een feestje.
Marika en Lammert Zuetenhorst

Hansaka .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2015
Wij zijn hier voor de 1e keer geweest. Ik begrijp absoluut niet dat men zo lovend is over dit restaurant kan zijn. Het eten is doorsnee Indonesisch, wat iedere Chinees ook voorschotelt.
Ja, als je vaste klant bent dan zijn ze vriendelijk en komen ze 3 keer aan je tafel vragen of het smaakt en of alles naar wens is! Maar, als ze je niet kennen, wordt je volledig genegeerd en krijg je als laatste de gerechten, terwijl je als eerste binnenkwam. Nee hoor vriendelijkheid is hier ver te zoeken. Afscheid nemen van 2 gasten die toch voor 150 euro hadden besteed, was er ook niet bij.
Wijke V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2014
Heerlijk gegeten!! Lekkere gevarieerde gerechten! De BEDIENING ,ERG VRIEDELIJK,GEZELLIG EN KUNDIG !! Dit restaurant is echt een aanrader!!
Marius en Wijke uit Woudenberg,
Bjarne en Tjittie uit Greve (Denemarken ).
Mirjamdb .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2014
Altijd op zoek naar lekker Indisch eten! En de recensies op iens.nl zijn positief. Maar ik vond het niet meevallen. Mijn tafelgenote en ik namen ieder de kleine rijsttafel (die je ook voor 1 persoon kunt bestellen) met witte rijst; de kwaliteit van de gerechten was niet slecht maar zeker niet bijzonder. Ik vond zowel de vlees- als groentegerechten smaak missen; niks was echt uitgesproken goed of pittig. Alleen de (halve) eieren (sambal goreng telor) waren lekker op smaak.
De zaak zat behoorlijk vol op een gewone doordeweekse dinsdag; dat komt de sfeer ten goede. Wellicht probeer ik het nog eens, met de uitgebreidere rijsttafel of met een a la carte gerecht.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2014
Boven verwachting hebben we genoten van een uitstekende rijsttafel. Het begin was direct al goed met een uiterst vriendelijke en behulpzame bediening. De verse Indonesische kippensoep was een uitstekende start. De uitgebreide rijsttafel was zeer gevarieerd, van goede kwaliteit en met mooie smaken. De saté ajam, gewoon verrukkelijk. De diverse open wijnen zijn goed uitgekozen en een sublieme aanvulling op het geheel. Prijs kwaliteit is hier zeker in orde. Keurige toiletten. Enig minpuntje was de te kleine tafel voor 4 personen. Terugkomen doen we hier zeker.
Erik S.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2014
Vanavond heb ik hier met een vriendengroepje van 8 man gegeten. Ik ben hier al 2 keer eerder geweest en beide keren was het eten me uitstekend bevallen. Vandaar dat ik graag mee ging. Dit keer nam ik een uitgebreide rijsttafel, met een kop kippensoep vooraf (9) en maar liefst 16 schaaltjes met verschillende gerechtjes. Er werd gezegd dat een aantal gerechtjes pittig was, maar dat viel gelukkig erg mee. Waardering per gerechtje wisselde van 7 tot 8,5. De smaken leken allemaal erg op elkaar en algauw had ik een soort gemiddelde smaak in mijn mond. De rijsttafel was zeker niet slecht, maar duidelijk wel voor verbetering vatbaar, door bijvoorbeeld (veel) minder gerechtjes te serveren met wat meet uitgesproken smaken. Het is een probleem dat veel restaurants hebben met hun rijsttafels. De losse gerechten die ik de vorige 2 keer had besteld vond ik beduidend beter dan de rijsttafel, dus koken kunnen ze hier wel. Als drank had ik een verse jus (10) en veel gratis kraanwater. Ondanks deze wat mindere ervaring kom ik toch graag terug in Indrapura.
Willem H.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2014
Lekker gegeten. Vriendelijke bediening. Maar wat jammer. Ze vragen leuk of je soms liever nasi of gele rijst wil ipv witte. Maar ze zeggen niet dat je wel 3 euro PP extra betaalt. En 1/2 porti saté kan met moeite maar is dan bijna zelfde prijs als normale portie. Jammer.
Willem-Jan K.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2014
Voor een avondje uit in de gordel van smaragd. Mooie pure smaken en de beste rijsttafel van de heuvelrug. Al jaren constant van hoge kwaliteit!
Margrietq .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2014
Bediening was uitermate vriendelijk en correct.
Het was gezellig druk op een doordeweekse dinsdagavond.
Eten was heerlijk, heerlijk pittig, maar niet te heet.
Jammer dat ik hier niet in de buurt woon, dan zou ik zeker vaker hier gaan eten.
WVB60 .
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2014
Vaak bij Indrapura gegeten. Zaak zat ook nu weer goed vol. Nu ivm haast een keer afgehaald. Nasi kuning rames en bami rames. Gerechten goed gevuld maar iets vlak van smaak. Bediening ook bij de afhaalplek correct en vriendelijk.
Coogar .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2013
Hoewel de ontvangst vriendelijk was, was de bediening allerminst gemeend hartelijk.
De kaart leek mooier dan het was. Keuze is vooral voor 2 persoonsmenu. Voor vegetariërs is de keuze zeer beperkt en ik heb in goedkopere restaurants beter gegeten.
Om een rijsttafel met varkensvlees aan te passen naar een met alleen kip en rundvlees moest €1,00 extra betaald worden.
Als je een schotel of toetje wilt delen worden ook extra kosten in rekening gebracht. Ik meen dat het € 1,50 extra was.
Ik denk niet dat ik er weer ga eten.
TGVHN .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2013
We werden erg hartelijk ontvangen en de service is erg goed. Wat ons tegenviel is dat er erg veel saus bij de gado gado zat en dat de groente niet knapperig was. Het kipgerecht met kecap en palmsuiker was lichtelijk aangebrand. Toen wij daar een opmerking over maakten, hoorden we dat dat hoorde vanwege de palmsuiker, maar het was toch echt bitter door het aanbranden. Jammer. We vonden de prijs/kwaliteit-verhouding ook niet goed, want het eten niet is super, de smaak is vrij vlak en minder uitgesproke dan de Indonesische keuken zoals we hem uit Indonesie kennen. €18 is dan vrij duur voor een licht aangebrand hoofdgerecht.
Henri V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2013
We gaan altijd Indisch eten in Hilversum niet wetende dat er een vergelijkbaar restaurant bij ons in de buurt zat. Het eten was heerlijk, de bediening vlot en attent, decor aardig. Wij gaan zeker nog een keer terugkomen