Indrapura

Rembrandtplein 40 1017 CV Amsterdam Nederland Kaart
31-206237329

Speciale deals

30% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes.
Niet van toepassing op keuzemenu’s.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Indrapura

Indonesisch genieten in een prachtig landhuis

Geniet van de kruidige en verfijnde Indonesische keuken in dit romantische landhuis. Kies vooral voor de rijsttafel, de perfecte manier om alle traditionele gerechten te proeven. Deel al dat lekkers met je tafelgenoten en geniet. Heel even vergeet je dat je in Nederland bent. Selemat makan!

Meer informatie over restaurant Indrapura

tram 4,9 en 14
  • : Parkeerplaats op de grachten, parkeergarage bij stopera of onder The Bank

Lunch: Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 15:00
Diner : Maandag t/m Zondag 17:00 - 22:00

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Indrapura

Frits S.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2019
Prettige ontvangst
Heerlijk eten, zeer redelijk geprijsd.
Alleen de uitleg van gerechten was voor engels sprekende gast, onbekend met Indonesische keuken, te snel en te cryptisch. Iets meer verhaal had de ervaring nog spectaculairder kunnen maken. Voordeel: geen opdringerige of aandacht vragende bediening.
Sylvia N.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2019
Oh wat heerlijk gegeten bij Indrapura! De onvangst en bediening is uiterst vriendelijk , flexibel, correct en efficiënt. De heren in de bediening staan zeker open voor een praatje of nadere uitleg over de geserveerde gerechten, maar voelen heel goed aan of je daar behoefte aan hebt. Wij genoten van de veelheid aan verse, zeer smakelijke gerechten van de Indrapura rijsttafel. Niet al te pedis, voor ons prima, maar voor de liefhebbers van pittiger kan dit aangepast worden. Het voorgerecht is een halve kreeft in kokossaus, die zo lekker is dat je je vingers erbij aflikt! En dan moet de rest nog komen... Ambiance in restaurant is uitstekend, geen hippe inrichting maar sfeervol, warm en rustig. Zachte muziek op achtergrond, prima akoestiek, goed om een gesprek bij te voeren. Een pareltje aan het drukke Rembrandtplein.
Henk F.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
altijd erg gezellig; leuke variatie in de rijsttafel gerechtjes. vriendelijke service. correct geprijsd. gezellige ambiance
Paulien G.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
Ontzettend lekker gegeten. Heel smaakvol, gevarieerd en voldoende. Bediening ook heel aardig. Gewoon een goeie plek om je lekker te laten verwennen. Ik vond het ook fijn dat er geen muziek werd gedraaid dus we in alle rust bij konden kletsen. Ik kom er zeker terug!
René B.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2018
Gezellig ingericht Indonesisch restaurant midden op Rembrandtplein. Aardige attente bediening. We hadden een Indonesische rijstschotel voor twee personen. Meer dan voldoende eten, erg lekker en gevarieerd. We zijn eerder in Indonesië geweest en we voelden ons meteen weer op vakantie. Aanrader!
Clark B.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
We hadden de earlybird korting en dat ging vanzelf. Het eten heeft ons zeer goed gesmaakt. De bediening was vriendelijk zonder al te veel poespas. Al met al een zeer geslaagd diner.
RRY V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
De rijsttafel was niet echt warm. Ik zag een andere tafel het eten zelfs terugsturen omdat het niet goed op temperatuur was. Eten was verder wel lekker;stoofvlees heel mals. Wel aan de dure kant. Inrichting is gedateerd maar dat is verder geen probleem.
Jacinthe D.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Heerlijk gegeten op een leuke plek met
fijne bediening
Sander T.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Lekker gegeten, maar helaas matige service. We moesten telkens lang wachten, bij het bestellen, op het eten en weer bij het afrekenen. Toen we uiteindelijk zelf maar naar de bar zijn gelopen om te betalen reageerde de bediening zelfs onbeschoft.
Dominique S.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2018
Heerlijk gegeten. Super lekkere vegetarische rijsttafel. Bediening was erg vriendelijk en het decor is ook erg mooi. En dat aan het Rembrandtplein, heel gek dat we hier nog nooit eerder zijn geweest.
Lian G.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Informeel indonesisch restaurant waar je lekker rijsttafel kan eten.De bediening was aardig maar niet echt vlot.Leuk dat je kon kiezen uit veel verschillende rijsttafels. Alle gerechten waren goed van smaak en vers
Voor herhaling vatbaar
Ronald T.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Geen klachten, maar in vergelijking met andere Indische restaurants, mogen de gerechten m.i. wel iets pittiger.
Uiteraard is dit een kwestie van persoonlijke smaak.
Ton O.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
geen enkele aandacht van personeel ná opname bestelling, die overigens akelig pushy opgenomen werd. vegatarische schotels ? ? alleen (nog weer) een comlete rijstafel . . ik kom niet meer,
Nico J.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Het was een drukke avond met veel bezoekers. Onze ober was vlot, maar vergat daardoor tweemaal een van de bestellingen, en was een keer of drie bij de tafel vertrokken eer een van ons gezelschap hun bestelling kon toevoegen. Geen klacht over de ober zelf, die de drukte uitstekend bijbeende, beleefd en vriendelijkheid, maar een indicatie dat extra personeel de service zou verbeteren
Engel K.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
De rijsttafel voor 5 personen was een beetje weinig. Wel lekker.
Magnus E.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Much food!
Michel J.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Restaurant Indrapura is zo’n restaurant waarvan je weet hoe de Indonesische keuken hoort te smaken. Heerlijk eten op een prachtige locatie in een geweldige sfeer. Genieten op hoog niveau!!
Michel D.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Snelle service, eten stond snel op tafel en was lekker. Sommige gerechten oogden wat ‘oud’ en stonden blijkbaar in de wacht waardoor de snelle service mogelijk was. Zo hadden we garnalen waarvan de helft al wat ouder en grijs was en frisse wit/oranje exemplaren die kort voor het serveren waren toegevoegd. Had graag iets langer gewacht op gerechten die meer a la minute aandacht in de keuken hadden gehad.
CE B.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
Nog nooit ergens zo slecht bediend. Het interesseert ze geen ene bal. En zulke onnatuurlijke obers. Het leek of ik in een toneelstuk speelde als figurant. We hebben 1 drankje kunnen bestellen en ik ging met veel dorst naar huis. Ook konden we niet afrekenen want ze kwamen gewoon niet terug. Nou toen zijn we maar naar beneden gelopen om te betalen. Bah. Dit was eens maar nooit weer. Ook geregeld doe tocht in mijn gezicht van de koude airco. Gelukkig ging ik met top vrienden anders had ik echt een klote avond gehad
Noppe N.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Vlees was van slechte kwaliteit en smaakte niet zoals dat hoort bij een rijsttafel.
Wij hadden ons verheugd op dit etentjes, maar het was een grote flop!!!
De sate was koud