Promoties zijn kortingen van 20%, 30%, 40% of 50% op de gehele rekening, inclusief drankjes. De korting is alleen geldig bij een reservering via IENS, op de betreffende dag en tijd waarop de korting in de online agenda van het restaurant op IENS wordt weergegeven. Promoties via IENS zijn niet geldig in combinatie met andere acties.
Speciale deals

-30% op de Rekening

-30% op de Rekening

Over het restaurant Indrapura

Indonesisch genieten in een prachtig landhuis

Geniet van de kruidige en verfijnde Indonesische keuken in dit romantische landhuis. Kies vooral voor de rijsttafel, de perfecte manier om alle traditionele gerechten te proeven. Deel al dat lekkers met je tafelgenoten en geniet. Heel even vergeet je dat je in Nederland bent. Selemat makan!

Meer informatie over restaurant Indrapura

tram 4,9 en 14
  • : Parkeerplaats op de grachten, parkeergarage bij stopera of onder The Bank

Lunch: Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 15:00
Diner : Maandag t/m Zondag 17:00 - 22:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Indrapura

Javier M.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
M.G. V.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
We hebben met onze familie hier een heerlijke maaltijd gegeten. Voor de meesten was het de eerste keer Indisch te proeven en de rijsttafel viel enorm in de smaak. De eigenaar is een boeiend verteller en hij spreekt vele talen: tot onze verrassing ook Frans. Kortom: een zeer aangename herinnering aan deze avond.
Ik kan iedereen van harte aanbevelen hierheen te gaan.
Philip V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Het eten was heerlijk, helaas waren de stokes sate lauw. We gaan ook wel eens naar Rest. Mooi Zeist misschien zijn we daardoor verwend. In combinatie met de Iens korting wel aan te bevelen. Anders niet in onze ogen.
Wel uiteraard op een toplokatie en toen wij weggingen begon er een pianist te spelen. Ook wel leuk.
De indonesische serveerster heel aardig en attent.
Lieke S.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Heerlijk gegeten maar de pianomuziek was net iets teveel aanwezig.
Mila T.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Super lekker gegeten. Alleen de service was minder. Lang wachten. Maar het eten en serveer was top!
Sasha L.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
heerlijke ouderwetse rijsttafel en erg aardige bediening in sfeervolle omgeving. de saté met name is fantastisch. doen we snel nog eens.
josesolavera .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
Verwachting viel erg tegen. Vond de sfeer koud in tegenstelling tot de warme plezierige Indonesische cultuur.
De smaak van het eten daarentegen viel niets op aan te merken. Alles ging daarom ook "schoon" op.
Robert G.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Erg fijn restaurant. Heerlijke rijsttafel gegeten. Prettige, ontspannen ambiance met veel ruimte, dus geen op elkaar geperste tafels. Bediening is heel erg vriendelijk en attent. Prijzen buitengewoon gunstig, zeker als je voor 20 uur komt, want dan krijg je veel korting en eet je verrukkelijk voor een prikkie!
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2018
Heerlijk eten en een geweldige ambiance met een mooie, rustige zitplaats. Een aanrader voor een intiem diner voor 2, ook een goede wijnkaart met adequate bediening.
Feite H.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2018
Goed ontvangen en gegeten. De musac pianist is irritant want steeds hetzelfde; meer variatie nodig!
Fia P.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2018
Wij eten hier vaker en worden nooit teleurgesteld, in welk opzicht ook!
We vertellen het altijd aan vrienden en bekenden.
Ook is de locatie prima voor een bezoek aan theater of bioscoop; lekker op loopafstand.
Beate W.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Heerlijke rijsttafel! We moesten op tijd weg voor een lezing en dat ging helemaal goed.
Reggy L.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Lekker gegeten. Vriendelijke bediening. Zeker met de 25% korting op rijsttafels voor 20.00uur de moeite waard.
Romijn A.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Zeer goede, vegetarische rijsttafel. Prettige bediening. Minpuntje, rode wijn was op kamertemperatuur, had iets koeler gekund.
Hape .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Prima restaurant voor een uitgebreide rijsttafel. Nette en vlotte bediening en voldoende gerechten voor 2 personen. Goede sfeer.
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Soep met visbolletjes vond ik goed. Maar de Nasi schotel viel tegen. Sate niet warm genoeg, vermoedelijk niet vers bereid. Een typisch geval van jammer.
maarten K.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Eten was lekker. Kleine portie maar goed gesmaakt. Bediening was langzamer dan voorheen, bier kost duur. Prima avond gehad
Gerard W.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Uitstekende rijsttafel. Bediening zeer vriendelijk. Een klein punt van kritiek: de pianist draagt niet bij tot een Indonesische sfeer. Gunstige prijs voor de lokatie (Rembradtplein).
angenita.zitterwiegman .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Heerlijk gegeten en fijne avond gehad. Goede wijn ook !
Het eten bij Indrapura is altijd heel specifiek van smaak en van super goede kwaliteit.
Ek V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Deze rijsttafel was helemaal in orde!!!
Fijne en behulpzame bediening maakte t geheel af!