Indrapura

Rembrandtplein 40 1017 CV Amsterdam Nederland Kaart
31-206237329

Over het restaurant Indrapura

Indonesisch genieten in een prachtig landhuis

Geniet van de kruidige en verfijnde Indonesische keuken in dit romantische landhuis. Kies vooral voor de rijsttafel, de perfecte manier om alle traditionele gerechten te proeven. Deel al dat lekkers met je tafelgenoten en geniet. Heel even vergeet je dat je in Nederland bent. Selemat makan!

Meer informatie over restaurant Indrapura

tram 4,9 en 14
  • : Parkeerplaats op de grachten, parkeergarage bij stopera of onder The Bank

Lunch: Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 15:00
Diner : Maandag t/m Zondag 17:00 - 22:00

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Indrapura

Nico J.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Het was een drukke avond met veel bezoekers. Onze ober was vlot, maar vergat daardoor tweemaal een van de bestellingen, en was een keer of drie bij de tafel vertrokken eer een van ons gezelschap hun bestelling kon toevoegen. Geen klacht over de ober zelf, die de drukte uitstekend bijbeende, beleefd en vriendelijkheid, maar een indicatie dat extra personeel de service zou verbeteren
Engel K.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
De rijsttafel voor 5 personen was een beetje weinig. Wel lekker.
Magnus E.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Much food!
Michel J.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Restaurant Indrapura is zo’n restaurant waarvan je weet hoe de Indonesische keuken hoort te smaken. Heerlijk eten op een prachtige locatie in een geweldige sfeer. Genieten op hoog niveau!!
Michel D.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Snelle service, eten stond snel op tafel en was lekker. Sommige gerechten oogden wat ‘oud’ en stonden blijkbaar in de wacht waardoor de snelle service mogelijk was. Zo hadden we garnalen waarvan de helft al wat ouder en grijs was en frisse wit/oranje exemplaren die kort voor het serveren waren toegevoegd. Had graag iets langer gewacht op gerechten die meer a la minute aandacht in de keuken hadden gehad.
CE B.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
Nog nooit ergens zo slecht bediend. Het interesseert ze geen ene bal. En zulke onnatuurlijke obers. Het leek of ik in een toneelstuk speelde als figurant. We hebben 1 drankje kunnen bestellen en ik ging met veel dorst naar huis. Ook konden we niet afrekenen want ze kwamen gewoon niet terug. Nou toen zijn we maar naar beneden gelopen om te betalen. Bah. Dit was eens maar nooit weer. Ook geregeld doe tocht in mijn gezicht van de koude airco. Gelukkig ging ik met top vrienden anders had ik echt een klote avond gehad
Noppe N.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Vlees was van slechte kwaliteit en smaakte niet zoals dat hoort bij een rijsttafel.
Wij hadden ons verheugd op dit etentjes, maar het was een grote flop!!!
De sate was koud
Ria B.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Goede ontvangst en heerlijk eten. Verrassend dat een korting op het menu wordt gegeven bij een bezoek tussen 17.00 en 20.00 uur aan dit restaurant.
Joop A.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Restaurant om weer terug te komen.
Monique N.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Nogal flauwe, qua kruiderij, Indische rijsttafel.
Nanette V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Wij genoten van de prettige en professionele ontvangst en bediening, de ontspannen sfeer en het heerlijke eten! Wij komen hier graag terug.
Ek V.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Deze rijsttafel was erg lekker! En we konden een ronde tafel krijgen met z'n 10-en
Marina V.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
Heerlijk eten en fijne sfeer! Een aanrader.
Drieske H.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
Pluspunten: Heerlijk eten. Meer dan voldoende eten. Gezellige sfeer
Minpunten: dag van te voren gebeld om door te geven dat er een gast extra was en om na te gaan of zoutarme dieet goed was doorgekomen bij online reservering. Beiden zouden geen enkel probleem zijn. Een dag later bleek er toch maar voor 8 personen gereserveerd te zijn. Gelukkig was er plek om nog een extra stoel bij te plaatsen. Het zoutarme dieet was nergens genoteerd . Het werd doorgegeven aan de ober. Deze heeft er vervolgens niks mee gedaan. Ik vond het erg vervelend het 3 maal te moeten noemen.
M S.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Met Aziatische gasten hier heerlijk gegeten. Gerechten waren vers en goed van smaak. Vriendelijke bediening. Hier zeker nog een keer naartoe.
Valentine J.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Een aanrader voor als je in Amsterdam bent. Sfeervol restaurant met voortreffelijk Indonesisch eten.
Goed eten voor een redelijke prijs.
Aukje B.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
Zeer vriendelijke ontvangst. Konden rustig een menu uitkiezen. Vlotte bediening, zeer smakelijke maaltijd.
Gezellig locatie om te zitten eten.
Trees V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
een restaurant waar we zeker nog eens komen vriendelijke bediening en bovendien makkelijk bereikbaar met het openbaar vervoer.
voldoende keuze uit verschillende gerechten.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Weer heerlijk gegeten met z'n 4-tjes, goede bediening en service! Nieuw meubilair in het restaurant, daar moet ik nog wat aan wennen, geeft wel meer ruimte in de zaak.
Tadeusz T.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018