Indrapura

Rembrandtplein 40 1017 CV Amsterdam Nederland Kaart
31-206237329

Over het restaurant Indrapura

Indonesisch genieten in een prachtig landhuis

Geniet van de kruidige en verfijnde Indonesische keuken in dit romantische landhuis. Kies vooral voor de rijsttafel, de perfecte manier om alle traditionele gerechten te proeven. Deel al dat lekkers met je tafelgenoten en geniet. Heel even vergeet je dat je in Nederland bent. Selemat makan!

Meer informatie over restaurant Indrapura

tram 4,9 en 14
  • : Parkeerplaats op de grachten, parkeergarage bij stopera of onder The Bank

Lunch: Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 15:00
Diner : Maandag t/m Zondag 17:00 - 22:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Indrapura

angenita.zitterwiegman .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Heerlijk gegeten en fijne avond gehad. Goede wijn ook !
Het eten bij Indrapura is altijd heel specifiek van smaak en van super goede kwaliteit.
Ek V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Deze rijsttafel was helemaal in orde!!!
Fijne en behulpzame bediening maakte t geheel af!
Peter G.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Met onze Engelse gasten afgelopen dinsdag bij Indrapura gegeten.
Uitgebreide rijsttafel met goede uitleg (ook in het Engels) van de diverse gerechten.
Vriendelijke bediening,
Redelijke prijzen (voor het Rembrandtsplein)
T David N.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Get the rijsttaffel
Bram R.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Serveerder was erg kortaf en onaardig tegen ons en eters naast ons. Toen we cola light bestelden, kregen we normale cola ‘want de light is op’
ron D.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Het eten was erg goed, er werd (op verzoek) duidelijk uitgelegd wat de diverse rijsttafels inhielden waarop een goede keus gemaakt kon worden. Het eten was zoals gezegd goed ook in verhouding tot de prijs. De indeling van het restaurant was erg prettig met diverse niveaus waardoor niet een grote zaal ontstond maar locaties waar je lekker prive kunt eten en praten. Ook het geluidsniveau was goed. De wachttijd was niet aanwezig. Kwam binnen en konden gelijk plaatsnemen. De gelegenheid is (naar onze mening) goed geschikt diverse situaties, zoals zakelijk, alleen of zoals ons geval met vrienden. Kom zeker terug!!
Cootje N.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Heerlijk gegeten!bediening was Top!
Marie-France L.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Reservatie 3 weeken bij voorbaat, bevestiging per mail, staat niet op hun boek! Tafeltje voor twee in een hoekje. Veel beter bij andere Indonesische restaurants. Klanten sinds 20 jaren maar nooit meer...
Martin G.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Indonesisch eten zoals het bedoeld is, heerlijk! De rijsttafel was fantastisch en de spekkoek met koffie na verrukkelijk!
Johannes H.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Een echte topzaak! Overheerlijke rijsttafel voor 30 Euro, ook nog eens prachtig geserveerd. Helemaal af, niets aan veranderen!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
heerlijk gegeten naar aanloop van ajam-nice was nog rustig om 5 uur maaltijd lekker om hier te eten.
Aangenaam verrast door korting op de rijsttafel om dat wij voor 20.00 hadden afgerekend.
Wij wisten dit niet maar kregen het gewoon
atty N.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Op de website zag Indrapura er prachtig uit. Gesproken wordt over 'landhuis'. In de praktijk valt het erg tegen. Wij onderzochten daar de mogelijkheid om er met een groot gezelschap te dineren maar hebben er van afgezien.
Helaas.
John C.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Heerlijke Indonesische keuken, veel verschillende gerechten en echt heerlijk gegeten. Gastvrije bediening en eigenaar. Hier ga ik beslist weer terug komen. Goede smaak en kruiden.
Robde W.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Een middelmatige rijsttafel. Wel prettig dat enkele gerechten op verzoek gewijzigd konden worden. Bediening was vlot en correct.
Eddy-Wil .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Door omstandigheden waren wij (Wil en Eddy) heel lang niet meer bij Indrapura geweest. Gelukkig konden we gisteren vaststellen, dat de kwaliteit nog steeds zo hoog is als hij was. En de bediening was ook als vanouds, vriendelijk en uitstekend. Dus in een woord: grandioos. We zullen zeker weer vaker terugkomen.
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Goed eten, warm ontvangst en goede bediening.
Restaurant ligt op goede locatie.
jurryana N.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Weer geweldig genoten van een echte Indonesische rijsttafel. Verzorging en bediening altijd even goed en zeer vriendelijk!
Otto D.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Het enige wat niet goed was: de extra gevraagde sambal, deze leek meer op een tomatensaus. Deze saus die voor sambal moest doorgaan is absoluut geen sambal.
c M.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
De bevestiging van de reservering was niet door gekomen dus dat is slordig van jullie! Het eten mag wat mij betreft wat pittiger!
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Zeer kleine porties. Niet warm. dit was niet de rijsttafel die wij hadden verwacht! Kregen het gevoel dat dit Indrapura teveel gericht is op toeristen , dachten hier de echte Indonesische sfeer te proeven maar dat bleek helaas niet het geval,