Indrapura

Rembrandtplein 40 1017 CV Amsterdam Nederland Kaart
31-206237329

Over het restaurant Indrapura

Indonesisch genieten in een prachtig landhuis

Geniet van de kruidige en verfijnde Indonesische keuken in dit romantische landhuis. Kies vooral voor de rijsttafel, de perfecte manier om alle traditionele gerechten te proeven. Deel al dat lekkers met je tafelgenoten en geniet. Heel even vergeet je dat je in Nederland bent. Selemat makan!

Meer informatie over restaurant Indrapura

tram 4,9 en 14
  • : Parkeerplaats op de grachten, parkeergarage bij stopera of onder The Bank

Lunch: Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 15:00
Diner : Maandag t/m Zondag 17:00 - 22:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Indrapura

Cootje N.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Heerlijk gegeten!bediening was Top!
Marie-France L.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Reservatie 3 weeken bij voorbaat, bevestiging per mail, staat niet op hun boek! Tafeltje voor twee in een hoekje. Veel beter bij andere Indonesische restaurants. Klanten sinds 20 jaren maar nooit meer...
Martin G.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Indonesisch eten zoals het bedoeld is, heerlijk! De rijsttafel was fantastisch en de spekkoek met koffie na verrukkelijk!
Johannes H.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Een echte topzaak! Overheerlijke rijsttafel voor 30 Euro, ook nog eens prachtig geserveerd. Helemaal af, niets aan veranderen!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
heerlijk gegeten naar aanloop van ajam-nice was nog rustig om 5 uur maaltijd lekker om hier te eten.
Aangenaam verrast door korting op de rijsttafel om dat wij voor 20.00 hadden afgerekend.
Wij wisten dit niet maar kregen het gewoon
atty N.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Op de website zag Indrapura er prachtig uit. Gesproken wordt over 'landhuis'. In de praktijk valt het erg tegen. Wij onderzochten daar de mogelijkheid om er met een groot gezelschap te dineren maar hebben er van afgezien.
Helaas.
John C.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Heerlijke Indonesische keuken, veel verschillende gerechten en echt heerlijk gegeten. Gastvrije bediening en eigenaar. Hier ga ik beslist weer terug komen. Goede smaak en kruiden.
Robde W.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Een middelmatige rijsttafel. Wel prettig dat enkele gerechten op verzoek gewijzigd konden worden. Bediening was vlot en correct.
Eddy-Wil .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Door omstandigheden waren wij (Wil en Eddy) heel lang niet meer bij Indrapura geweest. Gelukkig konden we gisteren vaststellen, dat de kwaliteit nog steeds zo hoog is als hij was. En de bediening was ook als vanouds, vriendelijk en uitstekend. Dus in een woord: grandioos. We zullen zeker weer vaker terugkomen.
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Goed eten, warm ontvangst en goede bediening.
Restaurant ligt op goede locatie.
jurryana N.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Weer geweldig genoten van een echte Indonesische rijsttafel. Verzorging en bediening altijd even goed en zeer vriendelijk!
Otto D.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Het enige wat niet goed was: de extra gevraagde sambal, deze leek meer op een tomatensaus. Deze saus die voor sambal moest doorgaan is absoluut geen sambal.
c M.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
De bevestiging van de reservering was niet door gekomen dus dat is slordig van jullie! Het eten mag wat mij betreft wat pittiger!
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Zeer kleine porties. Niet warm. dit was niet de rijsttafel die wij hadden verwacht! Kregen het gevoel dat dit Indrapura teveel gericht is op toeristen , dachten hier de echte Indonesische sfeer te proeven maar dat bleek helaas niet het geval,
henk D.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
uitstekend , gerechten en wijn n hoge kwaliteit,veel toeristen, natuurlijk hartje amsterdam en op het rembrandplein, maar n aanrader. ga zeker nog eens langs,en het doorgeven aan anderen,
W.R. D.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Zoals ook alle voorgaande gelegenheden uitstekend gegeten.
Lous D.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
We werden attent gemaakt op de 25% Korting omdat we op 16-2 om 17.45 aan tafel gingen.
Zo tegen 19.45 gaf ik een van de obers met een "betaalgebaar" aan dat we wilden afrekenen. Hij keek veelbetekenend, maar werd vanwege de drukte door bestelling e.d. In beslag genomen. uiteindelijk lukte het mij hem naar onze tafel te krijgen. Hij presenteeerde de rekening voor de volle 100% en vermeldde dat de Korting tot 20.00 u. gold!!! Ik heb ons ongenoegen geuit, immers we hadden voor 20.00 u aangegeven te willen afrekenen,
zonder succes! Aangezien we een afspraak hadden en geen tijd voor verdere discussie, zijn we na betaling vertrokken. Mocht je overwegen bij Indrapura te gaan eten tussen 1800 en 2000 neem in ieder geval een kookwekker mee en stel deze in op een tijd dat je uiterlijk 20.00'u hebt afgerekend en bent vertrokken. Service en Klantvriendelijkheid staan hier niet hoog in het vaandel. Beware! Overigens waren de gerechten lauw en niet zoals je mag verwachten goed op temperatuur. Jammer.l
Coty K.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Veel te duur voor een lauwe rijsttafel. Er liepen zelfs mensen weer weg naar binnenkomst. Bediening was redelijk maar er werd niet echt opgelet of de glazen leeg waren
Nancy B.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
het reserveren ging erg makkelijk, ontvangst was erg goed . obers erg vriendelijk . eten super. keuze genoeg . goede en vlotte bediening met uitleg over het eten , wij zaten bij het raam waardoor je ook leuk uitzicht had op het gezellige Rembrandt plein we zullen hun zeker aanbevelen bij andere (hebben we al gedaan ) en zullen zeker nog terug gaan bij deze nogmaals dank voor onze heerlijke 1ste kerstdag
ABP M.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
De rijsttafel indrapura was erg lekker, al was de kreeft een beetje taai en was het eten niet erg warm. .aardige geste om 25% korting aan te bieden als we voor 20.00 uur vertrokken en aardige bediening. Kortom, een prima restaurantje deze toeristenwijk. Wel een beetje prijzig. reken op 45 euro voor een rijsttafel incl 2 drankjes.