Indrapura

Rembrandtplein 40 1017 CV Amsterdam Nederland Kaart
31-206237329

Over restaurant Indrapura

Indonesisch genieten in een prachtig landhuis

Geniet van de kruidige en verfijnde Indonesische keuken in dit romantische landhuis. Kies vooral voor de rijsttafel, de perfecte manier om alle traditionele gerechten te proeven. Deel al dat lekkers met je tafelgenoten en geniet. Heel even vergeet je dat je in Nederland bent. Selemat makan!

Meer informatie over restaurant Indrapura

• : Parkeerplaats

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Walter V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Vandaag rijsttafel Nusantara genomen. Was zeer goed en ruim voldoende. Bediening goed en snel, vriendelijk en beleefd. Daar wij (3 personen) na 17 uur kwamen en voor 20 uur weer vetrokken, kregen we 25% korting op rijsttafel. Toch prettig, we hadden het reeds gelezen maar gelukking kwamen zehun belofte ook na!!
Myra D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Heerlijke rijsttafel en attente bediening. Toen we zeiden niet erg van lamsvlees te houden werd er meteen een alternatief voorgesteld.
Gerard E.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
We hebben hier rijsttafel indrapura gegeten.. Met kreeft in pittige kokossaus. Alle ingrediënten (en dat waren er heel wat) waren heerlijk van smaak. Vooral ook de gebakken rijst met garnaaltjes was heerlijk. Plezierige e n attente bediening en een goede sfeer maakten het tot een geslaagde avond. En dan ook nog live pianospel als kers op de taart. We komen terug....
Arzu Z.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
onze favorite indonesische restaurant in amsterdam. het was erg lekker!!
Frits En Pino D.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2016
Wij rijsttafelen graag en vaak. In Indonesië en hier. Echte liefhebbers zijn we. We komen nogal eens tegen dat alles ongeveer het zelfde smaakt maar zo niet bij Indrapura; er zaten verassende gerechtjes bij en alles was uiterst smaakvol.
De inrichting is oud, bijna koloniaal, wat juist bij een Indonesisch restaurant hoort. Maakt het juist leuk. Zeker aan het verder zo gelikte Rembrandtplein. Aanrader!

PS. Jammer dat juist de buitenlandse gasten hier minder oordelen. Ik denk dat je Indonesisch of Nederlands moet zijn om deze keuken te kennen en te begrijpen.
Andrisa_denhartog .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Een gastvrij welkom geheten! Wat een super vriendelijke mensen..
En we hadden een rijsttafel gekozen, die geweldig heerlijk was!
Het restaurant heeft een wat oude, maar authentieke uitstraling.
Fijne bediening, kortom een echte aanrader, om een geslaagde avond met elkaar te hebben.
RonnVanEtten .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2016
Genieten van kleurrijke smaken!!

Als vooraf de kreeft/krab in kokossaus. Een belevenis! Heerlijk!
Gevolgd door een rijsttafel met veel mooie en heerlijke gerechten.
Aparte sate's, waaronder een lams-sate, die weg smolt in de mond.
Een geweldige Babi Ketjap, heerlijk rundgerecht en een overheerlijk kipgerecht.
Leuke gevarieerde bijgerechten die stuk voor stuk ook erg smaakvol waren.
Zo genoeg qua hoeveelheid, dat een desert er niet meer in zet. Een volgende keer waarschijnlijk.

Kortom, een belevenis, voor herhaling zeker vatbaar!
Maureene .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
Het eten bij Indrapura was fantastisch!
Heerlijke Indische gerechten. Geweldige bediening ook.
Elk gerecht van de uitgebreide rijsttafel dat geserveerd werd was ontzettend lekker.
Met als klap op de vuurpijl de kreeft vooraf, in een overheerlijk kokossausje.
Een aanrader!
Trees T.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Eten was flauw (soto ayam, groenten en vis) en werd lauw geserveerd dus viel tegen.
Saté en spareribs waren wel smaakvol.
Lotte V.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
We vierden het 55 jarig huwelijk van mijn ouders met kinderen en echtgenoten. Er werd wel even naar de reden van viering gevraagd maar verder niet gefeliciteerd of anderszins iets speciaals. Ik had het bij de reservering wel doorgegeven. Het eten was heel lekker en genoeg met twee ouderen die heel weinig eten. We kregen voor iedere bediening een andere man en dat werkte een beetje verwarrend vooral voor de oudjes. Piano man was leuk. AL met al geslaagd maar let op de extra puntjes op de i's.
Wveekh .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Was gezellig en lekker! Sommige gerechten waren nog te lauw.mocht wel warmer. De bediening was accuraat en voorkomend. Ondanks de drukte waren de gerechten snel op tafel.
Cedricktilma .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Overheerlijk. Ik woon nabij Brussel en kom hier graag eten. De rijsttafel was weer fantastisch en voortreffelijk voorbereid. Gaan!
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Twee uur wachten op een simpele rijsttafel is onacceptabel.
Prijs kwaliteit ratio viel tegen.
Ga elders Indonesisch eten.
Zeer teleurgesteld.
Jurryana .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Top. Service perfect het eten geweldig. Een absolute aanrader ee komen zeer snel weer lekker eten. Erg gezellige sfeer en lieve bediening. Handig om misschien ouders met huilende baby's te verwijzen naar een ander restaurant dat was zeer storend.
Huib.vaniwaarden .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2016
Heerlijk gegeten met collega uit de UK. Indrapura rijsttafel! Fantastisch. Speciaal de Daging Oseng was verrukkelijk.
Een opmerking over de service: als er oponthoud in de keuken is, laat het direct weten. Wachten op het eerste gerecht duurde te lang.
Wimschuiling .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Heerlijk gegeten. Naar aanleiding van mijn verjaardag hier geboekt en een rijsttafel besteld.
Ruim voldoende eten en voor een ieder wat wils. Bediening zeer vriendelijk en correct. Aan het einde van ons diner kwamen er veel nieuwe tafels binnen, daardoor waarschijnlijk wat minder attentie, maar dat kan ik begrijpen. Al met al een absolute aanrader!
F.c.liotbacker .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
We hebben in alle opzichten een geweldige avond gehad. We werden op onze wenken bediend en alle gerechten waren uitstekend.
Januario .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Niet echt de beste rijsttafel van Amsterdam....had er meer van verwacht, bijvoorbeeld: nog nooit spruitjes gehad bij een rijsttafel, ongetewijfeld een hollandse tintje... maar toch.
Sate cabbing was wel heerlijk, en de rest hield niet over...
Dory E.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2016
Eten was goed, service zeer vriendelijk, maar op de factuur was niet rekening gehouden met 40% korting voor de rijsttafel. Wel excuses na mijn opmerking en het bedrag werd aangepast.
Was dit een foutje of probeert men uit of de rekening wellicht niet gelezen wordt?
John-d D.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2016
Druk restaurant gelegen aan Rembrandtplein. Voorzien zowel voor groepen als voor individuen; maar zeer druk. Eten niet het beste Indonesisch ooit gegeten, maar aanvaardbaar.