Indrapoera

Hoofdstraat 13 2351 AA Leiderdorp Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Indrapoera

Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Zonder reservering konden we op tweede kerstdag toch mooi terecht bij Indrapoera. De meeste mensen gingen daar voor het buffet, maar wij besloten met z'n vieren à la carte te eten. Dat bleek gelukkig geen enkel probleem. Sterker nog, we voelden ons in de watten gelegd - heerlijke voorgerechten, met zorg bereide (en goed pittige) hoofdgerechten, en het was aangenaam tafelen dankzij de hartelijke bediening. Het menu is wat je bij een traditionele Chinees kunt verwachten, maar allemaal smakelijk bereid en opgediend. Verder is het een keurig verzorgd restaurant.
Debus .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2015
We hebben hier erg lekker Kantonees eten gegeten! De bediening was heel netjes en vriendelijk en het eten smaakte ons prima. Vooral de cha-sieuw was erg lekker.
Peter-Stephanie V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
Indrapoera is normaal gesproken een redelijk tot goede chinees. Alleen bestellen van de specialiteiten van het huis tijdens een buffetavond bleek een slecht idee. Eten was niet te onderscheiden van een 13 in een dozijn chinees. Voorgerecht bestond uit gefrituurde garnaal, loempia etc. Geen echte specialiteit. Hoofdgerechten zelfde als bij het buffet.. Doorsnee dus..

Kortom... Aan te bevelen voor standaard Chinese gerechten. Blijf uit de buurt voor specialiteiten!
AsKock .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2013
Hier eerste kerstdag genoten van het kerstbuffet (incl. drank) met 9 personen. Prima! Vooraf werd aan tafel een voorgerecht en daarna soep geserveerd. Voor het voorgerecht hadden we de keus uit kip of zalm, voor de soep bestond de keus uit tomatensoep en (pittige) haaievinnensoep. Heerlijk. Beide gerechten niet te zwaar en fijn van smaak. Vervolgens gebruik gemaakt van het buffet dat bestond uit zowel traditioneel chinees eten als wok. Alles goed op smaak en vers. Het buffet werd telkens goed aangevuld. Er stonden ook enkele zoetigheden en fruit op het buffet maar daarnaast werd nog als dessert aan tafel ijs geserveerd. Service uitstekend. Bediening vriendelijk, werd regelmatig gevraagd of we wat wilden drinken (bij de prijs inbegrepen). Verder werd alles uitstekend georganiseerd. Omdat sommige gerechten aan tafel werden geserveerd en er goed was gepland, ontstond er geen lange rij voor het buffet. Verder is het een gezellig restaurant, niet massaal maar ook niet klein. Kortom, een aanrader!