Indrapoera

Langestraat 101 9671 PE Winschoten Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Indrapoera

JolanZ .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
De nieuwe formule sloeg bij ons erg aan. Kleine porties van allerlei gerechten kan je bestellen,denk aan een tapasrestaurant. Het eten was heerlijk en de porties perfect van formaat. Vriendelijke bediening die ook suggesties deed. Fijne ontspannen avond met lekker eten.
Sophiejanna .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
overheerlijke avond gehad. de bedoeling was wokken, echter was er net verbouwd en werd er een nieuw (all in) concept gevoerd. een tapas achtige formule. erg leuk bedacht. de mogelijkheid om achter elkaar aan meerdere gerechtjes te kunnen proeven. er waren nog wat opstart "schoonheids foutjes" te ontdekken. er werd door de gastheer wel keurig uitgelegd dat ze in de opstart fase zaten. Heerlijke gerechtjes geproefd met onder andere: coquille uit de oven in schelp, peking eend, dimsum, gyoza. gevolgd door de volgende rondes met zalmfilet, grote garnalen op thaise wijze, rundvlees met zwarte bonen saus. aansluitend kun je zelf nog het dessert ophalen bij het buffet. een leuk concept waarbij je niet steeds van tafel hoeft te lopen. voor ons zeker nog weer voor herhaling vatbaar.
Fijnproever1212 .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2015
Leuk om te wokken met een groep! Heerlijk eten en sauzen worden vers klaargemaakt, ipv kant en klare sauzen. Eten smaakt daardoor heerlijk en veel variatie! Vriendelijk personeel en dit maakt wokken net iets knusser en gezelliger. Beste Chinees van de stad en staat het ook bekend om. Hoor veel goeie verhalen van bekenden in Winschoten en omstreken. Dikke aanrader! Tip is om te reserveren van te voren, afgelopen keren was het redelijk druk.
Peterpinguin .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2014
Het eten was gewoon erg slecht. Veel te zout (en de sushi veel te zoet). Wokmogelijkheden zijn erg beperkt en dat niet alleen omdat we vegetariër zijn (waarvoor al helemaal geen wok mogelijk en a la carte slechts 2 gerechten).
Hiernaast waren de wachttijden buitengewoon lang, zowel bij het wokken als a la carte.
Afrader!
PWMZ .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2014
Regelmatig brengen we een bezoek aan Indrapoera en gaan dan voor het wok/teppanyakinbuffet. Je kunt starten met soep en broodjes en/of diverse salades en/of sushi. Er is vervolgens een ruim warm en koudbuffet (waar diverse gerechten zijn te proberen) en je kunt vlees/vis laten grillen of wokken. Prima kwaliteit. Toetjesbuffet met veel variatie; ijs, vers fruit, minigebakjes of chocolade etc. Vooral als je met een groep gaat eten een aanrader!
Doreendesi .
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2014
Je kan hier heerlijk wokken. De kwaliteit is erg goed, je kan verschillende gerechten laten klaarmaken. Heb je speciale wensen dan doen ze echt niet moeilijk. Gemoedelijke sfeer.
ChrisHoudtVanEten .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2014
Wat mij betreft de beste Chinees.
Het eten smaakt altijd goed en vers. Erg vriendelijke mensen overigens!
Qua prijs wel erg aan de hoge kant. Andere redelijk goede Chinese restaurants bieden ook prima eten voor een betere prijs. Kwaliteit is hier wel iets hoger! In Veendam zit bijv. een Chinees welke snel 25% onder de prijs zit en ook erg lekker eten heeft!

Qua decor, volgens mij is het al zo lang ik hier kom hetzelfde, das een jaar of 25.
Beetje opfrissen kan geen kwaad. Het wokken heb ik nooit gedaan hier, hoor er wel goede berichten over, maar als ik wil wokken ga ik liever naar Groningen.
Verder geen aanmerkingen.
Astrid W.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2012
Het is eten is over het algemeen goed tot uitstekend. De bediening is vriendelijk. Wij komen regelmatig in dit restaurant (gemiddeld 4 keer per maand) 1x een klacht gehad die goed is opgenomen en keurig is opgelost. De smaak is vrij pittig, daar moet je uiteraard wel van houden maar wij houden nu eenmaal wel van smaakvol eten.