Indrapoera

Hyacintenstraat 14B 1131 HW Volendam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Indrapoera

SimonVBeek .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
Het eten was verukkelijk!
De loempia's waren het hoogtepunt. Gisteren ben ik met mijn familie naar het restaurant gegaan. We zochten een eetgelegenheid om onze wensen te vervullen. Ik ben meer dan tevreden. Ga zo door Indrapoera!
Hans .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2016
Onwelkom gevoel. Leeg restaurant, maar werd gevraagd niet bij het raam te gaan zitten. Wilde graag alleen een loempia. Een kaart om de soorten loempia's te zien kreeg ik niet. Uiteindelijk kip loempia besteld. Prijs/kwaliteit schandalig. Een loempia waar slechts een paar kleine stukjes ei in zaten en geen kip. Afhalen 3,80 in restaurant bleek hij bij reclamatie over de hoge prijs (6,50) niet op de kaart te staan. Een belachelijk verschil voor een rol taugé. Mij zien ze daar nooit meer terug.
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2015
Hier eten gehaald voor 14 personen , en dat is goed bevallen zowel indisch als het chinees was goed van smaak. we hadden 9 verschillende gerechten en deze waren allemaal dik in orde en goed van smaak elk gerecht was verschillend van smaak wat helaas niet altijd het geval is . bij een volgend bezoek in volendam zeker weer een bezoekje waard
Sasaas .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2013
Afgelopen vrijdag op uitnodiging van een klant hier gegeten. Met Chinees eten vind ik het altijd lastig omdat elk restaurant hetzelfde gerecht zo anders kan serveren. Heb mezelf hier volledig laten verrassen en ik verrast was ik zeker! Wat een goede smaak en lekker vers allemaal! Van de kip in soort van kerriesaus tot de foe jong hai (of hoe het ook ook schrijft) het was allemaal zeer smaakvol en niet te vet. Bediening zeer vriendelijk en spraken nog goed Nederlands ook
S0njaa .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2012
Het eten bij indrapoera is altijd goed (zowel afhaal als restaurant). Gastheren en dames zijn echt chinees, waardoor de communicatie soms wat moeizaam verloopt, maar uiteindelijk komt het altijd wel goed. Het buffet is ook geweldig!