Indonesisch Restaurant Toko Frederik

Frederikstraat 231 2514 LC Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Indonesisch Restaurant Toko Frederik

Indonesisch in een Westerse sfeer

In dit restaurant krijg je geen vijfsterrenmaaltijd voorgeschoteld, de bediening zal niet voor je buigen en misschien moet je even op een tafeltje wachten als het druk is. Wat Toko Frederik zo bijzonder maakt, zijn de eerlijke Indonesische gerechten tegen een betaalbare prijs. In de gezellige Frederikstraat, waar dit restaurant gevestigd is, eet je heerlijke rechttoe-rechtaan maaltijden en zorgt de gastvrije bediening dat je je helemaal thuis voelt.

Meer informatie over restaurant Indonesisch Restaurant Toko Frederik

Met tram 9 stapt u uit aan de dr. Kuyperstraat. In 4 minuten loopt u via de dr. Kuyperstraat naar de Frederikstraat.
  • : Parkeren voor de deur is mogelijk voor 1,70. U kunt na 17.00 op 300 meter afstand, gratis parkeren in de Surinamestraat.

Maandag t/m Vrijdag 12:00 - 21:00
Zaterdag en Zondag 16:00 - 21:00

Jouw recensie over het restaurant Indonesisch Restaurant Toko Frederik

Andy V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Ik heb vanavond heerlijk gegeten. De bedienng was vriendelijk en behulpzaam.. ik zal nog vaak terugkomen!
jeffryklaver .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Wij zijn hier eerder geweest. Erg lekker gegeten. Genoten van de goede sfeer. Rijsttafel Frederik was goed van smaak.
Conny N.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Wij hebben beiden "Indische monden".Goede smaken; wij kozen voor "pittig" : het was zeker niet echt pittig, maar voor Hollandse monden misschien wel.
Wij adviseren toch ook wel een à la carte kaart er bij te maken, wij stellen liever onze eigen gerechtencombinatie samen. Maar we hebben lekker gegeten, in een rustige sfeer, eindelijk een restaurant zonder overheersende muziek, attente bediening en heerlijke bieren.,we komen terug.
bertenschot .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Uitstekend uitgebreid geluncht. Goed uitgebalanceerde rijsttafel, met op ons verzoek louter vegetarische gerechten. Daar is de Indonesische keuken zeer geschikt voor. Goede Zuid Afrikaanse wijn bij gedronken.
vvanbronkhorst .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Smaakvolle rijsttafel met veel verschillende smaakjes, geuren en kleuren. Bijzonder vond ik de vele biersoorten waar je uit kon kiezen. Lekkere spekkoek met goede koffie achteraf. Bedienend personeel was erg vriendelijk!
Diana A.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Heerlijk gegeten en prettige bediening. Omdat onze gereserveerde tafel nog niet klaar was werd ons een drankje aangeboden tijdens het wachten. Prima!
C.C.M. G.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Heb lekker gegeten. je merkt toch wel dat het eten uit de toko/ afhaal komt. Verschil in versheid. Inrichting nodigt niet uit voor een gezellig etentje. Prima bediening
marcel W.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
kom regelmatig bij frederik. altijd vriendelijke bediening en heerlijk eten. de porties zijn behoorlijk groot en voor een 3-gangen betaal je €25,- .
Jordi070 .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
met een groep hier gegeten. hadden een rijsttafel frederik besteld. het eten was goed. de service alleen wat minder. steeds gedoe rondom de bestellingen. dat was jammer.
Ellen L. Z.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Heerlijk authentiek Indisch gegeten voor heel redelijke prijs; alles kakelvers en vega even prima als "met vlees".
Flinke porties, goed opgediend, heel vriendelijke bediening, aanrader!
A.M. V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Waren hier met AH lunch actie. Heerlijk., authentiek Indonesisch gegeten. Veel aandacht voor de klant. Snelle service. Spijtig dat je de gerechten niet zelf kon kiezen.
Fabian G.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Heerlijk gegeten, 1 van se beste indo's in Den Haag. Top service, betaalbaar en een goede sfeer.

Parkeren is makkelijk en goedkoop.
BOBERTSIDERIUS .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Complimenten voor het eten, de service en de ambiance. Ik ben wat verwend met mijn Indische schoonfamilie, maar dit is toch ook wel erg goed! De prijs was prima. Parkeren kon voor de deur.
BOBERTSIDERIUS .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Na lange tijd weer in het Haagse, en weer eens naar dit restaurant. Het is er nog steeds erg goed! En dat zegt wel wat, want ik ben verwend met mijn Indische schoonmoeder. Nog steeds dezelfde mensen in de bediening. Nog steeds dezelfde sfeer. Complimenten!
John L.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Het Indonesisch eten is nog steeds van een erg goede kwaliteit, tegen een zeer redelijke prijs. Wij aten rijsttafel Frederik met hele lekkere daging belado en hadden extra gevraagd om lekkere nasi kuning. De medewerkers zijn vriendelijk, maar zijn nog niet helemaal goed ingewerkt, zo lijkt het. Lopen voorbij zonder op de tafels te kijken. De ambiance prettig. De koffie met spekkoek is uitstekend.
wildefr .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Afgesproken om 17.30 uur,drankje,om 18.00 uur kwam de vraag of we nog iets wilde drinken,na ons voorgerecht heb ik geantwoord.toen we binnen kwamen was er nog 1 tafel bezet met 2 mensen,waarom is het zo moeilijk om te zorgen dat de gasten te eten krijgen, 18.15 uur voorgerecht eindelijk,om 18.45 uur ben ik naar het personeel gelopen om te vragen wanneer we ons hoofgerecht zouden krijgen,het antwoord was,we hebben het druk,ik heb gezegd,ik geef jullie nog 15 minuten om te zorgen dat wij ons hoofdgerecht krijgen anders gaan we weg,we kregen een drankje aangeboden.het is gelukt,onze rijsttafel bestond uit 10 gerechtjes waarvan 8 met boontjes,alles smaakte hetzelfde.als nagerecht koffie met spekkoek,dat hebben we afgeslagen,we waren het zo zat,we zijn weggegaan,we hebben na het betalen van de rekening spekkoek meegekregen.JAMMER,geen volgende keer!!!!!!!
Leonard V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Gezellig druk ,zelfs veel kleine kinderen zonder overlast!
annanalicke .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Rijsttafel Toko Frederik is erg goed. Lekker vlees en groenten. Spekkoek was zalig. Prima bediening. Gezellig en keurig interieur. Sfeervol. Prima.
Natalie R.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Heerlijk en gezellig gegeten. Ouderwets goed in een eigentijdse setting. Leuke bediening. We gaan deze week meteen wéér!....
Wouter C.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Het was weer dik voor elkaar, zoals altijd. Vriendelijke bediening, nog niet erg ingewerkt. Rijsttafel beveel ik aan.
Neem in aanmerking dat het een Toko is.