Indonesisch Restaurant Toko Frederik

Frederikstraat 231 2514 LC Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Indonesisch Restaurant Toko Frederik

Indonesisch in een Westerse sfeer

In dit restaurant krijg je geen vijfsterrenmaaltijd voorgeschoteld, de bediening zal niet voor je buigen en misschien moet je even op een tafeltje wachten als het druk is. Wat Toko Frederik zo bijzonder maakt, zijn de eerlijke Indonesische gerechten tegen een betaalbare prijs. In de gezellige Frederikstraat, waar dit restaurant gevestigd is, eet je heerlijke rechttoe-rechtaan maaltijden en zorgt de gastvrije bediening dat je je helemaal thuis voelt.

Meer informatie over restaurant Indonesisch Restaurant Toko Frederik

Met tram 9 stapt u uit aan de dr. Kuyperstraat. In 4 minuten loopt u via de dr. Kuyperstraat naar de Frederikstraat.
  • : Parkeren voor de deur is mogelijk voor 1,70. U kunt na 17.00 op 300 meter afstand, gratis parkeren in de Surinamestraat.

Maandag t/m Vrijdag 12:00 - 21:00
Zaterdag en Zondag 16:00 - 21:00

Jouw recensie over het restaurant Indonesisch Restaurant Toko Frederik

Chiejoung P.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Heerlijk gegeten en de porties zijn genoeg. De saté schotel medium is een aanrader en de pangsit ook.
MarciaDeJong .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Eens per jaar gaan we met de hele familie Indonesisch eten. Dit keer bij Toko Frederik. We hebben een erg lekker Indonesisch buffet gegeten. Wat ook erg leuk was, was de gezellige aparte ruimte aan de zijkant van het restaurant. Het zou zo maar eens kunnen dat we hier vaker heen gaan.
Giel O.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Niet duur en het menu is véél eten. Het is lekker, maar niet uitzonderlijk. Met name de vleesgerechten waren een tikkeltje droog. Daar staat tegenover dat het een erg gezellige, fijn aangekleed restaurant is, waar je rustig en niet gehaast kunt eten.
De speciaalbierkaart is zeer origineel, compact doch uitstekend.
Aranka R.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Er zitten veel Indonesische restaurants in Den Haag, maar sinds gisteren vind ik Toko Frederik echt de beste. We hebben een heerlijke rijsttafel op. Vooral de smoor en het varkensvlees was echt heerlijk. Spekkoek werkelijk fantastisch, nog nooit zo lekker smeuig gehad. De bediening is heel vriendelijk, eten komt lekker snel en prijs/kwaliteit verhouding is goed. Enige jammere was dat de yums korting niet werd toegekend zonder dat ik erom moest vragen. Wel heel raar want ik werd die middag nog gebeld door het restaurant wat die korting inhoudt. Dit moet door Iens en/of door de restaurants wel beter geregeld worden.
Gert E.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
goede kwaliteit, zeer goede prijs-lwaliteitsverhouding / zeer prettige bediening, leuke sfeer.
robgesink .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Gezellig gegeten. Mijn Indische schoonmoeder geniet er altijd van om weer eens Indisch te uit eten te gaan. Tempo doeloe. De meisjes die hier bedienen zijn altijd vriendelijk.
monica-reif .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Genoten! Smakelijke Indonesische gerechten, mooi tafeltje aan het raam, zachte jazzy music. De bediening had iets attenter gemogen, iets vaker langs komen was prettiger. Had gekund, was niet zo druk. Vriendelijkheid was verder prima. Frederikstraat is gezelliger dan vroeger. Meer horeca tegenwoordig. Prijs/kwaliteit was hardstikke goed.
julia C.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
prima restaurant waar indonesische keuken tot zijn recht komt. Hele vriendelijke bediening. Inrichting erg stijlvol.
Kortom om nog eens terug te keren.
ivantiele .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Gezellig straatje is de Frederikstraat. We waren op zoek naar een eettafel. Helaas zijn zijn we daar niet in geslaagd. Wel in het eten van een smakelijke, goed verzorgde lunch. Fijne rustige atmosfeer vonden wij.
LoesVanGaal .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Feestelijk gegeten tijdens onze jaarlijkse zussenavond. We namen een uitgebreide rijsttafel met velerlei gerechten, waaronder pittige garnaaltjes, meerdere rundvleesgerechten, heerlijke tofugerechten en velerlei groentegerechten. De witte wijn (uit Zuid-Afrika meen ik) is erg goed uitgezocht voor deze gerechten. Verder is het er, ondanks dat het druk was, prima qua geluid. We konden heerlijk bijpraten en daar was het ons ook om te doen. Voor herhaling vatbaar. Parkeren kon voor de deur!
HEHM van t V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Lekker maar niet echt authentiek. Alle snaken waren wat vlak. De sambal maakte dat wel goed. Eigenlijk teleurstellend na de reviews en de verwachtingen die wij hadden. Dus niet slecht,niet goed. Zeker w aa te raden om een keer te proberen als je niet echt bekend bent met de Indonesische keuken.
Paul W.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Geweldig mooi authentiek Indonesisch restaurant. Moesten even wennen aan onze Groningse bier drink tempo. Eten was voortreffelijk.
rob S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Na zeker 20 jaar weer bij toko Frederik gegeten, met de AH actie, we hebben heerlijk gegeten, een zeer gevarieerd menu, 3-gangen met als hoofdgerecht diverse vlees en groente gerechten plus garnituur als kroepoek en atjar.
Vroegah werkte ik vlak om de hoek, vrijdags trakteerden we ons zelf dan op een heerlijk gerechtje van toko Frederik, nieuwe eigenaar sinds 3 jaar, maar kwaliteit en smaak zijn authentiek gebleven.
Echt niets op aan te merken, zalig en meer dan voldoende.
De spekkoek kregen we netjes verpakt mee naar huis.
Vriendelijke en goedlachse bediening, enthousiaste mensen.
Ik kan alleen maar zeggen, mensen ga eten bij toko Frederik, zoveel echte Indonesische restaurants zijn er niet meer in Den Haag, en dit soort restaurants horen in Den Haag nu maar vooral in de toekomst, de bakermat van de Indonesische keuken lag immers in Den Haag, het is erfgoed zogezegd.
WimStal S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
De kwaliteit van het eten is redelijk tot goed. In de rendang proefde ik geen kokos, de pangsit was deze keer in verse olie gebakken. Men is erg voorzichtig met het bijvoegen van sambal zodat "pikant" nauwelijks of niet pikant te noemen is. We kregen wel lekker veel sambal apart erbij.
De saté is echt gegrild en niet gekookt zoals bij de Chinees. Lekker!
De bediening is erg vriendelijk.
We zijn hier al voor de vijfde keer gekomen en dat zegt toch wel iets.
Gabor Z.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Vriendelijke bediening, goed eten
patricia.vanderzande .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Met partner heerlijk gegeten en zeer vriendelijk personeel. Na afgerekend te hebben met royale fooi gingen wij zeer tevreden naar huis. De volgende ochtend de kassabon gecontroleerd toen bleek dat er 2 consumpties waren gerekend die wij niet hebben genuttigd. Na telefonisch contact is het bedrag direct geretourneerd. Het is echt een aanrader helemaal niets op aan te merken en een genot om er te eten want tja daar gaat het natuurlijk om.
Patricia & Jan
Denise08 .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Het Indisch interieur straalt heel wat sfeer uit terwijl je dat van de buitenkant niet zo snel zou zien. Als voorgerecht hadden wij de vegetarische loempia en deze viel zeker in de smaak. Als hoofdgerecht hadden wij de rijsttafel Frederik en deze was aangepast naar onze wensen van alleen vegetarische en kipgerechten. De gerechten waren heerlijk en zeker ook voldoende voor 2 personen. We hadden eigenlijk geen ruimte meer voor een stuk spekkoek en toen stelde de ober voor om deze mee te nemen in een doosje. Wij komen graag terug!
ronaldfoort .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
De eerste keer dat ik hier was, zo'n anderhalf jaar terug, was ik verbaasd. De naam doet vermoeden dat het een Toko is, zo'n klein afhaalzaakje, maar het tegendeel is waar. Een groot restaurant. Met daarnaast ook een afhaalcounter. Alles is verder goed. Service, smaak, hoeveelheid, sfeer. ..
janlemain .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Toko Frederik blijft onverminderd topkwaliteit leveren voor een zeer schappelijke prijs. Ons viel bij de rijsttafel vooral de prima kwaliteit van de groenteschotels op. Ook de bijzonder vriendelijke gastheer is ons opgevallen, mede vanwege zijn improvisaties zonder extra toeslag te berekenen. Er werd een heerlijke huiswijn geschonken.
Wij zullen hier zeker terugkeren, ook wanneer de AH-actie ten einde is.
Hendrik D.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Ongedwongen sfeertje. We aten een gevarieerde rijsttafel Frederik. Daging Belado was erg smakelijk. Lekker biertje, hadden ze, Neubourg (?) uit een prachtig blauw flesje.