Indonesisch Restaurant Toko Frederik

Frederikstraat 225 2514 LC Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Indonesisch Restaurant Toko Frederik

Indonesisch in een Westerse sfeer

In dit restaurant krijg je geen vijfsterrenmaaltijd voorgeschoteld, de bediening zal niet voor je buigen en misschien moet je even op een tafeltje wachten als het druk is. Wat Toko Frederik zo bijzonder maakt, zijn de eerlijke Indonesische gerechten tegen een betaalbare prijs. In de gezellige Frederikstraat, waar dit restaurant gevestigd is, eet je heerlijke rechttoe-rechtaan maaltijden en zorgt de gastvrije bediening dat je je helemaal thuis voelt.

Meer informatie over restaurant Indonesisch Restaurant Toko Frederik

Met tram 9 stapt u uit aan de dr. Kuyperstraat. In 4 minuten loopt u via de dr. Kuyperstraat naar de Frederikstraat.
  • : Parkeren voor de deur is mogelijk voor 1,70. U kunt na 17.00 op 300 meter afstand, gratis parkeren in de Surinamestraat.

Keuken: maandag t/m zaterdag 12:00 - 21.00
Keuken: zondag 16:00 - 21:00

Jouw recensie over het restaurant Indonesisch Restaurant Toko Frederik

Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Heerlijk gegeten op 27 december, smaken zijn zeer goed, lekkerder dan elders in Den Haag. Vond de temperatuur in het restaurant wat fris, maar deed niet onder aan de lekkere gerechten. Spekkoek toe, ook erg lekker. Had spijt dat ik niet extra heb meegenomen voor thuis. Bediening was heel vriendelijk en goed. Wij komen nog zeker terug en/of komen eten halen in de toko!
Felix W.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
super aardige vriendelijke bediening
korte wachttijd...was er ook vroeg
prima rijsttafel...goede porties
AlitadeR .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2018
Hele fijne '3e kerstdag' hier in hun private diningruimte gevierd met mijn familie. Uitstekende gerechten. Vriendelijke bediening. Gezellige plek waar we ons thuis voelen.
Mareli H.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Het was een gezellige avond, Het eten was wat minder lekker dan we gewend waren, maar prima te doen.
Harald F.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Helaas een matige ervaring, bediening was matig en het eten ook en de prijs was te hoog. Daarnaast lang moeten wachten op borden en bestek, ook om dessert moesten we vragen .
Hans Van L.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
Blijft heerlijk Indonesisch eten. Wij komen hier al heel lang en zijn nog nooit teleurgesteld.
Nona H.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
Heerlijk gegeten van uitgebreide rijsttafel met extra saté kambing en nasi kuning. Absoluut voor herhaling vatbaar. Vriendelijke bediening, maar we zijn een tikkeltje bevooroordeeld, want onze dochter werkt er in de bediening :)
Tanja S.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2018
Heerlijk gegeten! Prima kwaliteit Indonesisch eten!
Ben O.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2018
Modern restaurant met vriendelijke bediening. Menukaart met ruime keus. De uitgebreide rijsttafel was heerlijk en genoeg voor grote eters.
Marcel S.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Eerlijk, lekker Indonesisch eten. Een mooie rijsttafel tegen redelijke prijs, wel voor 20.30 bestellen want anders loop je het risico geen rijsttafel meer te kunnen bestellen. Vriendelijke bediening. Ligging prima. Een aanrader!
Henk P.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Heerlijk gegeten de rijsttafel was super. Leuk en behulpzaam personeel, goed prijs/kwaliteitsverhouding komen zeker terug.
Aad Z.
Eten was heerlijk .
Anet M.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Heerlijk gegeten voor een normale prijs.
Sandra L.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
zeer aan te beleven, menu is voldoende keus, kleine maag dan is basis menu voldoende, je eet met veel smaak de koffie na is ook 1 met smaak, lekker voldoende als nagerecht.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2018
Gereserveerd met 2.000 yums - reservering was niet bekend - heb een print van de reservering gegeven en was verder geen probleem. Ontvangst en bediening waren zeer vriendelijk - het eten was heerlijk.
Luka T.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Smaakvolle rijsttafel. Vriendelijk personeel. Zaak ziet er gezellig uit. Een uitgebreide ijskaart zou voor ons leuk zijn geweest, want we hadden 2 kindjes bij ons. Verder alles prima!
Marrit R.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Heel lekker gegeten.
Sonya L.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Erg lekker gegeten. De kok maakt gebruik van verse kruiden. Op de kaart staan meerdere Aziatische biertjes. We komen hier zeker terug.
Eugene V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2018
We waren al eens meer hier geweest. Prima kwaliteit gerechten, echt de Indonesische keuken. Prettige bediening. Twee borreltjes voor€9,50 vonden we wat aan de prijs. Dit restaurant is een aanrader.
Geachte heer, hartelijk dank voor uw
complimenten voor ons eten en de bediening.
Onze likeuren en borreltjes zijn van Haagse
distilleerderij Van Kleef en daarom met 2,75€
iets duurder. Maar geen 4,75€. Als u weer komt
dan krijgt u het teveel betaalde retour.
Hartelijke groet,
Elly, eigenaresse Restaurant Toko Frederik