Indonesisch Restaurant Toko Frederik

Frederikstraat 231 2514 LC Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Indonesisch Restaurant Toko Frederik

Indonesisch in een Westerse sfeer

In dit restaurant krijg je geen vijfsterrenmaaltijd voorgeschoteld, de bediening zal niet voor je buigen en misschien moet je even op een tafeltje wachten als het druk is. Wat Toko Frederik zo bijzonder maakt, zijn de eerlijke Indonesische gerechten tegen een betaalbare prijs. In de gezellige Frederikstraat, waar dit restaurant gevestigd is, eet je heerlijke rechttoe-rechtaan maaltijden en zorgt de gastvrije bediening dat je je helemaal thuis voelt.

Meer informatie over restaurant Indonesisch Restaurant Toko Frederik

Met tram 9 stapt u uit aan de dr. Kuyperstraat. In 4 minuten loopt u via de dr. Kuyperstraat naar de Frederikstraat.
  • : Parkeren voor de deur is mogelijk voor 1,70. U kunt na 17.00 op 300 meter afstand, gratis parkeren in de Surinamestraat.

Maandag t/m Vrijdag 12:00 - 21:00
Zaterdag en Zondag 16:00 - 21:00

Jouw recensie over het restaurant Indonesisch Restaurant Toko Frederik

marcel V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
het eten was erg goed en lekker
Myriam G.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Lekker Indonesisch eten, snel eten op tafel.
H. K.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Lekker gegeten
Erwin V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2018
Als je in Indonesië geboren bent en je oma indertijd heerlijke Javaanse gerechten bereidde, dan is de smaak van de gerechten van restaurant toko Frederik gelijk aan de smaak die ik mij herinner, want de kok komt uit midden Java. Heerlijk, heerlijk, heerlijk. Heb in Nederland nog zelden zo'n lekkere tjendol gedronken. En de prijs/kwaliteit is ook prima in orde. Dit Indonesisch restaurant in Den Haag is een aanrader.
Adadya L.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Het eten was vers en knapperig en verder heerlijk gekruid, de bediening gaf duidelijke uitleg over de gerechten en de sfeer was rustig en prettig!
reinykanters .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
Verjaardag van onze oudste dochter hier gisteravond gevierd. Gezellige avond gehad. We hebber er goed gegeten. Vriendelijke bediening.
Boudewijn H.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
Goede Indonesische rijsttafels gegeten. Voor 2 heren 'normaal', voor 2 dames vegetarisch. Smaakte prima! Als nagerecht een tjendol gegeten (koud drankje met kokos), erg lekker.
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
De volwassenen hebben lekker gegeten met de juiste prijs/kwaliteit verhouding. Onze kinderen hadden de sateschotel .Sate was heerlijk maar sate wordt opgediend op een bol rijst die overgoten is met pindasaus.Zo staat de rijst na een paar hapjes wel tegen. Er wordt geen groente bij de sate schotel geserveerd. Maar we komen zeker weer terug voor de rendang!
Lefra R.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
De perfecte Indische smaakbeleving!
ingriddavids .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Hele fijne plek om te genieten van Indonesisch eten. Lieve, goede, attente bediening. Meestal kom ik hier afhalen. Maar als ik bezoek heb, dan ga ik hier gezellig eten.
lisanplanetnl V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
We hebben hier met vrienden gegeten. Een vegetarische en een vlees rijsttafel. Gemengd pittig en mild. Alleen was er weinig aandacht voor het opnieuw aanbieden van een drankje als onze glazen leeg waren. We komen zeker terug.
Tim O.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Goed Indonesisch eten. Mooiere inrichting dan de gemiddelde toko waardoor je er ook echt uit eten kunt gaan.
Paul B.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Erg lekker en sfeervol onze kerstmaaltijd hier gegeten. De zaak is sterk in zijn voordeel veranderd ten opzicht van enkel jaren geleden. Het is was toen ook al lekker, maar nu ziet het er sfeervolller uit. Niet pretenieus, maar gezellig.
Marleen D.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Heerlijk gegeten leuke plek aan het raam prima service
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Genoten. Veelzijdige smaken. superzachte sate. Rendang heerlijk. Spekkoek: mmmm!
Uitermate vriendelijke bediening. We komen zeker terug.
PeggyJati .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Erg lekkere Indonesische rijsttafel met mooie keuze aan speciaalbier en wijn voor een betaalbare prijs. De ambiance is prettig. De bediening is vriendelijk. Parkeergelegenheid dichtbij.
Anneke G.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Vriendelijke bediening. Lekker eten en drinken. Randvoorwaarden voor een plezierige avond.
marjo V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Fijn en lekker gegeten, bediening was niet heel goed.
Chiejoung P.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Heerlijk gegeten en de porties zijn genoeg. De saté schotel medium is een aanrader en de pangsit ook.
MarciaDeJong .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Eens per jaar gaan we met de hele familie Indonesisch eten. Dit keer bij Toko Frederik. We hebben een erg lekker Indonesisch buffet gegeten. Wat ook erg leuk was, was de gezellige aparte ruimte aan de zijkant van het restaurant. Het zou zo maar eens kunnen dat we hier vaker heen gaan.