Indonesisch Restaurant Toko Frederik

Frederikstraat 231 2514 LC Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Indonesisch Restaurant Toko Frederik

Indonesisch in een Westerse sfeer

In dit restaurant krijg je geen vijfsterrenmaaltijd voorgeschoteld, de bediening zal niet voor je buigen en misschien moet je even op een tafeltje wachten als het druk is. Wat Toko Frederik zo bijzonder maakt, zijn de eerlijke Indonesische gerechten tegen een betaalbare prijs. In de gezellige Frederikstraat, waar dit restaurant gevestigd is, eet je heerlijke rechttoe-rechtaan maaltijden en zorgt de gastvrije bediening dat je je helemaal thuis voelt.

Meer informatie over restaurant Indonesisch Restaurant Toko Frederik

Met tram 9 stapt u uit aan de dr. Kuyperstraat. In 4 minuten loopt u via de dr. Kuyperstraat naar de Frederikstraat.
  • : Parkeren voor de deur is mogelijk voor 1,70. U kunt na 17.00 op 300 meter afstand, gratis parkeren in de Surinamestraat.

Maandag t/m Vrijdag 12:00 - 21:00
Zaterdag en Zondag 16:00 - 21:00

bertsanders .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Uitstekende paasbrunch genoten. Heerlijke diep gekruide vleesgerechten. Vriendelijk bediend door een Indonesische dame die er al 30 jaar werkt. Tempo doeloe!. Twee pasteitjes meegenomen voor thuis.
Astrid T.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Lekker gegeten. Vriendelijke bediening. Door de snelle bediening zijn we maar 45 minuten in het restaurant geweest. Minpunt; de gerechten waren maar net warm waardoor je bewust wordt dat alles snel wordt opgewarmd.
Alleen de rijst was goed warm.
Jan Willem V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Zoals vanouds (kom hier al jaren). Heerlijk gegeten (soto+rijsttafel). Prima, correcte en vlotte bedeining. Rustig restaurant. Fijn dat dit gewoon zo is gebleven. Houden zo!
Croque-Madame .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
We zijn al vaker in Toko Frederik geweest. Maar het bevalt ons altijd erg goed. Bij een bezoek aan Den Haag, hoort Toko Frederik er voor ons echt bij.
We worden altijd hartelijk ontvangen door het personeel en daarna vriendelijk geadviseerd in onze keuze.
Dit keer wat vrienden meegenomen die er nog nooit waren geweest, en ook zij waren blij verrast.
Vooraf nam ik een soto, deze is altijd heerlijk gevuld. En daarna gezamenlijk een uitgebreide rijsttafel.
Een van mijn favorieten is de Sate Kambing en als toetje uiteraard Tjendol.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Authentieke Indonesische gerechten, zoals mijn Indonesische schoonmoeder die vroeger ook maakte. Ook de sfeer, inrichting en gastvrijheid doet me denken aan vroegere tijden. En de afsluitende Indonesische koffie (ik ben de naam vergeten) was ook erg lekker. Kortom, als ik weer in Den Haag ben, ga ik zeker hier weer eten.
Anton C.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Zeer tevreden over het eten. We kozen voor de grootste rijsttafel, met garnalen en ayam cashew. Het was voortreffelijk. De bediening was uiterst vriendelijk.
Deepak M.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Ellen W.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Eindelijk een recensie... Want ik ben inmiddels al tientallen keren bij Toko Frederik geweest.TF schrijf ik dan in mijn agenda. Even lekker eten, even aardige mensen om mij heen. Voor mij is TF een beetje mijn 'huiskamer' geworden, waar ik even van de wereld ben.
arianesnijders .
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
We hebben werkelijk voortreffelijk gegeten! Zeer goede gevarieerde rijsttafel frederik besar.
Lieve bediening. Leuke sfeer.
Otto R.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
prettige ontvangst ,heerlijk en royaal voldoende gerechten.Hebben een zeer geslaagde avond gehad.Voldoende en attente aandacht.Verrassend voorgerecht ,hadden dit zelf niet zomaar gekozen,maar was heerlijk .TOP
diederikwijnmalen .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Met een boekje AH zegels op zak voor het eerst bij Toko Frederik geweest. Het bleek een afhaalrestaurant met ruimte voor een echt restaurantdeel. De sfeer was warm-gezellig, maar deed toch wel wat oubollig-gedateerd aan. Het personeel was allervriendelijkst maar kan qua professionaliteit wel een niveau hoger (beginnen met bestelprocedure terwijl we de jassen nog aan hadden, lepels en sambal vergeten te brengen, …). Op ons verzoek werden de gerechten toegelicht (zou eigenlijk spontaan moeten gebeuren…). De wachttijd was acceptabel. We bestelden het uitgebreide rijsttafelmenu “Frederik”: lemper vooraf (rol kleefrijst met kokoscreme en gekruide kipvulling en serundeng erbij) wat best lekker was, de rijsttafel zelf met ruim voldoende verschillende gerechtjes, en twee soorten spekkoek toe waarbij we (lekkere) koffie namen. We hadden om de medium-pittige rijsttafelvariant gevraagd, wat nog niet eens zo pittig bleek en hadden dus ook best wel de echt pittige variant aangekund. Het was op zich eigenlijk allemaal wel lekker, maar niet heel uitgesproken en verschillend qua smaak; de presentatie zag er ook wat rommelig-gewoontjes uit. De rode en witte huiswijn was goed drinkbaar (Millstream, Zuid-Afrika). We waren niet veel geld kwijt, dus al met al was het best wel in orde.
Henri V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Het eten was prima niets op aan te merken. Alles smaakte heerlijk. De bediening was er volgens ons niet helemaal bij met het hoofd. Dat was eigenlijk het minpuntje. Moesten lang wachten op de lempur terwijl het toch niet zo druk was maar er werd wel excuus gemaakt hierover en kregen hiervoor de koffie van het huis. Echt wel een aanrader maar personeel mag iets professioneler zijn.
winnie V.
het was heerlijk
Maxien .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Hele gezellige ambiance.....vriendelijk en behulpzaam personeel.
Het eten was weer zeer tasty.....aangezien we kleine eters zijn hebben we een doggybag meegenomen.
Zeker een bezoek waard.....en in de zomerdag een heerlijk terras!
Maria D.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Hebben gisteren van een lekkere drie gangen lunch genotenen vriendelijke en rustige bediening en tegen een leuke prijs dankzij de. AH actie. Komen zeker terug goed aan te lopen vanaf het Centrum.
Vandermeer71 .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Beslist een aanrader! Gezellige omgeving, prettige bediening en heerlijk gegeten! Na 17 uur gratis parkeren op Nassauplein.
Anne M.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Heerlijk genoten van het eten en de sfeer. Porties waren ruim voldoende. We hadden gebruik gemaakt van de AH actie, maar komen zeker terug!
reneepovel .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Goed eten in dit restaurant. Je kunt ook afhalen en daarom zijn alle gerechten al klaar en is de wachttijd kort. We kwamen met de AH actie en kozen voor de uitgebreide rijsttafel. Die was voorzien van diverse lekkere gerechten en de hoeveelheden waren precies goed.
Het restaurant kan wel een opknapbeurtje gebruiken want o.a. het plafond bestaat nog uit hout/wol cement platen en dat is niet meer van deze tijd. Het is een aanbeveling die ik het restaurant wil doen, voor de rest niets dan lof!
Joop H.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Echt heel goed eten. Komen zeker terug. Hebben 3 gangenmenu Frederik genomen. Veel verschillende gerechten en allemaal prima kwaliteit.
Cynthia E.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
We hebben héérlijk gegeten met de ah aktie. De bediening was leuk en niet al te vlot met serveren; we hadden tenslotte de tijd.
We komen zéker nog weleens terug!