Indonesisch Restaurant Toko Frederik

Frederikstraat 225 2514 LC Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Indonesisch Restaurant Toko Frederik

Indonesisch in een Westerse sfeer

In dit restaurant krijg je geen vijfsterrenmaaltijd voorgeschoteld, de bediening zal niet voor je buigen en misschien moet je even op een tafeltje wachten als het druk is. Wat Toko Frederik zo bijzonder maakt, zijn de eerlijke Indonesische gerechten tegen een betaalbare prijs. In de gezellige Frederikstraat, waar dit restaurant gevestigd is, eet je heerlijke rechttoe-rechtaan maaltijden en zorgt de gastvrije bediening dat je je helemaal thuis voelt.

Meer informatie over restaurant Indonesisch Restaurant Toko Frederik

Met tram 9 stapt u uit aan de dr. Kuyperstraat. In 4 minuten loopt u via de dr. Kuyperstraat naar de Frederikstraat.
  • : Parkeren voor de deur is mogelijk voor 1,70. U kunt na 17.00 op 300 meter afstand, gratis parkeren in de Surinamestraat.

Keuken: maandag t/m zaterdag 12:00 - 21.00
Keuken: zondag 16:00 - 21:00

Jouw recensie over het restaurant Indonesisch Restaurant Toko Frederik

Jaap R.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
We hadden de rijsttafel Frederik. Heerlijk eten en meer dan voldoende. Bediening is snel en vriendelijk. Zeker een aanrader !
Robert N.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Heerlijke rijsttafel gehad. Gekozen voor de rijsttafel fred deluxe. Mochten met drie een tweepersoonstafel bestellen, die we niet geheel konden opeten. Aardige bediening, die heel hard hun best doen.
Fred Z.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Het eten is hier erg goed. Nu aantal keer hier geweest. Kwaliteit is constant. De rijsttafels zijn geweldig. De service is vaak goed, maar soms niet, dan zijn ze teveel 'met elkaar' bezig. De ambiance is modern en toch 'warm'. Ze hebben naast de BIntang lekkere speciale biertjes in huis. Parkeren kan tot nu altijd bij vlak voor de deur.
Jolanda D.
l
Lekker gegeten en prima sfeer, attente bediening wij gaan er zeker terug.
Inge G.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Heerlijk authentiek Javaans gegeten! Vriendelijke bediening. Echt een aanrader! Zeker saté kambing en nasi kuning proeven!
Inge G.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Een aanrader! Heerlijk authentiek Indonesisch gegeten! Vriendelijke bediening. Zeker saté kambing en nasi kuning proeven!
MAUDY070 .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Lekker nasi rames gegeten. De rendang vond ik heel erg goed. Bijzonder was ook het gemberbiertje. Bij de koffie kregen een een plakje spekkoek erbij. Bediening was prettig. Ambiance ook.
PZwiers .
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Het eten was uitstekend. Het was er goed druk. Toch werden we vrij vlot geholpen door een aantal leuke jongedames. Het tafeltje was prima, maar iets te dicht bij de deur, daardoor was het soms een beetje fris. Het eten zoals gezegd erg goed. We kregen een uitgebreide rijsttafel. Elk gerecht was smaakvol. Ruime keuze uit Aziatische biersoorten.
Benno M.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Bediening gehaast. Luistert slecht. Keuken sluit om 21 uur. Schoonmaken begint als je nog aan tafel zit. Liever afhalen en catering dan restaurant?
Jos B.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Aanbevelen waard!
Frits B.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
Echt heerlijk gegeten, en prima kwaliteit !!!!
Echt Indonesische smaken en alles heeft een eigen smaak , top!!!!!
Was erg rustig voldoende parkeermogelijkheden in de buurt
ellis M.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
De service was Top! Toen een sate te taai en niet smakelijk was, kregen we gelijk een schaal heerlijke spekkoek aangeboden. Een suggestie : wij wilden graag een pot Jasmijn thee, maar er was geen pot, dus moesten we 4 maal een glas + zakje nemen. Dit is niet 'gezellig'. Graag potten en potjes ! Dat is een goede traditie.
Rob K.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Goed eten. Vriendelijke bediening.
Gert K.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Zeer gezellig, lekker eten
Ruud P.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Heerlijk gegeten en bediening is vriendelijk en goed.
marcel V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
het eten was erg goed en lekker
Myriam G.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Lekker Indonesisch eten, snel eten op tafel.
H. K.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Lekker gegeten
Erwin V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2018
Als je in Indonesië geboren bent en je oma indertijd heerlijke Javaanse gerechten bereidde, dan is de smaak van de gerechten van restaurant toko Frederik gelijk aan de smaak die ik mij herinner, want de kok komt uit midden Java. Heerlijk, heerlijk, heerlijk. Heb in Nederland nog zelden zo'n lekkere tjendol gedronken. En de prijs/kwaliteit is ook prima in orde. Dit Indonesisch restaurant in Den Haag is een aanrader.
Adadya L.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Het eten was vers en knapperig en verder heerlijk gekruid, de bediening gaf duidelijke uitleg over de gerechten en de sfeer was rustig en prettig!