Indonesisch Restaurant Toko Frederik

Frederikstraat 225 2514 LC Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Indonesisch Restaurant Toko Frederik

Indonesisch in een Westerse sfeer

In dit restaurant krijg je geen vijfsterrenmaaltijd voorgeschoteld, de bediening zal niet voor je buigen en misschien moet je even op een tafeltje wachten als het druk is. Wat Toko Frederik zo bijzonder maakt, zijn de eerlijke Indonesische gerechten tegen een betaalbare prijs. In de gezellige Frederikstraat, waar dit restaurant gevestigd is, eet je heerlijke rechttoe-rechtaan maaltijden en zorgt de gastvrije bediening dat je je helemaal thuis voelt.

Meer informatie over restaurant Indonesisch Restaurant Toko Frederik

Met tram 9 stapt u uit aan de dr. Kuyperstraat. In 4 minuten loopt u via de dr. Kuyperstraat naar de Frederikstraat.
  • : Parkeren voor de deur is mogelijk voor 1,70. U kunt na 17.00 op 300 meter afstand, gratis parkeren in de Surinamestraat.

Keuken: maandag t/m zaterdag 12:00 - 21.00
Keuken: zondag 16:00 - 21:00

Jouw recensie over het restaurant Indonesisch Restaurant Toko Frederik

JasperDijsel .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2018
Heerlijk met mijn vader gegeten. Ik ga hier altijd met mijn vader heen. Hij is opgegroeid in het toenmalig Nederlands-Indië. Voor hem is het altijd een feest. Verder aardige bediening, goede sfeer. Goede prijzen.
HettyFFF .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
HettyFFF .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Fijne rustige akoestiek, prettige sfeer en bediening. Maar voor het eten (rijsttafel speciaal) kies ik voortaan toch liever een plek met een andere kok. Gerechtjes saai van smaak, alle vlees ronduit droog ipv doortrokken van saus en smaak, ei niet gemarineerd, kroepoek leek uit een zakje van de supermarkt, petehbonen zelfs zonder enige geur of smaak etc. Mijn ervaring is dat de Indonesische keuken heel verfijnd en smaakvol is normaal gesproken.hJammer dus.
Marco B.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
In 1 woord super. Eten, service en ambiance. Het niet meer hebben van dessert (gebakken banaan) werd gecompenseerd door spekkoek van het huis. Zeker aan te bevelen. Ik ga zeker weer terug
Annette E.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
We hebben heerlijk gegeten, niets op aan te merken.
P.J. V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
We waren iets te vroeg maar dat was geen probleem. Vriendelijke dames die ons efficiënt bedienden. We waren met drie en hadden een redelijk uitgebreide rijsttafel met 3 genomen. De hoeveelheid was perfect en precies genoeg. Sfeer ontspannen en levendig ook doordat de hele zaak vol zat. Ik ga er zeker terugkomen.
Rutger M.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Eten was lekker, service kan iets attenter.
André T.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Met mijn 2000yum mag ik hier voor €25 gratis eten. Dus ik had Rames Schotel Besar met extra portie sate ayam & babi, ook drink Cendol besteld. Snelle en vriendelijke bediening.
Monicavanderheijden .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Enkele jaren geleden tijdens een catering bij ons op de zaak kennis gemaakt met het eten van dit restaurant. Nu met mijn man en dochter voor de tweede keer hier geweest. Heeerlijk! Uitgebreide rijsttafel gekozen. Mijn man is vleesliefhebber. Hij kwam goed aan zijn trekken met de rendang en de daging belado. Mijn dochter en ik zijn beide vegetarisch. En ook dat was ruim op tafel. Ze hbben een ruime bierkaart met allerlei biertjes, ook uit een stuk of 6 uit het verre oosten. De wijnkaart mag iets ruimer, maar toen ik ernaar vroeg kwam een hele lekkere fles op tafel die niet op de kaart stond.
Arthur S.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2018
Toch echt wel een van de beste toko-restaurants die ik ken. Voor herhaling en herhaling en herhaling vatbaar!
Coen H.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Erg lekker gegeten. Zeker een aanrader. We komen er zeker terug
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Indonesisch in een modern jasje. Uitstekende ingrediënten prima bereid. Goede bediening.
Deliah P.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Tussen het winkelen door hier lekker geluncht. Mijn vriendin name een loempia. Ik heb een schotel genomen met bami en gerechtjes. Lieve jongedame hielp ons erg vriendelijk.
PZwiers .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Gezellig restaurant, met lekker eten, niet duur en vriendelijk personeel. Lekker jazzy muziekje, met soms wat Indonesische muziek op de achtergrond. Parkeren kan voor de deur. Wijkomen
lekker met de fiets vanuit het Westland.
Frances V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Ons eerste bezoek aan deze prettige zaak. Gezeĺlig (bruin) modern interieur met ruim opgestelde tafels en redelijk goede akoestiek. We werden door een zeer klantvriendelijke en vlotte vrouw bediend, die tijd nam voor een praatje en grapje. Het eten - een rijsttafel speciaal voor 2 personen - kwam redelijk snel op tafel, prima getimed. We waren onder de indruk van de porties, die waren groot genoeg voor een doggy bag. Als we kritisch en eerlijk zijn geven we een 7.+ voor de smaak van het eten. Het was niet heel pedis maar wel hoog op smaak, gelukkig. Sommige gerechten vonden we gewoon goed- zoals ze horen te smaken (heerlijke sajoer lodeh met een zoetje) . Andere vielen tegen in de uitvoering. Bijvoorbeeld de net te hard gebakken stukjes kipfilet in de ajam cashew en de overgare grote garnalen. En we vonden teveel gerechten hetzelfde smaken. Meer variatie in de boemboes, meer verse kruiden, santen, en een scheutje assem zou het eten verrukkelijk doen smaken.
Marjan V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Eten was lauw.
Duidelijk opgewarmd.
Atjar tjampoer was droog en had niet de kenmerkende zoet zure smaak.
Vlees was taai.
Kortom ik nog veel meer opnoemen , maar het lijkt me wel duidelijk zo.
Jaap R.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Het eten is prima, goed van smaak. Teleurstellend is dat ik ruim 25 minuten na binnenkomst zelf een juffrouw moet aanhouden om een drankje te bestellen.
Hsrriet K.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2018
Erg leuk laagdrempelig en prima Indonesisch restaurant. Zou ik zo nog eens naartoe gaan.
E.J.J. O.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Wij komen er al jaren. Een goede plek als je goed indonesisch wilt eten zonder poespas, vriendelijke ontvangst.Het is geen hangplek. Alles gaat vlot, maar niet overhaast.
Lucienne C.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Heerlijke saté en gado gado gegeten!