Indonesisch Restaurant Toko Frederik

Frederikstraat 231 2514 LC Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Indonesisch Restaurant Toko Frederik

Indonesisch in een Westerse sfeer

In dit restaurant krijg je geen vijfsterrenmaaltijd voorgeschoteld, de bediening zal niet voor je buigen en misschien moet je even op een tafeltje wachten als het druk is. Wat Toko Frederik zo bijzonder maakt, zijn de eerlijke Indonesische gerechten tegen een betaalbare prijs. In de gezellige Frederikstraat, waar dit restaurant gevestigd is, eet je heerlijke rechttoe-rechtaan maaltijden en zorgt de gastvrije bediening dat je je helemaal thuis voelt.

Meer informatie over restaurant Indonesisch Restaurant Toko Frederik

Met tram 9 stapt u uit aan de dr. Kuyperstraat. In 4 minuten loopt u via de dr. Kuyperstraat naar de Frederikstraat.
  • : Parkeren voor de deur is mogelijk voor 1,70. U kunt na 17.00 op 300 meter afstand, gratis parkeren in de Surinamestraat.

Maandag t/m Vrijdag 12:00 - 21:00
Zaterdag en Zondag 16:00 - 21:00

Johnnygb J.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Na een lekkere "Bintang" en een leuk gesprek met de eigenaresse een heerlijk autentieke maaltijd gegeten. Het was de rit van ongeveer 110 kilometer meer dan waard!
Tot snel!
Leonard V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Heerlijk eten en gastvrije bediening
Caroline Z.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Erg lekker gegeten & geweldige service. Gaan we binnenkort weer naartoe. Echt een aanrader!
Merijn L.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Super lekker gegeten en supervriendelijke bediening. voor herhaling vatbaar. Heerlijke rijsttafel en voor een redelijke prijs. koffie toe van de zaak
Albert T.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
verrassend goed gegeten. kende het restaurant helaas nog niet. Fantastische rijsttafel gegeten, erg gezellig binnen.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Heerlijk Indonesisch eten
Karin M.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Heerlijk gegeten in een sfeervol restaurant met zeer gastvrije bediening.

Het eten was heerlijk vers en vol van smaak. De vegetarische loempia was de lekkerste die we ooit hebben gegeten!

Wij komen hier zeker nog een keer terug vanuit Brabant.
cees M.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Op advies uit Roermond ben ik hier gaan eten en ik moet zeggen dat ik zeer tevreden was voor hetgeen ik daar aantrof, verassende smaken en aardige bediening, dus gewoon Indisch goed!!!
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Prima rijsttafel en heel vriendelijke bediening. Maar reserveren gewenst want het aantal echt leukectafrltjrs is beperkt.
An-atjar li G.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Wij dachten slim te zijn door onze bestelling telefonisch door te geven, helaas kon dit niet. Over het eten zelf ben ik ook niet helemaal te spreken, ben zelf een verwend fan van Indisch eten, maar om nou € 12,- voor een bakje kip cashew (ajam cashew) af te tikken ging mij wat ver! Op mijn vraag waarom het zo duur is kreeg ik het antwoord; Moeilijk gerecht (valt wel mee) iedereen moet werken (ik ook) en anders ga je het maar zelf maken.. Bedankt voor de tip, dit ga ik zeker doen! Ik geef het een cijfer 6, service een 5...
ottolien2 .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Ge-wel-dig goed gegeten bij Toko Frederik. Het voorgerecht mochten wij buiten, op het terras, in de zon, genieten.
De rijsttafel werd binnen geserveerd, het nagerecht, de spekkoek weer op het terras. Zeer tevreden.
loes120 .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
De rijsttafel die we hier aten was in 1 woord : Heerlijk! Daarbij is de bediening uiterst vriendelijk. Al met al is het zeker de moeite waard om hier te gaan eten. Wij komen zeker terug!
Jacinto T.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
j K.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten en de bediening was prima. Er werd ook gevraagd of we nog even wilden wachten met het nagerecht. Al met al een fijn adres.
J. H.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Met een groep gegeten dus was het in het begin wachten. Eten was goed en goed op temperatuur.
MAUDY070 .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
We hebben gegeten een rijsttafel Frederik Speciaal, met garnalen en kip cashew. We waren zeer tevreden over uw eten en uw bediening. Hartelijk dank. Lekkere gerechten en erg attente bediening.
Menko T.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Personeel in het algemeen ongeïnteresseerd. Niet gericht om de klant het naar de zin te maken.
Verder was men niet op de hoogte van AH lunch actie waarvoor gereserveerd was. Ondanks het letterlijk laten zien van de tekst op de AH/Iens site.
In overleg met de baas werd er dan ook niet helemaal aan tegemoet gekomen.
Ondanks dat eten lekker van smaak was zullen we er niet zo snel terugkomen.
frans H.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
wat n feest na n dag flaneren door Denhaag indonesiscb genieten in de Frederikstraat bij de toko van.allercharmantste bediening en een proeverij van lekkere medium gekruide indische gerechten.aanrader!
cas9999 .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
Prima gegeten in een leuk eethuisje. De wachttijd tussen voorgerecht en hoofdgerecht duurde wat lang, maar de vriendelijke bediening maakte dat weer goed. Voor herhaling vatbaar.
a. B.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Reacties
Vriendelijke ontvangst en heerlijk gegeten. Ze geven ook uitleg over gerechten die je krijgt. Je krijgt ook niet het gevoel dat je snel weg moet, alles heel relaxed. Mooie lokatie met genoeg parkeerruimte. Wel betaald parkeren.