Indonesisch Restaurant Toko Frederik

Frederikstraat 231 2514 LC Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Indonesisch Restaurant Toko Frederik

Indonesisch in een Westerse sfeer

In dit restaurant krijg je geen vijfsterrenmaaltijd voorgeschoteld, de bediening zal niet voor je buigen en misschien moet je even op een tafeltje wachten als het druk is. Wat Toko Frederik zo bijzonder maakt, zijn de eerlijke Indonesische gerechten tegen een betaalbare prijs. In de gezellige Frederikstraat, waar dit restaurant gevestigd is, eet je heerlijke rechttoe-rechtaan maaltijden en zorgt de gastvrije bediening dat je je helemaal thuis voelt.

Meer informatie over restaurant Indonesisch Restaurant Toko Frederik

Met tram 9 stapt u uit aan de dr. Kuyperstraat. In 4 minuten loopt u via de dr. Kuyperstraat naar de Frederikstraat.
  • : Parkeren voor de deur is mogelijk voor 1,70. U kunt na 17.00 op 300 meter afstand, gratis parkeren in de Surinamestraat.

Maandag t/m Vrijdag 12:00 - 21:00
Zaterdag en Zondag 16:00 - 21:00

Petra G.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Waren met de AH restaurantactie. Hoeveelheid van de rijsttafel volgens ons wat minder dan de vorige keer maar prima gegeten voor een leuke prijs. alleen de kering kentang vonden we niet lekker, leek niet vers, niet knapperig. Seroendeng ook flauw, niet smaakvol.
Komen zeker wel terug.
doortjeschippers .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Het smaakte ons goed! Bediening allervriendelijkst. Voor ons was de hoeveelheid te ruim, we hebben bijna de helft meegenomen. Het was warm weer. Het terras was vol, maar er konden vaste tafeltjes naar buiten. Parkeren kon voor de deur.
GerryDavid .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
We aten hier tijdens lunchtijd een prima nasi rames (een soort kleine rijsttafel, maar dan op één bord). Rames betekent mengen. We namen er een extra portie saté ayam (kip) en een extra portie Ikan Bali (pittige vis). Smaakte ons allemaal erg goed. Smaken en geuren die goed van elkaar te onderscheiden zijn, als je tenminste de Indonesische keuken enigszins kent. Het zijn overigens bij dit restaurant allemaal rijsttafelgerechten. Dat zijn gerechten die zich onderscheiden van á la carte gerechten doordat ze van tevoren worden gemaakt. Daardoor trekken kruiden diep in de gerechten. In Indonesië eet je dit ook zo in de vele restaurantjes langs de weg, en ook in de stad. Als nagerecht namen we tjendol. Dat is een koude kokosdrank.
Raymond H.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Lekker eten, fijne sfeer goede bediening. Hoeveelheid van de rijsttafel mag wat meer.
...............................................
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Heerlijk gegeten , meer dan genoeg en perfect van smaak. Om nog ns te doen. Goede service vriendelijk personeel?
.?.............................................
vvanbronkhorst .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Familierestaurant. Het eten is goed voor een goede prijs. De entourage is sober, een mix van westers en oosters. Vriendelijke jongedames. Parkeren kan voor de deur.
Ike K.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Het eten is ons tegengevallen.
Niet wat wij ervan verwacht hadden.
Maar uiteraart dit is heel persoonlijk.
Ank F.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Geluncht. Het eten was erg lekker. Erg vriendelijk personeel, met een vriendelijke glimlach ;-) En goede uitleg. Komen graag nog eens terug.
B.T. B.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Lekker gegeten, medium rijsttafel Frederik. Mag voor ons iets pittiger. Efficiënt personeel. Prettige ruime zitplek aan het raam.
GerardWilder .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Kwalitatief uitstekend. Voldoende en gevarieerd. De Nasi Kuning vond ik héééél erg lekker. Vriendelijke bediening..
JasperDijsel .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
De rijsttafel Frederik is ons goed bevallen. Verschillende soorten vlees, groente en tempeh. Geadviseerd werd om gewoon witte rijst te nemen als basis, "dan proeft u de smaken beter" zei de jongedame die ons bediende. Daar had ze gelijk in vonden wij. We namen ijs van Haagen-Dasz als nagerecht.
Arno D.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Heerlijk gegeten voor die prijs met de AH actie. Voor en nagerecht simpel maar wel lekker.
Wijn werd zeer zuinig geschonken.
martinvanblijswijk .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Toko Frederik is én een Indonesische take-away én een restaurant sober ingericht. Werden door de bedienende medewerksters vriendelijk ontvangen. Wij konden uit de menukaart een keus maken uit drie mogelijkheden, volgens de AH aktie, een voorgerecht, de rijsttafel en een dessert van spekkoek. De bestelde gerechten werden snel door twee medewerksters geserveerd. En vonden het heel smakelijk, zeer zeker voor herhaling vatbaar.
Tot ziens!
monicavanderheijden .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Voor ons weer een weekje in Den Haag, weer hier gaan eten, weer met een goed gevoel terug naar het hotel. We hebben een rijsttafel Frederik genomen, pangsit vooraf, Haagen Dasz-ijs achteraf met een koffie toebroek. Prima!
Michiel B.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Heel erg lekker gegeten! We hadden de rijsttafel met 17 gerechten voor 2 personen. We hadden een voorgerechten en voor ons vier (2 volwassenen en 2 kinderen) was het ruim voldoende. Vond het allemaal echt heel lekker.
Misschien niet de goedkoopste, en eigenlijk ook geen toko maar een restaurant.
robert B.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Genoten van een Indonesisch rijsttafel. We waren niet bekend met deze keuken en kozen voor een milde, niet pittig rijsttafel. Voor de kinderen bestelden we milde bami met sate van kip. Het toetje van voor ons de tjendok (?), de kinderen ieder een ijsje. Helemaal prima.
Veronica F.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Heel goed restaurant. Prima eten, Verse produkten.
In een woord een geweldig Indisch Restaurant. Een aanrader.
Je kan er niet vaak genoeg eten.
angelique.van.g .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Heerlijk gegeten... normaal vind ik het hier iets aan de prijs maar met die bon van de Albert Hein is het echt een koopje!
C. S.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
We gebruikte de AH actie en er werd zelfs een extra mogelijkheid aangeboden om een vegetarisch menu te kiezen, zeer attent! Het eten was smakelijk en goed. De ontvangst en bediening was prima!! De sfeer was heel fijn: mooie inrichting en fijne stoelen, goede rustige achtergrond muziek! We hebben 't goed naar ons zin gehad en we komen zeker terug!
bertsanders .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Uitstekende paasbrunch genoten. Heerlijke diep gekruide vleesgerechten. Vriendelijk bediend door een Indonesische dame die er al 30 jaar werkt. Tempo doeloe!. Twee pasteitjes meegenomen voor thuis.