Indonesisch Restaurant Toko Frederik

Frederikstraat 231 2514 LC Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Indonesisch Restaurant Toko Frederik

Indonesisch in een Westerse sfeer

In dit restaurant krijg je geen vijfsterrenmaaltijd voorgeschoteld, de bediening zal niet voor je buigen en misschien moet je even op een tafeltje wachten als het druk is. Wat Toko Frederik zo bijzonder maakt, zijn de eerlijke Indonesische gerechten tegen een betaalbare prijs. In de gezellige Frederikstraat, waar dit restaurant gevestigd is, eet je heerlijke rechttoe-rechtaan maaltijden en zorgt de gastvrije bediening dat je je helemaal thuis voelt.

Meer informatie over restaurant Indonesisch Restaurant Toko Frederik

Met tram 9 stapt u uit aan de dr. Kuyperstraat. In 4 minuten loopt u via de dr. Kuyperstraat naar de Frederikstraat.
  • : Parkeren voor de deur is mogelijk voor 1,70. U kunt na 17.00 op 300 meter afstand, gratis parkeren in de Surinamestraat.

Maandag t/m Vrijdag 12:00 - 21:00
Zaterdag en Zondag 16:00 - 21:00

janlemain .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
ChrisStefan .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
We hebben gisteren heerlijk gegeten met 4 personen . Gekozen voor de uitgebreide rijsttafel en de vegetarische.
Gerechten waren heerlijk bereid. Alleen de sajoer lodeh was wat aan de gare kant en misschien een beetje laf van smaak. Maar verder was het perfect .
Ook de bedienig aller aardigst en denkt goed mee. Toen we bij het dessert snel weg moesten om een trein te halen werd het super snel gebracht.
We verheugen ons op de volgende keer als we hier gaan eten .
Tom J.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Vriendelijke bediening. Voorgerecht was niet bijzonder, maar omdat het hoofdgerecht in feite een rijsttafel was, kun je voor- en nagerecht gewoon als onderdeel daarvan zien. Prima prijs/kwaliteitverhouding.
Chris G.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Mijn complimenten. Het eten was fantastisch. Hadden gebruik gemaakt van de AH-restaurant actie. En we mochten kiezen uit één van de drie menu's en gekozen voor menu 'Frederik'. Precies gekregen wat er op het menu staat en het was top. Ben zelf best wel een behoorlijke eter maar het was ruimschoots genoeg en lekker. Met 5x frisdrank en 4x koffie 46,75 euro voor 2 personen. Kun je over gaan rede twisten maar vond ik niet duur.

Vriendelijke bediening, goed en lekker eten. Vond het een gezellige zaak. Hadden voor 2 personen een tafel voor 4. Heerlijk want ben ook niet zo slank dus, relax en comfortabel zitten is ook zeer prettig. Voor ons absoluut zeer de moeite waard om het over te doen.
En voor de lekkere trek. Je kunt ook altijd nog wat uit de toko meenemen. Heerlijke voor\hoofd\nagerechten. Super...............
Sef E.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Heerlijk, in een informele sfeer, genoten van de Indonesische gerechten. Bediening was vriendelijk. Naar mijn idee zou het karakter nog wat op te krikken zijn door de gerechten te serveren in andere servies dan de bulkrestaurantbordjes. Het servies vormde voor ons een kleine anti-climax. Het zal ons er zeker echt niet van weerhouden een volgend bezoek aan Toko Frederik te brengen.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Eenvoudige reservering kort van tevoren. Ondanks de kortingsvoucher en onze sobere bestelling een correcte bediening, zonder extra dingen op te dringen. Goed tempo van de opgediende drie gangen.
Zeer smakelijk voorgerecht, evenals de nasi Rames en de spekkoek na. Aanrader!
rdhertog .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Enkele maanden geleden hebben wij heerlijk bij Toko Frederik gegeten.
Daarom zijn wij een tweede keer gegaan. Het eten was nu teleurstellend; na een rol kleefrijst met onbestemde inhoud werd het hoofdgerecht opgediend. Ieder een stokje varkenssaté en een ei, voorts drie soorten rundvlees, een bakje boontjes, twee bakjes kool, twee bakjes tofu, een beetje rijst, atjar en seroendeng.
De indruk is dat het een "AH restaurant bon-maaltijd" was, die niet de beloofde kwaliteit had.
ElsVanG3ld3r .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
eten was smakelijk en bediening vriendelijk.
er klonk Jazzmuziek te luid en dat vond ik storend
inrichting van het restaurant was erg aangenaam
leho .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Na een aantal mnd. weer eens bij toko Frederik gegeten. Bediening nog steeds heel aardig en behulpzaam.
Eten was lekker maar bij het 4 gangen menu krijg je wel veel sojagerechten ipv vlees wat ik zelf een beetje jammer vind. Dus anders was het helemaal top geweest.
Cor V.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Vriendelijke bediening, leuke ambiance en het eten was heerlijk, echt een aanrader. Ook makkelijk betaald parkeren voor de deur.
Antoinette S.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Wederom met de AH bon hier gegeten en het was weer heel erg lekker. We houden erg van i donesisch eten. Komen zeker nog eens terug.
Dinnerbabe ..
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Een hele goede Indonesische hap! Gezellig vol, leuk publiek. We hadden erg zin in eten, moest af en toe wel even wachten, maar dat heb je er gerust voor over. Vaak even een check van de bediening of alles naar wens is. Aanrader voor goed Indonesisch eten.
Josie08 .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Wij kwamen hier in het kader van de AH restaurant aktie. Wij werden zeer vriendelijk ontvangen en te woord gestaan door een medewerker. Hij legde uit wat het menu inhield. Vervolgens werden wij bediend door een zeer vriendelijk meisje, een charmante verschijning ! Zij bracht de gerechten met een glimlach, niets was teveel, kortom wij hebben genoten van de heerlijke rijsttafel in een gezellige ambiance, die hier en daar wel wat opgepimpt mag worden. We komen zeker terug, ook zonder de AH restaurantzegels..
Sandra I.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Prettige zaak met vriendelijk en meedenkend personeel. En wat extra tekst omdat de recensie minimaal 120 tekens moet bevatten...
Nico1990 .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Het was berendruk, dus het duurde langer dan de vorige keer. Niet erg, maar het wat weer erg lekker! En de bediening was weer erg lief! We komen snel weer terug! Fijne jaarwisseling gewenst, Nicoline Heemskerk
geitebreier .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Keuze aan gastvrouw gelaten. Heeft formidabel gekozen. Makreel en gamba's met pittige Nasi. Vooral het Makreel gerechtje was bijzonder mooi van smaak. Mijn gasten hebben allen anders gegeten. De Rendang was mals en lekker. Mijn kind kreeg gerechtjes die allen mild waren en heeft ook gesnoept van de spekkoek als dessert. Wij hebben eerder geluncht bij hun kindje "Arak". en zijn speciaal omgereden om nu hier te kunnen eten. We hadden niet gereserveerd, en hebben helaas op een niet zo'n mooie plek gezeten (onze schuld dus), maar vooral de bediening was uiterst behulpzaam. Op de weg terug waren mijn gasten erg lovend over hun ervaring. Bedankt voor uw gastvrijheid
woutvanholland .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
We hebben er heerlijk gegeten en de bediening was ook erg vriendelijk.
We hebben geen minpunten ontdekt.
Als we weer in Den Haag zijn gaan we absoluut nog een keer daar naar toe
Monique G.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Zonder poespas hartelijk ontvangen. Via Ah actie hier terechtgekomen, vanwege dagje Den Haag. We hebben heerlijk gesmuld van de rijsttafel waarvan we na enige twijfel toch voor de scherpste variant kozen. Geen spijt! De gerechten waren mooi op smaak en toch pedis. Zelfs mijn vriendin die niet zo gewend is om heet te eten, vond het heerlijk. Sinds lange tijd niet meer zo lekker Indonesisch gegeten! Als we weer eens in Den Haag zijn, komen we hier zeker terug.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Het eten was redelijk, wij hebben wel wat lang moeten wachten op ons hoofdgerecht. De inrichting is goed en het is niet rumoerig.
Antoinette S.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Echt heerlijk gegeten, heerlijk menu en goede bediening. We vinden het erg fijn dat je ook extra pittig kunt bestellen want daar houden we erg van.