Indonesisch Restaurant Toko Frederik

Frederikstraat 231 2514 LC Den Haag Nederland Kaart

Over restaurant Indonesisch Restaurant Toko Frederik

Indonesisch in een Westerse sfeer

In dit restaurant krijg je geen vijfsterrenmaaltijd voorgeschoteld, de bediening zal niet voor je buigen en misschien moet je even op een tafeltje wachten als het druk is. Wat Toko Frederik zo bijzonder maakt, zijn de eerlijke Indonesische gerechten tegen een betaalbare prijs. In de gezellige Frederikstraat, waar dit restaurant gevestigd is, eet je heerlijke rechttoe-rechtaan maaltijden en zorgt de gastvrije bediening dat je je helemaal thuis voelt.

Meer informatie over restaurant Indonesisch Restaurant Toko Frederik

Met tram 9 stapt u uit aan de dr. Kuyperstraat. In 4 minuten loopt u via de dr. Kuyperstraat naar de Frederikstraat.
  • : Parkeren voor de deur is mogelijk voor 1,70. U kunt na 17.00 op 300 meter afstand, gratis parkeren in de Surinamestraat.

Maandag t/m Vrijdag 12:00 - 21:00
Zaterdag en Zondag 16:00 - 21:00

Voordelig
EefjeL .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
De vleeseters en de niet strenge vegetarier vonden het eten heerlijk (AH menu). Erg jammer alleen dat bijna alle vegetarische recepten kippenbouillon bevatten. Maar de gadogado was heerlijk.
Tejavhoorn .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
heerlijke eerlijke pure gerechten, alles was lekker en ook nog voordelig, behalve de bintang ( 4 euro)
Maar zeker een toko om naar terug te gaan
Irina B.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Domi .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
heerlijk gegeten was meer dan genoeg eten ,aardige bediening .
ga zeker nog terug . met de kaarten van A H was het super voordelig
en zeker het geld waard
Regi .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Te duur voor wat je er voor krijgt, een rijsttafel voor 2 personen voor 48,50! Misschien omdat het met de AH-actie was, dat ze daarom de prijs opgeschroefd hebben?
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
- Reservering was niet ontvangen.
- Tafel was niet gedekt, had geen bestel gekregen toen wij het voorgerecht gehad.
- Indonesche eten hoort ook een lepel te zijn, deze was ook niet aanwezig.
- Wij moeten 45 min. wachten voor dat we voorgerecht had.
- Restaurant was zeer rumoerig, konden de buren echt goed horen.
Bernard L.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Tweede keer voor ons. De vorige keer was het druk, toen aten we in het Take-Away gedeelte. Nu in het restaurant. Gezellige plek aan het raam. Rijsttafel Frederik smaakte ons wederom goed. We namen spekkoek na met koffie. Beide van goede kwaliteit.
Krovican .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Prima binnenkomst, maar beetje lang op het voorgerecht gewacht. We hebben voor het duurste menu gekozen en dat was een succes. De gerechten waren voldoende en zagen er prima uit. Alleen als je een pedis extremist bent zal de hete versie van de rijsttafel niet heet genoeg zijn. We hadden wat emping als extra besteld en dat stond niet eens op de rekening. Al met al geslaagd en voor herhaling vatbaar.
Loes J.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Met AH actie hier voor het eerst gegeten, gekozen voor een pittige rijsttafel en deze was inderdaad lekkere pittig.
Bediending was vriendelijk. Gaan hier zeker vaker eten.
Choco72 J.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
met AH actie gegeten. meer dan voldoende, zelfs nog doggy bag mee naar huis. rijsttafel frederik. gezellig tentje, echt Indische sfeer. Uitstekende prijs-kwaliteit zeker met AH bon
Geachte gast,
Hartelijk dank voor uw recensie en uw complimenten over de kwaliteit en de hoeveelheid.
Graag tot ziens!
Restaurant Toko Frederik
Ka V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Wij waren met zijn vieren met de AH zegelkaart. De ontvangst was hartelijk. We werden begeleid naar de tafel. Wij kozen voor menu Frederik, het duurste menu van de kaart. Dit betrof een rijsttafel met vooraf lemper en als dessert spekkoek. Het voorgerecht kwam vlot. De lemper was goed maar had iets warmer mogen zijn. Daarop volgde - ook vlot - de rijsttafel. De hoeveelheid liet zeer te wensen over. Als we met zijn tweeën waren gekomen hadden wij deze hoeveelheid ook gekregen. De verschillende gerechten lagen op borden die in vakjes waren verdeeld. Daar kon niet veel op per vakje. Het eten was heerlijk, maar ternauwernood genoeg. Alles ging dus met gemak schoon op, iets wat wij bij een oosters restaurant niet gewend zijn. Meestal houd je nog wel iets over. De spekkoek volgde en ook die ging erin als koek… Al met al heerlijk gegeten, maar twijfelachtige hoeveelheid. Een paar van ons hadden best nog wat meer gelust.
Geachte gast, Heel hartelijk dank voor uw complimenten betreffende de bediening en de kwaliteit van het eten. Uw opmerking over de hoeveelheid eten bevreemd ons eerlijk gezegd. Meestal blijft er name veel eten over. We krijgen daar vaak opmerkingen over. Maar wellicht is er een foutje gemaakt en heeft men per ongeluk voor 2 geschept? Ik weet het niet en kan achteraf alleen maar raden. Heeft u hierover een opmerking gemaakt bij de bediening? Dan hadden zij dat onmiddellijk aangevuld. We hopen u in de toekomst nogmaals te mogen begroeten. Hartelijke groet, Restaurant Toko Frederik
Edsilia .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Niet de eerste en niet de laatste keer dat we hier zijn. Geen haute cuisine, geen fusion met de franse keuken, maar gewoon 'ouderwetse' rijsttafelgerechten in een prettige sfeer met aardige mensen. Niet te duur, maar lekker. We aten met zijn tweeën een ruime rijsttafel Frederik, drankje, koffie en waren per persoon nog geen dertig euro kwijt. Not bad voor een fijne avond tafelen.
Geachte gast, hartelijk dank voor uw vriendelijke recensie. Uw recensie sluit zeer aan bij hoe wij zijn. Een beetje 'doe maar gewoon', op zijn Indisch. Gewoon goed eten. Weinig franje. Maar lekker, voldoende voor een betaalbare prijs. Graag tot een volgende keer! Hartelijke groet, Restaurant Toko Frederik
Maxien .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Heerlijk gegeten, een prettige/ontspannen sfeer.
Ze doen er alles aan om het zo gezellig voor je te laten zijn!
Vandaag smullen we verder van onze doggybag, omdat we tegen verspilling van voedsel zijn.
Een echte aanrader.......!
Marcel P.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Het was erg druk. Bijna alle tafels bezet plus nog mensen die eten kwamen afhalen. Toch werd er snel gevraagd naar onze bestelling en kwam het voorgerecht snel door. De indruk dat ongemerkt in de gaten werd gehouden of alles goed liep.
GLB .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
3 gangen menu Frederik gegeten met de AH kortingsactie. Met een onvervalste Bintang bier erbij heerlijk gegeten! Ambiance is wel heel erg toko, maar uiteindelijk gaat om het eten en dat is meer dan prima.
Dushi80 .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Het eten was ok, maar niet bijzonder. De hoeveelheid die we kregen voor twee personen was wat weinig. Weet niet of de hoeveelheid is aangepast omdat we gebruik maakten van de AH-actie, maar voor het bedrag dat er normaal voor gevraagd wordt was het echt wat karig voor een indonesisch restaurant. Verder leuke lokatie, leuke inrichting en vriendelijk personeel.
Dorothy D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Het was erg lekker en gezellig! De bediening was erg behulpzaam ondanks dat ze het erg druk hadden.. er werd meegedacht en niet moeilijk gedaan toen we een gerecht in het menu wilde omruilen voor een ander gerecht!
Dennis_Anh .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Lekker eten, voor een bescheiden prijs. Wij waren met 35 euro voor 2 personen (met ah actie) klaar. Je krijgt enorm veel eten, dus zorg dat je honger hebt!
Ook de kwaliteit was helemaal goed en erg lekker.

Enige min puntje was dat het even duurde voordat we gelopen werden maar dit was niet zo erg.
Kelly B.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
De AH bon gebruikt voor een driegangen lunch. Super lekker gegeten! Kleefrijst als voorgerecht. Een groot bord met voor ieder wat wils als hoofdgerecht. Het is heel veel dus je kan gewoon kiezen wat je het lekkerst vind en eventueel wat laten staan. Heerlijke spekkoek als toetje. Leuke, gezellige bediening.
Zeker een aanrader!
Karen V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Na jaren weer eens terug in dit restaurant. Fijne bediening, keuze prima met AH reservering. Fijn ook dat je kon kiezen tussen mild, medium en heet! Vegetarisch gekozen m.h.o op mijn tafelgenote. Zeer tevreden met de keus. Men bood aan om uitleg te geven bij de gerechten, wat niet nodig was, maar is wel erg fijn als je niet bekend bent met de Indonesische keuken. Het restaurant " has come far" vanaf de eerste keer dat ik er kwam. Toen was het hoofdzakelijk een afhaal plek. Kan nog steeds, dus als je het lekkers mee naar huis wilt nemen, kan dat. Zeker voor herhaling vatbaar.