Indonesisch Restaurant Deli

Mient 8 1811 NC Alkmaar Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 44.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Soto Ayam; een lichte en op bouillon basis bereide kippensoep met een frisse smaak.
      Loempia's; flensjes gevuld met groenten en geserveerd met een warme saus.
      Gado Gado; de bekende vegetarische lauwwarme Indonesische groentesalade en een smaakvolle pindasaus.
  • Hoofdgerechten
    • Daging Smoor; gestoofd traditioneel rundvleesgerecht met kruidnagel en nootmuskaat.
      Daging Rendang; gesmoord rundvleesgerecht bereid in goed gekruide kokosmelk.
      Daging Bali; op speciaal Indonesische wijze bereid, pikant rundvleesgerecht.
      Babi Ketjap; varkensvlees bereid in een zoete sojasaus.
      Ayam Paniki; een gekruid kipgerecht met een o.a. sereh, gember en kokos.
      Ayam Sayur; gevarieerde schotel met verse groenten en kipfilet, zéér smaakvol.
      Toemis Sayur; vegetarische schotel van verse groenten en tahoe.
      Toemis Ketcap; vegetarische schotel van verse groenten en tempeh in een ketjapsaus.
  • Nagerecht
    • Es Rudjak Manis; frisse vruchtensalade overgoten met een zoete pittige saus van gesmolten Indonesische palmsuiker, met ijs.
      Coupe Djahe; een coupe van vanilleroomijs met gember en slagroom.
      Koffie of thee Spekkoek; koffie of thee geserveerd met de bekende Indonesische Spekkoek.

Over het restaurant Indonesisch Restaurant Deli

De plek voor dit Indonesisch restaurant in Alkmaar kon bijna niet betere gekozen zijn: een voormalig VOC-pand uit 1607. Het is geknipt voor de authentieke Indonesische keuken van West -en Midden Java. Heb je zin om uitgebreid kennis te maken met alle smaken die hier bijhoren? Kom dan genieten van veelzijdig eten met een pure smaakbeleving. De inrichting is warm in koloniale stijl die heel goed past bij wat je eet. Een tafel vol lekkernijen: genieten van de bovenste plank!

Meer informatie over restaurant Indonesisch Restaurant Deli

Maandag t/m zondag 17.00 - 22.00 uur (dinsdag gesloten)

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren
9,1

Jouw recensie over het restaurant Indonesisch Restaurant Deli

Ferry M.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Dick W.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Mijn vrouw en ik hebben genoten van heerlijke Indonesische gerechten!
Als voorgerecht koos mijn vrouw voor de Gado Gado, de pindasaus werd apart geserveerd en die was lekkerrr!
Ik genoot van de Loempia's, heerlijk krokant.
Na de overheerlijke spoom kreed mijn vrouw de Ayam Sayur, een gevarieerde smaakvolle schotel met verse groenten en kipfilet.
Zelf had ik de Daging Bali besteld, een op speciaal Indonesische wijze bereid, pikant rundvleesgerecht, Lekker en wel erg heet!
Daarna het dessert: Mijn vrouw wilde graag thee met spekkoek.
Zelf genoot ik van de Coup Djahe,vanilleroomijs met gember en slagroom. Een prachtige afsluiting van het diner in dit schitterende restaurant. Jammer dat het zover van onze woonplaats ligt, maar de vriendelijkheid van het personeel was bijzonder. Het was een echte AH-erlebnis!
Bert K.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Nico D.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Leuk contact met het personeel. Een goed devies bij de keuze van het menu..
Emery H.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
Lieve mensen en heel erg fijn eten!
De sfeer is goed, rustig maar prettig. Voorin zijn fijne tafels met uitzicht over de Mient.
Qua inrichting misschien niet meteen wat je verwacht van een Indonesisch restaurant maar je zit er erg fijn.
Verder hebben ze uitgebreide afhaalmogelijkheden!
Ans H.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
Voor ons kan de muziek wat zachter! , voor de rest heel goed.
Annette B.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
Afgelopen zaterdagavond zijn we daar gaan eten..We kwamen er voorheen ook bij de vorige eigenaar..we hebben er weer verrukkelijk gegeten..goeie uitleg over alles wat je te eten kreeg..echt super vriendelijke bediening ook..fantastische avond gehad ..Dit restaurant is echt een aanrader voor een ieder die van de Indische keuken houdt! FANTASTICH!
Monique H.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Heerlijk gegeten en de bediening was top!
Stephanie V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Heerlijk gegeten, lekker kruidig en zeer vriendelijke bediening. De opmerking bij de reservering dat er een jarige onder ons was werd leuk opgepakt! Zeer aan te raden.
Marja.dewit D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
We hebben heerlijk gegeten zeer vriendelijke bediening. Een leuk avondje uit in een restaurant met een goede sfeer!
Annette B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Onwijs lekker gegeten..Super leuke bediening..heerlijk wijntje erbij..in 1 woord...AANRADER!
Dick D.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
De warme avond overtrof het eten waren zeer verrast afstemming met de A.H. kaart was zeer goed.
Komen zeker nog eens langs
Diana J.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
heerlijk gegeten prima avond gehad ondanks de warmte
Everard V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Lekker gegeten! Goeie bediening. Met AH-spaarpunten gegeten. Dan 2 menu’s voor 44,50. Deze prijs is aan de hoge kant, wanneer je geen korting zou krijgen.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2018
Vriendelijk personeel en heerlijk gegeten, met de restaurantactie bon van AH
Marja A.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Heerlijk gegeten, voor herhaling zeker vatbaar !
Marianne G.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Door de AH restaurant actie hier terecht gekomen. En genoten van de gezelligheid zowel binnen als buiten. Het eten was smaakvol. De spoon als tussengerecht was heerlijk. Over de bediening niets dan lof. Wij hebben genoten van de gerechten en de keuze was ook dit keer weer reuze. Wel één tip: doe de sambal (ook zalig) in kleinere schaaltjes, de gegeven hoeveelheid was wel erg royaal.
Fabian S.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Heerlijk gegeten zeker een aanrader!
Egbert R.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Heerlijk geheten en een goede en gezellige sfeer. Prima bediening.... TOP
Carla H.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Het eten en de bediening waren prima, wij hebben lekker gegeten. Wij komen alleen niet meer terug in de zomermaanden omdat het in het restaurant bijna niet uit te houden vanwege de hitte. Er is totaal geen ventilatie.
Hier zou iets aan gedaan moeten worden. Het eten was heerlijk maar door de enorme hitte in het restaurant hebben wij mede hierdoor er niet van kunnen genieten zoals we gehoopt hadden. Het personeel is zeer vriendelijk hier valt niets op aan te merken. Jammer!
Allereerst bedankt voor uw positieve recensie.

Het is inderdaad, door het aanhoudende mooie weer en bijbehorende hoge temperaturen, op dit moment warmer in ons restaurant. Om dit tegen te gaan hebben wij ook maatregelen getroffen zoals ventilatoren aan het plafond, open deuren, etc.

Maar nogmaals bedankt voor de positieve recensie en graag ontvangen wij u weer bij Indonesisch Restaurant Deli.