Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 44.5€

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
    • Soto Ayam; een lichte en op bouillon basis bereide kippensoep met een frisse smaak.
      Loempia's; flensjes gevuld met groenten en geserveerd met een warme saus.
      Gado Gado; de bekende vegetarische lauwwarme Indonesische groentesalade en een smaakvolle pindasaus.
  • Hoofdgerechten
    • Daging Smoor; gestoofd traditioneel rundvleesgerecht met kruidnagel en nootmuskaat.
      Daging Rendang; gesmoord rundvleesgerecht bereid in goed gekruide kokosmelk.
      Daging Bali; op speciaal Indonesische wijze bereid, pikant rundvleesgerecht.
      Babi Ketjap; varkensvlees bereid in een zoete sojasaus.
      Ayam Paniki; een gekruid kipgerecht met een o.a. sereh, gember en kokos.
      Ayam Sayur; gevarieerde schotel met verse groenten en kipfilet, zéér smaakvol.
      Toemis Sayur; vegetarische schotel van verse groenten en tahoe.
      Toemis Ketcap; vegetarische schotel van verse groenten en tempeh in een ketjapsaus.
  • Nagerecht
    • Es Rudjak Manis; frisse vruchtensalade overgoten met een zoete pittige saus van gesmolten Indonesische palmsuiker, met ijs.
      Coupe Djahe; een coupe van vanilleroomijs met gember en slagroom.
      Koffie of thee Spekkoek; koffie of thee geserveerd met de bekende Indonesische Spekkoek.

Over het restaurant Indonesisch Restaurant Deli

De plek voor dit Indonesisch restaurant in Alkmaar kon bijna niet betere gekozen zijn: een voormalig VOC-pand uit 1607. Het is geknipt voor de authentieke Indonesische keuken van West -en Midden Java. Heb je zin om uitgebreid kennis te maken met alle smaken die hier bijhoren? Kom dan genieten van veelzijdig eten met een pure smaakbeleving. De inrichting is warm in koloniale stijl die heel goed past bij wat je eet. Een tafel vol lekkernijen: genieten van de bovenste plank!

Meer informatie over restaurant Indonesisch Restaurant Deli

Woensdag t/m zondag 17.00 - 22.00 uur (maandag en dinsdag gesloten)

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren
9,1

Jouw recensie over het restaurant Indonesisch Restaurant Deli

Willem V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Voor het eerst naar een echte Indonesiër geweest en boven verwachting , was erg lekker van smaak en werd goed uitgelegd wat de gerechten waren , komen zeker nog eens terug
Annette B.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
We hebben er weer ontzettend lekker gegeten..Alles was even smaakvol. Heerlijk wijntje erbij..De bediening was ook heel goed en echt vriendelijk!
Jacinta T.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Heerlijk gegeten! Een aanrader!
R N.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Prettige ontvangst, goede service en vooral heerlijk Indonesisch eten zoals het hoort te zijn. Een aanrader.
Aad E.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Mijn vrouw en ik hebben heerlijk gegeten en we zijn goed ontvangen en bediend met maar een klein min puntje, want de borden waren koud en niet warm bij het opdienen.
Ciska S.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
Heerlijke avond gehad
interactie houden we van
Nies F.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Heerlijk gegeten en een gezellige bediening
Diny B.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Heerlijk gegeten aanwinst voor Alkmaar
Maureen G.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Leuke tent. De eigenaar is zeer toegankelijk. En hij maakt echt contact met zijn gasten. Goed en vriendelijk personeel die hun best doen om t naar je zin te maken. En t eten was heerlijk. Echte aanrader!
Maurice A.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Vriendelijk personeel. Voortreffelijk gegeten! Absolute aanrader!
Trudy T.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
gezellige en goed ontvangst en ruim voldoende eten.
Mariëlle S.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Heerlijk avondke uit eten geweest. De bediening was erg attent. Het eten was erg lekker, meer dan genoeg. Zeker een aanrader als je in Alkmaar bent en wat te vieren hebt of gewoon lekker een keer uit eten wilt!!!!
Jan W.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
2e keer dat we hier hebben gegeten met de AH kaart, maar weer verrassend lekker.
Marion R.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Gisteravond heb ik met een vriend gegeten bij Deli, een Indonesisch restaurant, we aten een vegetarische rijsttafel. Ik had tevoren opgegeven dat we graag vegetarisch wilden eten. In één woord hebben we "verrukkelijk " gegeten. Goeie smaken......smaakte ook subtiel en goed.
Eduard W.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Indonesisch eten zoals het hoort met vriendelijke bedien
Wop V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Heerlijk gegeten.. Wij maakte gebruik van het Albert Heijn Menu.. Wij hoefden niet lang te wachten totdat de gerechten op tafel stonden. Het AH menu koste 44,50 pp. Best prijzig. Doordat de tweede gratis was, was de rekening ong op het normale niveau voor wat je met twee personen kwijt bent. Al met al zou ik er zeker weer eens gaan eten, Ben wel benieuwd naar de "reguliere" prijzen.
Sander V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Heel,goed eten, leuke vlotte bediening. Aanrader voor iedereen
Marieke S.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Een aanrader voor een gezellig en heerlijk avondje tafelen.
Richard T.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Heerlijk gegeten kom snel weer terug.
Marga P.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Heerlijke gerechten gegeten uit het keuzemenu van de ah restaurantactie.
Voldoende keuzemogelijkheden!