Indonesian Kitchen

Herengracht 287 1016 BL Amsterdam Nederland Kaart
31-206230260

Over het restaurant Indonesian Kitchen

Indonesisch aan de Herengracht

Aan de Herengracht in Amsterdam, een van de drukstbezochte en populairste grachten van de stad, kun je ook heerlijk Indonesisch eten. De naam zegt al genoeg, dit restaurant heet namelijk Indonesian Kitchen. Waarom Engels? Tja, langslopend publiek spreekt overwegend Engels natuurlijk! In grof geschut zit je gezellig knus dichtbij elkaar en kun je bijna van elkaars rijsttafel afsnoepen. Geniet van de gezellige drukte van de stad en het lekkere eten uit deze heerlijke Indonesische keuken!

Meer informatie over restaurant Indonesian Kitchen

• Af te huren , Wi-Fi
9,1
Tjeerd J.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Gert T.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
Heerlijke rijst-tafel, prettige en afwisselende smaken. Mag voor mij nog wel tikje meer pedis - laat de sambal tot mij komen. Tong-rol, coquille, lamsbouten en nog veel meer lekkers!
rud B.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Vlotte en zeer vriendelijke service - eten is correct - goede wijn
Lodewijk D.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Een gedeconstrueerde rijsttafel was een nieuwe ervaring en even wennen. de kwaliteit van de gerechten was uitstekend. Typisch West-Javaanse keuken en mag naar mijn smaak pittiger, maar dat is altijd op te lossen met wat extra sambal. Voor mijn tafelgenoten was ie precies goed.
Linda A.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Ik heb al heel wat Indonesische restaurants geprobeerd in Amsterdam, maar dit is verreweg de beste! Het eten is werkelijk heerlijk, de bediening ongelofelijk vriendelijk en doordat het restaurant zo klein is heeft het een hele goede sfeer. Het is wel altijd druk, dus op voorhand reserveren is wel zo verstandig!
Paul G.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Werkelijk heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. Relatief klein restaurant in souterain. (Oppassen als je lang bent.)
Pieter B.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Prettige, ontspannen sfeer, vriendelijke bediening en werkelijk uitstekend eten. Een aanrader!
Laura S.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2017
Very very nice dinner!!! Thank you
Bob ..
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
super lekker gegeten en top service gezellige sfeer de rijsttafel genomen voortreffelijk Zeker de baby lamskoteletten beste ooit gegeten met een fles Riesling heerlijk erbij en zeer bekwame gastheer Harry dan voor de avond
Henricus K.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2017
Mooie gerechten en gebalanceerd gekruid
Yahav R.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
De service en gastvrijheid waren super en het eten was gewoon heerlijk ! Het personeel is heel sympathiek en professioneel. Het restaurant is niet groot, wat ons heel goed mee viel en de inrichting is heel smaakvol. Enige minpunt is de prijs, de restaurant is een beetje aan de dure kant. Zeker een aanrader !
harryhuizenga H.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Wij zijn kleine eters en de rijsttafel was voor ons te veel.De gerechten waren meer gebaseerd op de toeristen en daarom waren de gerechten ondanks dat ze goed gekruid waren een beetje flauw naar onze Indische smaaak.
Het was voor ons de eerste keer en wanneer wij een andere keer hier terugkomen dan zullen wij a la carte bestellen wat onze gastheer(heel vriendelijk en attend) eigenlijk ook voorstelde.Harry zei bel mij als je iets anders wilt eten dan kan ik de keuken vragen om dit voor jullie te maken.Zullen wij zeker doen!
Ruth O.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Toen wij kwamen konden ze onze reservering niet vinden. De rijsttafel voor vegetariers is teleurstellend. Het is heel beperkt. Het eten is OK maar niet bijzonder. Een teleurstelling.
marcovanessen .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Een zeer intiem restaurant met zeer kundige mensen in de bediening. De kwaliteit van de gerechten is onovertroffen goed!!
De tafel van Jan K.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Fijn restaurant met lekker eten. Misschien iets meer zout gebruiken om de smaken nog beter tot hun recht te laten komen. Gewoon Lo Salt, minder bloeddruk verhogend!
Clyde G.
heb heerlijk gegeten in een sfeervolle en smaakvol ingerichte omgeving.
Danny C.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Zeer vriendelijke bediening, verrukkelijk gegeten!
Erik L.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Zeer vriendelijke bediening en het eten was heerlijk! Gezellig klein restaurant met een goede sfeer, hartje centrum.
David E.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Wij hadden gekozen voor IK vanwege de goede commentaar op IENS. Het blijkt te kloppen: alles was uitstekend. Wij hebben de vegetarische rijsttafel genomen en IK heeft dat met veel zorg gemaakt met allerlei verrassingen (bv. mango sate). Heel anders dan bij de vele Indonesische restaurants die vegetariërs als tweederangsklanten beschouwen, hadden wij het gevoel dat onze maaltijd helemaal volwaardig was -- wellicht nog beter dan de vleesmaaltijden. Kortom: per uitstek vega vriendelijk!
Sandor G.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Heerlijk gegeten! Vooraf heerlijke loempia's gehad tezamen met saté. Hoofdgerecht de rendang gehad. Een echte aanrader! Kortom heerlijk Indonesische gegeten met een glimlach.
hansdaal D.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Heerlijke rijsttafel! Bijzonder aardige bediening. Aanrader!!!