Indonesian Kitchen

Herengracht 287 1016 BL Amsterdam Nederland Kaart
31-206230260

Over het restaurant Indonesian Kitchen

Indonesisch aan de Herengracht

Aan de Herengracht in Amsterdam, een van de drukstbezochte en populairste grachten van de stad, kun je ook heerlijk Indonesisch eten. De naam zegt al genoeg, dit restaurant heet namelijk Indonesian Kitchen. Waarom Engels? Tja, langslopend publiek spreekt overwegend Engels natuurlijk! In grof geschut zit je gezellig knus dichtbij elkaar en kun je bijna van elkaars rijsttafel afsnoepen. Geniet van de gezellige drukte van de stad en het lekkere eten uit deze heerlijke Indonesische keuken!

Meer informatie over restaurant Indonesian Kitchen

• Af te huren , Wi-Fi
Erik L.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Zeer vriendelijke bediening en het eten was heerlijk! Gezellig klein restaurant met een goede sfeer, hartje centrum.
David E.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Wij hadden gekozen voor IK vanwege de goede commentaar op IENS. Het blijkt te kloppen: alles was uitstekend. Wij hebben de vegetarische rijsttafel genomen en IK heeft dat met veel zorg gemaakt met allerlei verrassingen (bv. mango sate). Heel anders dan bij de vele Indonesische restaurants die vegetariërs als tweederangsklanten beschouwen, hadden wij het gevoel dat onze maaltijd helemaal volwaardig was -- wellicht nog beter dan de vleesmaaltijden. Kortom: per uitstek vega vriendelijk!
Sandor G.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Heerlijk gegeten! Vooraf heerlijke loempia's gehad tezamen met saté. Hoofdgerecht de rendang gehad. Een echte aanrader! Kortom heerlijk Indonesische gegeten met een glimlach.
hansdaal D.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Heerlijke rijsttafel! Bijzonder aardige bediening. Aanrader!!!
Marion H.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Erg smakelijk, gegeten. Vrienelijk en netjes, bediend!
Bert M.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Uitzonderlijke gerechten die je bij de standaard Indo niet zult vinden!
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Lekker eten en vriendelijke bediening in een licht decor. Bijna alleen maar buitenlandse toeristen.
Lennart V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Het eten was fantastisch! De service en de inrichting verdienen nog wat aandacht. De tafeltjes staan erg dicht op elkaar, dus als er mensen naast je zitten is het al gauw rumoerig. De mensen zijn heel aardig maar ze vergeten hier en daar dingen. Een bestelde bintang kwam niet en ik kreeg de bestelde spekkoek met ijs, zonder ijs.
Marja D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Gisteren overheerlijk gegeten bij restaurant ik. De saté kambing, lamskoteletjes, garnalen en ga zo maar door waren voortreffelijk. De sfeer was erg gezellig en het personeel heel vriendelijk. Een absolute aanrader!
Erna H.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Een prima klein restaurant!
Julian H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Vriendelijke ontvangst. Heerlijke rijsttafel. Eigenlijk aan alle tafels hoor je positief mompelen over het eten. Best knap uit een mini keuken.... Ik zou terugkomen.
Kris G.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Lekker, vers & origineel!! Echt een aanrader!
Leo R.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
met 7 personen de rijsttafel besteld. Alle gerechten waren heerlijk (soep erg speciaal en lekker). Porties precies goed qua hoeveelheid. Voortreffelijke kwaliteit en erg vriendelijke bediening. Een aanrader!
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
We wilden kennissen uit de VS de Indonesische keuken laten proeven en dat is prima gelukt! Het restaurant heeft niet de typische Indonesische uitstraling, het eten daar en tegen was heerlijk. Wellicht aan de prijzige kant. Personeel was uiterst vriendelijk en behulpzaam, ook ivm allergie in het gezelschap!
Herman V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Leuk, informeel klein restaurant aan de grachten. Modern ingericht en mede doordat het in de kelder van een grachtenpand zit komt het gezellig en warm over. Ontvangst en service uitstekend en werden meer dan goed bediend. Zeer persoonlijk
Eten was verrukkelijk, Wij hebben de rijsttafel genomen en deze was uitstekend. Het is wel een moderne versie van een rijsttafel dus verwacht geen rijsttafel zoals je die van andere restaurants kent. Eten had wel iets pittiger gemogen
Thsden B.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Indonesian Kitchen is gewoon geweldig! We waren met 5 mensen en hadden zowel de vegetarische als ook de "normale" rijsttafel. Alles was heel smakelijk. Het restaurant is niet erg groot, wat als nadeel met zich meebrengt dat de tafels ook niet zo groot zijn. De bediening is vriendelijk, het restaurant is met goede smaak ingericht. Reserveren is wel aanbevolen.
Arjan B.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
2.5 uur gezellig dineren met een heerlijke rijsttafel, een paar lekkere Bintang biertjes, heerlijk lamsvlees en rijst die niet te nat of te droog is. Een aanrader.
Martine D.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Heerlijk gegeten goeie verfijnde gerechten en uiterst vriendelijke bediening.
Maarten R.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Hier vorige week met mijn partner gegeten. Het eten is geweldig. De entree is zeker voor lange mensen wat knullig, maar dat mag de pret niet drukken. Bij de rijsttafel wordt je uitgebreid verwent met heerlijke gerechten. In de keuken wordt de ruimte genomen om bij de klassiekers iets af te wijken qua ingrediënten maar het in alle aspecten is het overduidelijk Indonesisch. Hier komen we zeker terug.
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Heerlijk gegeten. Van harte aanbevolen: de rijsttafel met verrassende gerechten, zoals de sate van geit.
Leuke, kleine gelegenheid met vrolijke bediening, trots op hun gerechten. En terecht!