Indonesian Kitchen

Herengracht 287 1016 BL Amsterdam Nederland Kaart
31-206230260

Over het restaurant Indonesian Kitchen

Indonesisch aan de Herengracht

Aan de Herengracht in Amsterdam, een van de drukstbezochte en populairste grachten van de stad, kun je ook heerlijk Indonesisch eten. De naam zegt al genoeg, dit restaurant heet namelijk Indonesian Kitchen. Waarom Engels? Tja, langslopend publiek spreekt overwegend Engels natuurlijk! In grof geschut zit je gezellig knus dichtbij elkaar en kun je bijna van elkaars rijsttafel afsnoepen. Geniet van de gezellige drukte van de stad en het lekkere eten uit deze heerlijke Indonesische keuken!

Meer informatie over restaurant Indonesian Kitchen

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Wi-Fi
9,2
9,1

Jouw recensie over het restaurant Indonesian Kitchen

Ineke B.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Uitstekend eten, altijd leuk om mensen mee naar toe te nemen
Maarten C.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Hidden gem in Amsterdam! Heerlijk eten en goede ambiance met Balinese muziek op de achtergrond. Harry en Ayu zien erg leuke mensen om te ontmoeten en zullen er voor zorgen dat je er geen spijt van zal krijgen om hier te eten!
Peter L.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Voor de eerste keer samen met een vriendin Indonesian Kitchen bezocht. Op advies van de bediening een Nasi rames schotel genomen, die overigens (nog) niet op de kaart stond. Een heerlijke schotel met een rendang, kip-, lam- en een gambagerech. en bakje gado-gado erbij. We hebben koffie en thee in plaats van een dessert genomen.
Indonesioan Kitchen is gevestigd in een kelder van een grachtenpand, het is wat gehorig. Het bedienend personeel is zeer behulpzaam en attent! We komen zeker terug.
Stef M.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
Lekkerste Indische rijsttafel gegeten ooit. De Indische rijsttafel is echt een aanrader en wordt op een aparte en een zeer prettige wijze uitgeserveerd. Laat u verrassen. De gebruikte ingrediënten zijn van hoge kwaliteit en wijken in positieve zin af van het gebruikelijke. Zeer vriendelijk personeel. Wanneer wij weer in Amsterdam zijn komen wij graag hier weer terug. Alleen al voor Indonesian Kitchen zouden wij vanuit Zuid-Limburg weer naar Amsterdam gaan.
ank S.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Heerlijk gegeten echt die Indonesische smaak , denk dat oma in de keuken staat . Bediening ook heel gezellig . Ruimte wat klein maar goed ingericht . Voor herhaling vatbaar .
Wardy P.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2018
Wij waren hier op 1 januari met vier personen. Enkele gerechten bleken niet voorradig 'omdat het 1 januari was' (?), en we moesten behoorlijk lang wachten op de hoofdgerechten, maar de kwaliteit van het eten (met name de rendang) en de vriendelijke bediening maakten de wachttijd meer dan goed.
ineke V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Heerlijk gegeten, fijne sfeer
Wout J.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Top.
Johnny B.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
De rijsttafel was een heerlijke combinatie van authentieke smaken met af en toe een moderne twist.
De bediening was alleraardigst en behulpzaam.
Ton D.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Geweldig restaurant. kom zeker terug.
Douwe-Jan V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Gekozen voor een Indonesische rijsttafel. Wij hebben genoten van het eten. Daarvoor komen wij graag weer terug. Aankleding van de ruimte is magertjes maar aan de andere kant ook wel leuk eens in een kelder van een grachtenpand te zitten. De bediening is vriendelijk en behulpzaam maar is met drankjes niet snel of vergat gewoon te brengen. Fles water 2x vergeten en aan het einde de bestelde thee van mijn vriendin. Dat terwijl er op 8 a 10 tafeltjes er toch 3 man personeel rond loopt. Kan beter! Al met al wel een plezierig etentje en, wat ons betreft, zeker een aanrader voor mensen die lekker indonesisch willen eten.
Smit H.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Indonesian Kitchen is wat mij betreft het beste Indonesische restaurant van Amsterdam. IN een klein keldertje worden uitstekende Indonesische gerechten vers bereid en beperkt men zich niet tot alleen maar de rijsttafel. Keuze uit drie verschillende satés bevestigen dat onder andere. Wij hadden als voorgerecht de martabas, een verrukkelijk gefrituurd pannekoekje gevuld met diverse soorten gehakt en de kipsaté die ik bij IK heel geweldig vindt. Er wordt vlees van kippendijen voor gebruikt dat lekker mals blijft onder de grill en er komt een lekkere cunky pindasaus bij. Voorbeeldig. Ook de rendang die ik als hoofdgerecht nam is goed met mooi gaar rundvlees dat lekker pittig is en met perfecte droge rijst en groeten erbij geserveerd. Mijn tafelgenoot kreeg garnalen die ook uiterst smakelijk waren.
Helma V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
We hebben genoten van gamba's en lamsvlees, beide heerlijk van smaak en goed bereid. Gastvrij onthaal.
Kees D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Super lekkere Indonesische gerechten en een vriendelijke bediening. Top restaurantje in hartje Amsterdam
Wieger D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Gerechten hadden we iets pittiger verwacht, maar kwaliteit en smaak waren prima zo ook de hoeveelheden.
Astrid P.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Ontzettend lieve, attente mensen. Mijn tante van 92 had genoten! Saté was heel mals, goed van smaak.
Corina S.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Bediening zeer vriendelijk.
Sophia S.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Kwalitatief Lekker en mooi opgemaakt eten in een vriendelijke sfeer.
marc P.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Heel erg lekker Indonesisch eten; hoog kwaliteit en smaak
Jacques S.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Zoals altijd lekker, leuke sfeer en vriendelijke en hele goede bediening!