Indonesian Kitchen

Herengracht 287 1016 BL Amsterdam Nederland Kaart
31-206230260

Over het restaurant Indonesian Kitchen

Indonesisch aan de Herengracht

Aan de Herengracht in Amsterdam, een van de drukstbezochte en populairste grachten van de stad, kun je ook heerlijk Indonesisch eten. De naam zegt al genoeg, dit restaurant heet namelijk Indonesian Kitchen. Waarom Engels? Tja, langslopend publiek spreekt overwegend Engels natuurlijk! In grof geschut zit je gezellig knus dichtbij elkaar en kun je bijna van elkaars rijsttafel afsnoepen. Geniet van de gezellige drukte van de stad en het lekkere eten uit deze heerlijke Indonesische keuken!

Meer informatie over restaurant Indonesian Kitchen

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Wi-Fi
9,2
9,1

Jouw recensie over het restaurant Indonesian Kitchen

bess .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
Ik at hier vorige week ontzettend goed , oa het vegetarische hoofdgerecht. Gisteren om die reden opnieuw gegeten en hetzelfde gerecht was nu een stuk minder goed; andere - mindere - samenstelling en behoorlijk magertjes. Jammer!
jan kees V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Dit eten was een verrassing. we gingen er heen om doorsnee Indonesisch eten te krijgen, maar dit is koken op hoog niveau. Met name de loempias zijn heel bijzonder. De voortreffelijke ikan schotel was met kabeljauw inplaats van de makreel die men doorgaans krijgt. De Rendang was subtiel van smaak. Sate kambing was uitzonderlijk mals. De omgeving is vrij van kitscherige Indonesisiche versieringen en de bediening kende onze kennis nog die er een paar jaar niet geweest was.
Silvia V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Catja S.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Hier gegeten, erg klein en je zit bijna bij je buurman op schoot. Wij hadden als voorgerecht de loempia's, weinig smaak en het deeg was veel te dik. Als tussengerecht de sate Kambing, erg lekker en precies goed. Daarna rendang, lekker maar qua smaak vrij vlak. De bediening was vriendelijk maar snel, heel snel! De lege bordjes van het voorgerecht werden opgehaald en het hoofdgerecht werd er gelijk neergezet. Wij gaven aan dat dit veel te snel was en we werden vriendelijk toe gelachen.....Wij gaan hier nooit meer heen. De smaak heeft weinig met Indonesie te maken, het is aangepast aan de smaak van de toeristen. De prijzen zijn veel te hoog in verhouding tot de kwaliteit en lekker rustig eten is niet mogelijk. Heel jammer.
Jacob S.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Tweede keer hier. Wederom een aanrader
Lucia S.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Alles prima. Alleen de opgang naar het toilet was minder qua schoonmaak en geur.
Anouk V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Enorm lekker eten en goede service. Klein en gezellig restaurant!
Smit H.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Het was niet de eerste keer dat ik hier heb gegeten maar nog steeds vind ik dit een van de allerbeste Indonesische restaurants in Amsterdam. Ze hebben zonder enige twijfelde allerlekkerste kipsaté vanNederland. Lekkere malse stukken kippendij, precies goed gegrilld met een chunky pindasaus die juis door z'n grofheid de perfectie van het kippenvlees extra goed doet uit komen. Als hoofdgerecht hadden we Rendang en ook die eet je zelden ergens beter. Mooie grote goed gare stukken rundvlees met toch nog een bite die in eerste instantie alleen maar zacht lijken door de kokos, maar die na enige tijd met een hete gloed je tong doorklieven. Heel geweldig!! Voor af hebben we iets nieuws gegeten (voor ons althans) Marentabak. Een soort loempia met een verrukkelijke zachte sambalsaus. Zeer aan te bevelen, dit adres.
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Indonesian kitchen is een prima restaurant en het eten is heerlijk, nu 2 keer een rijsttafel gegeten maar kwalitatief top.
Marjolein &.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Heerlijke gegeten (kwaliteit een dikke 10) en hele vriendelijke en behulpzame bediening. We hadden familie over uit de VS en die hebben ernorm genoten. Bedankt!
Dirk S.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Klein en gezellig restaurant. Zeer vriendelijke bediening. Rijsttafel genomen. Meer dan voldoende en zeer lekker.
Moppie50 D.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
heerlijke Indonesische gerechten, perfect gekruid, en opgediend door twee hele aardige en behulpzame dames. we hebben echt erg lekker gegeten, één van de betere Indische restaurants in Amsterdam. Enige -kleine- nadeel: het restaurant is vrij klein en heeft een laag plafond, als je tijdens het eten een goed gesprek wilt voeren wordt dat een beetje lastig. Nu is het eten gelukkig zo lekker dat je niet aan praten toekomt;-)
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Prima restaurant met leuke sfeer en prima bediening. Echte authentieke sfeer. We hebben genoten. Ook betaalbaar.
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Heerlijk gegeten, de rijsttafel was zalig. Vriendelijke bediening
Kathy V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Eten zeer goed , verrukkelijke lamskoteletjes . Jammer dat de wijn zo prijzig is .Anders zouden we hier vaker terug komen .
Lydia V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Prima rijsttafel en heel vriendelijke en behulpzame bediening
Gerard J.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Super eten. Heerlijk bereid. Goede service.
Gert T.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
Heerlijke rijst-tafel, prettige en afwisselende smaken. Mag voor mij nog wel tikje meer pedis - laat de sambal tot mij komen. Tong-rol, coquille, lamsbouten en nog veel meer lekkers!
Ruddy B.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Vlotte en zeer vriendelijke service - eten is correct - goede wijn
Lodewijk D.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Een gedeconstrueerde rijsttafel was een nieuwe ervaring en even wennen. de kwaliteit van de gerechten was uitstekend. Typisch West-Javaanse keuken en mag naar mijn smaak pittiger, maar dat is altijd op te lossen met wat extra sambal. Voor mijn tafelgenoten was ie precies goed.