Indonesian Kitchen

Herengracht 287 1016 BL Amsterdam Nederland Kaart
31-206230260

Over het restaurant Indonesian Kitchen

Indonesisch aan de Herengracht

Aan de Herengracht in Amsterdam, een van de drukstbezochte en populairste grachten van de stad, kun je ook heerlijk Indonesisch eten. De naam zegt al genoeg, dit restaurant heet namelijk Indonesian Kitchen. Waarom Engels? Tja, langslopend publiek spreekt overwegend Engels natuurlijk! In grof geschut zit je gezellig knus dichtbij elkaar en kun je bijna van elkaars rijsttafel afsnoepen. Geniet van de gezellige drukte van de stad en het lekkere eten uit deze heerlijke Indonesische keuken!

Meer informatie over restaurant Indonesian Kitchen

• Af te huren , Wi-Fi
Henricus K.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2017
Mooie gerechten en gebalanceerd gekruid
Yahav R.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
De service en gastvrijheid waren super en het eten was gewoon heerlijk ! Het personeel is heel sympathiek en professioneel. Het restaurant is niet groot, wat ons heel goed mee viel en de inrichting is heel smaakvol. Enige minpunt is de prijs, de restaurant is een beetje aan de dure kant. Zeker een aanrader !
harryhuizenga H.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Wij zijn kleine eters en de rijsttafel was voor ons te veel.De gerechten waren meer gebaseerd op de toeristen en daarom waren de gerechten ondanks dat ze goed gekruid waren een beetje flauw naar onze Indische smaaak.
Het was voor ons de eerste keer en wanneer wij een andere keer hier terugkomen dan zullen wij a la carte bestellen wat onze gastheer(heel vriendelijk en attend) eigenlijk ook voorstelde.Harry zei bel mij als je iets anders wilt eten dan kan ik de keuken vragen om dit voor jullie te maken.Zullen wij zeker doen!
Ruth O.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Toen wij kwamen konden ze onze reservering niet vinden. De rijsttafel voor vegetariers is teleurstellend. Het is heel beperkt. Het eten is OK maar niet bijzonder. Een teleurstelling.
marcovanessen .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Een zeer intiem restaurant met zeer kundige mensen in de bediening. De kwaliteit van de gerechten is onovertroffen goed!!
De tafel van Jan K.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Fijn restaurant met lekker eten. Misschien iets meer zout gebruiken om de smaken nog beter tot hun recht te laten komen. Gewoon Lo Salt, minder bloeddruk verhogend!
Clyde G.
heb heerlijk gegeten in een sfeervolle en smaakvol ingerichte omgeving.
Danny C.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Zeer vriendelijke bediening, verrukkelijk gegeten!
Erik L.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Zeer vriendelijke bediening en het eten was heerlijk! Gezellig klein restaurant met een goede sfeer, hartje centrum.
David E.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Wij hadden gekozen voor IK vanwege de goede commentaar op IENS. Het blijkt te kloppen: alles was uitstekend. Wij hebben de vegetarische rijsttafel genomen en IK heeft dat met veel zorg gemaakt met allerlei verrassingen (bv. mango sate). Heel anders dan bij de vele Indonesische restaurants die vegetariërs als tweederangsklanten beschouwen, hadden wij het gevoel dat onze maaltijd helemaal volwaardig was -- wellicht nog beter dan de vleesmaaltijden. Kortom: per uitstek vega vriendelijk!
Sandor G.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Heerlijk gegeten! Vooraf heerlijke loempia's gehad tezamen met saté. Hoofdgerecht de rendang gehad. Een echte aanrader! Kortom heerlijk Indonesische gegeten met een glimlach.
hansdaal D.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Heerlijke rijsttafel! Bijzonder aardige bediening. Aanrader!!!
Marion H.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Erg smakelijk, gegeten. Vrienelijk en netjes, bediend!
Bert M.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Uitzonderlijke gerechten die je bij de standaard Indo niet zult vinden!
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Lekker eten en vriendelijke bediening in een licht decor. Bijna alleen maar buitenlandse toeristen.
Lennart V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Het eten was fantastisch! De service en de inrichting verdienen nog wat aandacht. De tafeltjes staan erg dicht op elkaar, dus als er mensen naast je zitten is het al gauw rumoerig. De mensen zijn heel aardig maar ze vergeten hier en daar dingen. Een bestelde bintang kwam niet en ik kreeg de bestelde spekkoek met ijs, zonder ijs.
Marja D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Gisteren overheerlijk gegeten bij restaurant ik. De saté kambing, lamskoteletjes, garnalen en ga zo maar door waren voortreffelijk. De sfeer was erg gezellig en het personeel heel vriendelijk. Een absolute aanrader!
Erna H.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Een prima klein restaurant!
Julian H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Vriendelijke ontvangst. Heerlijke rijsttafel. Eigenlijk aan alle tafels hoor je positief mompelen over het eten. Best knap uit een mini keuken.... Ik zou terugkomen.
Kris G.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Lekker, vers & origineel!! Echt een aanrader!
Leo R.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
met 7 personen de rijsttafel besteld. Alle gerechten waren heerlijk (soep erg speciaal en lekker). Porties precies goed qua hoeveelheid. Voortreffelijke kwaliteit en erg vriendelijke bediening. Een aanrader!