Indonesia

31-204205225

Meer informatie over restaurant Indonesia

Bobeldijk ..
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2015
Netjes gezegd, een teleurstelling, iets besteld met een verwachting die wij hadden van de Indonesische keuken. Sate erg droog en nagenoeg geen saus. Rijst erg nat en doordringt van saus.
Het vlees van de ramas erg droog en de kip met rode peper leek meer op een tomaten sausje met nagenoeg 5 kleine stukjes kip. Jammer want de verwachtingen waren hoog.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2013
Vorige week hier via internet eten besteld. Nog nooit zo'n slechte nasi ramas gegeten. Ook alle andere gerechten zeer slecht. Dit was echt eenmalig. Jammer dat we niet eerst iens.nl hadden geraadpleegd. Wel aardig dat er kroepoek bij zat. Jammer dat er maar 5 kleine stukjes bijzaten. Voor ieder één klein stukje.
Anoniemebeoordeling .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2013
Via thuisbezorgd.nl heb ik bij het Restaurant Indonesia eten besteld.
Ik had een nasi rames besteld waar ik mij enorm op verheugde.
Er zou onder andere een ei, kip met sate saus, boontjes, satestokje enz bij zitten.

In werkelijkheid zat er een saté stokje bij wat verbrand was en keihard, zonder satésaus. Schandalig!
En wat boontjes en 3/4 van de bak bestond uit rijst met een beetje lamsvlees en een half ei.

Niet voor herhaling vatbaar en ook absoluut geen aanrader!