Indonesia Indah

6,9
6,8
Jet M.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Al jaren komen wij hier regelmatig met veel plezier ons eten halen. We hebben veel toko's in de buurt geprobeerd, maar deze kwam er altijd qua kwaliteit het beste uit. De voorlaatste keer was het echter beduidend minder. Andere kok? Kan gebeuren. Wij hebben ze vorige week nog een kans gegeven. Het was echt slecht. De rendang die altijd zo heerlijk mals en zacht was, was nu keihard en niet gaat. Er is blijk baar veel veranderd hier. Ook de hoeveelheid is beduidend minder dan voorheen. Wij komen hier niet meer. Jammer!
Olivier12345 .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Slechte bediening: de dames waren onaardig en begrepen de normaalste bestelling niet. Eten was redelijk, maar niet geweldig. Ik haal hier niet meer.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Helaas koud aangekomen, taai oud eten, we hebben er dik een uur opgewacht, een grote teleurstelling rijafstand naar restaurant is 5 minuten daar kan het niet aan liggen, en voor dit alles moesten we ook nog eens 30 Euro betalen zelfs 10 Euro is nog teveel, nooit meer Indonesia Indah, een afrader.
Reviewexp .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2014
Eten besteld om thuis te laten bezorgen. We hadden extra veel besteld zodat we er de dag erna ook nog van konden eten. De nasi was niet te eten en smaakte zeker niet vers. De overige negen gerechten waren over twee bakjes verdeeld en alles was koud. Het eten was duidelijk in bakjes gedaan en smaakte alsof het kort in de magnetron was gestopt. We hebben geen magnetron, dus konden we het eten ook niet snel weer opwarmen. We moesten alsnog 'koken', maar omdat alle gerechten bij elkaar waren gedaan had alles dezelfde smaak. Door het steeds opwarmen smaakte natuurlijk niets meer goed. Het extra eten wat we hadden besteld voor de dag erna konden we weggooien omdat we het niet weer konden opwarmen.

Ik trek de betrouwbaarheid van de lyrische reviews hieronder in twijfel.

Omdat ik niet in het restaurant ben geweest, heb ik het decor een 6 gegeven.
Giallorossi_85 .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2014
Mijn favoriete Indonesisch afhaaladres. De focus ligt hier duidelijk op de kwaliteit van het eten, waarbij, zoals het hoort, veel kruiden worden gebruikt. Ook voor de vegetarier is er voldoende keuze. De laatste tijd lijkt de kleine afhaal echter moeite te hebben met haar eigen succes: het is vaak druk en je moet soms dus een tijd wachten. Ook is het Nederlands van de (vriendelijke) dames niet perfect. Sinds kort is het eten echter ook te bestellen via thuisbezorgd.nl, dat ga ik de volgende keer eens proberen.
Kris S.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2014
Superlieve mensen, oke taal kan soms een probleem zijn maar vriendelijk legt ze alles nog eens uit. Ik kom er bijna wekelijks, gewoon omdat de gedachte aan het heerlijke eten me doet watertanden. Zalig vegetarisch, mooie beetgare groenten, heerlijk gekruid, royale porties. Niet duur...eigenlijk wil ik deze recensie niet eens schrijven omdat ik hoop dat het niet te gek druk word ;)
Aanrader
Lucas77 .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2013
Afgelopen week voor het eerst hier eten gehaald. We keken er erg naar uit, omdat het er altijd erg druk is.
Binnen is het puur gericht op snel afhalen. Service is vriendelijk, maar niet verduidelijkend (slecht nederlands sprekend). Op een groot bord staan de menu keuzes, maar bij de vele gerechten waaruit je kunt kiezen in de vitrine staat geen enkel bordje, dus je hebt als leek geen idee waaruit en wat je kunt kiezen. Overigens wijken de prijzen en gerechten binnen de toko ook af van de website.
Uiteindelijk het grote en het middelmenu gekozen. Porties zijn royaal. Alle gerechten die je kiest worden echter wel bij elkaar in 1 bak gedaan en daarna opgewarmd in de magnetron. Ik denk dat dit er ook voor zorgt dat de niet-deeg gerechten droog en taai zijn en de deeg gerechten (wat ze onderin de bak doen) doordrenkt zijn van de vetten/saus van de overige gerechten.
Al met al smaakte het allemaal wel lekker, maar waren de vlees en groente gerechten heel droog en taai, en de deeg gerechten kwamen door de mix met het vet/saus meer over als spaghetti met een licht sausje.
Leuk om een keer geprobeerd te hebben, maar zeker niet voor herhaling vatbaar helaas.
Jamjamjasmijn .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2012
Wat een heerlijk echt authentiek Indonesisch eten! Je proeft de echte kruiden. Ook het personeel draagt bij aan de fijne sfeer in de toko, zo vriendelijk vindt je ze nog maar weinig. Mijn wekelijkse afhaal!!
Maud S.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2012
Wij zijn verkocht..Bijna wekelijks halen we hier de lekkerste authentieke indonesische gerechten! Vlees lekker mals, groente met precies de juiste bite. Geen poeha; wel ruime keuze, aanzienlijke porties, zeer betaalbaar en service with a smile..