Indonesia Asli

Dinsdag t/m Zaterdag 12:00 - 20:00

7,2
Theresia K.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
gister gegeten daar, maar viel erg tegen, de snacks zoals loempia's waren erg slecht die worden in de magnetron opgewarmd, en daarna oven, dus die waren zo taai als wat, geld t ook voor de rissoles, en met de meeste snacks doen ze dat, na navraag.... zelfs de oisang goreng.....dus nooit geen warme snacks/voorgerechten bestellen, die behoren altijd vers en krokant te zijn.....geen taaie vieze dingen plakkaten.......de semur met gehaktballetjes waren veels te zoutig......voor de rest v.h eten ging het wel, maar niet om naar huis te schrijven.......
de bediening was wel vriendelijk en het interieur was te donker en veels te warm vooral met warme dagen behoort een restaurant/eethuisje koel te zijn.......
Je B.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
Altijd heerlijk eten gehaald hier. De bami semoor en gado gado zijn mijn favorieten, maar eigenlijk nooit iets gehad wat niet lekker was. In het restaurant kan je ook tahoe ketjap eten, werkelijk grandioos! Sfeer voert je echt terug naar Indonesië en het eten ook.
Abacadabra .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2016
Ronduit slecht! Soto Ajam is niet meer dan een moddervette kippensoep.... Nasi Rames: matig qua vleeskwaliteit en smaak.
Voor mij niet meer naar Asli.
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2016
Prima tentje om een snelle en lekkere indonesische hap te eten. En daar hou ik van! Een deurtje verder is er ook afhaalmogelijkheid. Alle gerechten worden op 1 bord geserveerd (en dus opgeward in de magnetron is mijn aanname) en de smaak is dik in orde.
R V.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2016
Heerlijk Indonesisch gegeten in een ongedwongen sfeer als voorafje van onze gang naar de schouwburg.
De oude generatie staat in de keuken terwijl dochter lief ons bediend en op vriendelijke wijze uitlegt wat er te eten is. Eigenlijk is het interieur ontdaan van alle opsmuk maar is daardoor toch charmant. Het gaat hier gewoon over ongecompliceerd lekker Indonesisch eten, voor weinig geld ((gemiddeld prijs van een gang is tussen de 5 en de 7,5 euro!). Alcohol wordt er niet verkocht dus we drinken een heerlijke warme gemberdrank en hete thee.
We eten alle vier een andere maaltijd waarbij we naar behoefte verschillende rijstsoorten kunnen toevoegen. Naast het restaurant bevind zich een leuke afhaal toko, dus voor elk wat wils. Een echte aanrader voor de gast die even zich in Indonesië wil wanen en gewoon lekker wil eten
Mivonha .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
We waren met 4 personen en allen hebben heerlijk gegeten. Diverse gerechten kwamen op tafel. Eerst risolles en pastei, daarna ikan Bali (makreel), ajam rujak,
ajam besengek, (kip) daging bali en gado gado met lontong. Allemaal even smaakvol, voor een leek kan het iets te pittig zijn maar voor een geregeld innemer van Aziatisch eten is het heerlijk. Wil je het pittiger, de sambal staat op tafel.
De gemberdrank was lekker, wil je iets minder zoet ga voor de sinaasappel met citroendrank, superlekker. Ter afsluiting geurende jasmijnthee met spekkoek en pisang goreng ( banaan vond ik mwah=niet bijzonder) De bediening was ontwapenend, niet professioneel ( past in deze ambiance) maar met een gulle lach.
Nm .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Na een tip van een vriendin hier gegeten. Voor 24,- gegeten met 2 pers. inclusief 1 drankje p.p. Is echt ideaal voor een snelle hap voor dat je door moet naar de (bijv.) de bios. Eten was erg lekker en smaakvol en de prijs-kwaliteit verhouding is top. De inrichting is niet zo bijzonder maar heeft iets authentieks wat het in mijn ogen juist erg leuk maakt. Bediening was daarnaast erg vriendelijk.

EvdB91 .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
Heerlijk authentiek Indonesich gegeten! Super vriendelijke bediening en goede service! En met de verbouwing is het nog sfeervoller geworden. Grote porties voor weinig geld. Een echte aanrader!
Annemarije B.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2015
Indonesia Asli heeft een kleine verbouwing doorgemaakt waardoor het restaurant gedeelte op zich zelf staat en de afhaal ook een eigen ruimte heeft. Wat mij betreft nu meer uitnodigend om er een hapje te eten. Met het interieur van Wajang-poppen, batikprints en de gamelan-muziek op de achtergrond waande ik me even op Bali en de Nasi Ikan Bali completeerde dit gevoel. Royale porties, wat erover bleef heb ik mee naar huisgenomen, kon ik nog een dag van eten.
Jammer dat ze geen alcohol schenken, maar een alcohol-vrij biertje smaakt er ook prima bij.
Een 'vernieuwde' aanwinst voor de Bilstraat.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2015
Zoals zo vaak de Nasi en Bami Rames besteld. Authentiek, heerlijk, zeer betaalbaar, en vanaf vandaag weer terug als restaurant ! Opa en oma maken nog steeds de lekkerste gerechten, dochter en kleindochter zorgen voor de rest. IK ZEG: DOEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anniek V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2014
De medewerkers waren nog even die extra sfeer aan het plaatsen met wat kerstverlichting hier en daar. Ja Asli heeft het allemaal. Vriendelijke mensen, heerlijk eten, goeie locatie en vergeet de goed gedoseerde kruiden niet.
MCCCM .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2014
Al vanaf 2004 kom ik bij Asli op de Biltstraat. Eerst om met huisgenoten af te halen en de afgelopen jaren met partner om er te blijven eten met een pot jasmijn thee op tafel. Al is het een take-away, ik zit er graag en neem zonder schroom ook familie mee.
Het eten is lekker, de porties groot, de sfeer huiselijk en het tempo tropisch.
Corine V.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2014
Alleen afhalen. Prijs -kwaliteitsverhouding is ok. Service is simpel maar ok. Sommige gerechten zijn erg goed, andere niet geheel vers of er overheersen "onterecht" bepaalde kruiden. Dit verraadt dat er niet altijd even zorgvuldig wordt gekookt. Als Indische kan ik dit weten! Ajam boemboe bali bv best lekker, maar sajoer lodeh vond ik eigenlijk mislukt. Maar zo langzamerhand weet ik wat je wel en niet moet halen en kom ik dus zeker terug.
Martine V.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2014
Van de Indonesisch afhaal restaurants vind ik Asli de beste en het meest authentiek. Gisteren gerechten voor een rijsttafel voor vier personen gehaald. Veel keuze: tahu, tempé, groente, vis en vlees. Ook veel keuze in bijgerechten en snacks. Een aantal gerechten was pittig zoals de vis, tahu-sambal. Alles was goed op smaak. Als vegetariër voel je je niet in een hoekje gezet. Als je iets meer wilt dan nasi is Asli een goede keuze.
Jose E.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2014
Ik heb hier gegeten met mijn dochter. Nasi rames speciaal. Ik eet mijn hele leven al Indonesisch en weet heel goed hoe het moet zijn maar dit was echt niet lekker. We hebben het meeste laten staan. Vlak van smaak, de kipsaté van mijn dochter had een rauwe binnenkant, het ei smaakte raar en ik beet op stukjes schaal en de kip had nog kleine haartjes op het vel wat er onsmakelijk uitzag. Pedis was het geenszins. Ook stond er een bak met eten in de vitrine waar het gestolde vet nog op zat. Bah. De service was heel vriendelijk maar we gaan er nooit meer naar toe.
Wilm6 .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2013
We troffen dit prachtige authentieke plekje aan toen we op zoek waren naar een redelijk snelle hap om daarna onze afspraak nog te kunnen halen. Het was tropisch warm, maar geen straf om binnen te zitten bij Asli. De bediening bestond uit hele vriendelijke mensen van wie je meteen gaat houden. Ze waren al aardig op leeftijd. De authentieke sfeer in combinatie met de temperatuur buiten maakte dat we ons echt in Indonesië waanden. Het eten was verrukkelijk, zelden in NL zo goed Indisch gegeten. Voor luxe of poespas moet je hier niet zijn, wel voor een echt stukje Indonesië in het Hollandse Utrecht. Het was er fijn toeven en we komen er zeker terug.
Peter N.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2013
Echt de moeite waard, groot assortiment. Lekker pedis. Decor is precies zoals het hoort, formica tafeltjes, mooie schilderijen van gekleurde paarden op hellingen van vulkanen. Liever zelf een samenstelling van gerechten maken dan bv een nasi rames nemen.
Jael P.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2013
Lekker authentiek Indonesisch eten! De nasi kuning, kipsate en rendang zijn favoriet bij ons. Alles goed op smaak, grote porties, goede prijs/kwaliteit verhouding. Vriendelijk personeel. Echt een prima afhaalrestaurantje.
Joseph A.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2012
Dit is wat je mag verwachten van Indisch eten. Decor ratjetoe en is weinig op geïnvesteerd, maar wel authentiek. Eten is van goede kwaliteit. de sateh is prima. Vriendelijke bediening.