Indisch Restaurant Bandoeng

Kanaalstraat 53 4388 BK Oost-Souburg Nederland Kaart

Over het restaurant Indisch Restaurant Bandoeng

Authentiek Indonesisch

In het sfeervol ingerichte restaurant, met onder andere oude schoolplaten en originele Indonesische attributen, kun je oprecht genieten van jouw diner. Met gezellige Indonesische muziek op de achtergrond, het geluid van de tokek en de geur van geroosterde sateh op de houtskoolgrill waan je je werkelijk in Indonesië. Wellicht kun je op de landkaart nog aanwijzen waar je bent geweest?

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Indisch Restaurant Bandoeng

Vlak bij het station Vlissingen-Souburg
  • : Gratis parkeren voor de deur

Geopend van donderdag tot en met zondag vanaf 17.00 uur.
(Andere dagen geopend op aanvraag vanaf 40 personen)
Reserveren gewenst: 0118-462260

*1973 - 2018 45 jaar!*

Jouw recensie over het restaurant Indisch Restaurant Bandoeng

Nicolai W.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Weer genoten net als vorige keer. Na ons vorige bezoek werden we weer herkend wat altijd leuk is. Tjendol was super en het buffet rijkelijk en zeer smakelijk. Ze zien ons snel terug
peterenjeanine .
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Wederom heerlijk gegeten. De bediening is altijd vriendelijk en snel. Dikke pluim voor de eigenaar na onwel worden van gast. ????
Jesambo .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
We zijn met 12 personen bij Bandoeng gaan eten naar aanleiding van de 88e verjaardag van Ome Rinus. We werden hartelijk ontvangen en hebben prima gegeten. Ook ons hondje Luna was van harte welkom. Bijzonder fijne avond en zeker voor herhaling vatbaar.
Simone .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Helaas viel ons etentje bij Bandoeng een beetje tegen. Het is een klein restaurant met veel groepen, waardoor druk en lawaaiig. Het eten was niet speciaal. Vlees was droog, sate erg vlak van smaak. De tjendol smaakte niet zoals het hoort.
Merijn L.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Superlekker Javaans buffet. Niet het vreetschuurachtige buffet maar met heerlijke authentieke smaken in een omgeving die een Indonesische uitstraling heeft
Roebie H.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Met 12 personen een gezellige avond gehad. Ik ben zelf (als enige van de groep) veganistisch en voor mij was er een apart bord klaargemaakt! Het was lekker en gezellig. De jarige was ook goed in het zonnetje gezet wat ze geweldig vond.
Dennis W.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Al jaren in de top van NL, en volkomen terecht. Topspeler en prima eten. Buffet met genoeg keuze, geen zin om te lopen? Gewoon van de kaart ook geen probleem. Absolute aanrader
Wirifari04 .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Vanavond voor de 1e keer hier gegeten met zijn viertjes, het was werkelijk zalig, verrukkelijke smaken zo lekker dit buffet, de gastvrouw en team waren heel geduldig in uitleg en heel gastvrij, sfeer was zo gezellig, groot compliment, wij komen hier graag terug, Hartelijke Groetjes, Fam. Scheffer van Vossen
Jan-Kees J.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Heb er vrijdag 24 februari gegeten met 4 personen,
Uitstekend gegeten , vriendelijke bediening en goede uitleg over het
Het Indonesisch buffet.
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Super avond gehad veel te lang gewacht, ga binnenkort er snel weer ff lekker eten!!

En dat van uit Coevorden naar Oost-Souburg voor lekker eten !! moeite waard!!
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
19-11-2016 Mijn 50ste verjaardag hier gevierd met 12 personen.
We hadden voor het javaanse buffet gekozen met vooraf sateh Udang en Kambling.

Zeer goed authentiek bereid met volop keuze.
Mooie vriendelijke bediening. met een goede gastheer en gastvrouw.

Kom hier zeker terug als ik in de buurt ben.
Jim V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Vrijdagavond, redelijk druk.
Er was ook een grote groep die voor drukte zorgde.

Eten was smaakvol, echte niet warm genoeg. Wel voldoende keuze aan het buffet

Bediening was prima
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Op 19-11-2016 mijn 50ste vejaardag gevierd met 12 personen.
We hadden het javaans buffet gekozen , met vooraf sateh udang en kambling. Het eten was authentiek en vers .

De bediening is mooi . De gastvrouw en heer waren zeer gastvrij , em hebben de toko netjes op orde.

Wij komen hier zeker terug als we in de buurt zijn.
Robert S.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Als je al bekend bent als een van de beste Indonesische restaurants van Nederland, moet je dat toch elke keer weer bewijzen. Bandoeng in Oost-Souburg stelde ons niet teleur. De hele groep van 17 personen, voornamelijk bestaande uit Indische mensen en wat orang belanda, heeft genoten van deze smakelijke afsluiting van een familiedag. Het Javaanse buffet van wel 40 gerechten zag er prachtig uit en ondanks dat het restaurant vol was, was er nooit een tekort. De voorgerechten, pittige Indische groentesoep en pangsit, waren lekker. De sajoers waren smakelijk, de diverse vleesgerechten, misschien hier en daar iets te geparfumeerd, waren goed bereid en de diversiteit aan droge gerechten was prima. Zelfs van de atjar werd gesmuld. De diverse satehs vielen ook in de smaak. De bediening was attent en gastvrij. Kortom een avond om met veel genoegen op terug te kijken.
Anita B.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Opnieuw heerlijk gegeten. Zo veel keus en met het buffet een goede kans om de Indonesische keuken te ontdekken.Ontzettend aardige bediening. Voor ons een adres om regelmatig te bezoeken !!
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
al meer dan 30 jaar ons meest favoriete restaurant. Het Javaans buffet is authentiek van smaak en de kwaliteit zeer hoog. Glutenvrij eten is geen probleem, het meeste van het buffet is glutenvrij. Zeer vriendelijke staf die zijn best doet om een alternatief te zoeken voor wat je niet kan eten. Al jaren een aanrader.
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
17-7-2016
Voor de 1e keer gegeten bij Bandoeng. Geweldig en heerlijk gegeten in een "op reis" decor. Er volgen zeker meerdere bezoeken vanuit Eindhoven!
Dirk V.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Wij (3 personen) kregen een tafel bij de deur, dus veel geloop en ook tocht. Toen een andere tafel vrijkwam mochten we daarheen verhuizen.
Wij kozen een rijsttafel voor 2 personen met sateh oedang vooraf voor 3 personen: ruimschoots voldoende.
De bediening was vlot, charmant en voorkomend. De kwaliteit van het eten was goed. Het voorgerecht was relatief duur.
Aanbevolen.
lia.van.zee .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Javaans buffet met Pangsit als starter. Heerlijk fris Spaans wijntje erbij. Zeer ruime keus aan milde en pittige gerechten. Vlees, vis, groente ect ect teveel om op te noemen. Saté bereidt op houtskool. Top avond in zeer gastvrije ambiance.
Girlie2000 2.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2016
bBandoeng is een gezellig indonesisch restaurant met prima bediening. Wij namen heerlijke rijsttafel en deze was heerlijk een top gekruid. Ook lekkere huis wijnen genomen.