Indigo

Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 10:00 - 22:00

5,8
Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Indigo

Yvonne H.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Wat een ongastvrije ontvangst en bediening. We kregen het gevoel dat je er als gast voor het personeel bent in plaats van andersom. Menu was niet onsmakelijk, maar ook niets bijzonders. Wachttijden veel te lang. Kortom: ik zou dit etablissement niemand aanraden en ga er absoluut nooit meer naartoe.
Willem__ .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Had ik onderstaande recensies maar eerder gelezen; dat had me een hoop spijt kunnen besparen. Wat een aanfluiting, wegens de ongekend slechte bediening.

Na een kille ontvangst maar liefst anderhalf uur wachten op het voorgerecht, terwijl we lange tijd de enige gasten waren.

Een ober die niet weet wat de nodeloos ingewikkelde namen van de gerechten op de kaart betekenen.

Twee kinderen mochten bij gebrek aan andere mogelijkheden een driegangenmenu delen. Dat bleek bij twee van de drie gangen gewoon te betekenen dat een van beiden helemaal niets kreeg, nog geen extra bordje of bestek.

Zure koffie zonder schotel.

En dan het klapstuk in drie bedrijven. 1) Bij het betalen direct naar het pinapparaat worden geleid en pas na er zelf om te hebben gevraagd de rekening te zien krijgen; 2) ontdekken dat er twee gerechten op staan die niet zijn besteld of geconsumeerd; 3) non-verbaal de indruk krijgen dat men het maar een hoop gedoe vindt, en de nieuwe rekening krijgen vergezeld van ‘deze klopt wel’ in plaats van een woord van excuses.

Voor iedereen die hecht aan een ontspannen avondje uit in een vriendelijke sfeer is dit een plaats om met een zeer grote boog omheen te lopen.
Margreeteric .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Vanmiddag lunch gehad en komen hier wel vaker lunchen. Elke keer merken we na afloop hetzelfde op. Alle ingrediënten zijn heerlijk: meeste gekweekt in de kas tegenover. Echter alleen goede ingrediënten maken geen goed gerecht. Een salade bij de Indigo lunch, nauwelijks olie en azijn gebruikt. Droge salade. Quiche was heerlijk van smaak, maar erg karig. Huisgemaakte soep was flauw. Zonde, want met een kleien aanpassing, lees zout, peper en olie smaakt het allemaal veel lekkerder.
Na de lunch eigenlijk nog trek dus een dessert gedeeld. Dit was heerlijk! Niets op aan te merken. Bediening is wat gemaakt. Laat ook wat steken vallen. Nooit peper en zout aanleveren en niet direct een kaart geven bij aankomst. Als deze punten verbeterd zouden worden, zou het top zijn.
Alida S.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
zondagochtend 29 juli met een grote groep fiets-genoten 70 plussers , koffie gedronken bij Indigo. De groep was tevoren aangemeld, dus het was geen verrassing voor het personeel. Echter de bediening was chagrijnig en niet gastvrij. Koffie werd uitgeserveerd zonder schoteltje, er moest worden gewacht op de suiker, melk en lepeltjes. Kortom ons gezellige fietsuitje van de tuinvereniging werd niet door deze zeer matige bediening opgevrolijkt. Eigenlijk schandalig deze behandeling . Slecht visitekaartje voor Indigo. Hebben jullie een hekel aan Senioren?
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Paar keer geweest, voor een biertje en een feestavond, niets op aan te werken gezellig en prima diner.
Pas voor een lunch geweest; broodje kaas met salade, zwaar teleurstellend, karig bestrooid met snippers kaas en wat enkele stukjes slablad. Dat moeten jullie echt beter kunnen.
Shirley G.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Omdat wij eerder bij Hodenhil goed hadden gelunched dachten we dat Indigo (zelfde eigenaar) hetzelfde niveau zou hebben en de recencies op Iens waren ook goed!
Maar wat een teleurstelling! Biologisch maar echt onder de maat..
Een voorgerecht wat op een bol opgeleukte huzarensalade smaakte, taaie biefstuk, asperges die in gesmolten boter zwommen. Zelfs de aardappeltjes smaakten oud.. Hoe krijg je dat voor elkaar??
Verbazingwekkend dat ze goede recencies krijgen.. Vrienden??? Dit kan geen profesionele kok zijn geweest in de keuken.. Heel jammer maar niet voor herhaling vatbaar. Leuk opgemaakt en vermelding biologisch" is echt niet genoeg.
Shirley G.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Omdat wij eerder bij Hodenhil goed hadden gelunched dachten we dat Indigo (zelfde eigenaar) hetzelfde niveau zou hebben en de recensies op Iens waren ook goed!
Maar wat een teleurstelling! Biologisch maar echt onder de maat... Taaie biefstuk, asperges die in de boter zwommen, een voorgerecht dat leek op 1 schep huzarensalade opgeleukt met bloemetje en geroosterd schijfje biet..Verbazingwekkend dat zulke goede recenciies krijgen.. vrienden? ..Dit kan geen professionele kok zijn geweest . heel jammer...
Andra H.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Bediening liet te wensen over: onvriendelijk. Opvallend was het verschil tussen vriendelijkheid personeel. Eén was onvriendelijk, zelfs bot. (geen uitleg kaart geven maar zeggen 'dat staat erop' bij de vraag welke vis er is, vergeten de wijn te halen, niet even iets inschenken van het water, niet vragen of je nog wat wilt drinken) De andere medewerker was zeer vriendelijk en hielp uitstekend.
Rene M. V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Gisteravond voortreffelijk gegeten met vrienden bij Indigo. Gastvrije ontvangst. Wij kozen voor de rundvlees gerechten, stoofvlees en een runder beef. Beide uitstekend bereid en smakelijk. Ook een uitstekende garnituur waarbij de frieten niet onvermeld mogen blijven. Alles huisgemaakte, top. De geserveerde wijnen uit Chlili maakten het geheel af. Het geheel afgesloten met een kaasplankje. De bediening is correct, vriendelijk. Zeer plezierige avond in een leuke ambiance.
geitebreier .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Aankomst ik heb mezelf bij de chef aangediend, bediening komt niet naar ons toe. De Chef haalt de gastheer erbij. We mogen een tafeltje kiezen, maar een bestelling voor een drankje duurt 10 minuten. Het is levendig druk maar ze staan met zijn drieën. Hebben wel tijd om zelf rustig te drinken. Het is moeilijk om valse start los te laten. We kiezen lunch menu. Het eerste gerechtje was soep. er komt geen uitleg. Het is heerlijke mosterd soep, en ik denk dat er pastinaak in zit. Goed op smaak, wordt geen brood bij geserveerd en dat doe ik dus zelf (vergeten?) Hoofdgerecht perfect, heel veel bereidingen en structuren. Knapperig dun blaadje van boerenkool, Rib Eye,Dille, aardappel gratin, quiche. Nu een gastvrouw aan tafel die wel een mooie uitleg geeft. Dessert wederom geen uitleg, mijn dochter keurt het als limoen taartje, ziet eruit als appeltaart met ijs van yoghurt chocola. Ze is jong en kan dus prima iets anders zijn. Ze genoot er in ieder geval van. Er is een live muziek wat rustig de boel opvrolijkt de entourage is goed gedaan en veel te zien. Mijns inziens wel heel hoog reformhuis gehalte. Thee grote keuze en lekker. Maar de ginger ale niet te drinken (vast heel gezond en biologisch)
hendrik S.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Leuk dorps restaurantje in het hartje van het centrum van Schipluiden. Het eten was lekker, ik miste wel wat creativiteit. Bediening was aardig en correct. Het schijnt dat ze werken met biologische en lokale producten, maar ik had me twijfels of alles wel zo lokaal en biologisch was.
Bianca S.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Wat een verrassing was dit leuke restaurant. Leuke sfeer, prettige bediening en heerlijk en echt eten.
We gaan zeker terug!
Simonne D.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Met de scooter (electrische) aan het toeren en toch iets te ver van huis geraakt. Bij Indigo een stopcontact aangeboden gekregen voor de accu en heerlijk gedronken en gegeten.Heerlijke huisgemaakte groene ijsthee!
Daarna weer veilig thuisgekomen dankzij het opladen....Top!
Selene V.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Altijd goed bij Indigo! Wat een fijne sfeer en heerlijk eten. Een kleine kaart maar toch keuze genoeg. En daarom altijd vers! Koken met wat het seizoen te bieden heeft, maar altijd met een vleugje liefde en passie. En daarom kom ik graag terug op deze heerlijke plek.
Hester V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Wij waren al fan. Gisteren van de nieuwe kaart gegeten. Weer heerlijk. Onze dochter had het liefst de tartaar ook nog als hoofdgerecht gegeten, zo lekker vond ze het! Vriendelijke meedenkende bediening. Klein minpuntje: het was erg fris, onze dochter heeft de hele avond haar jas aan gehouden.
Jan Willem D.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Met recht een huiskamerrestaurant te noemen. Eten in een oude kerk tevens ooit een garage. Heel erg knus en sfeervol. Personeel zeer vriendelijk en een mooie open kijk in de keuken.
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
De tartaar met gepocheerd ei was is een woord geweldig! Ook de vegetarische proeverij is niet anders te omschrijven als uitmuntend! De combinaties welke gemaakt worden tonen kennis en kunde. Met een geweldige glimlach zijn wij verzorgd de avond! Zeker weer terug!
Chefkim .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Heerlijk biologisch en lokaal gegeten. Verrassingsmenu van de chef. Eerst een gazpacho van het huis, vervolgens een heerlijk voorgerecht met een salade van aardappel en selderij, croustini van zuurdesembrood, tussengang een tomatensoepje of kerriesoepje, hoofdgerecht een heerlijke entre côte met rabarber compote en heerlijke verse friet/wedges. Tot slot een toetje van vers fruit met huisgedraaide aardbeien ijs of mouse met merengue. Met mijn lactose intolerantie werd erg goed rekening gehouden. Bediening was vriendelijk en kundig.
Heerlijk, ontspannen avondje uit.
juergen S.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Twee weken geleden hebben wij hier een lunch gegeten. Dit liet ons besluiten om ook maar eens in de avond de gaan dineren. Wij kozen voor het verrassings- menu. De vier gangen werden met veel plezier opgediend en hadden soms verrassende smaak combinaties, helaas nooit echt overtuigend. De kazen op het kaasplankje waren beperkt omdat Indigo slechts biologisch en/of streekgebonden producten probeert te gebruiken. Een nobel streven. Al met al is vooral de combinatie van locatie, bediening en biologisch eten voor mij een reden om nog vaker fietsend vanuit Rotterdam hier te komen eten.
Mark S.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
We zitten nu op dit moment zo ontzettend te genieten van het menu van de chef. Net allemaal kleine gangetjes genoten! Moes van asperge, romig soepje, makreel en nu als klap op de vuurpijl boterzacht lamsvlees hier uit de polder! Wauw!