Indigo

Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 10:00 - 22:00

9,2
7,2

Jouw recensie over het restaurant Indigo

Andra H.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Bediening liet te wensen over: onvriendelijk. Opvallend was het verschil tussen vriendelijkheid personeel. Eén was onvriendelijk, zelfs bot. (geen uitleg kaart geven maar zeggen 'dat staat erop' bij de vraag welke vis er is, vergeten de wijn te halen, niet even iets inschenken van het water, niet vragen of je nog wat wilt drinken) De andere medewerker was zeer vriendelijk en hielp uitstekend.
Rene M. V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Gisteravond voortreffelijk gegeten met vrienden bij Indigo. Gastvrije ontvangst. Wij kozen voor de rundvlees gerechten, stoofvlees en een runder beef. Beide uitstekend bereid en smakelijk. Ook een uitstekende garnituur waarbij de frieten niet onvermeld mogen blijven. Alles huisgemaakte, top. De geserveerde wijnen uit Chlili maakten het geheel af. Het geheel afgesloten met een kaasplankje. De bediening is correct, vriendelijk. Zeer plezierige avond in een leuke ambiance.
geitebreier .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Aankomst ik heb mezelf bij de chef aangediend, bediening komt niet naar ons toe. De Chef haalt de gastheer erbij. We mogen een tafeltje kiezen, maar een bestelling voor een drankje duurt 10 minuten. Het is levendig druk maar ze staan met zijn drieën. Hebben wel tijd om zelf rustig te drinken. Het is moeilijk om valse start los te laten. We kiezen lunch menu. Het eerste gerechtje was soep. er komt geen uitleg. Het is heerlijke mosterd soep, en ik denk dat er pastinaak in zit. Goed op smaak, wordt geen brood bij geserveerd en dat doe ik dus zelf (vergeten?) Hoofdgerecht perfect, heel veel bereidingen en structuren. Knapperig dun blaadje van boerenkool, Rib Eye,Dille, aardappel gratin, quiche. Nu een gastvrouw aan tafel die wel een mooie uitleg geeft. Dessert wederom geen uitleg, mijn dochter keurt het als limoen taartje, ziet eruit als appeltaart met ijs van yoghurt chocola. Ze is jong en kan dus prima iets anders zijn. Ze genoot er in ieder geval van. Er is een live muziek wat rustig de boel opvrolijkt de entourage is goed gedaan en veel te zien. Mijns inziens wel heel hoog reformhuis gehalte. Thee grote keuze en lekker. Maar de ginger ale niet te drinken (vast heel gezond en biologisch)
hendrik S.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Leuk dorps restaurantje in het hartje van het centrum van Schipluiden. Het eten was lekker, ik miste wel wat creativiteit. Bediening was aardig en correct. Het schijnt dat ze werken met biologische en lokale producten, maar ik had me twijfels of alles wel zo lokaal en biologisch was.
Bianca S.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Wat een verrassing was dit leuke restaurant. Leuke sfeer, prettige bediening en heerlijk en echt eten.
We gaan zeker terug!
Simonne D.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Met de scooter (electrische) aan het toeren en toch iets te ver van huis geraakt. Bij Indigo een stopcontact aangeboden gekregen voor de accu en heerlijk gedronken en gegeten.Heerlijke huisgemaakte groene ijsthee!
Daarna weer veilig thuisgekomen dankzij het opladen....Top!
Selene V.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Altijd goed bij Indigo! Wat een fijne sfeer en heerlijk eten. Een kleine kaart maar toch keuze genoeg. En daarom altijd vers! Koken met wat het seizoen te bieden heeft, maar altijd met een vleugje liefde en passie. En daarom kom ik graag terug op deze heerlijke plek.
Hester V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Wij waren al fan. Gisteren van de nieuwe kaart gegeten. Weer heerlijk. Onze dochter had het liefst de tartaar ook nog als hoofdgerecht gegeten, zo lekker vond ze het! Vriendelijke meedenkende bediening. Klein minpuntje: het was erg fris, onze dochter heeft de hele avond haar jas aan gehouden.
Jan Willem D.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Met recht een huiskamerrestaurant te noemen. Eten in een oude kerk tevens ooit een garage. Heel erg knus en sfeervol. Personeel zeer vriendelijk en een mooie open kijk in de keuken.
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
De tartaar met gepocheerd ei was is een woord geweldig! Ook de vegetarische proeverij is niet anders te omschrijven als uitmuntend! De combinaties welke gemaakt worden tonen kennis en kunde. Met een geweldige glimlach zijn wij verzorgd de avond! Zeker weer terug!
Chefkim .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Heerlijk biologisch en lokaal gegeten. Verrassingsmenu van de chef. Eerst een gazpacho van het huis, vervolgens een heerlijk voorgerecht met een salade van aardappel en selderij, croustini van zuurdesembrood, tussengang een tomatensoepje of kerriesoepje, hoofdgerecht een heerlijke entre côte met rabarber compote en heerlijke verse friet/wedges. Tot slot een toetje van vers fruit met huisgedraaide aardbeien ijs of mouse met merengue. Met mijn lactose intolerantie werd erg goed rekening gehouden. Bediening was vriendelijk en kundig.
Heerlijk, ontspannen avondje uit.
juergen S.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Twee weken geleden hebben wij hier een lunch gegeten. Dit liet ons besluiten om ook maar eens in de avond de gaan dineren. Wij kozen voor het verrassings- menu. De vier gangen werden met veel plezier opgediend en hadden soms verrassende smaak combinaties, helaas nooit echt overtuigend. De kazen op het kaasplankje waren beperkt omdat Indigo slechts biologisch en/of streekgebonden producten probeert te gebruiken. Een nobel streven. Al met al is vooral de combinatie van locatie, bediening en biologisch eten voor mij een reden om nog vaker fietsend vanuit Rotterdam hier te komen eten.
Mark S.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
We zitten nu op dit moment zo ontzettend te genieten van het menu van de chef. Net allemaal kleine gangetjes genoten! Moes van asperge, romig soepje, makreel en nu als klap op de vuurpijl boterzacht lamsvlees hier uit de polder! Wauw!
geitebreier .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Heerlijk geluncht. Een proeverij bloemkoolsoepje, zalm met zeewier, quich, kroketje van eigen vee. Mijn kindje een lekkere soep van pompoen. Allergien van mijn gast werd goed rekening mee gehouden. bediening heel gastvrij en gaf fijne uitleg. heel dit concept klopt. Een aanrader bedankt. Ook leuk dat de chef even de tijd nam om onze complimenten aan te nemen. Heel het team bedankt
Fairry .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
We hebben ons laten verassen door de kok en het hele menu niet in ons handen gehad.
Was zeker geen verkeerde keuze, want we hebben als koningen gegeten.
Zeker de huiskamersfeer deed eraan mee.
En dan de bediening die met een gemeende glimlach komt serveren maakt de ervaring helemaal goed.
Aan de tafel naast ons was er iets niet helemaal goed gegaan met het gerecht en dat werd zonder er enig probleem van te maken opgelost door een nieuw bord.
Ze doen er echt hun uiterste best voor om een heerlijke en onvergetelijke avond uit van te maken.
Happel F.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
Neergestreken voor een late lunch buiten op het terras, en dat in november, de bediening liet op zich wachten, binnen was het (heel) druk, de mensen aan het tafeltje naast ons vertrokken om die reden na 10 minuten. Fijn voor ons, hadden wij een beter plekje. Mijn man is binnen gaan vragen en toen hadden we heel snel drankjes en binnen 10 minuten ook te eten, een heerlijke bospaddestoelensoep en worstenbroodje , prima van smaak alles, portie had wel iets groter gekund. Redelijk prijzig, maar voor biologisch betaal je natuurlijk iets meer. Al met al een fijne plaats waar we zeker nog eens heen fietsen, maar wel als het wat rustiger is.
Karin E.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Met de nieuwe kok zijn ze er heel veel op vooruit gegaan.
Het eten ziet er heel goed verzorgt uit en over de smaak die is voortreffelijk
Echt een gezellige huiskamer sfeer
Herman K.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2015
Komen wij in een restaurant met voornamelijk biologische producten (uit eigen tuin, kas en stal), staat er gans op de kaart. Nu heb ik nooit gans gegeten maar na de bereidingswijze gehoord te hebben, was ik overstag. En manmanman, was was dat lekker! Gans heeft natuurlijk wat weg van ander gevogelte maar deze lichtgerookt. En dat maakte voor mij het verschil. Mijn tafelgenote zuchtte de woorden dat ze nog nooit ergens een lekkerder carpaccio had gegeten (en ik weet inmiddels dat zij een expert is op dit gebied. En de avond kon door deze twee ervaringen niet meer stuk.
Indigo kiest voor biologisch en voert dit in alle geledingen door. Niet alleen in de groenten en het vlees maar bijvoorbeeld ook geweldige - en natuurlijk blinde - appelsap. Neem daarbij ook nog een vriendelijke en kundige bediening en dan weet je dat je goed zit voor lunch en diner.
Minpuntje in het "decor": twee vreselijke kroonluchtertjes die schuren tegen de rest van de verder smaakvolle aankleding, met bijvoorbeeld prachtige, oosterse lampen.
Pieter H.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2015
Wat een heerlijke plek, hier aan het water in het hart van schilderachtig Schipluiden. Zowel aan de voorzijde als op de veranda aan de achterkant zit je als een vorst. Erg vriendelijke bediening, die af en toe bij drukte wel eens een steekje laat vallen, maar het altijd lief en charmant oplost. De lunch is niet veel bijzonders. Erg veel dik bruin brood en dan verhoudingsgewijs weinig erop. Wij twijfelen of de spiegeleieren (waarvan de dooiers zijn doorgebroken) met kaas en ham wel ham bevatten. We krijgen de indruk dat het grijsachtige vlees fricandeau is. We gaan echter terug om nog iets anders te eten bij Indigo, want de sfeervolle zaak en vriendelijke bediening rechtvaardigen een tweede bezoek.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2015
Fantastisch vaderdag diner gehad bij Indigo. Leuke kaart met verrassende gerechten. Zowel voor-, hoofd- als nagerecht mooi gepresenteerd en zeer smaakvol bij het hele gezelschap (6 personen). Kortom zeker een aanrader!