Indianspices

Weerdingerstraat 14A 7815 SB Emmen Nederland Kaart
31-591619835

Over restaurant Indianspices

Een kruispunt van culinaire tradities

Restaurant Indian Spices heeft gezellige nisjes zodat je echt even ongestoord kunt bijkletsen met elkaar. De Indiase keuken is heel gevarieerd. Niet alleen tussen de Indiase provincies zijn verschillen in culinaire tradities. Dit land staat ook open voor de kennis en kunde van alle gasten die zij al eeuwenlang verwelkomt. Dit zie je duidelijk terug op de kaart van Indian Spices. Een grote keus uit verschillende curry en tandoori gerechten, gekruid van mild naar scherp. Eet smakelijk!

Meer informatie over restaurant Indianspices

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

• Af te huren
Annemiek R.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
We hebben hier gegeten met de restaurantactie van AH. Prima menu, ruim voldoende en echt lekker!
Drie voorgerechtjes, drie hoofdgerechten en een toetje. Ook nog pappadums met lekkere sausjes op tafel.. mmmmm!
Culi2 .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
We hebben van de AH Restaurantactie gebruikgemaakt. We kregen een driegangenmenu. Kwaliteit was redelijk, maar weinig subtiel. Er stond veel vlees op het menu. We vonden de tandoori nogal droog. De garnalen uit het voorgerecht waren snotterig. Andere onderdelen waren weer prima verzorgd.
Yneke V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Afgelopen vrijdagavond hier gegeten, het eten was heerlijk alleen de uitleg over gerechten ging ontzettend snel en zacht zodat we eigenlijk van een aantal gerechten niet eens wisten wat er op tafel stond. De bediening was verder erg vriendelijk. Groetjes Y
Duvekotc .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Het driegangenmenu van de AH-actie smaakte goed. Ik had het wel wat pittiger gewild. Het was alleen teveel voor ons beiden. Zonder die actie hadden dit niet gekozen.
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Ondanks dat we gereserveerd hadden was er geen tafel vrij, en dit was bij zeker 4 andere partijen voor en na ons ook zo. Dus het begon wat rommelig. Het werd allemaal wel redelijk snel opgelost. Daarna was het verder allemaal in orde. De bediening was beter dan een paar maanden geleden en het eten is er gewoon lekker. De aankleding binnen kan nog wat meer "Indiaas".
Thea R.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Het allerduurste 4gangendiner is 27,95, maar het 3gangen diner met de bon van AH is 36,00 euro
Wij voelden ons behoorlijk in de maling genomen.
Niets te kiezen en gewoon de hoofdprijs met opslag betalen.
En dan te bedenken dat we daar 55 kilometer voor hebben omgereden
Schandalig gewoon
Ook geen vraag van pittig of juist niet?
En dat terwijl wij juist dachten voor een pittige indiase maaltijd te gaan
Koen Floris G.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Gisteren ben ik met een paar vrienden wezen eten bij Indian Spices in het kader van de AH-restaurantactie.. Het eten was lekker. We kregen verschillende voor- en hoofdgerechten. Het nagerecht was mango met kokos, slagroom en een bolletje kaneelijs. De bediening ging ook vrij snel. Wat wel een verbeterpunt is, is de muziek. Deze was naar mijn menig bijna niet hoorbaar.
M.vellekoop .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Indiaas eten was voor ons onbekend, maar het werd een gezellig avondje uit eten met mijn man, verrassend lekker eten en een prima bediening. Wij waren ook blij met de uitleg van de aardige gastvrouw.
Hannie V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Bediening was goed en vriendelijk. Het eten goed bereid en lekker. Het was alleen jammer dat sommige gerechten minder indiaas waren dan verwacht.
Bram V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Wij kwamen hier met de AH actie op vrijdagavond 21 oktober. Omdat we elders verbleven was het lastig plannen voor ons hoe laat we in Emmen zouden arriveren, we kwamen kort voor openingstijd (1700) wat geen probleem was: we waren al op de stoep gesignaleerd end e zaak ging meteen open. Dat gold ook voor andere gasten (1800 gereserveerd, 1715 al gearriveerd) wat wij opvingen. De gerechten waren prima, hoeveelheden ook; deze ondernemer had zich er niet makkelijk van af gemaakt met de AH actie en heeft laten zien dat hij de actie en zijn gasten serieus nam: vandaar deze prima recensie... Aangezien wij vrij dicht bij de balie (afrekenen, afhaal) zaten konden wij wat interne communicatie volgen tussen bediening, eigenaar en dat gaf ons de inruk van een prima team (sfeer). Altijd ook een aspect dat zich vertaalt in een pre voor de gasten. De zaak is van binnen vrij ruim opgezet maar zit niet op de meest aantrekkelijk locatie (buitenkant/omgeving van het pand, aan doorgaande weg, wel op 2 min loopafstand van de Mediamarkt). De afgelopen tijd aten wij 4 keer bij een Indiaas restaurant (A'dam/Jordaan, Dresden, Koblenz, en nu dus Emmen) en dit restaurant komt op nr. 2. Kortom: een aanrader!
Roel B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Lekker rustig met vrienden gegeten, als je iets aparts wilt en als je van curry's houdt is dit zeker aan te bevelen. verkrijgbaar van zoet tot zeer pittig. een aangenaam verblijf met een goede prijs / kwaliteit verhouding.
Watering .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Goed gegeten van het verrassingsmenu dat de kok had samengesteld. Op deze manier verschillende smaken van de keuken uit India ervaren.
De bediening is gastvrij en vriendelijk.
Ferdy D.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Heerlijk gegeten, elk onderdeel van de gerechten was weer een ware smaaksensatie voor onze smaakpapillen. Ik ga hier zeker vaker eten, maar dan zonder de AH_bon. De ietwat langere wachttijd kwam ook mede door de AH-bonnen-actie. Het restaurant zat vol met bonnen-klanten. Persoonlijk zou ik het interieur nog iets warmer maken, meer naar de India-Style. Dan is het compleet, want aan de smaak en kwaliteit van de gerechten die ons voorgeschoteld werden lag het niet, waanden wij onzin India. Chapeau.
Francis V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Het duurde erg lang voordat er werd uitgeserveerd, We hadden een verrassingsmenu de voorgerechten waren allemaal gefrituurde hapje erg vet en weinig smaak opde garnalencocktail na maar ook deze lag op de serveerschaal die op een verwarmde plaat lag! Hoofdgerechten waren iets beter. De lamscurry en rijst was lekker. De schaal met vlees van de grill was uitgedroogd. Dessert was iets met ijs en slagroom die al half gesmolten was omdat het zeker lang duurt voordat zij deze bij je neerzetten.
Francis V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Het was chaotisch, bediening duurde lang, eten was vet, vlees van de grill droog, weinig smaak die je doen denken aan indian spices. Interieur smakeloos, wc was vries vloer er naar toe plakte.
Tiny D.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Gastvrije ontvangst. Het eten was prima verzorgd met goede uitleg van de gerechten en ruim voldoende.
Ook de service was prima, na een ongelukje van 1 van ons die zijn glas om stootte werd er een nieuw geserveerd.
Frank E.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Keurig restaurant. Wij waren er met de AH actie en kregen een uitgebreid menu. Kwaliteit redelijk maar geen top, bediening vriendelijk. Grote porties, teveel om op te krijgen
Henny.demunnik .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Het was erg sfeervol ingericht. En de bediening erg aardig. Vooral het hoofdgerecht was heerlijk. Ruim voldoende . We zouden het zeker aanbevelen .
We gaan er vast nog eens weer naar toe.
Adm.ilse .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
We kwamen met de spaarkaart van de AH restaurant actief. Werd direct goed uitgelegd wat we daarvoor konden verwachten. Eten was erg lekker en ook meer dan genoeg. Zeker een aanrader!
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
zeer goed eten. voor sommige mensen zal het wel iets te pittig zijn. maar daar hou ik wel van. de bediening was ook heel goed en het was niet te duur.