Indian Way

Decor7,1/10
Voordelig
We1841 . Fijnproever (3 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Wij komen inmiddels alweer ruim 20 jaar in dit restaurant, vaak meerdere keren per jaar. Ook hebben we al eens gebruik gemaakt van de catering die ze verzorgen. De kwaliteit van het eten is hoog. Mooie ingrediënten en verse kruiden maken samen heerlijke voedzame gerechten. De bediening is altijd zeer gastvrij en vriendelijk. Het enige aandachtspunt heeft betrekking op de inrichting. Een likje verf, wat nieuw meubilair en is wat anders na de muur zal zeker een nieuwe impuls geven aan deze verder voortreffelijke eetgelegenheid.
Klik K. Proever (1 recensie) 2,3 /10
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
vandaag besteld om af te halen. de kip was niet gaar. niet eens in de buurt. slechts de buitenkant was dicht geschroeid, de gehele binnenkant was nog bevroren. Na telefonisch contact gaf men aan dat ik de volgende keer korting kon krijgen. Na hier niet mee akkoord te gaan zou er een nieuwe portie klaar worden gemaakt. Daar aangekomen kreeg ik te horen en ik citeer: kan gebeuren. mijn geklaag viel op dovemansoren en vervolgens ben ik met een gratis biertje en rijst de deur uitgestapt. erg teleurgesteld ivm de hoge beoordeling.
Sham R. Proever (1 recensie) 9,3 /10
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Weekendje weg naar Nijmegen, via Iens hier terecht gekomen. Gisterenavond heerlijk gegeten. Al bij vele Indiase restaurants gegeten, maar dit is toch een van de betere. Wat betreft het eten proef je duidelijk dat er met verse ingrediënten gewerkt wordt en de gerechten kundig bereid worden. Service krijg je met een glimlach. Een topavond gehad!
Fiona J. Meesterproever (12 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2016
Ik heb hier heerlijk gegeten! En ze zijn iets vriendelijker geprijsd dan de andere Indiase restaurantjes in Nijmegen. Daardoor vind ik deze een prima keus. Het enige minpuntje; de porties mogen echt groter!!! Maar lekker gekruid en prima prijs-kwaliteit verhouding verder.
Patrick.m.meijers . Fijnproever (2 recensies) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2016
Minpunten: We hadden netjes een bevestiging van onze reservering gekregen over de mail. Maar bij binnenkomst bleek men van niets te weten. De vegetarische thali was erg pover, zeker voor €19,-. De ober begreep niet dat ik graag linzen als bijgerecht bij mijn pittige kip had, en ging zover dat hij zelfs met mijn losliggende bestek in mijn eten roerde. Heel vreemd.
Pluspunten: Het kip-hoofdgerecht was smakelijk, lekker pittig maar niet te. Alle ingrediënten waren duidelijk vers. De ambiance was goed, en zelfs op de woensdagavond volle bak.
Merijn K. Proever (1 recensie) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
We komen hier al jaren! In veel steden Indiaas geproefd en we blijven hier terugkomen, absoluut een aanrader! Murgh madras is briljant te noemen evenals de tikka masala.
Esther H. Fijnproever (3 recensies) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
Murgh Chaat als voorgerecht, Ghost Tikka Buhna als hoofdgerecht en een lekker ijsje na. Het maakt niet uit wat je eet, alles is van hoogstaande kwaliteit. De sfeer is prima, het restaurant is gezellig, het ziet er uit zoals ik verwacht dat een Indiaas restaurant er uit hoort te zien (ben nog nooit in India geweest, dus ik heb er geen verstand van :-) ). De bediening is gewoon goed, gezellig, het is een restaurant gerund door een leuke familie. Als stamgasten worden we er iedere keer weer zo hartelijk begroet dat het gewoon een feestje is om er te zijn. Wil je goed Indiaas eten voor een redelijke prijs? Ga naar Indian Way in Nijmegen, beter dan alle concurrenten in de omgeving!
MO1973 . Meesterproever (11 recensies) 3,5 /10
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2015
Zaak met veel achterstallig onderhoud met een decor uit de jaren zeventig. We mochten gaan zitten waar we wilde maar de uitgekozen tafel kon dan weer niet. Dit zou te lastig zijn voor het personeel omdat daar ook de menukaarten lagen. De tip om de menukaarten dan te verplaatsen viel niet in goede aarde. We bestelde de Royal en een Lamscurry en binnen 10 minuten stond het op tafel. Het eten was half warm matig, weinig smaakvol met oubollige uitstraling. Dieptepunt was de decoratie van een blad rode kool met wortel vastgezet met een cocktail prikker(deze stond niet voor het eerst op een tafel). Bij het afruimen kwam de bediening tot de conclusie dat de warmhoud plaat niet warm was en ons werd gevraagd of wij de kaarsjes eronder hadden uitgeblazen. Dit was uiteraard niet zo.
Voor ons een enorme tegenvaller dit restaurant omdat juist de eerdere recensies zo positief waren.
Jeroen M. Fijnproever (4 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2015
We hebben een aantal indiaas restaurants geprobeerd, maar Indian Way was nieuw voor ons. We zijn blij verrast. Heerlijke kruidige keuken. We zijn al eens tot de conclusie gekomen dat geen enkel Indiaas restaurant hetzelfde is. Ook al hebben de gerechten dezelfde naam, ze smaken nooit hetzelfde. De Onion Bajhi was voortreffelijk. De beste van de 7 restaurants waar we dit gegeten hebben. Kip Tikka massala en Lamb Roghan Josh… ook al een paar keer eerder gegeten, maar ook deze staan zeer hoog op de favorietenlijst. De naan is echt onovertroffen goed. Nergens zo'n goede Naan gegeten.
Het ijs (ik ben de naam kwijt, maar de eigenaar heeft ons uitgelegd dat dit een traditioneel nagerecht is, en dat de vorm bepaalt of het het echt traditionele ijs is. Als het ooit wordt geserveerd als bolletje is het niet 'de echte', zo leerde hij ons. Fantastisch ijs. Kruidig met kaneel. Deed me een beetje aan chai denken.
De eigenaar kwam op mij over als een bevlogen mens. Vriendelijk en enthousiast.
M'n favoriete India restaurant zit in Utrecht, maar dat is vooral omdat ik daar Sl 25 jaar kom.
Indian Way is 'n nieuwe favoriet. Niet te vergelijken met de Utrechtse concurrent, want gewoon heel anders, zoals ik al zei. Indian Way heeft wat mij betreft een verdiende gedeelde 1e plaats veroverd op m'n favorietenlijst.
Absoluut een aanrader. Niet te duur, en zeer smaakvol.
Olga K. Expertproever (7 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2015
Heerlijk gegeten! Papadums met dip en groentespread als appetizer aangeboden gekregen. Kruidige thee erbij. Kerriesoep en paneer vooraf, veggie schotel met aubergine en gebakken tomaat, gemengd groentegerecht en mijn vriend lamsschotel met spinazie. Rijst natuurlijk. Perfecte, ongedwongen, vriendelijke bediening. De sfeer voelde zo gemoedelijk dat wij zelfs een lover's icecream durfden te bestellen. Zelfs die was verrukkelijk en niet eens over de top ;-)
Willem V. Meesterproever (19 recensies) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2015
Bij binnenkomst klonk een wachtkamer piano muziekje, wat later ging dit over naar wat passende muziek. Inrichting iets te krap ingericht, tafels iets te dicht op elkaar, en op de tafel ligt een plastic tafelkleed.
Indiaas eten blijft leuk, elk restaurant heeft zo'n beetje de zelfde gerechten op het menu staan maar de smaak is altijd anders. Zo ook hier, maar wel gewoon goed.
De papadums, erg lekker met komijn erin. De birjanie, hierin zat anijs in verwerkt wat er een verassende smaak aangaf, wel erg lekker. De jalfrezi wat gewoon goed, net iets teveel koriander. Garlic naan was goed en rijkelijk voorzien van knoflook. De eigenaar, namen wij aan kwam ook even vragen of alles naar wens was.
Wel iets duurder dan een gemiddeld Indiaas restaurant.
Beste Khajuraho,
Bedankt voor je leuke recensie en fijn dat je zo lekker hebt gegeten.
De linnen tafelkleden hebben we enige jaren geleden vervangen door lederlook tafelkleden.
De vlekken van de curries waren niet meer chemisch te reinigen door de wasserij. We vonden het duurzamer om lederlook tafelkleden te gaan gebruiken, waar de vlekken niet intrekken. Nu kunnen we makkelijk en milieu-vriendelijk de tafels schoonmaken. Tot ziens restaurant Indian Way
Koos M. Expertproever (6 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2015
Prima gegeten. Bediening gaf goede beschrijving van mild, medium, pittig en zeer pittig. De keuze viel op de lamsgerechten Sag Ghost en Karai Ghost. Allebei zeer smakelijk en voldoende voor onze eetlust. Vriendelijke, attente bediening, maar dat kon ook omdat er maar 3 tafels te bedienen waren op dat moment.
De nis aan de raamzijde is behoorlijk gehorig dus we zijn helemaal op de hoogte van het wel en wee van de tafel naast ons. Daar dus niet gaan zitten als je wat ongestoorder wilt eten.

Valerie B. Meesterproever (20 recensies) 9,3 /10
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2015
Wow hier hebben ze fantastisch eten en veel keuze!! Hun peswari nan brood is legendarisch goed, probeer het!! Alles wat ik daar al heb gegeten is verrukkelijk. De bediening is zeer aardig en vriendelijk... Het decor is mooi en lelijk tegelijk, maar het is wel gezellig! Vaste klant hier, kan niet wachten om nog eens te gaan!
Didi90 . Fijnproever (2 recensies) 6,5 /10
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2015
Onlangs voor de derde keer hier gegeten omdat mijn partner zo gek is op de Sag Murgh, oftewel de kip met spinazie.
Ik heb echter minder goede ervaringen. Ik ben gek op pittig eten dus toen het personeel aangaf dat het goed te doen was ging ik daarvoor. Het was in mijn geval echter te pittig. Het is jammer dat een normaal gerecht niet pittig is en het pittige gerecht weer zeer pikant.
Ik vind de naan die geserveerd niet lijken op de naan die in India wordt geserveerd. Naar mijn mening een dikke plak deeg.
Ze hadden geen mango lassi en de lassi die geserveerd werd was een mix van verschillende smaken, erg zoet.

Bediening is zeer vriendelijk en attent.
Het restaurant heeft wel indiase uitstraling en door de verschillende niveau's waarop je kan plaats nemen een leuke dynamiek.

Toch zal ik volgende keer voor een ander indiaas restaurant in Nijmegen kiezen
Janpiet2012 . Meesterproever (15 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2015
Heerlijke saag murg , lamb curry en naans gegeten in dit restaurant.

De multi mis lassi was te zoet, maar wel lekker.
De service is zeer vriendelijk ern attent.

Rustige inrichting
Jeroen U. Meesterproever (10 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2014
Toevallig ontdekt en gelukkig genoeg plaats. Wat een fijne ervaring was dit! Het eten was heerlijk, in lange tijd niet zo lekker gegeten! De bediening was zeer attent en charmant, een verademing vergeleken bij de vaak ongeïnteresseerde en vluchtige bediening bij andere restaurants. Als je de kaart of het eten niet kent is er zeer vriendelijke en informatieve hulp. De trots op hun heerlijke eten straalt van het personeel af en dat is volledig terecht! Een echte aanrader!
Anita O. Meesterproever (28 recensies) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2014
Hoopvol gingen we weer naar Indian Way, alwaar we drie jaar geleden ook al hadden gegeten en waar we toen zeer tevreden over waren. Dit keer waren we echter minder enthousiast. Niet dat het niet lekker was maar omdat het weinig bijzonder was. Het voorgerecht ONION BHAJI was vrij droog en ging vergezeld van een zoetzuur sausje. Het hoofdgerecht MURGH MARCO POLO was lekker. De lams(curry) van mijn tafelgenoot was taai en het sausje was weinig verrassend.
Prima eten, gezellige avond gehad maar ik zal hier niet voor een derde keer naar toe gaan.
Laura K. Fijnproever (4 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2014
Als je een avond goed Indiaas wil eten: hier vind je wat je zoekt. Wij hadden twee vega gerechten, een zoete en een pittige, met naanbrood en rijst, en aan dit alles was niets op aan te merken. Met veel smaak gegeten en we kregen zonder enig probleem de restjes mee naar huis (riante porties). Het enige was dat het persooneel niet héél snel was, maar als je geen haast hebt is dat geen probleem. Hij praatte een beetje zacht. Het interieur is all the way Indian, wat je kan verwachten in een Indiaas resaturant. Kom hier graag nog eens terug!
Frank M. Expertproever (5 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2014
Heerlijk eten met verse producten. Verfijnde smaak van de vegatatische rijsttafel. Kip tandori lekker pittig in een heerlijke saus. Factor hoe pittig een gerecht is stond overal netjes vermeld. Schone zaak en een zeer vriendelijke bediening.
Chaplin . Expertproever (6 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2013
Voor het eerst hier gegeten, ben een liefhebber van de Indiase keuken. Het was heel goed; vooraf meat samosa's. Als hoofdgerecht had ik Kip Madras, zeer pittig stond er en dat was gelukkig zo, heerlijk malse kip en goede saus een lekker kruidige rijst. Mijn man had een Tandoori gerecht dat ook goed smaakte. Als dessert nam ik thee, ook prima. De bediening was vriendelijk en attent.
Een aanrader dus. Heb de andere Indiase in Nijmegen (nog) niet geprobeerd.