Indian Tandoori

Molenstraat 23 5211 DR Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Indian Tandoori

Authentiek Indiase keuken

In de Tweede Hugo de Grootstraat, in het midden van veel gezellige tentjes, vind je Indian Tandoori Touch. Beleef hier de echte smaak van India. De Indiase keuken staat bekend om het gebruik van veel aromatische specerijen. Dat hebben ze maar al te goed begrepen! Hier eet je heerlijke curry's, variërend van mild tot heel pittig, maar altijd bomvol smaak! Het vriendelijke personeel zorgt er voor dat je je meteen thuis voelt.

Meer informatie over restaurant Indian Tandoori

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Catering

Jouw recensie over het restaurant Indian Tandoori

Rene D.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Heerlijk gegeten! En knus restaurantje! Geen minpuntjes dus!
Buse E.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Het restaurant heeft een gezellige sfeer met vriendelijk personeel en erg lekker eten. Het is gezellig om met de familie/vrienden/partner te dineren. De toetjes zijn ook om van te smullen. Ik ben er al 2x langs geweest en zal zeker vaker langskomen!
J.A. L.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Goed Indiaas eten. Geen gehaaste sfeer; rustige, vriendelijke bediening
Antoine K.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Lekkere gerechten en gastvrije ontvangst. Extra punten voor de enthousiaste Marokkaanse serveerster: toppertje!
R T.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Uitstekend Indiaas restaurant! Lekker rustig, vriendelijke eigenaar en heerlijk eten. De madras vidaloo was perfect; lekker heet, ook naar niet-Westerse normen. En na afloop ook nog 2 Cobra's on the house (..altijd fijn). :-)
Ingrid G.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
We werden heel gastvrij ontvangen. Het zijn mensen met hart voor hun zaak. We hebben heerlijk gegeten !!!!! We komen zeker nog eens terug. Echt een aanrader.
ME C.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten (en de restjes meegekregen zodat ik vanavond nogmaals een lekker Indiaas maaltje had), de bediening was zeer vriendelijk.
Marjan D.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Op een doordeweekse dag toch gezellig druk. Erg vriendelijke bediening en heerlijk gegeten van de Indiase keuken. Voor herhaling vatbaar!
PNW G.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten bij Indian Tandoori. Het gerecht dat ik besteld had zou volgens de kaart niet mild en niet pittig zijn, maar "redelijk gekruid". Na een aantal happen bleek het toch veel te pittig te zijn voor mij. Toen de ober dat opmerkte bood hij mij een minder pittige versie van hetzelfde gerecht aan. Een geweldige service!
Nelly B.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Het was net of we weer even in India waren. Heerlijk gekruid, niet te spicy en heerlijke curry.
We gaan zeker nog een keer terug.
agvandrunen .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Mijn collega en ik hebben hier al een paar keer gegeten, ontvangst vriendelijk. Eten altijd van prima kwaliteit en prijs.
M. V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Lekker gegeten, keuze uit veel gerechten, ook voor vegetariërs genoeg keuze. Hartelijke ontvangst, sfeervol en prima bediening.
Carlijn O.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Het eten was heerlijk! We waren voorzien van snelle en hele vriendelijke service, het was erg aangenaam hier! Ik zou zeker weer eens terug gaan!
Karien L.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Heel Gezellig en lekker gegeten. Er was voldoende plek. Snelle service met vriendelijk personeel op een Prachtige locatie.
H. Oenema-van B.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
we waren hier met AH actie en is ons heel goed bevallen! Geen vast menu.... we mochten gewoon keuze maken van de menu kaart!
We kregen lekker dipbrood bij ons glaasje wijn.... kortom een aanrader!
nicoengels .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Met mijn partner heerlijk Indiaas gegeten in een fijne ruimte met vriendelijke bediening. De gerechten waren zeer smakelijk en niet overdreven in omvang. De smaak was zeer prettig en zeker niet heet. Het nagerecht was verrassend in smaak. Kom zeker weer terug.
Asha V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
We konden uit bijna alles kiezen met onze ah dinerbonnen. Lekkere verse ingredienten en afwisselende smaken. Erg lekker vegetarisch gegeten!
Truus V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Aardige bediening,lekker eten,zelfgemaakte samosas,ruime keuze,wat wil je nog meer? We gaan er zeker nog eens terug! De bediening mag wel wat meer opletten of je glas al leeg is.
Ingrid M.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Vriendelijke maar beetje slordige bediening. Er werd niet gevraagd of we nog wat te drinken wilden nadat de 1e drankjes op waren, hebben steeds zelf het initiatief moeten nemen. Het eten was redelijk, niet bijzonder gekruid en alle gerechten waren vreemd genoeg nogal zoet. Wel alles vers en Naan brood was erg lekker.
carolineplace .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Erg vriendelijk personeel, ruime keuze aan gerechten en erg lekkerustig eten. Grote hoeveelheden dus een deel hebben ze ingepakt.