Indian Tandoori

Molenstraat 23 5211 DR Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Indian Tandoori

Authentiek Indiase keuken

In de Tweede Hugo de Grootstraat, in het midden van veel gezellige tentjes, vind je Indian Tandoori Touch. Beleef hier de echte smaak van India. De Indiase keuken staat bekend om het gebruik van veel aromatische specerijen. Dat hebben ze maar al te goed begrepen! Hier eet je heerlijke curry's, variërend van mild tot heel pittig, maar altijd bomvol smaak! Het vriendelijke personeel zorgt er voor dat je je meteen thuis voelt.

Meer informatie over restaurant Indian Tandoori

• Af te huren , Catering
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Vandaag voor de eerste keer wezen eten bij Indian Tandoori en heerlijk gegeten. O.a. uitstekende Tikki Masala. Zeer vriendelijke, gastvrije bediening. Ook een modern en sfeervol interieur. We komen zeker nog eens terug, dan samen met onze zoon. Topkwaliteit !
r J.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Wederom wezen eten na goede ervaring vorig jaar. Dit keer was het eten echter wat minder smaakvol en enigszins flauw te noemen.
Bediening was enigszins rommelig omdat niet iedereen blijkbaar een bestelling mag opnemen of afrekenen.
Prima eten maar niet meer subliem
Astrid B.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Goeie prijs-kwaliteitverhouding. Storend was dat de televisie en de muziek tegelijk aanstonden. Bediening is vriendelijk.
Clemens K.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Rechtuit het beste Indiase restaurant van Den Bosch; een snelle brengservice en een enorm vriendelijke service in het restaurant. Het interieur is zeer sfeervol. In dit restaurant krijgt u mee wat de Indiase ervaring is op zijn best.
Yvonne H.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Eten was weer super alleen zijn de drankjes (€4 voor een glas wijn) in de verhouding te duur! We komen hier graag omdat het eten van topkwaliteit is.
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Ontvangst was hartelijk ( 17.30 niet druk) alleen na 3 kwartier wachten op ons voorgerecht en wij vroegen waar dat bleef.... Omdat andere mensen die later waren binnengekomen al aan het eten zaten, werd daar niet echt direct goed op gereageerd want na een 1 uur wachten en nog eens vragen ( geduld nu wel verloren) werd het uiteindelijk gebracht. Dit nog niet opgegeten en gelijk het hoofdgerecht er achteraan. Hier gaat het geen tweede keer meer worden voor ons.
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
We komen graag bij Indian Tandoori eten. Woensdag 28 december weer geweest. Zoals gewoonlijk is het eten echt heerlijk. Je proeft dat er gewerkt wordt met verse ingrediënten. De bediening is heel vriendelijk. Vanavond spontaan een Lassy van het huis bij het nagerecht gekregen en bij het ijs zat extra Kulfi (Indiaas ijs). Onze favoriet is de chicken Roghan Josh en de chicken Tikka Biriany. Ook halen we af en toe eten af. Heerlijk! Kortom, wij vinden Indian Tandoori een aanrader!
R T.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Heb veel indiaase restaurants bezocht in Nederland en deze behoort absoluut tot de betere. Eten is heerlijk en personeel is vriendelijk en erg klantgericht. Aanrader!
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Zoals altijd gastvrij ontvangen door de eigenaar! En zoals altijd lekker gegeten! Tot de volgende keer!
O W.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Zeer vriendelijke bediening met aandacht voor de klant.
Konden zelf kiezen waar we wilden zitten. Waren hier al vaker geweest maar beviel nu weer prima!
Sissie B.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten na een middagje shoppen bij dit reataurant. .Gastvrij ontvangen .Gewoon van de gehele kaart mogen kiezen .
Goede uitleg over de gerechten wat ook belangrijk is vanwege pittigheid van bepaalde gerechten . We kregen meer dan genoeg .
Het eten werd rustig opgediend zonder dat je opgejaagd werd en het volgende alweer klaarstond .Een echte aanrader !!!
Nikki V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
We hebben hier héerlijk gegeten, het personeel was vriendelijk, het was lekker rustig en het eten was er snel. Wij hadden alledrie de tandoori night dinner. Die was erg lekker, we hadden méer dan genoeg. Het nan brood was heerlijk zacht en vers. We kregen er ook lam bij, want daar had een van ons zin in en dat was geen probleem.
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Een heel gezellig restaurant waar we uiterst vriendelijk werden ontvangen.
Het eten smaakte heerlijk, een goede uitleg over de gerechten.
Echt een aanrader als je eens wat anders wilt eten.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Conny F.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Heerlijk Indiaas gegeten, lekker gekruid en het gevoel dat we weer in India waren.
Ik hou van pittig eten en daar is ook rekening mee gehouden.
Zeer vriendelijke en lieve bediening, wij kregen zelfs van de eigenaar een klein gerechtje van een heerlijke groenten curry erbij.
Sissie B.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Na een heerlijk dagje shoppen in Den Bosch , hebben we heerlijk gegeten bij Tandoori .
Heel gastvrij ontvangen , geen probleem waar en hoe we wilden gaan zitten .
Het eten was heerlijk en goed zorgd met een goede uitleg over de gerechten .
Het is voor herhaling vatbaar en zeker een aanrader !
Marion N.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Heerlijk gegeten bij dit restaurant. Super vriendelijke bediening en service. Eten was top. Dit is zeker voor herhaling vatbaar. Echte aanrader
Annelies B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Ik vond het eten matig. Miste er iets verfijnds in Voorgerecht samosa en uien burgertje aan de droge kant. . Bediening was vriendelijk.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Met de Albert Heijn restaurant actie hier voor de eerste keer gegeten. Leuk dat we van de hele kaart mochten kiezen. Deze kennismaking is ons heel goed bevallen. We vonden het heerlijk echt Indiaas eten, lekker gekruid en heel smaakvol. De mensen die er werken zijn heel vriendelijk en geven ook goede uitleg over de gerechten. We komen zeker een keer terug!
Jantien M.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Zeer lekker gegeten! Leuke sfeer ook. Zowel de curry's als de visgerechten zijn heerlijk. Zeer vriendelijke en behulpzame bediening. Erg leuke avond gehad! Zeker voor herhaling vatbaar :)
Johan S.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
1e keer Indiaas eten met 5 man en wij vonden het erg lekker en bijzonder. Chicken Tikka Massala was super, ook voor de mensen die niet van pittig houden. Chicken Biriany erbij was lekker pittig. Nan brood werd vers gebakken en de mixed grill was goed. De bediening was super vriendelijk en je kon ook de menu's aanpassen.

Een geslaagde avond die wij zeker gaan herhalen.