Indian Tandoori

Molenstraat 23 5211 DR Den Bosch Nederland Kaart

Over restaurant Indian Tandoori

Authentiek Indiase keuken

In de Tweede Hugo de Grootstraat, in het midden van veel gezellige tentjes, vind je Indian Tandoori Touch. Beleef hier de echte smaak van India. De Indiase keuken staat bekend om het gebruik van veel aromatische specerijen. Dat hebben ze maar al te goed begrepen! Hier eet je heerlijke curry's, variërend van mild tot heel pittig, maar altijd bomvol smaak! Het vriendelijke personeel zorgt er voor dat je je meteen thuis voelt.

Meer informatie over restaurant Indian Tandoori

• Af te huren , Catering
Voordelig
Marion N.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Heerlijk gegeten bij dit restaurant. Super vriendelijke bediening en service. Eten was top. Dit is zeker voor herhaling vatbaar. Echte aanrader
Annelies B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Ik vond het eten matig. Miste er iets verfijnds in Voorgerecht samosa en uien burgertje aan de droge kant. . Bediening was vriendelijk.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Met de Albert Heijn restaurant actie hier voor de eerste keer gegeten. Leuk dat we van de hele kaart mochten kiezen. Deze kennismaking is ons heel goed bevallen. We vonden het heerlijk echt Indiaas eten, lekker gekruid en heel smaakvol. De mensen die er werken zijn heel vriendelijk en geven ook goede uitleg over de gerechten. We komen zeker een keer terug!
Jantien M.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Zeer lekker gegeten! Leuke sfeer ook. Zowel de curry's als de visgerechten zijn heerlijk. Zeer vriendelijke en behulpzame bediening. Erg leuke avond gehad! Zeker voor herhaling vatbaar :)
Johan S.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
1e keer Indiaas eten met 5 man en wij vonden het erg lekker en bijzonder. Chicken Tikka Massala was super, ook voor de mensen die niet van pittig houden. Chicken Biriany erbij was lekker pittig. Nan brood werd vers gebakken en de mixed grill was goed. De bediening was super vriendelijk en je kon ook de menu's aanpassen.

Een geslaagde avond die wij zeker gaan herhalen.
Zizou0308 .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
De lam tikka masala was wat zoeter dan we gewend zijn, de drankjes niet koud en de samosa wat flauw. We waren na ruim een uur al klaar met eten. Voor de rest goed eten en prijs/kwaliteit verhouding. Aardig personeel.
B. V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Afgelopen donderdag voor het eerst geweest bij Indian Tandoori. Heerlijk gegeten, prima bediening. Met de AH actie mag je gewoon van de kaart een 3 gangenmenu bestellen, geen beperkte kaart dus. Alles wat op tafel kwam was een lekker, genoten dus. Aanrader! Hier komen wij graag nog een keer terug.
Clemens V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Gastvrije en vriendelijke service gerichte eigenaar. vriendelijk personeel. Heerlijke gerechten. Zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Dit restaurant is zeker aan te bevelen.

Wij gaan hier zeker nogmaals eten.

Oranda en Clemens
Berry V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Vriendelijk ontvangst met goed eten in een goede ambiance. Prijs in overeenstemming met hetgeen geboden wordt. Proberen om iets meer sfeer te maken in het restaurant.
Bpeters .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Het restaurant ligt in het centrum en vlakbij het station in 's-Hertogenbosch.
Het eten was prima, maar je moet natuurlijk wel van Indiaas eten houden.
Als je de vindaloo versie kiest, dan moet je oppassen, want deze is echt heet, maar toch heel lekker.
Gustav B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Dit is nu de 2e keer hier. Lekker en betaalbaar eten, attente bediening. Volgens mij is de inrichting minder kitsch dan de vorige keer. Toen zagen we vooral veel kunstbloemen, nu echte roos op tafel. Maar als je snel afgeleid wordt door televisie, ga dan met je rug naar de Bollywood-video zitten.
Ik at er met mijn dochtertje (11 jaar). Geïnteresseerd vroegen ze of ze jarig was. Dat was niet zo, toch kreeg ze een leuk cadeautje, een lolly en een heerlijke mango-lassy (yoghurtdrank) als toetje van het huis (en toen ze zei dat ze ervan genoten had, nog meer!). Wat een kindvriendelijke tent. Maar goed: we kwamen er ook om te eten. En in alle eerlijkheid moet gezegd worden dat er hier heel goed Indiaas gekookt wordt (verse kruiden!). Ik had een verrukkelijke vlammende lams-vindaloo (je moet er wel tegen kunnen...), mijn dochtertje een zalige kip tikka tandoori. Je krijgt sla bij je hoofdgerecht: maar die is helaas smakeloos. Moeten ze mss wat aan doen. Toch hebben we genoten. Ook mijn dochter wil graag terug.
Johnboy4712 .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Heerlijk gegeten, konden kiezen van de hele menukaart. Prima bediening en prima prijs/kwaliteit verhouding. Kan het iedereen aanraden om daar eens te gaan eten. Kregen ook uitleg over de gerechten, nogmaals heerlijke avond gehad. Ga binnenkort nog een keer daar eten.
Lizza V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Ik heb vaak en veel Indiaas gegeten maar dit was op de curry en naan na niet goed. de rest van het eten hadden bijna geen smaak dat vind ik best jammer. maar de serveersters een met bruine haren en een met blonde haren waren gastvrij, ze boden ons nog een lekker glaasje thee of een kopje koffie aan om het goed te maken.
mvg. lizza
Theo.verstrael .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Indian Tandoori in Den Bosch zit op een uitstekende plek aan de rand van het centrum. Het is een gezellig restaurant met gedreven medewerkers. Voor de AH-actie kon gewoon worden gekozen van de kaart en dat was wel zo prettig; bij de afrekening was alles keurig verrekend. De mango-lassi vooraf was hemels; vol en romig en heerlijk zacht van smaak. Wij waanden ons meteen weer terug in het échte India. De vleeseters in het gezelschap waren heel tevreden over het eten, wij vegetariërs hadden graag wat meer keuze gehad in de hoofdgerechten. De vegetarisch biriani en paddenstoel biriani waren goed van smaak maar door het ontbreken van een saus of dip wat aan de droge kant. Vegetariërs doen er beter aan diverse bijgerechten te kiezen en zo ene hoofdmaaltijd samen te stellen.
De bediening was heel prettig informeel. Toen de dame door had dat wij iets te vieren had werd de betreffende persoon getrakteerd op een lekker ijsje met veel slagroom en een sterretje voor de sfeer. Een heel sympathiek gebaar dat zeer in de smaak viel.
Wij komen nog wel eens terug als we in de buurt zijn!
Ivon81 .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Vriendelijke en vlotte bediening. Ook geen haast om je vlug buiten te krijgen. De ober ging heerlijk mee met een geintje. Had er zelf ook veel plezier in. Zelfs met de AH actie bon mochten we een keuze van de kaart maken. Een heerlijke afsluiting van ons dagje Den Bosch
Stefan V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Lekker gegeten! Op drukke zaterdagavond toch snel en netjes geholpen. Kip tandoori was heerlijk gekruid, maar had iets te lang in de oven gestaan, maar dat was dan ook het enige minpunt. Heerlijk Cobra bier, geweldig naanbrood: zeker voor herhaling vatbaar
HL F.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Heerlijke gerechten en een attente bediening. De inrichting is nog wat kaal voor Indiase begrippen en wordt hopelijk snel wat smaakvoller aangekleed.
Minpuntje: Als ik om thee vraag bij mijn mijn hoofdgerecht verwacht ik geen keuze uit een westerse theekist, met een koekje er bij maar chai, geserveerd volgens de Indiase normen.
Voor- en nagerechten vielen niet tegen.
Lieke V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
We hebben heerlijk gegeten en de bediening was zeer vriendelijke (en snell). Met name de mix aan voorgerechten en de curries waren erg lekker. Wij komen zeker nog een keer terug!
Sander K.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Laatste keer dat wij hier hebben gegeten is ongeveer een half jaar geleden. Het was en is nog steeds een fantastische restaurant! Om te beginnen met de inrichting. Dit is nu nog veel mooier en gezelliger gemaakt. Het eten was in een woord heerlijk. Alles was gevarieerd en de porties waren ruim voldoende om nog maar te zwijgen over de vriendelijkheid van het personeel. Ik kom hier snel weer eten!
Priyamunjal17 .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
It was a really nice experience eating at Tandoori. Very few Indian restaurants in the Netherlands serve Indian food, which is close to authentic. Tandoori is much closer. We ordered lamb tikka, paneer tikka masala, garlic naan, samosa, onion bhaaji and Himalayan ice. Main dishes were served with rice and vegetable curry. Food was delicious and service was warm. It was made sure that we enjoyed each course. Nice and small Indian restaurant in the heart of Den Bosch city. A must visit.