Indian Tandoori

Molenstraat 23 5211 DR Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Indian Tandoori

Authentiek Indiase keuken

In de Tweede Hugo de Grootstraat, in het midden van veel gezellige tentjes, vind je Indian Tandoori Touch. Beleef hier de echte smaak van India. De Indiase keuken staat bekend om het gebruik van veel aromatische specerijen. Dat hebben ze maar al te goed begrepen! Hier eet je heerlijke curry's, variërend van mild tot heel pittig, maar altijd bomvol smaak! Het vriendelijke personeel zorgt er voor dat je je meteen thuis voelt.

Meer informatie over restaurant Indian Tandoori

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Catering
Edith V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Mooie plek in Den Bosch. Loopafstand van het station. Heerlijk gegeten, met een dochter die zeer kritisch is op echt indiaas eten. Zij vond het ook heel lekker. Personeel was erg aardig. Kregen van de eigenaar een glaasje lassi aangeboden. Kortom, ga daar zeker eten.
Anne H.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Erg lekker gegeten en goede service! Wij zijn met de AH restaurantactie gekomen, mooie gelegenheid om de Indiase keuken te ontdekken.
Tjierka N.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Prima restaurant. Heerlijk gegeten. We waanden ons weer even in India. Vriendelijke service gerichte bediening.
Sieb D.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
We hebben allebei zeer smakelijk gegeten van de aangeboden gerechten. Het erbij geserveerde naanbrood met kokos smaakte buitengewoon goed. De enige opmerking die ik wil maken is: investeer in een goede espressomachine, want eerlijk gezegd vonden wij allebei de koffie onder de maat: veel te slap.
Bloeme G.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Wij vonden het voorgerechtje prima en de hoofdgerechten erg lekker!
Ari L.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Mooie locatie, uiterst vriendelijke bediening, heerlijk eten. Prijs kwaliteit zou wat scherper mogen.
Saskia H.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
We hebben lekker gegeten. prijs/kwaliteit was erg goed. Personeel is erg vriendelijk. Met name de kip gerechten waren erg lekken.
havanderwedden .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, helemaal in het centrum, kortom een aanrader, je kunt erna of ervoor in de directe omgeving leuk wat drinken.
Imker W.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Heerlijk gegeten! De echte authentieke Indiase smaken. Zeer vriendelijke bediening . We waren er om 18.00 uur en toen was het gezellig druk.
Naphassa P.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
I love it here. Heerlijk eten en top bediening! Goede prijs/ kwaliteit. En lekker snel, ook afhaal/ bezorging is een aanrader. :-)
Michael B.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Goed eten, goede service en voor een goede prijs! De televisie met videoclips uit Bollywood mag wat mij betreft wel uit. Ik heb het als afleidend ervaren en de sfeer is op zichzelf al goed genoeg zonder televisie.
Etienne T.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Wij hebben genoten!
Ralph B.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2017
Gezellig en vooral heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel. We waren iets te enthousiast met peshwari naan bestellen maar dat werd fijn ingepakt om mee te nemen!
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Heerlijk gegeten!! Voor herhaling vatbaar. Persoonlijk mag het van mij bij sommige gerechten nog pittiger.....Personeel super vriendelijk. Met op de achtergrond een bollywood film. Helemaal top!
Gustav B.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Ik ben nu 4x in een 1 jrgeweest in wisselende samenst. Steeds gereserveerd (kon pas om 7 u voor vier personen reserveren via Iens, om half 7 alleen voor 2 personen): maar het was bijna vrijwel leeg om 7 uur. Tot nu toe steeds gereserveerd, maar dat blijkt niet nodig. Vanwege luidruchtige tafel met Carnavalsvierders zijn we niet boven gaan zitten, maar beneden: geluid bleef te hard . Bediening duurde vrij lang. We hadden de indruk dat de hoeveelheden minder waren geworden: ik had lams vindaloo, en had te weinig vlees (en relatief veel aardappel). Ik herinner me dat ik een andere keer een doggy bag mee kreeg...nu was het op. We vroegen overigens extrarijst: die hebben we niet gekregen. Ik heb meegesnoept met mijn kinderen en met mijn vriendin: de smaken waren prima (chicken tikka en chicken tandoori). De sla is als altijd letterlijk smakeloos (geen saus): ik bestelde dat wetende een raita om erover te gooien. Mijn vindaloo was verre van erg pittig, jammer. Gooi die TV restaurant uit: mijn gasten bleven kijken!
Martin C.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Heerlijk eten, erg aardige bediening.
Alles wat je wilt dus.
Mijn favoriet was de meatsoup en lamsvlees kerry.
Groeten uit Friesland!
Wauda M.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Heerlijk gegeten, gezellig, snelle bediening. En inderdaad niet te pittig, waar ik van tevoren bang voor was ivm andere indiase restaurants waar ze zeggen dat het niet pittig is en vervolgens na de eerste hap het vuur uit je oren vliegt. Overigens voor de liefhebbers: mijn man is wel voor pittig gegaan en heeft ervan genoten.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Vorige week met vrienden in dit restaurant gegeten. Zeer tevreden. Ontvangst was hartelijk, eten erg lekker, uitleg over de verschillende soorten prima. Kortom, voor herhaling vatbaar.

vr gr

Jan, Janiska, Anton en Linda
Frank B.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Heerlijk gegeten en een vriendelijke bediening!
Raymond B.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Vorige week hier voor het eerst gegeten. Wat ons opviel was het uiterst behulpzame en vriendelijke personeel. We hebben een fijne avond gehad met heerlijk eten en komen zeker nog eens terug!