Indian Tandoori

Molenstraat 23 5211 DR Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Indian Tandoori

Authentiek Indiase keuken

In de Tweede Hugo de Grootstraat, in het midden van veel gezellige tentjes, vind je Indian Tandoori Touch. Beleef hier de echte smaak van India. De Indiase keuken staat bekend om het gebruik van veel aromatische specerijen. Dat hebben ze maar al te goed begrepen! Hier eet je heerlijke curry's, variërend van mild tot heel pittig, maar altijd bomvol smaak! Het vriendelijke personeel zorgt er voor dat je je meteen thuis voelt.

Meer informatie over restaurant Indian Tandoori

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Catering

Jouw recensie over het restaurant Indian Tandoori

Karien L.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Heel Gezellig en lekker gegeten. Er was voldoende plek. Snelle service met vriendelijk personeel op een Prachtige locatie.
H. Oenema-van B.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
we waren hier met AH actie en is ons heel goed bevallen! Geen vast menu.... we mochten gewoon keuze maken van de menu kaart!
We kregen lekker dipbrood bij ons glaasje wijn.... kortom een aanrader!
nicoengels .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Met mijn partner heerlijk Indiaas gegeten in een fijne ruimte met vriendelijke bediening. De gerechten waren zeer smakelijk en niet overdreven in omvang. De smaak was zeer prettig en zeker niet heet. Het nagerecht was verrassend in smaak. Kom zeker weer terug.
Asha V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
We konden uit bijna alles kiezen met onze ah dinerbonnen. Lekkere verse ingredienten en afwisselende smaken. Erg lekker vegetarisch gegeten!
Truus V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Aardige bediening,lekker eten,zelfgemaakte samosas,ruime keuze,wat wil je nog meer? We gaan er zeker nog eens terug! De bediening mag wel wat meer opletten of je glas al leeg is.
Ingrid M.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Vriendelijke maar beetje slordige bediening. Er werd niet gevraagd of we nog wat te drinken wilden nadat de 1e drankjes op waren, hebben steeds zelf het initiatief moeten nemen. Het eten was redelijk, niet bijzonder gekruid en alle gerechten waren vreemd genoeg nogal zoet. Wel alles vers en Naan brood was erg lekker.
carolineplace .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Erg vriendelijk personeel, ruime keuze aan gerechten en erg lekkerustig eten. Grote hoeveelheden dus een deel hebben ze ingepakt.
Annemie H.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Een restaurant waar het personeel vriendelijk en gewoon zichzelf is en waar ik me snel op mijn gemak voelde en mezelf kon zijn. En heerlijk gegeten. Een goede gelegenheid om met partner of goede vriend(in) op je gemak te eten en bij kunt praten.
Pien L.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
Ik ben met de AH restaurantactie naar dit restaurant geweest. Erg lekker gegeten en hele vriendelijke bediening! Ook was er een ruime keus, we mochten uit de gehele kaart kiezen.
Niek B.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Attente envriendelijke bediening.
Eten was zonder meer heerlijk.
R H.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Héérlijk gegeten,vriendelijke bediening,ruime keuze aan gerechten.
Echt een aanrader.
Wij kwamen via de AH actie,maar dat maakte voor de menu's niet uit.
A. M.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten van de verschillende soorten gerechtjes. Vooral de grote garnalen en het lamsvlees was goed bereid.
Karst E.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Goed restaurant,en niet te pittig de tikka wat ik heel belangrijk vind bij indian food!
Lydia Z.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Met regelmaat in het buitenland India s gegeten.
Lekkere Dall soep.
De curry s waren prima op smaak,Madras een aanrader.
Connie O.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
We werden netjes ontvangen, er was een nieuwe medewerker die het moest leren was zijn eerste avond hij deed goed zijn beste. De gerechten waren keurig verzorgd. Er werd diverse malen gevraagd of alles goed was en de tijd tussen de gerechten was goed dat vonden wij erg prettig.
De tafel van Sanne S.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Eerste kennismaking met Indiaans eten en het is goed bevallen. Als het je eerste keer is: vraag om een uitleg van het menu. Wij waren het vergeten omdat we te druk aan het praten waren en zagen anderen die curry's met naan hadden besteld. Ons eten was heerlijk, goed gekruid. Vriendelijke service. Als één klein puntje zou ik zeggen dat wat vaker gevraagd mag worden of we nog wat wilden drinken. In plaats van de gebruikelijke pepermunt kregen we aan het eind iets met kruiden/besjes voor een frisse adem, heel leuk!
Evy V.
Gezellige sfeer, zeer vriendelijke bediening, top avond!
Jacob D.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Hier gegeten met de AH diner coupon. Verrassend was dat we uit de kaart mochten kiezen en geen verplicht menu. Het eten was heerlijk en de bediening zeer attent. Het is iets te ver weg anders zouden we hier zeker vaker komen.
Suze V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Heerlijk gegeten, gezellige sfeer, gevarieerde gerechten met de echte Indiase smaken. Verse groente en kruiden.
Lekkere lassi. Na afloop een verfrissend hapje kruidenmix, heel origineel.
lleusden .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
We houden allebei van de Indiase keuken en hebben erg genoten van de gerechten bij Indian Tandoori. We komen er vast nog een keer terug!
Nell K.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten en waande ons weer even in India. Alle gerechten smaakte heerlijk en met name het naanbrood met kokosvulling was erg lekker. Ook leuk dat wij na het eten nog even over onze ervaringen van onze reis naar India konden vertellen. Wij komen hier zeker nog een keer terug.