Indian Tandoori

Molenstraat 23 5211 DR Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Indian Tandoori

Authentiek Indiase keuken

In de Tweede Hugo de Grootstraat, in het midden van veel gezellige tentjes, vind je Indian Tandoori Touch. Beleef hier de echte smaak van India. De Indiase keuken staat bekend om het gebruik van veel aromatische specerijen. Dat hebben ze maar al te goed begrepen! Hier eet je heerlijke curry's, variërend van mild tot heel pittig, maar altijd bomvol smaak! Het vriendelijke personeel zorgt er voor dat je je meteen thuis voelt.

Meer informatie over restaurant Indian Tandoori

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Catering
Francine S.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Heerlijk indiaas gegeten. Verrukkelijke curry. Lekker nan-brood. Vriendelijke en gastvrije bediening. Als je van de indiase keuken houdt, is dit een echte aanrader.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Erg goed en lekker gegeten! Ondanks de af en toe wat stroeve communicatie met bediening. Wat vooral erg leuk is is dat je van elkaar alles kunt proeven omdat alle losse gerechten in het midden van de tafel op een warmhoudplaatje worden geserveerd.
Nverhoeven .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Lekker gekruid eten goede aardige bediening.
Jammer dat de stoelen boven vrij laag zijn voor lange mensen
i.akkermans .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Het was er lekker rustig. bediening is er zeer goed.
Eten prima ook lekker warm. weer eens wat anders geprobeerd.
en het was de moeite waard. Lekker gegeten hoor moet je ook eens proberen.
E.v.R en I.A.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Lekker gegeten. Gerechten waren zeer goed van smaak, pittig maar zeker niet te heet.
Al je Lassie drinkt is dat altijd een goed tegenwicht als het eten te heet is.
Henk K.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Restaurant zeer rustig gelegen , buiten alle Horecadrukte om ,desondanks goed bezocht. heeft vast te maken met de kwaliteit van het gebodene .
j.zwartkruis .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
We werden uiterst vriendelijk welkom geheten en het eten was fantastisch. Correcte bediening en ook de prijs/kwaliteit verhouding was prima. We komen zeker terug.
N K.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten. De gerechten zijn vers en smaakvol, de bediening is aardig. Veel vis/kip/vleesgerechten kunnen ook vegetarisch gemaakt worden. Een aanrader!
Wil V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Eten was goed alleen we moesten 1 uur wachten tussen het voorgerecht soep en het hoofdgerecht. Het was op dinsdagavond en behoorlijk rustig in de zaak. Dat zou dan toch niet nodig moeten zijn. We hadden geen behoefte aan een nagerecht, maar dat hoorde bij de AH restaurant actie, dus moesten we nog wat nemen van de ober.
Sjef K.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Eten anders dan voorgesteld op basis van de kaart. Gebakken groenten als voorgerecht was een falafel met wat groenten. Hoofdgerecht niet denderend qua smaak en hoeveelhed groenten (byrianie). De groentencurry veel aardappel. Tot overmaat van ramp een hele lange zwarte haar. Werd wel goed opgelost, hoofdgerecht van beiden (AH actie) niet afgerekend.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Een ontspannen avondje uit met mijn vriend in een sfeervolle rustige ambiance. We hebben heerlijk gegeten, zeker voor herhaling vatbaar.
eabvannoort .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Afgelopen zondag om 18.30 uur gereserveerd. Waren er iets eerder en geen probleem. Ontvangst was zeer vriendelijk. wij hadden keus uit de volledige kaart. Eten was erg lekker en met de juiste tussen tijd geserveerd. De eigenaar kwam ook geregeld langs en gaf aan dat wij, indien gewenst, bijgeleverd konden krijgen. De dame die ons bediende was zeer correct. Wij komen hier zeker terug.
Tedje .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Wij aten er met de AH-bon en konden kiezen van de gewone kaart. Het was niet écht goedkoop, maar de prijs meer dan waard. Met ons 2-en hadden wij verschillende voor- en hoofdgerechten en beiden hetzelfde dessert. Natuurlijk hebben wij elkaars gerechten geproefd en alle gerechten waren héérlijk.
Rinus-Tannie D.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Vriendelijke ontvangst, vlotte bediening en goed eten. Mooie rustige zaak in een leuke buurt in Den Bosch. Auto parkeren is moeilijker.
Maria A.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
We werden prettig ontvangen en het drankje volgde snel. Er werd goed uitleg gegeven hoe de actie van AH in zijn werk gaat. Het eten was heerlijk, salade wat aan de 'simpele' kant.... die kan beter.
Voor 2 personen uiteindelijk 42 euro kwijt geweest inclusief glas wijn en Hoegaarden biertje. Met de AH actie een heel goede prijs.
Annelies V.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
Heerlijk gegeten alles smaakte uitstekend en de bediening was top. Gezellig restaurant in de mooie binnenstad van Den Bosch.
Frans W.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Vriendelijke ontvangst.
Advisering ter zake van de opties was helder.
Het eten was voortreffelijk.
De voor-, hoofd-, en nagerechten konden naar eigen keuze worden samengesteld in het kader van de AH-bon.
Wat ons betreft; kwaliteit- prijsverhouding een 9!
Melissa D.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Goed authentiek Indiaas eten. Gezellige locatie en vriendelijke bediening. Televisie met bollywoodmuziekvideo's droeg op zich bij tot de authentieke sfeer, maar was wel wat te veel op de voorgrond, ook gezien er verder geen gasten waren (was een doordeweekse avond).
Edith V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Mooie plek in Den Bosch. Loopafstand van het station. Heerlijk gegeten, met een dochter die zeer kritisch is op echt indiaas eten. Zij vond het ook heel lekker. Personeel was erg aardig. Kregen van de eigenaar een glaasje lassi aangeboden. Kortom, ga daar zeker eten.
Anne H.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Erg lekker gegeten en goede service! Wij zijn met de AH restaurantactie gekomen, mooie gelegenheid om de Indiase keuken te ontdekken.