Indian Tandoori

Molenstraat 23 5211 DR Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Indian Tandoori

Authentiek Indiase keuken

In de Tweede Hugo de Grootstraat, in het midden van veel gezellige tentjes, vind je Indian Tandoori Touch. Beleef hier de echte smaak van India. De Indiase keuken staat bekend om het gebruik van veel aromatische specerijen. Dat hebben ze maar al te goed begrepen! Hier eet je heerlijke curry's, variërend van mild tot heel pittig, maar altijd bomvol smaak! Het vriendelijke personeel zorgt er voor dat je je meteen thuis voelt.

Meer informatie over restaurant Indian Tandoori

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren

Jouw recensie over het restaurant Indian Tandoori

Peter Z.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Eten goed, wel prijzig en men neemt uitgebreid de tijd
peter G.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Het hoofdgerecht was erg goed. We namen het Taj Mahal menu met 2 dat eigenlijk voor 4 is. Daar gaat men soepel mee om.
Voorgerechtjes waren duidelijk minder overigens.
josephinebroeders .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2018
Ik ben al verschillende keren bij Indian Tandoori geweest en elke keer is het weer Super. Het eten is verrukkelijk, de bediening heel vriendelijk en de sfeer is goed, meestal lekker rustig terwijl je er zeker niet alleen zit.
Sandra J.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Lekker gegeten, super vriendelijk personeel. Prijs van de gerechten wel aan de hoge kant. Hoeveelheid drankje (Mangolassie) was de helft van een normale portie voor dez prijs.
Marlies L.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Erg lekker gegeten. Met 5 personen 5 verschillende indiase gerechten, lam, kip vegetarisch,.. heerlijk! Goede kwaliteit. Vriendelijke bediening.
Samira V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Veel vegetarische opties! Heel fijn.
Esmay G.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Super service, hospitaliteit en het eten was zeer lekker! Ik kom zeker (vaker) terug. En het eten was ook snel klaar. Toprestaurant!
Rene D.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Heerlijk gegeten! En knus restaurantje! Geen minpuntjes dus!
Buse E.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Het restaurant heeft een gezellige sfeer met vriendelijk personeel en erg lekker eten. Het is gezellig om met de familie/vrienden/partner te dineren. De toetjes zijn ook om van te smullen. Ik ben er al 2x langs geweest en zal zeker vaker langskomen!
J.A. L.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Goed Indiaas eten. Geen gehaaste sfeer; rustige, vriendelijke bediening
Antoine K.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Lekkere gerechten en gastvrije ontvangst. Extra punten voor de enthousiaste Marokkaanse serveerster: toppertje!
R T.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Uitstekend Indiaas restaurant! Lekker rustig, vriendelijke eigenaar en heerlijk eten. De madras vidaloo was perfect; lekker heet, ook naar niet-Westerse normen. En na afloop ook nog 2 Cobra's on the house (..altijd fijn). :-)
Ingrid G.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
We werden heel gastvrij ontvangen. Het zijn mensen met hart voor hun zaak. We hebben heerlijk gegeten !!!!! We komen zeker nog eens terug. Echt een aanrader.
Roy D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Heerlijke gegeten in een leuke ambiance. De bediening is niet snel en achter de bar gaat het alles behalve rustig aan toe. Verder perfect
ME C.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten (en de restjes meegekregen zodat ik vanavond nogmaals een lekker Indiaas maaltje had), de bediening was zeer vriendelijk.
Marjan D.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Op een doordeweekse dag toch gezellig druk. Erg vriendelijke bediening en heerlijk gegeten van de Indiase keuken. Voor herhaling vatbaar!
PNW G.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten bij Indian Tandoori. Het gerecht dat ik besteld had zou volgens de kaart niet mild en niet pittig zijn, maar "redelijk gekruid". Na een aantal happen bleek het toch veel te pittig te zijn voor mij. Toen de ober dat opmerkte bood hij mij een minder pittige versie van hetzelfde gerecht aan. Een geweldige service!
Nelly B.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Het was net of we weer even in India waren. Heerlijk gekruid, niet te spicy en heerlijke curry.
We gaan zeker nog een keer terug.
agvandrunen .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Mijn collega en ik hebben hier al een paar keer gegeten, ontvangst vriendelijk. Eten altijd van prima kwaliteit en prijs.
M. V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Lekker gegeten, keuze uit veel gerechten, ook voor vegetariërs genoeg keuze. Hartelijke ontvangst, sfeervol en prima bediening.