Indian Tandoori Night

Kleine Houtstraat 86 2011 DR Haarlem Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Indian Tandoori Night

Lotte2014 .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2014
Wij hebben hier een aantal keer eten gehaald en het beviel ons alle keren super. De mensen zijn heel vriendelijk en het eten was heerlijk!
Khalid19 .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2014
Helaas een niet al te beste ervaring! Vooraf hadden wij de hotwings, gemarineerde kipvleugels, dit was erg vlak van smaak. De uien bhaji was iets te ver doorgebakken. Als hoofdgerecht was er een Chicken Masala deze was erg zurig van smaak en met iets te veel olie! volgens mij hoort dit niet zo! De linzen bij het eten was OK en de rijst erg papperig ! We hebben het nagerecht maar overgeslagen. Service was erg traag, we waren de enige tafel op dat moment en sprak gebrekkig nederlands. Decor lijkt op een kantine met wat indiase schilderijen.. Jammer dat er geen alcohol wordt geserveerd. Wellicht proberen we het in de toekomst weer eens. Maar voor nu een dikke onvoldoende
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2014
Heerlijke keuken, puur en zonder franjes.
Echt een aanrader, nieuw in Haarlem.
Wordt geen alcohol aangeboden.
Bezorgen ook aan huis.
Jash S.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2014
Ik en m'n familie gingen eenbdagje uit naar Haarlem we eten vaker Indiaas we gingen naar indian Tandoorinight we bestelden wat eten we zaten rustig er was ook een heel mooi klassieke muziek het eten rook zo lekker!!! En toen eten !! Was gewoon echt fantastisch echt wel een aanrader!!