Indian Tandoori Bites

• Burgwallen-Oude zijde
  • provincie Noord-Holland
  • ...
31-203636087

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Indian Tandoori Bites

Een gezonde mix van gasten en lekker eten!

Ben je ergens in het centrum van Amsterdam en heb je zin in lekker Indiaas, bezoek dan zeker Indian Tandoori Bites. Midden op het nieuwezijds kolk, waar een gezonde mix van lokale Amsterdammers, toeristen en buurtbewoners de tafels bezetten. Geniet van de fijne, drukke sfeer van Amsterdam en uiteraard het lekkerste Indiase eten!

Meer informatie over restaurant Indian Tandoori Bites

Kan beter
Tom D.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Cindy K.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Met mijn vriend kwam ik hier terecht. Het restaurant is hoog gelegen. We kwamen eraan en voelden ons niet welkom. We kozen allebei onze gerecht . Geen van beiden hadden een indiase smaak.De prijzen zijn in vergelijking met anderen vrij hoog. het was of de bediening ons een plezier deed, door ons te helpen.Het is de eerste keer en voor mij nooit meer.Er zijn betere in de buurt.
Calvin W.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Het was redelijk rustig toen we aankwamen en we hadden niet veel verwachtingen. Maar het eten bleek verassend goed te zijn, de tandoori chicken massala was goed, heerlijke saus. Ook de Chicken tikka was verukkelijk, heerlijk gegrild op een hete plaat. Kortom een aanrader!
Mao M.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Het eten was erg goed. Een groot voordeel is dat je niet heel lang hoeft te wachten op je eten. De ober sprak geen Nederlands, maar dat vonden we niet erg. Valt ook wel te verwachten in een wereldstad als Amsterdam. Je zag ook wel dat de eigenaar en de werknemers met passie en zorgvuldigheid te werk gingen. Ik kom hier nog heel graag terug!!
Tim S.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Hier gegeten met een Groupon. Van de 3 gangen waren het voor- en nagerecht lekker en het smaakte goed. Als hoofdgerecht hadden we de chicken tikka masala maar die was erg zout. Dat kan beter. De bediening spreekt gebrekkig Nederlands en Engels maar communiceren ging wel goed. Belangrijker vind ik dat alles lekker vlot liep en de obers hadden genoeg aandacht voor de gasten. We zaten boven en daar zag het er netjes en overzichtelijk uit. Op de te zoute chicken tikka masala na was alles wel naar wens.
Joris V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Via sociaal deals beland bij typisch toeristen restaurant. Bediening spreekt veel talen, maar geen Nederland. Eten is standaard Indiaas. Geen negatieve of positieve uitspringers. Gelukkig maakt de lage prijs van social deals alles goed.
JobHarms .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
Bediening is erg langzaam en totaal niet oplettend. Het eten smaakt goed, maar is verder niks bijzonders, zeker niet voor de prijzen van circa 20 euro per hoofdgerecht.
JosephineM .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Dit restaurant heeft een terras en het was erg druk waardoor het personeel gehaast was en bij binnenkomst was het erg chaotisch. Wij hebben binnen gegeten. Niet echt gezellig ingericht maar er is nog een verdieping waar het wel erg gezellig uitzag.
Het personeel spreekt bijna geen Nederlands en toch vind ik dat raar. In Nederland wil ik gewoon Nederlands kunnen praten. Een bediende begreep helemaal niets, ook niet in het Engels dus dat was handen en voeten werk.
Toen wij een half uurtje zaten en echt moeite deden om wat contact met het personeel te leggen ontdooiden ze en waren ze erg aardig. Maar daarvoor moet je dus wel erg je best doen.
Het eten is goed. Ik heb nog nooit zulke lekkere onion bhaji gegeten. Niet vet en knapperig. Geweldig! Bij het hoofdgerecht kregen wij geen groente. Dat moet je dan blijkbaar apart bestellen. Dat wisten wij niet en wij rekenden er wel op. Groente hoort toch standaard bij een hoofdgerecht. Als dessert was de kulfi pistache erg lekker maar ook Gulab Jamun. Lekker gegeten maar de prijzen voor een hoofdgerecht zonder groente is best hoog. De porties zijn klein en doordat wij een social deal voucher hadden was prijs-kwaliteit prima maar de prijzen van de hoofdgerechten zijn normaal gesproken te hoog. In elk geval hebben wij goed gegeten en is er niets mis mee om in dit restaurant te eten.
yem.janssen .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Heerlijk gegeten. Communicatie met de bediening was wat moeizaam.
Entourage niet erg gezellig. Komen zeker nog een keer terug.
alice.jagtman .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2016
Het was een zonnige dag, wij zaten buiten aan een tafel, de bediening en eten was goed gezellig en de bediening nam de de tijd.
Mijn vrienden vonden het allemaal super en lekker, goed voor mij, altijd een beetje spanning om met een groepje naar een volkomen onbekend restaurant te gaan!
Ik kan het aanbevelen!
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2016
Wij hebben prima gegeten bij Indian Tandoori Bites. Het eten smaakte ons goed, hoewel niet heel bijzonder. De inrichting is stijlvol met bijzonder afgewerkte wanden. Serviesgoed kwam uit een speciale warmhoudkast, iets wat je niet zo vaak ziet. Niet alle personeel sprak Nederlands maar men deed wel erg hun best om het ons naar de zin te maken. De ietwat gebrekkige communicatie werd ruimschoots goedgemaakt met gratis koffie en thee na.
Suzanne T.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2016
Heerlijk op het terras gegeten tussen de toeristen! Via een Iens deal een 3 gangen menu voor 20 euro per persoon, waarbij we alle hoofdgerechten van de kaart konden kiezen, een soepje vooraf en thee of een toetje toe. Echt waar voor je geld, lekker eten voor een goede prijs. Het decor binnen zag er ook leuk uit al stond de muziek wel wat hard.
Het personeel kwam allemaal uit India, niet iedereen sprak goed Nederlands maar dat was geen probleem voor ons. Ze waren niet bepaald horeca geschoold, maar wel allemaal erg vriendelijk.
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2016
Op een maandagavond samen met een vriend buiten op het terras genoten van een Iens dinnerdeal. Ik had vooraf dal soep en tandoori mixed grill als hoofdgerecht. Lekker Indiaas eten op een mooi plekje in Amsterdam.
hoppa123 .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2016
Helaas een weinig bevredigende ervaring! Het eten was niet zoals ik gewend ben van de Indiase keuken. Het leek alsof het eten opnieuw opgewarmd was en we kregen een hele kleine portie rijst die we met zijn tweeën moesten delen.
De bediening was vriendelijk, maar het leek erop alsof ze eerder uit waren op ons geld, dan het ons naar de zin te maken. Ik zou hier niet meer snel naar toe gaan.
Jacques W.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Voor de 2e keer hier gegeten, omdat het mooi weer was zat iedereen op het terras en was het erg druk.
Sommige gasten gaven aan dat je erg lang op je eten moest wachten.
Omdat alles vers wordt bereid duurt het altijd wat langer maar wij hadden geen haast (wij hebben binnen gegeten) maar alles werd keurig in overleg geleverd en het eten was weer fantastisch.
Pepperdam en de andere voorgerechtjes erg lekker.
Als hoofdgerecht de boterkip en de Tikka Balti Lam, mooi in een hoog pannetje geserveerd. Rijst en Naan erbij en de maaltijd was compleet. plus nog een flesje wijn.

Ook nu konden wij weer gebruik maken van de IENS aanbieding wat de rekening ook weer aangenaam houd.

Wij gaan daar zeker regelmatig eten, erg goed.
wiwi1 D.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Voorgerechten waren goed, lekker. Hoofdgerechten: het ene was goed (kip) het andere hoofdgerecht was grotendeels taai vlees. Service: vooral veel naar klaar schreeuwende mannen direct achter ons, geen aandacht voor gasten. Slechte gastheren. Sfeer: rommelig. eenmalig experiment.
G.A. V.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Misschien moet ik deze zaak een 2e kans gunnen maar ik vond het niet echt bijzonder. De voorgerechten, garnalen Pakora en Dal(linzen)soep waren wel lekker. Mijn tafelgenoot had als hoofdgerecht zalm die hij ok vond. Ik had een sissend heet pannetje met lam Tikka die ik nogal vond tegenvallen. Het zou gemarineerd moeten zijn maar het was erg droog (uit de diepvries?) En als ik het blind had geproefd zou ik het niet als lamsvlees hebben herkend. Het naanbrood dat als bijgerecht was besteld kwam helemaal niet (ook niet op de rekening gelukkig) Van de 5 desserts die op de kaart stonden waren er 3 niet, alleen de knoedels konden besteld worden. Dus sloten we maar af met koffie. De bediening was wel vriendelijk. Of ik er nog eens heen zou gaan? Ik weet het nog niet.
Renske V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2016
Twee maal in zeer korte tijd gegeten. Echt super Indiaas eten. Je denkt dat het niet mogelijk is tussen de toeristtraps van de Nieuwezijds kolk, maar dat is het wel. Heerlijke Pakeer, super Dal (aanrader) en dan die toetjes. Het vegamenu voor twee personen wil ik bij deze ook warm aanbevelen. De bediening is ook goed, vriendelijk en oplettend. Wel een tikje aan de prijs, maar het zeker waard.
muzhdasaid .
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2016
Leuke tent, superaardig personeel (we kregen lemon chutney extra en chilisaus op verzoek zonder extra kosten) bovendien mochten we uit de hele kaart kiezen ook al kwamen we met de iens-deal.
Heel lekker eten! Vooral de tandoori grill en de gulab janum (toetje).
(de do piaza curry was een beetje te kruidig naar mijn smaak, maar dat is persoonlijke smaak)
Johanna D.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
We mochten uit meer gerechten kiezen dan we verwacht hadden alles smaakte heerlijk en er was voldoende. De bediening is vriendelijk en het restaurant ziet er netjes en sfeervol uit.