Indian Spices

Weerdingerstraat 14A 7815 SB Emmen Nederland Kaart
31-591619835

Over het restaurant Indian Spices

Een kruispunt van culinaire tradities

Restaurant Indian Spices heeft gezellige nisjes zodat je echt even ongestoord kunt bijkletsen met elkaar. De Indiase keuken is heel gevarieerd. Niet alleen tussen de Indiase provincies zijn verschillen in culinaire tradities. Dit land staat ook open voor de kennis en kunde van alle gasten die zij al eeuwenlang verwelkomt. Dit zie je duidelijk terug op de kaart van Indian Spices. Een grote keus uit verschillende curry en tandoori gerechten, gekruid van mild naar scherp. Eet smakelijk!

Meer informatie over restaurant Indian Spices

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

• Af te huren
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Eten voortreffelijk !!! Bediening en lange wachttijden beetje irritant.. En dan ook nog uitgebreid op
Een stuk kauwgum kauwen,hoe ontfantsoenlijk!!!!!..
José B.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
De eerste keer dat wij hier kwamen kregen duidelijke uitleg prettige bediening fijn restaurant
Kelly M.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Eten was heerlijk , mooie porties .
Restaurant is lekker ruim , en voelde goed aan. Was niet echt Indisch aangekleed .
Prijs zeker netjes , twee personen 4 drankjes voor hoofd en na gerecht net geen €50 kwijt super netjes
Tineke S.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Dit indiase restaurant zit volgens mij in een voormalig schnitzelrestaurant; het doet een beetje denken aan een biergarten. Raar, maar wij vinden dat juist leuk.
Het personeel is heel vriendelijk en niet opdringerig.
Het eten is heerlijk, en niet duur
Karin Z.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Een overheerlijk driegangenmenu gegeten. Het was erg druk in de keuken maar alles is prima opgelost. Vriendelijke bediening. Wij hadden geen haast en hebben drie uur getafeld. Voor herhaling vatbaar!
Lucienne B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Zoals gewoonlijk weer heerlijk gegeten. Fijn dat ik dit restaurant gevonden heb via ah actie. Anders was ik er nooit gekomen.
Janny D.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Via de AH restaurantactie wilden we kennis maken met dit restaurant. Dat was een misrekening. We hadden voor 3 personen om 17.00 uur gereserveerd via de actiesite. Bij aankomst en eenmaal aan tafel kregen we mondeling het menu te horen. Daarvan kregen we niet veel mee, maar we gingen ervan uit dat alles in orde zou komen. De wachttijd was lang en de gerechten hielden in hoeveelheid niet over. Later begrepen we dat hetgeen er op tafel kwam voor 2 personen bestemd was. Pas bij het dessert werd dat goed duidelijk toen er twee nagerechten werden geserveerd. Bij het afrekenen werd een nota voor 2 personen gepresenteerd. De kaart hadden we toen al ingeleverd. Een vreemde gang van zaken; 2x betalen plus een AH bon tegenover een tweepersoons maaltijd. We kwamen er met de bediening helaas niet uit. Maar de grote verrassing moest nog komen. Bij thuiskomst bleek dat de reservering om 17.00 uur (terwijl wij in Emmen waren)was veranderd van 3 naar 2 personen. Dat had het restaurant zelf even geregeld. Dit is bedrog en dat kan niet de bedoeling van meneer Heijn zijn geweest. Wordt vervolgd.
Petra K.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Niet zo sfeervol, maar de kwaliteit en de prijs van het eten maakt het helemaal goed. Prima.
Spectrums .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Hartelijke ontvangst! Kregen gelijk papadum met sausjes. Uitleg over menu en de prijs (36 euro voor 2 menu's). De voor- en hoofdgerechten waren allemaal heerlijk en ruim voldoende. De bediening is zeer voorkomend en geïnteresseerd. We hebben rode en witte wijn bij het eten gedronken. Deze bleek later 3 euro per glas te kosten. Erg goedkoop voor deze kwaliteit en hoeveelheid. Komen zeker terug!
Henk Jan K.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Het speciale AH-menu kost iets meer dan je op basis van het ene euro-tekentje zou verwachten, maar het is het absoluut waard. Een aanrader!
Annemiek R.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
We hebben hier gegeten met de restaurantactie van AH. Prima menu, ruim voldoende en echt lekker!
Drie voorgerechtjes, drie hoofdgerechten en een toetje. Ook nog pappadums met lekkere sausjes op tafel.. mmmmm!
culi2 .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
We hebben van de AH Restaurantactie gebruikgemaakt. We kregen een driegangenmenu. Kwaliteit was redelijk, maar weinig subtiel. Er stond veel vlees op het menu. We vonden de tandoori nogal droog. De garnalen uit het voorgerecht waren snotterig. Andere onderdelen waren weer prima verzorgd.
Yneke V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Afgelopen vrijdagavond hier gegeten, het eten was heerlijk alleen de uitleg over gerechten ging ontzettend snel en zacht zodat we eigenlijk van een aantal gerechten niet eens wisten wat er op tafel stond. De bediening was verder erg vriendelijk. Groetjes Y
duvekotc .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Het driegangenmenu van de AH-actie smaakte goed. Ik had het wel wat pittiger gewild. Het was alleen teveel voor ons beiden. Zonder die actie hadden dit niet gekozen.
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Ondanks dat we gereserveerd hadden was er geen tafel vrij, en dit was bij zeker 4 andere partijen voor en na ons ook zo. Dus het begon wat rommelig. Het werd allemaal wel redelijk snel opgelost. Daarna was het verder allemaal in orde. De bediening was beter dan een paar maanden geleden en het eten is er gewoon lekker. De aankleding binnen kan nog wat meer "Indiaas".
Thea R.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Het allerduurste 4gangendiner is 27,95, maar het 3gangen diner met de bon van AH is 36,00 euro
Wij voelden ons behoorlijk in de maling genomen.
Niets te kiezen en gewoon de hoofdprijs met opslag betalen.
En dan te bedenken dat we daar 55 kilometer voor hebben omgereden
Schandalig gewoon
Ook geen vraag van pittig of juist niet?
En dat terwijl wij juist dachten voor een pittige indiase maaltijd te gaan
Koen Floris G.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Gisteren ben ik met een paar vrienden wezen eten bij Indian Spices in het kader van de AH-restaurantactie.. Het eten was lekker. We kregen verschillende voor- en hoofdgerechten. Het nagerecht was mango met kokos, slagroom en een bolletje kaneelijs. De bediening ging ook vrij snel. Wat wel een verbeterpunt is, is de muziek. Deze was naar mijn menig bijna niet hoorbaar.
m.vellekoop .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Indiaas eten was voor ons onbekend, maar het werd een gezellig avondje uit eten met mijn man, verrassend lekker eten en een prima bediening. Wij waren ook blij met de uitleg van de aardige gastvrouw.
Hannie V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Bediening was goed en vriendelijk. Het eten goed bereid en lekker. Het was alleen jammer dat sommige gerechten minder indiaas waren dan verwacht.
Bram V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Wij kwamen hier met de AH actie op vrijdagavond 21 oktober. Omdat we elders verbleven was het lastig plannen voor ons hoe laat we in Emmen zouden arriveren, we kwamen kort voor openingstijd (1700) wat geen probleem was: we waren al op de stoep gesignaleerd end e zaak ging meteen open. Dat gold ook voor andere gasten (1800 gereserveerd, 1715 al gearriveerd) wat wij opvingen. De gerechten waren prima, hoeveelheden ook; deze ondernemer had zich er niet makkelijk van af gemaakt met de AH actie en heeft laten zien dat hij de actie en zijn gasten serieus nam: vandaar deze prima recensie... Aangezien wij vrij dicht bij de balie (afrekenen, afhaal) zaten konden wij wat interne communicatie volgen tussen bediening, eigenaar en dat gaf ons de inruk van een prima team (sfeer). Altijd ook een aspect dat zich vertaalt in een pre voor de gasten. De zaak is van binnen vrij ruim opgezet maar zit niet op de meest aantrekkelijk locatie (buitenkant/omgeving van het pand, aan doorgaande weg, wel op 2 min loopafstand van de Mediamarkt). De afgelopen tijd aten wij 4 keer bij een Indiaas restaurant (A'dam/Jordaan, Dresden, Koblenz, en nu dus Emmen) en dit restaurant komt op nr. 2. Kortom: een aanrader!