Indian Spices

31-591619835

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Indian Spices

Een kruispunt van culinaire tradities

Restaurant Indian Spices heeft gezellige nisjes zodat je echt even ongestoord kunt bijkletsen met elkaar. De Indiase keuken is heel gevarieerd. Niet alleen tussen de Indiase provincies zijn verschillen in culinaire tradities. Dit land staat ook open voor de kennis en kunde van alle gasten die zij al eeuwenlang verwelkomt. Dit zie je duidelijk terug op de kaart van Indian Spices. Een grote keus uit verschillende curry en tandoori gerechten, gekruid van mild naar scherp. Eet smakelijk!

Meer informatie over restaurant Indian Spices

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

• Af te huren
7,2

Jouw recensie over het restaurant Indian Spices

Lucienne B.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Wederom met AH actie hier gegeten. Ze hadden gelukkig hetzelfde menu als vorig jaar.
Heerlijk gegeten. Het was er niet druk en dat begrijp ik niet. Je krijgt echt waar voor je geld.
Kelly M.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Heerlijk eten voor een nette prijs .
KrB .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Echte authentieke smaak van India, maar (gelukking) wel iets minder scherp dan je in India krijgt. Gegeten via AH-actie. We kregen een gevarieerd aanbod van gerechten, die zeer goed waren.
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Heerlijk eten en fijne suggesties van de bediening. Vriendelijke en niet opdringerige bediening. Inrichting ietwat gedateerd maar dat maakt de kwaliteit van het eren meer dan goed. Zal terugkomen en dank voor een mooie avond
Henny S.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Goed zal het zeker aanbevelen.
Rob R.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Niet passend bij n Indiaase sfeer. Het was ooit n tirols res.
Suus en Angelo H.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Wij horen inmiddels wel bij het meubilair, waren vanaf het begin al de grootste fans en dat zijn we tot op de dag van vandaag nog steeds.
Ons favo restaurantje in Emmen!
G W.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Lekker en goed Indiaas! Zeer uitgebreide menu kaart. Mijn gerecht mocht wel pittiger zoals ik het gewend was in India.
Ed H.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
We zijn vriendelijk ontvangen we hadden gereserveerd een tafel bij het raam die stond netjes klaar. Er werd gelijk gevraagd wat we wilden drinken en we kregen van het huis een plateau met 3 sausen en een soort kroepoek heel dun. We hadden onze bestelling doorgegeven en na 10 A 15 kregen we het eten al geserveerd het was onze eerste keer in een Indiaans restaurant maar het was zalig en het vulde zo goed dat we geen nagerecht meer op konden
Bart S.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Enkele dagen in Emmen verbleven met een bezoekje aan Wildlands. Dan ga je ook op zoek naar een restaurant, dit keer met de AH restaurantactie. Dankzij de recensies die geplaatst zijn over Indian Spices, zijn wij wel nieuwsgierig geworden en hebben wij voor dit restaurant gekozen. Zoveel goede verhalen over bediening, eten en prijs/kwaliteit verhouding dat wij dat zelf wel eens willen ondervinden.
Wij moeten zeggen dat van alle goede verhalen er geen een gelogen is. Indian Spices heeft ons aangenaam verrast met lekkere voorgerechten (4 stuks per persoon) en een verrassend hoofdgerecht met afsluitend een even verrassend als smakelijk dessert, vanille ijs met mango/kokos. Ondanks dat het restaurant in de wat hogere prijsklasse zit is het dat zeker waard. Een echte aanrader.
J Sulmann S.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Lekker eten en gezellig zitten
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Pittig was ook echt lekker pittig. Ruim voldoende hoeveelheden voor een goede prijs.
Kom zeker terug als ik weer in de buurt ben.
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Heerlijk gegeten, hele goede prijs-kwaliteit. Pittig is ook echt lekker pittig, genoeg keus. Zoals Indiaas hoort te zijn. Als ik weer een keer in de buurt ben ga ik zeker terug.
Cinzia M.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Eten was heerlijk! Hygiene zou beter kunnen de menukaart plakte en er lag eten op de grond. Bediening erg aardig. Interieur is niet van deze tijd maar past wel bij het soort restaurant.
gcjvanmaurik .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Goede kwaliteit . Geweldige bediening . Alles zeer correct. Zeker aan te raden en wij komen zeker nog eens terug.
Tette T.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Lekker gegeten. Vlotte bediening, ondanks redelijk vol restaurant. Van voorgerecht tot dessert was het menu goed voor elkaar! Aanrader
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
We waren met de AH-spaarkaarten en kregen een vastgesteld 3-gangen menu was. Verschillende voorgerechten zoals Samoosa en Tandoori kippenpootjes en verschillende hoofdgerechten zoals een groentencurry, Butter Chicken en Beef Curry met Nan en Basmati rijst. IJs toe. Groot bemeten porties en lekkere variatie. Als aanmerkingen zouden de ontvangst en het afscheid wat aandacht behoeven maar dat is met wat kleine aanpassingen goed op te lossen. Een aanrader in Emmen!
Tiny K.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Ik ben hier samen met mijn man vandaag geweest ter gelegenheid van ons 34 jarig huwelijk. Mijn man heeft on-line een tafel gereserveerd en dat ging prima. We werden prima ontvangen en we hadden een prima zitplaats. Het eten was echt lekker. De service was goed. De bediening was goed. Ik zal dit restaurant zeker aanbevelen aan anderen.
Marian B.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
De verwachtingen waren niet zo hoog gespannen - een Indiaas restaurant in Emmen - maar we hebben nog nooit zo lekker Indiaas gegeten! De bediening was vriendelijk en persoonlijk. Het interieur deed wat gedateerd aan, maar dat viel totaal in het niet bij het heerlijke eten!
Doede V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Hier met partner gegeten en tevreden weer naar huis gegaan. Het eten was prima en smaakte zoals Indiaas eten moet smaken. De hoeveelheid was voldoende. De bediening was accuraat en niet opdringerig. De wachttijd was niet te lang maar daarbij moet worden vermeld dat het heel rustig was in het restaurant. De inrichting stamt denk ik nog uit een vorige bestemming van het pand maar was niet onaangenaam. Confirmerend hebben we er prima gegeten voor een redelijke prijs en zullen er zeker nog eens terugkomen.