Indian Spices

Weerdingerstraat 14A 7815 SB Emmen Nederland Kaart
31-591619835

Over het restaurant Indian Spices

Een kruispunt van culinaire tradities

Restaurant Indian Spices heeft gezellige nisjes zodat je echt even ongestoord kunt bijkletsen met elkaar. De Indiase keuken is heel gevarieerd. Niet alleen tussen de Indiase provincies zijn verschillen in culinaire tradities. Dit land staat ook open voor de kennis en kunde van alle gasten die zij al eeuwenlang verwelkomt. Dit zie je duidelijk terug op de kaart van Indian Spices. Een grote keus uit verschillende curry en tandoori gerechten, gekruid van mild naar scherp. Eet smakelijk!

Meer informatie over restaurant Indian Spices

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

• Af te huren
7,1
Tiny K.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Ik ben hier samen met mijn man vandaag geweest ter gelegenheid van ons 34 jarig huwelijk. Mijn man heeft on-line een tafel gereserveerd en dat ging prima. We werden prima ontvangen en we hadden een prima zitplaats. Het eten was echt lekker. De service was goed. De bediening was goed. Ik zal dit restaurant zeker aanbevelen aan anderen.
Doede V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Hier met partner gegeten en tevreden weer naar huis gegaan. Het eten was prima en smaakte zoals Indiaas eten moet smaken. De hoeveelheid was voldoende. De bediening was accuraat en niet opdringerig. De wachttijd was niet te lang maar daarbij moet worden vermeld dat het heel rustig was in het restaurant. De inrichting stamt denk ik nog uit een vorige bestemming van het pand maar was niet onaangenaam. Confirmerend hebben we er prima gegeten voor een redelijke prijs en zullen er zeker nog eens terugkomen.
Spectrums .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Gegeten met de AH Actiebon. Heerlijk gegeten! Je krijgt erg veel. 4 soorten voorgerechten, 3soorten vlees 4(waaronder een mixgrill schotel). En lekker instorten met slagroom. Personeel is vriendelijk en snel.
Nicole S.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Heb er heerlijk gegeten en heb eigenlijk maar twee tips: een kommetje met water om je vingers schoon te maken of zo'n nat doekje en niet zo vaak steeds aan tafel komen vragen of alles goed is. Voelde me soms gestoord als we in gesprek waren maar verder vond ik het zo geweldig. Ik heb zowel genoten van het eten als van de sfeer!
Margien V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Johanna V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Indian Spices is ons favoriete restaurant in Emmen en zoals altijd was het eten weer voortreffelijk. Voor ons zou een twee gangen diner meer dan genoeg zijn, want wij konden al dat eten niet op en omdat het allemaal zo lekker is vonden wij het zonde om te laten staan en daardoor hebben wij veel te veel gegeten, we zaten mud vol! Volgende keer nemen zoals wij normaal altijd doen, geen voorgerecht meer want dat is voor ons echt veel te veel en wij zijn beslist geen kleine eters! Onze complimenten aan de kok want alles smaakte weer heerlijk!
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Het eten was voortreffelijk. De bediening mag iets vrolijker zijn. We komen zeker weer terug. En we zullen het aan vrienden zeker aanraden.
Laura C.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Heerlijk gegeten, niet te grote porties, gewoon voldoende. Het was niet zo druk, ik vond de service goed. Ze waren beleefd, vriendelijk en gastvrij. Kwamen regelmatig vragen of alles naar wens was. Menukaart werd goed uitgelegd. Eten was zeer smakelijk.

Mocht ik weer in Emmen zijn, kom ik zeker weer eten!
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Eten voortreffelijk !!! Bediening en lange wachttijden beetje irritant.. En dan ook nog uitgebreid op
Een stuk kauwgum kauwen,hoe ontfantsoenlijk!!!!!..
José B.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
De eerste keer dat wij hier kwamen kregen duidelijke uitleg prettige bediening fijn restaurant
Kelly M.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Eten was heerlijk , mooie porties .
Restaurant is lekker ruim , en voelde goed aan. Was niet echt Indisch aangekleed .
Prijs zeker netjes , twee personen 4 drankjes voor hoofd en na gerecht net geen €50 kwijt super netjes
Tineke S.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Dit indiase restaurant zit volgens mij in een voormalig schnitzelrestaurant; het doet een beetje denken aan een biergarten. Raar, maar wij vinden dat juist leuk.
Het personeel is heel vriendelijk en niet opdringerig.
Het eten is heerlijk, en niet duur
Karin Z.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Een overheerlijk driegangenmenu gegeten. Het was erg druk in de keuken maar alles is prima opgelost. Vriendelijke bediening. Wij hadden geen haast en hebben drie uur getafeld. Voor herhaling vatbaar!
Lucienne B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Zoals gewoonlijk weer heerlijk gegeten. Fijn dat ik dit restaurant gevonden heb via ah actie. Anders was ik er nooit gekomen.
Janny D.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Via de AH restaurantactie wilden we kennis maken met dit restaurant. Dat was een misrekening. We hadden voor 3 personen om 17.00 uur gereserveerd via de actiesite. Bij aankomst en eenmaal aan tafel kregen we mondeling het menu te horen. Daarvan kregen we niet veel mee, maar we gingen ervan uit dat alles in orde zou komen. De wachttijd was lang en de gerechten hielden in hoeveelheid niet over. Later begrepen we dat hetgeen er op tafel kwam voor 2 personen bestemd was. Pas bij het dessert werd dat goed duidelijk toen er twee nagerechten werden geserveerd. Bij het afrekenen werd een nota voor 2 personen gepresenteerd. De kaart hadden we toen al ingeleverd. Een vreemde gang van zaken; 2x betalen plus een AH bon tegenover een tweepersoons maaltijd. We kwamen er met de bediening helaas niet uit. Maar de grote verrassing moest nog komen. Bij thuiskomst bleek dat de reservering om 17.00 uur (terwijl wij in Emmen waren)was veranderd van 3 naar 2 personen. Dat had het restaurant zelf even geregeld. Dit is bedrog en dat kan niet de bedoeling van meneer Heijn zijn geweest. Wordt vervolgd.
Petra K.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Niet zo sfeervol, maar de kwaliteit en de prijs van het eten maakt het helemaal goed. Prima.
Spectrums .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Hartelijke ontvangst! Kregen gelijk papadum met sausjes. Uitleg over menu en de prijs (36 euro voor 2 menu's). De voor- en hoofdgerechten waren allemaal heerlijk en ruim voldoende. De bediening is zeer voorkomend en geïnteresseerd. We hebben rode en witte wijn bij het eten gedronken. Deze bleek later 3 euro per glas te kosten. Erg goedkoop voor deze kwaliteit en hoeveelheid. Komen zeker terug!
Henk Jan K.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Het speciale AH-menu kost iets meer dan je op basis van het ene euro-tekentje zou verwachten, maar het is het absoluut waard. Een aanrader!
Annemiek R.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
We hebben hier gegeten met de restaurantactie van AH. Prima menu, ruim voldoende en echt lekker!
Drie voorgerechtjes, drie hoofdgerechten en een toetje. Ook nog pappadums met lekkere sausjes op tafel.. mmmmm!
culi2 .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
We hebben van de AH Restaurantactie gebruikgemaakt. We kregen een driegangenmenu. Kwaliteit was redelijk, maar weinig subtiel. Er stond veel vlees op het menu. We vonden de tandoori nogal droog. De garnalen uit het voorgerecht waren snotterig. Andere onderdelen waren weer prima verzorgd.