Indian Spices

Weerdingerstraat 14A 7815 SB Emmen Nederland Kaart
31-591619835

Speciale deals

Over het restaurant Indian Spices

Een kruispunt van culinaire tradities

Restaurant Indian Spices heeft gezellige nisjes zodat je echt even ongestoord kunt bijkletsen met elkaar. De Indiase keuken is heel gevarieerd. Niet alleen tussen de Indiase provincies zijn verschillen in culinaire tradities. Dit land staat ook open voor de kennis en kunde van alle gasten die zij al eeuwenlang verwelkomt. Dit zie je duidelijk terug op de kaart van Indian Spices. Een grote keus uit verschillende curry en tandoori gerechten, gekruid van mild naar scherp. Eet smakelijk!

Meer informatie over restaurant Indian Spices

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

• Af te huren

Jouw recensie over het restaurant Indian Spices

Jip H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Goede en vriendelijke bediening. Eten viel erg tegen. Leek niet op Indiaas eten. Vrijwel geen kruiden en pit.
Ineke B.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Wij komen zeker nog eens terug.
Lieke H.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Het eten is lekker , goede spheer.
Gastvrijheid is goed.
Saskia B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
De bediening laat te wensen over. De medewerkers lijken niet gemotiveerd en plezier te hebben in het bedienen van gasten. Gerechten op zich wel aardig maar niet bijzonder smaakvol zoals een Indiase keuken kan zijn.
Kirstin A.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Aardige bediening; lekker gegeten; gunstig geprijsd.
E. S.
vriendelijk personeel.
Paula L.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten, kregen eerlijke uitleg over het eten en ook de Indiaanse wijn was heerlijk. Zeer aardige bediening ook.
meramarthe .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
hele vriendelijke ontvangst en tafeltje in (open) nis: genoeg privacy en toch zicht op rest van het restaurant. Uitleg over het AH actie 3 gangen menu. I.p.v. mijn gebruikelijke verse jus een heerlijke mango/yoghurt drank. Mango kwam ook terug in het ijs dessert: origineel en heel erg lekker. Een gevarieerd menu van heerlijke gekruide kip (masala), iets pittiger en heerlijk rundvlees. Kortom, een echte aanrader. Voor senioren mag de hoeveelheid zelfs wel ietsje minder; wij moesten iets laten staan, hoewel we het heerlijk vonden.
Anneriet D.
Heel gezellig,
Erg veel vlees gerechten, zie liever meer groenten erbij.
Heerlijk toetje.
Marga R.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Er werd goed rekening gehouden met een voedselallergie!
ina S.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
We werden heel hartelijk ontvangen. Het eten was een vooraf samengesteld menu. Prima! Heerlijk gegeten.
Gewoon het tweede menu gratis. Geen probleem.
Rene K.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Zoals altijd hier weer heerlijk gegeten!
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Voorgerecht was erg lekker, vooral de spicy kip.

op het hoofdgerecht was niets aan te merken behalve dat het brood extreem lekker is zeker als het niet "slap" is geworden.

Dessert was ook goed voor elkaar.
MarijkedeGroot .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Via de AH-restaurantactie bij Indian Spices gegeten met mijn partner. Ik was er al 3x eerder geweest en wist dus dat ik prima eten mocht verwachten. En ook nu was het eten heerlijk. Jammer is dat er geen keuze was: het driegangenmenu was al samengesteld. Een soort proeverij van vele kleine gerechten in voor- en hoofdgerecht en een zeer eenvoudige kleine ijscoupe als nagerecht. Maar ... wel voor een prijs die ik van Indian Spices niet gewend ben.
Wij moesten nog 45 euro bijbetalen (incl. 2x Rivella en 2x een biertje). Terug rekenend zou dat neerkomen op zo' n 85 euro zonder de actiekorting. Dat heb ik bij Indian Spices nog nooit betaald, ook niet met koffie/thee na. Ik heb de menukaart achteraf qua prijs eens wat kritischer bekeken: het duurste voorgerecht is 5,50 en het duurste hoofdgerecht is 14,50. Tel daar een kleine ijscoup van hooguit 6 euro bij en dan kom ik toch echt niet verder dan 26 euro. Laten we dat afronden op 30 euro voor het totale eten. Dan kan ik de bijbetaling van 45 euro echt niet plaatsen, helaas. Dit voelt toch wat als een sigaar uit eigen doos.
Janny H.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
prettige ontvangst, goede uitleg
Lenetta H.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
We waren omzettend verrast met de diverse gere chten die we konden proeven. Het eten smaakt voortreffelijk . Een aanrader. . Vriendelijke bediening.
Suus en Angelo H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Wij horen vanaf dag 1 bij het meubilair, komen er heel erg graag en het eten is fantastisch!
Gerecht/prijs verhouding is meer dan goed en zo mogelijk krijgen wij altijd ons favoriete tafeltje "bij het raam" :-)
ben C.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
het eten was zeer goed en het smaakte ook echt indies
De bediening was vriendelijk we werden goed en vriendelijk geholpen .
We hebben niets te klagen en we konden ket ook makkelijk vinden.
tuingek .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Eerste keer bezocht. Vriendelijke en behulpzame ontvangst. Bediening zeer netjes. Het eten (verrassingsmenu) was heel goed en we hadden een heel fijne avond.
Krijnie J. V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Weer heerlijk gegeten en uitstekend ontvangen en bediend. Dat het interieur van Indian Spices mooier zou kunnen doet daar helemaal niets aan af.