Indian Sky

Westerstraat 1015 MK Amsterdam Nederland Kaart
31-206252756

Over restaurant Indian Sky

Genieten bij Indian Sky

Namaskar! Indian Sky is een van de lekkerste Indiase keukens van Amsterdam. Geniet van heerlijke gerechten bereidt volgens originele recepten uit Noord-India. Vers en van goede kwaliteit. Stap in een gastvrije omgeving, voel je thuis en geniet van heerlijk eten.

Meer informatie over restaurant Indian Sky

Maandag en Dinsdag 17:00 - 22:30
Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag 17:00 - 22:30

7,1
Voordelig
Chantal H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Met partner hier geweest. Eten was wel lekker,maar niet iets speciaals.De bediening is niet zo attent.
Service en decor zijn gewoon normaal
Amber C.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Zeer fijne avond gehad samen met mijn vrienden hier. heb niet zo met hindoestaans eten maar hier vond ik het echt goed. Bediening was erg vriendelijk het eten was ook goed en alles ging gewoon netjes op de juiste timing.
Galactic .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2015
Het eten was oké, goedkoper dan normaal, maar ook kleinere porties.
Rijst ben ik anders gewend bij de Indiër, Meer gekruid. Dit was saaie basmati rijst. Wat ik echt minder vond is dat op het menu stond dat je rijst erbij krijgt. Toen ik om sla vroeg zei ze: " o wil je dat?" Vervolgens haalde ze een mini kommetje met 2 plakjes komkommer en wat sla erin. Ze stelde het duidelijk niet op prijs. Dit is voor mij de reden om naar mijn eigen Indiër te gaan; super service en kwaliteit
Vincent V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2014
Vanavond op 2de kerstdag hier gegeten, als eerste gelijk al vriendelijke bediening en schone toiletten. Biertje gedronken en een mix aan voorafjes besteld. Groot bord met twee lekkere dipjes ernaast (een frisse yoghurt en groen uiig dipje). Erg lekkere hapjes variërend in smaak. Hoofdgerechten waren: Lamb vindaloo, lamb Kashmiri, Mixed tandoor grill en butter chicken. Zelf had ik de Kashmiri die vol van smaak had met niet een te sterke mintsmaak (ik wilde iets nieuws maar was sceptisch over de mint). De vindaloo was echt goed pittig (valt nog wel is tegen elders). Mixed grill zag er goed uit en de butter chicken was super zacht. Ik had knoflook naan erbij, raita en we hadden genoeg rijst erbij. Goede prijs / kwaliteit verhouding, goedkoop voor de goede kwaliteit zelfs. Als toetje had ik de kheer die romig en vol van smaak was. Top restaurant goede smaken en balans van kruiden.
Lucie V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2014
Hmmmmm! Wat een goeie aanwinst! Net genoten van Chicken Korma, Lam in spinazie met kruiden en munt en de Mixed vegetables. Verukkuluk! En niet zo vet als vaak het geval is bij Indiaas. Wat mij betreft wordt dit een wekelijks rondje!
Julian D.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2014
Ter verduidelijking: Wij hebben ons eten afgehaald, dus het decor hebben wij slechts op ogenschouw beoordeeld. Vandaar dat we het gewoon een gemiddelde cijfer geven.

Wat het eten betreft: Prima smakelijk en gewoon dik bovengemiddeld lekker. De samosas zijn zo te proeven thuisgemaakt en verdienen daarbij een grote plus. De zijgerechten zijn met aandacht gemaakt: Een heerlijke (alweer hoogstwaarschijnlijk thuisgemaakte) raita, lekkere onion chutneysausje en een knapperige salade met vers geraspte rodekool i.p.v. het gebruikelijke icebergsla. Onze hoofdgerecht, lamb rojan josh, was heerlijk gespijsd. Alleen de lamstukjes zelf waren wat minder zacht gestoofd dan verwacht. Het brood (zowel naan als chapati) was erg goed: Garlic naan goed gekruid en goed structuur (alhoewel had het misschien ietwat meer knapperig kunnen zijn) en de chapati smaakvol en lekker flexibel (juist niet knapperig of uitgedroogd).

Een goeie aanwinst voor de buurt (west grenzend aan jordaan)!
Jolanda H.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2014
Gisteren voor het eerst gegeten bij Indian Sky. We zijn begonnen met Papadams. Als hoofdgerecht hadden we Chicken Dhansak en Chicken Kashmiri begeleid door rijst en een garlic Naan. Voor het nagerecht hebben we gekozen voor Kulfi en Kheer. De gerechten waren supervers en de smaak van alle gerechten was uitstekend. We hebben van ieder gerecht genoten. Dit is Indiaas eten wat je in een Indiaas restaurant mag verwachten. Neem daarnaast de uitstekende en vriendelijke bediening en je avond kan niet meer stuk. Wij gaan zeker terug naar dit restaurant.
Heerlijksmaakje .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2014
Dit restaurant is nieuw en is een aanwinst voor de Westerstraat.
Mijn tafelgenoot at een pittig lamsgerecht en ik een zachte lamsschotel met room, yoghurt, rozijnen, curcuma en meer..
Er werd eerst lekker knapperig plat brood met twee pittige schoteltjes geserveerd , een ervan had gemalen amandelen..ook kwam er een royale vers gesneden schotel met sla bij..
De chai thee was byzonder lekker..
De jonge aardige eigenaresse wist veel te vertellen over de geneeskrachtige eigenschappen van de kruiden die gebruikt werden, welke samen met de mooie indiaase muziek die zacht gespeeld werd ons eetfestijn een authentiek karakter gaf..
De prijs was redelijk.