Indian Restaurant Shiva

• Af te huren , Airconditioning , Catering
6,7
Robert L.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Afgelopen vrijdag weer met mijn vriend hier wezen eten. Het is voor ons echt een restaurant geworden waar we heengaan als we iets te vieren hebben. Alles is zo ongelooflijk lekker. De mensen zijn leuk en ok, het is niet mega top ingericht, dat neemt niet weg dat de sfeer er prima is. We blijven terugkomen!!
Jazzieashley .
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2016
Simpel decor, had het gevoel dat er beter schoon gemaakt kon worden. Bediening is daar in tegen erg goed: oplettend en ze geven je een huiselijk gevoel. Het eten kon ik goede porties en voor een mooie prijs. Zeker een aanrader.
André A.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Warme ontvangst. Heerlijk gegeten. De bediening is zeer attent. Prijs kwaliteit dik in orde. Hier komen we zeker terug.
Astrid.pereboom .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Eten was prima, bediening vriendelijk, gastvrij en attent. Aandachtspunt: alles eens een keer lekker goed poetsen en schoonmaken, inclusief borden, toiletten, deurposten
Loes H.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
Al 26 jaar komen wij hier graag eten. Voor ons het beste adres voor indiaas eten. Heerlijk gekruid, vers, voldoende tegen een eerlijke prijs. Zelfs de huiswijn is goedkoop maar lekker.
Proefke .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2015
Wij hebben hier met zijn 3-en s'middags gegeten en waren op dat moment de eerste gasten van de dag. Wij zijn erg gastvrij en vriendelijk ontvangen en geholpen. Allemaal hadden wij een mixed-grill menu waarbij we een erg royale tafel vol eten hadden gekregen die wij helaas niet opkregen. Het was erg lekker! Ook de wijn was prima. Niets mis mee.

De inrichting is naar mijn smaak wat 'te strak', het mag van mij wat meer authentiek. Het was allemaal wel zeer netjes en schoon (incl. toilet) wat zeker niet onbelangrijk is en naar mijn mening ook iets zegt over de algehele hygiene in een restaurant.

Wij hebben een heerlijke middag gehad in Amsterdam, voornamelijk door het eten bij Restaurant Shiva.
Talitha A.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2015
We hadden de vegetarische Thali en mixed grill besteld, smaakte heerlijk en authentiek. Mijn vriend was jarig en we kregen een speciaal dessert met een sterpijl, vond hij wel bijzonder. Ambiance is gezellig en sfeervol. Bediening vriendelijk en professioneel. We waren heel tevreden.
P B.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Overheerlijk gegeten, perfect gekruide gerechten (Tandoori Chicken) en twee vega bijgerechten, pompoensoep vooraf. De 'standaard' smaak staat hier iets hoger dan gemiddeld qua pittigheid, dus vooraf aangeven als je iets milder wenst om misverstanden te voorkomen.

Prima service, alles verliep soepel. Enig puntje van kritiek is wellicht de akoestiek. Als er wat meer gasten zitten wordt het een beetje rumoerig.
Mathijs V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Met z'n drieën wezen eten bij Shiva. Voor mij de eerste keer. Een van ons neemt losse gerechten en vindt het lekker als altijd. Mijn vriend en ik nemen de meest uitgebreide rijsttafel en sommige gerechten vond ik zeer geslaagd, maar de gelakte Tandoori zalm was te droog en de rijstepudding vond ik geen lekkere smaak hebben, bijna chemisch. Vriendelijke bediening, huiswijn niet erg bijzonder. De aankleding is vrij strak, wat ik dan weer prettig vind, maar mijn vrienden vonden dat juist weer wat minder en misten een wat authentiekere sfeer. We komen vast terug ,maar bestellen dan gewoon losse gerechten, want er zaten zeker lekker schaaltjes tussen, maar ik ben eerlijk gezegd kwijt hoe die gerechtjes heetten....
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2015
Wij eten regelmatig bij Shiva als we in Amsterdam zijn. We worden altijd opgevangen bij de deur door de gastvrouw die ons altijd hartelijk begroet.
Ook al zijn we een tijdje niet geweest. Altijd even hartelijk.
We nemen altijd het vegetarische menu en een Lassie.
Het eten is goed te doen en voor Amsterdamse begrippen goed betaalbaar :)
De decoratie in het restaurant zou beter kunnen. Beetje kaal en de laatste keer stonden veel tafeltjes buiten en was het helemaal kaal binnen.
Qua kwaliteit eten kun je beter krijgen, bij bijvoorbeeld een Indiaas restaurant verderop in de straat, maar das meteen ook wat duurder. Dus voor elk wat wils.
Wij blijven zeker terug komen bij Shiva
Hgkleene .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2015
Na een dag Amsterdam ter afsluiting uit eten bij een Indiaas restaurant. Volgens de Iens-app waren wij het dichts bij bij Shiva (Reguliersdwarsstraat). Bij de deur werden we netjes verwelkomt door een gastvrouw. Omdat het op dat moment nog niet vol zat, mochten we zitten waar we wilden. Even later werd de kaart gebracht en werd de bestelling vervolgens door een man (mogelijk de eigenaar) opgenomen. Hij adviseerde ons uitgebreid en netjes, in de trant van "weet u het zeker, dit is een erg warm gerecht". We hebben met ons drieën niet lang hoeven te wachten ondanks dat het steeds drukker in het restaurant werd. Voor mijn gevoel klopt alles aan dit restaurant: De ligging nabij het Rembrandtplein (zonder Rembrandtpleinse prijzen), de prijs/kwaliteitsverhouding maar vooral de vriendelijke service. De kwaliteit van het eten was ronduit uitstekend (we hebben vergelijking met restaurants in Amsterdam/Almere/Zwolle. Ik kom hier zeker terug!
Lijn506 .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2014
Eten was zeer smaakvol, goed gekruid en er werd gevraagd hoe pittig ik het gerecht wenste. Garnalen curry met voldoende grote garnalen. Geserveerd met een salade met vers fruit en voldoende rijst voor 2 personen. De bediening was vriendelijk en attent. Aankleding van het restaurant is wat sober, maar oogt schoon en fris.
A P.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2014
Eten was prima. Ga zeker nog n keer terug. Service ok. Maar de muren....ronduit smerig... etens resten, spatten etc. Alsof ze die nooit schoonmaken.. niet echt fijn om te zien tijdens t eten..
Janke S.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2013
Na een bezoek aan het Rijksmuseum onderweg naar de trein heb ik hier met een vriend gegeten.
De papedam en de soep waren heerlijk, maar het hoofdgerecht viel tegen. De zalm uit de tandoori-oven was vrij droog en zwart langs de rand, wat volgens de ober zo hoorde (volgens mij niet, maar ik liet het maar zo). Ik had aangegeven dat ik graag mild eten wilde, maar de curry was zo scherp dat ik hem niet eten kon.
Omdat we de trein wilden halen heb ik het zo gelaten.
Mijn cijfer is een 7 op grond van de voorgerechten, het hoofd gerecht krijgt beslist een onvoldoende.
De service was goed: aardige mensen waar we een leuk gesprekje mee voerden over het nieuwe museum.
De inrichting was goed, met mooie Indiase afbeeldingen aan de muur.
JohannavanDam .
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2013
Ah, weer een fijn restaurantje ontdekt in het uitgaanscentrum van A'dam! Ideaal voorafje bij een bioscoop of theaterbezoek. Voor mijn gevoel klopt alles aan dit restaurant: De ligging, de prijs, de service (ik heb het nog niet eerder meegemaakt dat ik gedurende het hele bezoek met mevrouw en mijn achternaam ben aangesproken! : ) ), de kwaliteit van het eten. Een unicum, vooral de prijs/kwaliteitsverhouding: Gemiddelde menuprijs rond de 13/14 euro. Ik wist niet wat ik zag! En lekker! Een pareltje in de verder grimmige reguliersdwarsstraat. Ik kom hier zeker terug!
MissMH .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2013
Ik ben hier afgelopen week op een rustige dag met een vriendin geweest. Er hing een zeer prettige en rustige ambiance, de eigenaar en bediening zeer attent, het eten was snel op tafel en wij hebben beide heerlijk gegeten. Het lamsvlees was mals en de curry met kip is mooi uitgebalanceerd.

Shiva staat op het lijstje "To do again", om nog meer gerechten uit te proberen.
Jorik S.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2012
+ We wilde snel eten, in 10 minuten stond het eten op tafel
+ Kwalitatief goede gerechten (butter chicken = aanrader)
+ Vriendelijke bediening

Kortom, een prima eetgelegenheid.
Adam1983 .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2012
Shiva is our favourite Indian restaurant in Amsterdam. After trying different Indian restaurants, their home made curries, like butter chicken, lamb tikka massala and king prawn curry are the best. The portion seem small, but with an appetizer and a side vegatable dish you have more than enough yummy food for a more than reasonable price.
Remani999 .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2012
We were visiting Amsterdam and the food quality, taste and presentation is awesome. We randomly picked this restaurant and are extremely happy to have memories of home. Portions size is less, they are less in europe compared to america.

Items ordered are onion bhaji, vegetable biryani, paneer butter masala, roti, Overall cost came 30 euro per person and is about average cost in Europe anyway.
Awakati .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2012
Shiva is een prima Indiaas restaurant, maar zeker niet bijzonder. In Rotterdam zijn er in ieder geval wel betere Indiase restaurants. Vooral de prijs-kwaliteitverhouding is minder goed bij Shiva, aangezien de porties erg klein zijn. Het merendeel van de gerechten smaakte echter wel prima. De chicken tikka viel erg tegen, maar de butter chicken is wel een aanrader.