Indian Restaurant Mayur

Korte Leidsedwarsstraat 203 1017 Amsterdam Nederland Kaart
31-206232142

Over het restaurant Indian Restaurant Mayur

Al 36 jaar een Indiaas begrip in Amsterdam

Na zijn culinaire stage in de verenigde staten, streek chef Pramod Sharma eind jaren zeventig neer in Amsterdam. In 1981 verwezenlijkte hij zijn droom met het openen van Mayur, een van de eerste Indiase restaurants van Nederland. Hij introduceerde traditionele Noord-Indiase gerechten aan zijn Nederlandse gasten, in een warme sfeer, alsof men "bij hen thuis komt eten". Zesendertig jaar later weet je nog steeds waar je hier voor komt: Indiaas eten op hoog niveau, ontspannen, in een prachtige setting, waarbij je je even deel van de familie waant. Namaste, en welkom bij Mayur!

Meer informatie over restaurant Indian Restaurant Mayur

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Rogier T.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Suzanne A.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
yukkie W.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Voor de eerste keer hier wezen eten. Had een tasting menu genomen. Eten was lekker, vond het echter wel aan de prijzige kant voor indiaas eten. Restaurant zat vol, daardoor erg rumoerig om rustig met gezelsschap te kunnen praten.
Christien J.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Leuke lounge setting met vriendelijke en kundige service. Het eten was matig. Er werd meteen gepusht om paar gangen te delen, nooit de kaart aangeboden gekregen. Tandoor vlees selectie ok maar hoofdgerechten te kunstmatig en zoet. Dessert een beetje een grapje gezien de prijs voor rice pudding. in combinatie met de ijskoude vloer en muren en de liters water die we achteraf dronken (zout?) geen aanrader.
Yvette P P.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Vooraf de kaart bekeken op internet, afwisselende niet té uitgebreide kaart. Een goede selectie, normale prijzen. De entree oogt zeer warm en luxe. Ontvangst, aanname jassen en een gardarobenummer in ontvangst genomen. Daarna werden we naar onze tafel gebracht. Het restaurant oogt als een wat luxere Indiër. Donker, aardse materialen, warme verlichting en kaarsjes. Het personeel is vriendelijk, respectvol en zeer attent. Continue wordt er gekeken of het de gasten aan niets ontbreekt. Ten tijde van ons bezoek was er ongeveer 1 medewerker per 3/4 tafels. Gerechten waren goed op smaak, mals vlees, genoeg. Menu is zeer goed om alles te proeven. Mooie prijs voor menu ook. Zeer tevreden en we gaan zeker vaker hiernaartoe, en dan nemen we ipv menu één van de aparte gerechten.
AnnabelGoossens .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Altijd heel lekker eten. Is al de derde keer dat we hier komen eten. Telkens goed zoals verwacht. Heel vriendelijke bediening.
y.leijten1@upcmail.nl L.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Dit fijne adres waar ik al kom sinds begin jaren tachtig is een pareltje in de drukke binnenstad.
Dit familiebedrijf dat Nu al weer jaren bestuurd door de zoon is altijd constant in zijn kwaliteit . Mooie , zeer smakelijke gerechten en veel oog voor detail. Wat je ook ziet aan het inerieur .
Angela C.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Al met al voor ons een zware teleurstelling. Bediening - wachttijd- thalis - flauw van smaak, niet pittig terwijl om gevraagd.
Jarno A.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
We hebben erg lekker gegeten! Netjes uitleg gekregen over wat er geserveerd werd. Goede sfeer en uitstekende service. Een goed restaurant, zeker een aanrader!
andrea V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Wij hebben met zijn drieën heerlijk gegeten in een rustige atmosfeer.
Bediening aanwezig zonder opdringerig te zijn.
Een aan te raden uitje!
Rudolf H.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Goede atmosfeer, vriendelijk en behulpzaam personeel, lekker eten.
Mudaker G.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Zoals altijd goed eten jammer dat het voor ons een eindje rijden is! Anders waren we er zker wel 1 x in de week te vinden!
Chiara S.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
vriendelijke en attente bediening. we hebben heerlijk gegeten
Arnaud K.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Zoals gewoonlijk erg goed verzorgd, heerlijk eten en goede sfeer. Echt de moeite en geld waard, het kerst menu was perfect.
M.C. D.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Heerlijke autentieke indiase keuken. De sfeer is goed en de bediening is vriendelijk. Wij eten regelmatig indiaas en vinden in Nederland dat de smaak regelmatig te veel is aangepast aan de Nederlanders, dat is bij Mayur niet het geval. Hier is nog de traditionele Indiase kookkunst te proeven in de gerechten. Zeker aan te bevelen!
melanie H.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Heerlijk eten! Goed restaurant met een sfeervolle inrichting en heel erg vriendelijk personeel. Prijs kwaliteit is erg goed!
Harry S.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Een uitstekend Indiaas restaurant met mooie inrichting, je bent echt een avondje uit. Het eten is van hoge kwaliteit en de ontvangst en bediening is fantastisch. Menig Amsterdamse restauranthouder kan hier een voorbeeld aan nemen. Je bent een gast en daar wordt aandacht aan geschonken. Complimenten voor het personeel!
Rob N.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Gastvrij ontvangen met een drankje in de lounge en daarna echt lekker en gezellig gegeten. Bediening erg attent en vriendelijk. Een aanrader!
Tessa_V .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Al meerdere keren voor naar Amsterdam gereisd, steeds zeer vriendelijk ontvangen, heerlijk eten en een lekkere sfeer! De lamb chops zijn om je vingers bij af te likken en ook de curry's zijn heerlijk. Naan brood en vlees bereid in een authentieke tandoor, wat het nog lekkerder maakt! Door het raam kun je zien wanneer je vlees de tandoor in verdwijnt. Bij het toetje een potje verse Chai thee (vol met verse gember, kardemom en kaneel). Heerlijk! Zeker een aanrader! Best Indian food ever!

Gezellig en lekker samen, maar ook met een groep, waarbij je verschillende curry's krijgt om te delen.
Folker Z.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Zeer goed, maar te duur voor wat je krijgt. Bij een zelfde soort restaurant betaal je gemiddeld de helft en is net zo goed.