Indian Restaurant Mayur

Korte Leidsedwarsstraat 203 1017 Amsterdam Nederland Kaart
31-206232142

Over het restaurant Indian Restaurant Mayur

Al 36 jaar een Indiaas begrip in Amsterdam

Na zijn culinaire stage in de verenigde staten, streek chef Pramod Sharma eind jaren zeventig neer in Amsterdam. In 1981 verwezenlijkte hij zijn droom met het openen van Mayur, een van de eerste Indiase restaurants van Nederland. Hij introduceerde traditionele Noord-Indiase gerechten aan zijn Nederlandse gasten, in een warme sfeer, alsof men "bij hen thuis komt eten". Zesendertig jaar later weet je nog steeds waar je hier voor komt: Indiaas eten op hoog niveau, ontspannen, in een prachtige setting, waarbij je je even deel van de familie waant. Namaste, en welkom bij Mayur!

Meer informatie over restaurant Indian Restaurant Mayur

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Casper H.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Prijs kwaliteit van het eten is helaas niet in verhouding. Service is wel erg attent.
Babs V.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2017
Stijlvol en goed bereid Indiaas eten! Heel prettig
Heleen D.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2017
Top ontvangst. Top service en heerlijk gegeten. Fijne sfeer en mooi ingericht. Ik kom snel nog een keer terug de beste Indiër van Amsterdam
Els V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
De ontvangst is prima, chiquer dan gemiddeld in Indiaas restaurant en het eten kwam in hoog tempo door. Naar onze smaak was het wat weinig gekruid en flauwer dan we gewend zijn van deze keuken.
Ook is de sfeer niet ongedwongen, niet typisch Indiaas uit eten met zijn tweetjes. Goede snelle service met een prijs die wat aan de hoge kant ligt.
Remy B.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Het is een mooi restaurant met goede service. Ze nemen netjes je jas aan en staan direct klaar als je wilt bestellen; wat in Amsterdam schaars is. Het gratis snackje vooraf is matig ... het voorgerecht (mixed grill) was heerlijk en de curries van het hoofdgerecht waren ook lekker. Een aanrader om hier te eten!
Kim C.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2017
Mooie inrichting, lekker gegeten en fijne bediening. Vanavond hebben we met z'n 3en hier gegeten en ons laten adviseren door de gastheer over de te bestellen gerechten. Hier ga ik zeker nog eens naar toe met een gezelschap.
Mustafa A.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Zeker een aanrader, heerlijk gegeten! Bediening was perfect!
Yvette P P.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
weer lekker gegeten, was zeer druk en we moesten dir keer langer wachten op het voorgerecht, maar het eten was geweldig! Zeer behulpzame en vriendelijke bediening.
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Je wordt hier echt als gast ontvangen, krijgt persoonlijke aandacht. Het team is een ge-oliede machine. De gerechten zijn authentiek, heel smakelijk. De inrichting is sfeervol. Voor herhaling vatbaar !
Marc Y.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Echt een aanrader in alle opzichten!
judith S.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Heerlijk gegeten, authentieke smaken uit Noord-India. Omdat onze vriendengroep deels vegetarisch is, was dit een goede keuze: mooie mix van vlees en niet-vlees gerechten. Bediening correct en vriendelijk, goede uitleg en advies. Tafels worden mooi opgemaakt bij opdienen: veel schaaltjes met kleurrijke gerechten, symmetrisch neergezet. Erg feestelijk en het ruikt heerlijk. Meer gegeten dan goed voor me was. Enig minpuntje: de rekening werd niet erg discreet gegeven, maar werd midden op tafel gelegd, terwijl wij onze vrienden trakteerden. goedkoop was het ook niet: €55,- p.p. Is een stevig bedrag...
Rogier T.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
De beste Indiër van Amsterdam . Heerlijk gegeten en echt goeie service. Het is ook een mooie zaak met goed personeel. Dus zeker een aanrader
Suzanne A.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Geweldig! Heerlijk eten, goede bediening en een mooie tent. Het kost wat maar het is het zeker waard. Love the shrimps!!
yukkie W.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Voor de eerste keer hier wezen eten. Had een tasting menu genomen. Eten was lekker, vond het echter wel aan de prijzige kant voor indiaas eten. Restaurant zat vol, daardoor erg rumoerig om rustig met gezelsschap te kunnen praten.
Christien J.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Leuke lounge setting met vriendelijke en kundige service. Het eten was matig. Er werd meteen gepusht om paar gangen te delen, nooit de kaart aangeboden gekregen. Tandoor vlees selectie ok maar hoofdgerechten te kunstmatig en zoet. Dessert een beetje een grapje gezien de prijs voor rice pudding. in combinatie met de ijskoude vloer en muren en de liters water die we achteraf dronken (zout?) geen aanrader.
Yvette P P.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Vooraf de kaart bekeken op internet, afwisselende niet té uitgebreide kaart. Een goede selectie, normale prijzen. De entree oogt zeer warm en luxe. Ontvangst, aanname jassen en een gardarobenummer in ontvangst genomen. Daarna werden we naar onze tafel gebracht. Het restaurant oogt als een wat luxere Indiër. Donker, aardse materialen, warme verlichting en kaarsjes. Het personeel is vriendelijk, respectvol en zeer attent. Continue wordt er gekeken of het de gasten aan niets ontbreekt. Ten tijde van ons bezoek was er ongeveer 1 medewerker per 3/4 tafels. Gerechten waren goed op smaak, mals vlees, genoeg. Menu is zeer goed om alles te proeven. Mooie prijs voor menu ook. Zeer tevreden en we gaan zeker vaker hiernaartoe, en dan nemen we ipv menu één van de aparte gerechten.
AnnabelGoossens .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Altijd heel lekker eten. Is al de derde keer dat we hier komen eten. Telkens goed zoals verwacht. Heel vriendelijke bediening.
y.leijten1@upcmail.nl L.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Dit fijne adres waar ik al kom sinds begin jaren tachtig is een pareltje in de drukke binnenstad.
Dit familiebedrijf dat Nu al weer jaren bestuurd door de zoon is altijd constant in zijn kwaliteit . Mooie , zeer smakelijke gerechten en veel oog voor detail. Wat je ook ziet aan het inerieur .
Angela C.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Al met al voor ons een zware teleurstelling. Bediening - wachttijd- thalis - flauw van smaak, niet pittig terwijl om gevraagd.
Jarno A.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
We hebben erg lekker gegeten! Netjes uitleg gekregen over wat er geserveerd werd. Goede sfeer en uitstekende service. Een goed restaurant, zeker een aanrader!