Indian Restaurant Invitation

Duinschooten 12 2211 ZC Noordwijkerhout Nederland Kaart

Over restaurant Indian Restaurant Invitation

Indiase lekkernijen

Deze Indiase zaak is helemaal ingericht volgens feestelijk concept. Het team straalt de hele dag van top tot teen, waardoor er bij jou ook meteen een lach op je gezicht zal verschijnen. Ondertussen geniet je natuurlijk van de lekkerste gerechten van de Indiase keuken. Een goede optie voor een gezellig diner met vrienden of familie.

Meer informatie over restaurant Indian Restaurant Invitation

• Terras
6,1
5,9
6,3
Loet D.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
Afrader. Via groupon met mijn zoon wezen eten. We kregen 2 kleine voorgerechtjes en als hoofdgerecht 2 bakjes vlees met een kommetje rijst. Daar zou je normaal €55 voor moeten betalen? Eten lijkt in de verste verte niet, op wat er op groupon voorgeschoteld word en is zeker dat geld niet waard. Ook geen salade erbij gehad. De tafeltjes buiten zijn smoezelig. Grond vol met rotzooi. Decor scoort nog een 4 i.v.m het uitzicht over het meer. Toen we de drankjes kregen zaten de glazen vol met lippenstift. Kregen wel direct nieuwe drankjes. In het eten vond mijn zoon een zwarte haar. Wij hebben snel afgerekend en zijn weggegaan. Hier nooit meer.
PS: Erg zonde want op de lokatie zou je een prachtig restaurant kunnen neerzetten.
JW G.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Vermijden dit restaurant. Wij waren met vijf personen en aten buiten op het terras. Er was op dat moment ook een groot gezelschap waarvoor te weinig personeel rond liep. De bestelde drankjes lieten op zich wachten. De bediening haperde. Er werd niet de moeite genomen om de tafel te dekken. Wij aten dus buiten van een houten tafel. De gerechtjes zijn niet goed en niet slecht. Maar de prijs is veel te hoog voor wat je krijgt. Een klein schaaltje kost uiteindelijk 26 euro. Voor alle brijgerechtjes betaal je bovendien de hoofdprijs. Een slechte keus vanwege de veel te hoge prijzen en matige kwaliteit,
Pouya F.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Als je van plan bent om met Groupon vouchers hierheen te gaan, dan zou ik dat afraden. Zaterdag met een groep van zes met Groupon vouchers naar dit restaurant geweest. Contact van te voren was al zeer moeizaam. Volgens hen was een reservering niet nodig en konden we gewoon langs komen. Op de dag zelf nogmaals gebeld om te zeggen dat we met 2 extra personen komen, en 6 in totaal zijn. In de eerste instantie werd, tot mijn grote verbazing, gezegd dat er helemaal geen meer plek is. Na enige irritatie en aangegeven te hebben dat men eerder had aangegeven dat reserveren niet nodig is, mochten we toch wel langs komen met de groep.
Op de vouchers stond duidelijk aangegeven dat het om een keuze menu ging, maar, men begon vanaf het begin uit zichzelf gerechten te brengen. Met enige verbazing aangegeven of dat wel klopte, en men gaf aan dat we een chef menu krijgen. Zeer teleurgesteld omdat we juist deze deal hadden uitgekozen vanwege vrije keuze.
Al met al slechte ervaring dus en niet aan te raden.
Ewald ..
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
We gingen hier eten om de verjaardag van mijn vriendin te vieren. We wilden graag bij het raam zitten, maar mochten van de ober met z'n tweeën niet aan de 4-persoons tafel die daar stond. De rest van het restaurant was praktisch leeg en dat is de rest van de avond zo gebleven, dus hij had hier niemand voor hoeven wegsturen. En naderhand kwam er natuurlijk een stel die wel aan die tafel mocht zitten.
We hadden papardams en dal soep vooraf, de papardams waren lekker, maar de soep (dal soep) kwam niet. Na een kwartier nog maar een gevraagd en toen was het er wel snel. De soep viel mij tegen, maar dat komt misschien omdat ik die thuis lekkerder krijg.
Bij het bestellen had het meisje al problemen met het noteren van de order. In plaats van de gerechten noteerde ze de nummers, maar mijn keuze (nr. 64) was sag of matar panir. Ik wilde graag het erwten gerecht (matar) en gaf dat nog eens extra aan. Maar daarna was ze vergeten wat ik wilde en kwam ze het nog eens vragen. Zelfde ritueel, nummer 64, maar wel de matar panir (trouwens erg aan te raden als het goed gemaakt wordt).
Toen het eten kwam had men voor mij toch de sag panir gemaakt (met spinazie, daar hou ik niet zo van). Aangegeven dat ik toch echt de matar panir wilde hebben. Excuses natuurlijk en ze gingen het zo snel mogelijk regelen. Na een minuut of 10 kwam het gerecht, alleen hadden ze nu allo matar gemaakt (erwten met aardappelen). Dus de hoop maar opgegeven, en de stukjes kaas uit de spinazie gevist en dat nog een beetje met de erwten gemengd. Het leek allemaal een stuk minder lekker dan de twee keren hiervoor dat wij hier hebben gegeten.
Het was sowieso ook wel aardig aan de prijs, 72€ voor twee vegetarische gerechten en een paar biertjes. Jammer, want wij zijn verzot op Indisch eten, maar gaan de volgende keer toch maar eens verder kijken in de regio.
Coert H.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2015
Zeer teleurstellend en geen enkele Indiase smaak. Klein maar veel te droog stukje tandoori kip met een lullig slablaadje geserveerd. Heel mooie prawns echter overgoten met een totaal smakeloze tomaten saus. Mooie maar totaal smakeloze vis in een kerrie drapje op wat uienringen. Veel te droge rijst. We hebben het menu niet eens afgemaakt. Niets maar dan ook niets doet recht aan de Indiase keuken. Ook nog eens zeer stevige prijzen waarvoor je op vele plaatsen werkelijk vorstelijk kunt eten, en onsmakelijk kleine wijnglaasjes, nog niet eens geschikt voor sherry. Jammer want de locatie is prima.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2015
Viel erg tegen hadden er meer van verwacht. Duurde erg lang ca. 5 kwartier voordat wij voorgerecht en hoofdgerecht kregen en dan het hoofdgerecht als eerst en na vraag pas het voorgerecht.
Voor ons nooit meer en wij raden het ook niemand aan.
Ook waren er maar 4 personen om te dineren.Dus Door de drukte kon het niet komen.
Zonde van ons geld.
OnbekendeN .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2015
Het ontvangst van de eigenaar is altijd heel hartelijk. Op mijn verjaardag hier met meerdere mensen gegeten en omdat we van alles wat wilden proeven maakte hij voor iedereen een bordje met verschillende voorgerechten. Voor ons was dit perfect! Ook de hoofdgerechten waren lekker en we kregen zelfs nog wat extra om te proeven. Het enige jammere is dat het drinken uit flessen komt. Ik vind het lekkerder om per keer gewoon uit een flesje te krijgen, dan gaat er ook geen koolzuur verloren. Mijn familie en ik komen hier snel weer!
Robin-Pieter .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2014
De ontvangst bij Invitation is zeer hartelijk. De bediening vriendelijk en internationaal georienteerd. Met alleen Nederlands kom je er soms niet.
De kaart is ruim, met veel keus tussen verschillende gerechten. Gekozen als vooraf voor de papardams met drie 'sausjes'. Lekker maar niet bijzonder.
Als hoofdgerecht de Chicken Madras, heerlijk gekruid met zeer mals en smaakvolle kip. De Shahi Prawn Korma, was mild en smaakvol. Als bijgerecht Peshwari Nan (staat niet op de kaart maar maken ze wel, en goed!), en een Garlic Nan.
Een wat vreemde lokatie, de inrichting is wat gedateerd, maar door de kwaliteit van het eten en de bediening zeker de omweg waard.

Victor H.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2013
Ondanks de aardige ontvangst van een keer eerder hebben we besloten om ook het eten daar eens uit te proberen. Helaas, het eten is ons zwaar tegengevallen.
Aangebakken vlees dat na terugsturen nog steeds niet goed was. Lamsvlees kwam in grote taaie hompen dat meer op rundvlees leek.
Ten slotte hebben we meer dan een uur moeten wachten. Heel jammer. De lokatie en het uitzicht is verder prima.