Indian Restaurant Gouda

Lange Groenendaal 57 2801 LR Gouda Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 30€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Ice cream

Speciale deals

-30% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Available on the booked timeslot.

Halve fles mineraalwater

6,1

Jouw recensie over het restaurant Indian Restaurant Gouda

Ada V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Het was allemaal prima alleen werd mijn zus een beetje onrustig van de mantra’s die te horen waren,op een gegeven ogenblik gaan die in je hoofd zitten.Zelf had ik daar geen last van want ik ben slechthorend.
Elselien V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
We hebben met vrienden heerlijk gegeten, met de AH restaurant actie. Konden vrij kort van tevoren nog reserveren, wat bij een ander restsurant al niet meer mogelijk was.
Er waren telkens 3 keuzemogelijkheden bij voor- hood- en nagerecht. Ook voor de vegetariër een goede keuze mogelijk. Zeer vriendelijk personeel.
Christien V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Buiten gegeten!
Prima AH menu,, smakelijk en met zorg bereid.
Bea B.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Het eten was goed, de bediening behulpzaam maar nog niet zo ervaren. Lekker buiten gezeten. AH menu is prima prijs kwaliteit!
Jannie G.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Goed eten, rustig voor een zaterdag. Daardoor niet heel sfeervol
Luba K.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Super slechte service, ongeïnteresseerd personeel. Echt nooit meer. Wat een gare tent te triest voor woorden. Schande voor gouda!!!
Theo S.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Hoofdgerecht prima, Dessert keuze was niet beschikbaar.
Elise P.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Het duurde erg lang, en daarnaast kon ons dessert niet geserveerd worden.
Geert-Jan T.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
De bedinging had meer met hun telefoon dan met de klanten. Ijsblokjes waren op. 3 verschillende bij het interieur vastgeplakte pubers die bediende. 1 had een hoodie en pet op. Geen aanrader.
Barbara O.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Heerlijk, vegetarisch, gegeten! Prijzen zijn fair, Bediening is erg vriendelijk, de mango lassi was lekker en het Nepalese bier ook! Een aanrader.
T.M. B.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Het eten van mij was okay, maar dat van mijn tafelgenoot geen echt hoofdgerecht (10x zelfde soort dumplings zonder iets er bij). En dat terwijl we expliciet gevraagd hadden of het een hoofdgerecht was.
We moesten 1.5 uur wachten op het eten en de ober/eigenaar vertelde telkens dat dat ons probleem was en hij er niets aan kon doen omdat het zo druk was terwijl de zaak voor de telt vol zat. Hij heeft ook niet de beloofde iens korting in mindering gebracht. Chutney vergeten. Naam vergeten. Andere klanten vergeten. We hebben de telt van ons eten aan twee andere klanten gegeven omdat ze nog langer zaten te wachten. Wat een aanfluiting.
Henk J.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
We hebben bijna een uur gewacht op vootgerecht en het duurde vervolgens nog een half uur voordat we de hoofdmaaltijd kregen.
Dit is anderhalf uur na aankomst!
Zeer chaotische organisatie
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
De meeste gerechten waren lekker, hoewel de kip tikka massala te zoet was. Maar de dienstverlening was slecht, heel traag, iedereen in het restaurant klaagde erover. Ook schold de kelner ons uit toen we om meer water vroegen (hoewel het kraanwater in rekening werd gebracht). Jammer, maar niet voor herhaling vatbaar.
Beste,bedankt voor u bezoek,sorry dat het komt door het drukte dat de bedienning was niet zo fijn,en mischin de bediener was boss geworden omdat in deze restaurant mocht u geen kran water vragen,maar ik weet het hun hebben wel paar keer aan u wel gegeven,bedankt voor u tijd
Jan Paul M.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Eten was qua smaak erg lekker maar de porties waren klein. 19 euro voor zo een klein schaaltje bitter chicken in een restaurant met een dergelijke inrichting kan echt niet. Daarbij verdienen de wc’s echt een onderhoudsbeurt: half loszittende wc bril Die ook niet fris meer oogt en een los staande keukenrol om je handen mee af te drogen verwacht ik niet bij een restaurant met hoofdgerechten van rond de 20 euro. Service kan daarnaast echt sneller. Er zit zeker potentie in maar dan moeten de prijzen echt omlaag.
Els V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Het eten is echt fantastisch. Ik denk dat met een make-over van het restaurant dit een echt succesvolle, drukke zaak zou kunnen zijn,
Maaike S.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
eten prima maar hygiëne kan beter.... stofranden en zelfs een spinnenweb.
Tineke M.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
We hebben extreem lang op ons eten moeten wachten. In de keuken leek het wel of ze telkens woorden hadden. Ze konden het absoluut niet aan. Bediening zei ook nog dat het ramadan was.? We hebben er met 8 pers. gegeten omdat de recensies over het eten bij Iens zo goed waren. Een grote teleurstelling helaas.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
eten was lekker en op smaak, duurde alleen erg lang voordat we konden bestellen.
Luuk V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Gewoon erg lekker eten (alleen de Nan viel tegen), aardige bediening en een prima prijs. Voor herhaling vatbaar!
Joanne B.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Lekker gegeten. Vriendelijke bediening. We waren met zijn zessen, waarvan 2 met voedsel allergie. Deze kregen goed advies wat ze wel en niet konden eten.