Indian Restaurant Gouda

Lange Groenendaal 57 2801 LR Gouda Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 30€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
      Kulfi
      Ice cream

Speciale deals

-50% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Halve fles mineraalwater

6,1

Jouw recensie over het restaurant Indian Restaurant Gouda

Cathelijne D.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Lekker gegeten, aardige mensen en gezellig, knus plekje.
Lonneke D.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Lekker vegetarisch gegeten voor een prettig bedrag. Vriendelijke bediening en lekker snel het eten op tafel. Maar er werd pas bij het opnemen van de bestelling gevraagd of we iets wilde drinken. Dat was een beetje laat, want het is zo'n uitgebreide menukaart (die wel een beetje uit elkaar viel), daar waren we wel even op aan het studeren! Een opmerking over een leeg peper vaatje werd genegeerd, jammer. De decoratie is leuk, maar vloer, tafels en stoelen zijn oud, dat kan beter. De mango lassi was super lekker, erg dik en erg oranje, extra veel mango erin? De sausjes bij de papadums waren juist heel dun, die liepen er gelijk weer vanaf, helaas. Achtergrond muziek was prima, aanwezig, maar niet opdringerig. Hier komen we nog wel eens terug!
Silvia V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Erg lekker Indiaas gegeten, de curries en de tandoori waren allemaal heerlijk gekruid. Ook de mango lassi vonden wij erg lekker. Eenvoudig ingericht, aardige bediening.
Saci B.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Via Groupon voor 4 personen gereserveerd. 1 uur en 45 min. moeten wachten op ons eten, wat grotendeels aangebrand was. Mensen die later binnen kwamen, werden eerder geholpen. Vieze glazen, vies bestek. Bediening in een Adidas sportbroek (hoezo!?) Die niet eens goed wist te vertellen wat het Engelse menu (er is geen Ned. menu) inhield. Ook de WC's zijn echt vies. En als je in de keuken kijkt, vergaat je eetlust. En als klap op de vuurpijl....mega afgezet met de drankjes. Voor 2 KLEINE glaasjes kraanwater mocht ik maar liefst 2 euro per glas betalen! .Ik hou niet van negatieve feedback, maar dit sloeg alles.
Sorry dat ik mij zo negatief uitlaat, zo zit ik niet in elkaar. Wat een slechte ervaring was dit. Triest.
Nynke V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Met collega's heel gezellig gegeten bij dit restaurantje. Het eten was goed, de bediening vriendelijk. Fijn ook dat er rekening gehouden kon worden met onze wensen voor minder of juist pittiger eten. We hebben gebruik gemaakt van de AH actie dus het was ook nog eens zeer voordelig. :)
Diana V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Mag allemaal wat proffesioneler,zeker als personeel die bediend een jasje draagt voor hygiene.
Oogt dat ook al vele malen beter.
Hangt nog een bord van de brasserie felicia ,hang daar een bord met je eigen resepten op.
Koffie was vreselijk ,door de harde muziek is het bijna onmogelijk na aantal keren vragen
Zachter te zetten om te praten.
Haal ah karren uit de zaak,en houd alles schoon.
We zaten te eten en achter je word er gedweild.
Verder hadden we jammer genoeg het idee dat niet alles vers is bereid.
Al met al een mager 6 je
M.A. E.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
De muziek was iets te overheersend. Het eten was erg smaakvol, De koffie na afloop was niet lekker. Na dit gemeld te hebben was de verklaring dat zij theedrinkers zijn....
Joke D.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Lekker gegeten, vriendelijke bediening
Sunita S.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Eten was goed, kan beter! Gastheer had zich netter mogen kleden, meer representatieve instelling.
Ada V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Het was allemaal prima alleen werd mijn zus een beetje onrustig van de mantra’s die te horen waren,op een gegeven ogenblik gaan die in je hoofd zitten.Zelf had ik daar geen last van want ik ben slechthorend.
Elselien V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
We hebben met vrienden heerlijk gegeten, met de AH restaurant actie. Konden vrij kort van tevoren nog reserveren, wat bij een ander restsurant al niet meer mogelijk was.
Er waren telkens 3 keuzemogelijkheden bij voor- hood- en nagerecht. Ook voor de vegetariër een goede keuze mogelijk. Zeer vriendelijk personeel.
Christien V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Buiten gegeten!
Prima AH menu,, smakelijk en met zorg bereid.
Bea B.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Het eten was goed, de bediening behulpzaam maar nog niet zo ervaren. Lekker buiten gezeten. AH menu is prima prijs kwaliteit!
Jannie G.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Goed eten, rustig voor een zaterdag. Daardoor niet heel sfeervol
Luba K.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Super slechte service, ongeïnteresseerd personeel. Echt nooit meer. Wat een gare tent te triest voor woorden. Schande voor gouda!!!
Hello,bent u wel gewest naar onze restaurant???ik denk u bent verkeerd hoor,maar geen problem als u een keer komt bij pnze restaurant dan ga wij zeker kennos maken,dank u wel
Theo S.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Hoofdgerecht prima, Dessert keuze was niet beschikbaar.
Elise P.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Het duurde erg lang, en daarnaast kon ons dessert niet geserveerd worden.
Geert-Jan T.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
De bedinging had meer met hun telefoon dan met de klanten. Ijsblokjes waren op. 3 verschillende bij het interieur vastgeplakte pubers die bediende. 1 had een hoodie en pet op. Geen aanrader.
Barbara O.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Heerlijk, vegetarisch, gegeten! Prijzen zijn fair, Bediening is erg vriendelijk, de mango lassi was lekker en het Nepalese bier ook! Een aanrader.
T.M. B.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Het eten van mij was okay, maar dat van mijn tafelgenoot geen echt hoofdgerecht (10x zelfde soort dumplings zonder iets er bij). En dat terwijl we expliciet gevraagd hadden of het een hoofdgerecht was.
We moesten 1.5 uur wachten op het eten en de ober/eigenaar vertelde telkens dat dat ons probleem was en hij er niets aan kon doen omdat het zo druk was terwijl de zaak voor de telt vol zat. Hij heeft ook niet de beloofde iens korting in mindering gebracht. Chutney vergeten. Naam vergeten. Andere klanten vergeten. We hebben de telt van ons eten aan twee andere klanten gegeven omdat ze nog langer zaten te wachten. Wat een aanfluiting.