Indian Restaurant Gouda

5,9

Jouw recensie over het restaurant Indian Restaurant Gouda

P.atricia G.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Wij waren daar met een AH-restaurantactie. Een driegangenmenu kost daar € 30,00. Voor hetzelfde menu van AH moesten wij € 50,00 betalen voor 2 personen.(2e persoon zou gratis moeten zijn) Dit betekent geen € 30,00 korting, maar slechts € 5,00 korting per persoon. De eigenaar bleef bij zijn € 50,00. Wij hebben betaald, maar gaan nooit meer terug,
Ojm B.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Heerlijk gegeten en goed advies door de bediening,
Hanneke V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Slechte bediening en enorm lang zitten wachten op het eten, zelf koffie was te veel moeite was geen koffieapparaat maar stond wel op de kaart ??
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
De kok had verder geen personeel die avond, en toch wist hij het allemaal te managen. Drank over de tafel en vloer, duizend excuses en héérlijk eten!
Elise G.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Wijn was op, spa blauw was op. Alle tafels bleven na gebruik onopgeruimd
Eten was top! Maar service is véél meer uit te halen
Juliette V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
De bediening duurde lang, maar dat kwam door complicaties in de keuken. Dat is goed uitgelegd, en we hebben genoten van een heerlijke maaltijd!
Marco H.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Heerlijk Indiaas eten voor een eerlijke prijs. De meeste gerechten komen uit noordelijk India en zijn lekker gekruid. Aanrader.
Cathelijne D.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Lekker gegeten, aardige mensen en gezellig, knus plekje.
Lonneke D.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Lekker vegetarisch gegeten voor een prettig bedrag. Vriendelijke bediening en lekker snel het eten op tafel. Maar er werd pas bij het opnemen van de bestelling gevraagd of we iets wilde drinken. Dat was een beetje laat, want het is zo'n uitgebreide menukaart (die wel een beetje uit elkaar viel), daar waren we wel even op aan het studeren! Een opmerking over een leeg peper vaatje werd genegeerd, jammer. De decoratie is leuk, maar vloer, tafels en stoelen zijn oud, dat kan beter. De mango lassi was super lekker, erg dik en erg oranje, extra veel mango erin? De sausjes bij de papadums waren juist heel dun, die liepen er gelijk weer vanaf, helaas. Achtergrond muziek was prima, aanwezig, maar niet opdringerig. Hier komen we nog wel eens terug!
Silvia V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Erg lekker Indiaas gegeten, de curries en de tandoori waren allemaal heerlijk gekruid. Ook de mango lassi vonden wij erg lekker. Eenvoudig ingericht, aardige bediening.
Saci B.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Via Groupon voor 4 personen gereserveerd. 1 uur en 45 min. moeten wachten op ons eten, wat grotendeels aangebrand was. Mensen die later binnen kwamen, werden eerder geholpen. Vieze glazen, vies bestek. Bediening in een Adidas sportbroek (hoezo!?) Die niet eens goed wist te vertellen wat het Engelse menu (er is geen Ned. menu) inhield. Ook de WC's zijn echt vies. En als je in de keuken kijkt, vergaat je eetlust. En als klap op de vuurpijl....mega afgezet met de drankjes. Voor 2 KLEINE glaasjes kraanwater mocht ik maar liefst 2 euro per glas betalen! .Ik hou niet van negatieve feedback, maar dit sloeg alles.
Sorry dat ik mij zo negatief uitlaat, zo zit ik niet in elkaar. Wat een slechte ervaring was dit. Triest.
Nynke V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Met collega's heel gezellig gegeten bij dit restaurantje. Het eten was goed, de bediening vriendelijk. Fijn ook dat er rekening gehouden kon worden met onze wensen voor minder of juist pittiger eten. We hebben gebruik gemaakt van de AH actie dus het was ook nog eens zeer voordelig. :)
Diana V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Mag allemaal wat proffesioneler,zeker als personeel die bediend een jasje draagt voor hygiene.
Oogt dat ook al vele malen beter.
Hangt nog een bord van de brasserie felicia ,hang daar een bord met je eigen resepten op.
Koffie was vreselijk ,door de harde muziek is het bijna onmogelijk na aantal keren vragen
Zachter te zetten om te praten.
Haal ah karren uit de zaak,en houd alles schoon.
We zaten te eten en achter je word er gedweild.
Verder hadden we jammer genoeg het idee dat niet alles vers is bereid.
Al met al een mager 6 je
M.A. E.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
De muziek was iets te overheersend. Het eten was erg smaakvol, De koffie na afloop was niet lekker. Na dit gemeld te hebben was de verklaring dat zij theedrinkers zijn....
Joke D.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Lekker gegeten, vriendelijke bediening
Sunita S.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Eten was goed, kan beter! Gastheer had zich netter mogen kleden, meer representatieve instelling.
Ada V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Het was allemaal prima alleen werd mijn zus een beetje onrustig van de mantra’s die te horen waren,op een gegeven ogenblik gaan die in je hoofd zitten.Zelf had ik daar geen last van want ik ben slechthorend.
Elselien V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
We hebben met vrienden heerlijk gegeten, met de AH restaurant actie. Konden vrij kort van tevoren nog reserveren, wat bij een ander restsurant al niet meer mogelijk was.
Er waren telkens 3 keuzemogelijkheden bij voor- hood- en nagerecht. Ook voor de vegetariër een goede keuze mogelijk. Zeer vriendelijk personeel.
Christien V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Buiten gegeten!
Prima AH menu,, smakelijk en met zorg bereid.
Bea B.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Het eten was goed, de bediening behulpzaam maar nog niet zo ervaren. Lekker buiten gezeten. AH menu is prima prijs kwaliteit!