Indian Restaurant Gouda

Lange Groenendaal 57 2801 LR Gouda Nederland Kaart

Speciale deals

-30% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Available on the booked timeslot.

Halve fles mineraalwater

6,2

Jouw recensie over het restaurant Indian Restaurant Gouda

Jan Paul M.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Eten was qua smaak erg lekker maar de porties waren klein. 19 euro voor zo een klein schaaltje bitter chicken in een restaurant met een dergelijke inrichting kan echt niet. Daarbij verdienen de wc’s echt een onderhoudsbeurt: half loszittende wc bril Die ook niet fris meer oogt en een los staande keukenrol om je handen mee af te drogen verwacht ik niet bij een restaurant met hoofdgerechten van rond de 20 euro. Service kan daarnaast echt sneller. Er zit zeker potentie in maar dan moeten de prijzen echt omlaag.
Els V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Het eten is echt fantastisch. Ik denk dat met een make-over van het restaurant dit een echt succesvolle, drukke zaak zou kunnen zijn,
maaike S.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
eten prima maar hygiëne kan beter.... stofranden en zelfs een spinnenweb.
Tineke M.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
We hebben extreem lang op ons eten moeten wachten. In de keuken leek het wel of ze telkens woorden hadden. Ze konden het absoluut niet aan. Bediening zei ook nog dat het ramadan was.? We hebben er met 8 pers. gegeten omdat de recensies over het eten bij Iens zo goed waren. Een grote teleurstelling helaas.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
eten was lekker en op smaak, duurde alleen erg lang voordat we konden bestellen.
Luuk V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Gewoon erg lekker eten (alleen de Nan viel tegen), aardige bediening en een prima prijs. Voor herhaling vatbaar!
Joanne B.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Lekker gegeten. Vriendelijke bediening. We waren met zijn zessen, waarvan 2 met voedsel allergie. Deze kregen goed advies wat ze wel en niet konden eten.
Kissykirsten M.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Heerlijk gegeten echt Indiaas zoals je het zelden tegenkomt in Nederland. De lamb Vindaloo is echt pittig en niet zoals vaak slechts een béétje.
Goed nan brood.
Jammer dat het toilet niet schoon was en niet voorzien van wc-papier.
Het interieur is weinig aansprekend.
Jammer men zou makkelijk wat beter kunnen scoren op dat vlak. Maar we komen zeker nog eens terug.
Marion P.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Vriendelijke ontvangst, helaas leek de ober weinig of geen verstand te hebben van wijn, want we vroegen om een droge witte wijn en kregen een moscatel.
We hadden een 2e glas besteld en ook nog een bijgerecht, maar nooit gekregen. Dit alles gaf een nogal rommelige, slordige en warrige indruk, jammer dat ook het eten niet helemaal aan onze verwachtingen voldeed, de 3 Nepalese gerechten die ik had besteld waren allemaal koud en dat stond niet op het menu vermeld.
Diederik S.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Heeft potentie
Margriet V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Heerlijk gegeten de kip was super mals en wat een heerlijke smaken. De rode huiswijn was heerlijk en we hebben een fijne avond gehad. De inrichting kan beter dat doet eigenlijk afbraak aan het eten en dat is wel een beetje zonde.
eric N.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Gegeten met Iens kortingsactie, dat maakte dat de prijs-kwaliteit verhouding precies goed was. (te) Grote kaart, waardoor het niet eenvoudig is door de bomen het bos te zien.
Pascalle D.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Het eten was lekker en de bediening was goed. Op de loper die op tafel lag zaten wat vlekken en het licht op het damestoilet werkte niet.
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
Een schatkist van specerijen. Lekker Indiaas eten met heel goede smaak. Alles is lekker vers bereid heerlijk authentiek Indiaas eten. Service is vlot, aardig en ook erg behulpzaam. Wij werden door een heel vriendelijke jonge dame geholpen. Samen een heel goede keuze gemaakt. Zelf koos ik de Chili Chicken met een mooie romige saus, zeker niet te heet. Mijn vriendin nam de ChickenTikka Masala met een heerlijk rijke, best pittige saus. Daarbij werd smakelijke Pulau Rice geserveerd. We hebben heel lekker gegeten!! Wij komen zeker vaker langs. Een aanrader!!!
josje S.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Heerlijk Indiaas eten, geurige rijst, verse naan, lekkere tandoori's
Johan S.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Goede en plezierige bediening. Kom er zeker nog eens terug!
Jelly H.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Lekker eten, vriendelijke bediening. Qua aankleding wel verbetering mogelijk.
Nina V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Erg lekker gegeten, gezellig sfeer! Inrichting is niet geweldig maar de kwaliteit van het eten en de bediening maken dit helemaal goed. We hebben een fijne avond gehad!
Alwine V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
We hebben geweldig lekker gegeten, en de service was ook perfect! Hoewel het niet op de kaart stond, heeft de chef een gevarieerd menu voor ons klaar gemaakt. Een aanrader!
Frits R.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Helaas waren wij de enige gasten, waardoor de sfeer wat minder was. De rest was allemaal goed