Indian Restaurant Gandhi

6,7

Jouw recensie over het restaurant Indian Restaurant Gandhi

Betty K.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Eenvoudig restaurant. Prima eten.
Nico J.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Heerlijk eten in een wat vreemde ambiance zonder ramen en toegankelijk via smalle gang
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Echt India's eten. Veel Indiërs weten dit restaurant te vinden en zij weten hoe hun voedsel hoort te smaken.
Authentiek eten en een gemoedelijke sfeer. Een aanrader.
Mira R.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Heerlijk gegeten, snelle vriendelijke bediening, goede prijs kwaliteitverhouding. Uitgebreide menukaart. Aanrader.
Karen H.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Prima restaurant, lekker eten, vlotte vriendelijke bediening. restaurant ligt wat verstopt. Toilet niet echt schoon, handen wassen was lastig, niets om handen mee te drogen. \
Rita T.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Goed Indiaas eten en zeer vriendelijke bediening, de locatie is niet super, maar dat valt in het niet bij de goede ervaring. Het was de tweede keer dat ik hier at, maar zeker niet de laatste!
John H.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Voor het eerst hier gegeten en zeer goed bevallen. We houden van Indiaas dus hebben best wat ervaring met verschillende restaurants. Zeer vriendelijk en attent personeel, erg verrassende locatie en heel sfeervol. Maar het belangrijkste; bijzonder smakelijk gegeten. Uitgebreide kaart met ruime porties voor een prijs die we gewend zijn.
AlitadeR .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Uitstekende Tandoorikip gegeten. Als ik het goed heb was het geroosterd op houtskool. Dat maakt het echt heel erg lekker. Prima plek, vlakbij het station. Handig als je nog de trein moet pakken.
Nils A.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Wij waren met 4 personen eten. Het eten was heel goed. Wij hebben 4 verschillende gerechten gekozen en gedeelt. Het chicken butter en curry karma was echt top, en is echt een aanrader! Het chicken met de linze was pittig maar ook lekker. Het lamb met spinazie banden wij iets minder maar toch goed bereid. Het is een geheime tip in Amsterdam war je goede eten voor een goede prijs krijgt. Wij zullen graag terug komen.
Familie Lekkerbek ..
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Als we zin hebben in Indiaas eten, blijft Gandhi onze favoriet. Verstopt op het drukke Damrak, door de "saunagang" naar het raamloze restaurant. De ramen missen we echter helemaal niet. Mooie posters van India zijn ook leuk om naar te kijken :-) In een simpel maar net decor, zitten hier meestal veel Indiërs te eten. Dat zegt al genoeg. Als drankje kiezen we hier altijd lassi. Zo verslavend lekker en een prima combinatie met het vaak pittige eten. De obers vragen overigens wel hoe spicy je je food wenst. Engels is hier de voertaal. Deze keer kozen we voor de fantastische dal soep, een uitgebreide thali met onder andere lamsvlees en tandoori chicken, een chicken korma met geweldige basmatirijst en als nagerecht Patiola (kheer en kulfi door elkaar). De bediening hier is zó vriendelijk en het eten zóveel en zo lekker...het blijft onze favoriet als het om Indiaas eten gaat!
Gerard D.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Mixed grill was gewoon lekker, Kip en lam waren heerlijk. Wel mag er meer variatie in sauzen bij de kip naar Hollandse smaken voor mede gasten die niet zo van gekruid eten houden
Friendsz J.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
We hebben hier wel vaker gegeten, omdat we het hier zo lekker vonden. Gandhi is een van onze favoriete Indiase restaurants. Helaas viel het ons dit keer erg tegen. Het eten was te vet en te zout. En het dessert was een te kleine portie. Het enige positieve is eigenijk de service.

De kwaliteit van het eten is erg wisselend, waar het aan ligt??

Voorlopig komen wij hier niet meer.
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Geweldig, een authentiek Brits Indiaas restaurant in hartje amsterdam.
De toegang alleen (met de nadruk op gang) is al geweldig.
Verwacht hier geen koloniale luxe, maar een heerlijke Indiër, in een simpele omgeving, die niet iedereen als gezellig zou omschrijven, maar die mij helemaal warm maakt.
Super aardige en attente bediening.
Bora D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2015
Je kunt hier goed eten, maar het is niet 'the best in town'.
Bediening daarentegen wel als het gaat om vriendelijkheid!
Prijzen zijn zeer redelijk.
De weg (het smalle steegje) naar het restaurant toe, vond ik verassend en uniek in Amsterdam. Aan het einde van deze lange steeg, kom je uit in een restaurant zonder daglicht... en dat is dan wel erg jammer. Het is bijna onmogelijk om van zo'n lichtloze, vierkante ruimte een echt gezellige omgeving te maken. Dus dat is ook hier het geval. Maar gelukkig vervaagt dit alles door het vriendelijke personeel, die echt heel hard hun best doen om er alsnog een leuke avond van te maken.
Roos G.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2015
Verstopt op het Damrak en daardoor vrijwel geen toeristen. Je moet even een wat onvriendelijke gang door, maar dat is het waard. Erg vriendelijke bediening: aanwezig als je iets nodig hebt, maar ze laten je ook op een fijne manier met rust tussendoor.

Lekker gegeten, niet uitzonderlijk. De samosa was niet helemaal gaar en vrij vettig. De curry was wel goed op smaak, maar niet onvergetelijk. Perfecte rijst, dat dan weer wel.

Klein, maar vriendelijk detail: mijn gezelschap had een toetje bij zijn menu in, ik had losse dingen besteld en daarom geen toetje. Zijn toetje kwam 2 lepeltjes, zodat we er samen van konden genieten. God is in the details.
Maria G.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Heerlijk gegeten! De bediening was heel sympathiek en voorkomend en bood ons zelfs een drankje van het huis aan na afloop. Goed eten tegen een scherpe prijs!
Harry V.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Restaurant is een beetje verborgen, maar weet je het eenmaal te vinden ia het ideaal gelegen. Met een groep van ca 10 man wezen lunchen. Ondanks dat op de website stond vanaf 12:00 toch maar goed dat ik belde om te reserveren. De keuken gaat normaal nl. pas om 13:00 open. Na even praten wat 12:30 ook mogelijk.

Veel verschillende gerechten geprobeerd, waaronder de klassiekers van het huis (Gandhi schotels). Iedereen was tevreden en heeft goed gegeten. Ikzelf ging voor de lam tika, had wat pittiger gemogen. Enige probleem was een man in de bediening (heel vriendelijk) die op een gegeven moment 20 man moest bedienen. En de keuken was wss toch op de 13:00 gericht. Dus ... een erg lange lunch..

Toch zou ik hier nog wel terugkomen: prijs/kwaliteit is goed.
AenGJ .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2015
Als je niet precies weet op welke hoogte ze van het Damrak zitten is het even zoeken. Tegenover de ingang van het Beursgebouw is een goede reminder. Maar als je dan door het smalle gangetje binnen stapt ben je bijna in India, de sfeer, de lichtjes en het vriendelijke personeel. Wij waren met zijn tweetjes, dagje Sail Amsterdam, en dan mag Gandhi niet ontbreken. Wij begonnen met pappadums van het huis met 3 sausjes, voorafje was Pepper Tikka, we houden erg van spicy. Verder de steeds lekkerder wordende Garlic nan,! Palak Paneer, kunnen wij niet zonder, en Chicken Madras-Vindalo=HEET. Aangevuld met een biertje en een goede rode port. Koffie toe en een Indiaas likeurtje van de zaak. Twee eigenlijk, bij het afrekenen kregen wij er nog eentje staande aan de bar.
Monica K.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2015
Voor het eerst hier gegeten. Erg leuk restaurant met Indiase muziek. Erg vriendelijk personeel. En erg lekker gegeten. Hier weten ze nig wat service betekent.
Marco B.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2015
Vandaag bij toeval terechtgekomen bij Restaurant Gandhi. Voor het binnengaan gauw nog even recensies gecheckt op iens, en dat zag er goed uit. Voor ons is dit restaurant een echte aanrader, want de smaak van India proefden wij hier ook. Wij hadden als voorgerecht "Sheekh Kebab" en als hoofdgerecht "Chicken Biryani" en "Lamb Meat Biryani " De bediening is uiterst vriendelijk. Wij hebben super gegeten, niet lang op ons eten hoeven wachten (ondanks het verschijnen van een grote groep Indiers kort nadat wij binnen waren) en zullen hier zeker nog terug komen.