Indian Home

Akerstraat 6 6411 Heerlen Nederland Kaart

Over restaurant Indian Home

Exotische geuren en smaken, die vind je bij India Home Indiaas Tandoori restaurant. De tandoori is een traditionele kleioven en geeft een authentieke smaak aan de Indiaase gerechten. De meeste westerlingen zijn niet gewend aan de kruiden en specerijen die in de Indiaanse keuken volop worden gebruikt. Gelukkig houden ze daar bij India Home rekening mee. Op de menukaart zie je precies welke gerechten mild tot heet gekruid zijn. Verken de grenzen van je eetgewoonten en laat je hier verrassen.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Indian Home

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 17:00 - 22:30

• Catering , Engels gesproken
CuliFemale .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Lekker gegeten op 't kleine terras voor de deur, binnen is het helaas erg donker. Vriendelijke bediening maar iets meer snelheid zou mogen, gelukkig was het niet druk.
Vooraf de groente pakora en paneer pakora, die laatste was wat minder, de groente pakora erg lekker. Als hoofdgerecht de tandoori butter chicken gedeeld met diverse bijgerechten zoals saag paneer, aloo matter en garlic naan. Helaas was de chef vergeten hoe je aloo matter maakt, er waren geen erwten of aardappels te bekennen terwijl dit de hoofdingredienten zijn. Dus direct teruggestuurd, kregen 5 minuten later hetzelfde kommetje groenten aangevuld met een paar erwtjes en stukjes aardappel terug, erg jammer dit!
Witte huiswijn was erg lekker en de prijs-kwaliteit verhouding is zeker goed.
Ger H.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
We hadden dit restaurant al een tijdje niet meer bezocht en dat werd weer eens tijd dus. Helaas moesten we afhalen, wat ook nog eens 10% korting oplevert t.o.v. de prijzen op de menukaart. Beiden hadden we de King Prawns. Eén de Vindaloo-versie die érg heet is en één een iets minder pittige variant, maar nog steeds relatief heet. Dit aangevuld met gemengde groente (heerlijk gekruid) en Naan-brood en perfect gegaarde basmati-rijst was het gewoon weer smullen.
Irian Q.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
We hebben heerlijk gegeten bij Indiahome in Heerlen! Een echte aanrader voor iedereen die van authentiek Indiaas eten houdt! De beniening is top, we zijn heel goed verzorgd en hebben genoten van variëteit aan gerechten. Het indiahome menu is een echte aanrader!
Leanka V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
wij kwamen met vrienden gezellig met ze allen eten toen we binnen kwamen werden we vriendelijk ontvangen. we gingen zitten en kregen gratis papadam een soort van grote chips we kregen ook nog sausjes erbij .We hadden p.p een 3 gangen menu besteld je kon kiezen uit twee soorten .ik had kohinoor besteld ik vond de tandoori naan het lekkerst (een soort brood met tandoori erin).we hebben er van genoten en we zullen zeker nog is terug komen!!
Ben H.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2014
Paar keer hier al geweest, prima eten voor weinig geld. Lamsvlees een beetje taai, kip is altijd erg lekker. Goed gekruid en pittig zoals het hoort in de Indiase keuken. Bediening is een beetje onbeholpen maar uitermate vriendelijk, ook zoals het hoort in een Indiaas restaurant.
H. D.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2013
Het viel ons erg tegen, nadat wij de recensie's gelezen hadden.
We hadden allebei een 3 gangen menu, zodat we van elkaar konden proeven.
Het eten was eentonige gekruid, alles smaakte bijna het zelfde.
vlees werd met veel uien en rode curry opgediend. Dit zag je bij veel gerechten terug komen.
Voorafje was een in bladerdeeg gefrituurde "loempia". De inhoud leek erg op een soepgroenten pakket.
De bediening was vriendelijk en beleeft, maar het duurde allemaal erg lang. Bijna een uur wachten op je hoofdgerecht.
Het decor was knus en gezellig, maar erg brandgevaarlijk. Overal siergordijnen, aan de wanden en plafon. Terwijl overal kaarsen branden.
We hebben en kortingsbon gekregen, maar die zal niet door ons gebruikt worden.
Jamesy .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2013
Lekkere en mooi aangeklede gerechten. Ruime kaart. Kleine zaak en niet erg druk, ga wat later op de avond om niet de enige gast te zijn. Het eten mag wat pittiger van mij, maar daar had ik op mijn beurt ook gewoon om kunnen vragen. Zeer hartelijke bediening.
Ger H.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2013
Recentelijk hier nog eens gegeten en ik moet zeggen, de kwaliteit is echt constant. Hetzelfde geldt voor de gastvrijheid. Alle gerechten waren goed op smaak. Aangezien mijn vrouw erg van pittig eten houdt werd ze hier op haar wenken bediend. Dit restaurant(je) is gewoon een aanrader.
Mieke100 .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2013
Als vegetariër ben ik verzot op de vegetarische thalie die bij India Home verrukkelijk smaakt. Ik kom er geregeld en vind dit restaurant een echte aanrader. De bediening is ook heel vriendelijk.
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2013
Bij binnenkomst wordt je hier zeer hartelijk ontvangen volgen Indiase traditie.
Alsof je eventjes in India op vakantie bent.

De Papadum (indiase amuse) wordt hier lekker geserveerd met maar liefst drie verschillende sauzen.

Het eten is erg goed en lekker op smaak.
Over de wijn is goed nagedacht; deze past bij zowel pittig als mild.

Mijn complimenten voor deze uitstekende zaak.
Christiaan V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2012
Beetje kitscherig, maar dat is vaak bij Indiase restaurants. De curry's zijn lekker en het personeel vriendelijk. Vind alleen de prijzen bij afhalen wat aan de hoge kant, anders zou ik er vaker komen.