Indian Curry House

Thomsonlaan 69 2565 HX Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Indian Curry House

Jolita J.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2012
Een week geleden hier voor het eerst gegeten en we vonden het top. Zeer vriendelijke bediening, je zit lekker op je gemak. De huiswijn was uitstekend. Wij hadden allebei een menuutje genomen en we vonden het erg lekker en ruim voor de prijs. We gaan hier zeker vaker terugkomen!
James S.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2012
Blijft echt de lekkerste Indier van NL. Al meer dan een jaar komen we hier regelmatig. Met verjaardagen eten we ook hier. Smaak sensatie vd Biryani is super, de Tandori gerechten zijn overheerlijk. Echt Indias gekruid en als je het mild of extra pittig wilt hebben, geen enkele probleem. Zeer vriendelijk personeel.
Ahsan M.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2012
ik heb daar lekker gegeten service is goed en mensen zijn ardig.
prawn biryani is echt lekker en chikken tikka ook, ik heb gevoel dat ik in India zit. een aanrader dus.
HermanH .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2012
Kort geleden hebben mijn vrouw, kinderen en ik heerlijk gegeten bij Indian Curry House in Den Haag. Bij binnenkomst kwamen de heerlijke geuren van al die kruidige gerechten ons al tegemoet.
De bediening was bijzonder goed, al onze verzoeken werden met een glimlach afgehandeld. Mijn vrouw en ik hebben heerlijk kruidig en stevig pittig gegeten, en het was een genot. De eenvoudige maar heerlijke huiswijn maakte het geheel compleet. De kinderen vonden het allemaal erg lekker en vroegen of we nog eens terug konden komen. Al met al, een aanrader voor iedereen!
Marco N.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2012
Een goede curry voor een scherpe prijs.

Erg lekker is het naan brood dat ze vers bakken. Nog niet eerder zo gekregen in een indiaas restaurant. Favoriet zijn voor mij de scherpe curry's die je op verzoek nog extra spicey kan laten maken. Andere aanraders zijn Saag Paneer en de nagerechten (oa kulfi).
Iwan B.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2012
Heerlijk eten voor een prima prijs. Ruim voldoende eten als je een menu bestelt voor rond de 20 euro p.p. Goede service, genoeg personeel aanwezig. De ambiance is niet heel spannend, nogal functioneel maar zeker niet slecht. Aanrader dus om een keer heerlijk Indiaas te gaan eten