Indian Curry House

Thomsonlaan 69 2565 HX Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Indian Curry House

SabineKoster .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2013
De beste curry heb ik in Engeland gegeten ooit, nooit was er een curry die dit benaderde tot ik hier ging eten, lekker!! Aardige mensen ook in de bediening
Sanne71 .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2013
Indian curry house is absoluut een topper. Zulke aardige mensen kom je niet vaak tegen. Voorgerecht aloo bhadji en vlees samaso zijn zo lekker, dat we eigenlijk daarvoor steeds terugkomen. Als hoofdgerecht kip karaji, heerlijk met bombay patatoes en aloo ghobi. Wat het echt afmaakt is de nan. Zo lekker heb ik ze nergens gegeten. En als afmaker de kheer, heerlijk gewoon. Superaardige mensen, waar krijg je nou tegenwoordig nog een drankje van het huis.
fabienna .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2013
We hebben een goed restaurant gevonden! lekker gegeten, verse producten en een snelle bediening. Wij willen zeker terugkomen curry no worry.
EFR .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2013
Wij hebben vandaag voor het eerst bij dit restaurant eten afgehaald. Terwijl wij wachten tot het eten klaar was kregen wij een gratis kopje cappuccino, dat doet altijd heel leuk aan! Prijs is niet extreem hoog , maar het cijfer hier op Iens is wel vrij hoog, dus dat gaf ons goede hoop.

Het eten zag er goed uit, rook lekker en de porties waren van een goed formaat. Dus nog steeds waren wij hoopvol gestemd. Echter bleek het eten echt heel flauw te zijn. Ik lees hier wel eens dat de pittigheid wordt aangepast aan de Hollandse maatstaf, maar zelfs daarvoor was het nog flauw!!

Normaal rijden wij naar Rotterdam om Indiaas af te halen, want daar weten we een heel goed Indiaas restaurant, Dit keer waren wij in Den Haag en vonden wij het gekkenwerk om dan naar Rotterdam te rijden terwijl er in Den Haag ook zat Indiase restaurants zijn. Vandaar dat we het hier hebben gehaald. Nou volgende keer rijden we liever een stuk extra naar R'dam voor lekker eten, dan dat we het nog een keer hier moeten halen.
Inge J.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2013
Heerlijk gegeten bij dit restaurant. Bij binnenkomst keurig ontvangen. We hebben gekozen voor een menu. Het eten smaakte echt heerlijk, de smaken zijn nog echt te onderscheiden. Het menu was voor ons een beetje te veel, voorgerechten soep en onion bahji en hoofdgerecht van alles en nog wat, geserveerd op een warmhoudplaat met kaarsjes eronder, bleef dus goed warm. Vlees prima kwaliteit. Ook het toetje (kulfi) was lekker. Ze vroegen of we wat we over hadden mee naar huis wilden nemen, zo konden we er nog een keer heerlijk van eten. De service was uitstekend, prima timing, wijn bijschenken, jas halen. echt prima, zeker voor herhaling vatbaar.
Gavin123 .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2013
I have been to this place few months ago. I am fond of authentic Indian food with spices and sweets in home made style. I ordered the menu of Tandoori Chicken and the Lamb Chops with Saag Paneer and the Kulfi at the end as dessert. Delicious with Indian test. The friendliness and alertness of the service staff should not be discredited. The decoration needs to be improved however.
I will definitely be back for another round
Sard .
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2013
Wij (4p) hebben vaker hier gegeten en besloten dat nog eens te doen en nu ook maar een recensie. Als voorgerecht hadden wij een (lams)samosa die wat ons betreft iets meer vlees had mogen bevatten. De smaak was zeer goed. Als hoofdgerecht: biryani, madras curry, chicken saag en lam tikka. De porties waren precies goed en dit was weer een voortreffelijke smaaksensatie. De biryani was een topper! Enig puntje van kritiek: de salade is erg hollands maar is weer prima voor het bluswerk bij een hete curry.
Het personeel adviseert goed, is bescheiden maar uiterst vriendelijk. We kwamen net van vakantie terug en waren een beetje moe. Zij zorgden voor een snelle bediening. Helaas hebben wij de aangeboden koffie/thee moeten afslaan.
Wij komen weer terug.

Anne S.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2013
We waren hier naar toe gegaan danzij het hoge cijfer hier op Iens. Maar eerlijk gezegd vond ik het eten niet heel bijzonder. De bediening was super, dat wel. We hadden het Taj mahal menu voor twee en alle gerechten was wel iets mee. De soep was net te zuur, de groentecurry net te zout, de lambcurry wat te taai, de chickencurry bevatte heel kleine stukjes en de kleur was zo fel oranje dat ik een kleurstof vermoed. Het was redelijk, maar geen 8, 3 waard. Nu was het ook maandagavond, dus misschien een andere kok dan normaal?
Madras .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2013
Heerlijk indiaas gegeten. De service is Top. Alles naar wens. Ook de prijs is betaalbaar. Voor echte indiase currys bent u hier aan het juiste adres. Zeker de moeite waard om hier een hapje te gaan eten.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2012
Ik ben al vaak bij Indian Curry House geweest en het werd wel eens tijd voor een recensie. Zowel afhalen als in het restaurant eten, zijn aan te raden. Bij afhalen hoef je niet lang te wachten en krijg je een drankje van het huis. Op weg naar huis komen de heerlijke etensluchten je tegemoet en is het moeilijk nog even geduld op te brengen. Het eten is altijd zeer goed. Mijn favoriet is de peshwari naan - beetje zoetige naanbrood. Ik heb me nog niet gewaagd aan de wat hetere gerechten, maar de milde curries zijn ook echt mild. Van alle Indiase restaurants waar ik gegeten heb, vind ik het eten bij Indian Curry House het lekkerst. De bediening is zeer vriendelijk, al kost het soms wat moeite hun aandacht te trekken. Het is niet de goedkoopste Indiër van Den Haag, maar het heerlijke eten met verleidelijke geuren maken dat goed. Reserveren is aan te raden!
MarjanBrucke .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2012
Uitstekende ingredienten, lekker gekruid, heerlijke bijgerechten en dat alles voor een wel heel schappelijke prijs. Typische Indiase nagerechten maken het feestje compleet. De sfeer binnen is vriendelijk, hoffelijk, aangenaam en oprecht.
berb .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2012
Hele vriendelijke en servicegerichte bediening, dat valt als eerste op. Wij hebben een voor- en hoofdgerecht gegeten en dat was heerlijk, we fietsen er graag een stukje voor om!
Pikachu .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2012
De Indiaase keuken kennen we nog niet goed, maar die bevalt de hele familie (ook aan de jongere gast is gedacht). Op een doordeweekse dag heel lekker gegeten en we waren niet de enige gasten. De bediening was erg attent, en het nagerecht voor de jarige heel feestelijk. We komen zeker terug.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2012
Prima restaurant en een uitstekende en gastvrije bediening.We hebben er heerlijke vindaloos en tikka gegeten.We komen er zeker nog eens terug
Jolita J.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2012
Een week geleden hier voor het eerst gegeten en we vonden het top. Zeer vriendelijke bediening, je zit lekker op je gemak. De huiswijn was uitstekend. Wij hadden allebei een menuutje genomen en we vonden het erg lekker en ruim voor de prijs. We gaan hier zeker vaker terugkomen!
Mieke S.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2012
We hebben hier met een groep van 8 personen gegeten. Bij binnenkomst vond ik het restaurant er niet aantrekkelijk uitzien: het ziet er ouderwets uit en er is een afhaalbalie. Maar toen we eenmaal aan tafel zaten merkten we een prettige sfeer in het restaurant en was de entourage niet meer belangrijk. De service was erg goed: bediening zeer attent.
Het eten was erg lekker, goed klaargemaakt en voor elk wat wils. Punt waar nog aandacht aan besteed kan worden, is het adviseren van bijpassende wijn bij de gerechten, maar dat mag de pret absoluut niet drukken. Dit restaurant is een aanrader voor mensen die geoefende curry-eters zijn, maar ook voor mensen die van wat minder pittig eten houden!
James S.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2012
Blijft echt de lekkerste Indier van NL. Al meer dan een jaar komen we hier regelmatig. Met verjaardagen eten we ook hier. Smaak sensatie vd Biryani is super, de Tandori gerechten zijn overheerlijk. Echt Indias gekruid en als je het mild of extra pittig wilt hebben, geen enkele probleem. Zeer vriendelijk personeel.
Ahsan M.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2012
ik heb daar lekker gegeten service is goed en mensen zijn ardig.
prawn biryani is echt lekker en chikken tikka ook, ik heb gevoel dat ik in India zit. een aanrader dus.
HermanH .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2012
Kort geleden hebben mijn vrouw, kinderen en ik heerlijk gegeten bij Indian Curry House in Den Haag. Bij binnenkomst kwamen de heerlijke geuren van al die kruidige gerechten ons al tegemoet.
De bediening was bijzonder goed, al onze verzoeken werden met een glimlach afgehandeld. Mijn vrouw en ik hebben heerlijk kruidig en stevig pittig gegeten, en het was een genot. De eenvoudige maar heerlijke huiswijn maakte het geheel compleet. De kinderen vonden het allemaal erg lekker en vroegen of we nog eens terug konden komen. Al met al, een aanrader voor iedereen!
Marco N.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2012
Een goede curry voor een scherpe prijs.

Erg lekker is het naan brood dat ze vers bakken. Nog niet eerder zo gekregen in een indiaas restaurant. Favoriet zijn voor mij de scherpe curry's die je op verzoek nog extra spicey kan laten maken. Andere aanraders zijn Saag Paneer en de nagerechten (oa kulfi).