Indian Curry House

Thomsonlaan 69 2565 HX Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Indian Curry House

Sophie A.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2014
Vandaag weer wezen eten. De bediening is super en hebben alle aandacht voor je. We bestellen altijd de chicken tikka massala. Echt heerlijk! Vooral als je niet van te pittig eten houdt. Kortom, hier komen we vaker. Een echte aanrader!
Carlijn B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2014
Super smakelijke curry's en andere Indiaanse lekkernijen! Bereid met verse ingrediënten, van mild tot heel pittig. De service uiterst correct en altijd vriendelijk. Jammer dat het decor niet echt gezellig is. Het is een grote zaal. Wel heel schoon en netjes met witte tafellakens, mist toch een beetje sfeer. Ook om af te halen. Ruime porties.
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2014
Ik heb weer mogen genieten van de heerlijke Indiase keuken die dit restaurant te bieden heeft. Er wordt ook altijd rekening gehouden met mijn koemelkallergie. Er wordt met mij besproken welke gerechten ik wel, en welke ik niet kan eten. Alles kan pittiger of milder, eigenlijk is er altijd veel mogelijk om aan de wensen van de klant tegemoet te komen. Erg vriendelijke bediening, alles gaat ook wel vlot. Zeer servicegericht. Het eten ziet er goed verzorgd uit, wordt veelal in metalen schaaltjes geserveerd. De chicken wings zijn fantastisch, lekker kruidig en pittig. De dopeaza vond ik echt een heel lekkere curry. De saag alloo is heerlijk op smaak gebracht, subtiel. Zo lust ik spinazie wel. De roghan josh is een aanrader. De hoeveelheden zijn sinds de opening wel minder geworden. Maar dat is alleen maar goed, omdat er anders te veel over blijft. Je kunt nog steeds prima je buik vol eten met wat er op tafel komt. Het zou alleen wel een goed idee zijn om eens wat aan het interieur te doen. Ik heb nog steeds het gevoel dat ik qua inrichting bij de vorige Chinees zit te eten. Maar goed, het eten en de bediening vind ik het belangrijkst, dus ik kom hier zeker nog eens terug.
MentDijk .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2013
Onze zoon en zijn vriendin eten alleen vegetarisch en wij niet. Restaurantkeuze is daarom altijd een discussie en meestal draait het dan uit op een bezoek aan de pizzeria.............. ook lekker natuurlijk.
Omdat wij altijd heerlijk eten bij het Indian Curry House en daar ook een vegetarisch menu wordt geserveerd stelden we voor om daar te gaan eten.
Het was zoals altijd voortreffelijk. Het enige minpuntje is de prijs van het vegetarisch menu omdat die qua inhoud karig is maar qua prijs niet, zeker in begelijking met bijvoorbeeld het Taj Mahal Menu.
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2013
De ontvangst is beleefd en vriendelijk. Het restaurant heeft een verzorgde gezellige uitstraling en is schoon met een goed gedekte tafel.
Wij bestellen een fles rode huiswijn. Dit doen wij omdat de kwaliteit van de wijn veel zegt over hoe serieus het restaurant zichzelf en de klant neemt.
De huiswijn is de Marchais een Franse Merlot uit 2012. De wijn is goed van temperatuur en op dronk. De smaak is lichtfruitig en middel zwaar met een heerlijke afdronk. Het voorgerecht:
TANDOORI MIXED KABAB, Mix van lamb tikka, chicken tikka en sheek kabab.
Dit wordt professioneel opgediend op een sisling schaal de bediening serveert dit vakkundig uit op het bord. Het vlees is perfect gekruid goed gebakken en heerlijk van smaak.
Het Hoofdgerecht: VINDALOO Chicken, Een pittigere madras-curry bereid met citroen die nog meer gember en knoflook bevat (zeer pittig). Ik vraag hem zeer pittig te maken.
De smaak is uitstekend hij is erg pittig maar niet te. Alhoewel het de bediening verbaasd dat ik hem zo pittig eet. De curry is erg goed gekruid en fijn van smaak en de kip is goed gegaard.
Als nagerecht indiaas eis dat na dit gerecht goed doet smaken. Tijdens het eten heeft het personeel een prettige aandacht voor de klant.
Wij hebben nu meerdere indiaase restaurants bezocht en ik eet meestal hetzelfde om een goed vergelijk te hebben. Tot nu toe is dit absoluut het beste wat eeten; bediening en kwaliet prijsverhouding betreft. Voor wat wij geboden kregen is de prijs zeker niet hoog. Ik kan u dan ook aanraden hier eens te gaan eten.
Sanne71 .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2013
Indian curry house is absoluut een topper. Zulke aardige mensen kom je niet vaak tegen. Voorgerecht aloo bhadji en vlees samaso zijn zo lekker, dat we eigenlijk daarvoor steeds terugkomen. Als hoofdgerecht kip karaji, heerlijk met bombay patatoes en aloo ghobi. Wat het echt afmaakt is de nan. Zo lekker heb ik ze nergens gegeten. En als afmaker de kheer, heerlijk gewoon. Superaardige mensen, waar krijg je nou tegenwoordig nog een drankje van het huis.
Hrisihi J.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2013
We hebben een goed restaurant gevonden! lekker gegeten, verse producten en een snelle bediening. Wij willen zeker terugkomen curry no worry.
EFR .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2013
Wij hebben vandaag voor het eerst bij dit restaurant eten afgehaald. Terwijl wij wachten tot het eten klaar was kregen wij een gratis kopje cappuccino, dat doet altijd heel leuk aan! Prijs is niet extreem hoog , maar het cijfer hier op Iens is wel vrij hoog, dus dat gaf ons goede hoop.

Het eten zag er goed uit, rook lekker en de porties waren van een goed formaat. Dus nog steeds waren wij hoopvol gestemd. Echter bleek het eten echt heel flauw te zijn. Ik lees hier wel eens dat de pittigheid wordt aangepast aan de Hollandse maatstaf, maar zelfs daarvoor was het nog flauw!!

Normaal rijden wij naar Rotterdam om Indiaas af te halen, want daar weten we een heel goed Indiaas restaurant, Dit keer waren wij in Den Haag en vonden wij het gekkenwerk om dan naar Rotterdam te rijden terwijl er in Den Haag ook zat Indiase restaurants zijn. Vandaar dat we het hier hebben gehaald. Nou volgende keer rijden we liever een stuk extra naar R'dam voor lekker eten, dan dat we het nog een keer hier moeten halen.
Inge J.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2013
Heerlijk gegeten bij dit restaurant. Bij binnenkomst keurig ontvangen. We hebben gekozen voor een menu. Het eten smaakte echt heerlijk, de smaken zijn nog echt te onderscheiden. Het menu was voor ons een beetje te veel, voorgerechten soep en onion bahji en hoofdgerecht van alles en nog wat, geserveerd op een warmhoudplaat met kaarsjes eronder, bleef dus goed warm. Vlees prima kwaliteit. Ook het toetje (kulfi) was lekker. Ze vroegen of we wat we over hadden mee naar huis wilden nemen, zo konden we er nog een keer heerlijk van eten. De service was uitstekend, prima timing, wijn bijschenken, jas halen. echt prima, zeker voor herhaling vatbaar.
Anne S.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2013
We waren hier naar toe gegaan danzij het hoge cijfer hier op Iens. Maar eerlijk gezegd vond ik het eten niet heel bijzonder. De bediening was super, dat wel. We hadden het Taj mahal menu voor twee en alle gerechten was wel iets mee. De soep was net te zuur, de groentecurry net te zout, de lambcurry wat te taai, de chickencurry bevatte heel kleine stukjes en de kleur was zo fel oranje dat ik een kleurstof vermoed. Het was redelijk, maar geen 8, 3 waard. Nu was het ook maandagavond, dus misschien een andere kok dan normaal?
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2012
De Indiaase keuken kennen we nog niet goed, maar die bevalt de hele familie (ook aan de jongere gast is gedacht). Op een doordeweekse dag heel lekker gegeten en we waren niet de enige gasten. De bediening was erg attent, en het nagerecht voor de jarige heel feestelijk. We komen zeker terug.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2012
Prima restaurant en een uitstekende en gastvrije bediening.We hebben er heerlijke vindaloos en tikka gegeten.We komen er zeker nog eens terug
Jolita J.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2012
Een week geleden hier voor het eerst gegeten en we vonden het top. Zeer vriendelijke bediening, je zit lekker op je gemak. De huiswijn was uitstekend. Wij hadden allebei een menuutje genomen en we vonden het erg lekker en ruim voor de prijs. We gaan hier zeker vaker terugkomen!
James S.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2012
Blijft echt de lekkerste Indier van NL. Al meer dan een jaar komen we hier regelmatig. Met verjaardagen eten we ook hier. Smaak sensatie vd Biryani is super, de Tandori gerechten zijn overheerlijk. Echt Indias gekruid en als je het mild of extra pittig wilt hebben, geen enkele probleem. Zeer vriendelijk personeel.
Ahsan M.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2012
ik heb daar lekker gegeten service is goed en mensen zijn ardig.
prawn biryani is echt lekker en chikken tikka ook, ik heb gevoel dat ik in India zit. een aanrader dus.