Indian Curry House

Thomsonlaan 69 2565 HX Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Indian Curry House

CSingh .
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2015
Geen idee door wie de recensies geschreven zijn, want mijn ervaring was heel slecht. Ik ben zelf van Indiase afkomst en weet als geen ander hoe Indian food moet smaken. Ik vind het ook heel jammer om de organisatie een slechte recensie te geven, maar het was echt tijd- en geldverspilling en mijn slechtste ervaring.
Ik schrijf verder nooit recensies, maar ik kwam het weer tegen op Facebook en vond dat het toen wel tijd was om toch maar deze recensie achter te laten.

Ik ben hier op valentijnsdag met mijn vriend komen eten en onze keuze was gebaseerd op de recensies. Om heel recht door zee te gaan is het volgende gebeurd:
- Om 8 uur een tafel gereserveerd en pas om 20.35 een tafel gekregen. (begrepen we enigszins wel vanwege de drukte)
- Om 21.00 werd onze bestelling opgenomen en dat was alleen drinken en het voorgerecht
- Om 21.45 (!!!) onze voorgerecht en drinken pas gehad en toen gelijk het hoofdmenu besteld.
- Letterlijk om 22.50 (!!!) onze hoofdgerecht voorgeschoteld gekregen waarbij ik in tussentijd al voorstelde aan mijn vriend om alleen de genuttigde consumpties af te rekenen en weg te gaan, maar dit vond hij niet netjes. (Het personeel bood overigens wel hun excuses aan voor het lange wachten, maar toch is dit geen tijdstip om je avondeten voorgeschoteld te krijgen)

- De curries Chicken Tikka masala en chicken Jalfrezi besteld met pilau rijst en garlic naan en jeetje dit was alles behalve indiaas eten.
- Chicken Tikka was felroze van kleur en Jalfrezi feloranje! (totaal niet de kleuren die ze horen te hebben)
- De sauzen bestonden uit suiker en olie en verder geen ene signaal van garam masala, dhania poeder, koriander of zelfs tomaat?!

Ik besloot mijn mening niet te baseren op de opmaak, maar op de smaak. De Garlic Naan leek en smaakte overigens naar een matze en de pilau rijst zag er erg droog uit.

Ik kan er maar geen begrip voor opbrengen hoe dit gerecht zolang heeft geduurd om te maken en wilde eigenlijk het personeel er gelijk bij roepen om hen te confronteren met de smaak, maar het was valentijnsdag en wilde eigenlijk zo snel mogelijk weg om alsnog een gezellig avond ergens anders te beleven.

Het eten toen maar laten staan en het personeel zag dit ook en bood weer hun excuus aan (wat overigens als mosterd na de maaltijd kwam, want de hele avond hebben ze een slechte service gegeven) We hebben ongeveer 50 euro betaald voor het eten dat we voor merendeels hebben laten staan en zijn daarna ergens anders ons buikje gaan vullen voor zover dat kon op dat tijdstip.

Wat ik niet snap is hoe onprofessioneel de organisatie is. Op z'n minst kan je toch vragen of alles naar wens is en als je ziet dat we alles hebben laten staan, voorstellen om ons tegemoet te komen? Dat het eten slecht is, dat ligt aan de kok, maar dat vervolgens het personeel hier niet naar omkijkt geeft aan dat ze het totaal niet boeit. Het personeel zorgt juist voor een slechte imago, denk maar eens aan een slechte klantenservice bij een telefoonprovider waar je vervolgens ook voor betaald.

Bedankt voor het lezen!
JohanSmit19 .
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2015
Hier eten laten bezorgen. Heel lekker indiaas gekruid en lekker van smaak.We hadden Tandoori Chicken en een lamsgerecht. Super

Service was snel en beleefd.
Brabander J.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2015
Na een (te) lange tijd gisteren opnieuw uitstekend gegeten in dit Indiaanse restaurant.
Zowel de bediening als de service is top, het eten geweldig én heel betaalbaar en de (huis)wijn heerlijk. Parkeren kan voor de deur.
Al met al voor ons nog steeds een favoriet en een echte aanrader !
zelda84 .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2015
Superlekker indiaas gegeten! We hadden het driegangen menu met een soepje vooraf, een aantal curry's en kip tandoori als hoofd, en mango ijs na. De kip tandoori was echt fantastisch lekker. Ook de andere gerechten waren heel smaakvol. Naan ook superlekker!
Het decor is wel wat kantine-achtig, maar de bediening was heel vriendelijk (soms wel wat ongeorganiseerd) en het eten maakt alles goed.
Christian B.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2015
Erg lekker gegeten, goede kwaliteit gerechten. Vriendelijke bediening die niet opdringerig is; echt een aanrader voor de liefhebbers van lekker Indiaas eten!
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2015
Na lange tijd weer eens lekker Indiaas eten. Na afspraak worden we weer uiterst vriendelijk ontvangen. Het restaurant is nog steeds gezellig sfeervol en schoon.
De huiswijn Marchais Merlot een rode Franse wijn uit 2012 is goed van temperatuur en goed op dronk. De smaak is licht fruitig en middel zwaar met een heerlijke afdronk. Vooraf de chicken mixed kebab die op op sizzlingschaal wordt binnengebracht. Het gerecht bestaat uit verschillende stukken kip en gehakt op een bedje van uien. Het vlees is goed gemarineerd en gekruid en smaakt heerlijk. Als hoofdgerecht de chicken vindalo. Deze is allen aan te raden als u echt heet kunt eten. Ook ditmaal is het weer extra pittig, maar daar vraag ik ook altijd om. Het knappe is dat ondanks dat het zo pittig de smaak niet verloren gaat.
Het geheel is een perfecte combinatie van gerechten en kruiden en is goed in balans.
Als nagerecht Indiaas eis met verse vruchten.
R.H. D.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2015
Al jaren te gast in dit restaurant. Van ons favoriete Indiase restaurant verworden tot mmhaw...
Keuken niet meer constant van kwaliteit, veel wisseling in koks blijkbaar. Bediening gaat zeer slecht (=niet in) op klacht hierover: "Next time will be better". Next time? Voorlopig niet!
Lekkerbek626 .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2014
Mijn eerste echte ervaring met eten uit India was zeker een zeer aangename. Een rustige en vriendelijke atmosfeer met een voorkomende en vriendelijke bediening.Wij hebben ons laten adviseren door de ober en die adviseerde ons een aantal gerechten waarin verschillende smaken vertegenwoordigd waren. Mijn tafelgenoten en ik hebben heerlijk genoten en voelden ons prima op ons gemak. Porties waren ruim en smaakten prima. Zeker een zaak om terug te komen!
Charisma S.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2014
1e keer gegeten bij Indian curry house. Nou als je zegt pittig, krijg je pittig. Lams curry pittig gegeten. Pittig heida graad, die van voor de vindaloo! Heerlijk. Mijn man chicken tikka. Ook lekker. De daal mag iets meer kruiden in, was een beetje flauwtjes. Geslaagd etentje ! Goeie nette vriendelijke service. Het is waard weer te gaan eten bij hen. Prijs verhouding.mhmm rond de 40 euro 3 gerechten. Kan er mee door voor een keer.
Wilma J.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2014
Op mijn verjaardag hier lekker Indiaas gegeten. Genoeg keuze om alles te proeven, service gezellig en adequaat. Decor iets achterhaald, maar wel passend bij Indiaas eten.
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2014
De huiswijn Marchais Merlot een rode Franse wijn uit 2012 is goed van temperatuur en goed op dronk. De smaak is licht fruitig en middel zwaar met een heerlijke afdronk. Wij bestellen het maand menu. Vooraf wordt een heerlijke Samoa meat geserveerd met een frisse salade. Het vlees is mals en goed gekruid en smaakt uitstekend. Als hoofdgerecht Tandoori chicken tikka. Deze is goed gaar en mild gekruid en heerlijk van smaak. Daarnaast Lamb mushroom balti, deze is ook lekker mals goed pittig en geweldig van smaak., saag bhaji , rijst, naam en een heerlijke frisse salade.
Als nagerecht Indiaas eis met verse vruchten.
De prijs kwaliteit verhouding is heel goed. Ik kan u zeker aanbevelen hier eens te gaan eten.
Marg41 .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2014
Ons favoriete Indiase restaurant in Den Haag waar we regelmatig komen eten of afhalen. Supervriendelijk personeel dat ons altijd prima adviseert en helpt om een heerlijk menu samen te stellen.
Friendsz .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2014
Gister heerlijk in de Indian Curry House gegeten, gelegen in een mooie winkelbuurt te Den Haag.

Vergeleken met vele andere Indiase restaurants ziet dit restaurant er prachtig uit. Niet kitscherig. Ze hebben het zeer het stijlvol en rustgevend ingericht met daarbij ook een mooie bar. Eigenlijk lijkt het meer op een "gewone Hollandse" restaurant. Ondanks dat het restaurant aardig vol was, mochten wij zelf een tafel uitkiezen. We hadden een 3 gangen menu uitgekozen voor slechts 20 euro. Heerlijke prijs toch?! Nou, het eten was echt subliem. De Naan broden waren gewoonweg perfect, precies zoals ze horen te zijn. De curry gerechten waren eveneens heerlijk. In overleg hadden wij verse pepertjes gevraagd, zodat we zelf de pittigheid konden bepalen. De curry gerechten waren wel een heel klein tikkeltje te zout, maar niet zodanig dat het overheerste/verpestte. Ook kunnen de curry gerechten wat mij betreft nog iets authentieker en kruidiger, vandaar een cijfer 9 voor het eten.

De service was perfect, op het laatst deden ze zelfs nog onze jassen aan. We voelden ons ware gastheren. Waar tref je dit nog. Wij zijn van plan om hier zeker terug te komen om ook de andere gerechten te proeven!
Hot-Stuff .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2014
We hebben er met zijn vieren gegeten en waren het er roerend over eens dat we echt heerlijk verwend werden. Mijn vrouw had het vegetarische Mumtaz menu waar de Saag Panir, de Muschroom Bhaji maar vooral de Shah kurma bijzonder goed in de smaak vielen. De rest liet zich verassen door het No worry curry menu waar de saag (spinazie) met kleine garnalen maar vooral de Djal Frezi (een wat pittige curry met kip, uites en tomaat) zorgden voor stil glimlachende gezichten en knikjes rondom. Over het algemeen kan ik zeggen dat de curries werkelijk prachtig gebalanceerd waren en zonder het voor sommige mensen zo tenenkrommende plasje ghee erboven. Voor mensen die niet van scherp houden werd heel goed rekening gehouden zonder enige consessies te doen op smaak.
Het restaurant verraste mij wat betreft hun wijnen en bieren kaart, een breed assortiment van wijnen van de hele wereld en een aantal heerlijke (Belgische) biertjes die je normaal niet tegenkomt in een oosters restaurant.
Wat het eten betreft was mijn enige kanttekening dat bij ons voorgerecht; de tandoor kip, lam en lam Sheek Kebab uit de tandoor het vlees net aan de droge kant was.
De bediening was erg vriendelijk en snel, ook was het eten er snel, iets wat niet altijd het geval is bij Indiase restaurants.
Het decor is verder wat je verwacht en hoopt van een Indiaas restaurant; ruim, rustig, verzorgd en gezellig. Dat is aan een kant wel lekker herkenbaar, aan de andere kant zou het wel een opfrisbeurt kunnen gebruiken omdat het bijna voelt alsof het eten dat verdient.
Al met al kan ik bijna niet wachten tot ons volgend bezoek of afhaal moment om te proeven wat ze nog meer voor verrassingen in petto hebben.
RiSa64 S.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2014
Zeer lekkere curry's. Naam brood is super wij hebben er erg lekker gegeten. Ook de bediening is zeer netjes en erg gastvrij. Prijs is zeer redelijk een aanrader om hier Indiaas te gaan eten. Wijn komen er zeker terug.
Irfan M.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2014
Aanrader. Ongeacht de jonge onderneming, heeft deze restaurant zich al gauw gevestigd onder de betere Indiase restaurants in Nederland. Gelegen in Den Haag in een mooie en rustige buurt, wordt je verwelkomd door de rustige en leuke sfeer van het restaurant. Waar je normaal gesproken van Indiase restaurants geen sfeer vanwege het decor hoeft te verwachten, laat de ICH ook hier zien de ambitie te hebben om de buitencategorie na te streven. Wat ons betreft een serieuze optie om dit te bereiken. Heerlijk eten, mooie en duidelijke smaken, goede service, attent personeel, wat wil je nog meer? Reserveren, want het is de moeite waard
Koemar J.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2014
Vandaag wederom weer heerlijk gegeten in Indian Curry House. De bediening was weer uitstekend en flexibel. Ben zelf vegetarisch en kan altijd een combinatie bestellen naar wens. Ook al staat het niet op de kaart. Heb vandaag een panir shahi bhuna besteld. Die was uitstekend bereid en heerlijk in combinatie met garlic naan (de lekkerste garlic naan die ik ken) en andere groenten. Mijn vrouw heeft ook een lekker mee genoten in combinatie met een tandoori chicken en een speciaal madras sausje (lekker pttig sausje). Heb mijn doggie bag meegenomen voor morgen. Rook het in de auto en kreeg alweer trek. Kort samengevat kan ik maar 1 ding zeggen over dit restaurant en de bediening: TOP!
Sophie A.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2014
Vandaag weer wezen eten. De bediening is super en hebben alle aandacht voor je. We bestellen altijd de chicken tikka massala. Echt heerlijk! Vooral als je niet van te pittig eten houdt. Kortom, hier komen we vaker. Een echte aanrader!
Carlijn B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2014
Super smakelijke curry's en andere Indiaanse lekkernijen! Bereid met verse ingrediënten, van mild tot heel pittig. De service uiterst correct en altijd vriendelijk. Jammer dat het decor niet echt gezellig is. Het is een grote zaal. Wel heel schoon en netjes met witte tafellakens, mist toch een beetje sfeer. Ook om af te halen. Ruime porties.
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2014
Ik heb weer mogen genieten van de heerlijke Indiase keuken die dit restaurant te bieden heeft. Er wordt ook altijd rekening gehouden met mijn koemelkallergie. Er wordt met mij besproken welke gerechten ik wel, en welke ik niet kan eten. Alles kan pittiger of milder, eigenlijk is er altijd veel mogelijk om aan de wensen van de klant tegemoet te komen. Erg vriendelijke bediening, alles gaat ook wel vlot. Zeer servicegericht. Het eten ziet er goed verzorgd uit, wordt veelal in metalen schaaltjes geserveerd. De chicken wings zijn fantastisch, lekker kruidig en pittig. De dopeaza vond ik echt een heel lekkere curry. De saag alloo is heerlijk op smaak gebracht, subtiel. Zo lust ik spinazie wel. De roghan josh is een aanrader. De hoeveelheden zijn sinds de opening wel minder geworden. Maar dat is alleen maar goed, omdat er anders te veel over blijft. Je kunt nog steeds prima je buik vol eten met wat er op tafel komt. Het zou alleen wel een goed idee zijn om eens wat aan het interieur te doen. Ik heb nog steeds het gevoel dat ik qua inrichting bij de vorige Chinees zit te eten. Maar goed, het eten en de bediening vind ik het belangrijkst, dus ik kom hier zeker nog eens terug.