Indian Curry House

Thomsonlaan 69 2565 HX Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Indian Curry House

Hena F.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2015
Een van de beste indiaase restaurant in denhaag en omgeving. Heerlijk gerecht van zalm en bijgerechten. Mango lassie is aanrader. Voldoende tijd voor de gasten. Wij zijn gek van indiaase eten dus wij gaan vaker bezoeken. Een aanwinst voor denhaag.
Alexmurray M.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2015
Een niet bijzonder Indiaas restaurant. Het interieur is niet bijzonder, durf zo ver te gaan als net geen snackbar. Het personeel was vriendelijk maar ik vond dat ze weinig over hun eten konden vertellen behalve dat het niet uit maakte wat we bestelden, het was allemaal lekker!
Er was weinig enthousiasme. Het eten was oké lekker, ik zou er gerust nog een keer durven eten maar zal wel eerder op zoek gaan naar betere opties.
handle .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2015
Als notoire liefhebbers van Indiaas eten uiteindelijk hier terecht gekomen. Dit was een bijzonder aangename verrassing. Bediening prima en goed op elkaar afgestemd. Eten anders dan bij andere Indiase restaurants maar HEERLIJK! Als ex zeeman weet ik dat de Indiase keuken erg verschilt per regio. Zelf een Lamb Madras genomen. Mijn vrouw Chicken Tikka Massala. Zelf neem ik normaliter Vindaloo maar deze Madras was zo heet als de Vindaloo elders (ober waarschuwde mij en dacht dat deze al te sterk zou zijn ;).
Heerlijke Naans, een prachtige saffraanrijst er bij en als dessert Kulfi genomen; heerlijk!.
Prijsstelling: waar voor je geld. Ga zo door!
Ik zou de eigenaar wel aanbevelen de toiletruimtes te moderniseren. Is maar een bijzaak maar mensen nemen dat nu eenmaal mee in een beoordeling.
JohanSmit19 .
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2015
Hier eten laten bezorgen. Heel lekker indiaas gekruid en lekker van smaak.We hadden Tandoori Chicken en een lamsgerecht. Super

Service was snel en beleefd.
Brabander J.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2015
Na een (te) lange tijd gisteren opnieuw uitstekend gegeten in dit Indiaanse restaurant.
Zowel de bediening als de service is top, het eten geweldig én heel betaalbaar en de (huis)wijn heerlijk. Parkeren kan voor de deur.
Al met al voor ons nog steeds een favoriet en een echte aanrader !
zelda84 .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2015
Superlekker indiaas gegeten! We hadden het driegangen menu met een soepje vooraf, een aantal curry's en kip tandoori als hoofd, en mango ijs na. De kip tandoori was echt fantastisch lekker. Ook de andere gerechten waren heel smaakvol. Naan ook superlekker!
Het decor is wel wat kantine-achtig, maar de bediening was heel vriendelijk (soms wel wat ongeorganiseerd) en het eten maakt alles goed.
Christian B.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2015
Erg lekker gegeten, goede kwaliteit gerechten. Vriendelijke bediening die niet opdringerig is; echt een aanrader voor de liefhebbers van lekker Indiaas eten!
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2015
Na lange tijd weer eens lekker Indiaas eten. Na afspraak worden we weer uiterst vriendelijk ontvangen. Het restaurant is nog steeds gezellig sfeervol en schoon.
De huiswijn Marchais Merlot een rode Franse wijn uit 2012 is goed van temperatuur en goed op dronk. De smaak is licht fruitig en middel zwaar met een heerlijke afdronk. Vooraf de chicken mixed kebab die op op sizzlingschaal wordt binnengebracht. Het gerecht bestaat uit verschillende stukken kip en gehakt op een bedje van uien. Het vlees is goed gemarineerd en gekruid en smaakt heerlijk. Als hoofdgerecht de chicken vindalo. Deze is allen aan te raden als u echt heet kunt eten. Ook ditmaal is het weer extra pittig, maar daar vraag ik ook altijd om. Het knappe is dat ondanks dat het zo pittig de smaak niet verloren gaat.
Het geheel is een perfecte combinatie van gerechten en kruiden en is goed in balans.
Als nagerecht Indiaas eis met verse vruchten.
R.H. D.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2015
Al jaren te gast in dit restaurant. Van ons favoriete Indiase restaurant verworden tot mmhaw...
Keuken niet meer constant van kwaliteit, veel wisseling in koks blijkbaar. Bediening gaat zeer slecht (=niet in) op klacht hierover: "Next time will be better". Next time? Voorlopig niet!
Lekkerbek626 .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2014
Mijn eerste echte ervaring met eten uit India was zeker een zeer aangename. Een rustige en vriendelijke atmosfeer met een voorkomende en vriendelijke bediening.Wij hebben ons laten adviseren door de ober en die adviseerde ons een aantal gerechten waarin verschillende smaken vertegenwoordigd waren. Mijn tafelgenoten en ik hebben heerlijk genoten en voelden ons prima op ons gemak. Porties waren ruim en smaakten prima. Zeker een zaak om terug te komen!
Charisma S.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2014
1e keer gegeten bij Indian curry house. Nou als je zegt pittig, krijg je pittig. Lams curry pittig gegeten. Pittig heida graad, die van voor de vindaloo! Heerlijk. Mijn man chicken tikka. Ook lekker. De daal mag iets meer kruiden in, was een beetje flauwtjes. Geslaagd etentje ! Goeie nette vriendelijke service. Het is waard weer te gaan eten bij hen. Prijs verhouding.mhmm rond de 40 euro 3 gerechten. Kan er mee door voor een keer.
Wilma J.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2014
Op mijn verjaardag hier lekker Indiaas gegeten. Genoeg keuze om alles te proeven, service gezellig en adequaat. Decor iets achterhaald, maar wel passend bij Indiaas eten.
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2014
De huiswijn Marchais Merlot een rode Franse wijn uit 2012 is goed van temperatuur en goed op dronk. De smaak is licht fruitig en middel zwaar met een heerlijke afdronk. Wij bestellen het maand menu. Vooraf wordt een heerlijke Samoa meat geserveerd met een frisse salade. Het vlees is mals en goed gekruid en smaakt uitstekend. Als hoofdgerecht Tandoori chicken tikka. Deze is goed gaar en mild gekruid en heerlijk van smaak. Daarnaast Lamb mushroom balti, deze is ook lekker mals goed pittig en geweldig van smaak., saag bhaji , rijst, naam en een heerlijke frisse salade.
Als nagerecht Indiaas eis met verse vruchten.
De prijs kwaliteit verhouding is heel goed. Ik kan u zeker aanbevelen hier eens te gaan eten.
Friendsz J.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2014
Gister heerlijk in de Indian Curry House gegeten, gelegen in een mooie winkelbuurt te Den Haag.

Vergeleken met vele andere Indiase restaurants ziet dit restaurant er prachtig uit. Niet kitscherig. Ze hebben het zeer het stijlvol en rustgevend ingericht met daarbij ook een mooie bar. Eigenlijk lijkt het meer op een "gewone Hollandse" restaurant. Ondanks dat het restaurant aardig vol was, mochten wij zelf een tafel uitkiezen. We hadden een 3 gangen menu uitgekozen voor slechts 20 euro. Heerlijke prijs toch?! Nou, het eten was echt subliem. De Naan broden waren gewoonweg perfect, precies zoals ze horen te zijn. De curry gerechten waren eveneens heerlijk. In overleg hadden wij verse pepertjes gevraagd, zodat we zelf de pittigheid konden bepalen. De curry gerechten waren wel een heel klein tikkeltje te zout, maar niet zodanig dat het overheerste/verpestte. Ook kunnen de curry gerechten wat mij betreft nog iets authentieker en kruidiger, vandaar een cijfer 9 voor het eten.

De service was perfect, op het laatst deden ze zelfs nog onze jassen aan. We voelden ons ware gastheren. Waar tref je dit nog. Wij zijn van plan om hier zeker terug te komen om ook de andere gerechten te proeven!
Richard S.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2014
Zeer lekkere curry's. Naam brood is super wij hebben er erg lekker gegeten. Ook de bediening is zeer netjes en erg gastvrij. Prijs is zeer redelijk een aanrader om hier Indiaas te gaan eten. Wijn komen er zeker terug.
Irfan M.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2014
Aanrader. Ongeacht de jonge onderneming, heeft deze restaurant zich al gauw gevestigd onder de betere Indiase restaurants in Nederland. Gelegen in Den Haag in een mooie en rustige buurt, wordt je verwelkomd door de rustige en leuke sfeer van het restaurant. Waar je normaal gesproken van Indiase restaurants geen sfeer vanwege het decor hoeft te verwachten, laat de ICH ook hier zien de ambitie te hebben om de buitencategorie na te streven. Wat ons betreft een serieuze optie om dit te bereiken. Heerlijk eten, mooie en duidelijke smaken, goede service, attent personeel, wat wil je nog meer? Reserveren, want het is de moeite waard
Koemar J.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2014
Vandaag wederom weer heerlijk gegeten in Indian Curry House. De bediening was weer uitstekend en flexibel. Ben zelf vegetarisch en kan altijd een combinatie bestellen naar wens. Ook al staat het niet op de kaart. Heb vandaag een panir shahi bhuna besteld. Die was uitstekend bereid en heerlijk in combinatie met garlic naan (de lekkerste garlic naan die ik ken) en andere groenten. Mijn vrouw heeft ook een lekker mee genoten in combinatie met een tandoori chicken en een speciaal madras sausje (lekker pttig sausje). Heb mijn doggie bag meegenomen voor morgen. Rook het in de auto en kreeg alweer trek. Kort samengevat kan ik maar 1 ding zeggen over dit restaurant en de bediening: TOP!
Sophie A.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2014
Vandaag weer wezen eten. De bediening is super en hebben alle aandacht voor je. We bestellen altijd de chicken tikka massala. Echt heerlijk! Vooral als je niet van te pittig eten houdt. Kortom, hier komen we vaker. Een echte aanrader!
Carlijn B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2014
Super smakelijke curry's en andere Indiaanse lekkernijen! Bereid met verse ingrediënten, van mild tot heel pittig. De service uiterst correct en altijd vriendelijk. Jammer dat het decor niet echt gezellig is. Het is een grote zaal. Wel heel schoon en netjes met witte tafellakens, mist toch een beetje sfeer. Ook om af te halen. Ruime porties.
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2014
Ik heb weer mogen genieten van de heerlijke Indiase keuken die dit restaurant te bieden heeft. Er wordt ook altijd rekening gehouden met mijn koemelkallergie. Er wordt met mij besproken welke gerechten ik wel, en welke ik niet kan eten. Alles kan pittiger of milder, eigenlijk is er altijd veel mogelijk om aan de wensen van de klant tegemoet te komen. Erg vriendelijke bediening, alles gaat ook wel vlot. Zeer servicegericht. Het eten ziet er goed verzorgd uit, wordt veelal in metalen schaaltjes geserveerd. De chicken wings zijn fantastisch, lekker kruidig en pittig. De dopeaza vond ik echt een heel lekkere curry. De saag alloo is heerlijk op smaak gebracht, subtiel. Zo lust ik spinazie wel. De roghan josh is een aanrader. De hoeveelheden zijn sinds de opening wel minder geworden. Maar dat is alleen maar goed, omdat er anders te veel over blijft. Je kunt nog steeds prima je buik vol eten met wat er op tafel komt. Het zou alleen wel een goed idee zijn om eens wat aan het interieur te doen. Ik heb nog steeds het gevoel dat ik qua inrichting bij de vorige Chinees zit te eten. Maar goed, het eten en de bediening vind ik het belangrijkst, dus ik kom hier zeker nog eens terug.