Indian Curry House

Thomsonlaan 69 2565 HX Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Indian Curry House

Jacqbal B.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2015
Dinsdag 29 september met vriend Biryani lamb en Damsak chicken, als bijgerecht Saag paneer gegeten. Vriendelijke en vlotte bediening. Rustige sfeer; een aanrader.
Sandra S.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Op een zaterdagavond komen binnenvallen, we hadden niet gereserveerd.
De zaak zat stampvol en nadat we even aan de leestafel hadden gezeten, was er een tafel afgeruimd voor ons.
Dit keer geen voorgerecht genomen omdat we de hoofdgerechten dan echt niet opkrijgen en we het zonde vinden dat dit weggegooid wordt.
We hadden chicken saag, kashmiri chicken, bombay potatoes met rijst en garlic naan. Alles was heel erg lekker.
Wat wij erg knap vonden is, ondanks dat er 2 personeelsleden ontbraken, de twee obers het samen prima redden. Ze zijn goed op elkaar ingespeeld en liepen elkaar niet voor de voeten.
De service en de glimlach waren zoals altijd!
M. V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2015
Heerlijke Chicken Corma in dit restaurant. Echt een aanrader! Vriendelijk personeel ook in een mooie omgeving. Indiaas zoals het heurt! Ruime parkeergelegenheid, nette zaak. Hier komen graag we nog een keer terug.
Kablensky M.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2015
Op een rustige woensdagavond bij dit restaurant naar binnen gelopen. Was opvallend goed bezet. Ontvangst en eerste bestelling snel, vriendelijk en kundig geholpen. Na de eerste drankjes werd vrijwel meteen een soort kroepoek met 3 smeersels op tafel gezet wat nadat deze op was, moeiteloos werd aangevuld (gratis). Wij bestelden een tandoori en een curry. Beide gerechten waren niet heel hoog op smaak maar was prima te eten. Je verwacht bij een indiaas curryhuis veel meer smaaksensatie's dan hier gebruikt was. Jammer.
Voor een eenmalig bezoek prima.
MiJa .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2015
Heb nog niet eerder zo smakeloos gegeten. De checken tikka massala had 0 smaak. Volgens de bediening was deze enkel gekruid in de restaurants in Engeland, dit was Den Haag... Vervolgens een onbekend vervangend gerecht gekregen. Dit gerecht was beter gekruid maar nog steeds niet juh van het. Niet voor herhaling vatbaar.
Hena F.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2015
Een van de beste indiaase restaurant in denhaag en omgeving. Heerlijk gerecht van zalm en bijgerechten. Mango lassie is aanrader. Voldoende tijd voor de gasten. Wij zijn gek van indiaase eten dus wij gaan vaker bezoeken. Een aanwinst voor denhaag.
Alexmurray M.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2015
Een niet bijzonder Indiaas restaurant. Het interieur is niet bijzonder, durf zo ver te gaan als net geen snackbar. Het personeel was vriendelijk maar ik vond dat ze weinig over hun eten konden vertellen behalve dat het niet uit maakte wat we bestelden, het was allemaal lekker!
Er was weinig enthousiasme. Het eten was oké lekker, ik zou er gerust nog een keer durven eten maar zal wel eerder op zoek gaan naar betere opties.
JohanSmit19 .
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2015
Hier eten laten bezorgen. Heel lekker indiaas gekruid en lekker van smaak.We hadden Tandoori Chicken en een lamsgerecht. Super

Service was snel en beleefd.
Brabander J.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2015
Na een (te) lange tijd gisteren opnieuw uitstekend gegeten in dit Indiaanse restaurant.
Zowel de bediening als de service is top, het eten geweldig én heel betaalbaar en de (huis)wijn heerlijk. Parkeren kan voor de deur.
Al met al voor ons nog steeds een favoriet en een echte aanrader !
zelda84 .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2015
Superlekker indiaas gegeten! We hadden het driegangen menu met een soepje vooraf, een aantal curry's en kip tandoori als hoofd, en mango ijs na. De kip tandoori was echt fantastisch lekker. Ook de andere gerechten waren heel smaakvol. Naan ook superlekker!
Het decor is wel wat kantine-achtig, maar de bediening was heel vriendelijk (soms wel wat ongeorganiseerd) en het eten maakt alles goed.
Christian B.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2015
Erg lekker gegeten, goede kwaliteit gerechten. Vriendelijke bediening die niet opdringerig is; echt een aanrader voor de liefhebbers van lekker Indiaas eten!
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2015
Na lange tijd weer eens lekker Indiaas eten. Na afspraak worden we weer uiterst vriendelijk ontvangen. Het restaurant is nog steeds gezellig sfeervol en schoon.
De huiswijn Marchais Merlot een rode Franse wijn uit 2012 is goed van temperatuur en goed op dronk. De smaak is licht fruitig en middel zwaar met een heerlijke afdronk. Vooraf de chicken mixed kebab die op op sizzlingschaal wordt binnengebracht. Het gerecht bestaat uit verschillende stukken kip en gehakt op een bedje van uien. Het vlees is goed gemarineerd en gekruid en smaakt heerlijk. Als hoofdgerecht de chicken vindalo. Deze is allen aan te raden als u echt heet kunt eten. Ook ditmaal is het weer extra pittig, maar daar vraag ik ook altijd om. Het knappe is dat ondanks dat het zo pittig de smaak niet verloren gaat.
Het geheel is een perfecte combinatie van gerechten en kruiden en is goed in balans.
Als nagerecht Indiaas eis met verse vruchten.
R.H. D.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2015
Al jaren te gast in dit restaurant. Van ons favoriete Indiase restaurant verworden tot mmhaw...
Keuken niet meer constant van kwaliteit, veel wisseling in koks blijkbaar. Bediening gaat zeer slecht (=niet in) op klacht hierover: "Next time will be better". Next time? Voorlopig niet!
Lekkerbek626 .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2014
Mijn eerste echte ervaring met eten uit India was zeker een zeer aangename. Een rustige en vriendelijke atmosfeer met een voorkomende en vriendelijke bediening.Wij hebben ons laten adviseren door de ober en die adviseerde ons een aantal gerechten waarin verschillende smaken vertegenwoordigd waren. Mijn tafelgenoten en ik hebben heerlijk genoten en voelden ons prima op ons gemak. Porties waren ruim en smaakten prima. Zeker een zaak om terug te komen!
Charisma S.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2014
1e keer gegeten bij Indian curry house. Nou als je zegt pittig, krijg je pittig. Lams curry pittig gegeten. Pittig heida graad, die van voor de vindaloo! Heerlijk. Mijn man chicken tikka. Ook lekker. De daal mag iets meer kruiden in, was een beetje flauwtjes. Geslaagd etentje ! Goeie nette vriendelijke service. Het is waard weer te gaan eten bij hen. Prijs verhouding.mhmm rond de 40 euro 3 gerechten. Kan er mee door voor een keer.
Wilma J.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2014
Op mijn verjaardag hier lekker Indiaas gegeten. Genoeg keuze om alles te proeven, service gezellig en adequaat. Decor iets achterhaald, maar wel passend bij Indiaas eten.
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2014
De huiswijn Marchais Merlot een rode Franse wijn uit 2012 is goed van temperatuur en goed op dronk. De smaak is licht fruitig en middel zwaar met een heerlijke afdronk. Wij bestellen het maand menu. Vooraf wordt een heerlijke Samoa meat geserveerd met een frisse salade. Het vlees is mals en goed gekruid en smaakt uitstekend. Als hoofdgerecht Tandoori chicken tikka. Deze is goed gaar en mild gekruid en heerlijk van smaak. Daarnaast Lamb mushroom balti, deze is ook lekker mals goed pittig en geweldig van smaak., saag bhaji , rijst, naam en een heerlijke frisse salade.
Als nagerecht Indiaas eis met verse vruchten.
De prijs kwaliteit verhouding is heel goed. Ik kan u zeker aanbevelen hier eens te gaan eten.
Friendsz J.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2014
Gister heerlijk in de Indian Curry House gegeten, gelegen in een mooie winkelbuurt te Den Haag.

Vergeleken met vele andere Indiase restaurants ziet dit restaurant er prachtig uit. Niet kitscherig. Ze hebben het zeer het stijlvol en rustgevend ingericht met daarbij ook een mooie bar. Eigenlijk lijkt het meer op een "gewone Hollandse" restaurant. Ondanks dat het restaurant aardig vol was, mochten wij zelf een tafel uitkiezen. We hadden een 3 gangen menu uitgekozen voor slechts 20 euro. Heerlijke prijs toch?! Nou, het eten was echt subliem. De Naan broden waren gewoonweg perfect, precies zoals ze horen te zijn. De curry gerechten waren eveneens heerlijk. In overleg hadden wij verse pepertjes gevraagd, zodat we zelf de pittigheid konden bepalen. De curry gerechten waren wel een heel klein tikkeltje te zout, maar niet zodanig dat het overheerste/verpestte. Ook kunnen de curry gerechten wat mij betreft nog iets authentieker en kruidiger, vandaar een cijfer 9 voor het eten.

De service was perfect, op het laatst deden ze zelfs nog onze jassen aan. We voelden ons ware gastheren. Waar tref je dit nog. Wij zijn van plan om hier zeker terug te komen om ook de andere gerechten te proeven!
Richard S.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2014
Zeer lekkere curry's. Naam brood is super wij hebben er erg lekker gegeten. Ook de bediening is zeer netjes en erg gastvrij. Prijs is zeer redelijk een aanrader om hier Indiaas te gaan eten. Wijn komen er zeker terug.
Irfan M.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2014
Aanrader. Ongeacht de jonge onderneming, heeft deze restaurant zich al gauw gevestigd onder de betere Indiase restaurants in Nederland. Gelegen in Den Haag in een mooie en rustige buurt, wordt je verwelkomd door de rustige en leuke sfeer van het restaurant. Waar je normaal gesproken van Indiase restaurants geen sfeer vanwege het decor hoeft te verwachten, laat de ICH ook hier zien de ambitie te hebben om de buitencategorie na te streven. Wat ons betreft een serieuze optie om dit te bereiken. Heerlijk eten, mooie en duidelijke smaken, goede service, attent personeel, wat wil je nog meer? Reserveren, want het is de moeite waard