Indian Curry House

Thomsonlaan 69 2565 HX Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Indian Curry House

Guus V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2016
Leuk buurtrestaurantje. Stampesvol op een zondagavond. Eten was redelijk (maar de eerlijkheid gebiedt te zeggen dat ik misschien een betere keuze van het menu had kunnen maken). Prijzen van het eten en de drank zeer redelijk. De bediening was erg vriendelijk.

Ik ga vast nog wel een keer terug, want om de prijs hoef je het niet te laten.

Friendsz .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2016
Na diverse bezoekjes aan dit restaurant gebracht te hebben, kunnen wij concluderen dat het kwaliteitsniveau van het eten zeer afwisselend is. De vorige keer waren wij nog uitermate enthousiast over dit restaurant (zie oudere recensie). Maar de afgelopen keer heeft het ons doen besluiten hier niet meer terug te keren. Waarom?

Heel simpel, wij hadden 2 totaal verschillende gerechten besteld, maar we kregen uiteindelijk allebei exact hetzelfde, het enige verschil was de pittigheid! We voelden ons zo ontiegelijk belazerd! Dit kun je toch niet maken? Ik ben een echte kenner van Indiaas eten en mij kun je echt niet voor de gek houden.

De smaak was ook beneden alle peil; het was een tandoori gerecht, maar we proefden helemaal niet de zo kenmerkende smaak van de tandoori (oven).

Voorts waren de porties aan de magere kant, waardoor ik op den duur nog naan over had zónder saus. De saus was allang op.

Tenslotte de prijs-kwaliteit verhouding:
Naast een klein voorafje en 4 drankjes, een klein bakje saus met een paar stukjes kipfilet én naan; 60 euro (!!!)

We gingen zeer teleurgesteld naar huis (terwijl we ons de hele week al verheugd hadden op dit etentje).
Bedankt voor u leuke recensie. Door u recencie zijn we nog alert geworden. U heeft wel bij ons paar keer geweest en deze keer was alles slecht en daar ben ik tegen. Als u een gast ,bent u koning voor me en wil ik altijd gehoorzaam zijn. Wilt u eens een herkansing kans geven en al 6 jaar lang het zelfde curry chef wou voor u hetzelfde curry maken wat u niet lekker vond. U kunt ook zien dat zoveel gasten recensie opgeschreven en van u vind ik bijzonder. Iedergeval hartelijke dank.
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
De ontvangst is weer vriendelijk en het is gezellig druk tafel correct gedekt en schoon.
Wij bestellen het menu Taj Mahal

Vooraf de onion bhaji & samosa mix dit is goed gekruid en de smaak is in balans met een heerlijke salade.
De wijn een Spaanse Montecillo De reserva 2006 is goed van temperatuur en op dronk en uitstekend geschikt voor het menu.
Het hoofdgerecht bestaat uit een Tandori mixed grill ; lamb Bhuna deze is lekker pittig ; Chicken Balti ;vegtable Bhaji ; Basmati rijst; naan & gemengde salde.
Alle gerechten zijn goed gekruid en verfijnd van smaak.
Het menu bied een heerlijke variatie en is zeker aan te raden om eens te proberen.

krishnakrishna2 .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
Al jaren klant bij het Indian Curry House. Het eten is altijd weer lekker, of we nou afhalen of in het restaurant eten. Djal Frezi vegetable, Dansak vegetable en dahl makhan zijn onze favoriet. En de geur van de rijst!
LiekeO .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2015
Wij komen al jaren regelmatig bij Indian Curry House en komen hier nog steeds graag terug ook al wonen we niet meer in de buurt. Vaak bestellen we een zoet gerecht (Kasmiri Chicken) en een pittig gerecht (Bhuna, Roghan Josh of iets dergelijks) en dat vult elkaar heel goed aan. De naan die erbij wordt geserveerd hebben we nog nergens lekkerder gehad. Ook de Birjani en de tandoori gerechten zijn goed. De kheer als dessert is de vaste afsluiter. De bediening is erg vriendelijk en gastvrij. Het decor zou iets leuker mogen, lijkt nog erg op de chinees die er voor hun zat.
Sandra C.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2015
Wij hebben er heerlijk gegeten. Wat kunnen ze hier lekker koken zeg, iedere hap die ik nam toverde een grote grijns op mijn gezicht. wij zijn hier 2 weken erna nog een keer gaan eten (misschien was het wel een incident) en het was weer een feest . Ik heb de Chef persoonlijk bedankt voor al het lekkers wat hij ons voorgeschoteld heeft.
Nele G.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Het eten was lekker , hebben met z'n allen de taj mahal menu genomen , voorgerechten waren smakelijk , de hoofdgerechten die waren heel lekker toen we merkte dat de kip niet helemaal gaar was werd deze keurig vervangen door een nieuwe portie kip , dessert was een beetje minder kulfi was lekker maar de kheer voor mijn beleving iets te lopend , bediening kwam maar traag op gang hebben 30 min moeten wachten voor de bestelling werd opgenomen voor het eten , maar nadien hebben ze het ruimschoots goed gemaakt ! Dus we gaan zeker nog een keer heengaan
Sheelamira .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Wij zijn vegetarisch en hebben nu verscheidene keren bij Indian Curry House gegeten. Het is een zeer vriendelijk restaurant, met zeer vriendelijke bediening die altijd open staat voor een tip of aanpassing van het menu. Wij hebben de verscheidene groente curry's, saag- paneer en mushrooms gegeten. De Karai is een aanrader en de mushrooms zijn erg lekker gekruid. Onze achtergrond is Indiase en weten hoe indiaas eten hoort te smaken. De finesse in smaak is uitstekend gebalanceerd voor wat betreft een indiaas restaurant in een Nederlandse samenleving.
jacqbal B.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2015
Dinsdag 29 september met vriend Biryani lamb en Damsak chicken, als bijgerecht Saag paneer gegeten. Vriendelijke en vlotte bediening. Rustige sfeer; een aanrader.
Sandra S.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Op een zaterdagavond komen binnenvallen, we hadden niet gereserveerd.
De zaak zat stampvol en nadat we even aan de leestafel hadden gezeten, was er een tafel afgeruimd voor ons.
Dit keer geen voorgerecht genomen omdat we de hoofdgerechten dan echt niet opkrijgen en we het zonde vinden dat dit weggegooid wordt.
We hadden chicken saag, kashmiri chicken, bombay potatoes met rijst en garlic naan. Alles was heel erg lekker.
Wat wij erg knap vonden is, ondanks dat er 2 personeelsleden ontbraken, de twee obers het samen prima redden. Ze zijn goed op elkaar ingespeeld en liepen elkaar niet voor de voeten.
De service en de glimlach waren zoals altijd!
Imcavandam .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2015
Gisteren mijn verjaardag gevierd bij Indian Curry House in Den Haag. Dat was een goede keuze die resulteerde in een heel smakelijke en gezellige avond. We waren met 8 personen, 1 van mijn gasten had een speciaal dieet. De bediening hielp vriendelijk bij de keuze van het menu. De zoete curry 's zijn echte aanraders en ook de verschillende soorten naan zijn heerlijk! Omdat ik jarig was kreeg ik een verrassings dessert van Het Indian Curry House ( dat niet afgerekend hoefde te worden!) Na deze avond voelde ik mij echt jarig en blij!
M. V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2015
Heerlijke Chicken Corma in dit restaurant. Echt een aanrader! Vriendelijk personeel ook in een mooie omgeving. Indiaas zoals het heurt! Ruime parkeergelegenheid, nette zaak. Hier komen graag we nog een keer terug.
Kablensky M.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2015
Op een rustige woensdagavond bij dit restaurant naar binnen gelopen. Was opvallend goed bezet. Ontvangst en eerste bestelling snel, vriendelijk en kundig geholpen. Na de eerste drankjes werd vrijwel meteen een soort kroepoek met 3 smeersels op tafel gezet wat nadat deze op was, moeiteloos werd aangevuld (gratis). Wij bestelden een tandoori en een curry. Beide gerechten waren niet heel hoog op smaak maar was prima te eten. Je verwacht bij een indiaas curryhuis veel meer smaaksensatie's dan hier gebruikt was. Jammer.
Voor een eenmalig bezoek prima.
MiJa .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2015
Heb nog niet eerder zo smakeloos gegeten. De checken tikka massala had 0 smaak. Volgens de bediening was deze enkel gekruid in de restaurants in Engeland, dit was Den Haag... Vervolgens een onbekend vervangend gerecht gekregen. Dit gerecht was beter gekruid maar nog steeds niet juh van het. Niet voor herhaling vatbaar.
Hena F.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2015
Een van de beste indiaase restaurant in denhaag en omgeving. Heerlijk gerecht van zalm en bijgerechten. Mango lassie is aanrader. Voldoende tijd voor de gasten. Wij zijn gek van indiaase eten dus wij gaan vaker bezoeken. Een aanwinst voor denhaag.
Alexmurray M.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2015
Een niet bijzonder Indiaas restaurant. Het interieur is niet bijzonder, durf zo ver te gaan als net geen snackbar. Het personeel was vriendelijk maar ik vond dat ze weinig over hun eten konden vertellen behalve dat het niet uit maakte wat we bestelden, het was allemaal lekker!
Er was weinig enthousiasme. Het eten was oké lekker, ik zou er gerust nog een keer durven eten maar zal wel eerder op zoek gaan naar betere opties.
handle .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2015
Als notoire liefhebbers van Indiaas eten uiteindelijk hier terecht gekomen. Dit was een bijzonder aangename verrassing. Bediening prima en goed op elkaar afgestemd. Eten anders dan bij andere Indiase restaurants maar HEERLIJK! Als ex zeeman weet ik dat de Indiase keuken erg verschilt per regio. Zelf een Lamb Madras genomen. Mijn vrouw Chicken Tikka Massala. Zelf neem ik normaliter Vindaloo maar deze Madras was zo heet als de Vindaloo elders (ober waarschuwde mij en dacht dat deze al te sterk zou zijn ;).
Heerlijke Naans, een prachtige saffraanrijst er bij en als dessert Kulfi genomen; heerlijk!.
Prijsstelling: waar voor je geld. Ga zo door!
Ik zou de eigenaar wel aanbevelen de toiletruimtes te moderniseren. Is maar een bijzaak maar mensen nemen dat nu eenmaal mee in een beoordeling.
CSingh .
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2015
Geen idee door wie de recensies geschreven zijn, want mijn ervaring was heel slecht. Ik ben zelf van Indiase afkomst en weet als geen ander hoe Indian food moet smaken. Ik vind het ook heel jammer om de organisatie een slechte recensie te geven, maar het was echt tijd- en geldverspilling en mijn slechtste ervaring.
Ik schrijf verder nooit recensies, maar ik kwam het weer tegen op Facebook en vond dat het toen wel tijd was om toch maar deze recensie achter te laten.

Ik ben hier op valentijnsdag met mijn vriend komen eten en onze keuze was gebaseerd op de recensies. Om heel recht door zee te gaan is het volgende gebeurd:
- Om 8 uur een tafel gereserveerd en pas om 20.35 een tafel gekregen. (begrepen we enigszins wel vanwege de drukte)
- Om 21.00 werd onze bestelling opgenomen en dat was alleen drinken en het voorgerecht
- Om 21.45 (!!!) onze voorgerecht en drinken pas gehad en toen gelijk het hoofdmenu besteld.
- Letterlijk om 22.50 (!!!) onze hoofdgerecht voorgeschoteld gekregen waarbij ik in tussentijd al voorstelde aan mijn vriend om alleen de genuttigde consumpties af te rekenen en weg te gaan, maar dit vond hij niet netjes. (Het personeel bood overigens wel hun excuses aan voor het lange wachten, maar toch is dit geen tijdstip om je avondeten voorgeschoteld te krijgen)

- De curries Chicken Tikka masala en chicken Jalfrezi besteld met pilau rijst en garlic naan en jeetje dit was alles behalve indiaas eten.
- Chicken Tikka was felroze van kleur en Jalfrezi feloranje! (totaal niet de kleuren die ze horen te hebben)
- De sauzen bestonden uit suiker en olie en verder geen ene signaal van garam masala, dhania poeder, koriander of zelfs tomaat?!

Ik besloot mijn mening niet te baseren op de opmaak, maar op de smaak. De Garlic Naan leek en smaakte overigens naar een matze en de pilau rijst zag er erg droog uit.

Ik kan er maar geen begrip voor opbrengen hoe dit gerecht zolang heeft geduurd om te maken en wilde eigenlijk het personeel er gelijk bij roepen om hen te confronteren met de smaak, maar het was valentijnsdag en wilde eigenlijk zo snel mogelijk weg om alsnog een gezellig avond ergens anders te beleven.

Het eten toen maar laten staan en het personeel zag dit ook en bood weer hun excuus aan (wat overigens als mosterd na de maaltijd kwam, want de hele avond hebben ze een slechte service gegeven) We hebben ongeveer 50 euro betaald voor het eten dat we voor merendeels hebben laten staan en zijn daarna ergens anders ons buikje gaan vullen voor zover dat kon op dat tijdstip.

Wat ik niet snap is hoe onprofessioneel de organisatie is. Op z'n minst kan je toch vragen of alles naar wens is en als je ziet dat we alles hebben laten staan, voorstellen om ons tegemoet te komen? Dat het eten slecht is, dat ligt aan de kok, maar dat vervolgens het personeel hier niet naar omkijkt geeft aan dat ze het totaal niet boeit. Het personeel zorgt juist voor een slechte imago, denk maar eens aan een slechte klantenservice bij een telefoonprovider waar je vervolgens ook voor betaald.

Bedankt voor het lezen!
JohanSmit19 .
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2015
Hier eten laten bezorgen. Heel lekker indiaas gekruid en lekker van smaak.We hadden Tandoori Chicken en een lamsgerecht. Super

Service was snel en beleefd.
Braban B.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2015
Na een (te) lange tijd gisteren opnieuw uitstekend gegeten in dit Indiaanse restaurant.
Zowel de bediening als de service is top, het eten geweldig én heel betaalbaar en de (huis)wijn heerlijk. Parkeren kan voor de deur.
Al met al voor ons nog steeds een favoriet en een echte aanrader !