Indian Curry House

Thomsonlaan 69 2565 HX Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Indian Curry House

Donzter .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Heel rustig, goede locatie om een rustig gesprek te voeren. Eten is meer dan voldoende en heel vriendelijk personeel. Goede plek als je van Indian voedsel houd.
Nicole R.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Last minute gereserveerd voor een groep van 12 inclusief 3 kinderen. Een kritisch gezelschap dat na afloop helemaal onder de indruk was van dit restaurant. Het interieur is mooi en warm en niet inmiddels al helemaal versleten zoals je vaak bij Indiase restaurants ziet. Bij het bestellen van de gerechten werd met ons meegedacht. Een aantal van ons wilden samen het voorgerecht delen. Toen het gebracht werd had de kok op eigen initiatief de gerechten al netjes over meerdere bordjes verdeeld. Bij de hoofdgerechten werd rijst en naan geserveerd. We hoefden niet na te denken, er werd meteen een selectie van alles gemaakt. Ook speciale verzoeken, iets erbij of eraf, waren geen probleem en werden zonder fouten geserveerd. De over was vriendelijk en maakte grapjes en zorgde goed voor ons. De gerechten waren stuk voor stuk lekker, vers en goed warm. De porties waren ruim voldoende. Wij hadden Biryani, Tandoori chicken, saag paneer, Bombay aloo en wat al niet meer, heel er lekker. Ook de desserts Kheer, Kulfi en ijs waren heerlijk. We zijn tot aan sluiting gebleven en toen we opstapten maakten ze ook nog de tijd om een mooie groepsfoto van deze geslaagde verjaardag. De rekening die volgde bleek ook nog eens een stuk lager te zijn dan ik verwacht had van een Indiaas restaurant en bij controle van de bon bleek alles er toch echt op te staan. Onder de indruk van dit leuke restaurant. Hier ga ik zeer zeker vaker komen.
F de D.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2016
Wij aten t.g.v. een verjaardag op 1 februari 2016 voor de 6e keer in dit restaurant. Onze gasten waren na afloop net zo enthousiast als wijzelf al steeds zijn. Alles klopt : de reservering en het gewenste tafeltje, de zeer prettige bediening en uitleg bij de gerechten en natuurlijk de heerlijke gerechten. Wij bevelen de Saag aan en komen daar steeds op terug. Eén van onze gasten nam een Vindaloo gerecht en was daar zeer over te spreken. De geschonken (fles) wijn was kwalitatief ver boven het gemiddelde. En de prijzen zijn ver onder het gemiddelde. Wij zullen blijven terugkomen!
Faar1984 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Ik ben al jaren vaste klant bij India Curry House en dat is niet zonder reden. Het eten is erg lekker, het personeel is vriendelijk en de sfeer is prima. Vaste klanten worden ook gewaardeerd door het personeel. Niet dat je voorgetrokken wordt, maar het personeel maakt toch altijd even een praatje. De bediening is goed. Ook als het druk is wordt je snel geholpen en hoef je nooit lang te wachten. Het menu is uitgebreid en divers. Ze hebben een aparte categorie, de 'chef's specialiteiten'. Dat is ook duidelijk, want vind die zijn erg lekker bereid. De Jal Ferezi is een aanrader. Het restaurant oogt iets sjieker dan een gemiddelde Indiase restaurant. De prijzen zijn daarentegen heel erg redelijk. Al met al een leuk avondje uit tegen een goede prijs!
zitahopmans .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten bij Indian Curry House. Samosa's als starter en daarna verschillende curry's met lam. Erg lekker allemaal. Mijn zoon had tandoori mixed grill, die was zalig. Bijgerecht mushroom Bhaji is een aanrader. Bediening zeer vriendelijk en prettig. Kinderen mochten ook nog in de keuken kijken. Wij gaan er zeker nog eens eten.
zoetermeer .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Erg lekker, veel variatie in de curry smaken. Uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Vriendelijk personeel. Inrichting van het restaurant wat gedateerd. We komen hier vaker en het eten is iedere keer van hoge kwaliteit.
Guus V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2016
Leuk buurtrestaurantje. Stampesvol op een zondagavond. Eten was redelijk (maar de eerlijkheid gebiedt te zeggen dat ik misschien een betere keuze van het menu had kunnen maken). Prijzen van het eten en de drank zeer redelijk. De bediening was erg vriendelijk.

Ik ga vast nog wel een keer terug, want om de prijs hoef je het niet te laten.

Friendsz J.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2016
Na diverse bezoekjes aan dit restaurant gebracht te hebben, kunnen wij concluderen dat het kwaliteitsniveau van het eten zeer afwisselend is. De vorige keer waren wij nog uitermate enthousiast over dit restaurant (zie oudere recensie). Maar de afgelopen keer heeft het ons doen besluiten hier niet meer terug te keren. Waarom?

Heel simpel, wij hadden 2 totaal verschillende gerechten besteld, maar we kregen uiteindelijk allebei exact hetzelfde, het enige verschil was de pittigheid! We voelden ons zo ontiegelijk belazerd! Dit kun je toch niet maken? Ik ben een echte kenner van Indiaas eten en mij kun je echt niet voor de gek houden.

De smaak was ook beneden alle peil; het was een tandoori gerecht, maar we proefden helemaal niet de zo kenmerkende smaak van de tandoori (oven).

Voorts waren de porties aan de magere kant, waardoor ik op den duur nog naan over had zónder saus. De saus was allang op.

Tenslotte de prijs-kwaliteit verhouding:
Naast een klein voorafje en 4 drankjes, een klein bakje saus met een paar stukjes kipfilet én naan; 60 euro (!!!)

We gingen zeer teleurgesteld naar huis (terwijl we ons de hele week al verheugd hadden op dit etentje).
Bedankt voor u leuke recensie. Door u recencie zijn we nog alert geworden. U heeft wel bij ons paar keer geweest en deze keer was alles slecht en daar ben ik tegen. Als u een gast ,bent u koning voor me en wil ik altijd gehoorzaam zijn. Wilt u eens een herkansing kans geven en al 6 jaar lang het zelfde curry chef wou voor u hetzelfde curry maken wat u niet lekker vond. U kunt ook zien dat zoveel gasten recensie opgeschreven en van u vind ik bijzonder. Iedergeval hartelijke dank.
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
De ontvangst is weer vriendelijk en het is gezellig druk tafel correct gedekt en schoon.
Wij bestellen het menu Taj Mahal

Vooraf de onion bhaji & samosa mix dit is goed gekruid en de smaak is in balans met een heerlijke salade.
De wijn een Spaanse Montecillo De reserva 2006 is goed van temperatuur en op dronk en uitstekend geschikt voor het menu.
Het hoofdgerecht bestaat uit een Tandori mixed grill ; lamb Bhuna deze is lekker pittig ; Chicken Balti ;vegtable Bhaji ; Basmati rijst; naan & gemengde salde.
Alle gerechten zijn goed gekruid en verfijnd van smaak.
Het menu bied een heerlijke variatie en is zeker aan te raden om eens te proberen.

krishnakrishna2 .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
Al jaren klant bij het Indian Curry House. Het eten is altijd weer lekker, of we nou afhalen of in het restaurant eten. Djal Frezi vegetable, Dansak vegetable en dahl makhan zijn onze favoriet. En de geur van de rijst!
LiekeO .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2015
Wij komen al jaren regelmatig bij Indian Curry House en komen hier nog steeds graag terug ook al wonen we niet meer in de buurt. Vaak bestellen we een zoet gerecht (Kasmiri Chicken) en een pittig gerecht (Bhuna, Roghan Josh of iets dergelijks) en dat vult elkaar heel goed aan. De naan die erbij wordt geserveerd hebben we nog nergens lekkerder gehad. Ook de Birjani en de tandoori gerechten zijn goed. De kheer als dessert is de vaste afsluiter. De bediening is erg vriendelijk en gastvrij. Het decor zou iets leuker mogen, lijkt nog erg op de chinees die er voor hun zat.
Sandra C.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2015
Wij hebben er heerlijk gegeten. Wat kunnen ze hier lekker koken zeg, iedere hap die ik nam toverde een grote grijns op mijn gezicht. wij zijn hier 2 weken erna nog een keer gaan eten (misschien was het wel een incident) en het was weer een feest . Ik heb de Chef persoonlijk bedankt voor al het lekkers wat hij ons voorgeschoteld heeft.
Nele G.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Het eten was lekker , hebben met z'n allen de taj mahal menu genomen , voorgerechten waren smakelijk , de hoofdgerechten die waren heel lekker toen we merkte dat de kip niet helemaal gaar was werd deze keurig vervangen door een nieuwe portie kip , dessert was een beetje minder kulfi was lekker maar de kheer voor mijn beleving iets te lopend , bediening kwam maar traag op gang hebben 30 min moeten wachten voor de bestelling werd opgenomen voor het eten , maar nadien hebben ze het ruimschoots goed gemaakt ! Dus we gaan zeker nog een keer heengaan
Sheelamira .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Wij zijn vegetarisch en hebben nu verscheidene keren bij Indian Curry House gegeten. Het is een zeer vriendelijk restaurant, met zeer vriendelijke bediening die altijd open staat voor een tip of aanpassing van het menu. Wij hebben de verscheidene groente curry's, saag- paneer en mushrooms gegeten. De Karai is een aanrader en de mushrooms zijn erg lekker gekruid. Onze achtergrond is Indiase en weten hoe indiaas eten hoort te smaken. De finesse in smaak is uitstekend gebalanceerd voor wat betreft een indiaas restaurant in een Nederlandse samenleving.
jacqbal B.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2015
Dinsdag 29 september met vriend Biryani lamb en Damsak chicken, als bijgerecht Saag paneer gegeten. Vriendelijke en vlotte bediening. Rustige sfeer; een aanrader.
Sandra S.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Op een zaterdagavond komen binnenvallen, we hadden niet gereserveerd.
De zaak zat stampvol en nadat we even aan de leestafel hadden gezeten, was er een tafel afgeruimd voor ons.
Dit keer geen voorgerecht genomen omdat we de hoofdgerechten dan echt niet opkrijgen en we het zonde vinden dat dit weggegooid wordt.
We hadden chicken saag, kashmiri chicken, bombay potatoes met rijst en garlic naan. Alles was heel erg lekker.
Wat wij erg knap vonden is, ondanks dat er 2 personeelsleden ontbraken, de twee obers het samen prima redden. Ze zijn goed op elkaar ingespeeld en liepen elkaar niet voor de voeten.
De service en de glimlach waren zoals altijd!
Imcavandam .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2015
Gisteren mijn verjaardag gevierd bij Indian Curry House in Den Haag. Dat was een goede keuze die resulteerde in een heel smakelijke en gezellige avond. We waren met 8 personen, 1 van mijn gasten had een speciaal dieet. De bediening hielp vriendelijk bij de keuze van het menu. De zoete curry 's zijn echte aanraders en ook de verschillende soorten naan zijn heerlijk! Omdat ik jarig was kreeg ik een verrassings dessert van Het Indian Curry House ( dat niet afgerekend hoefde te worden!) Na deze avond voelde ik mij echt jarig en blij!
M. V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2015
Heerlijke Chicken Corma in dit restaurant. Echt een aanrader! Vriendelijk personeel ook in een mooie omgeving. Indiaas zoals het heurt! Ruime parkeergelegenheid, nette zaak. Hier komen graag we nog een keer terug.
Kablensky M.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2015
Op een rustige woensdagavond bij dit restaurant naar binnen gelopen. Was opvallend goed bezet. Ontvangst en eerste bestelling snel, vriendelijk en kundig geholpen. Na de eerste drankjes werd vrijwel meteen een soort kroepoek met 3 smeersels op tafel gezet wat nadat deze op was, moeiteloos werd aangevuld (gratis). Wij bestelden een tandoori en een curry. Beide gerechten waren niet heel hoog op smaak maar was prima te eten. Je verwacht bij een indiaas curryhuis veel meer smaaksensatie's dan hier gebruikt was. Jammer.
Voor een eenmalig bezoek prima.
MiJa .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2015
Heb nog niet eerder zo smakeloos gegeten. De checken tikka massala had 0 smaak. Volgens de bediening was deze enkel gekruid in de restaurants in Engeland, dit was Den Haag... Vervolgens een onbekend vervangend gerecht gekregen. Dit gerecht was beter gekruid maar nog steeds niet juh van het. Niet voor herhaling vatbaar.