Indian Curry House

• Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Weer heerlijk gegeten
Irene D.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Het is hier altijd zoooo lekker eten! Echt de beste curry van Den Haag! We zijn er al meerdere keren geweest en het is altijd fantastisch lekker, heerlijk genieten. De mensen zijn hartstikke aardig en behulpzaam, als je een curry iets pittiger wilt, kun je het van te voren aangeven. We kunnen niets anders dan aanraden hier te gaan eten!
Sunita J.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Het eten was heerlijk! Zelfs op een doordeweekse dag was het druk. Ik zou het zeker aanraden aan anderen.
Rien V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Lekker eten, er kan nog meer aandacht aan de gasten worden besteed of vragen of mensen wat willen drinken
meermuziek V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Fijn restaurant, heerlijke gerechten, attente, aardige- en snelle bediening.
Ruime keuze in menu's maar ook weer niet té ruim. Aanrader en ik kom zeker terug.
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
Prima gegeten. Attent personeel..
Roy A.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Voor de tweede keer hier wezen eten met mijn vriendin. Goede service, erg gezellige sfeer en heerlijke gerechten. Wij gaan zeker nog een keer heen
Lou K.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Vriendelijke en verzorgde ambiance, fijn om in de eigen buurt goed (geprijsd) te kunnen eten. De kaart was mij iets te uitgebreid maar ik werd goed geadviseerd.
Marc N.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Hele fijn eerste indruk. Had niet veel tijd dit keer. Wij komen zeker terug voor een uitgebreider diner.
Mia V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Ontzettend lekker gegeten, bediend door vriendelijke jonge mannen... een echte aanrader, we gaan zeker nog eens terug
Aad B.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Altijd heerlijk eten en uiterst vriendelijk personeel . Het restaurant ziet er sinds dat het verbouwd is keurig uit.
Bianca T.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Wij hebben hier heerlijke curry gegeten, Het is een netjes en schoon restaurant. Het personeel is ook vriendelijk en snel.
Evelien P.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Fijne sfeer, lekker eten en niet prijzig.
Marjolein B.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
In het kort ,heerlijk gegeten en voor herhaling vztbaar
Jacqueline B.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Wij vonden het een fijne avond ,de bediening was vriendelijk en behulpzaam, met het kiezen van de gerechten.
Het eten was lekker .
Roshni B.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Met acht man op vaderdag hier gaan eten en het eten was goed. Niet zo sterk gekruid, maar toch lekker. De bediening echter..wij hadden set menu's besteld maar het was niet duidelijk dat de prijs "per persoon" was. Dit stond nergens vermeld en na onze bestelling ging mijn vriend toch even navraag doen en toen bleek inderdaad dat "p.p."niet op de kaart vermeld staat. Op een ander afhaalmenu wel. Dat was op zich geen probleem, maar mijn vriend merkte op dat dit misleidend is naar klanten toe en hierdoor ontvlamde de ober. Hij kwam aan tafel herhaaldelijk schreeuwen dat hij "niet misleid en geen bedrieger is!". Nadat de aandacht al van iedereen was getrokken hebben we de boel gesust. Onprofessioneel om uit je slof te schieten tegen klanten..
Wouter O.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Met afhalen 1 maal Saag Spinazie Lamsvlees met vers knoflook naan en 1 biertje tijdens wachten, was ik 19euro kwijt. Ik vind dat prijs technisch een tegenvaller: een verse surinaamse roti met 1 bier is toch echt maar 12 euro. En de smaak is hetzelfde met uitzondering van de spinazie [goedkope wintergroente] Voorheen ook wel eens een Vindaloo gehaald en die was ECHT heet, te heet voor mij.... ik heb hier nog niet voor een 10 gegeten voorlopig. Ga het ook niet snel nog eens proberen. Dan toch echt maar weer simply thai 100m verderoptop.
Mirjam L.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Sfeerloos
Kimmo P.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Goede service en heel lekker eten! bij aankomst krijg je ook altijd iets lekkers. wij komen hier zeker elke maand langs.
Lisette S.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Restaurant is flink opgeknapt, ziet er prachtig uit nu. Het is zoals altijd overheerlijk en vers. Ga zo door!!