Indian Curry House

Meer informatie over restaurant Indian Curry House

Jouw recensie over het restaurant Indian Curry House

L. K.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Vriendelijke en verzorgde ambiance, fijn om in de eigen buurt goed (geprijsd) te kunnen eten. De kaart was mij iets te uitgebreid maar ik werd goed geadviseerd.
Marc N.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Hele fijn eerste indruk. Had niet veel tijd dit keer. Wij komen zeker terug voor een uitgebreider diner.
Mia V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Ontzettend lekker gegeten, bediend door vriendelijke jonge mannen... een echte aanrader, we gaan zeker nog eens terug
Aad B.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Altijd heerlijk eten en uiterst vriendelijk personeel . Het restaurant ziet er sinds dat het verbouwd is keurig uit.
Bianca T.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Wij hebben hier heerlijke curry gegeten, Het is een netjes en schoon restaurant. Het personeel is ook vriendelijk en snel.
evelien P.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Fijne sfeer, lekker eten en niet prijzig.
Marjolein B.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
In het kort ,heerlijk gegeten en voor herhaling vztbaar
Jacqueline B.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Wij vonden het een fijne avond ,de bediening was vriendelijk en behulpzaam, met het kiezen van de gerechten.
Het eten was lekker .
R. B.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Met acht man op vaderdag hier gaan eten en het eten was goed. Niet zo sterk gekruid, maar toch lekker. De bediening echter..wij hadden set menu's besteld maar het was niet duidelijk dat de prijs "per persoon" was. Dit stond nergens vermeld en na onze bestelling ging mijn vriend toch even navraag doen en toen bleek inderdaad dat "p.p."niet op de kaart vermeld staat. Op een ander afhaalmenu wel. Dat was op zich geen probleem, maar mijn vriend merkte op dat dit misleidend is naar klanten toe en hierdoor ontvlamde de ober. Hij kwam aan tafel herhaaldelijk schreeuwen dat hij "niet misleid en geen bedrieger is!". Nadat de aandacht al van iedereen was getrokken hebben we de boel gesust. Onprofessioneel om uit je slof te schieten tegen klanten..
Wouter O.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Met afhalen 1 maal Saag Spinazie Lamsvlees met vers knoflook naan en 1 biertje tijdens wachten, was ik 19euro kwijt. Ik vind dat prijs technisch een tegenvaller: een verse surinaamse roti met 1 bier is toch echt maar 12 euro. En de smaak is hetzelfde met uitzondering van de spinazie [goedkope wintergroente] Voorheen ook wel eens een Vindaloo gehaald en die was ECHT heet, te heet voor mij.... ik heb hier nog niet voor een 10 gegeten voorlopig. Ga het ook niet snel nog eens proberen. Dan toch echt maar weer simply thai 100m verderoptop.
Mirjam L.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Sfeerloos
Kimmo P.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Goede service en heel lekker eten! bij aankomst krijg je ook altijd iets lekkers. wij komen hier zeker elke maand langs.
Lisette S.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Restaurant is flink opgeknapt, ziet er prachtig uit nu. Het is zoals altijd overheerlijk en vers. Ga zo door!!
Irene D.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Elke keer dat we hier komen, is het weer zó lekker! Heerlijk eten, fijne en vriendelijke medewerkers. Als je het iets minder of juist iets pittiger wilt, kun je dat aangeven en is dat geen probleem. We komen hier echt met veel plezier en we zullen ook zeker nog vele keren hier terugkomen!
lemon4all .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Al enkele keren hier geweest, en nu dan ook een recensie. Het interieur is verleden jaar opgeknapt. Het is wat steriel, het zou nog iets gezelliger kunnen. En misschien het nog onbewerkte hout aflakken? (Dan nl. beter te reinigen). Maar voor de rest niets dan goeds te melden. Muziek in orde, niet te hard en draagt bij aan het India-gevoel. Goede, attente bediening, en het eten is van uitmuntende kwaliteit. Wij namen met z'n tweeën het verrassingsmenu, maar komen zeker terug om andere specialiteiten te proeven. En de prijs viel ook nog mee.
Margo V.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2017
We waren hier voor de 6de keer . En het was weer net zo lekker als anders.
Ik weet nooit wat ik moet kiezen wat alles is zo lekker.
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Nog niet eerder zo lekker Indiaas gegeten! De curry (kokos, amandelen en rozijnen) en de tandoori waren heerlijk, net als het naanbrood en de mango lassi. De bediening was heel vriendelijk en de prijs-kwaliteit heel goed. We komen hier graag weer terug.
Ada K.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
het restaurant is goed zijn er al eerder geweest
maar de boeking is een aanfluiting de boeking was helemaal niet doorgekomen
we konden gelukkig wel nog eten
ik was hun tel. nummer kwijt van daar ik het met de mail deed dat is dus een keer maar nooit meer
HildePeter C.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
We hebben voor het eerst hier gegeten, maar we komen zeker terug. Het eten was heerlijk. We werden gewaarschuwd voor de (zeer) pittige Vindaloo met kip. Gelukkig hebben we ervaring met de Indiase keuken en zijn er aan gewend.
De curry was heerlijk en de bijgerechten (patatoes en champignons) waren eveneens heerlijk. Een aanrader dus.
Han T.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Op 27 november in dit leuke restaurant gegeten. Er waren veel families met kleine kinderen. De bediening ging daar ontzettend aandoenlijk mee om, ze zijn er helemaal blij mee en erg kindvriendelijk. Waar zie je dat nog? Het restaurant oogt fris, na een recente opknapbeurt. De computermuziek is storend, totdat het Indiaas wordt en zich "geruisloos" met de atmosfeer en geuren van het eten vermengt en alles op zijn plaats valt. Weg met dat gedreun! De bediening is ter zake kundig, vriendelijk en beleefd. De adviezen zijn uitstekend! We zijn ervaren eters, maar het is waardevol om te weten dat de pittigheid van vindaloo vergelijkbaar is met de authentieke keuken en niet aangepast aan Nederlandse ( of, nog erger, Duitse) standaard! We hebben daarop lam Madras, "chicken bhuna" en saag paneer besteld. Om kort te gaan: het was heerlijk, mals en gekruid, zoals we gewend zijn in Londen! Wat een genot! Alles kwam vergezeld met rijst, nan, een kleine salade, papardam en sausjes. Samen met een drankje (redelijke witte wijn, kan beter) en een mango-ijsje na (kan ook beter) waren we met zijn tweeën voor nog geen €60 klaar. Wat fijn om ook in Den Haag een traditioneel Indiaas restaurant te hebben met authentieke smaken ! Complimenten!