Indian Curry House

Thomsonlaan 69 2565 HX Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Indian Curry House

Wouter O.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Met afhalen 1 maal Saag Spinazie Lamsvlees met vers knoflook naan en 1 biertje tijdens wachten, was ik 19euro kwijt. Ik vind dat prijs technisch een tegenvaller: een verse surinaamse roti met 1 bier is toch echt maar 12 euro. En de smaak is hetzelfde met uitzondering van de spinazie [goedkope wintergroente] Voorheen ook wel eens een Vindaloo gehaald en die was ECHT heet, te heet voor mij.... ik heb hier nog niet voor een 10 gegeten voorlopig. Ga het ook niet snel nog eens proberen. Dan toch echt maar weer simply thai 100m verderoptop.
Mirjam L.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Sfeerloos
Kimmo P.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Goede service en heel lekker eten! bij aankomst krijg je ook altijd iets lekkers. wij komen hier zeker elke maand langs.
Lisette S.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Restaurant is flink opgeknapt, ziet er prachtig uit nu. Het is zoals altijd overheerlijk en vers. Ga zo door!!
Irene D.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Elke keer dat we hier komen, is het weer zó lekker! Heerlijk eten, fijne en vriendelijke medewerkers. Als je het iets minder of juist iets pittiger wilt, kun je dat aangeven en is dat geen probleem. We komen hier echt met veel plezier en we zullen ook zeker nog vele keren hier terugkomen!
lemon4all .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Al enkele keren hier geweest, en nu dan ook een recensie. Het interieur is verleden jaar opgeknapt. Het is wat steriel, het zou nog iets gezelliger kunnen. En misschien het nog onbewerkte hout aflakken? (Dan nl. beter te reinigen). Maar voor de rest niets dan goeds te melden. Muziek in orde, niet te hard en draagt bij aan het India-gevoel. Goede, attente bediening, en het eten is van uitmuntende kwaliteit. Wij namen met z'n tweeën het verrassingsmenu, maar komen zeker terug om andere specialiteiten te proeven. En de prijs viel ook nog mee.
Margo V.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2017
We waren hier voor de 6de keer . En het was weer net zo lekker als anders.
Ik weet nooit wat ik moet kiezen wat alles is zo lekker.
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Nog niet eerder zo lekker Indiaas gegeten! De curry (kokos, amandelen en rozijnen) en de tandoori waren heerlijk, net als het naanbrood en de mango lassi. De bediening was heel vriendelijk en de prijs-kwaliteit heel goed. We komen hier graag weer terug.
Ada K.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
het restaurant is goed zijn er al eerder geweest
maar de boeking is een aanfluiting de boeking was helemaal niet doorgekomen
we konden gelukkig wel nog eten
ik was hun tel. nummer kwijt van daar ik het met de mail deed dat is dus een keer maar nooit meer
HildePeter C.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
We hebben voor het eerst hier gegeten, maar we komen zeker terug. Het eten was heerlijk. We werden gewaarschuwd voor de (zeer) pittige Vindaloo met kip. Gelukkig hebben we ervaring met de Indiase keuken en zijn er aan gewend.
De curry was heerlijk en de bijgerechten (patatoes en champignons) waren eveneens heerlijk. Een aanrader dus.
Han T.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Op 27 november in dit leuke restaurant gegeten. Er waren veel families met kleine kinderen. De bediening ging daar ontzettend aandoenlijk mee om, ze zijn er helemaal blij mee en erg kindvriendelijk. Waar zie je dat nog? Het restaurant oogt fris, na een recente opknapbeurt. De computermuziek is storend, totdat het Indiaas wordt en zich "geruisloos" met de atmosfeer en geuren van het eten vermengt en alles op zijn plaats valt. Weg met dat gedreun! De bediening is ter zake kundig, vriendelijk en beleefd. De adviezen zijn uitstekend! We zijn ervaren eters, maar het is waardevol om te weten dat de pittigheid van vindaloo vergelijkbaar is met de authentieke keuken en niet aangepast aan Nederlandse ( of, nog erger, Duitse) standaard! We hebben daarop lam Madras, "chicken bhuna" en saag paneer besteld. Om kort te gaan: het was heerlijk, mals en gekruid, zoals we gewend zijn in Londen! Wat een genot! Alles kwam vergezeld met rijst, nan, een kleine salade, papardam en sausjes. Samen met een drankje (redelijke witte wijn, kan beter) en een mango-ijsje na (kan ook beter) waren we met zijn tweeën voor nog geen €60 klaar. Wat fijn om ook in Den Haag een traditioneel Indiaas restaurant te hebben met authentieke smaken ! Complimenten!
Martijn R.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Er hangt een gezellige sfeer.
Prijs kwaliteit verhouding meer dan goed.
Kom er zeker terug.
Martijn R.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Mooi opgeknapt, gezellige sfeer, vriendelijk personeel.
Het heeft erg gesmaakt.
Wouter W.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
We hebben voor de eerste keer bij dit restaurant gegeten. Net verbouwd, een verbetering ten opzichte van het interieur dat te zien is op de oude foto's. Het was gezellig druk op deze vrijdagavond! Prima service, eten is goed. Prijs/kwaliteit verhouding is goed. Een goed en leuk restaurant voor in deze buurt! We gaan zeker een keer terug.
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
We hadden als voorgerecht samosa en mixed tandoori en dit smaakte prima. Als hoofdgerechten hadden we de kurma, chicken tikka massala, rogan josh en vindaloo. Met name de eerste twee gerechten vonden wij veel te romig en de kurma ook te boterig smaken waardoor de typische Indiase smaak ontbrak. De rogan josh en vindaloo smaakten prima. Het ijs bevatte veel ijskristallen. De bediening was zeer vriendelijk en vlot.
Karin K.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Al meerdere keren gegeten en altijd een succes. Een groot aanbod, dus lastig kiezen. Gisteren uitgekomen op een groene curry Dansak vegetable en die was heerlijk. Zo ook de milde en pikante currys van tafelgenoten. Vriendelijke en professionele bediening.
Krisje010 .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Het beste Indiase restaurant in Den Haag. Ook de service is er goed, altijd vriendelijk. We hebben hier meerdere keren gegeten en je hoeft nooit lang te wachten op je eten. Een kopje koffie of thee van het huis wordt ook altijd aangeboden. Zeker een aanrader.
a.boeters .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2016
Ze hebben voor 5 personen een vegetarische maaltijd met verschillende gerechten gemaakt. Heerlijk. Vriendelijke bediening. Rustige sfeer.
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Na lange tijd weer eens gegeten bij Indian Curry House.
Het welkom is hartelijk en de het restaurant is gezellig bezet.
Wij bestellen het menu van het bord.
Butterfly prawns, Tandoori mixed grill; djal frezi; mushroom bahji; rijst, naan; salade en nagerecht naar keuze.
De prawns zijn perfect van smaakt en de mixed grill is veelzijdig goed gekruid en fijn van smaak.
De djal frezi en de musrooms zijn eveneens goed in balans gekruid en lekker pittig. Het naan is altijd perfect goed gaar niet zwart wat je helaas vaak elders tegen komt, maar uiterst zorgvuldig klaargemaakt en gekruid.
Kortom het was weer een genoegen hier te eten en de prijs kwaliteit is nog steeds heel goed.

Esthervv .
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2016
Dit was onze eerste ervaring met Indiaas eten. We hebben dit aangegeven en kregen hele goede hulp bij het samenstellen van de diverse smaken. Uiteindelijk super lekker gegeten en zeer vriendelijk personeel! Echt een aanrader!!