Indian Curry House

Thomsonlaan 69 2565 HX Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Indian Curry House

Hantol .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Op 27 november in dit leuke restaurant gegeten. Er waren veel families met kleine kinderen. De bediening ging daar ontzettend aandoenlijk mee om, ze zijn er helemaal blij mee en erg kindvriendelijk. Waar zie je dat nog? Het restaurant oogt fris, na een recente opknapbeurt. De computermuziek is storend, totdat het Indiaas wordt en zich "geruisloos" met de atmosfeer en geuren van het eten vermengt en alles op zijn plaats valt. Weg met dat gedreun! De bediening is ter zake kundig, vriendelijk en beleefd. De adviezen zijn uitstekend! We zijn ervaren eters, maar het is waardevol om te weten dat de pittigheid van vindaloo vergelijkbaar is met de authentieke keuken en niet aangepast aan Nederlandse ( of, nog erger, Duitse) standaard! We hebben daarop lam Madras, "chicken bhuna" en saag paneer besteld. Om kort te gaan: het was heerlijk, mals en gekruid, zoals we gewend zijn in Londen! Wat een genot! Alles kwam vergezeld met rijst, nan, een kleine salade, papardam en sausjes. Samen met een drankje (redelijke witte wijn, kan beter) en een mango-ijsje na (kan ook beter) waren we met zijn tweeën voor nog geen €60 klaar. Wat fijn om ook in Den Haag een traditioneel Indiaas restaurant te hebben met authentieke smaken ! Complimenten!
Martijn R.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Er hangt een gezellige sfeer.
Prijs kwaliteit verhouding meer dan goed.
Kom er zeker terug.
Martijn R.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Mooi opgeknapt, gezellige sfeer, vriendelijk personeel.
Het heeft erg gesmaakt.
Wouter W.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
We hebben voor de eerste keer bij dit restaurant gegeten. Net verbouwd, een verbetering ten opzichte van het interieur dat te zien is op de oude foto's. Het was gezellig druk op deze vrijdagavond! Prima service, eten is goed. Prijs/kwaliteit verhouding is goed. Een goed en leuk restaurant voor in deze buurt! We gaan zeker een keer terug.
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
We hadden als voorgerecht samosa en mixed tandoori en dit smaakte prima. Als hoofdgerechten hadden we de kurma, chicken tikka massala, rogan josh en vindaloo. Met name de eerste twee gerechten vonden wij veel te romig en de kurma ook te boterig smaken waardoor de typische Indiase smaak ontbrak. De rogan josh en vindaloo smaakten prima. Het ijs bevatte veel ijskristallen. De bediening was zeer vriendelijk en vlot.
Karin K.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Al meerdere keren gegeten en altijd een succes. Een groot aanbod, dus lastig kiezen. Gisteren uitgekomen op een groene curry Dansak vegetable en die was heerlijk. Zo ook de milde en pikante currys van tafelgenoten. Vriendelijke en professionele bediening.
Krisje010 .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Het beste Indiase restaurant in Den Haag. Ook de service is er goed, altijd vriendelijk. We hebben hier meerdere keren gegeten en je hoeft nooit lang te wachten op je eten. Een kopje koffie of thee van het huis wordt ook altijd aangeboden. Zeker een aanrader.
A.boeters .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2016
Ze hebben voor 5 personen een vegetarische maaltijd met verschillende gerechten gemaakt. Heerlijk. Vriendelijke bediening. Rustige sfeer.
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Na lange tijd weer eens gegeten bij Indian Curry House.
Het welkom is hartelijk en de het restaurant is gezellig bezet.
Wij bestellen het menu van het bord.
Butterfly prawns, Tandoori mixed grill; djal frezi; mushroom bahji; rijst, naan; salade en nagerecht naar keuze.
De prawns zijn perfect van smaakt en de mixed grill is veelzijdig goed gekruid en fijn van smaak.
De djal frezi en de musrooms zijn eveneens goed in balans gekruid en lekker pittig. Het naan is altijd perfect goed gaar niet zwart wat je helaas vaak elders tegen komt, maar uiterst zorgvuldig klaargemaakt en gekruid.
Kortom het was weer een genoegen hier te eten en de prijs kwaliteit is nog steeds heel goed.

Esthervv .
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2016
Dit was onze eerste ervaring met Indiaas eten. We hebben dit aangegeven en kregen hele goede hulp bij het samenstellen van de diverse smaken. Uiteindelijk super lekker gegeten en zeer vriendelijk personeel! Echt een aanrader!!
BillyJean G.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2016
Het eten was goed! Normaal schrik je van zo'n uitgebreide lijst maar dat zou niet nodig zijn geweest. Je ziet ook aan de vormgeving van het menu, de huisstijl, dat er aandacht aan besteed is, en dat paste bij het eten en de service. Alles straalt Indiaas uit maar niet overdreven. Overzichtelijk. Het eten was ruim voldoende om goed vol te zitten, zelfs zonder voorgerecht.. ik had een tandoori/curry met kip en deze was mild en smaakvol. De djal frezi en biryani gerechten van mijn tafelgenoten waren kruidiger en pittiger, en dat maakt delen en ruilen zo leuk. Kulfi was naar mijn smaak niet te stevig en niet te zoet, lekkerste voor mij tot nu toe. Service prima, we werden snel bediend en goed te woord gestaan. Er werd opgemerkt dat er voor vis gekozen werd, maar dat vlees en kip ook tot de mogelijkheden behoren, indien we het ons ging om halal eten. Goed om te weten. Ik kom zeker terug.
Donzter .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Heel rustig, goede locatie om een rustig gesprek te voeren. Eten is meer dan voldoende en heel vriendelijk personeel. Goede plek als je van Indian voedsel houd.
CityLarkii N.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Last minute gereserveerd voor een groep van 12 inclusief 3 kinderen. Een kritisch gezelschap dat na afloop helemaal onder de indruk was van dit restaurant. Het interieur is mooi en warm en niet inmiddels al helemaal versleten zoals je vaak bij Indiase restaurants ziet. Bij het bestellen van de gerechten werd met ons meegedacht. Een aantal van ons wilden samen het voorgerecht delen. Toen het gebracht werd had de kok op eigen initiatief de gerechten al netjes over meerdere bordjes verdeeld. Bij de hoofdgerechten werd rijst en naan geserveerd. We hoefden niet na te denken, er werd meteen een selectie van alles gemaakt. Ook speciale verzoeken, iets erbij of eraf, waren geen probleem en werden zonder fouten geserveerd. De over was vriendelijk en maakte grapjes en zorgde goed voor ons. De gerechten waren stuk voor stuk lekker, vers en goed warm. De porties waren ruim voldoende. Wij hadden Biryani, Tandoori chicken, saag paneer, Bombay aloo en wat al niet meer, heel er lekker. Ook de desserts Kheer, Kulfi en ijs waren heerlijk. We zijn tot aan sluiting gebleven en toen we opstapten maakten ze ook nog de tijd om een mooie groepsfoto van deze geslaagde verjaardag. De rekening die volgde bleek ook nog eens een stuk lager te zijn dan ik verwacht had van een Indiaas restaurant en bij controle van de bon bleek alles er toch echt op te staan. Onder de indruk van dit leuke restaurant. Hier ga ik zeer zeker vaker komen.
F De D.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2016
Wij aten t.g.v. een verjaardag op 1 februari 2016 voor de 6e keer in dit restaurant. Onze gasten waren na afloop net zo enthousiast als wijzelf al steeds zijn. Alles klopt : de reservering en het gewenste tafeltje, de zeer prettige bediening en uitleg bij de gerechten en natuurlijk de heerlijke gerechten. Wij bevelen de Saag aan en komen daar steeds op terug. Eén van onze gasten nam een Vindaloo gerecht en was daar zeer over te spreken. De geschonken (fles) wijn was kwalitatief ver boven het gemiddelde. En de prijzen zijn ver onder het gemiddelde. Wij zullen blijven terugkomen!
Faar1984 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Ik ben al jaren vaste klant bij India Curry House en dat is niet zonder reden. Het eten is erg lekker, het personeel is vriendelijk en de sfeer is prima. Vaste klanten worden ook gewaardeerd door het personeel. Niet dat je voorgetrokken wordt, maar het personeel maakt toch altijd even een praatje. De bediening is goed. Ook als het druk is wordt je snel geholpen en hoef je nooit lang te wachten. Het menu is uitgebreid en divers. Ze hebben een aparte categorie, de 'chef's specialiteiten'. Dat is ook duidelijk, want vind die zijn erg lekker bereid. De Jal Ferezi is een aanrader. Het restaurant oogt iets sjieker dan een gemiddelde Indiase restaurant. De prijzen zijn daarentegen heel erg redelijk. Al met al een leuk avondje uit tegen een goede prijs!
Zitahopmans .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten bij Indian Curry House. Samosa's als starter en daarna verschillende curry's met lam. Erg lekker allemaal. Mijn zoon had tandoori mixed grill, die was zalig. Bijgerecht mushroom Bhaji is een aanrader. Bediening zeer vriendelijk en prettig. Kinderen mochten ook nog in de keuken kijken. Wij gaan er zeker nog eens eten.
Zoetermeer .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Erg lekker, veel variatie in de curry smaken. Uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Vriendelijk personeel. Inrichting van het restaurant wat gedateerd. We komen hier vaker en het eten is iedere keer van hoge kwaliteit.
Guus V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2016
Leuk buurtrestaurantje. Stampesvol op een zondagavond. Eten was redelijk (maar de eerlijkheid gebiedt te zeggen dat ik misschien een betere keuze van het menu had kunnen maken). Prijzen van het eten en de drank zeer redelijk. De bediening was erg vriendelijk.

Ik ga vast nog wel een keer terug, want om de prijs hoef je het niet te laten.

Friendsz .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2016
Na diverse bezoekjes aan dit restaurant gebracht te hebben, kunnen wij concluderen dat het kwaliteitsniveau van het eten zeer afwisselend is. De vorige keer waren wij nog uitermate enthousiast over dit restaurant (zie oudere recensie). Maar de afgelopen keer heeft het ons doen besluiten hier niet meer terug te keren. Waarom?

Heel simpel, wij hadden 2 totaal verschillende gerechten besteld, maar we kregen uiteindelijk allebei exact hetzelfde, het enige verschil was de pittigheid! We voelden ons zo ontiegelijk belazerd! Dit kun je toch niet maken? Ik ben een echte kenner van Indiaas eten en mij kun je echt niet voor de gek houden.

De smaak was ook beneden alle peil; het was een tandoori gerecht, maar we proefden helemaal niet de zo kenmerkende smaak van de tandoori (oven).

Voorts waren de porties aan de magere kant, waardoor ik op den duur nog naan over had zónder saus. De saus was allang op.

Tenslotte de prijs-kwaliteit verhouding:
Naast een klein voorafje en 4 drankjes, een klein bakje saus met een paar stukjes kipfilet én naan; 60 euro (!!!)

We gingen zeer teleurgesteld naar huis (terwijl we ons de hele week al verheugd hadden op dit etentje).
Bedankt voor u leuke recensie. Door u recencie zijn we nog alert geworden. U heeft wel bij ons paar keer geweest en deze keer was alles slecht en daar ben ik tegen. Als u een gast ,bent u koning voor me en wil ik altijd gehoorzaam zijn. Wilt u eens een herkansing kans geven en al 6 jaar lang het zelfde curry chef wou voor u hetzelfde curry maken wat u niet lekker vond. U kunt ook zien dat zoveel gasten recensie opgeschreven en van u vind ik bijzonder. Iedergeval hartelijke dank.
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
De ontvangst is weer vriendelijk en het is gezellig druk tafel correct gedekt en schoon.
Wij bestellen het menu Taj Mahal

Vooraf de onion bhaji & samosa mix dit is goed gekruid en de smaak is in balans met een heerlijke salade.
De wijn een Spaanse Montecillo De reserva 2006 is goed van temperatuur en op dronk en uitstekend geschikt voor het menu.
Het hoofdgerecht bestaat uit een Tandori mixed grill ; lamb Bhuna deze is lekker pittig ; Chicken Balti ;vegtable Bhaji ; Basmati rijst; naan & gemengde salde.
Alle gerechten zijn goed gekruid en verfijnd van smaak.
Het menu bied een heerlijke variatie en is zeker aan te raden om eens te proberen.