Indian Bay Dreams

222-B Doctor Lelykade 2583 CP Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Indian Bay Dreams

Indiase perfectie

De Indiase specialiteiten van Indian Bay Dreams transporteren je onmiddelijk naar zonniger oorden. In de haven van Scheveningen maak je culinaire ontdekkingsreis door de veelzijdige keuken van India. Een reis vol spannende kruiden, lekker vlees, heerlijke geuren en schitterende kleuren.

Meer informatie over restaurant Indian Bay Dreams

Diana L.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Wij hebben hier heerlijk gegeten. In een rustig ,mooi sfeervol restaurant.
Het is een aanrader en als we weer in Scheveningen zijn krijgt dit restaurant zeker weer een bezoekje.
Carolina H.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Maaltijd was goed van smaak. Omdat we dit restaurant niet kenden vroegen we advies over de maaltijdkeuze voor twee personen. Helaas bleek het een slecht voorstel om naast de tapas (als voorgerecht) nog twee hoofdgerechten te bestellen. Wij zijn geen slechte eters maar er bleef veel te veel over en dat is verspilling. (Omdat we nog lang onderweg zouden zijn, was het meenemen van de resten geen optie.)
Marcel J.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Blijft een absolute aanrader, zeer gastvrij en uiterst vriendelijk, adviseren in gerechten en heel erg lekker eten. Een mooie wijnkaart en het parkeren is gratis.
Sandra O.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
een leuk niet al te groot restaurant. Met een ruime kaart waar voor ieder wat wils op staat. Het eten was heerlijk. Het was niet druk dus het eten kwam in een fijn tempo, niet te snel maar ook geen lange wachttijden.
Chary N.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Heerlijk eten
agnes V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Mooie mensen die dit bedrijf runnen. Met veel overgave voor de mooie gerechten die op een prachtige manier worden opgediend.
Jeroen H.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Restaurant was goed op de hoogte van beperkte tijd ivm theatershow. Bediening erg vriendelijk en snel (was aanvankelijk nog rustig, daarna werd het snel drukker). Fish pakora was heerlijk, zo ook de twee Sag-gerechten die we besteldden (paneer en gohst), echter de spinazie was echt een beetje te zout. De specerijen in alle gerechten zijn echt heel erg lekker en de granaatappel in de rijst er fris en verrassend, maar ook hier, behoorlijk wat zout. Hebben dat aan de keuken meegegeven. Maar desondanks heerlijk gegeten. Keer zeker een keer terug.
vandeventer2015 .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Wij waren er op een donderdag avond met de AH boekjes. We konden gewoon A la cart eten. Het was een geweldige ervaring !! Wij hadden niet verwacht dat het zo druk zou zijn om 18.30 uur maar rond 19.00 was het restaurant vol. Het is er wel wat rumoerig. Maar de bediening en de uitleg van alles was perfect. Een echte aanrader!!!
Victor D.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Ouderwets goed gastheerschap, bijzonder lekker en authentieke keuken. De geuren en smaken voerden me direct naar India. Indrukwekkende wijnkaart, uitgebreide kaart en heet is echt heet. Hier eten is een perfecte afsluiting van een mooie dag. Meer dan een aanrader, je moet hier gewoon geweest zijn.
Joke L.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
We zijn hier vaker geweest, altijd een feestje om hier te mogen eten. Het eten is super super lekker. En je wordt altijd vriendelijk onthaald en bediend. Aanrader.
Michelle G.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Voor het eerst gegeten bij ‘Indian bay dreams’. Ligt een beetje verscholen in de tweede haven van Scheveningen, naast de Gamma.

Restaurant oogt open en ruim, wel veel tafels erin gezet. Blauwe banken met print erop langs de zijkanten, grote overdadige, kitscherige kroonluchters en spiegels aan de wand en een enorme pot met bloemen in het midden. Het past wel allemaal bij elkaar.

Op elke tafel mooi boeketje verse bloemen.

Een open keuken en een strakke bar met veel wijnflessen aan de muur.
Met de AH actie daar een reservering gemaakt, je hebt keuze uit de gehele kaart.

De bediening is correct, beleefd, iets wat afstandelijk en het komt een beetje onwennig over, wel goed bedoeld.
Als starter kregen we papadum met drie sausjes; muntsaus, tamarinde en mango chutney.
Lekkere smaken, de chutney en de muntsaus waren zelfs een beetje pittig.

De actie houdt in; 1 voorgerecht, 1 hoofdgerecht en 1 dessert (de laagst geprijsde) zijn gratis.
Vooraf hadden we Boti kebab (lamsvlees uit de kleioven) en een Mulligatwany soep (linzensoep met koriander en kip).
Heel mooi opgediend en lekker gekruid.

Hoofdgerecht: kip tikka madras en een Balti met vis. De vrouw die ons bediende gaf aan dat we geen rijst erbij hadden, dat hebben we er nog bijbesteld en ze bood ons nan van het huis aan. Erg vriendelijk.

De curry’s waren flink pittig met flink wat groene pepers (rawit) erin! Beide goede gekruid en smaakvol. De vis Balti had wel onze voorkeur.

Normaal gesproken nemen wij nooit een voorgerecht bij een Indiaas restaurant. Twee hoofdgerechten met rijst en nan is meer dan voldoende. Wij zaten dat ook helemaal vol na het hoofdgerecht.
Een dessert kom er écht niet meer bij.

Ivm de actie werden we er wel heel netjes op gewezen dat ze wel een dessert moeten aanslaan op de rekening, ook al neem je er geen. Wij hadden koffie als nagerecht genomen, maar dat telde niet mee.

Wij wilden echt geen dessert meer eten, ze bood aan het mee naar huis te nemen. Er zijn drie dessert die mee te nemen zijn. De Gulab jamun meegenomen, soort zoete deegballen.

De koffie kregen we dan gratis.
Uiteindelijk toch een mooie oplossing.

Over het algemeen zijn de prijzen van de hoofdgerechten goed te doen, in verhouding zijn de voor-en nagerechten erg prijzig.

Er zijn nog vele gerechten in het menu die ons erg lekker lijken, dus we komen vast nog wel een keer terug.
rambow .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Met de AH deal hier gegeten. De gerechten zijn heerlijk gekruid en royaal. Wel vaker Indiaas gegeten echter minder lekker. Ondanks de AH deal loopt de rekening toch wel aardig op omdat de side dishes apart berekend worden. Een curry zonder rijst, Naan en groenten ga je toch ook niet eten.
Nils K.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Indian Bay Dreams was een ontdekking: we houden erg van Indiaas eten en worden meestal teleurgesteld in Den Haag. Indian Bay Dreams is een aanrader: goed eten, lekker pittig en goeie service.
pgroen1969 .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Het eten bij Bay Dreams was prima enprecies qua scherpte goed afgesteld. De bediening was klantgericht we komen hier zeker een keer terug!
Marie-Anne V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Met de AH kortingsactie 2e 3-gangen diner gratis kennis gemaakt met dit heerlijke Indiase restaurant. Heerlijk gekruid en zo te proeven vers en kundig gemaakt. Misschien qua prijs net iets duurder dan gemiddeld maar echt genoten. Zeker een herhalingsbezoek waard.
D H.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Heerlijk gegeten! Vriendelijke en behulpzame bediening. De verse mango kulfi was heerlijk. Het eten meer dan genoeg en er ging zelfs een bakje mee naar huis.
Komen zeker nog een keer terug!
jan V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Een heel chique en sfeervol restaurent met fantstisch smaakvol eten.Zeer de moeite waard om hier te dineren.
Het is heel rustig en de bediening ingetogen.
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Een prima restaurant met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. De porties zijn erg groot en als je klaar bent wordt er ook terecht gevraagd of je het restant mee wil nemen. Het reten is erg lekker en soms ook wel pittig.
Ti V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Op 25 mei samen met een vriendin gegeten. Het eten is prima, de smaken herkenbaar. Vooral de aardappel in spinazie en het naanbrood gevuld met gehakt (nog niet eerder gegeten) waren erg lekker. De bediening is niet alleen correct maar ook uiterst vriendelijk. De inrichting smaakvol en schoon.
Robert D.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Snelle vriendelijke bediening. Presentatie van het eten (menu Bay Dreams romance) zag er mooi uit. Was heerlijk maar erg veel konden het niet op.