Indian Bay Dreams

222-B Doctor Lelykade 2583 CP Den Haag Nederland Kaart

Over restaurant Indian Bay Dreams

Indiase perfectie

De Indiase specialiteiten van Indian Bay Dreams transporteren je onmiddelijk naar zonniger oorden. In de haven van Scheveningen maak je culinaire ontdekkingsreis door de veelzijdige keuken van India. Een reis vol spannende kruiden, lekker vlees, heerlijke geuren en schitterende kleuren.

Meer informatie over restaurant Indian Bay Dreams

Heidy S.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Zeer sfeervol restaurant, goede snelle bediening. Het eten is heerlijk gekruid en bijzonder lekker van smaak. We hadden de Bay Dreams Tapas special mix en de vegetarische special mix. Met heerlijk Indiaas brood erbij we hebben zitten smullen. Ook het dessert was heerlijk. Dit sfeervolle mooie Indiaas restaurant is echt zeer de moeite waard.
Sjona S.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Gister wezen eten met het gezin (2 kinderen) Het eten was goed. Prijzen een beetje aan de hoge kant. Het bestellen duurde veel te lang. Ben er zelf naartoe gelopen om een bestelling te doen omdat de kinderen dorst kregen en er niet opgelet word. Erg slechte service. Te weinig personeel.
De vrouw die ons bediende had een attitude waardoor ze erg arrogant overkwam. Toiletten waren ERG smerig. Stonk vreselijk naar poep en er was geen toilet papier. Bij de wasbak lag er gebruikt papier omdat de prullenbak te vol was. Geen aanrader dus en zeker niet als je met kinderen bent.
Moschouten .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Het indiase eten was heerlijk, variatie in gerechten, keuze is groot. Bediening was prima, prijs-kwaliteit verhouding goed. Sfeer was iets minder omdat er weinig klanten waren. Toen er Indiase klanten kwamen werd de muziek hard...
Carolijn B.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Wij hebben hier gisteravond met onze twee kinderen heerlijk gegeten. Onze dochter is vegetarier en had ruime keuze. De curries, de groenten, het naanbrood, de hotplates (vlees en veg), alles even smakelijk, vers, kruidig (pittig of niet naar keus) en authentiek. De dame die ons bediende, stond er alleen voor, maar deed dit heel vriendelijk en nam desondanks de tijd om ons te goed adviseren. Het feit dat wij gebruik maakten van de AH-actie, maakte voor ons gevoel geen enkel verschil, alleen in de rekening uiteraard. Kortom, heel lekker gegeten en vanavond nog eens, want wat er over was kregen we keurig in bakjes mee naar huis. Grote pluim! Wij komen zeker terug!
Henk L.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
De goede recensies van dit restaurant hebben mij verbaasd. Ik snap niet dat je als keuken een drooggebakken zalm durft uit te geven die zwaar verbrand is aan de onderkant en op een bedje van verkoolde uien en groente ligt en daar dan 29 euro voor durft te vragen. Voorgerecht van garnalen best lekker, zeker met de sausjes, maar waarom zo,n bos sla er bij gegooid ( zie andere recensie). De serveerster verdient als enige een compliment. Was alleen en rende de benen onder haar kont vandaan. Gaf ook goed en rustig advies. Maar helaas de keuken was dramatisch.
Rudolf S.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
wij waren vroeg zeiden dat wij met de albert hein actie meededen
en mochten een plaats uitzoeken onze jassen werden aangenomen
erg vriendelijke ontvangst goede uitleg van de kaart en erg goede bediening
ook wat later toen het druk werd het eten was echt smaakvol de fles wijn was heerlijk voor een redelijke
prijs zeker voor herhaling vatbaar ook zonder kaart actie bedankt
voor een fijne avond
Trudie V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Het was een verwarrende binnenkomst omdat 3 mensen je te woord wilde staan. Daarna werd het goed opgelost. Fijne uitleg van de gerechten. Leuke bediening. En we hebben heerlijk gegeten! Doordat er veel tafeltjes door grotere gezelschappen waren bezet, was het wel roemerig. Echter, daar valt weinig aan te doen.
Ria D.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
We hebben gisteravond overheerlijk gegeten bij IndianBayDreams met AH-aanbieding. Het vlees van het hoofdgerecht had veel minder doorbakken gekund: ik had vergeten om mijn lamskoteletten zeer lícht doorbakken te vragen, maar er werd ook van te voren niet naar gevraagd!
Het eten was veel dus we kregen een "doggy-bag"; zagen dat bij veel tafels gebeuren.
Ze hebben een wijnkaart met bijzondere wijnen: de Bergerac, hun huiswijn, aanbevolen.
Wel beetje rumoerig, want er waren veel families; zijn daarom naast elkaar gaan zitten! Maar het is dus ook 'n fijne plek om met een gezin uit eten te gaan. Zeer ongedwongen.
Goede prettige attente bediening. Heeft alleen geen zin de serveerster fooi te geven want eigenaar stak de fooi in zijn zak. We gaven een tientje cash! Er is geen fooien-pot. Irritant.

Maar we komen zeker terug voor 't goede eten&ambiance.
Pim D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Het eten smaakte erg goed, de bediening was zeer behulpzaam en erg vriendelijk. Wat minpunten:
- een medium curry was toch nog erg pittig
- de bijgerechten zijn verhoudingsgewijs wel prijzig
- we moesten vrij lang wachten, mensen die na ons kwamen hadden hun eten eerder dan wij
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Wij zijn deze zondag onverwachts in Diwali terecht gekomen. Indiase families in prachtige jurken die dit feest komen vieren en waardoor de service helaas wat langer duurde dan eigenlijk zou moeten.
De gerechten waren stuk voor stuk zeer smakelijk. Mijn man houdt van heet eten en nam een lams vindaloo , niet eens een tindaloo , of een phal, wat hij ook wel eens besteld (niet hier!!!) maar deze vindaloo was dus zeer heet, maar zeer smakelijk.
Mijn kip tikka al fiazi was voor mij pittig genoeg. Het peshwari nan was 1 van de beste die we ooit geproefd hebben.
Voorgerechten waren niet beter of slechter dan bij andere Indiase restaurants.
Restaurant zat helemaal vol, ook met AH bonnetjes. (de dame heeft ons wel 2 x gevraagd of we echt niet met de actie mee deden.) We zullen hier zeker nog een keer terug komen , als deze actie is afgelopen en als het geen nationale feestdag is
Trudie S.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Heerlijk gegeten , alleen vergaten ze ons omdat er andere prioriteiten waren.
We moesten daarom te lang op het hoofdgerecht wachten.
Ook jammer dat het wat rumoerig was.Hele familie met kinderen aanwezig.
Rudolf S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
wij hadden een gezellige avond ondanks dat het vol was was de bediening
goed en het eten en drinken liet niets te wensen over
zelfs de doggy bag werd aangeboden aanrader
Catharina Q.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Goed restaurant met mooi en sfeervol interieur, keurige bediening en smakelijke Indiase gerechten. Wij zijn hier al verschillende malen geweest en vinden de kwaliteit constant.
Girls_and_tonnie .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
We hebben heerlijk gegeten , erg vriendelijk personeel en ze waren zo lief om dat gene wat we niet op hadden gegeten voor ons in bakjes te doen om mee te nemen . Wat ook handig was , de parkeergarage zit naast het restaurant . Het restaurant is een aanrader voor iedereen die van lekker eten houd.
Janneke J.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Het was heerlijk, maar iets te veel voor ons. Het hoofdgerecht konden we meenemen naar huis, zodat we van het toetje konden genieten. De bediening was vriendelijk en correct. We gingen tevreden het restaurant weer uit.
Dave W.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
De gerechten waren smakelijk, maar niet heel bijzonder. Trouwens, waarom zo'n berg droge sla erbij waar niets mee is gedaan, ik ben geen konijn? Dient alleen om het bord te vullen of zo, erg jammer. De bediening was erg vriendelijk, maar we moesten gewoon te lang wachten tussen de gangen en dan gaat de lol er een beetje af. Aan de tafel aan het raam hadden we niets want de ramen zitten dichtgeplakt met ongezellige grijze folie. Aangezien de prijzen aan de forse kant zijn, is dit niet voor herhaling vatbaar. Verhouding prijs/kwaliteit is helaas niet in orde.
Mdh1 .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
We komen hier nu voor de derde keer omdat we het eten zo lekker vinden. De bediening is erg vriendelijk. Op zondag avond is het er wel rustig. De vorige keer waren we op vrijdag. Het zat toen vol en dan is het wel aan de rumoerige kant omdat er weinig geluidempend materiaal in de inrichting is toegepast
Kim S.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Eten erg goed, vriendelijke en service gerichte bediening (werd gelijk een kinderstoel aangeboden). Wij komen zeker snel terug.
Jessica H.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Erg lekker eten. Voor een aantal van ons was het (milde) eten wat te pittig.
Het dessert was aan de prijzige kant. Voor 3 bolletjes ijs betaalden we €8.
Nana S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Indian Bay Dream is voor familie, vrienden, romantisch noem maar op alle gelegenheden voor iedereen. Ik was er gisterenavond samen met mijn beste vriendin en het was gelijk bij binnenkomst een verademing aan zowel het personeel als het restaurant. Het eten was verrukkelijk heerlijk ???? Zeker voor herhaling vatbaar