Indian Bay Dreams

-20% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Indian Bay Dreams

Indiase perfectie

De Indiase specialiteiten van Indian Bay Dreams transporteren je onmiddelijk naar zonniger oorden. In de haven van Scheveningen maak je culinaire ontdekkingsreis door de veelzijdige keuken van India. Een reis vol spannende kruiden, lekker vlees, heerlijke geuren en schitterende kleuren.

Meer informatie over restaurant Indian Bay Dreams

Jouw recensie over het restaurant Indian Bay Dreams

Hennie V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Zeer gezellig en sfeervol restaurant.
Zeer goed eten en veel per persoon.
Aanrader als je iets anders wilt eten.
Wat je niet op krijgt kan je in bakjes mee naar huis krijgen.
ma B.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
heerlijk gegeten , lekker pittig en goed van smaak. Hetgeen teveel is krijg je zonder te vragen in een bakje mee naar huis. Helemaal TOP
a L.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Zijn hier vaker geweest. Altijd heerlijk eten en zeer attente vriendelijke bediening. Genieten van de vaste start met papadums van het huis. Fijne van dit restaurant is dat ze je gelegenheid geven dat mee naar huis te nemen. In plaats van schuldgevoel dat het in de prullenbak verdwijnt, hebben we dan nog wat lekkers voor de volgende dag.
BetY .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Heerlijk gegeten en vooral genoeg! . Overblijfselen keurig in een bakje mee naar huis. Een fijne sfeer in het restaurant.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Het geheel was een verrassing.
Nooit eerder zo iets gegeten.
Was erg naar onze zin.
Heerlijke gerechten en een goede uitleg van de gerechten.
Zeker de moeite waard om terug te gaan.
Stephanie G.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Indian Bay Dreams is een authentiek Indiaas restaurant met een mooi ambiente.
De bediening is erg vriendelijk en de service is goed. Je moet wel liefhebber van sterk gekruid eten zijn en een niet te gevoelige maag hebben.
pat54 .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
De gerechten zijn allemaal heel erg lekker! De bediening is vriendelijk en accuraat. Het restaurant is eigentijds ingericht. Kortom een aanrader!
Ankie T.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Gezellig restaurant,schoon en sfeervol.Prima eten voor elk wat wils. Niet lang moeten wachten,wij waren er wel vroeg in de avond
r. M.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
We werden correct welkom geheten. Er werd uitstekend rekening gehouden met onze beperkte tijd i.v.m. theaterbezoek, konden uit de uitgebreide kaart drie gangen uitzoeken, genoten van dit smakelijke Indiase eten en werden met een hartelijke wens voor een plezierige theateravond uitgeleide gedaan. Hier werd het dineren met een AH-kaart alle eer gedaan. Hartelijk dank hiervoor.
Katie V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Of je nu lamsvlees of kip had besteld, de saus was hetzelfde. Een kommetje witte rijst 4,50 euro. Dame blanche was echt 'n lachertje, wat vanille ijs, klein beetje koude chocolade en 2 besjes. In het ijs zaten kleine harde stukjes ijs, hetgeen kan betekenen dat het ijs meerdere keren is ingevroren.
Vijay R.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
eten en alles eromheen was zeer goed.
alleen het gedoe met de AH coupon 2e gratis klopt geen bast van, je betaald gewoon de hoofdprijs voor alle gerechten als je met een groep van 6 gaat. bestel je meerdere hoofd /na-gerechten( meer dan 6 ), dan rekenen ze de goedkoopste niet af.
je zou zelf per coupon moeten aangeven welke gerecht bij welke hoort.
zeer slechte afhandeling
Sanjay M.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijk gegeten en genoten van de sfeer en service. Birjanie chicken, butter chicken, chicken Kurma & tandoorie chicken gegeten. Alle gerechten heerlijke smaak en vol tevreden. Helaas geen plek meer vrij gehad voor de mango lassie. Zeker voor herhaling vatbaar!
jbizendoorn .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijk gegeten met de AH actie a la carte 3 gangen menu. Vriendelijk personeel en leuke zaak. Het duurt wel wat lang voordat je je gerechten krijgt maar omdat je gezellig zit vonden wij dat geen probleem
Ans I.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Lekkerder Indiaas gegeten elders. Service slecht, personeel ook niet klantvriendelijk. Lange wachttijd van 1 uur. Wij komen nooit meer hier!
Shitel R.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Omdat ik een keer eerder al had gegeten bij deze restaurant en het mij beviel dacht ik nog een keer te gaan.
Helaas vonden wij de Ober niet vriendelijk over komen, dit deed ons niet op ons gemak te voelen.
Jammer!
Hoe wel het de eerste keer ook zo begon maar daarna toch leuk aanvoelde.
Dit restaurant is daarom niet uitnodigend voor ons.
TMM S.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Voor ons was het de eerste keer dat wij indiaas gingen eten.Wij hadden een 7 gangen menu gekozen en mijn partner kan niet tegen pittig eten[hebben we aangegeven]en heeft daar ook geen last van gehad.
Zeer vriendelijke mensen,kregen uitleg over het eten en je kon zo een kijkje in de keuken doen.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Carel V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Heerlijk gegeten, goede voorlichting over de te kiezen gerechten (wij hadden weinig ervaring met Indiaas eten) en uitermate vriendelijke bediening en service.
bastiaan S.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Ik loop al vier jaar langs deze zaak, denkend dat het leeg is. Dat komt door die stickers op de ruiten. Op advies van een vrind gaan eten en OMG wat lekker!!! Echt helemaal te gek! Nieuwe favo indiaan
Hanneke T.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Het eten was erg lekker! We konden zelf ons voor-, hoofd- en nagerecht kiezen uit het menu. De porties zijn erg ruim. Kregen zelfs nog een doggy bag mee:-)
Corien D.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Heerlijk gegeten, veel keuze uit verschillende gerechten ook qua pittigheid, wat we niet op konden eten hebben we in bakjes geschept om mee te nemen naar huis en dat is fijn want anders wordt het weggegooid.