Indian Bay Dreams

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Indian Bay Dreams

Indiase perfectie

De Indiase specialiteiten van Indian Bay Dreams transporteren je onmiddelijk naar zonniger oorden. In de haven van Scheveningen maak je culinaire ontdekkingsreis door de veelzijdige keuken van India. Een reis vol spannende kruiden, lekker vlees, heerlijke geuren en schitterende kleuren.

Meer informatie over restaurant Indian Bay Dreams

9,1

Jouw recensie over het restaurant Indian Bay Dreams

Els V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Heerlijk gegeten, wij komen zeker terug
wolter A.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Geweldig eten , echt de moeite waard !!
Hans T.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
zeer hartelijke ontvangst. Wat wordt opgediend ziet er uit als een plaatje. Kwaliteit ook goed, maar was voor mij wat te pittig.
Esther R.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Gezellig en lekker gegeten. Goede kwaliteit en prijs en fijne gezellige sfeer. Heel leuk!
Nelleke B.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Bij binnenkomst gevraagd om een plek aan het raam, niet gekregen, alhoewel er gewoon plek was en de mensen voor en na mij die wel kregen (en met evenveel personen waren).
De geur in het toilet was erg heftig, en rook ik ook de plek waar ik in het restaurant zat.
Jammer genoeg kozen wij zelf verkeerd, namelijk de Bay Dreams Tapas, in de verwachting dat dit kleine curry gerechtjes waren, maar dit bleek een mixed grill te zijn.
De ober zei bij de bestelling gelijk dat dit niet genoeg was als hoofdgerecht, dus we bestelden er een gerecht bij, waarna we uiteindelijk veel te veel eten hadden en niet op konden.
Al met al niet heel positief.
Fraukje V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Aardige mensen maar gerechten aan de vette kant, daarnaast geen bijzondere smaak.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Eén van de beste Indiase restaurants die ik in Nederland heb bezocht. De voor- en hoofdgerechten worden mooi opgediend, zijn van goede hoeveelheid, en heerlijk en mooi complex van smaak. Bijzonder is dat meerdere soorten rijst gekozen kunnen worden, waarbij de witte rijst lekkere granaatappelpitjes bevat.

Verbeterpuntjes: Behalve welkomst-paperdums, worden niet standaard bijgerechten (zoals raita, daal, enz.) geserveerd. Het zou mooi zijn als de vegetarische gerechten ook als bijgerecht, tegen een lagere prijs besteld zouden kunnen worden. De - prijzige - pistachekulfi had niet de voor kulfi kenmerkende semifreddo-achtige structuur, maar leek verdacht veel op gewone pistache-roomijs.
René V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
We werden keurig welkom geheten en je jas kan in de garderobe of je mag deze meenemen. De atmosfeer is heerlijk relaxed Indiaas en de bediening heel vriendelijk en kundig. We bestelden een mix van tandoori gerechten met dahl. Naanbrood erbij, dat beschikbaar is in vele variaties. Natuurlijk gratis papadums met chutneys vooraf. De ober adviseerde een vegetarische curry bij en dat was een uitstekend advies. We hebben heerlijk gegeten in een mooi ambiance met goede service. Dat is precies wat we willen als we uit eten gaan.
Astrid D.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Echt een toprestaurant. Heerlijk authentiek Indiaas eten met vriendelijk personeel.
Rustige sfeer, je kunt elkaar gewoon verstaan, dat is ook fijn. Een aanrader!
Karl-Heinz L.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Opnieuw heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, goede prijs-kwaliteitverhouding.
Jan Willem V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Kwaliteit was uitstekend met een verrassende manier van presentatie.
Karlijn D.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Je kunt echt nergens zo lekker Indiaas eten als hier. Elke keer weer verrast hoe smaakvol alles is. En het is ook nog een flinke portie en vanzelfsprekend dat je wat over is graag mee naar huis neemt. Bovendien mooi ingericht, leuke lokatie en relaxte sfeer.
Stemmy K.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Overheerlijk gegeten. Service was prima, ambiance ook Aangezien we veel eten over hadden en milieubewust leven, vroegen we de 'restoresten' mee, en dat was geen enkel probleem. Hopelijk wordt het vragen om of aanbieden door restauranteigenaren van 'restoresten' in Nederland (net zoals in België en de VS) de normaalste zaak van de wereld!
Aarti H.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Wij waren daar met 18 personen gaan eten. Ondanks dat we met zo'n grote groep waren was de service en kwaliteit gewoon perfect.
Eigenaar sunny vervult iedereens wensen. Zo kwam hij met het idee dat we alles konden proeven. Geweldig!!! The best indian restaurant ever !!!
Bas F.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Wat een vriendelijk personeel staat hier. En dan kunnen ze nog eens koken ook! Topavond gehad!
Geijk E.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Mooie plek in de haven met parkeerplaatsen in de buurt.
Het eten fabuleus. Je ziet de koks hun best doen in de open keuken.
De bediening perfekt.
Een heel fijne ambiance, prachtig ingericht.
Het was voor ons de eerste keer.
En zeker de moeite waard.
Wij gaan terug.
Roshnie B.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Mooi restaurant, vriendelijk personeel en lekker eten. Geslaagde avond.
Oldrich M.
excellent dinner!
Arthur B.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Het eten was heel goed, maar de bediening kwam onaardig over.
Pamela M.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Lekker en best grote porties. Voor herhaling vatbaar!