Indian Bay Dreams

222-B Doctor Lelykade 2583 CP Den Haag Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Let op! De Bay Dreams Romance en de Bay Dreams Menu zijn gerechten/menu's van de kaart die worden uitgesloten van deze actie.
Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Speciale deals

30% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes.
Niet van toepassing op keuzemenu’s.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Indian Bay Dreams

Indiase perfectie

De Indiase specialiteiten van Indian Bay Dreams transporteren je onmiddelijk naar zonniger oorden. In de haven van Scheveningen maak je culinaire ontdekkingsreis door de veelzijdige keuken van India. Een reis vol spannende kruiden, lekker vlees, heerlijke geuren en schitterende kleuren.

Meer informatie over restaurant Indian Bay Dreams

Jouw recensie over het restaurant Indian Bay Dreams

Jeannette S.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Leuke aanleiding na dagje Den Haag om lekker iIndiaas te eten. Drie gangen was ons te veel en gelukkig kunnen we thuis er nog van nagenieten doordat we bakje aangeboden kregen.
M.R. H.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Dit was voor mij de eerste kennismaking met deze keuken. Ik vond het heerlijk en de bediening was uitermate vriendelijk.
Mehran H.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2018
Mooi restaurant, bekwaam bediening. Heerlijke massala en butter chicken. De huisgemaakte mango lassi is ook heerlijk.
Zeer aan te bevelen restaurant.
Annabel K.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Zeer vriendelijk ontvangst en bediening met een glimlach! Eten was erg lekker en meer dan genoeg. Zeker voor herhaling vatbaar en we zullen hier daardoor nog vaker terug komen!
Joke L.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Super lekker eten. En de bediening is superleuk. Hier al een paar keer gegeten en is iedere keer weer een feestje. Een echte aanrader als je van Indiaas eten houdt.
Tineke H.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Leuk restaurant. Heerlijk gegeten.
Diederick W.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Heerlijke curry’s!
Lianne D.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Heerlijk!
Arie D.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Prima restaurant, serveert netjes en op tijd en het eten is van hoge kwaliteit
Tjitte K.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Voor het eerst Indiaas gegeten. We werden goed geadviseerd door een vriendelijke en behulpzame ober. Het eten was smaakvol en pittig. Komen zeker terug!!
Ryan M.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Heerlijk eten en zeer zorgvuldig bereid en gepresenteerd.
Alex K.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Vriendelijke ontvangst, en heerlijke gerechten.
M.L. D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Voor ons een heerlijk restaurant op fietsafstand. Je eet er lekker alhoewel het aan de prijzige kant is. Pluspuntje: wat je niet op kunt kun je in een bakje mee krijgen. Minpuntje: een glaasje kraanwater bij je wijn serveren ze niet; Je bent dan aangeween op een halve liter bronwater voor € 4,-.
A. Otten D.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
In vele Indiase restaurants gegeten maar dit was een toppertje! Als gezin hebben we alle gerechten gedeeld en ze zijn zeer smaakvol, stuk voor stuk. Prettige bediening, fraaie inrichting. Wel wat aan de prijzige kant maar dat hebben we er graag voor over gehad.
Daan V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Een aanrader! Heel goede Indiase keuken. Eten is zeer smaakvol en wordt mooi opgediend. Bediening is netjes en snel. Goede prijs/kwaliteitverhouding: wij komen hier graag terug! Een beter Indiaas restaurant heb ik in Den Haag nog niet kunnen vinden.
Rob M.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Heerlijke voorafjes en curries. Mooi geserveerd door een attente, vriendelijke ober..
Dat de AH restaurantaktie hier van toepassing is was súper!!
Sharda R.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Voor de derde keer heerlijk gegeten.
Francje M.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Prima gegeten
voor mijn smaak, maar ik ben daar gevoelig voor, was het net te pittig. Maar verder prima van smaak. Erg vriendelijke bediening.
Kamla P.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
vooral t voorgerecht was heerlijk
Denise V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Heerlijk a la carte gegeten met de AH bon. Personeel attent en er heerste een fijne sfeer.