Indian Bay Dreams

222-B Doctor Lelykade 2583 CP Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Indian Bay Dreams

Indiase perfectie

De Indiase specialiteiten van Indian Bay Dreams transporteren je onmiddelijk naar zonniger oorden. In de haven van Scheveningen maak je culinaire ontdekkingsreis door de veelzijdige keuken van India. Een reis vol spannende kruiden, lekker vlees, heerlijke geuren en schitterende kleuren.

Meer informatie over restaurant Indian Bay Dreams

Jouw recensie over het restaurant Indian Bay Dreams

Corien D.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Heerlijk gegeten, veel keuze uit verschillende gerechten ook qua pittigheid, wat we niet op konden eten hebben we in bakjes geschept om mee te nemen naar huis en dat is fijn want anders wordt het weggegooid.
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Weer heerlijk gegeten. We komen hier al jaren en de kwaliteit blijft van hoog niveau. Vriendelijke bediening en gastvrij onthaal. Echt een aanrader voor een ieder die van de Indiase keuken houd.
Pauline B.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
AH restaurantactie. Vriendelijke gastvrije ontvangst. Keuze uit twee tafels. Voorgerechtje van de zaak. Pappadums met 3 sausjes.

Actie is 3 gangenmenu a la carte. De duurste gerechten worden gerekend. Water bij het eten is prijzig 4 euro voor 50 cl.
Glas wijn (wel een flink glas) 3,95 er glas.
Voorgerechten worden leuk opgediend. Het vlees wat te grove stukken en droog (Boti Kebab). Het uigerecht is zeker aan te bevelen

Hoofdgerechten in leuke pannetjes, wel moeilijk om zonder knoeien op te scheppen en helaas zat het vlees bleek behoorlijk onderin. (Biryana Bay Dreams. ) Ook dit vlees was redelik grof gesneden enwat aan de droge net niet taaie kant. Smaak was goed.
Alles versierd met genoeg rauwkost en wat groentesalade met vers fruit.

Bij het toetje was helaas de mango niet voorradig waar we allebei voor gingen.
Gekozen voor Kulfi (ijs) 1 naturel en 1 kokos. De smaak was goed. Er zat vers fruit bij. Er zaten ijsschilfers (waterijs) in. Ik weet niet of dit erbij hoort maar het misstond niet.

Na afloop een kopje thee: hadden op wat meer traditionele thee gehoopt maar het waren gewoon theezakjes van Lipton in de normaal gangbare smaken.

Positief is wel dat ( het is nl erg veel eten) er bakjes uitgereikt worden en je het overgebleven eten mee naar huis mag nemen.
Waren uiteindelijk met 2 personen, 2e menu gratis voor 75 euro klaar.
Ina V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Heerlijk gegeten, de hoeveelheid was erg ruim, maar daarvoor brengen ze zelf al een bakje(s) om wat over is mee naar huis te nemen. Super! De bediening verdient ook een pluim.
Kim N.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
In de auto richting Scheveningen via iens voor Indian Bay Dreams gekozen. Makkelijk en snel online een tafel voor 4 gereserveerd. Bij binnenkomst werden we heel vriendelijk ontvangen en verbaasde we ons over de mooie inrichting van het restaurant. Omdat we niet heel bekend zijn met de Indiaase keuken hebben we de gastheer gevraagd ons te verrassen. Dat is ze zeer zeker gelukt! We werden verrast met 2 Tandoori gerechten, 2 curry's, groenten, brood en rijst. Allen een ware smaaksensatie. Echt heerlijk! Ook de rekening viel niet tegen. Een eerlijke prijs/kwaliteit verhouding. We rijden vanuit het Zuiden zeer zeker nog eens terug naar Scheveningen om weer te genieten bij Indian Bay Dreams.
pat54 .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
De gerechten zien er allemal verzorgd uit en het eten is erg lekker. We hebben niet alles op gegeten, het was te veel. Maar we hebben de restanten mee genomen. De bediening is erg vriendelijk. Er wordt ook goed rekening gehouden met je wensen qua bedieningstijd. Wat ons betereft een echte aanrader!
S J.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Erg lekker eten en qua prijs misschien wat duurder, maar je krijgt waar voor je geld. De mangolassie is een echte aanrader! Voorafje kwam wel laat, we zaten er al meer dan een half uur maar de rest van de gerechten kwamen gelukkig op tijd allemaal.
Remco V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Heerlijk gegeten bij een leuk restaurant met super bediening. Waren genegen om alles uit te leggen en er hing een goede sfeer. Extra was de mogelijkheid om de restjes mee te krijgen.
Heidy S.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
heerlijk gegeten alles wordt vers klaargemaakt. Het personeel legt alles goed uit wat betreft het eten. De sfeer in het restaurant is optimaal, zeer mooi en rustige muziek op de achtergrond, zodat je gewoon normaal met elkaar kunt praten. Ik vind Indian Bay Dreams echt een aanrader, voor zowel vlees/ vis en vegetarische eters. Dit was niet de eerste keer voor ons dat we hier hebben gegeten, ik denk dat het iets van de 5e keer is. Het blijft verrassend! Als je hier gaat eten weet je zeker dat je een heerlijke avond zult hebben, als je van echt Indiaas eten houd!
Wahida A.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
eten was heerlijk en bediening was professioneel. Rustige omgeving , relaxed zitten tafels zijn goed ingedeeld. Personeel was en vriendelijk en geduldig.
Iris A.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Voor de 2e keer hier gegeten en echt een top restaurant! Heel erg vriendelijke bediening, erg schoon en lekker goed eten :-)
Luckyjean .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Hier gegeten met de AH actie. De kwaliteit van het eten is goed. Ik had gekozen voor Birjani Indian Bay Dreams en dat vond ik aan de dure kant. Het was een schaaltje gekruide rijst met wat vlees en een paar droge prawns. Er kwam een yoghurtsaus bij en daar zaten de ''groenten'' in, als je een paar groene blaadjes zo mag noemen. De kip tandoori was lekker, maar de samosas ook droog. Een gezellige avond gehad die al met al toch nog wat duur uitviel. Volgende keer weer iets anders proberen.
pwyl .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Mooi restaurant. Parkeergarage naast de deur.

Vooraf papadums met drie sausjes, lekker.
Voorgerechten: Deze werden gezamenlijk mooi op een schaal gepresenteerd. De Onion bahji was erg lekker. De cashewnut rolls waren ook lekker, maar nogal pittig én duur.
Hoofdgerechten: de vegetarische Kurma curry was ontzettend zoet en nogal saai. De Bengan bharta (auberginegerecht) vonden wij vreemd smaken, niet lekker. De Tandoori mushrooms waren lekker, maar 16,50 vinden wij voor zo'n gerechtje te duur. De gemengde groenten, rijst en het nan-brood waren lekker.
Dessert: de Cococut Kulf (ijs) was al aan het smelten, smaakte niet zoals traditionele kulfi en was ook erg duur.
En een flesje water voor 4 euro: best prijzig. Al met al een beetje gemengde gevoelens. Wij hebben hier eerder gegeten en hebben de indruk dat het eten toen beter was.
Wilma J.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Heerlijk, gezellig restaurant met fantastisch eten. We kwamen hier terecht met de restaurantactie van AH, en het is zeker niet tegengevallen. De gerechten waren meer dan voldoende en heerlijk op smaak. De bediening was zeer voorkomend en alles werd mooi vlot geserveerd. Als ik toch een kritische noot mag geven, ik vind de prijs van de nagerechten best wel hoog. Maar het zal ons niet tegenhouden zeker nog eens te gaan.
cindy V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Het eten was erg lekker, maar wel jammer dat we zo lang moesten wachten op het hoofdgerecht meer dan een uur.
Wat wel heel leuk en lekker was en goed voor het milieu, dat ze speciaal bakjes hebben om het eten mee te nemen als het teveel is kan je er twee keer van genieten,
pjwater .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
prettige ontvangst, goede uitleg bij de zeer smaakvolle gerechten, zeer correcte bediening.
Wij hebben mede daardoor een prettige avond gehad .
Diana L.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Wij hebben hier heerlijk gegeten. In een rustig ,mooi sfeervol restaurant.
Het is een aanrader en als we weer in Scheveningen zijn krijgt dit restaurant zeker weer een bezoekje.
Carolina H.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Maaltijd was goed van smaak. Omdat we dit restaurant niet kenden vroegen we advies over de maaltijdkeuze voor twee personen. Helaas bleek het een slecht voorstel om naast de tapas (als voorgerecht) nog twee hoofdgerechten te bestellen. Wij zijn geen slechte eters maar er bleef veel te veel over en dat is verspilling. (Omdat we nog lang onderweg zouden zijn, was het meenemen van de resten geen optie.)
Marcel J.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Blijft een absolute aanrader, zeer gastvrij en uiterst vriendelijk, adviseren in gerechten en heel erg lekker eten. Een mooie wijnkaart en het parkeren is gratis.
Sandra O.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
een leuk niet al te groot restaurant. Met een ruime kaart waar voor ieder wat wils op staat. Het eten was heerlijk. Het was niet druk dus het eten kwam in een fijn tempo, niet te snel maar ook geen lange wachttijden.