Indian Bay Dreams

222-B Doctor Lelykade 2583 CP Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Indian Bay Dreams

Indiase perfectie

De Indiase specialiteiten van Indian Bay Dreams transporteren je onmiddelijk naar zonniger oorden. In de haven van Scheveningen maak je culinaire ontdekkingsreis door de veelzijdige keuken van India. Een reis vol spannende kruiden, lekker vlees, heerlijke geuren en schitterende kleuren.

Meer informatie over restaurant Indian Bay Dreams

Robert D.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Snelle vriendelijke bediening. Presentatie van het eten (menu Bay Dreams romance) zag er mooi uit. Was heerlijk maar erg veel konden het niet op.
HildePeter C.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
We hebben voortreffelijk gegeten en de bediening was heel aardig en behulpzaam. De hoeveelheid was ruim voldoende. De bediening bood aan om de restjes mee naar huis te nemen. (zelf inpakken). we hebben er dus 2 x van genoten. Zeker een aanrader.
dredrikos .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
We hebben hier met de familie genoten van de heerlijke gerechten en de goede service en uitleg over de Indiase keuken. Komen zeker nog eens terug. Authentieke smaken, prima gastheer.
Marlon H.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Ik had als voorgerecht een Mulligatwany soep met kip en paneer (Indiase kaas). Heerlijk! Als hoofdgerecht een Biryani schotel met kip. Nou ik heb in geen tijden zo lekker gegeten. Dit restaurant schiet gelijk door naar m'n top 3. En het toetje, Indiaas kokosijs was ook VERRUKKULLIJK!!! En een supervriendelijke bediening.
Inge B.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
De gerechten zijn echt zooo lekker!! Vorig jaar hier tijdens weekendje weg gegeten en nu speciaal in dit gedeelte van Scheveningen afgesproken ivm dit restaurant. Een van de beste Indiase restaurants die ik ken. Inrichting is niet typisch Indiaas, maar juist wat stijlvoller.
Leandra V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Eten was zeer lekker. En een aardige bediening gehad. Alles was binnen schoon en zag er sfeervol uit! Wij hoefde ook niet lang te wachten op onze bestelling. Werd optijd geserveerd.
Raj G.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Als voorproefje voor een bedrijfsuitje hier gaan eten. Helaas dus niet de bestemming om als bedrijf heen te gaan. Laten we positief beginnen. De sfeer in het restaurant is goed en het eten is lekker. De prijs valt mee als ik het vergelijk met andere Indiase restaurants. De negatieve lijst is helaas langer. Bij binnenkomst wordt er aan de ene klant wel en aan de ander niet gevraagd of ze de jassen kunnen aannemen. Wij waren dus de andere... Toen ze kwamen vragen of we wat wilden drinken, mochten we niet meteen het eten bestellen. Wel mochten we vragen stellen over het eten. Op de vraag of ze ook iets voor de kinderen hadden zonder peper, werden wij alleen gewezen op eten dat milder zou zijn. Een aanpassing was dus niet mogelijk. Het duurde vrij lang tot men het eten kwam brengen en de bestelling was niet compleet. Er werd geen uitleg gegeven over het eten en men wilde ook niet meteen aannemen dat de bestelling niet compleet was. Uiteindelijk werd het restant toch nog geserveerd. Het eten was voor de kinderen uiteindelijk te heet en mijn zoon heeft dus alleen een droge roti-plaat zitten eten omdat de rest te heet was. Na het eerste hapje had hij zijn glas appelsap volledig opgedronken en snakte naar een tweede drankje, maar een ober die wilde reageren was ver te zoeken. Ook aan het einde was het lang wachten totdat er iemand kwam om te vragen of we klaar waren met eten. We hadden ze al een half uur lopen aanstaren met een blik van "wij zijn klaar, help?", maar men keek je aan en keek direct een andere kant op en liep weg. De gerechten zijn vrij groot. We hadden dan ook veel eten over. De ober vroeg of we het wilden meenemen. Toen we ja antwoorden, gaf hij ons 2 lege bakjes voor 4 verschillende gerechten. Zijn mededeling: Het moet wel in deze 2 bakjes passen en je kunt het zelf overscheppen.
Samengevat:
Wil je lekker eten, dan ben je aan het juiste adres, maar verwacht niets van de service, want die is bar slecht. Het personeel in de open keuken is vele malen vriendelijker en groet je zowel bij binnenkomst als bij vertrek. De ober daarentegen lijkt druk met zichzelf. Hij praat wel in servicegerichte termen maar de intonatie en zijn lichaamshouding kloppen er niet bij. Werkt er duidelijk met tegenzin of vanwege het geld, maar niet voor de service naar de klant.
S. R.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Eten en service en vriendelijkheid was geweldig. Kon je ook heel makkelijk in de parkeergarage parkeren die 2 uur gratis was .
Hans G.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Fantastisch gegeten. Het verbaasd ons dat je niet lang van tevoren hoeft te reserveren. Het is zonder meer het beste Indiase restaurant dat wij ooit bezocht hebben. We hadden lekkere samosa's als voorgerecht komend met een heerlijke frisse salade. Als hoofdgerecht hadden we gekozen voor lam Rogan Josh, kip Tika en Palak paneer, alle drie aanraders. De witte rijst en knoflook Nan vulden de hoofdmaaltijd aan. Teveel om op te eten met z'n tweeen, maar zo lekker dat we rest mee naar huis genomen hebben.
Mudaker G.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Ik kom er minimaal 1 x in de 2 weken! Het eten is altijd super lekker! Vooral vers! En het personeel is ook top. Zker een aanrader om er een x te gaan eten als je van indiaas eten houdt
torabisoroosh .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Het eten was middelmatig. Niets bijzonders. Ik heb bij veel betere Indiase restaurants gegeten.

Wat heel erg tegenviel was de service. Na het voorgerecht hebben we 1 uur moeten we wachten op het hoofdgerecht, terwijl het in die periode niet eens erg druk was. Toen ik vroeg of het eten klaar was kreeg we als antwoord dat omdat we een voorgerecht hebben gehad, lang moeten wachten anders raken we vol, waarop ik aangaf dat we door de lange wachttijd onze eetlust begonnen te verliezen. Dat was het moment dat de bediening ons begon te verwaarloen. Toen het eten uiteindelijk er was, was de tandoori lams tikka aangebrand.
Toen er eten over was hebben we gevraagd of we de restant mee konden nemen. Dat mocht maar er werd een bakje bij onze tafel gebracht zodat we zelf alles in moesten pakken (bij andere klanten werd alles voor ze ingepakt).
Onze jassen moesten we zelf pakken, wat ik op zich niet erg vind als ik niet gezien had dat voor de andere gasten de jassen door de bediening gehaald werd.
Al met al een hele slechte ervaring, waardoor de bediening het zeker heeft laten afweten. Nooit meer Indian Bay Dreams voor ons
Anneke R.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Prettige ontvangst, prachtige ambiance, heerlijke menu, keurig opgediend, makkelijk parkeren in de parkeergarage naast het pand.
Matthijs T.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Ik ben een uigesproken fan van de Indiase keuken en mag dus graag deze restaurants bezoeken en uitproberen. Vandaar dit eerste bezoek aan Indian Bay Dreams.
We werden vriendelijk ontvangen en kregen een tafel toegewezen. Ik had gereserveerd maar er bleek ruimte genoeg. Het is een mooi restaurant; modern ingericht en met een prettige acoustiek. Je kunt gerust stellen dat het er aangenaam rustig was ondanks dat meer dan de helft bezet was.
We waren met zijn drieën; allemaal verzot op Indiaas en met onze eigen voorkeuren. We lieten daarom ook onze favorieten komen. Zo kunnen we altijd vergelijkingen trekken. Samosa, onion bhaji, paneer pakora. Voorafgaand kregen we papedums en fantastische sauzen.
De voorgerechten waren al even heerlijk; het werd al snel duidelijk dat de kwaliteit hoog is.
Dat zette natuurlijk verwachtingen voor de hoofdgerechten; Tandoori mushrooms, medium hot Balti chicken tikka en een tikka massalum. Daarnaast Saffraanrijst, raita en plain, garlic en peshwari naan.
Tja, het feest ging gewoon door. Fantastische kwaliteit ook bij deze hoofdgerechten. Echt heerlijk van smaak, zuiver en ook wel uniek. Die rijst bestellen we de volgende keer zeker weer. Maar de rest was ook erg lekker.
Ik kan alleen maar zeggen; hou je van de echte, kwalitatieve, Indiase keuken dan is dit bijna een must. Wij gaan hier in ieder geval weer eten als we Indiaas willen!
karindev .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
De service was niet zo goed, het personeel leek chagerijnig en kon er nauwelijks een lach of leuk praatje vanaf.
Het eten vonden we over het algemeen redelijk. De voorgerechten waren niet lekker (taai lamsvlees) en behoorlijk duur (meer dan 10 E voor 3 kleine stukjes lam). We waren gelukkig met de AH actie dus dat maakte het minder erg.
De hoofdgerechten waren wel heel erg lekker gelukkig! Twee lekkere cutty's en super lekere nan en saffraan rijst erbij. De toetjes waren prima. De espresso na het eten en de whiskey waren beide niet zo lekker.
Over het algemeen: wisselende kwaliteit van het eten. Had goed gemaakt kunnen worden door goede service, maar die viel juist erg tegen.
We komen er niet nog een keer terug.
R. M.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Smakelijk gegeten in een aangename, ontspannen sfeer en een aardige, attente bediening. Nadat we hadden verteld dat we naar het Zuiderstrandtheater zouden gaan, stond het eten in "no time" op tafel. Wij zijn kleine eters. Voor ons waren de porties te veel om op te eten. We gingen met een heel tevreden gevoel naar het theater. Leuke zaak om nog eens te komen.
Petra S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Eten was lekker maar in verhouding te prijzig. Ober was nors en hautain. Er werd weinig moeite gedaan om alternatieven te bedenken ivm een voedselallergie.
Anneke S.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Heerlijk eten in een mooi ingericht restaurant. Mooi gedekte tafels, fraaie glazen, kaarsjes aan. ..top! Komen zeker nog een keer terug.
Rob K.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Je kan natuurlijk helaas niet al de verschillende smaken van de Indiase keuken proeven en beoordelen maar onze beide milde curry gerechten met kip waren zeer smakelijk. Prima gastvrije en vriendelijke bediening en gezellig druk op de woensdagavond . aanrader voor de liefhebbers van Indiaas eten .
Tjandra A.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Goed bevallen , Prima restaurant , vriendelijke sfeer , prima bediening en zeer smakelijk gegeten, zeker de moeite waard voor een volgend bezoek !
helma.vanlierop .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Afgelopen weekend hier gegeten van de Albert Heijn actie. Heerlijk gegeten!!!! We hadden een groot combinatie menu met heel veel gerechten en ze waren geweldig!! We werden bediend door Nuran. Wat een geweldige serveerster, gezellig, bekwaam en vlot. We kregen echter de indruk dat haar baas haar manier van omgang met de klanten niet zo leuk vond, we zagen hem haar de hele avond in de gaten houden. Jammer! Hij beseft niet dat hij met Nuran goud in de handen heeft. Ik wou dat ik in elk restaurant zo bediend werd!!!! Dus... heerlijk eten en een dikke pluim voor Nuran!!!!