Indian Bay Dreams

222-B Doctor Lelykade 2583 CP Den Haag Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Let op! De Bay Dreams Romance en de Bay Dreams Menu zijn gerechten/menu's van de kaart die worden uitgesloten van deze actie.
Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Indian Bay Dreams

Indiase perfectie

De Indiase specialiteiten van Indian Bay Dreams transporteren je onmiddelijk naar zonniger oorden. In de haven van Scheveningen maak je culinaire ontdekkingsreis door de veelzijdige keuken van India. Een reis vol spannende kruiden, lekker vlees, heerlijke geuren en schitterende kleuren.

Meer informatie over restaurant Indian Bay Dreams

Jouw recensie over het restaurant Indian Bay Dreams

Th.F. H.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Vriendelijke bediening, eten was verfijnd, origineel en zeer smakelijk.
Andre K.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Niet bestelde gerecht zou niet berekend worden maar staat dan toch op de rekening. Menuprijs met de AH aanbieding is eerder 40 tot 45 euro dan de genoemde 30,00 euro . Geen dessert kan maar wordt toch in rekening gebracht.
Aldona A.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Weer heerlijk gegeten! Top!
Simi S.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Heerlijk gegeten, mooi decor en vriendelijke bediening. Grote porties en mooie Indiase muziek op de achtergrond. Eerste ervaring met AH restaurantactie en we gaan zeker terug.
Willem W.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Heel goed en lekker eten, kwaliteit is hoog. De bediening is vriendelijk, maar de communicatie daarmee gaat soms moeizaam.
Soerbha J.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Veel te druk en lawaaierig. Na ongeveer 40 minuten kregen we het voorgerecht en daarna hebben we nog ruim een uur zitten wachten op het hoofdgerecht. Dit had ook te maken met een hele grote groep die eigenlijk net binnen was. Na een drukke en zeer hectische werkdag zal ik hier nooit meer na toe gaan. Het eten is echt voortreffelijk, maar na 22.15 uur was mij eetlust al vergaan.
Dres D.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Eten was wel lekker maar ik vond de prijs in verhouding erg duur. Medewerkers waren vriendelijk maar het eten kwam niet tegelijkertijd. Wij waren met 4 personen en kregen afzonderlijk het toetje, waardoor ieder alleen het toetje at
Judith R.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Super lekker gegeten, jammer van de slechte acoestiek zodat je nauwelijks kan praten met je disgenoten. Maar zeer goed eten en vriendelijke service!
Ivo D.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Heerlijke gerechten met diverse krachtige smaken.
Martinus V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Eten is heerlijk met een goede overzichtelijke menu kaart
restaurant zou wel beter schoongemaakt mogen worden
FZJ V.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2018
Heerlijk gegeten en goed service gehad.
Zeker een aanrader om daar te gaan eten.
Rian V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Super lekker eten, hele vriendelijke bediening.. erg leuk!
Lisette D.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Heerlijk eten voor een zeer vriendelijke prijs. Keurige bediening en een goede sfeer. Net achter de haven, dus niet aan het water, maar zeker een bezoekje waard.
Rob M.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Echt héérlijk gegeten. De kaart is zeer gevarieerd en de currieschotels zien er heel feestelijk uit. De bediening is bijzonder klantvriendelijk en oprecht aardig.
Indiana Bay Dreams is een warme aanrader!!

Het enige minpuntje is de belachelijk dure parkeergarage (5 euro p.u.) Je kunt beter buiten bij een parkeermeter parkeren.
Frans J.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Lekker eten maar een beetje veel dus maar mee naar huis genomen en geen toetje gegeten maar een lasie gedronken.
De tafel van Gerrit D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
We hebben met de AH actie geboekt. Omdat daarbij het 2e menu gratis was kwam de uiteindelijke rekening netjes uit. Maar voor de volle prijs is de prijs - kwaliteit verhouding niet goed. Verder is de ruimte erg hol en lawaaierig door de vele harde materialen die zijn gebruikt. Verder correcte bediening, maar tussen de 3 gangen net iets te lang moeten wachten (het restaurant was wel goed vol met gasten).
K. V.
Eten via AH restaurantactie betekent hier uitkiezen van de kaart. De prijzen liegen er niet om: wij vonden ze behoorlijk hoog. Het voorgerecht kwam nog voordat wij de laatste hap van de papadums hadden doorgeslikt. Het mandje werd weggehaald (dus iets te snel). De pakoramix vond ik tegenvallen: vrij droog allemaal. De chicken tandoor was wel lekker. Na het voorgerecht moesten wij ruim een uur wachten op ons hoofdgerecht. Vrij lang dus. De butterchicken die ik had, was minder romig dan ik gewend ben en ook scherper van smaak. Het nagerecht liet weer (te) lang op zich wachten. De kheer die ik bestelde, was niet meer voorradig. Dus daarom maar ijs genomen. Daar kun je niet veel van zeggen: ijs is ijs. De zaak is voornamelijk ingericht met harde materialen, zodat het geluidsniveau veel te hoog was. Een gekrakeel van jewelste, met daartussen gekletter van bestek en Indiase huilklanken door de speaker. Daar is nog wel iets aan te verbeteren.
Nico D.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Super gegeten en prima bedieniing
Mariël V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Heerlijk autenthiek Indiaas eten!!
Simone K.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Heerlijk gegeten, ondanks waarschuwingen van serveerder toch voor het pittigste gerecht gegaan.
Dit was toch echt te pittig hoor????.
Maar kreeg er iets van overheerlijk yogurtsausje bij toen was het te doen.
Kortom fijne bediening mooi restaurant en lekker eten, een aanrader dus!
Petra D.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Wijwaren met zeven dames en zijn zeer goed geholpen. Het eten was heerlijk maar je moet er wel rekening mee houden dat mild eten ook nog pittig kan zijn.goede sfeer en super vriendelijk personeel .
Aanrader hoor!!