Indian Bay Dreams

222-B Doctor Lelykade 2583 CP Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Indian Bay Dreams

Indiase perfectie

De Indiase specialiteiten van Indian Bay Dreams transporteren je onmiddelijk naar zonniger oorden. In de haven van Scheveningen maak je culinaire ontdekkingsreis door de veelzijdige keuken van India. Een reis vol spannende kruiden, lekker vlees, heerlijke geuren en schitterende kleuren.

Meer informatie over restaurant Indian Bay Dreams

torabisoroosh .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Het eten was middelmatig. Niets bijzonders. Ik heb bij veel betere Indiase restaurants gegeten.

Wat heel erg tegenviel was de service. Na het voorgerecht hebben we 1 uur moeten we wachten op het hoofdgerecht, terwijl het in die periode niet eens erg druk was. Toen ik vroeg of het eten klaar was kreeg we als antwoord dat omdat we een voorgerecht hebben gehad, lang moeten wachten anders raken we vol, waarop ik aangaf dat we door de lange wachttijd onze eetlust begonnen te verliezen. Dat was het moment dat de bediening ons begon te verwaarloen. Toen het eten uiteindelijk er was, was de tandoori lams tikka aangebrand.
Toen er eten over was hebben we gevraagd of we de restant mee konden nemen. Dat mocht maar er werd een bakje bij onze tafel gebracht zodat we zelf alles in moesten pakken (bij andere klanten werd alles voor ze ingepakt).
Onze jassen moesten we zelf pakken, wat ik op zich niet erg vind als ik niet gezien had dat voor de andere gasten de jassen door de bediening gehaald werd.
Al met al een hele slechte ervaring, waardoor de bediening het zeker heeft laten afweten. Nooit meer Indian Bay Dreams voor ons
Anneke R.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Prettige ontvangst, prachtige ambiance, heerlijke menu, keurig opgediend, makkelijk parkeren in de parkeergarage naast het pand.
Matthijs T.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Ik ben een uigesproken fan van de Indiase keuken en mag dus graag deze restaurants bezoeken en uitproberen. Vandaar dit eerste bezoek aan Indian Bay Dreams.
We werden vriendelijk ontvangen en kregen een tafel toegewezen. Ik had gereserveerd maar er bleek ruimte genoeg. Het is een mooi restaurant; modern ingericht en met een prettige acoustiek. Je kunt gerust stellen dat het er aangenaam rustig was ondanks dat meer dan de helft bezet was.
We waren met zijn drieën; allemaal verzot op Indiaas en met onze eigen voorkeuren. We lieten daarom ook onze favorieten komen. Zo kunnen we altijd vergelijkingen trekken. Samosa, onion bhaji, paneer pakora. Voorafgaand kregen we papedums en fantastische sauzen.
De voorgerechten waren al even heerlijk; het werd al snel duidelijk dat de kwaliteit hoog is.
Dat zette natuurlijk verwachtingen voor de hoofdgerechten; Tandoori mushrooms, medium hot Balti chicken tikka en een tikka massalum. Daarnaast Saffraanrijst, raita en plain, garlic en peshwari naan.
Tja, het feest ging gewoon door. Fantastische kwaliteit ook bij deze hoofdgerechten. Echt heerlijk van smaak, zuiver en ook wel uniek. Die rijst bestellen we de volgende keer zeker weer. Maar de rest was ook erg lekker.
Ik kan alleen maar zeggen; hou je van de echte, kwalitatieve, Indiase keuken dan is dit bijna een must. Wij gaan hier in ieder geval weer eten als we Indiaas willen!
karindev .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
De service was niet zo goed, het personeel leek chagerijnig en kon er nauwelijks een lach of leuk praatje vanaf.
Het eten vonden we over het algemeen redelijk. De voorgerechten waren niet lekker (taai lamsvlees) en behoorlijk duur (meer dan 10 E voor 3 kleine stukjes lam). We waren gelukkig met de AH actie dus dat maakte het minder erg.
De hoofdgerechten waren wel heel erg lekker gelukkig! Twee lekkere cutty's en super lekere nan en saffraan rijst erbij. De toetjes waren prima. De espresso na het eten en de whiskey waren beide niet zo lekker.
Over het algemeen: wisselende kwaliteit van het eten. Had goed gemaakt kunnen worden door goede service, maar die viel juist erg tegen.
We komen er niet nog een keer terug.
R. M.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Smakelijk gegeten in een aangename, ontspannen sfeer en een aardige, attente bediening. Nadat we hadden verteld dat we naar het Zuiderstrandtheater zouden gaan, stond het eten in "no time" op tafel. Wij zijn kleine eters. Voor ons waren de porties te veel om op te eten. We gingen met een heel tevreden gevoel naar het theater. Leuke zaak om nog eens te komen.
Petra S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Eten was lekker maar in verhouding te prijzig. Ober was nors en hautain. Er werd weinig moeite gedaan om alternatieven te bedenken ivm een voedselallergie.
Anneke S.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Heerlijk eten in een mooi ingericht restaurant. Mooi gedekte tafels, fraaie glazen, kaarsjes aan. ..top! Komen zeker nog een keer terug.
Rob K.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Je kan natuurlijk helaas niet al de verschillende smaken van de Indiase keuken proeven en beoordelen maar onze beide milde curry gerechten met kip waren zeer smakelijk. Prima gastvrije en vriendelijke bediening en gezellig druk op de woensdagavond . aanrader voor de liefhebbers van Indiaas eten .
Tjandra A.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Goed bevallen , Prima restaurant , vriendelijke sfeer , prima bediening en zeer smakelijk gegeten, zeker de moeite waard voor een volgend bezoek !
helma.vanlierop .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Afgelopen weekend hier gegeten van de Albert Heijn actie. Heerlijk gegeten!!!! We hadden een groot combinatie menu met heel veel gerechten en ze waren geweldig!! We werden bediend door Nuran. Wat een geweldige serveerster, gezellig, bekwaam en vlot. We kregen echter de indruk dat haar baas haar manier van omgang met de klanten niet zo leuk vond, we zagen hem haar de hele avond in de gaten houden. Jammer! Hij beseft niet dat hij met Nuran goud in de handen heeft. Ik wou dat ik in elk restaurant zo bediend werd!!!! Dus... heerlijk eten en een dikke pluim voor Nuran!!!!
Heidy S.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
We blijven er terug komen, ik geloof nu voor een keer of 6. Het eten is zoals altijd heerlijk, we zitten altijd te genieten van het eten. De schalen worden sissend (de hitte spat ervan af) op de rechaud gezet, zodat het ook daadwerkelijk lekker warm blijft. Heerlijke Tandoori kip Tikka gegeten met groenten en nanbrood. Zo lekker allemaal, en ook als voorgerecht de heerlijke Indiase kaas gegeten, jammie jammie. Het ijs was ook erg lekker. Dit restaurant is zeer aan te bevelen als je van echt lekker Indiaas eten houd.
Stibbe R.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
voor de twede keer in 2 weken met de albert hein actie gegeten
bijde keren was het restaurant vol toch goede bediening
en uitstekend eten wij komen terug ook zonder de korting bedankt voor een
leuke avond
Elise P.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Grote diversiteit in Indiaase gerechten. Zeer aardige en service-gerichte bediening. Goede uitleg over de gerechten. Adres wat echt aan te raden is!
Robert S.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Het eten was overheerlijk. Misschien lijkt dit overdreven maar is echt zo. Als je niet bekend ben met de indiase keuken neem dan de combi schotel, echt een aanrader.
Tom V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Mooi en ruime gelenheid netjes en schoon, makkelijk en gratis parkeer, de bediening was prettig en professioneel, de turks/armeense serveerster zeeh prettig en behulpzaa m die kreijgt een pluim, het eten was zeer smakelijk en mooi opgediend, eerlijk geprijsd, aanrader
Doug O.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
We hebben hier met een Albert Heijn restaurantactiebon gegeten. Eten was wel lekker, maar wel heel duur voor de hoeveelheden die je kreeg. (We waren €65 met zijn tweeën kwijt, en dat voor een "gratis 2e menu actie".) Service traag en niet echt vriendelijk. Je gaat weg met zoiets van, "Nou, lekker, maar we zouden het niet nog een keer doen." Je zou denken dat ze beter hun best zouden willen doen bij nieuwe klanten.
Stibbe R.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
vrienelijke ontvangst wij mochten zelf een tafel kiezen
het sijsteem met de alberthein kaart werd goed uitgelegd
wij konden alles kiezen van het hele menu hebben heerlijk
gegeten en ondanks dat de zaak na een halfuur na aankomst
bijna vol was was de bediening echt goed de wijn en het eten
was uitstekend wij hadden een leuke avond
Nade .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Kwaliteit van het eten is prima maar (nog steeds) erg lang wachten op volgende gerecht. Voor een 3-gangendiner moet je minimaal 2,5 uur uittrekken.
FredvanVliet .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Als liefhebbers van de Indiase keuken hebben we oprecht genoten van wat ons voorgeschoteld werd. We waren met 4 en bestelden uiteenlopende gerechten van mild tot zeer heet. Alles smaakte perfect. Vriendelijke bediening en een hartelijke ontvangst die ons direct "thuis" deed voelen in dit restaurant. Kortom: hier gaan we beslist vaker eten in de toekomst!
eva-tripp-16 .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
met plezier de familieleden laten kennismaken met de Indiase smaken! Het was gezellig en lekker met een prettige ontvangst en bediening!