Indian Bay Dreams

222-B Doctor Lelykade 2583 CP Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Indian Bay Dreams

Indiase perfectie

De Indiase specialiteiten van Indian Bay Dreams transporteren je onmiddelijk naar zonniger oorden. In de haven van Scheveningen maak je culinaire ontdekkingsreis door de veelzijdige keuken van India. Een reis vol spannende kruiden, lekker vlees, heerlijke geuren en schitterende kleuren.

Meer informatie over restaurant Indian Bay Dreams

Heidy S.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
We blijven er terug komen, ik geloof nu voor een keer of 6. Het eten is zoals altijd heerlijk, we zitten altijd te genieten van het eten. De schalen worden sissend (de hitte spat ervan af) op de rechaud gezet, zodat het ook daadwerkelijk lekker warm blijft. Heerlijke Tandoori kip Tikka gegeten met groenten en nanbrood. Zo lekker allemaal, en ook als voorgerecht de heerlijke Indiase kaas gegeten, jammie jammie. Het ijs was ook erg lekker. Dit restaurant is zeer aan te bevelen als je van echt lekker Indiaas eten houd.
rudolf S.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
voor de twede keer in 2 weken met de albert hein actie gegeten
bijde keren was het restaurant vol toch goede bediening
en uitstekend eten wij komen terug ook zonder de korting bedankt voor een
leuke avond
Elise P.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Grote diversiteit in Indiaase gerechten. Zeer aardige en service-gerichte bediening. Goede uitleg over de gerechten. Adres wat echt aan te raden is!
Tom V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Mooi en ruime gelenheid netjes en schoon, makkelijk en gratis parkeer, de bediening was prettig en professioneel, de turks/armeense serveerster zeeh prettig en behulpzaa m die kreijgt een pluim, het eten was zeer smakelijk en mooi opgediend, eerlijk geprijsd, aanrader
Doug O.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
We hebben hier met een Albert Heijn restaurantactiebon gegeten. Eten was wel lekker, maar wel heel duur voor de hoeveelheden die je kreeg. (We waren €65 met zijn tweeën kwijt, en dat voor een "gratis 2e menu actie".) Service traag en niet echt vriendelijk. Je gaat weg met zoiets van, "Nou, lekker, maar we zouden het niet nog een keer doen." Je zou denken dat ze beter hun best zouden willen doen bij nieuwe klanten.
rudolf S.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
vrienelijke ontvangst wij mochten zelf een tafel kiezen
het sijsteem met de alberthein kaart werd goed uitgelegd
wij konden alles kiezen van het hele menu hebben heerlijk
gegeten en ondanks dat de zaak na een halfuur na aankomst
bijna vol was was de bediening echt goed de wijn en het eten
was uitstekend wij hadden een leuke avond
Nade .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Kwaliteit van het eten is prima maar (nog steeds) erg lang wachten op volgende gerecht. Voor een 3-gangendiner moet je minimaal 2,5 uur uittrekken.
eva-tripp-16 .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
met plezier de familieleden laten kennismaken met de Indiase smaken! Het was gezellig en lekker met een prettige ontvangst en bediening!
Asha B.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Geweldige tent... Prachtig ingericht.
Super vriendelijk eigenaar en zijn vrouw. Fantastisch lekker eten...,ik ben daar nu 2 x geweest en raad iedereen aan om te gaan. Ik ga zeker vaker. Top avond gehad ????
carbonneke .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
We hadden bij de aanmelding op internet aangegeven dat ons hondje meekwam.Dit bleek niet opgemerkt te zijn en de hond was niet welkom. Ze mocht toch blijven omdat ze heel rustig is.De bediening was prima,we kregen zelfs een doggy bag mee. Alles smaakte verrukkelijk.
erik.bosch .
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Op oudejaarsavond absoluut heerlijk gegeten, maar helaas dienden wij wel door te eten want het het personeel diende om 22.00 ook naar huis. Het voorgerecht werd tegelijkertijd met het brengen van het hoofdgerecht meegenomen.
Jammer van deze actie, het siert jullie niet! :-(
Karel V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Keurige ontvangst. Hele sfeervolle zaak, Erg vriendelijke bediening. De kwaliteit van het eren was heel goed en ruim voldoende. De wachttijd tussen de gerechten was prima, geen enkele tijdsdruk. Een zeer hard werkend team zorgt voor een heerlijk avondje uit.
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Bediening was heel vriendelijk. Ondanks de restaurant actie mochten we gewoon van de kaart kiezen. Het eten was heerlijk en meer dan genoeg. We komen zeker nog een keer terug.
Nicki C.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
We eten altijd met veel plezier bij Indian Bay Dreams. Tijd tussen de gangen is wel altijd wat lang dus hou daar rekening mee. Het kerstmenu was lekker maar een beetje teveel van het goede. Eigenlijk 4 gangen maar waren er 5, met veel te veel vlees. Mixed grill mag er wat mij betreft volgende keer tussenuit aangezien de gang ervoor ook al vlees uit de tandoor heeft en de gang erna heerlijke curries, die je eigenlijk niet meer op kon, maar die wel het hoofdgerecht waren en ook het lekkerste. Toetje was zoals altijd overheerlijk.
joyvoort .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
goede service en prima eten, lekker pittig, maar soms een beetje droog vlees. meer dan voldoende eten in een gezellig interieur met goede sfeer.
Airin K.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
De kwaliteit van de gerechten vonden we goed, evenals inrichting en sfeer. Ontvangst was prima, maar de service liet te wensen over. Graag hadden we bv gezien dat er vaker werd gekeken of we iets nodig hadden, zo wilden we graag drankjes bijbestellen, maar duurde het redelijk lang voordat iemand van de bediening dat doorhad. Verder werd de tafel al afgeruimd voordat ik mijn gerecht op had. Ten slotte toen ik bij het afrekenen vriendelijk aangaf dat de korting van de Albert Heijn actie niet was verwerkt op de rekening, kreeg ik een brabbelende reactie dat ik het niet had aangegeven toen ik om de rekening vroeg, terwijl ik bij binnenkomst al had gemeld dat we gebruik maken van de actie en dit werd toen ook meteen bevestigd. Gelukkig maakten de kwaliteit en met name de smaak van het eten veel goed. Ik wil hier zeker weer een keer naartoe, ik zou het zeer waarderen als er dan rekening wordt gehouden met bovenstaande punten.
Ronald T.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Echt heerlijk gegeten, alles super van smaak en kruiden. Top bediening en service. Een DIKKE 10 voor Indian Bay Dreams
nee N.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Gegeten met AH-bonnen. Zeer vriendelijke ontvangst en bediening. Het eten was heerlijk en niet te pittig. Sommige gerechten zijn wat duur, maar over het algemeen goede verhouding. Wachttijd was redelijk al duurde het wel even voor we de desserkaart kregen. Bediening was vrolijk en enthousiast. Overall zeer genoten van alles. Voor herhaling vatbaar. (y)
Heidy S.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Zeer sfeervol restaurant, goede snelle bediening. Het eten is heerlijk gekruid en bijzonder lekker van smaak. We hadden de Bay Dreams Tapas special mix en de vegetarische special mix. Met heerlijk Indiaas brood erbij we hebben zitten smullen. Ook het dessert was heerlijk. Dit sfeervolle mooie Indiaas restaurant is echt zeer de moeite waard.
Sjona S.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Gister wezen eten met het gezin (2 kinderen) Het eten was goed. Prijzen een beetje aan de hoge kant. Het bestellen duurde veel te lang. Ben er zelf naartoe gelopen om een bestelling te doen omdat de kinderen dorst kregen en er niet opgelet word. Erg slechte service. Te weinig personeel.
De vrouw die ons bediende had een attitude waardoor ze erg arrogant overkwam. Toiletten waren ERG smerig. Stonk vreselijk naar poep en er was geen toilet papier. Bij de wasbak lag er gebruikt papier omdat de prullenbak te vol was. Geen aanrader dus en zeker niet als je met kinderen bent.