Indiaas Restaurant Mayur

Korte Leidsedwarsstraat 203 1017 Amsterdam Nederland Kaart
31-206232142

Over het restaurant Indiaas Restaurant Mayur

Al 36 jaar een Indiaas begrip in Amsterdam

Na zijn culinaire stage in de verenigde staten, streek chef Pramod Sharma eind jaren zeventig neer in Amsterdam. In 1981 verwezenlijkte hij zijn droom met het openen van Mayur, een van de eerste Indiase restaurants van Nederland. Hij introduceerde traditionele Noord-Indiase gerechten aan zijn Nederlandse gasten, in een warme sfeer, alsof men "bij hen thuis komt eten". Zesendertig jaar later weet je nog steeds waar je hier voor komt: Indiaas eten op hoog niveau, ontspannen, in een prachtige setting, waarbij je je even deel van de familie waant. Namaste, en welkom bij Mayur!

Meer informatie over restaurant Indiaas Restaurant Mayur

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Uitmuntend
9,2
9,1

Jouw recensie over het restaurant Indiaas Restaurant Mayur

Mandy F.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Prachtig restaurant, professionele en vriendelijke bediening en verrukkelijk gegeten!
Babette B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Dit restaurant is een aanrader. Waar ik in andere restaurants geen aanpassing zie in het interieur sinds de opening (in de jaren '80 ????), is de inrichting van Mayur modern, kleurrijk en eigentijds te noemen. We zijn hartelijk ontvangen, de service is snel. Het eten is smakelijk, de portie papadum bij binnenkomst rijkelijk en de curry zelf ook fors. Als ik wel feedback ter verbetering mag geven, is dat de hoeveelheid rijst en naan (3,50 p/portie), deze is klein in verhouding. De rekening was ook wat hoger m.n door kosten van de drank maar het was het wel waard.
Jaap H.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten, een aanrader is het menu "proeverij". Erg vriendelijke en attente bediening. De sfeer van het restaurant is ook mooi.
Vitesh B.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Lekker Indiaas eten
Sibel Y.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Supermooi restaurant op een mooie locatie .. ruime keuze aan eten. Niet lang wachten. En attente obers.

We gaan hier zeker nog eens terugkomen.
Diana D.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Heerlijk gegeten, de prosecco is een aanrader, vriendelijk personeel en prijs/kwaliteit voor locatie acceptabel. Midden in het drukke Amsterdam kun je hier lekker rustig en kwalitatief goed eten #aanrader #wekomenzekerterug
Judith P.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Fantastische keuken, erg leuke bediening! Echt een top avond gehad. Alleen de koffie moet echt beter. Zonde na al dat lekkers!
pascale W.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
we kozen dit resto omdat het eten halal is en het was zeer lekker en verzorgd. Wel iets duurdere prijsklasse ongeveer 50 euro pp. maar zeker de moeite waard om eens te proberen. Heerlijke Indische keuken.
Sjoerd B.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Heerlijk gegeten.
Goeie attente bediening
Perry P.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Alle gerechten erg lekker, tempo van het bedienen van de gerechten wellicht een beetje te vlot, laat weinig tijd tussen de gerechten, personeel heel vriendelijk ondanks de drukte op een zaterdag avond
Peter T.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Beste Indiaas restaurant die ik ken. Mooie en prettige ambiance en het eten is er voortreffelijk. Zeer prettig personeel die onopgemerkt alles in de gaten houden en aardig zijn. De vis tandoori is echt geweldig. Daarvoor kom je terug.
Arezou L.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Het eten was heerlijk en de plek lekker rustgevend en mooi!
Esther K.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Excellent restaurant
Rashna G.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Goeie service en uitleg. Heerlijk gegeten!
Ton H.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Zeer goede keuken. Constante kwaliteit door de jaren heen.
Albert V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Het was weer uitstekend en het voelt altijd als een warm bad als we weer binnen komen.. Complimenten over de consistentie!
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Vriendelijk ontvangst in een romantische ambiance waarbij je je gelijk in het verre Oosten waant. Dichtbij toeristisch gebied maar dat merk je niet. Wij (2 pers) hadden het tasting menu. Een combinatie van Tandoori en verschillende curries. Zeer smaakvol en ruim voldoende. Personeel is vriendelijk en servicegericht.
Merlyn D.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Vanaf t begin tot het einde genoten van de sfeer, heerlijke eten en goede bediening. Menu met kleine gerechtjes is super
Mike K.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Beste Indiër in Amsterdam
Lauhra R.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Mag ik de kok af en toe van jullie lenen? De lamskotelet was voortreffelijk! Kortom heerlijk genoten van het eten de bediening en onze aanrader Pina colada