Over het restaurant Indiaas Restaurant Mayur

Al 36 jaar een Indiaas begrip in Amsterdam

Na zijn culinaire stage in de verenigde staten, streek chef Pramod Sharma eind jaren zeventig neer in Amsterdam. In 1981 verwezenlijkte hij zijn droom met het openen van Mayur, een van de eerste Indiase restaurants van Nederland. Hij introduceerde traditionele Noord-Indiase gerechten aan zijn Nederlandse gasten, in een warme sfeer, alsof men "bij hen thuis komt eten". Zesendertig jaar later weet je nog steeds waar je hier voor komt: Indiaas eten op hoog niveau, ontspannen, in een prachtige setting, waarbij je je even deel van de familie waant. Namaste, en welkom bij Mayur!

Meer informatie over restaurant Indiaas Restaurant Mayur

9,2

Jouw recensie over het restaurant Indiaas Restaurant Mayur

Emmy V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Altijd hele vriendelijke ontvangst, super
lekker eten en ook prima bediening!
Eduard K.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
heel goed bevallen, sfeer bediening, locatie,en natuurlijk het eten, de autentieke indiaase smaak en porties waren precies goed.
Grt Eduard & partner
Jan V.
Heerlijk gegeten!!!
Mario V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Een geoliede machine met aandacht voor service en kwaliteit!
Hadden geen ervaring met de Indische keuken maar we werden uitermate vriendelijk en deskundig geadviseerd.
Floris V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Zeer vriendelijke ontvangst waar de jassen worden aangenomen!! We hebben heerlijk gesmuld van de tasting menu's (3-gangen) waarvan het voorgerecht een mixed vleesgrill was en het hoofdgerecht een prachtige plaat met verschillende curry's. Hierbij mocht je oneindig rijst en naan bijvragen, topservice!! De bediening was hier erg attent op. Wij hebben een heerlijke avond gehad en komen zeker terug!!

Groetjes Floris.
Lotte J.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Ontvangst en service is heel erg goed. Nergens lang voor hoeven wachten. Eten is wat aan de prijzige kant, maar kwaliteit ligt ook wel erg hoog. Zeker een aanrader!
marcel S.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Met vrienden heerlijk gegeten, advies gekregen over keuze door vriendelijk personeel. Zullen we zeker nog een keer gaan eten.
Emma V.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2018
Op basis van de goede recensies zijn we gaan eten bij Mayur. Bij binnenkomst werden we goed ontvangen door vriendelijke gastheren. Helaas viel het eten erg tegen. De gerechten hadden weinig smaak. Jammer want de inrichting en de bediening (die erg oplettend was) waren juist uitstekend
Bassima E.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2018
Top service! Hier weten ze hoe je gasten ontvangt en hoe je hen tevreden naar huis kunt sturen met een goed gevulde maag! Het eten was heerlijk en erg bijzonder gekruid. De prawns die we als starter hadden was een aangename verrassing. Ons werd aangeraden om een mix tussen tandoori (grillgerecht) en curry (met saus) te bestellen. Dit hadden wij ook gedaan en beviel ons erg goed. De porties waren zeer royaal. Al met al, zijn wij erg tevreden! Bedankt en tot de volgende keer
Julien D.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Hier gegeten, tasting menu besteld. Het voorgerecht was echt heerlijk, fantastische smaken en mals vlees. Het hoofdgerecht bestond uit een hoop verschillende smaken. Netjes gepresenteerd en lekker kruidig. Smaken bevielen goed. Reden dat ik kwaliteit op redelijk heb neergezet is vanwege de zeer kleine portie rijst/naanbrood. Je krijgt een hoop sausjes bij het vlees en je kan het niet voldoende eten met rijst/naanbrood. Achteraf hadden wij nog steeds honger(een hoop saus zonder bodem is niet zo goed voor je maag) en voor 40 euro per persoon vind ik dat er nog wel wat meer rijst bij had gemogen.

Al met al wel een goede ervaring. De service was uitstekend en de manager loopt daar rond en geeft je het gevoel dat hij alles onder controle heeft.
Karima R.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Heerlijk eten, goede service en mooie en sfeervolle inrichting.
Amal T.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Lekker gegeten. Alleen een beetje prijzig.....
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Topzaak en topservice! Zeer lekker gegeten en gedronken! Vriendelijk, behulpzaam en zeer correct personeel dat ons perfecte uitleg gaf over de gerechten.
Sophie O.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Wat een leuke verrassing eten bij Mayur. Het zit op een toeristische plek maar daar merk je niets van. De voorgerechtjes kwamen uit de Tandoor en als hoofdgerecht deelden we de curry’s. Heel leuk om met zn allen de verschillende gerechtjes te proeven. Bediening is aardig en attent.
A.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Bediening heel aardig, eten super goed, en sfeertje top! Op het laatst werd wat Indiaas muziek (relaxation music) op de achtergrond afgespeelt, dit mocht wat mij betreft wat eerder.
Kortom, gaan.
Martine C.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Heerlijk gegeten bij Mayur. Aparte gerechten en de smaak was voortreffelijk. Zeker een aanrader.
yvonne C.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2018
Heerlijk gegeten, de garlic naan is ook zeker een aanrader.
Nathalie V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Vanavond voor de 5de keer wezen eten. Ik zou dit restaurant zeker aanraden in mijn omgeving. Een mooi restaurant, je word met een warm welkom ontvangen. Het eten is heerlijk, de sfeer is gezellig, altijd goede service. In een woord, perfect! Bedankt. Ons zie je zeker terug in 2018!
MIeke D.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Fantastische avond gehad met ons gezin n.a.v. onze trouwdag. Super ontvangst en je bent er echt welkom. Heerlijk eten echt een avond uit.
Albert V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Eten bij Mayur is als thuis komen bij goede vrienden! Ik kan wel zeggen dat het ons favoriete restaurant is... De locatie, de ambiance, de gastvrijheid en het eten, alles klopt! Een diepe buiging voor het volledige team van Mayur!!!