Indiaas Restaurant Maharani

Noordeinde 93 2514 GD Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Indiaas Restaurant Maharani

Maak kennis met culinair India

Nog nooit Indiaas gegeten of op zoek naar de echte authentieke smaak van de Indiase keuken? Dan hoef je niet in het vliegtuig te stappen, maar kom simpelweg naar Indiaas Restaurant Maharani in Den Haag. Proef de heerlijke blend van kruiden, alles is perfect op elkaar afgestemd. Naast een sfeervolle, typisch Indiaanse ambiance, is er ook een ook zeer professionele bediening aanwezig die de gasten vakkundig adviseert.

Meer informatie over restaurant Indiaas Restaurant Maharani

kees B.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Hier waan je je in een filmdecor.Lekker 3 gangen menu.Pittige kip.Zowel in voor als hoofd.Afgeblust met een fles heerlijke rode wijn uit het Loire gebied.Dessert is eenvoudig.Zeer prettig geprijst dankzij de AH aktie.
Vriendelijke en attente bediening.
Mariana D.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Excellent!
Menno B.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
De kok en de smaak van de gerechten zijn prima. Echter kindermenu is teleurstellend en te duur. Dan kun je veel beter een extra boterkip bestellen. Daarnaast worden de gerechten wat fantasieloos opgediend met metalen bakjes boven een waxinelichtje. Het is leuk dat je kunt delen, maar anno 2017 moet de beleving hoger - zeker voor de gevraagde prijs. Daarnaast is de lichtval problematisch. Het grote raam aan de voorkant zorgt ervoor dat de rest van het restaurant donker aanvoelt. Oftewel: prima keuken, maar de aankleding kan en moet veel beter. Ik miste de beleving van een avondje uit eten.
f.kuzee .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Hoewel we door omstandigheden een uur later waren dan gepland werd daar, toen we het doorgaven, erg ontspannen op gereageerd en was de ontvangst allerhartelijkst. Het eten was heerlijk!
Frits L.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Heerlijk en plezierig gegeten. Op ons verzoek konden we a la carte kiezen, ondanks de AH-acrie die eigenlijk verplichtte tot driegangenmenu. Een aanrader dit restaurant.
AH B.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
3-gangenmenu van de AH-restaurantactie was veelzijdig en lekker. Vriendelijke bediening. Een aanrader om wat meer gerechten van de Indiase keuken te leren kennen.
Michael B.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Heerlijk eten met echt authentieke smaken en lekkere wijnen. Uitstekende service en gastvrijheid.

Tikki Massala is een aanrader evenals de naan broden. Madras was aangegeven dat deze erg pittig was, hieraan was niks gelogen echter werdt de lekkere smaak van de Madras hierdoor iets teveel gemaskeerd.

Hier komen wij zeker terug!
Marijke L.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Het eten was lekker, maar ik zou niet snel voor 39,00 een overwegend vegetarische rijstmaaltijd (3 vegetarische gerechten en een bakje kabeljauw) meer bestellen. Dat was het naar mijn smaak niet helemaal waard. Bij ontvangst krijgt iedereen pappadum met sausjes, dus ik neem aan dat dat niet het voorgerecht was, wat betekent dat het voorgerecht ontbrak in het menu. Nog een puntje van kritiek is de airco in het midden van de zaak: het werd koud.
Bediening overigens heel erg aardig!
Elmer O.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
We gingen eten via de AH-restaurantactie. De keuze was een 3-gangen verrassingsmenu met kip, lam of vis of een mix van deze 3 of vegetarisch.
Het eten was heerlijk, alles was goed op smaak en het was veel!
De bediening was uiterst vriendelijk en professioneel.
We hebben een prima avond gehad en komen zeker terug.
Anup K.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Gebruik gemaakt van de AH actie, vergeleken met de concurrenten vond ik de grootte van de porties heel erg klein, ook was de smaak minder. Wel goede en vriendelijke service, prijs was wel aan de hoge kant voor de kwaliteit en hoeveelheid.
aekep .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Het eten was goed genoeg, wel iets minder dan ik had verwacht. De hoeveelheid was ruim voldoende, meenemen is mogelijk. Restaurant was rumoerig, maar dat kwam door een grote groep gasten die iets te vieren hadden.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Heerlijk gegeten en genoten van verfijnde, heerlijk gekruide en overheerlijke gerechten in een zeer gastvrije en ontspannen ambiance.
K G.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Heerlijk eten, fijne bediening.
We komen graag nog eens terug bij een bezoek aan Den Haag.
sonja D.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Het eten is voortreffelijk!
Gertjan L.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Lekker eten
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Weer heerlijk gegeten. Zat weer volledig vol. Gevarieerd menu (lam, vis en kip). Bediening zër vriendelijk. Maharani is zeker aan te bevelen.
John V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Gewoon heerlijk gegeten met keurige bediening in een leuke ambiance. Toch weer teveel gegeten. Om half zes was er nog voldoende plek, maar toen we weggingen, zat het restaurant vol.
Hanneke D.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
met AH bon hier gaan eten. Gekozen voor het kip menu. Vriendelijke bediening. Je kon aangeven hoe pittig je je gerechten wilde hebben. Voorgerecht was heerlijk; kip uit kleioven. Hoofdgerecht was meer dan voldoende en bestond uit rijst met verschillende gerechten (4 stukjes naan brood kost 4 euro extra). In de curries had iets meer smaak variatie mogen zitten. Nagerecht was wat sober (ijs met slagroom). Al met al lekker eten voor gunstige prijs (60 euro voor 2p).
Elsemiek G.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Op een woensdagavond lekker gegeten bij Maharani. Het was gezellig druk. Wanneer je binnenkomt ruik je meteen de heerlijke geuren van het eten. Wij hadden een kaart van lekker weg van de hema; driegangen diner voor 2. We konden echter alles kiezen van de reguliere kaart wat echt een verrassing was, omdat even rekenen laat zien dat je normaliter veel duurder uit was geweest. Het personeel werkt hard maar neemt desalniettemin de tijd voor je en wil graag uitleg geven bij de gerechten of een aanbeveling doen. Wij hebben heerlijk gegeten en het was ruim voldoende. Mijn complimenten voor de sfeer, het eten, de hartelijkheid en prijs/kwaliteit. Bovendien zit dit restaurant in een leuke straat en is het goed te bereiken met de auto. Wij komen niet uit de buurt, Twente, maar zouden zeker wanneer we weer richting het westen gaan er voor omrijden!
Mohammed A.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Sfeer is goed, service is goed en er is genoeg te kiezen in het menu. Zoals bij de Indiaanse keuken hoort is de pittigheid op niveau. De huisgemaakte limonade was erg zout (te), en als ik een punt van kritiek mag uiten: lamsvlees was aan de droge kant. De kip was daarentegen erg mals en lekker.

Wij gaan zeker nog een keer.