Indiaas Restaurant Maharani

Noordeinde 93 2514 GD Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Indiaas Restaurant Maharani

Maak kennis met culinair India

Nog nooit Indiaas gegeten of op zoek naar de echte authentieke smaak van de Indiase keuken? Dan hoef je niet in het vliegtuig te stappen, maar kom simpelweg naar Indiaas Restaurant Maharani in Den Haag. Proef de heerlijke blend van kruiden, alles is perfect op elkaar afgestemd. Naast een sfeervolle, typisch Indiaanse ambiance, is er ook een ook zeer professionele bediening aanwezig die de gasten vakkundig adviseert.

Meer informatie over restaurant Indiaas Restaurant Maharani

Jouw recensie over het restaurant Indiaas Restaurant Maharani

Otto R.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
prima avond,goed advies wat de keuze van het menu aan gaat.Prima kwaliteit en ruim voldoende . We hebben ervan genoten.Vriendelijk personeel volop aandacht voor de gasten.
Leo F.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
in tegenstelling tot een eerdere review hebben wij heerlijk gegeten van een erg ruim aanbod (konden niet alles op). Wij geen beslist nog een keer terug.
Radj S.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
overall mooie avond geweest. Mooi restaurant. Gezellige bediening. Smakelijke gerechten.
Jo-AnnL .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
De tandoori-kip ennde masala-kip waren heel erg lekker. De bediening was heel vriendelijk en kundig. Ze gaven goede uitleg over de gerechten. De inrichting was heel mooi en deed echt Indiaas aan.
Friendsz .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
We eten hier wel vaker omdat we het eten hier heerlijk vinden en het personeel zeer vriendelijk is. Maar dit keer gingen we voor het eerst met het AH zegelactie. Wat een verschil zeg met het "a la carte" uit eten gaan! Veel te kleine porties! Dat vonden wij echt een schande. Het eten was ook beduidend minder smakelijk. Waar het aan ligt...??? Ik ben bang dat ze hierdoor ons, als vaste klant, kwijtraken. Waarom zo een grote onderscheid? Doe dan niet mee aan een dergelijke actie. Je gaat toch geen mensen halve porties geven?
robert S.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Uitgebreide keus aan Indiase gerechten.
Zeer vriendelijke en attente bediening, geven goed advies om keuze te maken uit uitgebreide menukaart. ook wat betreft de pittigheid van gerechten.
Monique I.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Gewoon heerlijk gegeten.
domainic .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Heerlijk gegeten, echt een aanrader! Ohw, ik merk van iens dat ik minimaal 120 tekens moet typen, anders wordt m'n beoordeling niet meegenomen. Wel een beetje jammer, want dacht even snel dit restaurant te beoordelen. Maar goed, dit doet niks af aan het heerlijke eten. ;)
Erwin B.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Zeer vriendelijke bediening en het eten was erg lekker. Zeker de moeite waard om nog eens een bezoek te brengen.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Gezellig Indiaas restaurant met goede vriendelijke bediening. Het eten is smakelijk en goed geprijst.
Geschikt voor allerlei soorten gezelschap.
Van der hooft W.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Zelden zulke opgewekte en vriendelijk bediening meegemaakt. Dat is al de eerste indruk als je binnen komt.
Het eten is heerlijk, meer dan voldoende en afwisselend. Bovendien is alles erg netjes en schoon.
Internationale clientele.
Absoluut een aanrader!
kees B.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Hier waan je je in een filmdecor.Lekker 3 gangen menu.Pittige kip.Zowel in voor als hoofd.Afgeblust met een fles heerlijke rode wijn uit het Loire gebied.Dessert is eenvoudig.Zeer prettig geprijst dankzij de AH aktie.
Vriendelijke en attente bediening.
Mariana D.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Excellent!
Menno B.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
De kok en de smaak van de gerechten zijn prima. Echter kindermenu is teleurstellend en te duur. Dan kun je veel beter een extra boterkip bestellen. Daarnaast worden de gerechten wat fantasieloos opgediend met metalen bakjes boven een waxinelichtje. Het is leuk dat je kunt delen, maar anno 2017 moet de beleving hoger - zeker voor de gevraagde prijs. Daarnaast is de lichtval problematisch. Het grote raam aan de voorkant zorgt ervoor dat de rest van het restaurant donker aanvoelt. Oftewel: prima keuken, maar de aankleding kan en moet veel beter. Ik miste de beleving van een avondje uit eten.
f.kuzee .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Hoewel we door omstandigheden een uur later waren dan gepland werd daar, toen we het doorgaven, erg ontspannen op gereageerd en was de ontvangst allerhartelijkst. Het eten was heerlijk!
Frits L.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Heerlijk en plezierig gegeten. Op ons verzoek konden we a la carte kiezen, ondanks de AH-acrie die eigenlijk verplichtte tot driegangenmenu. Een aanrader dit restaurant.
AH B.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
3-gangenmenu van de AH-restaurantactie was veelzijdig en lekker. Vriendelijke bediening. Een aanrader om wat meer gerechten van de Indiase keuken te leren kennen.
Michael B.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Heerlijk eten met echt authentieke smaken en lekkere wijnen. Uitstekende service en gastvrijheid.

Tikki Massala is een aanrader evenals de naan broden. Madras was aangegeven dat deze erg pittig was, hieraan was niks gelogen echter werdt de lekkere smaak van de Madras hierdoor iets teveel gemaskeerd.

Hier komen wij zeker terug!
Marijke L.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Het eten was lekker, maar ik zou niet snel voor 39,00 een overwegend vegetarische rijstmaaltijd (3 vegetarische gerechten en een bakje kabeljauw) meer bestellen. Dat was het naar mijn smaak niet helemaal waard. Bij ontvangst krijgt iedereen pappadum met sausjes, dus ik neem aan dat dat niet het voorgerecht was, wat betekent dat het voorgerecht ontbrak in het menu. Nog een puntje van kritiek is de airco in het midden van de zaak: het werd koud.
Bediening overigens heel erg aardig!
Elmer O.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
We gingen eten via de AH-restaurantactie. De keuze was een 3-gangen verrassingsmenu met kip, lam of vis of een mix van deze 3 of vegetarisch.
Het eten was heerlijk, alles was goed op smaak en het was veel!
De bediening was uiterst vriendelijk en professioneel.
We hebben een prima avond gehad en komen zeker terug.