Indiaas Restaurant Maharani

Noordeinde 93 2514 GD Den Haag Nederland Kaart

Over restaurant Indiaas Restaurant Maharani

Maak kennis met culinair India

Nog nooit Indiaas gegeten of op zoek naar de echte authentieke smaak van de Indiase keuken? Dan hoef je niet in het vliegtuig te stappen, maar kom simpelweg naar Indiaas Restaurant Maharani in Den Haag. Proef de heerlijke blend van kruiden, alles is perfect op elkaar afgestemd. Naast een sfeervolle, typisch Indiaanse ambiance, is er ook een ook zeer professionele bediening aanwezig die de gasten vakkundig adviseert.

Meer informatie over restaurant Indiaas Restaurant Maharani

Carbonneke .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
We zijn hier vaker geweest.Ook nu weer heerlijk gegeten in een prettige ambiance.Ons hondje Billie was hartelijk welkom.Dit is beslist niet de laatste keer dat we hier gegeten hebben,het was allemaal verrukkelijk.
Stork456 F.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Het eten was lekker. De bediening was heel goed. Er was een goede sfeer. We maakten gebruik van de A.H aktie en kregen een uitgebreide 3 gangen menu waarbij we de kans kregen om verschillende Indiaanse gerechten te proeven. Dit is ons heel goed bevallen.
Jan
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Heerlijk gegeten alleen jammer dat onze kleding en jassen erg näar eten stoken misschien een wat beterafzuiging installeren,verder alles tip top.Een aanrader
Sash .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Vriendelijke service, lekker en veel eten! De prijs was goed te doen met de Iensbon. Ondanks dat we met een actie aten was de kwaliteit of service niet minder.
Msc.sujatanirmal .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Goed geïnformeerd, vriendelijk en bediening. We hadden gevraagd naar extra gekruid eten en dat was gehoor aan gegeven. Eten was lekker gekruid en voldoende voor ons beiden. Aanrader: dal soep
Bnanhoe .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Het was een drukke, rumoerige avond. Personeel aardig, inrichting sfeervol, meubilair zou wel vernieuwd kunnen. Lekker gegeten. Helaas betaald parkeren.
T A.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Met de AH Restaurant actie gegeten bij Maharani. Wat een vriendelijke bediening, wat een heerlijk eten. Je proeft de versheid en de liefde waarmee dit eten is bereid. We hadden een verrassingsmenu met vis en kip. Fantastisch.
Als een heel klein minpuntje vonden we het dessert, twee soorten ijs met slagroom, iets minder lekker.
Liesbethbrouwer .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Gister (29/10) met een vriendin bij Maharani gegeten. Mijn 4de bezoekje aan Maharani.
Het eten was heerlijk, de locatie is perfect, de bediening vriendelijk.

Een aanrader om in dit restaurant een keer te gaan eten!
LeoDekker .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Heerlijke gerechten, ruim voldoende. Gezellig gezeten in een nis. Vlotte, superaardige bediening. Komen zeker terug. Recentie moet minimaal 120 tekens bevatten, is niet nodig voor dit restaurant!
Monique L.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Heel gastvrij ontvangen en vriendelijk personeel. Enige aantekening was dat het vegetarische gerecht aubergine te zout was. Verder prima gegeten.
Jerry V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Zeer goed Indiaas restaurant met een hoog service niveau op een goede locatie. Gaan we zeker nog een paar keer terug. Wat ons betreft een echte aanrader als je van Indiaas eten houd of wilt proberen.
JohnWL .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Heerlijk gegeten bij Maharani, zeker een aanrader. We hadden het verrassingsmenu met kip vis en lam en alles smaakte verrukkelijk! Wij komen hier zeker terug!
Gessel01 V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Het voorgerecht en nagerecht waren heel goed; bijna uitzonderlijk!
Voor het hoofdgerecht hadden we vis, lam, kip en vegetarisch.
Vooral de kip was fantastisch goed; bij de vis hadden we liever wat grotere stukken gehad. het was een beetje een heel smakelijke saus geworden. Al bij al een geslaagde avond
Lilian M.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Via AH dinnerbon ben ik gister gaan eten met een vriendin. Al eerder was ik daar met een uitje van kantoor geweest. Het eten was zelfs beter dan ik me kon herinneren en dus zeker een aanrader en ...... mij zien ze er zeker binnenkort weer terug!
Cheesemanp48 .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Bezocht met Engelse familie; broer woont met een straat met 10 Indiase restaurants, oom gestationeerd in Brits Indië, dus zelf wel kenners. Eten uitstekend, menu erg gevarieerd met meer dan standaard gerechten en goed uitgelegd. Concept van: hoofd gerecht kiezen en het restaurant brengt alle bijhorende bijgerechten ook een uitvinding. Kortom, een uitstekende einde aan hun bezoek.
Pr.jannink .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Hadden al eerder een aantal malen bij Maharani gegeten en ook dit keer was het eten weer voortreffelijk. Ook was het duidelijk dat men goed voorbereid is op de AHRestaurant-actie. Het restaurant was op een goed moment praktisch helemaal gevuld met eters, maar de bediening leed er absoluut niet onder!
Sannedv1989 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Heerlijk gegeten met de AH restaurant actie. We komen vaker bij Maharani en het personeel herkent ons, heel fijn! Personeel is vriendelijk en behulpzaam, denken overal graag met je mee. Eten was zoals altijd heerlijk. Een heerlijk avondje uit gehad!
Murriel_tamam20 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Ik heb samen met mijn partner heerlijk gegeten.
Alles was goed geregeld en daar bedoel ik mee mensen waren vriendelijk, goede service alles werd goed uit gelegd wat welk gerecht was. We hadden een variatie van verschillende vlees,vis en vegetarisch gerechten. En als je iets niet lust krijg je gwn iets anders.
Eten was heerlijk wel pittig maarcdat hoort bij deze gerechten. Goed warm geseveerd.
Niks aan te merken op het resturant. Maar als ik iets moet zeggen zou het decor zijn Is wat ouderwets maar traditionele muziek aanwezig maar stond niet te hard. Prijs Is wel wat duur maar voor waarcde locatie zit in combinatie met het eten zeker waard om eens te proberen!
Ksmha15 .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Het eten en de service zijn echt perfect bij Maharani. Wij namen het verassing 4-gangen menu met lamsvlees, erg lekker allemaal. Prijs ligt wat aan de hoge kant maar daar krijg je veel voor terug. Wij komen zeker terug bij Maharani.
Bram V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Voor een rustig en romantisch avondje uit eten moet je niet naar Maharani. De vier jongemannen in de bediening maakten van een relaxt bedoelde avond een zeer onrustige ervaring. De bediening rent door de ruimte alsof ze op een popfestival bier lopen uit te serveren. Met voortdurend de koude wind van voorbij rennende obers en veel onderlinge gesprekken vestigden ze de aandacht meer op zichzelf dan op hun gasten. Helaas viel het eten ook nog erg tegen. Al met al een dure en vervelende ervaring.