Indiaas Restaurant Maharani

Noordeinde 93 2514 GD Den Haag Nederland Kaart

Speciale deals

-30% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Indiaas Restaurant Maharani

Maak kennis met culinair India

Nog nooit Indiaas gegeten of op zoek naar de echte authentieke smaak van de Indiase keuken? Dan hoef je niet in het vliegtuig te stappen, maar kom simpelweg naar Indiaas Restaurant Maharani in Den Haag. Proef de heerlijke blend van kruiden, alles is perfect op elkaar afgestemd. Naast een sfeervolle, typisch Indiaanse ambiance, is er ook een ook zeer professionele bediening aanwezig die de gasten vakkundig adviseert.

Meer informatie over restaurant Indiaas Restaurant Maharani

tram 1, tram 16, tram 17
  • Kom je met de auto?
    We zijn ook tijdens de werkzaamheden aan het Noordeinde in begin 2018 tot en met eind Maart 2018 uitstekend te bereiken. 40 procent korting in de parkeergarage Mauritz aanwezig in het restaurant
  • : Betaald parkeren in de buurt maximaal 2 uur. Beter is parkeergarage naast Hilton hotel (1 minuut lopen)

Jouw recensie over het restaurant Indiaas Restaurant Maharani

Bodwin S.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Een top ervaring als je lekker Indiaas eten wilt en ook een goeie sfeer wilt proeven. Authentiek en je krijgt goeie porties. Wij komen zeker terug!
Ruben S.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
We hadden al vaker bij Maharani gegeten, maar de smaak van het eten is achteruit gegaan, veel gerechten waren zoet ( raitha met suiker ?? ) dus nee, wij komen er niet meer terug.
Beer K.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2018
Door een toeval kwamen we hier terecht, mijn vrouw en haar vriendin wilden tappa's gaan eten, maar dat restaurant was gesloten daardoor kozen we voor Maharani, toeval? Het heeft zo moeten zijn! Fantastische en heel vriendelijke mensen en bovenal, heerlijk eten!! Er is maar één manier om daar achter te komen, ga er zelf eten!
Wij komen zeker terug, Beer Klaasse
Hans G.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Bij afrekenen was men vergeten (?) de 30 procent korting in mindering te brengen. In eerste instantie dacht ik niet aan opzet. Mar nadat de rekening was gecorrigeerd en ik 10 procent tip had gegeven vroegen ze mij kontakten te betalen en. Met te pinnen, want dat kwamhun beter uit. Een dubieuze u gang van zaken. Dus wij hebben gewoon gepind. Thuisgekomen stonk onze kleding naar Indiaas eten. Dus alles bij elkaar niet voor herhaling vatbaar
Asha S.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Gisteren met 5 vrienden gegeten bij Maharani. Na bestelling van de drankjes moesten we best lang wachten op de menukaart. Dat kwam omdat wij zo bleek aan de verkeerde tafel zaten( 7 p) en zij dachten dat wij nog niet compleet waren. Nadat dat was opgelost ging alles wel goed en wij kregen ter compensatie een drankje van de zaak aangeboden.
Wij kozen voor de mix starter, een bord met kleine hapjes,echt aan te bevelen. Als hoofdgerecht kozen wij voor een paar gerechten met kip en garnalen om samen te delen. De nagerechten zoals kulfi en rasmalai ook goed van smaak.
Wij hebben een hele gezellige avond gehad met lekker eten en vriendelijk en behulpzaam personeel.
Sharon C.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
De service in dit restaurant kan inderdaad "service with a smile" genoemd worden. Men is altijd zeer vriendelijk en attent.
Boris O.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
Goed en vriendelijk personeel. Heerlijk eten :)
Fred W.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Zeer vriendelijke en attente bediening. Juiste tijd tussen gerechten. Goed advies. Met IENS korting gunstige prijs/kwaliteitverhouding. Kwaliteit van de gerechten uitmuntend met top ingrediënten. Goede ambiance.
Isabelle K.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Lekker eten, mooie decoratie in het restaurant, personeel kan adviseren over het eten, aardig personeel. Mijn vriend vond het eten ook lekker, maar helaas was het eten hier wel heftig voor zijn maag. Ik was hier een keer eerder geweest en wilde graag terug, maar vond 50 euro pp teveel. Nu met de IENS-korting met 30%.
Brigitte A.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Heerlijk eten en vriendelijke bediening! Zeker voor herhaling vatbaar!
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2018
Zeer smakelijk. Kok pastte gerecht aan aan de allergieen van een van ons. Plezierige bediening.
Saskia R.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Wij blijven steeds terug komen! Het eten is heerlijk! Bediening top!
Wicky V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
We hadden met 6 gereserveerd. We wilden de voorgerechten delen en dat werd uiterst bekwaam geregeld. En de gerechten waren uitstekend. Voor de hoofd gerechten bestelde iedereen apart; een combinatie van kip en lam gerechten. De enige kritiek was dat de tafel iets te klein was voor de 8 gerechten. Maar op het eten was niets aan te merken.
S.H. T.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Lekker gegeten, zeer vriendelijke bediening en leuke ambiance. Een Aanrader!
Michelle D.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Fantastisch!!
Tanja S.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Heerlijk gegeten, hele fijne bediening, prettige sfeer, goede prijs. Zeker een aanrader.
Petra B.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Heerlijk eten, supervriendelijke bediening. Een aanrader!
Awinash D.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
zoals voorgaande keren. lekker gegeten.
Niels V.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Heerlijk gegeten, goede service en prettige ontvangst.
Sahar Q.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018