Indiaas Restaurant Maharani

Noordeinde 93 2514 GD Den Haag Nederland Kaart

Speciale deals

-30% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Indiaas Restaurant Maharani

Maak kennis met culinair India

Nog nooit Indiaas gegeten of op zoek naar de echte authentieke smaak van de Indiase keuken? Dan hoef je niet in het vliegtuig te stappen, maar kom simpelweg naar Indiaas Restaurant Maharani in Den Haag. Proef de heerlijke blend van kruiden, alles is perfect op elkaar afgestemd. Naast een sfeervolle, typisch Indiaanse ambiance, is er ook een ook zeer professionele bediening aanwezig die de gasten vakkundig adviseert.

Meer informatie over restaurant Indiaas Restaurant Maharani

tram 1, tram 16, tram 17
  • Kom je met de auto?
    We zijn ook tijdens de werkzaamheden aan het Noordeinde in begin 2018 tot en met eind Maart 2018 uitstekend te bereiken. 40 procent korting in de parkeergarage Mauritz aanwezig in het restaurant
  • : Betaald parkeren in de buurt maximaal 2 uur. Beter is parkeergarage naast Hilton hotel (1 minuut lopen)

Jouw recensie over het restaurant Indiaas Restaurant Maharani

wim K.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Heerlijk gegeten. Zeer goed in alle opzichten
Susan T.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
We hadden mix van voorgerechten. Die waren redelijk.
Als hoofdgerecht tikki masala en boterkip. Beide hoofdgerechten waren zonder meer verrukkelijk!

Prijs van de hoofdgerechten is redelijk, maar de overige gerechten en dranken vonden we niet heel goedkoop.

106 euro: 2 voorgerechten, 2 hoofdgerechten, broodje, 3 wijntjes, thee, 1 port en een ijsje.
geke K.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Heerlijk gegeten (4 gangen verrassingsmenu van mix kip, lam en vis). Het dessert (zelfgemaakt pistache en mango ijs) vonden we het minst. De kabeljauw het lekkerst! Prettige bediening, sfeervolle inrichting. Aanrader.
Awinash D.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, dit is 1 van de betere in de randstad. Kwaliteit van het eten is erg goed. De prijs was erg gunstig maar dat kwam door de 50% actie van Iens. De prijzen zijn wat aan de hoge kant, maar ook zonder de actie van Iens zou ik het er wel voor over hebben. Al met al een aanrader.
Koos D.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Het eten is goed op smaak en de bediening is professioneel en vriendelijk. Het geluidsniveau is echter hoog. De zaak zit vol dus dat is enigszins logisch, maar een gesprek met je tafelpartner is zo vrij lastig.
sharon C.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
Dit restaurant is aan best prijzig maar het eten is goed en de service is heel aangenaam
Willem L.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Met Indiase gasten makkelijk menu kiezen. Waren wel vegetarisch maar in een Indiaas restaurant heb je ook daarin genoeg keuzes. Heerlijke afwisselende gerechten, niet te scherp uitgekozen.
Pravind B.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Lekker gegeten, goede, vlotte bediening, vriendelijk, gastvrij en attent. Dankzij de 50% actie via iens wordt de rekening, die voor 2-pers als snel richting de 100-120€ gaat, gehalveerd; een aardige slok op een borrel.
Ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Vriendelijke bediening en erg goed eten, zeer verfijnd!
Sander G.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Heerlijk gegeten. Zeker met IENS festival heel betaalbaar. Het kan wat druk zijn met grote groepen maar dat was voor ons niet bezwaarlijk. De bediening loopt zich het vuur uit de sloffen maar heeft nog wel tijd voor een grapje en een glimlach. Complimenten!
Matthijs H.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Het eten was uitstekend en het personeel erg vriendelijk.
Matthieu H.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
Super vriendelijke bediening , en echt heeeeeerlijk gegeten
Stephan K.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2018
Heerlijk gegeten en de service was ook gewoon goed. Aanrader!
Dinesh P.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Het beste Indiaas restaurant in Den Haag. De gerechten zijn overheerlijk en de vriendelijkheid van het personeel maakt het helemaal compleet.
Richard L.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
We hebben heerlijk gegeten. Alleen in de Dal Maharani overheerste de peper nogal. Hier had de bediening beter van te voren kunnen vragen of wij dit mild of juist spicy wilde hebben. Gelukkig hadden we zelf Raita bijbesteld voor een beetje tegenwicht. Voor de rest heerlijke smaken geproefd, met zeer goed gekozen vegetarische bijgerechten van het huis bij de hoofdgerechten. De portie vegetarische pakora als voorgerecht is zeer goed maar ook vrij omvangrijk en machtig, dus die kan het beste gedeeld worden.
Anneke D.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2018
Wat een uitstekend restaurant, hier hoop ik nog vaak te genieten van de heerlijke Indiase gerechten! Ook ik als vegetarier had volop keuze! Bediening uiterst vriendelijk en accuraat. Top!
Pravind B.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Hartelijk ontvangen door een vriendelijk en attent team in de bediening. We maakten gebruik van een 50% korting via het IENS festival en dit werd keurig op de rekening verrekend.

De gerechten waren vers en prima op smaak. Tevens kregen wij er 2 soorten extra groenten bij. De gerechten werden mooi gepresenteerd.

Op basis van 2-pers, 2-gangen en 3 drankjes (non-alc.) zaten we aan precies 100€, uiteindelijk hoefden we dus slechts de helft af te rekenen.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Heerlijk en fijn eten. Het is 25% duurder dan we gewoonlijk kwijt zijn bij een Indiaas restaurant maar de kwaliteit maakt dat meer dan goed. Ook uiterst vriendelijk personeel.
Rishi A.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Leuke restaurant, erg lekker gegeten, super service, zeker een aanrader!
Sandra M.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Allergiewensen zijn perfect mee rekening gehouden en de bediening is bijzonder vriendelijk en attent. Het was echt een heerlijke avond uit.