Indiaas Restaurant Maharani

Noordeinde 93 2514 GD Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Indiaas Restaurant Maharani

Maak kennis met culinair India

Nog nooit Indiaas gegeten of op zoek naar de echte authentieke smaak van de Indiase keuken? Dan hoef je niet in het vliegtuig te stappen, maar kom simpelweg naar Indiaas Restaurant Maharani in Den Haag. Proef de heerlijke blend van kruiden, alles is perfect op elkaar afgestemd. Naast een sfeervolle, typisch Indiaanse ambiance, is er ook een ook zeer professionele bediening aanwezig die de gasten vakkundig adviseert.

Meer informatie over restaurant Indiaas Restaurant Maharani

Jouw recensie over het restaurant Indiaas Restaurant Maharani

carbonneke .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Heerlijk voorgerecht,prima hoofdgerecht en lekker ijstoetje.
De bediening was goed.
De ligging is heel gunstig in een mooi ,historisch deel van Den Haag.
Diana T.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
De gerechten waren verrukkelijk, met zeer authentieke smaak. Hoeveelheden ook prima

De wachttijd tussen het voorgerecht en de hoofdmaaltijd was lang en ik had de indruk dat er tafeltjes waren die na ons gevuld werden maar hun gerechten eerder op tafel hadden.
lekkereteniens .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Het eten is hier altijd goed. Heerlijk gekruid, zowel het vlees als de groenten. Ons ah-menu (kip/vis/lam) was erg afwisselend. Het eten en de drankjes zijn wel wat prijzig.
Susan V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Gezellig, lekker eten en vriendelijk personeel. Complimenten voor de schone toiletten. We zullen dit restaurant beslist aanbevelen.
Mila L.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Ik vond de gerechten te duur, en toen we begonnen te eten, vond ik de smaak ook niet lekker. Ik heb veel lekkerder gegeten bij andere restaurants voor goedkoper. Voor mij was dit de eerste en de laatste keer bij Maharani.
Aleid D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
prima restaurant
Bediening goed prettige sfeer.
Menu verrassend.
Snelle bediening.
Garderobe aanwezig
Goede ontvangst
Toiletten keurig
JohnWL .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Wederom heerlijk gegeten bij Maharani, met de ah actie hebben we voor het verrassingsmenu gekozen. Daar zat voor elk wat wils in, kip, lams, en vis incl. groenten en rijst, zelf hebben we er naan bijbesteld omdat we dat erg lekker vinden.
Kortom het was erg geslaagd!!
Eten bij Maharani houden we erin! Je moet het vooral gaan doen!
Ieke L.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Smaak is prima! Jammer dat we allebei hetzelfde dagmenu moesten nemen.
Maar bij dit restaurant is het geen probleem.
Het was druk, dus iets langer moeten wachten op het hoofdgerecht.
We wilden net vragen, toen ze het kwamen brengen.
Otto R.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
prima avond,goed advies wat de keuze van het menu aan gaat.Prima kwaliteit en ruim voldoende . We hebben ervan genoten.Vriendelijk personeel volop aandacht voor de gasten.
Philip C.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Als Britten erg gehecht aan het Indiase keuken waren wij weer zeer tevreden. Heerlijke smaken en voor iedereen wat wils. Het personeel in erg vriendelijk en geeft goed advies en het eten komt met veel extra's. Als je van curry houdt moet je zeker bezoeken.
Leo F.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
in tegenstelling tot een eerdere review hebben wij heerlijk gegeten van een erg ruim aanbod (konden niet alles op). Wij geen beslist nog een keer terug.
Radj S.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
overall mooie avond geweest. Mooi restaurant. Gezellige bediening. Smakelijke gerechten.
Jo-AnnL .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
De tandoori-kip ennde masala-kip waren heel erg lekker. De bediening was heel vriendelijk en kundig. Ze gaven goede uitleg over de gerechten. De inrichting was heel mooi en deed echt Indiaas aan.
Friendsz .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
We eten hier wel vaker omdat we het eten hier heerlijk vinden en het personeel zeer vriendelijk is. Maar dit keer gingen we voor het eerst met het AH zegelactie. Wat een verschil zeg met het "a la carte" uit eten gaan! Veel te kleine porties! Dat vonden wij echt een schande. Het eten was ook beduidend minder smakelijk. Waar het aan ligt...??? Ik ben bang dat ze hierdoor ons, als vaste klant, kwijtraken. Waarom zo een grote onderscheid? Doe dan niet mee aan een dergelijke actie. Je gaat toch geen mensen halve porties geven?
robert S.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Uitgebreide keus aan Indiase gerechten.
Zeer vriendelijke en attente bediening, geven goed advies om keuze te maken uit uitgebreide menukaart. ook wat betreft de pittigheid van gerechten.
Monique I.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Gewoon heerlijk gegeten.
domainic .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Heerlijk gegeten, echt een aanrader! Ohw, ik merk van iens dat ik minimaal 120 tekens moet typen, anders wordt m'n beoordeling niet meegenomen. Wel een beetje jammer, want dacht even snel dit restaurant te beoordelen. Maar goed, dit doet niks af aan het heerlijke eten. ;)
Erwin B.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Zeer vriendelijke bediening en het eten was erg lekker. Zeker de moeite waard om nog eens een bezoek te brengen.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Gezellig Indiaas restaurant met goede vriendelijke bediening. Het eten is smakelijk en goed geprijst.
Geschikt voor allerlei soorten gezelschap.
Van der hooft W.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Zelden zulke opgewekte en vriendelijk bediening meegemaakt. Dat is al de eerste indruk als je binnen komt.
Het eten is heerlijk, meer dan voldoende en afwisselend. Bovendien is alles erg netjes en schoon.
Internationale clientele.
Absoluut een aanrader!