Indiaas Restaurant Maharani

Noordeinde 93 2514 GD Den Haag Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Indiaas Restaurant Maharani

Maak kennis met culinair India

Nog nooit Indiaas gegeten of op zoek naar de echte authentieke smaak van de Indiase keuken? Dan hoef je niet in het vliegtuig te stappen, maar kom simpelweg naar Indiaas Restaurant Maharani in Den Haag. Proef de heerlijke blend van kruiden, alles is perfect op elkaar afgestemd. Naast een sfeervolle, typisch Indiaanse ambiance, is er ook een ook zeer professionele bediening aanwezig die de gasten vakkundig adviseert.

Meer informatie over restaurant Indiaas Restaurant Maharani

tram 1, tram 16, tram 17
  • Kom je met de auto?
    We zijn ook tijdens de werkzaamheden aan het Noordeinde in begin 2018 tot en met eind Maart 2018 uitstekend te bereiken. 40 procent korting in de parkeergarage Mauritz aanwezig in het restaurant
  • : Betaald parkeren in de buurt maximaal 2 uur. Beter is parkeergarage naast Hilton hotel (1 minuut lopen)

9,1

Piet V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Heerlijk gegeten. Prettige bediening en rustig kunnen praten
Willem B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Vriendelijke, gastvrije opvang en deskundig advies van de manager over het te nemen menu. Met de AH-actie kozen wij voor het driegangenmenu en kregen als voorgerecht op drie wijzen bereide stukken kip, als hoofdgerecht op twee wijzen bereid lamsvlees, waaronder een voortreffelijke curry en als dessert twee soorten eigenbereid ijs. Alles was buitengewoon goed bereid, kruidig, geurig en in ruime hoeveelheden. Bij het hoofdgerecht werden, naast de rijst, ook nog aardappeltjes en groenten geserveerd. Vermoedelijk hadden we alleen aan het hoofdgerecht ook genoeg gehad, maar alles was zo heerlijk dat wij niets hebben achtergelaten. Behalve een ruim compliment voor de keuken en de bediening dan :).
Esther S.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Gezellig restaurant en lekker eten.
Raymond P.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2018
Prima restaurant, aardige bediening, heerlijk eten. Zeker een aanrader.
Jenny D.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Met de AH actie uitstekend gegeten. Super klantvriendelijke bediening. Alles prima.
Inge S.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Dit restaurant kan ik mijn familie, vrienden en kennissen zeker aanbevelen. Alleen de prijs van een flesje water vond ik wat hoog. De kwaliteit van het eten, de smaak en de geuren ... top!!
Mandy M.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2018
Het eten en service was super.
Emile D.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2018
Eerder geweest en zoals altijd een snel en hartelijk ontvangst. Bij het plaatsnemen werd direct vermeld dat het erg druk was op deze maandagavond, excuses werden daarvoor aangeboden. Wij hebben qua aandacht hier niets van gemerkt, voldoende aandacht gekregen en continu een medewerker in het zicht en met aandacht voor onze wensen. Jammer was wel, dit maal geboekt via het AH arrangement en daardoor de normaal aangeboden papadums en dips werden niet aangeboden. Voldoende keuze uit het aangeboden arrangement, goede hoeveelheden en zeer goed van smaak. Dit restaurant kenmerkt zich door een constante service en vriendelijkheid van het personeel.
Haydee M.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Klantvriendelijk personeel
Saskia M.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Bijzonder attent personeel, ze gingen geen moeite uit de weg om het ons, met 1 iemand in een rolstoel, gemakkelijk te maken. Vanaf de telefonische navraag of we met rolstoel konden dineren, tot aan ons vertrek na een prima 3 gangen menu waren ze allemaal even hartelijk en sommigen zelfs ook grappig ;)
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Het eten was redelijk te doen maar de bediening was gewoon bagger de bediende keek me nauwelijk aan als ik tegen hem praatte en het duurde vrrls te lang voor het eten klaar was zou een tweede keer niet overwegen.
De tafel van Ria V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2018
Uitermate vriendelijk personeel en gastheer. Niets was teveel. Schoon sanitair met gastendoekjes voor het drogen van de handen. Een dikke aanrader!!
Dirk V.
heerlijk gegeten, goede bediening die heel goed heeft uitgelegd wat we hebben gegeten
Antoon V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Hebben heerlijk gegeten met de AH bonnen. Erg vriendelijke bedienig.
Arjen P.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Heerlijk gegeten met de familie, zeer vriendelijke bediening.
Kees D.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Helemaal tevreden!
Henk Z.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2018
Het driegangen menu was een prima keuze. Ruim voldoende en een goede gelegenheid om de diverse gerechten te beoordelen.
Shar S.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Alles was geel lekker super en zeker ook aardige personeel heel vriendelijk
AJM M.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
We aten er met de AH restaurantactie. Het eten was op zich goed, maar we moesten er zo lang op wachten, dat onze eetlust vergaan was. Na een uur het voorgerecht en na nog een uur het hoofdgerecht. En wel steeds vragen of we nog iets wilden drinken. Nadat we geklaagd hadden, was het hoofdgerecht er wel snel. Jammer dat dat nodig was.