Indiaas Restaurant Maharani

Noordeinde 93 2514 GD Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Indiaas Restaurant Maharani

Maak kennis met culinair India

Nog nooit Indiaas gegeten of op zoek naar de echte authentieke smaak van de Indiase keuken? Dan hoef je niet in het vliegtuig te stappen, maar kom simpelweg naar Indiaas Restaurant Maharani in Den Haag. Proef de heerlijke blend van kruiden, alles is perfect op elkaar afgestemd. Naast een sfeervolle, typisch Indiaanse ambiance, is er ook een ook zeer professionele bediening aanwezig die de gasten vakkundig adviseert.

Meer informatie over restaurant Indiaas Restaurant Maharani

Hans W.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Weer heerlijk gegeten. Zat weer volledig vol. Gevarieerd menu (lam, vis en kip). Bediening zër vriendelijk. Maharani is zeker aan te bevelen.
John V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Gewoon heerlijk gegeten met keurige bediening in een leuke ambiance. Toch weer teveel gegeten. Om half zes was er nog voldoende plek, maar toen we weggingen, zat het restaurant vol.
Hanneke D.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
met AH bon hier gaan eten. Gekozen voor het kip menu. Vriendelijke bediening. Je kon aangeven hoe pittig je je gerechten wilde hebben. Voorgerecht was heerlijk; kip uit kleioven. Hoofdgerecht was meer dan voldoende en bestond uit rijst met verschillende gerechten (4 stukjes naan brood kost 4 euro extra). In de curries had iets meer smaak variatie mogen zitten. Nagerecht was wat sober (ijs met slagroom). Al met al lekker eten voor gunstige prijs (60 euro voor 2p).
Elsemiek G.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Op een woensdagavond lekker gegeten bij Maharani. Het was gezellig druk. Wanneer je binnenkomt ruik je meteen de heerlijke geuren van het eten. Wij hadden een kaart van lekker weg van de hema; driegangen diner voor 2. We konden echter alles kiezen van de reguliere kaart wat echt een verrassing was, omdat even rekenen laat zien dat je normaliter veel duurder uit was geweest. Het personeel werkt hard maar neemt desalniettemin de tijd voor je en wil graag uitleg geven bij de gerechten of een aanbeveling doen. Wij hebben heerlijk gegeten en het was ruim voldoende. Mijn complimenten voor de sfeer, het eten, de hartelijkheid en prijs/kwaliteit. Bovendien zit dit restaurant in een leuke straat en is het goed te bereiken met de auto. Wij komen niet uit de buurt, Twente, maar zouden zeker wanneer we weer richting het westen gaan er voor omrijden!
Mohammed A.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Sfeer is goed, service is goed en er is genoeg te kiezen in het menu. Zoals bij de Indiaanse keuken hoort is de pittigheid op niveau. De huisgemaakte limonade was erg zout (te), en als ik een punt van kritiek mag uiten: lamsvlees was aan de droge kant. De kip was daarentegen erg mals en lekker.

Wij gaan zeker nog een keer.
JohnWL .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Wederom gegeten bij Maharani met de AH actie.
De gerechten waren heerlijk, hadden lams, kip en vis,kregen er 2 soorten groenten bij.
Kikkererwten en spinazie met paneer,heerlijk!
Ik zou zo weer gaan eten, zeker een aanrader.
Het is niet goedkoop maar dat is indiaas eten in Nederland nooit, maar zeker de moeite waard. De ah actie verzacht dat een beetje.
Bestel er ook Naan bij, dipt zo lekker bij die curry's! Komen zeker terug!!
arjen B.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Smaakvol eten met heerlijke bijgerechten twee groente gerechten bij de hoofdmaaltijd. Lekker pittig. Aan te bevelen
Patricia R.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
We hebben hier lekker gegeten. We komen zeker terug als we weer in den haag zijn. De mensen waren vriendelijk en gastvrij. De butter chicken was helaas een beetje te zoet, maar dat was het. Ik raad dit restaurantje wel aan.
mischa V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Heerlijk gegeten bij Maharani: driegangenmenu met kip, vlees en vis. Zeer vriendelijke en correcte bediening.
Uitstekend! Echt een aanrader.
Diana L.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Heerlijk gegeten, fantastisch bediening. En een reden om vaker daar te gaan, kortom een aanrader. Sfeer in de zaak was goed.
Bart P.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Waanzinnig lekker Indiaas eten. Eén van de beteren in Nederland. Vriendelijke bediening, maar bij drukte net één persoon te weinig.
gert.kruiswijk .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
prima restaurant - smakelijke gerechten - prettige bediening - in de binnenstad van Den Haag - wij kozen voor een 3 gangen verrassingsmenu kip - lam - een aanrader :)
ingrid200 .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Altijd heerlijk eten en altijd worden we zeer welkom geheten. Heerlijk die warme doekjes. Lekkere huiswijn bij de gerechten en altijd fijn, dat er gewoon een karaf kraanwater mogelijk is. Ik kom graag weer.
Irodenberg1 R.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
De ontvangst was aardig, de bediening zonder meer goed, en hartelijk. Het eten heerlijk, met een variëteit aan gerechten, AH restaurantactie. Zeker een aanrader.
Bianca M.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Super eerste ervaring! Ontzettend vriendelijk onthaal en bediening. Porties waren goed; niet anders dan als je zonder restaurantactie zou dineren. Smaakvol en gevarieerd. Zal nog eens terugkomen!
carbonneke .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
We zijn hier vaker geweest.Ook nu weer heerlijk gegeten in een prettige ambiance.Ons hondje Billie was hartelijk welkom.Dit is beslist niet de laatste keer dat we hier gegeten hebben,het was allemaal verrukkelijk.
Jan F.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Het eten was lekker. De bediening was heel goed. Er was een goede sfeer. We maakten gebruik van de A.H aktie en kregen een uitgebreide 3 gangen menu waarbij we de kans kregen om verschillende Indiaanse gerechten te proeven. Dit is ons heel goed bevallen.
Jan
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Heerlijk gegeten alleen jammer dat onze kleding en jassen erg näar eten stoken misschien een wat beterafzuiging installeren,verder alles tip top.Een aanrader
sash .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Vriendelijke service, lekker en veel eten! De prijs was goed te doen met de Iensbon. Ondanks dat we met een actie aten was de kwaliteit of service niet minder.
msc.sujatanirmal .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Goed geïnformeerd, vriendelijk en bediening. We hadden gevraagd naar extra gekruid eten en dat was gehoor aan gegeven. Eten was lekker gekruid en voldoende voor ons beiden. Aanrader: dal soep