Indiaas Restaurant Maharaja

Nieuwe Langendijk 59 2611 VJ Delft Nederland Kaart

Over restaurant Indiaas Restaurant Maharaja

Sublieme kruidencombinaties

Een warme glimlach en de geuren en smaken die alleen mysterieuze kruidenmengsels uit India voortbrengen; ervaar al het fijne van India in hartje Delft. Van mild tot spicy, de chef weet precies het juiste gerecht voor jouw smaakpalet op tafel te zetten. En wordt het toch iets te heet, dan is een verkoelende mango lassi de ideale uitkomst.

Meer informatie over restaurant Indiaas Restaurant Maharaja

Service8/10
Decor7,6/10
Chitra B. Fijnproever (5 recensies) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Heerlijk Indiaas gegeten bij dit restaurant afgelopen vrijdag. We werden vriendelijk ontvangen door de gastvrouw, welke een mooie tafeltje aan het raam had gereserveerd voor ons. Wel nogal uitgebreid menu, maar de gastvrouw heeft ons geholpen met kiezen van een heerlijke diner. We hebben voor- en hoofdgerecht genomen, met aansluitend een toetje. We kregen ook nog een kopje thee van het huis erbij. Erg netjes! Gerechten waren allemaal goed op smaak en de porties waren prima, we hebben eea gedeeld met elkaar, wat een mooie kennismaking was met deze Indiase keuken en dit restaurant.
Olav A. Gastronoom (46 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Wat een heerlijk eten! We komen hier regelmatig en de kwaliteit is constant erg goed. Verwennerij! De bediening is zeer attent, zonder teveel op de voorgrond te treden. Ik kan u dit restaurant van harte aanbevelen!
BenStoffels . Bourgondiër (2 recensies) 9,5 /10
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
de reservering liep gemakkelijk: via de computer. De ontvangst bij de balie was heel vriendelijk: mijn tafelgenoot en ik mochten van de uitgestalde kruiden proeven en raden wat het was: zoiets schept al meteen een ongedwongen en vriendelijke sfeer. Er was geen bezwaar tegen dat we eerst buiten op een terrasje iets zouden gaan drinken: dat was heel knap: dat het aan de gast wordt overgelaten zelf een initiatief te nemen, ook al was dat ergens anders. We hadden een tafeltje bij het raam uitgezocht en dat was inderdaad vrij, toen we kwamen. Het eten was voortreffelijk: wij kozen voor een zeer pittig gerecht en we werden daarvoor gewaarschuwd; we hebben het erop gewaagd en dat was uitstekend: gedurfd en heerlijk! Langzaam werd de zaal gevuld en dat maakte het gezellig; het geluid bleef goed gedempt - verder is ons weinig opgevallen, want we waren stevig in gesprek en goed aan het eten. Zeer bedankt: een aanrader! En de prijs veel mee: ik was verbaasd en dacht eerst dat ik het niet goed verstaan had!
Wim S. Bourgondiër (4 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Heerlijk Indiaas gegeten bij Maharaja. Bediening was snel en prima voor bestellen en eten was er ook snel een heerlijk. Alleen afrekenen duurde ons iets te lang (is op wel meer plaatsen zo).
Markvanthooft . 1e beoordeling (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Met vier personen heerlijk gegeten bij restaurant Maharaja. De gerechten varieerden van mild tot heet en waren authentiek Indiaas. Zeer vriendelijk personeel en ook de service was meer dan goed.

Een echte aanrader!

Mark van 't Hooft
Olav A. Gastronoom (46 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
We zijn hier nu al meerdere keren geweest en nooit teleurgesteld. Wel heb ik het idee dat de eigenaar of de keuken gewijzigd is, de smaak is wat veranderd maar nog steeds erg goed. Ik kan iedereen aanraden hier eens te gaan eten, u zult niet teleurgesteld worden.
Fgribling . 1e beoordeling (1 recensie) 3,8 /10
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2016
Wat een verschrikking, nooit meer. Mensen die een hoger cijfer geven dan een zes weten niet wat kwaliteit is. Drie van ons hadden een menu met lam. In het voorgerecht zal een Lamb Samosa van nietszeggende kwaliteit. Het vlees in de Lamb Currie was vreselijk taai en de currie zelf uiterst flauw van smaak. Daarnaast kregen we een soort droge en taaie worst van lamsvlees. Het dessert was mango-ijs met een dot slagroom uit een goedkope spuitbus. De bediening was klungelig en de serveerster sprak zelfs nauwelijks Engels. De blik in de keuken deed ons walgen en de aankleding van het restaurant smoezelig.
Kiyara C. 1e beoordeling (1 recensie) 9,8 /10
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Eerder al paar keer gegeten en altijd blij weg gegaan het eten is heerlijk. Zeer Vriendelijk service gehad. We hadden 3 gangen combi menu genomen,Heel verrassend, en lekker.en ik zal snel weer langs komen
XPrinCessX . Bourgondiër (2 recensies) 6 /10
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Eerder gegeten bij dit restaurant, toen was het goed eten, leuk decor en aardige bediening. En eigenlijk door de eerdere ervaring ouders meegenomen voor de tweede keer.
Helaas...helaas!!

Wij waren een van de eerste gasten en bestelde een voorgerecht. Een uur later was het er nog steeds niet!. Niemand van de bediening kwam melden wat de reden was of ons geruststellen. Verder kwamen er regelmatig mensen binnen om eten af te halen. De mensen die kwamen afhalen werden eerder geholpen dan de mensen in het restaurant. De reden waarom wij zo lang moesten wachten. Er wat van gezegd en plots kwam ons voorgerecht. King Prawns besteld en mogen echt NIET zo genoemd worden want het waren GEEN King Prawns. Zonde!
Hoofdgerecht was super pittig!! Wij zijn wel gewend om heet te eten maar dit was onmenselijk zo heet het eten was. Aan de bediening aangegeven dat dit niet te eten was en we wilden graag wat anders. Wat anders besteld en kreeg het gewoon op de bon. Niet van: 'Ooh sorry, deze krijg je van het huis'.
De bediening bestaat uit 2 personen. Dit restaurant is totaal NIET ingericht voor Take Away en veel mensen in één keer in het restaurant, want dan hebben ze geen tijd voor de mensen in het restaurant.
Vanuit hun kant geen sorry, korting op de rekening of compensatie "drankje van het huis", zij snappen niet echt wat klantvriendelijkheid is.
Vooral vervelend voor onze ouders om dit zo mee te maken. Jammer maar NOOIT meer!
Olav A. Gastronoom (46 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Van buiten valt het restaurant niet echt op, helaas voor de eigenaar. Maar de inrichting is gezellig, vooral het voorste deel. Achterin het restaurant is het (te) donker zonder veel ramen. De bediening is zeer attent en aanwezig zonder hinderlijk te zijn. Je komt echter voor het eten en dat is overheerlijk! We namen Chicken Tikka Massala met extra Garlic Naan, toetje mango ijs. Prima, niet te pittig, ruime hoeveelheid, mooi opgediend. We gaan binnenkort maar weer eens iets anders proberen. Zeker een bezoek waard!
Svg66svg . Fijnproever (8 recensies) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2015
Hier gegeten met mijn broer en vader, aan een tafel bij het raam op mijn verzoek. De zaak (voorste gedeelte) is niet heel groot, waardoor het vrij luidruchtig was. Mijn vader had goede berichten gehoord, maar ik vond het nogal tegenvallen. De voorgerechten waren duur in verhouding en de hoofdgerechten waren wel goed geprijsd (maar ik heb betere boterkip geproefd). De bijgerechten zoals het naan, ook. Toen mijn broer het nagerecht Gulab Jamun bestelde (deegballetjes in siroop; zoet) beloofde hij mij er één, niet te weten dat hij er maar twee zou krijgen. Ik kreeg mix Kulfi, terwijl ik om normale Kulfi gevraagd had. Beide nagerechten waren respectievelijk € 4,75 en € 7,25 wat niet in verhouding stond tot wat we kregen. Aardig gegeten, maar niet voor herhaling vatbaar. En dankzij de hoge prijzen van vooral de nagerechten, zat mijn fooi er voor hun niet in.
Rob V. Fijnproever (8 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2015
Afgelopen zondag bij Maharaja gegeten. Dat was een aangename ervaring. Het eten is van uitstekende kwaliteit. Ik had Chicken Tikka Massala en dat was heerlijk. Mijn vrouw had een lamscurry en die was ook voortreffelijk. De bediening is zeer vriendelijk. Omdat het in het voorste gedeelte erg druk was, zaten wij achter en dat is wat minder gezellig. Maar we gaan hier zeker terugkomen.
Ned . Fijnproever (6 recensies) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2015
Samen met mijn zoon zijn wij op 4 april uit Amsterdam gekomen naar Delft voor een dagje uit. Per toeval hebben wij het restaurant gezien en we besloten wat te proberen daar wij liefhebbers zijn van de Indiase keuken. Wij werden zeer vriendelijk ontvangen door twee jonge dames. De ruimte is vrij klein maar dat is eerder een plus punt-het maakt de sfeer knus en intiem. In de verte klonk zachte Indiase muziek zonder irritant te zijn. Wij kregen meteen papadums met drie verschillende sauzen, erg lekker. Wij bestelden de garnalen masala (Kadhai Jhinga). De maaltijd werd verassend snel opgediend. Voortreffelijk! Tongstrelend! De dames kwamen informeren of alles naar wens was zonder echter opdringerig te zijn. Bij vertrek hielpen ze ons zelfs onze jassen aan te trekken; nooit zoiets meegemaakt. Er volgde een hartelijk afscheid. En wij komen zeker terug!
Ned en Wessel Konstantinov
JuliaSofie . Bourgondiër (2 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2015
Wij hadden een verrassingsmenu, visit Nepal menu - ik zal hier om de verrassing niet te verpesten niet gaan opschrijven wat je allemaal krijgt, maar het was zeer smakelijk, gevarieerde gerechten, een goede uitleg, hele vriendelijke bediening (oplettend maar niet opdringerig), kortom niets op aan te merken. Zeker de moeite waard.
KOLOMmen . 1e beoordeling (1 recensie) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2015
Het was voor ons een heel nieuwe ervaring om bij Maharaja te eten. Griek, Chinees e.d. kennen wij wel , maar dit was heel apart en erg lekker.Vraag mij niet hoe de gerechten heten want de namen zijn vreemd voor ons.De bediening was vriendelijk, maar niet op de hoogte van onze
cadeaubon.
Jan99100 . Bourgondiër (4 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
Eten hier is erg lekker. Zeker een van de beste tent in de regio. Chicken madras was heerlijk. Cobra paste ook lekker bij het eten. Als we ooit in delft zijn zullen we zeker hier terug komen. Over bedeining valt niks te zeggen: vriendelijk en attent! Allen dessert kan wat uitgebrieder.
Sabrina1234 . 1e beoordeling (1 recensie) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2015
Kip tandoori is erg lekker !!
Decoratie is echt tipisch en mooi.
Alles schoon.
Gastvrouw is vriendelijk.
Ik ga hier vaak eten.
Caroline V. Fijnproever (8 recensies) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Heel aardig meisje hoor, maar toen we niet direct achter de deur wilden gaan zitten (de enige vrije 2-persoonstafel) werden we naar een achterzaaltje gedirigeerd. Daardoor werden we ook niet echt snel bediend. Verder doen ze al bijna een jaar niet meer mee aan de restaurantkaart. Allemaal een beetje knullig.
Nanda V. Gastronoom (61 recensies) 6 /10
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2015
Het eten viel helaas een beetje tegen, maar dat kan ook met onze smaak te maken hebben. De pappadums met dips waren lekker en ook de chapati viel in de smaak. De vegetarische samosa had een erg dikke, harde korst en de paneer uit de tandoor had erg weinig smaak. In de raita zaten kruiden die het geheel vooral zoet in plaats fris maakten. De curry met kip was smaakvol, maar hield qua hoeveelheid niet over. Alle hoofdgerechten worden geserveerd met rijst en een vegetarisch bijgerecht. Dat laatste had van ons niet gehoeven, liever wat meer curry. De bediening is bescheiden, niet onvriendelijk, maar weet weinig over welke ingredienten gebruikt zijn in de diverse gerechten.
Prezer . Bourgondiër (3 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
Prima gegeten, gerechten volgden elkaar wat snel op. Maar we waren dan ook de eerste gasten van de avond. Ruime porties, uitgebreide keus. Voor herhaling vatbaar.