Indiaas Restaurant Maharaja

Nieuwe Langendijk 59 2611 VJ Delft Nederland Kaart

Speciale deals

Over het restaurant Indiaas Restaurant Maharaja

Sublieme kruidencombinaties

Een warme glimlach en de geuren en smaken die alleen mysterieuze kruidenmengsels uit India voortbrengen; ervaar al het fijne van India in hartje Delft. Van mild tot spicy, de chef weet precies het juiste gerecht voor jouw smaakpalet op tafel te zetten. En wordt het toch iets te heet, dan is een verkoelende mango lassi de ideale uitkomst.

Meer informatie over restaurant Indiaas Restaurant Maharaja

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:30

9,2

Jouw recensie over het restaurant Indiaas Restaurant Maharaja

Brenda G.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Heerlijk gegeten in een gastvrije sfeer. Vriendelijke bediening. Echt gezellig.
Marijke J.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Er is een uitgebreide kaart met heerlijke gerechten. De porties zijn niet groot maar voldoende. De papadums met verschillende dipschaaltjes vooraf waren heerlijk. De bediening is erg vriendelijk. Dit gezellige kleine restaurantje is een echte aanrader.
Dido V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Het eten was heerlijk , de bediening vriendelijk. We kwamen onverwacht met 5 gasten, hadden voor 4 gereserveerd maar dit was geen probleem, er werd achter een andere tafel voor ins vrijgemaakt. Aanrader!
Gino S.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Wij vinden het een heel gezellig restaurant. De bediening is heel vriendelijk en goed. Het eten was zeer smakelijk
Johan D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Het was iets te druk voor de bediening om het bij te benen, maar het eten was desalniettemin heerlijk.
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Leuk restaurantje met lekker Indiaas eten. De bediening was erg vriendelijk en het eten kwam vlot op tafel. Prettig als je alleen bent (en dat was ik die avond).
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Heerlijk Indiaas gegeten. Vriendelijke bediening die graag vertelde over de gerechten en hoe ze gemaakt zijn.
Erik G.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Goed gegeten. Goede service
Ellen K.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Erg leuk restaurant met super gastvrouw. Eten heel smaakvol en uitstekend bereid.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Wij hebben hier met z'n vieren heerlijk gegeten. Lekkere voorgerechten en als hoofdgerecht hadden we alle vier wat anders, zodat we lekker bij elkaar konden proeven. Alles was even lekker! Ook de gastvrouw/eigenaresse was super vriendelijk en we kregen een bakje koffie of thee van het huis. Prijs-kwaliteit is ook prima. Wij komen zeker terug!
Ella B.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Met een groep van zes gegeten. Hartelijke ontvangst en goede uitleg over de gerechten. Het eten zag er niet alleen aantrekkelijk uit, maar smaakte ook voortreffelijk. Een klein intiem restaurant en absoluut een aanrader.
m.bos B.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Heerlijk vers eten, prijs kwaliteit goed. grote porties en zeer vriendelijke bediening. Een aanrader
FamilieW .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Indiaas is onze favoriete keuken en we hebben met twee personen heerlijk vegetarisch gegeten. Vooraf een Onion Bahji (4 stukjes) en een vegetarische Samosa (2 stuks) geserveerd op een bordje met wat salade en saus. Beiden super lekker.
Een menu per persoon is verplicht en bevat rijst met…vlees of vis of groente. Ondanks dat de kaart zegt dat alle menu’s geserveerd worden met een groente side dish, is dat volgens de serveerster niet meer zo. De side dish kun je tegen de prijs van € 6,- bijbestellen. Als je dat niet doet is de rijst in de vegetarische menu’s vrij kostbaar en het menu eentonig. Als je met meer personen bent kun je eventueel de groente (en vleesgerechten) delen voor de variatie. De porties zijn prima.
Wij hebben de vegetarische menu’s Bombay Aloo en Dal Maharaja gekozen en als side dishes Baigan Bartha, Palak Paneer en voor het frisse de Raita (yoghurt met specerijen). Erbij een Paratha (indiaas brood).
We kozen voor gekruid en pittig maar niet zo dat je mond in brand zou staan. Dat is de keuken goed gelukt. Het was heerlijk. De Raita was heerlijk maar ik vond het te zoet. Helaas doen sommige Indiase keukens suiker in de Raita.
We waren het er beiden over eens dat we heerlijk gegeten hadden maar dat het restaurant, consumpties niet meegerekend, best prijzig is.
Helaas was de Paratha de slechtste die we ooit gegeten hadden. Een Paratha is een zachte platte variatie van de Chappatti en krijgt laagjes door de manier van klaarmaken met ghee of geklaarde boter. Deze Paratha was net een koekje.
Amanda B.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Erg lekker gegeten. Heerlijke chicken tikki massala. Aardige & snelle bediening
Edwin B.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Wat een vriendelijke bediening!
Blij verrast waren wij over de vraag of het verrassingsmenu ons verrast heeft.
Dat was inderdaad het geval. Heerlijke gerechten en goed gekruid.
Hier komen we zeker nog eens terug.
Pouyan D.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Lekker eten, erg vriendelijke bediening dat ons kon voorzien van adviezen.
Knusse sfeer, zeker een aanrader!
Roxana T.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Het was weer heel erg lekker!!!
Jos D.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Een intiem klein restaurantje waar je zo langs zou lopen maar stop toch maar eens om hier je te laten verwennen.Autenthiek Nepalees eten, heerlijk gekruide gerechten en gezellige bediening die voor stelletjes maar ook voor gezinnen aan te raden is. Al diverse malen geweest en steeds goed bevallen, en ik ben best kieskeurig.
Marije D.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Heerlijk gegeten in dit knusse restaurant. Service is prima en het eten uitstekend. Als je van lekker pittig houdt, kun je hier goed terecht, maar er zijn ook genoeg lekkere mild gekruide gerechten. Komen nog graag eens terug.
Michiel V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Wat een fijn restaurant. Het is niet al te groot en de bediening heeft alle tijd voor je. Het eten was voortreffelijk. We komen hier graag nog een keertje terug. Echt een aanrader!