Indiaas Restaurant Maharaja

Nieuwe Langendijk 59 2611 VJ Delft Nederland Kaart

Over het restaurant Indiaas Restaurant Maharaja

Sublieme kruidencombinaties

Een warme glimlach en de geuren en smaken die alleen mysterieuze kruidenmengsels uit India voortbrengen; ervaar al het fijne van India in hartje Delft. Van mild tot spicy, de chef weet precies het juiste gerecht voor jouw smaakpalet op tafel te zetten. En wordt het toch iets te heet, dan is een verkoelende mango lassi de ideale uitkomst.

Meer informatie over restaurant Indiaas Restaurant Maharaja

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:30

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Ellen K.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Erg leuk restaurant met super gastvrouw. Eten heel smaakvol en uitstekend bereid.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Wij hebben hier met z'n vieren heerlijk gegeten. Lekkere voorgerechten en als hoofdgerecht hadden we alle vier wat anders, zodat we lekker bij elkaar konden proeven. Alles was even lekker! Ook de gastvrouw/eigenaresse was super vriendelijk en we kregen een bakje koffie of thee van het huis. Prijs-kwaliteit is ook prima. Wij komen zeker terug!
Ella B.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Met een groep van zes gegeten. Hartelijke ontvangst en goede uitleg over de gerechten. Het eten zag er niet alleen aantrekkelijk uit, maar smaakte ook voortreffelijk. Een klein intiem restaurant en absoluut een aanrader.
m.bos B.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Heerlijk vers eten, prijs kwaliteit goed. grote porties en zeer vriendelijke bediening. Een aanrader
FamilieW .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Indiaas is onze favoriete keuken en we hebben met twee personen heerlijk vegetarisch gegeten. Vooraf een Onion Bahji (4 stukjes) en een vegetarische Samosa (2 stuks) geserveerd op een bordje met wat salade en saus. Beiden super lekker.
Een menu per persoon is verplicht en bevat rijst met…vlees of vis of groente. Ondanks dat de kaart zegt dat alle menu’s geserveerd worden met een groente side dish, is dat volgens de serveerster niet meer zo. De side dish kun je tegen de prijs van € 6,- bijbestellen. Als je dat niet doet is de rijst in de vegetarische menu’s vrij kostbaar en het menu eentonig. Als je met meer personen bent kun je eventueel de groente (en vleesgerechten) delen voor de variatie. De porties zijn prima.
Wij hebben de vegetarische menu’s Bombay Aloo en Dal Maharaja gekozen en als side dishes Baigan Bartha, Palak Paneer en voor het frisse de Raita (yoghurt met specerijen). Erbij een Paratha (indiaas brood).
We kozen voor gekruid en pittig maar niet zo dat je mond in brand zou staan. Dat is de keuken goed gelukt. Het was heerlijk. De Raita was heerlijk maar ik vond het te zoet. Helaas doen sommige Indiase keukens suiker in de Raita.
We waren het er beiden over eens dat we heerlijk gegeten hadden maar dat het restaurant, consumpties niet meegerekend, best prijzig is.
Helaas was de Paratha de slechtste die we ooit gegeten hadden. Een Paratha is een zachte platte variatie van de Chappatti en krijgt laagjes door de manier van klaarmaken met ghee of geklaarde boter. Deze Paratha was net een koekje.
Amanda B.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Erg lekker gegeten. Heerlijke chicken tikki massala. Aardige & snelle bediening
Edwin B.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Wat een vriendelijke bediening!
Blij verrast waren wij over de vraag of het verrassingsmenu ons verrast heeft.
Dat was inderdaad het geval. Heerlijke gerechten en goed gekruid.
Hier komen we zeker nog eens terug.
Pouyan D.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Lekker eten, erg vriendelijke bediening dat ons kon voorzien van adviezen.
Knusse sfeer, zeker een aanrader!
Roxana T.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Het was weer heel erg lekker!!!
Jos D.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Een intiem klein restaurantje waar je zo langs zou lopen maar stop toch maar eens om hier je te laten verwennen.Autenthiek Nepalees eten, heerlijk gekruide gerechten en gezellige bediening die voor stelletjes maar ook voor gezinnen aan te raden is. Al diverse malen geweest en steeds goed bevallen, en ik ben best kieskeurig.
Marije D.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Heerlijk gegeten in dit knusse restaurant. Service is prima en het eten uitstekend. Als je van lekker pittig houdt, kun je hier goed terecht, maar er zijn ook genoeg lekkere mild gekruide gerechten. Komen nog graag eens terug.
Michiel V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Wat een fijn restaurant. Het is niet al te groot en de bediening heeft alle tijd voor je. Het eten was voortreffelijk. We komen hier graag nog een keertje terug. Echt een aanrader!
John S.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Net hier geweest maar we hebben echt heerlijk gegeten. Het vlees is heerlijk mals en perfect gekruid. Heerlijke curry gegeten en als voorgerecht samsosas lam genomen. Kan alleen maar zeggen dat het gewoon erg lekker was. Kom hier zeker terug
Gina A.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Goede service, gezellige sfeer en (heel belangrijk) erg lekker eten, zoals Indiaas hoort te zijn. We zouden zeker nog eens een keertje terug willen komen.
Maartje D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
We zijn op een vrijdagavond met zijn zessen gaan eten bij Maharaja. We hadden allemaal een ander gerecht en we vonden ze zonder uitzondering erg lekker. De bediening was rustig, attent en persoonlijk. We komen graag terug om de rest van de kaart uit te proberen!
Chitra B.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Heerlijk Indiaas gegeten bij dit restaurant afgelopen vrijdag. We werden vriendelijk ontvangen door de gastvrouw, welke een mooie tafeltje aan het raam had gereserveerd voor ons. Wel nogal uitgebreid menu, maar de gastvrouw heeft ons geholpen met kiezen van een heerlijke diner. We hebben voor- en hoofdgerecht genomen, met aansluitend een toetje. We kregen ook nog een kopje thee van het huis erbij. Erg netjes! Gerechten waren allemaal goed op smaak en de porties waren prima, we hebben eea gedeeld met elkaar, wat een mooie kennismaking was met deze Indiase keuken en dit restaurant.
Olav A.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Wat een heerlijk eten! We komen hier regelmatig en de kwaliteit is constant erg goed. Verwennerij! De bediening is zeer attent, zonder teveel op de voorgrond te treden. Ik kan u dit restaurant van harte aanbevelen!
BenStoffels .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
de reservering liep gemakkelijk: via de computer. De ontvangst bij de balie was heel vriendelijk: mijn tafelgenoot en ik mochten van de uitgestalde kruiden proeven en raden wat het was: zoiets schept al meteen een ongedwongen en vriendelijke sfeer. Er was geen bezwaar tegen dat we eerst buiten op een terrasje iets zouden gaan drinken: dat was heel knap: dat het aan de gast wordt overgelaten zelf een initiatief te nemen, ook al was dat ergens anders. We hadden een tafeltje bij het raam uitgezocht en dat was inderdaad vrij, toen we kwamen. Het eten was voortreffelijk: wij kozen voor een zeer pittig gerecht en we werden daarvoor gewaarschuwd; we hebben het erop gewaagd en dat was uitstekend: gedurfd en heerlijk! Langzaam werd de zaal gevuld en dat maakte het gezellig; het geluid bleef goed gedempt - verder is ons weinig opgevallen, want we waren stevig in gesprek en goed aan het eten. Zeer bedankt: een aanrader! En de prijs veel mee: ik was verbaasd en dacht eerst dat ik het niet goed verstaan had!
Wim S.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Heerlijk Indiaas gegeten bij Maharaja. Bediening was snel en prima voor bestellen en eten was er ook snel een heerlijk. Alleen afrekenen duurde ons iets te lang (is op wel meer plaatsen zo).
markvanthooft .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Met vier personen heerlijk gegeten bij restaurant Maharaja. De gerechten varieerden van mild tot heet en waren authentiek Indiaas. Zeer vriendelijk personeel en ook de service was meer dan goed.

Een echte aanrader!

Mark van 't Hooft