Indiaas en Nepalees Restaurant Maharaja

Nieuwe Langendijk 59 2611 VJ Delft Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Indiaas en Nepalees Restaurant Maharaja

Vanaf station Delft bus 61 richting IKEA Delft. Uitstappen halte Nieuwe langendijk
  • : Marktgarage Delft. Loopafstand 2 minuten.

Dagelijks geopend vanaf: 17:00 - 22:00

• Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Duits gesproken , Engels gesproken , Nederlands gesproken , Open op zondag , Wi-Fi
Uitmuntend
9,2
9,5

Jouw recensie over het restaurant Indiaas en Nepalees Restaurant Maharaja

Rita V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Door de heerlijke kruidengeuren worden we al naar binnen gezogen. Prettige ontvangst en bediening. Heerlijke smaken.
J. V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
heerlijk gegeten, zeer vriendelijke bediening en zeer goede prijs-kwaliteitsverhouding
Katja T.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Heerlijk gegeten van het vis-vlees-4 gangenmenu. Ontvangen met een leuk voorafje. De gerechten waren precies goed op smaak (niet te pittig). Vriendelijk en behulpzaam personeel. Aanrader!
Ernst B.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Lekker gegeten, met 4 personen, mix gril was erg lekker en ook de Lassie mango is een aanrader. Vriendelijke bediening en redelijke prijzen. We komen zeker terug.
Stephanie J.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Heerlijk eten in onspannen omgeving.
Freya B.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Waanzinnig lekker gegeten in dit gezellige kleine restaurant. Bediening was ook erg vriendelijk. Echt het lekkerste eten dat ik in tijden gehad heb in een restaurant in Delft, absoluut een aanrader!
Marianne S.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Leuk restaurant in de binnenstad, lekker gegeten vriendelijk personeel leuke relaxte avond gehad. Zeker een aanrader echt nepalees en Indiaas keuken heerlijke smaken.
Robin H.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Zeer vriendelijke ontvangst door enthousiaste jongeman van de bediening ,kortom perfecte,zeer attente gastheer. 10. maaltijden 8 . decor /inrichting eenvoudig maar sfeervol 8. wijn een spaanse reserva (Baron de Ley 2013) voortreffelijk en zeer goede prijs/kwaliteit verhouding 10.
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Knus en gezellig ingericht restaurant met een uitgebreide menukaart. Het eten is heerlijk maar een 9 vind ik te hoog.
Helene D.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
een zeer gezellig ingericht restaurant met goede service en heerlijk eten. het was ook druk bezocht. mijn vriend vond de tikka massala niet heel pittig, maar als je dat aangeeft bij de ober kan het pittiger gemaakt worden. Ik vond de mixed grill een aanrader. Het lamsgehakt en de garnalen waren bijzonder lekker.
Roelof P.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Heel vaak in Indiase restaurants gegeten. Het vegetarische menu is echt een aanrader. Vooral de kulfi hebben we nog nooit zo lekker gegeten deze topper springt er echt uit tussen de andere honderden kulfi's die we op hebben.
Chantal T.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten, met een erg enthousiaste bediening. Bedankt voor de gezellige avond en het heerlijke eten.
Jesper B.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
Leuke zaak, kennis van de gerechten bij de gastheer, heerlijke uitgebreide keuze en voortreffelijke bereiding. Subliem genoten met vrienden!
Jurgen K.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Als je binnen loopt, komen de kruidengeuren je tegemoet, wat door ons als positief werd ervaren. De prijzen zijn goed en ook het eten wat we kregen was van goede kwaliteit, behalve de spinazie die aan de zoute kant was.
Ook een aandachtspuntje voor het bedienend personeel, ga niet met al het bedienend personeel buiten zitten/staan als er nog gasten zitten die wellicht wat willen drinken...
Anita G.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Zeer vriendelijke bediening en heerlijk gegeten. Echt een aanrader!
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Het eten was echt heel erg lekker, echt lekker Indiaas gegeten. De bediening was goed en de ober was vriendelijk en gezellig. Dit restaurant is echt een aanrader als je van Indiaas eten houdt.
Mario H.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Voor de 2de keer hier gegeten en het was wederom weer fantastisch. We hebben ons dit keer laten verrassen door het vier gangen keuze menu en ik moet zeggen dat was meer dan heerlijk.
Arnold V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Lekker, smaakvol gegeten met vriendelijke bediening.
Frederick V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Laten adviseren wat nu het meest authentieke was en dit resulteerde in 2 verrassend heerlijke gerechten. Zeer vriendelijke bediening.
Toine H.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Goed eten voor een zeer goede prijs. Tevens vind ik de service hier altijd erg fijn!