Indiaas en Nepalees Restaurant Maharaja

Nieuwe Langendijk 59 2611 VJ Delft Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Indiaas en Nepalees Restaurant Maharaja

Vanaf station Delft bus 61 richting IKEA Delft. Uitstappen halte Nieuwe langendijk
  • : Marktgarage Delft. Loopafstand 2 minuten.

Dagelijks geopend vanaf: 17:00 - 22:00

• Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Duits gesproken , Engels gesproken , Nederlands gesproken , Open op zondag , Wi-Fi
Uitmuntend
9,3
9,6

Jouw recensie over het restaurant Indiaas en Nepalees Restaurant Maharaja

Toine H.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Goed eten voor een zeer goede prijs. Tevens vind ik de service hier altijd erg fijn!
Chris T.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Prima gegeten met AH restaurantactie, precies goed qua mild-/pittigheid en hoeveelheid. Op zondag heerlijk rustig kunnen eten, restaurant voor onszelf. Komen zeker nog eens terug.
Anetta B.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
We hebben hier gegeten met de A-H restaurantactie.
Het eten was smaakvol, geurig en goed gekruid.
Bedienend personeel is zeer vriendelijk ondanks dat ze het druk hebben.
Er hangt een ontspannen sfeer en de inrichting is gezellig.
Hier komen we vast wel terug.
Carien D.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Heerlijk gegeten van het 3-gangen menu via de AH actie. Snelle en attente service.
Tesh N.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Bij aankomst was er geen tafel gereserveerd voor ons terwijl ik had gereserveerd.
De bediending was vriendelijke en het eten was heerlijk.
wij moesten wel lang wachten op het eten dat is wel heel erg jammer. Wij wilde de wijn proeven maar in 1ste instantie wilde de bediening dit niet omdat het druk was.
Maar goed als het druk is wil ik wel aandacht en behandeld worden als gast.

Conclusie
we hebben heerlijk gegeten en het was gezellig alleen de bediening moet nog veel leren in kader van gastvrijheid ojaa en ik moest vragen naar de korting.
Geert B.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Heel vriendelijke bediening en heerlijk eten.
Aniel T.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
A
Martine V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Echt heeeerlijk gegeten. Alles super vers en smaakte erg goed. Er werd zelfs gevraagd welke mate van pittigheid we wilden. In het verrassingsmenu konden we onze voorkeuren aangeven. De bediening was zo vriendelijk en persoonlijk. Samen met de inrichting maakte dat een heel warme en huiselijke sfeer. Wij komen zeker terug!
Koei Hiong T.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Zeer vriendelijke ontvangst, een plek waar we terug komen als we in de buurt zijn!
Sandra M.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
Bijzonder vriendelijke bediening en weet wat te doen met dieetwensen (gluten)
E. V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Buitengewoon vriendelijk ontvangst. Gezellige en gemoedelijke sfeer, uitvoerige uitleg over de gerechten.
Het eten was zeer smaakvol. We gaan zeker nog eens terug. Alleen jammer dat de 20 procent korting op de rekening niet vanzelf werd verrekend, hier hebben we om moeten vragen.
Olivia S.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening!
Pirmin B.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Het restaurant heeft sinds de nieuwe eigenaren een transformatie ondergaan waarover ik zeer te spreken ben. De gerechten zijn hetzelfde gebleven, maar de sfeer is er erg op vooruit gegaan. Bediening is vriendelijk en je hebt je eten altijd snel.
Je krijgt echt waar voor je geld! Zeker een aanrader
Angelique T.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Lekker gegeten! Genoeg variatie op de kaart en een aardige nieuwe eigenaar wij komen graag terug! er hangt een fijne sfeer.
FamilieW .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Vriendelijke bediening. Het was redelijk druk maar het was het wachten waard. Heerlijk vegetarisch gegeten. Geen vlakke smaak maar lekker gekruid zonder dat het gelijk heet is gemaakt met chilipoeder. Als toetje een heerlijke cheesecake op zijn Indiaas. We eten hier met enige regelmaat en hebben een aantal favoriete gerechten. Deze keer waren ze veel lekkerder dan de vorige keren. Helaas zaten er twee gezellige maar luidruchtige heren aan een tafeltje naast ons die beiden misschien een beetje doof aan het worden zijn. Wij nog niet. :-)
Sinds een paar maanden heeft het restaurant een nieuwe eigenaar. We wensen hem veel succes.
Kaspar V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Ambiance, sfeer en eten gewoon uitmuntend!
Paul R.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Vriendelijk sfeervol Indiaas-/ Nepalees restaurant in het centrum van Delft, maar relatief rustig gelegen.
Niet helemaal duidelijk op de kaart is wat nu Indiase of specifiek Nepalese gerechten zijn maar we hebben heerlijk (vegetarisch) gegeten. Voorgerecht en hoofdgerecht allen zeer smaakvol, niet al te pittig, met verse ingrediënten, en een goede smaakbalans, niets op aan te merken. Uitstekende vlotte bediening, geen opdringerige muziek.
Prijs/ kwaliteit picobello, zeker met Iens korting ; )

Hoewel geen expert op het gebied van de Indiase en aanverwante keuken kunnen wij Maharaja zeer aanbevelen
Diedrich D.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Besloten om een keer in Delft Indiaas te eten. Geen spijt van gehad. Leuke zaak, vriendelijke mensen en eten was geweldig tegen een goede prijs
Nika T.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Heerlijk eten.
Persoonlijke bediening.
Kom zeker nog een keer terug!
Wouter K.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Erg vriendelijke bediening, hij straalde echt gastvrijheid en plezier in zijn werk uit.
Heel erg bedankt voor de leuke review! Wij zullen de complimenten delen met deze persoon en uiteraard met het gehele team. Wij hopen jullie snel weer te mogen verwelkomen in ons restaurant!