Indiaas en Nepalees Restaurant Maharaja

Nieuwe Langendijk 59 2611 VJ Delft Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Indiaas en Nepalees Restaurant Maharaja

Vanaf station Delft bus 61 richting IKEA Delft. Uitstappen halte Nieuwe langendijk
  • : Marktgarage Delft. Loopafstand 2 minuten.

Dagelijks geopend vanaf: 17:00 - 22:00

• Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Duits gesproken , Engels gesproken , Nederlands gesproken , Open op zondag , Wi-Fi
Uitmuntend
9,3
9,7

Jouw recensie over het restaurant Indiaas en Nepalees Restaurant Maharaja

FamilieW .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Vriendelijke bediening. Het was redelijk druk maar het was het wachten waard. Heerlijk vegetarisch gegeten. Geen vlakke smaak maar lekker gekruid zonder dat het gelijk heet is gemaakt met chilipoeder. Als toetje een heerlijke cheesecake op zijn Indiaas. We eten hier met enige regelmaat en hebben een aantal favoriete gerechten. Deze keer waren ze veel lekkerder dan de vorige keren. Helaas zaten er twee gezellige maar luidruchtige heren aan een tafeltje naast ons die beiden misschien een beetje doof aan het worden zijn. Wij nog niet. :-)
Sinds een paar maanden heeft het restaurant een nieuwe eigenaar. We wensen hem veel succes.
Kaspar V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Ambiance, sfeer en eten gewoon uitmuntend!
Paul R.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Vriendelijk sfeervol Indiaas-/ Nepalees restaurant in het centrum van Delft, maar relatief rustig gelegen.
Niet helemaal duidelijk op de kaart is wat nu Indiase of specifiek Nepalese gerechten zijn maar we hebben heerlijk (vegetarisch) gegeten. Voorgerecht en hoofdgerecht allen zeer smaakvol, niet al te pittig, met verse ingrediënten, en een goede smaakbalans, niets op aan te merken. Uitstekende vlotte bediening, geen opdringerige muziek.
Prijs/ kwaliteit picobello, zeker met Iens korting ; )

Hoewel geen expert op het gebied van de Indiase en aanverwante keuken kunnen wij Maharaja zeer aanbevelen
Diedrich D.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Besloten om een keer in Delft Indiaas te eten. Geen spijt van gehad. Leuke zaak, vriendelijke mensen en eten was geweldig tegen een goede prijs
Nika T.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Heerlijk eten.
Persoonlijke bediening.
Kom zeker nog een keer terug!
Wouter K.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Erg vriendelijke bediening, hij straalde echt gastvrijheid en plezier in zijn werk uit.
Heel erg bedankt voor de leuke review! Wij zullen de complimenten delen met deze persoon en uiteraard met het gehele team. Wij hopen jullie snel weer te mogen verwelkomen in ons restaurant!
John S.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Zeer vriendelijk personeel, gezellige inrichting en goed kwaliteit/prijs verhouding! Smaakvolle gerechten, alleen lamsvlees was iets te stug. Komen hier zeker een keer terug!
Allereerst dankt voor de mooie recensie! Fijn dat alles naar wens was. Betreft de stugge lamsvlees hebben wij dit doorgegeven aan de chef-kok. Hij zal dit oppakken en oplossen. Wij hopen jullie snel weer te mogen verwelkomen in ons restaurant!
Ly P.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Goed ontvangen. Vrolijk personeel. Ze zijn echt bezig je een leuke avond te bezorgen. En..o ja het eten is héérlijk!
Heel erg bedankt voor de leuke review over onze keuken en bediening! Wij hopen jullie snel weer te mogen verwelkomen in ons restaurant.
Stefanie S.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Sfeervol knus restaurant, vriendelijke snelle bediening met een personal touch, zeer ruime keuze aan gerechten (zoveel dat kiezen lastig is). Een tandori gerecht met kip, bevatte wel heel veel kip, zeker genoeg voor 2 personen. Lekkere rijst en groentenpannetje kwam er standaard bij. Prima gegeten voor een goede prijs
Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Wij zullen deze mooie complimenten delen met de keuken en bediening. Uiteraard hopen wij jullie snel weer te mogen verwelkomen in ons restaurant!
Arjen A.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
Erg leuk restaurant met zeer vriendelijke bediening. Prijs / kwaliteit is top. Wij zijn erg tevreden! Dankjewel!
Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest! Wij hopen jullie snel weer te mogen verwelkomen in ons restaurant en onze andere heerlijke gerechten te laten proeven.
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
Dit restaurant is echt een aanrader! Heerlijke gerechten, leuke inrichting en sfeer, vriendelijk, uitstekende bediening.
Hartstikke bedankt voor de leuke review over ons restaurant! Wij zullen deze complimenten delen met het gehele team. Wij hopen jullie snel weer te mogen verwelkomen in ons restaurant!
Alex R.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Goede service, zeer goed ontvangst. Ging even wat fout door verkeerde naam vanuit Iens, maar was geen probleem. Werden direct aan tafeltje geplaatst. Aanbevelingen waren top. Zeer beleefde en charmante eigenaren!! Heerlijk gegeten. Zeker nog een keer!! Grt, Alex Ramirez (Danny Zwitserland.)
Hartelijk dank voor de leuke recensie en fijn om te horen dat alles naar wens is geweest! Wij hopen jullie snel weer te mogen verwelkomen in ons restaurant.
John L.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Klein, gezellig, vlotte en vriendelijke bediening en lekker eten voor een schappelijke prijs.
Leuk om te horen dat alles naar wens is geweest! Wij zullen deze complimenten delen met het gehele team. Wij hopen jullie weer snel te mogen verwelkomen in ons restaurant.
Wietze D.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Het eten was prima en de eigenaren waren vriendelijk. Alleen jammer dat achteraf blijkt dat er geen 20% korting is gegeven terwijl daar via de de reservering wel reclame voor werd gemaakt.
Allereerst fijn dat alles naar wens is geweest. Betreft de korting is dit helaas niet verwerkt op de rekening, onze excuses hiervoor. Daarom zouden wij graag bij jullie volgende bezoek een fles wijn naar keuze willen aanbieden. Nogmaals onze excuses. Wij hopen jullie snel weer te mogen verwelkomen in ons restaurant.
Nienke P.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
We zijn erg gastvrij ontvangen, de nieuwe eigenaar is erg enthousiast, net als de bediening. Het eten is heerlijk, erg veel keus: lamsvlees, kip, vis, vegetarisch. We komen zeker terug, ook omdat het moeilijk kiezen is uit het enorme aanbod; er valt nog veel te proeven!
Een wijnkaart zou een goede aanvulling zijn, deze gaat er ook komen begrepen we. We zijn benieuwd naar deze en andere aanpassingen die er nog komen gaan.
Enig minpuntje: de verwarming stond erg hoog, dat had ietsje minder gemogen.
S. M.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Zeer vriendelijke, persoonlijke bediening. Eten was heerlijk!
remo S.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Het eten was heel lekker zeker voor herhaling vatbaar ????we komen zeker weer terug. Vier vrienden die van lekker eten houden
Heel erg bedankt voor de leuke recensie. Fijn om te horen dat alles heeft gesmaakt. De chef-kok gebruikt voor elke gerecht de juiste specerijen met zorg hierdoor heeft u bij elk gerecht een verschillende smaakbeleving. Wij hopen jullie weer snel te mogen verwelkomen in ons restaurant!
Jan-Willem K.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Heerlijk vegetarisch 3-gangenmenu met een van de beste Onion-bahjees die ik heb gegeten. Ook andere gerechten waren heerlijk. Helemaal super was het warme en persoonlijke gastheerschap. Gezellig, lekker en gastvrij. Aanrader!
Hartstikke bedankt voor de leuke recensie over onze bediening en keuken. Wij zullen dit delen met het gehele team! Wij hopen jullie snel weer te mogen verwelkomen in ons restaurant.
M. N.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Nieuwe enthousiaste eigenaren pakken het goed aan. Service is goed vooruitgegaan.
Hartstikke bedankt voor de leuke recensie over onze service. Wij verwelkomen jullie graag weer in ons restaurant!
Johan O.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Hartelijke ontvangst, goede service en heerlijk gegeten. Wij zijn niet erg thuis in de Indiase keuken maar er wordt goed uitgelegd wat wat is en de smaken van de verschillende gerechten zijn puur. Wij komen zeker terug!!
Allereerst dank voor de mooie recensie over onze keuken en bediening. Ook leuk om te horen dat de Indiase keuken jullie is bevallen! Wij hopen uiteraard jullie weer te helpen met het maken van de juiste keuze bij jullie volgende bezoek en weer te laten genieten van onze veelzijdige keuken.