India Way Tandoori Specialiteiten

Vrouwenkerkkoorstraat 7 2312 WP Leiden Nederland Kaart

Over het restaurant India Way Tandoori Specialiteiten

Tandoori is een feest

Onderweg naar India! Met een uitgebreide kaart vol tandoori's, biryani's en curry's ben je wel even zoet. De karakteristieke inrichting draagt bij een typisch Indisch avondje uit- op elke dag van de week. Natuurlijk kun je ook heerlijk buiten zitten op het terras. Groot feest? Geen probleem hier. Tevens hebben ze een afhaalservice.

Meer informatie over restaurant India Way Tandoori Specialiteiten

7,2
Adri S.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Hoewel wij te vroeg waren voor onze afspraak werden we zeer attent en vriendelijk ontvangen en naar ons tafeltje geleid. De twee gerechten die we bestelden, gegrilde stukjes lamsvlees en gegrilde grote garnalen, bleken een goede combinatie te zijn. En de Indiase rode wijn paste heel goed bij de gerechten.
Silvana P.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Heel goed eten en goeie service
Sander V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Heerlijke Indiaans eten! Authentiek restaurant.
Tilly Z.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Ik kom hier al jaren en altijd lekker en gezellig. Gevarieerde gerechten besteld en gedeeld met z'n drieën. Van medium heet tot vrij pittig en met knoflook nan er bij. Was weer heerlijk!
Erwin K.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Heel lekker gegeten. Gezellige sfeer. Vriendelijke bediening
Jos G.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Was hier voor het eerst. Kwam vervolgens enkele bekenden tegen die hier vaker kwamen. Alles helemaal goed.
Tjerk L.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Prima eten. Niet hoogstaand, maar wel kwalitatief goed. Vriendelijke bediening! De inrichting is oosters, simpel en wel wat verouderd.
Ernest S.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Heerlijk gegeten en zeer vriendelijke bediening.
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Erg lekker gegeten, maar we schrokken wel een beetje van de uiteindelijke rekening.
Duren12 .
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Na lange tijd weer eens naar India Way gegaan.
Het eten was buitengewoon goed.
Ook de bediening was heel aardig en erg snel.
De inrichting is van ouds maar dat is zeker niet storend.
Voor ons is dit het beste indiaas restaurant in leiden.
Wij komen zeker weer terug
Jantien Z.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Twee en een half uur moeten wachten op het hoofdgerecht. Gerechten smaken veelal hetzelfde. Nu 3x teleurgesteld. Doen we niet meer.
martinekats .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Ik had een reservering gemaakt via internet voor afgelopen donderdag. Toen we echter aan kwamen bij het restaurant, bleek het gesloten te zijn. Er hing wel een briefje met: 'Wegens omstandigheden gesloten'. Ik realiseerde me toen dat ik waarschijnlijk door hen gebeld was de dag ervoor. Deze oproep had ik gemist en ik herkende het nummer ook niet. Heel erg irritant!! Mijn gedachte hierbij: als het belangrijk is bellen ze nog wel een keer. Er had makkelijk een voice mail ingesproken kunnen worden of een email gestuurd zodat ik er niet voor niets stond! Slechte service dus.
raxhenizer .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Dit is, voor mij, het restaurant om indiaas eten te eten (kom hier al langer). De vindaloo of de madras, beiden zijn heerlijk. Voor een redelijke prijs goed eten. De eigenaar helpt in de bediening en is altijd vriendelijk. Decor is wat verouderd, maar niet storend.
leendert.vanderent .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Heerlijk gegeten met een chicken tikka massala, royal mixed grill en een menu voor twee personen. Heerlijk romige curries en zacht vlees. De kerriesoep vooraf bij het menu was ietsje minder.
Carla D.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2016
De beste Naan van Nederland! Wij hebben al heel veel Indiaanse restaurants geprobeerd maar betere Naan dan bij Indian Way is er niet!!! Bovendien is het eten ook erg goed,wij komen hier al 27 jaar...
Eline K.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Matig. We wilden meet info over de gerechten en we vroegen op pittig maar het menu wat we namen was allemaal heel mat qua smaak.
We dachten echt Indiaas te gaan eten...
Pauline W.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2016
Voor bezoek aan de schouwburg leek ons dit restaurant zeer geschikt.
We kozen voor een lamscurry en een auberginecurry met een naan erbij. Erg lekker. De wijn was goed. Vlotte en aardige bediening en nog even gezellig nagepraat. Voor herhaling vatbaar.
Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Op een rustige zondagavond hebben we ons verdiept in de wat dyslectische maar zeer uitgebreide menukaart. Na een smakelijk gedeeld voorgerecht koos ik voor de murgh makhani. Erg smakelijk, met rijst! Er werden een paar bijgerechten bij geserveerd: wat groenten en een linzenpuree. Helaas viste ik uit dat laatste net een stuk vreselijk pittige peper op, maar verder was alles erg smakelijk. Op de bediening niets aan te merken. De inrichting is wat over the top en kitscherig, maar niet verlopen.
tdelhaas .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Dit weekend gegeten bij India Way. Om half 8 aan tafel, na 9 uur nog steeds geen eten, dat vergalt de boel een beetje. Eten op zich was prima. We hebben een dinerkaart en die geeft 25% korting. Bij thuiskomst nog even goed nagerekend, helaas maar 20% gehad, niet netjes. En ja, ook wij hadden de ervaring dat het keukenpersoneel met een grote zal met afval precies langs ons tafeltje kwam. Niet zo hygiënisch dus. Prima tent verder, inrichting inderdaad "authentiek" maar het lijkt erop dat de zaken een beetje té goed gaan en de baas het niet kan bijbenen.

Voorlopig komen wij niet terug.
Frank S.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
We hebben prima gegeten in een prima ambiance met een prima bediening. Het was gezellig druk en we werden met veel vriendelijkheid geholpen en geadviseerd over de maaltijd. Top!