India Way Tandoori Specialiteiten

Vrouwenkerkkoorstraat 7 2312 WP Leiden Nederland Kaart

Over het restaurant India Way Tandoori Specialiteiten

Tandoori is een feest

Onderweg naar India! Met een uitgebreide kaart vol tandoori's, biryani's en curry's ben je wel even zoet. De karakteristieke inrichting draagt bij een typisch Indisch avondje uit- op elke dag van de week. Natuurlijk kun je ook heerlijk buiten zitten op het terras. Groot feest? Geen probleem hier. Tevens hebben ze een afhaalservice.

Meer informatie over restaurant India Way Tandoori Specialiteiten

Jouw recensie over het restaurant India Way Tandoori Specialiteiten

Melissa U.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
De curries waren heerlijk, alhoewel ze wellicht iets pittiger hadden gemogen. De service was prima tot na het hoofdgerecht, toen kwam er niemand meer bij onze tafel.
patrice M.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Het eten was verdund met water, de
Basmatirijst was aangekoekt en koud, er zat weinig smaak aan de gerechten, die wij goed kennen en normaliter erg smakelijk vinden op andere plekken..
De bediening was niet onvriendelijk maar onoplettend.
De inrichting Kwam slordig en onverzorgd over. De afwerking van de geverfde details waren opvallend slecht.
Al met al, geen goede ervaring.
fatma D.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Het is hier altijd lekker en gezellig personeel
Silvia F.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
De eigenaar was vriendelijk. De rest van het personeel niet. De inrichting is echt toe aan vernieuwing. Vieze oude plastic bloemen stoffig. Ik had een haar in de menu kaart. Toen ik een andere kaart vroeg kreeg ik er een met rijst ertussen Het eten was lekker. Maar kijk niet om je heen.
John H.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Indian tandoori is onze echte favoriet. Vele restaurants zijn ok en een enkele geweldig. Dit is er zo een! Heerlijk gegeten in een sfeervolle zaak. Ruime porties voor een fatsoenlijk bedrag. Erg gastvrij personeel en altijd leuk als de eigenaar betrokken komt vragen of alles naar wens is. Een absolute aanrader! Wij waren hier met 2 volwassenen en 3 kids.
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Heerlijk gegeten in een fijne ambiance.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Het is er druk en rumoerig, wat wij niet storend vinden. Zelfs het brandalarm ging af. Wat voor een extra sfeer zorgde (saamhorigheid). Eten is erg echt heerlijk en bediening vriendelijk. Wij komen zeker terug.
Wouter S.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Heerlijk gegeten. De chef heeft een menu samengesteld volgens onze wensen (een van de zes volgt een koolhydraatvrij dieet). De Saag Paneer is een absolute aanrader. Wij komen zeker nog een keer.
Chris A.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Maaltijd viel tegen voorgerechten redelijk goed alleen het gerecht met de garnalen waren te ver en dus gewoon droog en hard.
Hoofd schotel met lamsvlees was de saus prima maar het vlees had malser gekund. De hoofdgerechten met kip en spinazie was matig van smaak en de kip moest je zoeken het gerecht .ik heb niets gezegd tegen de eigenaar omdat ik niet de gastheer was.
Anneke K.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Origineel Indiaas restaurant met heerlijk eten en zeer vriendelijke mensen
Steven V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Aardig, maar sprong er niet uit. Moet bij vermeld worden dat wij verpest zijn door de perfecte naan en gerechten van de Indiër in Japan. Prijs kwaliteit verhouding is het net niet.
Sandra R.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Heerlijk gegeten. Leuke gezellige eigenaar die de tijd neemt om lekker even te komen kletsen aan tafel. Doggy bag was geen probleem en daar hebben we later op de avond nog erg van genoten
Yolanda S.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Voor het eerst gegeten na lange tijd, erg smakelijk, aardige en voorkomende ober!
Linda S.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Thuis bezorging leek voor te gaan op de restaurant gasten. Na ruim 1cuur kregen we ons eten. Eten was lekker.
Corien A.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Te veel tafels voor de ruimte,
Hadden een menu van €65,00
Maar dit was het niet echt waard
Marga H.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
India Way Tandoori Specialiteiten is groter dan de gevel doet vermoeden. Het is een gezellig en sfeervol familierestaurant. Het personeel is vriendelijk en heel attent. De uitgebreide kaart is gevarieerd en biedt genoeg keuze voor elke trek. Een modern Indiaas muzikaal behangetje begeleidt het eten, maar is niet opdringerig, al zou er wat meer afwisseling in het repertoire mogen zitten. Voor Hollandse smaakpapillen is de pittige Indiase keuken altijd even wennen, maar wat een verrukkelijk palet aan smaken! Voor ons reden genoeg om hier nog eens terug te komen, als we in de buurt zijn!
Antonia R.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Er waren veel gasten voor het anders zo rustige restaurant. Het was bijna vol met twee grote gezelschappen. Wachten viel relatief mee! Eten was heerlijk!
Anthonie H.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Erg leuk en erg lekker!
Bart E.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Erg lekker gegeten in een rustige sfeer