India Way Tandoori Specialiteiten

Vrouwenkerkkoorstraat 7 2312 WP Leiden Nederland Kaart

Over restaurant India Way Tandoori Specialiteiten

Tandoori is een feest

Onderweg naar India! Met een uitgebreide kaart vol tandoori's, biryani's en curry's ben je wel even zoet. De karakteristieke inrichting draagt bij een typisch Indisch avondje uit- op elke dag van de week. Natuurlijk kun je ook heerlijk buiten zitten op het terras. Groot feest? Geen probleem hier. Tevens hebben ze een afhaalservice.

Meer informatie over restaurant India Way Tandoori Specialiteiten

• Terras
Erg rumoerig
Erg lang
Mysteryguest7 .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Twee en een half uur moeten wachten op het hoofdgerecht. Gerechten smaken veelal hetzelfde. Nu 3x teleurgesteld. Doen we niet meer.
Martinekats .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Ik had een reservering gemaakt via internet voor afgelopen donderdag. Toen we echter aan kwamen bij het restaurant, bleek het gesloten te zijn. Er hing wel een briefje met: 'Wegens omstandigheden gesloten'. Ik realiseerde me toen dat ik waarschijnlijk door hen gebeld was de dag ervoor. Deze oproep had ik gemist en ik herkende het nummer ook niet. Heel erg irritant!! Mijn gedachte hierbij: als het belangrijk is bellen ze nog wel een keer. Er had makkelijk een voice mail ingesproken kunnen worden of een email gestuurd zodat ik er niet voor niets stond! Slechte service dus.
Raxhenizer .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Dit is, voor mij, het restaurant om indiaas eten te eten (kom hier al langer). De vindaloo of de madras, beiden zijn heerlijk. Voor een redelijke prijs goed eten. De eigenaar helpt in de bediening en is altijd vriendelijk. Decor is wat verouderd, maar niet storend.
Leendert.vanderent .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Heerlijk gegeten met een chicken tikka massala, royal mixed grill en een menu voor twee personen. Heerlijk romige curries en zacht vlees. De kerriesoep vooraf bij het menu was ietsje minder.
Carla D.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2016
De beste Naan van Nederland! Wij hebben al heel veel Indiaanse restaurants geprobeerd maar betere Naan dan bij Indian Way is er niet!!! Bovendien is het eten ook erg goed,wij komen hier al 27 jaar...
Eline K.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Matig. We wilden meet info over de gerechten en we vroegen op pittig maar het menu wat we namen was allemaal heel mat qua smaak.
We dachten echt Indiaas te gaan eten...
Pauline W.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2016
Voor bezoek aan de schouwburg leek ons dit restaurant zeer geschikt.
We kozen voor een lamscurry en een auberginecurry met een naan erbij. Erg lekker. De wijn was goed. Vlotte en aardige bediening en nog even gezellig nagepraat. Voor herhaling vatbaar.
Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Op een rustige zondagavond hebben we ons verdiept in de wat dyslectische maar zeer uitgebreide menukaart. Na een smakelijk gedeeld voorgerecht koos ik voor de murgh makhani. Erg smakelijk, met rijst! Er werden een paar bijgerechten bij geserveerd: wat groenten en een linzenpuree. Helaas viste ik uit dat laatste net een stuk vreselijk pittige peper op, maar verder was alles erg smakelijk. Op de bediening niets aan te merken. De inrichting is wat over the top en kitscherig, maar niet verlopen.
Tdelhaas .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Dit weekend gegeten bij India Way. Om half 8 aan tafel, na 9 uur nog steeds geen eten, dat vergalt de boel een beetje. Eten op zich was prima. We hebben een dinerkaart en die geeft 25% korting. Bij thuiskomst nog even goed nagerekend, helaas maar 20% gehad, niet netjes. En ja, ook wij hadden de ervaring dat het keukenpersoneel met een grote zal met afval precies langs ons tafeltje kwam. Niet zo hygiënisch dus. Prima tent verder, inrichting inderdaad "authentiek" maar het lijkt erop dat de zaken een beetje té goed gaan en de baas het niet kan bijbenen.

Voorlopig komen wij niet terug.
FrankSukel .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
We hebben prima gegeten in een prima ambiance met een prima bediening. Het was gezellig druk en we werden met veel vriendelijkheid geholpen en geadviseerd over de maaltijd. Top!
Gerarddomselaar .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Het Indiaas eten is heel goed in dit restaurant. Heerlijke, gekruide en gevarieerde gerechten. Van zoet, mild tot heel pittig. Eigenlijk voor ieder wat wils. Wel een vrij klein restaurant op een wat mindere locatie. Verder is het restaurant leuk ingericht. De sfeer in het restaurant is erg prettig. De bediening is vriendelijk en probeert zoveel mogelijk rekening te houden met jouw wensen, ook als je iets anders wilt dan op de kaart staat. Het eten is prima en de prijzen zijn redelijk. Zeker een aanrader!
Joellesmout .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Het was de eerste keer dat we gingen eten bij India Way. Bij binnenkomst was de tent afgeladen vol. We werden door de vriendelijke eigenaar aan de bar gezet met een drankje en wat papadum met heerlijke dips. Toen we aan tafel zaten en bestelden, werden we goed geadviseerd door de eigenaar over de hoeveelheden. We genoten van alle heerlijke gerechten. Met name de Dal, Rogan Josh en de Okra sprongen er wat ons betreft uit. We waren zeer tevreden over de bediening: niet overdreven aanwezig maar daar als het nodig was. Wat ons betreft absoluut voor herhaling vatbaar!
Roosje72 .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Wij hebben hier heerlijk gegeten op zaterdagavond. De Biryani kip is een aanrader. Zeer vriendelijke en snelle bediening en royale porties.
Trudy G.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2015
Donderdagavond heerlijk gegeten met een grote club van 23 mensen. Het eten was voortreffelijk en we werden gastvrij en goed bediend. Een heel leuke en geslaagde avond!
FrankUtrecht .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Het eten was redelijk standaard, 13 in een dozijn. Ik zie niet in waarom de naam Specialiteiten in de naam van dit restaurant zou thuishoren. Verder heeft dit restaurant een vreemde opvatting over de term mild. Zelfs bij de meest milde gerechten sprongen de tranen in je ogen. Dat gebeurde na afloop ook toen we de rekening kregen. Geen aanrader dus.
Andre V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Mede door veel positieve recensies op Iens zijn we dit restaurantje aan een leuk pleintje in Leiden eens gaan proberen. Het was bij binnenkomst al behoorlijk druk en later op de avond zat het restaurant helemaal vol. Dat leek ons een goed teken.
De sfeer en het decor vonden we oubollig, erg rommelig en zelfs een tikje smoezelig. We kozen een 3-gangen menu, waarvan de ober aangaf dat het heerlijk was en niet al te pittig, maar misschien wel wat veel. Dat laatste klopte in elk geval. De currysoep was smakeloos. Daarna een gerecht met een soort mixed grill van drie stukken vlees en wat waterige sausjes. Wederom niet smakelijk en vooral veel. Het kleine beetje sla wat bij het vlees lag zag er niet al te vers uit en hebben we niet aangeraakt. Vervolgens kwamen bakjes met verschillende curry's, brood en rijst. Het brood en de rijst vonden we het meest smakelijk van de hele avond... De curry's hadden allen vrijwel dezelfde vlakke smaak. Al met al vonden we het eten dus erg teleurstellend. Tot slot de bediening. Met z'n drieën hadden ze het erg druk met het volle restaurant. Service was dan ook rommelig, onpersoonlijk en tegen onvriendelijk aan. Jammer van de avond en ons zien ze hier dan ook zeker niet meer terug.
Marijke H.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
Met een vriendin hier lekker gegeten. Leuke indiase sfeer en gelegen op een prachtig plekje in Leiden. Als voorgerecht nam ik linzensoep. Die was goed van smaak. Als hoofdgerecht een chicken tikka misala, die was echt heerlijk. Ook de saladeschotel was goed met verse sla, komkommer en tomaat. De rijst en het naanbrood waren lekker. Mijn vriendin smulde van een vegetarische curry. De bediening was snel en zeer aardig, dit terwijl het behoorlijk druk was. Ik kom hier zeker nog wel eens terug.
Sandra K.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2015
Afgelopen zondag hier gegeten en de curry's uitgeprobeerd. Vanwege de goede recensies op IENS.nl hier gaan eten met de Diner Kortingskaart. Warm en gezellig uitziend restaurant. Het was enorm slecht weer, dus van de eigenaar/manager mochten we alvast naar binnen (al waren ze nog gesloten) en we konden alvast een drankje krijgen. Enorm vriendelijk personeel, en het eten was zalig. We gaan hier zeker nog terugkomen. Vooral de knoflook-naan was erg lekker !! maar ook de curry's met kip en rundvlees waren superlekker. We voelden ons erg welkom en gingen met een volle buik weer naar huis.
Loekepoek .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2015
Gisteren belandden we na heel wat jaartjes vanwege het mooie weer op het terras van India Way. We hebben hier altijd heerlijk gegeten en gisteren was geen uitzondering. Mooie gerechten, lekker gekruid, veel variatie. Mijn favoriet hier is de alloo chaat (zoetzure aardappeltjes), nu ook weer erg lekker klaargemaakt.
We werden hartelijk ontvangen door de manager, na afloop kregen we zelfs van het huis een ijsje voor de kinderen en een kopje thee voor ons, zeer attent.
Jacob H.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
Lekker 'kitsch' Indiaas ingericht restaurant, niks geen 'strak modern': voor de echte liefhebber! Mooie Indiaase achtergrondmuziek. Heel plezierig ontvangen en geholpen, van begin tot eind. Gangen mooi uitgespreid over de avond: niet te snel, niet te traag. Enkele gerechten op verzoek, buiten de kaart om, gemaakt, bijv. Tarka Dal en Mulligatawny Soup: voortreffelijk. Twee medium kipgerechten besteld: schaaltjes leken qua inhoud erg op elkaar, maar smaakten zeer verschillend, en zo hoort het! Al met al zeer tevreden over Indian Way.