India Way Tandoori Specialiteiten

Vrouwenkerkkoorstraat 7 2312 WP Leiden Nederland Kaart

Over het restaurant India Way Tandoori Specialiteiten

Tandoori is een feest

Onderweg naar India! Met een uitgebreide kaart vol tandoori's, biryani's en curry's ben je wel even zoet. De karakteristieke inrichting draagt bij een typisch Indisch avondje uit- op elke dag van de week. Natuurlijk kun je ook heerlijk buiten zitten op het terras. Groot feest? Geen probleem hier. Tevens hebben ze een afhaalservice.

Meer informatie over restaurant India Way Tandoori Specialiteiten

Jouw recensie over het restaurant India Way Tandoori Specialiteiten

Anthonie H.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Erg leuk en erg lekker!
Bart E.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Erg lekker gegeten in een rustige sfeer
Frits K.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Van ons 5-en hadden er 2 last van vertraging op Schiphol en 1 haalde het helemaal niet en we kwamen 1 uur te laat , maar dat was geen enkel problem! Aardig en flexibele personeel en goed eten.
Jilles L.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Op vrijdagavond hier gegeten. Het was er druk en daardoor luidruchtig, te meer daar de tafeltjes erg dicht opeen stonden.
Diverse kleine voorgerechtjes gekozen, die waren smakelijk. De curry Dhansak als hoofdgerecht vond ik te zoet, gelukkig wel pittig daarnaast. De rijst was goed maar wat weinig, het naanbrood dat we ook besteld hadden was nogal droog. Het bier OK maar prijzig. De bediening was correct maar niet heel persoonlijk. Al met al vond ik het te druk, te vol tafeltjes.
Hans R.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Altijd weer een feestje om hier te eten. Voor de liefhebber van de Indiase keuken is hier voldoende keuze uit de meest gangbare gerechten. De pittigheid van de gerechten varieert van zeer mild tot zeer heet, al is het laatste aangepast aan Nederlandse normen.
Ria D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Heerlijk gegeten zeker een aanrader,prama bediening vriendelijke mensen,goed verzorgd.
Herman D.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Erg lekker gegeten
Philip V.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Lekker en overvloedig gegeten met vriendelijke service. Prijzen bleken wel (voor sommige gerechten zeer) aanzienlijk hoger dan op de website vermeld (Shah-E-Jehan bijvoorbeeld €13 duurder). Zou goed zijn als de website aangepast wordt.
Adri S.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Hoewel wij te vroeg waren voor onze afspraak werden we zeer attent en vriendelijk ontvangen en naar ons tafeltje geleid. De twee gerechten die we bestelden, gegrilde stukjes lamsvlees en gegrilde grote garnalen, bleken een goede combinatie te zijn. En de Indiase rode wijn paste heel goed bij de gerechten.
Silvana P.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Heel goed eten en goeie service
Sander V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Heerlijke Indiaans eten! Authentiek restaurant.
Tilly Z.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Ik kom hier al jaren en altijd lekker en gezellig. Gevarieerde gerechten besteld en gedeeld met z'n drieën. Van medium heet tot vrij pittig en met knoflook nan er bij. Was weer heerlijk!
Erwin K.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Heel lekker gegeten. Gezellige sfeer. Vriendelijke bediening
Jos G.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Was hier voor het eerst. Kwam vervolgens enkele bekenden tegen die hier vaker kwamen. Alles helemaal goed.
Tjerk L.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Prima eten. Niet hoogstaand, maar wel kwalitatief goed. Vriendelijke bediening! De inrichting is oosters, simpel en wel wat verouderd.
Ernest S.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Heerlijk gegeten en zeer vriendelijke bediening.
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Erg lekker gegeten, maar we schrokken wel een beetje van de uiteindelijke rekening.
Duren12 .
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Na lange tijd weer eens naar India Way gegaan.
Het eten was buitengewoon goed.
Ook de bediening was heel aardig en erg snel.
De inrichting is van ouds maar dat is zeker niet storend.
Voor ons is dit het beste indiaas restaurant in leiden.
Wij komen zeker weer terug
Jantien Z.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Twee en een half uur moeten wachten op het hoofdgerecht. Gerechten smaken veelal hetzelfde. Nu 3x teleurgesteld. Doen we niet meer.
martinekats .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Ik had een reservering gemaakt via internet voor afgelopen donderdag. Toen we echter aan kwamen bij het restaurant, bleek het gesloten te zijn. Er hing wel een briefje met: 'Wegens omstandigheden gesloten'. Ik realiseerde me toen dat ik waarschijnlijk door hen gebeld was de dag ervoor. Deze oproep had ik gemist en ik herkende het nummer ook niet. Heel erg irritant!! Mijn gedachte hierbij: als het belangrijk is bellen ze nog wel een keer. Er had makkelijk een voice mail ingesproken kunnen worden of een email gestuurd zodat ik er niet voor niets stond! Slechte service dus.