India Roti Room

Rijksstraatweg 80 2022 DC Haarlem Nederland Kaart

Over restaurant India Roti Room

De Indiase huiskamer

Bij India Roti Rroom bereidt het enthousiaste keukenteam traditionele Indiase gerechten, zoals diverse tandoori- en curryschotels. Al sinds 1994 is dit de plek om jezelf onder te dompelen in oosterse gastvrijheid. Veel mensen ervaren dit dan ook meer als een huiskamer dan een restaurant.

Meer informatie over restaurant India Roti Room

Maandag t/m Zondag vanaf 16:00
6,8
Barkys .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
o maar de keuken brigade .
Wat we bestelde ontbrak steeds wat aan bv bij mixed grill geen garnalen aanwezig na vragen kregen we 3 kleine taaie garnalen . De softdrinks zijn schrikbarend duur 1 glas cola kost 3 euro ? .entourage vond ik simpel had niet het idee dat ik bij de Indiër was.
Vuilnis zakken stonden in het restaurant. Kortom voor mij geen bezoek meer aan deze tent en zal dit ook aan een ieder afraden
Wipla .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Heerlijk gegeten, goede uitleg bij de gerechten en zeer betaalbaar. Ook met Xenos korting kun je gewoon kiezen van de kaart.
H.bellaart .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2015
India roti room ligt buiten het centrum, maar is de moeite waard om te bezoeken. Alle gerechten waren heerlijk! Tandoori chicken masala, butter chicken en de curry waren lekker gekruid en precies scherp genoeg. Oké het interieur is niet super, maar gezellig genoeg.
Bediening heel aardig en we kregen zelfs extra's van het huis! Kortom: een aanrader voor een echt Indiaas etentje.
Tom M.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2015
erg lekkere roti's en curry's ook al een paar keer laten bezorgen!
super lekker veel smaak en erg warm komt alles aan top top!

tot snel
Joop R.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2015
Bij vriend in Haarlem, vermoeid na een drukke dag , moest dichtbij zijn, op 5 minuten loopafstand. Vriend zei van te voren "nooit druk daar, zou het wel goed zijn ?". Het is een kaal ongezellig restaurant, plaats bij het raam is het beste. Het diner was verrassend goed. Vis, lamsvlees, grote garnalen en kip, voor elk wat wils. We waren met zijn vieren de enige bezoekers op zaterdag. Druk was het met afhalen en wegbrengen. Negatief dunne papieren servetjes. Wijnkeuze rood, rosé en wit, dat is alles. De geserveerde chardonnay, Stellenbosch Zuid Afrika was van goede kwaliteit. Men mist hier duidelijk een kleine maar met goed overleg samengestelde wijnkaart en advies voor een goede inrichting van dit restaurant. Grote plus, zeer aardige bediening.
LisaSt2015 .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2015
Na een tip van een collega, heb ik voor onze plenaire vergaderig (totaal 12 personen) een aantal gerechten besteld bij India Roti Room. Het eten werd netjes op tijd bezorgd, alles zag er goed uit en nog belangrijker: het was ook erg lekker! Zeker voor herhaling vatbaar!
Proever1960 .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
NB. ik heb het eten laten bezorgen! Ik kreeg het verkeerde gerecht- biryani met kip ipv vegetarisch. Dat werd snel opgelost, maar was kennelijk ook erg snel bereid. Mooie safraanrijst maar enkel wat zoetzure groentes erdoor die volgens mij uit een potje kwamen. Geen brood oid. erbij . Totale afknapper in vergelijking wat ik ongeveer een half jaar geleden bestelde.
Jammer.
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2014
Hier op maandag 8 september gegeten. Jammer dat er in Haarlem en omstreken zo weinig horecarestaurants op maandag open zijn en daarom kwamen we hier uit.
Wat een verrassing. Mijn tafelgenote en ik hebben niet zoveel verstand van Indiase gerechten, en daarom maar gekozen voor een menu voor 2. Wat een verrassing. Heerlijke smaken van de diverse gerechten, maar vraag me niet hoe de namen waren want dat weet ik echt niet meer. Ze smaakten allemaal uitstekend.
De bediening van vriendelijk en correct, allen de inrichting is een beetje simpeltjes, maar dat deed niets af aan de smaak.
We waren blij verrast met deze nieuwe ontdekking.
Esther D.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2014
Wij waren hier met een deal en ondanks al mijn dieetwensen (graanvrij, zuivelvrij en suikervrij) kon hier zonder enig probleem aan tegemoet worden gekomen. Alles producten zijn eerlijk, vers en zonder additieven. Echt mensen met een passie voor lekker koken en het de gasten naar hun zin maken! Wij komen uit Tilburg, maar ons zien ze hier zeker nog een keer terug!
Ingrid H.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2014
Dit restaurant is top! Alles wordt dagelijks vers en met liefde bereid, en dat proef je! Wij genoten van de dips die je krijgt bij de pappadum als gratis appetizer, vooral de munt saus is heerlijk. Als voorafje kunnen we uienringen aanbevelen, en als hoofdgerecht zijn alle tandoori's en curries super. Zowel halen als daar eten is prima. De bediening is super vriendelijk, en laten je op een goede manier met rust.
De lokatie is natuurlijk niet zo "romantisch", maar wel makkelijk voor afhalen, en het interieur is rustig. Dit restaurant verdient het om veel klanten te krijgen!
Marianne T.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2013
Vanavond gehaald maar we laten normaliter bezorgen.
Wij eten al jaren Indiaas.
Toen we begin dit jaar naar noord verhuisden zijn we dan ook meteen de Roti room gaan proberen.
Heerlijk. Echt een aanrader.
Miranda V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2013
Ben aangenaam verrast door de indiaase keuken. De gerechten waren met zorg en goede smaak bereid. De service was uitermate vriendelijk en er werd zelfs gevraagd of je het overgebleven eten wilde meenemen. Daarbij kreeg je dan ook weer een verse naan met knoflook.
Etheltje .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2013
Voor de vierde keer hier gegeten. De bediening is elke keer vriendelijk en royaal. Het eten is heerlijk, de kip harabara is echt een aanrader als je van koriander en mint houdt. En wat overblijft wordt keurig voor je ingepakt met een extra naanbroodje erbij. Vergeleken bij andere Indiase retsaurants in Haarlem vind ik deze het beste. En goed betaalbaar.
San2013 .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2013
Lekker Indiaas eten voor een goede prijs. We halen altijd af maar ben nog steeds van plan daar ook eens te eten.
Nette beleefde bediening. Wij gaan zeker terug.
MiFr .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2013
Alleen afgehaald (beter: laten bezorgen).
Mijn vrouw en ik houden erg van Indiaas eten en ik kan er kort over zijn wat India Roti Room betreft: het eten is echt heerlijk! Smullen.