India Roti Room

Eerste Oosterparkstraat 67-71 1091 GW Amsterdam Nederland Kaart
31-206928628

Over restaurant India Roti Room

100% Indiase gastvrijheid

Bij India Roti Room kun je, zoals de kenners zeggen, zeker terecht voor een goede curry of tandoori. Spontaan zin in een hapje Roti? Het personeel hier zorgt ervoor dat, hoe druk ook, jij een plekje krijgt met je vrienden of je familie. 'Voor gasten ruimte genoeg!' geeft de Indiase gastvrijheid aan. Zin in Indiaas in hartje Amsterdam? Ga zitten, laat je vriendelijk bedienen en geniet van je avond!

Meer informatie over restaurant India Roti Room

Dinsdag t/m Zondag 15:00 - 22:30

Voordelig
Tim M.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Uitstekende curries!
Bob V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Ik wou graag eens goed Indisch eten en volgens mijn schoonouders bleek dit de perfecte plek daarvoor. Daarom besloot ik met mijn vrouw naar de bioscoop te gaan en eens lekker te eten. Eenmaal bij India Roti Room bleek dat je ook kon afhalen maar wij besloten plaats te nemen in het restaurant. Alles was netjes ingericht en de sfeer was goed. Als voorgerecht besloot ik voor Tandoori Spicy Wings te gaan. Mijn vrouw wou met iets licht beginnen dus besloot voor een Dahlsoup te gaan. Dit viel allebei wel in de smaak. Als hoofdgerecht nam ik een Chicken Vindaloo dat is kip mee een pittige currysaus. Mijn vrouw besloot voor Chicken Biryani te gaan. Als nagerecht besloten wij beiden voor Kulfi te gaan Indiase roomijs rijk gevuld met verschillende noten en gedroogde vruchten.
Alles viel goed in de smaak en het personeel is erg vriendelijk en snel. We komen hier graag nog eens terug.
Martijn B.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Zojuist korma vegetarisch en vis masala + naan koriander, raitha afgehaald.
Ik was echt verrast door de subtiele smaak explosie. Gelukkig niet te heet (zoals zovele Indiase restaurants wel doen),
zodat de ingrediënten veel meer tot zijn recht komen.
Het beste Indiase restaurant ( mijn vriendin ook) die ik ken!!
Serieus, ik heb echt geen betere kwaliteit gehad.
martijn
Rosa10 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
De India Roti Room is één van de beste Indiase restaurants in Amsterdam, dit komt niet alleen door de kwaliteit van de gerechten maar ook door de hartelijkheid van het personeel. Ik ga hier meermaals per jaar met veel plezier eten, tip: de butter chicken is heerlijk vol en zacht van smaak.
Ernst K.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Ik persoonlijk hou erg veel van Indisch eten en besloot daarom ook mijn vrouw mee te nemen naar India Roti Room. Op het eerste oog valt dit gebouw niet echt op maar als je eenmaal binnenkomt zal je zien dat het er erg gezellig is en er veel lekker eten te bestellen is. Toen we een tafel kregen keken we eens goed op de kaart er was zoveel keuze dat ik het even niet wist gelukkig had het personeel ook een paar goede tips. Ik besloot Seekh Kebab als voorgerecht te nemen mijn vrouw nam nion Bhajee. Na een heerlijk voorgerecht besloten we voor een Roti te gaan, en als dessert Kulfi (roomijs met nootjes en vruchten). Het was erg gezellig en ik raad dit dan ook aan iedereen aan.
Chantal H.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Afgelopen weekend gegeten bij India Roti Room na een dagje stappen in Amsterdam. Het eten viel mee, vooral omdat ik wel wat indiaas eten gewend ben. Het eten was een beetje flauw, niet genoeg gekruid. De lams een beetje taai, leek niet vers. De naan brood lekker en mango lassi ook.
james11 .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Na de goede recencies gelezen te hebben, zijn we naar dit restaurant geweest.
Vriendelijke ontvangst, echter de gerechten waren mild terwijl hier best wel kruiden in moesten zijn. Service is vriendelijk,maar niet attent. Niet echt een indiaas gevoel gehad
Chris H.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Heerlijk Indiaas gegeten met enthousiaste en leuke service. Daardoor ontstaat er een huiselijke sfeer in het restaurant. Zelf Benga Barta genomen (gegrilde aubergine), wat erg goed smaakte, hoewel ik jaloers was op de shahi paneer die mijn vriendin had.
Mvvandijk .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Lekker eten, vriendelijke service, typische inrichting! Al met al, goede sfeer en lekker gegeten! Heb nog 20 tekens over
Beste,

Bedankt voor de complimenten, we zien u graag terug.

Hansc13 .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Vanavond meer dan heerlijk gegeten bij India Roti Room. Zeer vriendelijke bediening. De echte Indiaase smaken. Heerlijk. We zijn enigszins verwend door ons verblijf van een aantal jaren in Londen, waar we de Indiaase keuken hehben ontdekt. In Nederland hebben we nog niet eerder zo goed Indiaas gegeten. Smaakbommetjes in je mond. Niet mild en niet te scherp. Echt voortreffelijk. En dat ook nog eens voor een heel redelijke prijs.
Een goed gekozen biertje van Brouwerij 't Ij op de kaart.
Beste,

Bedankt voor de complimenten, doet ons goed om te lezen hoe u en uw gezelschap het heeft ervaren. We zien jullie graag terug. Wellicht kan er dan een koppeling terug gegeven worden voor de uw aangeraden film.

Marjonvdgulik .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Gister heerlijk gegeten. We kregen goed advies, het eten was heerlijk. Bediening was ook erg vriendelijk. We hebben enorm genoten van onze avond.
Beste,

Bedankt voor uw mooie recensie, we hopen u gauw weer te zien.

Christine_Hilversum .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Buitengewoon vriendelijk, lekker eten, ruim voldoende en zeer goedkoop. Beetje saaie zwarte stoelen maken het wat somber.

Bedankt voor u recensie.
We zien u graag terug.

PetraO .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Ik heb heerlijk King Prawns Tandoori gegeten en mijn vriendin had Lam (weet niet exact meer welke maar hij werd aanbevolen door de baas). Daarbij natuurlijk wat Naan. Hebben er heerlijk van zitten smullen. Daarbij dronken we een heerlijke witte wijn. Omdat de pin automaat het niet deed, en we om de hoek naar de geldautomaat moesten, kregen we de laatste drankjes van het huis. Wat ons betreft echt een top tent, lekker eten en heel vriendelijk en gastvrij personeel.
Beste,

Dank u wel voor uw mooie recensie .

Yvette H.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2016
Gisteravond met een grotere groep hier gegeten. Het eten smaakt erg goed en de bediening was vriendelijk. Zou er zeker nog een keer terug komen!
Beste,

Dank u wel voor uw mooie recensie.
Goed om te lezen dat het goed smaakte.

Hidde K.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Heerlijk eten en zeer vriendelijke mensen. Wij aten onder meer de sheesh kebab, vegetarische korma, chicken tandoori en garlic naan. Prjzen zijn heel schappelijk. Wij komen zeker nog eens terug.
Beste,

Bedankt voor uw mooie recensie.

Taste-27 .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Bestelling:
Dahlsoup , 1x mixed grill, 1x butter chicken plus 1 x garlic naan.

Eten was subliem. Fijn van smaak (niet overheersend ) goed gekruid in een woord.. HEERLIJK.
Bediening: vriendelijk en attent. Wij komen zeker terug!
Beste,

Bedankt voor uw mooie recensie. Het was voor ons een waargenoegen om jullie te mogen ontvangen. Tot snel.

Patryk M.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Toch maar eens geprobeerd, na alle goede reviews. De ontvangst in het onlangs verbouwde restaurant is hartelijk. Het decor: strak modern met abstracte kunst aan de muur, genoeg plek voor een grote groep, maar ook intiem genoeg voor een kleiner gezelschap. Vooraf Dahl soep en Onion bhajee en als hoofdgerecht de klassiekers Chicken Tikka Masala en Butterchicken, met garlic-naan. Het eten was erg goed, met de verschillende smaken prachtig in balans. De porties zijn ruim voldoende, ook voor de grote eter. We hoefden ook niet lang te wachten op het eten.

Hier komen wij zeker nog eens terug!
Beste,

Bedankt voor uw feedback. Het doet ons goed om te lezen hoe u het ervaren heeft.
We zien u graag terug.

Met vriendelijke groet,

Geert Jan S.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Heerlijk gegeten! Daalsoep is heel smakelijk en de butterchicken om je vingers bij af te likken.
Vriendelijke en goede service.
Beste,

Goed om te lezen dat de butterchicken u zo goed gesmaakt heeft. De complimenten zijn door gegeven aan de chefkok. We zien u graag terug. Bedankt voor uw recensie en feedback.

Lanadia .
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2016
Als ik zin heb in Indiaas ga ik altijd naar India Roti Room; ontzettend lekker en lieve bediening. Ik kom er al 15 jaar en word nooit teleurgesteld. Soms wacht je wat langer maar ik weet vrijwel zeker dat dat zo is omdat ze tijd nemen voor de bereiding ipv eten steeds op te warmen.
Beste,

Bedankt voor uw recensie en de feedback. Het doet ons goed om te lezen als u trek heeft in Indiaas om naar ons toe te komen. We doen ons best en inderdaad het is geen kwestie van opwarmen, maar een kwestie van bereiding. Nogmaals bedankt voor u recensie en feedback

Ginny_r .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
de menukaart is standaard, maar wel overzichtelijk. Ik had graag wat meer menusuggesties willen zien. Ik weet dat ze dat met de kerst hadden, je had keuze uit een aantal complete menu's waar voor iedereen wel wat tussen zat. Ook voor het nagerecht zou het misschien een idee kunnen zijn om een proeverij te hebben van alle desserts die ze hebben.
Beste,

Bedankt voor uw recensie. Voor de verbouwing hadden wij een uitgebreidere menukaart. Na de verbouwing hebben we deze moeten aanpassen om meerdere redenen. Wij hebben toen ook complete menu's gehad. Nu hebben we complete menu's met speciale gelegenheden, waaronder kerst en laatst nog met Valentijnsdag. En ook met evenementen die wij organiseren hebben wij wat anders op het menu. Wij maken dit bekend middels social media, Facebook. Mocht u lid zijn van facebook dan kunt u onze pagina liken, zo kunt u op de hoogte blijven van onze acties en evenementen. Overigens is het wel mogelijk om van de menukaart af te wijken betreft de gerechten als de situatie zich daar voordoet. Betreft de suggestie van het nagerecht, zullen wij over gaan nadenken en brainstormen. Wel is het zo dat de authentieke Indiase nagerechten best machtig zijn. Daarbij komt kijken dat wij twee van de nagerechten al gecombineerd hebben. Het is wellicht een idee om er wat meer mee te doen. In ieder geval bedankt voor uw recensie en uw suggestie.