India Roti Room

Eerste Oosterparkstraat 67-71 1091 GW Amsterdam Nederland Kaart
31-206928628

Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant India Roti Room

100% Indiase gastvrijheid

Bij India Roti Room kun je, zoals de kenners zeggen, zeker terecht voor een goede curry of tandoori. Spontaan zin in een hapje Roti? Het personeel hier zorgt ervoor dat, hoe druk ook, jij een plekje krijgt met je vrienden of je familie. 'Voor gasten ruimte genoeg!' geeft de Indiase gastvrijheid aan. Zin in Indiaas in hartje Amsterdam? Ga zitten, laat je vriendelijk bedienen en geniet van je avond!

Meer informatie over restaurant India Roti Room

Dinsdag t/m Zondag 15:00 - 22:30

• Af te huren , Airconditioning , Wi-Fi
9,2

Jouw recensie over het restaurant India Roti Room

catelijne E.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Lekker, gezellig, beetje kaal qua inrichting maar service maakt alles goed!
Rogier V.
Heerlijk gegeten!
Margriet W.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Fijn restaurant, heel lekker eten, super aardige bediening. De lamscurry madras en garlic naan zijn mijn favorieten, maar dit keer nam ik de kip tandoori. Die ziet er zo mooi uit! We waren de vorige keer allebei de korting vergeten. Toen ik daaraan herinnerde, kreeg ik de korting alsnog met daar bovenop op hun initiatief de nieuwe korting via Iens. Als dat geen service is...
Guus V.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
We waren met 4 personen en hebben superlekker gegeten, vooraf mixed platter en daarna lamb tikka massala met garlicnaan en vergeet vooral die overheerlijke mangolassi niet te bestellen, top! Authentieke indiase smaken.
Niels V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Donderdag hier gegeten, met twee vrienden. Zo tevreden dat ik een dag later met een groep van zes kwam :). De Lamb Josh Rogan (of een naam die daar op lijkt ) is super! Lekker Naanbrood. Vriendelijke bediening. Volgende een groep van tien.
Hubert T.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Fantastisch eten, nog betere service. Goede uitleg en meedenken bij het bestellen. Komen zeker terug!
Joke P.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Heerlijke Indiase vegetarische gerechten niet te scherp. Sympathieke bediening. Dhalsoep vooraf is aanrader. Goede prijs kwaliteitverhouding. Wij komen beslist terug.
Helga V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
On-Nederlands lekker Indiaas eten!
Heerlijk vers gebakken naan.
Aanrader!
Margriet W.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Heerlijke lamscurries (madras en rogan josh) gegeten met rijst en sla. Erbij bestelden we garlic naan en raita. Lekker en meer dan genoeg. Fijn restaurant, alleen de inrichting is niet mijn smaak met al dat strakke zwart.
robert B.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
kan niet anders zeggen: heb heerlijk gegeten. Chicken Jhalfezi met rijst en salade. Uitstekend. Enige bier wat ze hebben is Kingfisher bier. was ook goed
Emiel S.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Héérlijk was het!
Carlijn H.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Zeer vriendelijke service en het eten was alsof we weer in India waren, heerlijk.
Ingrid .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
weer heerlijk gegeten .. leftovers mee in een doggy bag :) vanavond weer van genieten .. ik kom hier zeker weer terug. Best Indian Food In Town
Arianne D.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Erg lekker een ruime hoeveelheid eten, echt goed Indiaas. Ook heerlijk zelfgemaakt ijs, vriendelijke bediening, fijne ambiance.
Benjamin B.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2018
Lekker Indiaas eten, eten is van goede kwaliteit en de prijs-kwaliteitverhouding is heel goed. Zou er zeker nog eens terug gaan
Vikash D.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Heb de decor van het restaurant mooi ervaren, snap niet wat de kritiek eigenlijk is van de recensies hiervoor, ook de bediening was zeer attent en uiteraard was het eten op een zeer hoog niveau......kortom een uitstekende ervaring, ze doen dit vak al 24 jaar!!! Een van de eerste indiase restaurants van Amsterdam...Aanrader!!
Simone S.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Lekker eten en vriendelijke bediening . Wel war last van rumoer/ praten van gasten. Mogelijk door geluidresonatie .........
Robbert M.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Gisteren weer heerlijk gegeten bij India Roti Room. Super service en prijs-kwaliteitverhouding en ook goed geschikt voor groepen (10). Zeker een aanrader!
Ivano P.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Uitstekende curry's, aardige eigenaar.
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Heerlijke keuken in Indiaas familierestaurant. De naam zet je op het verkeerde been, want ze serveren zoveel meer dan roti.