India Roti Room

Eerste Oosterparkstraat 67-71 1091 GW Amsterdam Nederland Kaart
31-206928628

Speciale deals

50% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes.
Niet van toepassing op keuzemenu’s.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant India Roti Room

100% Indiase gastvrijheid

Bij India Roti Room kun je, zoals de kenners zeggen, zeker terecht voor een goede curry of tandoori. Spontaan zin in een hapje Roti? Het personeel hier zorgt ervoor dat, hoe druk ook, jij een plekje krijgt met je vrienden of je familie. 'Voor gasten ruimte genoeg!' geeft de Indiase gastvrijheid aan. Zin in Indiaas in hartje Amsterdam? Ga zitten, laat je vriendelijk bedienen en geniet van je avond!

Meer informatie over restaurant India Roti Room

Dinsdag t/m Zondag 15:00 - 22:30

• Af te huren , Airconditioning , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant India Roti Room

Sabrina H.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2019
Prima gegeten en eten was ook snel opgediend
Frank M.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2019
Positief: het eten is lekker. Minder goed bevalt het mij dat de porties van de IENS deal kleiner zijn en dat er geen salade wordt geserveerd. Ik begrijp dat de marges op de IENS deal klein zijn maar meldt dat dan vooraf! Jammer.
Elise A.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2019
Ruim twintig jaar terug kwam ik ook hier. Ik herkende de enthousiaste eigenaar. Wat heeft die zaak (een paar panden verplaatlst) zich ontwikkeld!
Bediening buitengewoon gastvrij en correct. Eten was lekker, vooral de aubergine side dish.
Het enige minpuntje was de akoestiek. De zaak zat vol, de mensen waren rumoerig en dat valt niet mee. Toch komen we terug!
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2019
Het was erg rumoerig omdat er een doel aanwezig was die erg luid communiceerde.
Echte snerpende vrouwen waarvan je moet hopen nooit als collega te krijgen
Nelly G.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2019
Ik was er op 1 februari maar kon de AH-restaurantbon niet meer gebruiken ondanks dat dat toegezegd was, maar ik had gereserveerd met 50% korting. Bij het afrekenen kregen we echter een 100% rekening, maar toen we dit aangaven, werd de rekening meteen gehalveerd, prima dus! Het eten was echt heerlijk, erg smaakvol, echt een aanrader. Uitstekende kwaliteit voor een wel zeer schappelijke prijs! Helaas aten er ook twee groepen toen wij er waren en de ene groep maakte erg veel lawaai. Dat was het enige minpuntje, verder niets dan lof!!
Gerrit D.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2019
Heerlijk gegeten, authentieke Indiase smaak!
Prettige, snelle bediening ondanks de drukte.
Met de Ienskorting van 50% echte value for money!
Arnoud W.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2019
Eten was goed. Het was helaas erg luidruchtig in de kleine restaurant ruimte. Bediening was rommelig, maar dat werd allemaal goed gemaakt door de korting die we kregen.
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2019
Hier smakelijk gegeten met z'n vieren. Vriendelijke bediening. Al met al een plezierige ervaring. Prijs-prestatie is OK.
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2019
Eten is prima en het wordt snel geserveerd. De bediening is zeer aardig echter bij een volle bezetting is er te weinig bedienend personeel om alle tafels goed te bedienen.
Trudy V.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2019
Weinig groente, veel vlees, nogal saai. Voorgerecht ( proefje van alles) bood weinig variatie, en voornamelijk vlees.
Ic B.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2019
Leuke zaak met heel vriendelijk personeel. Het eten was erg lekker :)
Zaak ziet er ook schoon uit.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2019
Laat ik beginnen met het slechte nieuws: India Roti Room is geen gezellige of aantrekkelijke zaak. Bij binnenkomst treft men een ruimte met een bar, een aantal tafeltjes langs een raam en brommers om de bestellingen rond te brengen. Daarnaast bevindt zich een grotere restaurantruimte met een inrichting die nog het meest doet denken aan een goedkoop restaurant op een vliegveld in een ver land. De service was echter prima en dat gold zeker ook voor het eten. Vooraf hadden we de 'proeverij' bestaande uit de uienbhajee, de samosa van aardappel en doperwten, seekh kebab en de geroosterde kippenvleugeltjes. Het voorgerecht was lekker al was de presentatie (een spaghettitang?) een beetje vreemd. Het hoofdgerecht - tikka masala met lamsvlees - was uitstekend. Verder lekkere naan en raita.
Yvonne L.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2019
Normaal gaan we vaak naar Indiase restaurants. Roti Room was de eerste keer voor ons. We moesten eideloos lang wachten, zelfs op de menukaart en op het opnemen van ons eerste drankje. Toen eindelijk ons eten kwam vonden we het niet lekker, gewoontjes. Ik had grote garnalen die een saus hadden van overdadige suiker. Nu vind ik dat je nergens overdadig suiker op moet doen, maar al helemaal niet op gatnalen. Al met al was dit een ervaring die we nooit meer zullen overdoen. Op Indiaas restaurantgebied is er zeker wat beters in de stad te vinde.
Angie F.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2019
Het eten was goed, alleen moeten we vrij lang wachten na het hoofdgerecht voordat we dessert kunnen bestellen.
Maud K.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2019
Ik kom al vele jaren bij India Rotiroom. Het eten is altijd prima, de bediening heel vriendelijk en behulpzaam (soms alleen Engelssprekend, maar de enthousiaste eigenaar en zijn zoon spreken goed Nederlands). Ze schenken er heerlijk Kingfisher bier uit India, gewone pilsjes en speciaalbier van brouwerij het IJ. Als het erg druk is, moet je soms wel wat lang wachten op je eten. Een heel gezellig buurtrestaurant.
Auke V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2019
Gezellig gegeten lekkere smaken maar voorgerecht en hoofdgerecht leken wat te veel op elkaar
Karima B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2019
Heerlijk gegeten voor weinig. Vriendelijke eigenaar!
Minoushka M.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2019
Helaas moesten we erg lang wachten op onze gerechten. Er was dan ook maar 1 vriendelijke ober en het was erg druk. Het probleem van te weinig personeel in de horeca? De garnalen waren in de heerlijke korma-saus wel een tikje hard en droog.
Casper H.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2019
Lekker eten en vriendelijke bediening.
Ruth L.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
Het personeel was jong en nog onervaren. Wachttijd voordat er een drankje en de kaart werd aangeboden was een half uur. De service was verder vriendelijk en correct. Het eten was heerlijk.
Het personeel stond open voor tips om de service te verbeteren. We sluiten niet uit dat we het nogmaals gaan proberen.