India Roti Room

Eerste Oosterparkstraat 67-71 1091 GW Amsterdam Nederland Kaart
31-206928628

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie

Speciale deals

-30% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Available on the booked timeslot.

-30% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant India Roti Room

100% Indiase gastvrijheid

Bij India Roti Room kun je, zoals de kenners zeggen, zeker terecht voor een goede curry of tandoori. Spontaan zin in een hapje Roti? Het personeel hier zorgt ervoor dat, hoe druk ook, jij een plekje krijgt met je vrienden of je familie. 'Voor gasten ruimte genoeg!' geeft de Indiase gastvrijheid aan. Zin in Indiaas in hartje Amsterdam? Ga zitten, laat je vriendelijk bedienen en geniet van je avond!

Meer informatie over restaurant India Roti Room

Dinsdag t/m Zondag 15:00 - 22:30

• Af te huren , Airconditioning , Wi-Fi
9,1

Jouw recensie over het restaurant India Roti Room

Denise K.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Lekker eten en mooi sfeervol ingericht
Marc P.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Als je graag indisch eet is dit zeker een topper. Wat mezelf betreft de beste kip tandoori die ik ooit gegeten heb. Qua hoeveelheid viel het een beetje tegen, zonder voorgerecht was het zeker niet voldoende geweest. Ook de spicy muntsaus bij de garlic naan was overheerlijk. Maar het mooiste cadeau kwam op het einde onder de vorm van de rekening. Met een korting van 30% kwamen we hier (zonder drank) uit op minder dan 50€ en dat voor 2 heel lekkere voorgerechten en hoofdgerechten! Qua kader is het best wel een mooi restaurant, niet chique maar eerder' cosy. De service is vlot en zeer vriendelijk. Al bij al zouden we hier zeker terugkeren.
Max B.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Dit was een prettige verrassing. Zeer smakelijk gegeten; prima naan en chapati's, Kingfisher beer. De smaken waren authentiek en alles was vers en prima verzorgd. Een aanrader, zeker voor deze prijs.
Gina N.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Heel lekker eten, goed dienst, mooi sphere, Echt een aanrader! Een complement aan de chef!
Koert K.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Zeer teleurstellend eten, weinig smaak aan. Lawaaierig en totaal niet sfeervol.
Irene G.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Prima. Eten was lekker en goede prijs kwaliteitsverhouding
José B.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Prima restaurant. Lekker eten. Niks op aan te merken. Gewoon ook een keer proberen!
Marlies B.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Zeer vriendelijke, attente bediening. Eten ook heerlijk. Aanrader.
Nico V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Erg genoten gisteren bij India Roti Room. Mooie gerechten, voor ieder wat wils. Ook nagerechten wil ik aanbevelen. Bediening vriendelijk en eerlijk (advies om bepaald drankje op de kaart niet te nemen omdat zij zelf daar niet tevreden over zijn). Komen zeker nog eens terug.
Tineke O.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Een prettig restaurant wat ik bij vrienden ga aanbevelen
Noellette T.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Heerlijk gegeten-Bediening heel goed..Zeker voor herhaling vatbaar.
Layla E.
Lekker eten!
Jakoba D.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
We ware wat laat (25 min) maar werden toch heel vriendelijk ontvangen. De Tikka kip en masala lamsvlees, en de mixed grill waren heel lekker, alsook de voorgerechten. De samosas zouden wat minder aardappelen kunnen bevatten en de kofte zou iets minder hard kunnen zijn. Door de bank genomen was het het heel goed, zou er ook zeker terugkeren. Personeel was heel erg aardig en de baas supergezellig.
Jeannet K.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Vriendelijke bediening, aanvankelijk werden we ook vlot geholpen en goed geadviseerd over de gerechten die we bestelden, maar later was het waarschijnlijk druk met de afhaalmaaltijden en zagen we niemand meer. Dus helaas geen kopje koffie meer kunnen bestellen, we zijn naar de bar gelopen om te betalen. De prijzen zijn zeer schappelijk, het eten is aangepast aan de Nederlandse smaak, naan met knoflook en kaas en in een gemixt voorgerecht zaten ook worstjes.
Sheraya W.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
We hebben genoten van het eten, en er was genoeg keus! Bediening erg vriendelijk en een heel mooi restaurant.
Hania K.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Het restaurant was leeg. Toch heb ik een half uur op mijn glas rode wijn gewacht. De ober wist niet wat cabernet sauvignon was. Een vrij slordige man in vieze kleren kwam naar buiten om een sigaret te roken. Indien dat de kok was (onduidelijk) draaide zich mijn maag om.
Ger D.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Erg goed vriendelijk personeel
Valerie G.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Heel lekker gegeten! Goede gerechten, ruime keus. Personeel was ontzettend vriendelijk. Porties zijn wel heel groot!
Mendy L.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
Heerlijk gegeten, lekker veel keus en vriendelijk personeel. Ook de voor en bijgerechten zijn erg goed en vers bereid en goed geprijsd.
Marit A.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Prima restaurant, echt leuke eigenaar die een feestje van je diner maakt!