India Roti Room

Eerste Oosterparkstraat 67-71 1091 GW Amsterdam Nederland Kaart
31-206928628

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant India Roti Room

100% Indiase gastvrijheid

Bij India Roti Room kun je, zoals de kenners zeggen, zeker terecht voor een goede curry of tandoori. Spontaan zin in een hapje Roti? Het personeel hier zorgt ervoor dat, hoe druk ook, jij een plekje krijgt met je vrienden of je familie. 'Voor gasten ruimte genoeg!' geeft de Indiase gastvrijheid aan. Zin in Indiaas in hartje Amsterdam? Ga zitten, laat je vriendelijk bedienen en geniet van je avond!

Meer informatie over restaurant India Roti Room

Dinsdag t/m Zondag 15:00 - 22:30

• Af te huren , Airconditioning , Wi-Fi
9,1

Jouw recensie over het restaurant India Roti Room

Noellette T.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Heerlijk gegeten-Bediening heel goed..Zeker voor herhaling vatbaar.
Jakoba D.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
We ware wat laat (25 min) maar werden toch heel vriendelijk ontvangen. De Tikka kip en masala lamsvlees, en de mixed grill waren heel lekker, alsook de voorgerechten. De samosas zouden wat minder aardappelen kunnen bevatten en de kofte zou iets minder hard kunnen zijn. Door de bank genomen was het het heel goed, zou er ook zeker terugkeren. Personeel was heel erg aardig en de baas supergezellig.
Sheraya W.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
We hebben genoten van het eten, en er was genoeg keus! Bediening erg vriendelijk en een heel mooi restaurant.
Hania K.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Het restaurant was leeg. Toch heb ik een half uur op mijn glas rode wijn gewacht. De ober wist niet wat cabernet sauvignon was. Een vrij slordige man in vieze kleren kwam naar buiten om een sigaret te roken. Indien dat de kok was (onduidelijk) draaide zich mijn maag om.
Ger D.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Erg goed vriendelijk personeel
Valerie G.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Heel lekker gegeten! Goede gerechten, ruime keus. Personeel was ontzettend vriendelijk. Porties zijn wel heel groot!
Mendy L.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
Heerlijk gegeten, lekker veel keus en vriendelijk personeel. Ook de voor en bijgerechten zijn erg goed en vers bereid en goed geprijsd.
Marit A.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Prima restaurant, echt leuke eigenaar die een feestje van je diner maakt!
Ronald K.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Wat een heerlijk restaurant. Veel keuze op de menukaart en er is ook veel aandacht voor de veganisten met vele keuzes. Een prima welkom gekregen en een hoop vriendelijkheid en gastvrijheid van het aanwezige personeel. Ongevraagd de nodige adviezen gekregen bij het uitkiezen van de maaltijd wat we erg op prijs stelden. Het eten is was te gek. Wat een heerlijke smaken en mooi opgediend. Dit restaurant gaan we zeker binnen korte tijd weer bezoeken en voegen we toe aan ons favorietenlijstje. Ook uitstekend bereikbaar met tram en metro. Metrostation is om de hoek.
Doeska B.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Heerlijk gegeten, veel keuze, ook voor de vega. Wat je niet op krijgt pakken ze netjes voor je in en kun je mee naar huis nemen. Met z'n 2e voor de prijs van 1 gegeten. 3 gangen menu voor nog geen €20,- en dit was incl drinken. Leuke actie dus van de ah zegels. Personeel is heel kundig, zorgzaam en uiterst vriendelijk. Het was gezellig druk, maar alles liep vlot en geen last van geluid. Echt een aanrader en wij gaan zeker nog een keer terug.
Michael Z.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
Erg vriendelijk personeel en goed
gegeten...
Martine T.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Ontzettend fijne bediening. Heerlijk gegeten
Esther W.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Heel leuk en gezellig restaurantje waar je erg lekker kunt eten. In het begin viel het mij op hoe 'mild' het eten was in verhouding met andere Indiaase restaurants waar ik eerder gegeten, iets wat mijn familie zeer kon waarderen.

De service was meer dan geweldig! Super behulpzaam en alles in goed overleg (met 5 personen-AH restaurantactie).

Al met al hebben wij allemaal heerlijk gegeten en kijken wij met een goed gevoel terug op afgelopen zaterdag!
Tiny D.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Gezellige bediening. Goede menukaart. Heerlijk gegeten
Rienk K.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Uitstekende prijs-kwaliteitverhouding. Met een zeer vriendelijke eigenaar. Absolute aanrader!
Jolanda A.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Gisteren hier gegeten met ah kortingbon eten was heerlijk eigenaar erg grappig deden niet moeilijk over wat je wilde bestellen butterschicken was heerlijk tandorichicken ook Raita naan kortom echt een aanrader wij gaan zeker terug
Jolanda
Jeroen T.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Heerlijk Indiaas gegeten. Gezellige sfeer, goede prijzen. Service top en het eten.... heerlijk!!! De eigenaar vd oude stempel integreert met zijn gasten en legde ons in de watten. Paar woorden Indiaas geleerd. Leuk fanilierestaurant dat de kwaliteit van authentieke famielrecepten voorop stelt. Zijn zoon neemt de zaak over en maakte er aan de bar met de rest van het personeel een feest van voor ons. Als je lekker Indiaas wilt eten in a’dam en beetje vd cultuur wilt proeven Is dit een aanrader. (Ook om te bestellen thuis geloof ik).
Susan H.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Wij waren hier met een groep studenten waaronder ook twee vegetariërs en een veganist. We hebben allemaal lekker gegeten voor een goede prijs.
Ilse V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Zeer vriendelijke eigenaar die praatje en grapje maakt. Erg lekker eten, smaakt authentiek en dat voor een erg redelijke prijs!
Philip H.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018