India Roti Room

Eerste Oosterparkstraat 67-71 1091 GW Amsterdam Nederland Kaart
31-206928628

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Speciale deals

50% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes.
Niet van toepassing op keuzemenu’s.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant India Roti Room

100% Indiase gastvrijheid

Bij India Roti Room kun je, zoals de kenners zeggen, zeker terecht voor een goede curry of tandoori. Spontaan zin in een hapje Roti? Het personeel hier zorgt ervoor dat, hoe druk ook, jij een plekje krijgt met je vrienden of je familie. 'Voor gasten ruimte genoeg!' geeft de Indiase gastvrijheid aan. Zin in Indiaas in hartje Amsterdam? Ga zitten, laat je vriendelijk bedienen en geniet van je avond!

Meer informatie over restaurant India Roti Room

• Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Heerlijk gegeten was divers
Mohammed A.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Eten was heerlijk en heb genoten van de goeie service, gezellige sfeer en mooie restaurant kort samengevat top avond gehad.
Dankjewel India roti room
Ronald K.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Eten was prima en lekker.
Rinze K.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Heerlijk eten, attente, vriendelijke en goede bediening. Een aanrader!
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2018
Lekker gegeten. Vriendelijke bediening.
Max V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Superlekker eten en gezellige bediening (die echter niet allemaal Nederlands kunnen). Alleen de inrichting had net wat knusser gemogen, maar die was wel weer authentiek Indiaas. Aanrader!
Cerine V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
We hebben heerlijk gegeten
Martijn W.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Heerlijk Indiaas eten voor een goede prijs
Tanja D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
We werden vriendelijk ontvangen, hebben heerlijk gegeten.
Een aandachtspuntje misschien op de menukaart vermelden of bij het bestellen vertellen welke gerechten erg pittig zijn. We hadden Chicken Massala besteld en deze was voor ons die best pittig kunnen eten toch te heftig en dat was zonde. Voor Indiaanse mensen is het mogelijk prima te eten maar voor Europeanen iets minder. Als het van tevoren was verteld hadden we iets anders kunnen kiezen.
Dominique S.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
Het eten was erg goed en dat voor een prima prijs, maar helaas was de service (en dan bedoel ik met name de snelheid) gewoon echt niet heel goed. Het voorgerecht kwam vrij snel, maar het hoofdgerecht liet heel erg lang op zich wachten. Hier werden excuses voor aangeboden we vonden dit niet zo'n probleem want we hadden geen haast. Maar vervolgens kwam het hoofdgerecht dan eindelijk en was het naanbrood vergeten. Hier moesten we vervolgens weer 5 minuten op wachten, terwijl je eigenlijk het hoofdgerecht met naanbrood wil eten. Nou kan dit alles natuurlijk een incident zijn, maar een tafel naast ons hoorde ik dezelfde excuses en zag ik hetzelfde gebeuren.
Er is genoeg aanbod van Indiase restaurants in Amsterdam en deze springt er daardoor helaas niet uit, ondanks dat het eten goed was!
Tonny Y.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Erg lekker gegeten en mooie verlichting binnen
Denise K.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Lekker eten en mooi sfeervol ingericht
Marc P.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Als je graag indisch eet is dit zeker een topper. Wat mezelf betreft de beste kip tandoori die ik ooit gegeten heb. Qua hoeveelheid viel het een beetje tegen, zonder voorgerecht was het zeker niet voldoende geweest. Ook de spicy muntsaus bij de garlic naan was overheerlijk. Maar het mooiste cadeau kwam op het einde onder de vorm van de rekening. Met een korting van 30% kwamen we hier (zonder drank) uit op minder dan 50€ en dat voor 2 heel lekkere voorgerechten en hoofdgerechten! Qua kader is het best wel een mooi restaurant, niet chique maar eerder' cosy. De service is vlot en zeer vriendelijk. Al bij al zouden we hier zeker terugkeren.
Max B.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Dit was een prettige verrassing. Zeer smakelijk gegeten; prima naan en chapati's, Kingfisher beer. De smaken waren authentiek en alles was vers en prima verzorgd. Een aanrader, zeker voor deze prijs.
Gina N.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Heel lekker eten, goed dienst, mooi sphere, Echt een aanrader! Een complement aan de chef!
Koert K.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Zeer teleurstellend eten, weinig smaak aan. Lawaaierig en totaal niet sfeervol.
Irene G.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Prima. Eten was lekker en goede prijs kwaliteitsverhouding
José B.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Prima restaurant. Lekker eten. Niks op aan te merken. Gewoon ook een keer proberen!
Marlies B.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Zeer vriendelijke, attente bediening. Eten ook heerlijk. Aanrader.
Nico V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Erg genoten gisteren bij India Roti Room. Mooie gerechten, voor ieder wat wils. Ook nagerechten wil ik aanbevelen. Bediening vriendelijk en eerlijk (advies om bepaald drankje op de kaart niet te nemen omdat zij zelf daar niet tevreden over zijn). Komen zeker nog eens terug.