India Roti Room

Speciale deals

-50% op de Rekening

Over het restaurant India Roti Room

100% Indiase gastvrijheid

Bij India Roti Room kun je, zoals de kenners zeggen, zeker terecht voor een goede curry of tandoori. Spontaan zin in een hapje Roti? Het personeel hier zorgt ervoor dat, hoe druk ook, jij een plekje krijgt met je vrienden of je familie. 'Voor gasten ruimte genoeg!' geeft de Indiase gastvrijheid aan. Zin in Indiaas in hartje Amsterdam? Ga zitten, laat je vriendelijk bedienen en geniet van je avond!

Meer informatie over restaurant India Roti Room

Dinsdag t/m Zondag 15:00 - 22:30

7,2

Jouw recensie over het restaurant India Roti Room

Dewi I.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Gister hier met een vriendin wezen eten, een voor mij nieuw Indiaas restaurant, altijd leuk!

Het restaurant zelf ziet er netjes en schoon uit. Niet heel sfeervol, maar echt prima! De service was wat traag en mensen die later aangeschoven waren, kregen eerder hun voorgerechten uitgeserveerd, maar de bediening deed wel erg z'n best en was beleefd, dus daar valt verder niks op aan te merken.

En dan het eten... Héél erg lekker! De papadums zagen er top uit, beter dan dat ik menig ander restaurant heb gezien. En onze curries waren heerlijk authentiek van smaak en bovendien gegarneerd met julienne gember, a really nice touch!

Ik had de Paneer Tikka Massala besteld met roti en mijn vriendin de Chicken Madras met een nan. Zij vond de Chicken Madras wat aan de pittige kant, maar wel erg lekker. En ik vond de Paneer Tikka Massala ronduit geweldig! Het deed me denken aan de curry (en roti) die mijn (Pakistaanse) tante zo lekker kan maken, real food! Ik zal er zeker nog een keer komen of bestellen.
Ricky R.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Keurige zaak. Zeer vriendelijke ontvangst en bediening. Goed authentiek indiaas eten. Wij komen hier zeker vaker terug! Conclusie 1 woord, 5 letters SUPER!!!
Noellette T.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Super lekker gegeten alleen de salade en de naan broodjes kwamen later.
Sandor M.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Waardeloze en amateuristische service voor een restaurant wat al heel lang bestaat. Er wordt gehaast om drinken gevraagd en indiase chai was niet beschikbaar, omdat de kookplaat in gebruik zou zijn. vervolgens 1 uur op het hoofdgerecht gewacht. en een half uur op het voorgerecht.
Om meer drinken moet je zelf vragen, want ze hebben het te druk of zijn te chaotisch bezig.

Op de rekening moest ik ook wachten en meneer ging alles nog eens navragen wat ik had besteld. Het werd met de hand geschreven en er werd tevens een poging gedaan om geen (50% Iens) korting toe te passen op de drankjes (waar wij er veel van hadden besteld), maar die discussie kwam gauw ten einde.
De negatieve en chaotische service ervaring was via de oude man (eigenaar?), maar een jongere dame kwam in de bediening wel professioneel en kalm over.
Ricky R.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Keurige zaak. Zeer vriendelijke ontvangst en bediening. Goed authentiek Indiaas eten. Conclusie 1 woord, 5 letters SUPER!!!
Quirijn M.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Gisteravond was ik in de India Roti Room. Ik had al vaak heerlijk eten afgehaald, maar nu echt daar gegeten. Heerlijk gegeten. Leuke sfeer en leuke bediening. Als je van vegetarisch houdt ook perfect!
Thomas B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Wij hebben hier heerlijk gegeten en er hing een gezellige sfeer. Verder een vriendelijke goede service in mooi restaurant Zeker een aanrader!
Jeroen G.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Een overweldigende gastvrijheid! Een onverwachte en onnederlandse ervaring. Een aanrader voor als je iets zoekt zonder hamburgers, pulled pork, gin-tonic en quinoia!
Herman J.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Heerlijk gegeten en super vriendelijke bediening!!
Anne-Marie H.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Hartelijk ontvangst, heerlijk eten, in prachtige schaaltjes geserveerd. Hier gaan we vaker eten!
Oscar2 .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Zowat vier jaar geleden was ik hier alleen. Moe, chagrijnig. In een uiterst eenvoudig etablissement. Nu, samen met lief, was ik er weer. Gezond, opgewekt, en in een opgeknapte zaak, die er heel wat beter uitziet. De kaart is inmiddels aangepast, en het eten is echt van goede kwaliteit. De bediening, toen zeer gereserveerd, is nu hartelijk, service gericht, gastvrij. De prijs was toen laag, op crisistijd niveau, en nu zijn de prijzen gelift naar het niveau van ons aller optimisme. Iets te optimistisch, misschien. Enfin, we hebben heerlijk gegeten en zijn tevreden. Misschien komen we terug.
carlo K.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Vriendelijke bediening en uitstekend gegeten
Roos V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Wederom fantastisch eten. Zeer ruime porties. Doggybag wordt enthousiast gegeven. Bijna gênant dat de 50%iens korting nog steeds op heel de rekening komt. Het was de originele rekening zeer waard
Shakira V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
We waren met drie kinderen en de bediening was heel prettig en meedenkend. Qua servies/bestek tot mate van pittigheid.

Het eten was ontzettend lekker. De onion badhji en saag-lam het allerlekkerst!
Roos V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Wat een vriendelijke bediening en super lekker en verzorgd eten!!! De Indiase chai is echt zoals ik m in India ook dronk. Aanrader, ik neem vanavond mijn gezin er mee naar toe!
Rosie Z.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Lieve bediening en heerlijk eten!
Nelleke L.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Smaakvolle gerechten, altijd vriendelijke bediening Authentiek keuken.. Ruime keuze in vlees, vis en vega. Op verzoek kan het ook wat minder spicy, voor wie dat wil. Onze favoriet Rogan Josh en Tandoori Kip al jaren constante kwaliteit. Geurige rijst en flinke porties. De Roti Room is gerenoveerd en ziet er goed uit: strak met een indiaase twist.
De chutneys met papadums als voorgerecht zijn goddelijk.
Bram H.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Heel lekker gegeten, ook veganistische opties waren top. Heel erg vriendelijk personeel en goeie prijs/kwaliteit! Zeker een aanrader!
Nick B.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Weer een leuke avond gehad. Eten was weer top en de bediening erg gezellig. Blijft een heel leuk familie restaurant. Komen zeker weer terug
Emmely M.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Top!!
Heerlijk gegeten en supervriendelijke bediening
Fijne inrichting, huiskamergevoel
Geen poespas of hipstergedoe.
Super prijs/kwaliteit verhouding. Gewoon gaan en genieten van de Indiase keuken.