India Roti Room

-30% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant India Roti Room

100% Indiase gastvrijheid

Bij India Roti Room kun je, zoals de kenners zeggen, zeker terecht voor een goede curry of tandoori. Spontaan zin in een hapje Roti? Het personeel hier zorgt ervoor dat, hoe druk ook, jij een plekje krijgt met je vrienden of je familie. 'Voor gasten ruimte genoeg!' geeft de Indiase gastvrijheid aan. Zin in Indiaas in hartje Amsterdam? Ga zitten, laat je vriendelijk bedienen en geniet van je avond!

Meer informatie over restaurant India Roti Room

Dinsdag t/m Zondag 15:00 - 22:30

• Af te huren , Airconditioning , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant India Roti Room

Ingrid .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
weer heerlijk gegeten .. leftovers mee in een doggy bag :) vanavond weer van genieten .. ik kom hier zeker weer terug. Best Indian Food In Town
Arianne D.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Erg lekker een ruime hoeveelheid eten, echt goed Indiaas. Ook heerlijk zelfgemaakt ijs, vriendelijke bediening, fijne ambiance.
Benjamin B.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2018
Lekker Indiaas eten, eten is van goede kwaliteit en de prijs-kwaliteitverhouding is heel goed. Zou er zeker nog eens terug gaan
Vikash D.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Heb de decor van het restaurant mooi ervaren, snap niet wat de kritiek eigenlijk is van de recensies hiervoor, ook de bediening was zeer attent en uiteraard was het eten op een zeer hoog niveau......kortom een uitstekende ervaring, ze doen dit vak al 24 jaar!!! Een van de eerste indiase restaurants van Amsterdam...Aanrader!!
Simone S.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Lekker eten en vriendelijke bediening . Wel war last van rumoer/ praten van gasten. Mogelijk door geluidresonatie .........
Raj M.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Heb hier gegeten met een groep vrienden en wat was de service toch slecht. En het eten was echt niet op smaak. Er ontbrak ook sfeer in de restaurant. De eigenaar was zeer onbeschoft. Ik raad het heel erg af bij India Roti Room!!!!!
Robbert M.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Gisteren weer heerlijk gegeten bij India Roti Room. Super service en prijs-kwaliteitverhouding en ook goed geschikt voor groepen (10). Zeker een aanrader!
Ivano P.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Uitstekende curry's, aardige eigenaar.
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Heerlijke keuken in Indiaas familierestaurant. De naam zet je op het verkeerde been, want ze serveren zoveel meer dan roti.
Rosa D.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Heerlijk gegeten; altijd dezelfde topkwaliteit
Herlinde G.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Superlekker, supervriendelijk. Sfeer kan gezelliger...
Alyssa B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Super eten en personeel is ook super
sanne J.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Heerlijk gegeten en erg gastvrije ontvangst bij India Roti Room. Ik heb er al vaker met plezier eten afgehaald, maar het is zeker de moeite waard om ook in de zaak zelf te eten. Er hangt een ontspannen sfeer en de bediening is professioneel met af en toe een leuke grap. De samosa en Tandoori Spicy Wings zijn zeker een aanrader!
Han G.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Gezellige locatie met uitstekend eten tegen een gunstige prijs. Vriendelijke bediening met personal touch.
Dewi I.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Gister hier met een vriendin wezen eten, een voor mij nieuw Indiaas restaurant, altijd leuk!

Het restaurant zelf ziet er netjes en schoon uit. Niet heel sfeervol, maar echt prima! De service was wat traag en mensen die later aangeschoven waren, kregen eerder hun voorgerechten uitgeserveerd, maar de bediening deed wel erg z'n best en was beleefd, dus daar valt verder niks op aan te merken.

En dan het eten... Héél erg lekker! De papadums zagen er top uit, beter dan dat ik menig ander restaurant heb gezien. En onze curries waren heerlijk authentiek van smaak en bovendien gegarneerd met julienne gember, a really nice touch!

Ik had de Paneer Tikka Massala besteld met roti en mijn vriendin de Chicken Madras met een nan. Zij vond de Chicken Madras wat aan de pittige kant, maar wel erg lekker. En ik vond de Paneer Tikka Massala ronduit geweldig! Het deed me denken aan de curry (en roti) die mijn (Pakistaanse) tante zo lekker kan maken, real food! Ik zal er zeker nog een keer komen of bestellen.
Ricky R.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Keurige zaak. Zeer vriendelijke ontvangst en bediening. Goed authentiek indiaas eten. Wij komen hier zeker vaker terug! Conclusie 1 woord, 5 letters SUPER!!!
Noellette T.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Super lekker gegeten alleen de salade en de naan broodjes kwamen later.
Sandor M.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Waardeloze en amateuristische service voor een restaurant wat al heel lang bestaat. Er wordt gehaast om drinken gevraagd en indiase chai was niet beschikbaar, omdat de kookplaat in gebruik zou zijn. vervolgens 1 uur op het hoofdgerecht gewacht. en een half uur op het voorgerecht.
Om meer drinken moet je zelf vragen, want ze hebben het te druk of zijn te chaotisch bezig.

Op de rekening moest ik ook wachten en meneer ging alles nog eens navragen wat ik had besteld. Het werd met de hand geschreven en er werd tevens een poging gedaan om geen (50% Iens) korting toe te passen op de drankjes (waar wij er veel van hadden besteld), maar die discussie kwam gauw ten einde.
De negatieve en chaotische service ervaring was via de oude man (eigenaar?), maar een jongere dame kwam in de bediening wel professioneel en kalm over.
Quirijn M.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Gisteravond was ik in de India Roti Room. Ik had al vaak heerlijk eten afgehaald, maar nu echt daar gegeten. Heerlijk gegeten. Leuke sfeer en leuke bediening. Als je van vegetarisch houdt ook perfect!
Ricky R.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Keurige zaak. Zeer vriendelijke ontvangst en bediening. Goed authentiek Indiaas eten. Conclusie 1 woord, 5 letters SUPER!!!