India Port

Oudegracht aan de Werf 144 3511 AZ Utrecht Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 30€

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
    • Indiase Tomaten Soep - Heerlijke tomatensoep met Indiase kruiden
      Daal Soep - Indiase linzensoep afgetopt met Indiase kaas en citroen
      Mix pakora
  • Hoofdgerechten
    • Butter chicken - Gegrilde kipfilet uit de tandoor bereid in een milde saus van tomaat, room en boter
      Rogan Josh - Traditioneel lamsvlees gerecht in kerriesaus met uien, tomaat en gember
      Indiase vis curry - Heerlijke visfilet bereid in een delicate kerriesaus met uien, tomaat en gember
      Aloo Mattar Paneer - Een authentiek combinatie van aardappel, doperwten en huisgemaakte Indiase kaas
      Royal Tandoori Mix Grill (+5,50) - Kennismaking met een overheerlijke combinatie van tandoori murgh, chicken tikka, seekh kebab en bottie kebab
  • Nagerecht
    • Mango mania - Heerlijke mango ijs bereid van alphonso mangos
      Kheer - Indiase rijstpudding met cardemom
      Koffie/thee

Over het restaurant India Port

Proef de smaak van India

Gelegen aan de historische Oude Gracht vind je een stukje cultuur uit India. Droom weg bij de serene sfeer en de exotische geuren. Terwijl je ontsnapt uit de drukte van het dagelijks leven, zetten de chefs authentieke, ambachtelijke gerechten voor je op tafel. De eigenaar is een ontzettend vriendelijke en gastvrije man.

Meer informatie over restaurant India Port

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag

dhrsimon .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2015
Eten is echt perfect en heerlijk. Goede prijs/kwaliteit verhouding en meer dan genoeg voor een portie. Het restaurant vind ik zelf wat saai ogen, er zou meer sfeer mogen zijn. Daarnaast is het in deze tijd met kou, niet heel prettig om vlakbij de deur te zitten. De bediening zou wat vlotter mogen. We moesten even wachten voordat we drinken konden bestellen. Maar personeel is zeer vriendelijk. Het belangrijkste, het eten was echt lekker. Wij komen hier zeker nog een keer terug.
guuskramer .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2015
Mijn vriendin en ik hebben met de Ah-actie bij India Port gegeten. We kregen voor de Ah-actie veel en ook lekker eten. Mijn vriendin is vegetarier en daar kon ook wat voor geregeld worden. De bediening was heel vriendelijk. Misschien dat we binnenkort weer heen gaan!
JacobUtrecht .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Vorige week met familie, drie personen, gegeten bij India Port. We waren iets later dan we gereserveerd hadden en moesten toen even wachten omdat alle tafeltjes bezet waren. Al gauw was voor ons een tafel gedekt. We hadden soep en een gerecht met kip en een vegetarische gerecht voor twee personen besteld. Heerlijk! Deed me erg herinneren aan de maaltijden die ik vorig jaar tijdens mijn vakantie in Sri Lanka kreeg aangeboden. Vers, knapperig, goed van smaak, zowel spicy als mild; een feest van herkenning!
Het personeel was heel vriendelijk, gedienstig. De locatie direct aan de gracht maakt nieuwsgierig.
Een fijne plek voor een goede Indiase maaltijd, waar ik zó weer naar toe zou gaan.
mboorsma .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2015
Heerlijk eten, snelle en prima service, vriendelijke mensen bij dit restaurant. Bestel vooral de cocossoep! We gaan zeker nog eens terug.
Janneke Z.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Heerlijk gegeten met de AH actie. Het menu was prima samengesteld en zeer smaakvol. De bediening was ook goed en gezellig .
Mark K.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2015
Met de AH restaurantbon naar dit restaurant gegaan. Ontvangst gastvrij, vriendelijke service met attente bediening. Eten is zeker niet slecht, maar redelijk "vlak" als je weet hoe echt Indiaas eten hoort te smaken. Aardige dal soep en papadams vooraf, butter chicken, lamb curry, naan en rijst als hoofdgerecht en een rijstpudding na.
Nogmaals, zeker niet onaardig en wellicht is er een veilige keuze gemaakt voor mensen met een AH restaurantbon. Ik hou van wat meer pit en meer kruiden, zoals ik het in India heb geproefd. Ben echter wel benieuwd wat er nog meer op de kaart staat, dus ik kom nog wel eens terug.
BasZoeteman .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2015
De indiase keuken met zijn geuren en kleuren. Dat vind je bij INDIA PORT.De
locatie is ook erg charmant. Dineren in de kelders langs de Oude gracht van
Utrecht.De witte wijn die ik erbij bestelde, was verrassend lekker. Geurig en
bloemig. Echt een wijn, die bij de gerechten paste. Heb weinig toe te voegen.
Voor mijn gevoel, maak je dus echt de indiase keuken mee. Wat opvalt is, dat er
ook INDIERS komen eten. Dat zegt toch iets?Alles wat gererveerd wordt voldeed
aan onze verwachting. Meer nog zelfs. Vanavond hebben we de (Punjabi) thali
geprobeerd, 7 verschillende kleine gerechtjes.. Voortreffelijk! Ook de wijn
pastte er goed Een fijne en culinaire avond? Naar INDIA PORT!
Sandra A.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
Gisteravond hier wezen eten. Het was de bedoeling met de kortingsbon van AH. Wij hebben dit bij binnenkomst niet gemeld (was bij de voorgaande restaurants ook niet nodig omdat je juist via een speciale site reserveert) maar bij het afrekenen bleken we de bon niet te kunnen gebruiken omdat we wel hadden moeten melden dat we een bon hadden en dan van een andere kaart hadden moeten kiezen. BELACHELIJK...ook dit was bij eerdere restaurants niet het geval en konden we gewoon kiezen van de kaart. We moesten € 75 afrekenen omdat men niet wilde meewerken toch iets van korting te geven en stonden binnen 2 uur al weer buiten doordat het eten vrij snel achter elkaar opgediend wordt. Ondanks het feit dat het eten oké was, was dit alles was me geen
€ 75 waard en zijn we behoorlijk teleurgesteld weer richting huis gegaan.
Bregje B.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2015
Heerlijke kruidige curry's, maar wel prijzig. Bediening was vriendelijk. Het wachten duurde wel wat lang en het personeel was rumoerig. Je hoorde al het geluid vanuit de keuken in het restaurant. Verder een fijne avond gehad.
Leon D.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Mooie lokatie pal in het centrum van Utrecht aan de gracht (aan de Werf), het terras was nogal ongelijk, de bediening wat onverschillig. Verder goed gegeten en met AH actie voor een bijzonder redelijke prijs (excl. drinken 2x3-gangenmenu voor 30 euro.) Het eten was goed.
mathijs.roelandschap .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Het eten was heerlijk, de service was prima op het feit na dat ze de enige twee 4-tafels weg gaven aan mensen die niet gereserveerd hadden waardoor wij moesten wachten buiten (terwijl het regende) Wij waren er overigens op tijd. Het decor is niet zo gezellig, maar de sfeer en het eten (belangrijker) prima.
adeboer1 .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
Het eten was lekker. Wat ik een grote tegenvaller vond is dat voor en nagerecht vast stonden en het hoofdgerecht was een beperkte keuze tussen vlees en vegetarisch. Ook was het hoofdgerecht te duur (€30) , z.g.n 3 hoofgerechten, in werkelijkheid een paar schaaltjes, te weinig voor 2 personen. Het voordeel van 2e menu gratis met de zegels van AH was een lokkertje dat in de praktijk niet werd waargemaakt
Jurriaan M.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Eten was erg lekker, meer dan verwacht. Leuk aan de gracht gezeten met uitzicht over de langskomende bootjes. We komen zeker een keer terug!
Jacomette D.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Het eten was heerlijk, de bediening prima. Het enige dat wij niet prettig vonden was de wachttijd voor het eerste, het tweede en het derde gerecht kwam...
foutewout .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2015
Vlotte en vriendelijke bediening. Geen overkill aan tierelantijnen in het neutrale decor. Kok kookt redelijk pittig maar dit was geen probleem. We hadden twee lamsvlees gerechten waarbij het vlees zeer goed (garing en kruiding) was klaargemaakt.
Wij komen hier terug!
BCWA J.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2015
Wij zijn naar restaurant India Port geweest nav de spaaractie van de AH. We hebben werkelijk zeer genoten van het overheerlijke eten. De dahl soep en de pakora waren overheerlijk. En de tandoori kip smaakte naar meer :)
Wij gaan daar zeker nog vaker eten!! Dit restaurant weet wat echt Indiaas eten inhoudt.
chelseaz .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2015
Het eten hier was niet echt wat je van een indiaas keuken verwacht.
De sterkte van de kruiden miste je wel.

De service was ook niet echt vrolijk.
Niet blij mee geweest.

Rob G.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
Prima eten, ook de Indiase thee is hier echt goed, echt een aanrader! Dit vinden wij zelfs het beste Indiaas restaurant in Utrecht.
Laurie K.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
Heerlijke hoofdgerechten! Gezellige avond gehad, goede sfeer. Was erg fijn dat ze rekening wilden houden met dieetwensen, ook al vonden ze dit in eerste instantie wat lastig. Wel was het een beetje misleidend dat ze het AH 3-gangen menu met een soep vooraf, en een klein tussengerechtje hadden opgezet, zodat het niet duidelijk was dat het dessert er niet bij hoorde. Maar al met al was het prima!
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2015
Het eten bij India Port is op zich prima. Mede vanwege de ligging aan het water hadden we daar via Iens gereserveerd voor 4 personen. We waren hooglijk verontwaardigd toen men ons bij aankomst vertelde dat mensen met een Iens korting alleen binnen welkom zijn en niet buiten in het zonnetje, op het terras aan het water mogen plaatsnemen !! Beste India Port, voor dit soort discriminatie verdienen jullie een dikke onvoldoende.