India Port

Oudegracht aan de Werf 144 3511 AZ Utrecht Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 30€

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
    • Indiase Tomaten Soep - Heerlijke tomatensoep met Indiase kruiden
      Daal Soep - Indiase linzensoep afgetopt met Indiase kaas en citroen
      Mix pakora
  • Hoofdgerechten
    • Butter chicken - Gegrilde kipfilet uit de tandoor bereid in een milde saus van tomaat, room en boter
      Rogan Josh - Traditioneel lamsvlees gerecht in kerriesaus met uien, tomaat en gember
      Indiase vis curry - Heerlijke visfilet bereid in een delicate kerriesaus met uien, tomaat en gember
      Aloo Mattar Paneer - Een authentiek combinatie van aardappel, doperwten en huisgemaakte Indiase kaas
      Royal Tandoori Mix Grill (+5,50) - Kennismaking met een overheerlijke combinatie van tandoori murgh, chicken tikka, seekh kebab en bottie kebab
  • Nagerecht
    • Mango mania - Heerlijke mango ijs bereid van alphonso mangos
      Kheer - Indiase rijstpudding met cardemom
      Koffie/thee

Over het restaurant India Port

Proef de smaak van India

Gelegen aan de historische Oude Gracht vind je een stukje cultuur uit India. Droom weg bij de serene sfeer en de exotische geuren. Terwijl je ontsnapt uit de drukte van het dagelijks leven, zetten de chefs authentieke, ambachtelijke gerechten voor je op tafel. De eigenaar is een ontzettend vriendelijke en gastvrije man.

Meer informatie over restaurant India Port

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag

Krullenbollie .
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2016
We zijn bij de India Port gaan eten met de AH actie. Zij hebben daar een bepaald menu voor samengesteld. Wij hebben echt van het eten genoten. Wij willen er graag nog een keer gaan eten.
Jacomijn M.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2015
We zaten dichtbij de deur waar wel een gordijn voor hing maar toch beetje koud was. Verder alles in orde voor een lekker etentje in een gemoedelijke sfeer.
Marja.georgiades G.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2015
Mooi gedekte tafels geven een gezellige, verzorgde sfeer. Nog nooit Indiaas gegeten en gevraagd of de kok het eten niet te heet klaar wilde maken. Alle Indiase gerechten waren heerlijk en verfijnd van smaak. Om nog eens terug te komen. Wel een tip om de afzuiginstallatie achterin de zaak te verbeteren voor als je helemaal achterin het restaurant zit.
lizette K.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Super leuke mensen! Extreem gastvrij en heel fijn meedenkend. Wij waren hier voor de Albert Heijn actie en hadden een vast menu wat zeer smakelijk was. Ik kom graag een keer terug om nog een paar gerechten te proeven!
Sjoerd W.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Het eren bij India port was prima. Wij hadden de klassieke Indiase gerechten en deze smaakten prima ( van voorgerecht tot nagerecht). Service was ook prima ondanks dat het erg druk was en er wat met tafels moest worden geschoven.
Nadeel is dat de afzuiging van de keuken niet optimaal is waardoor je kleding erg naar het eten ruikt als je thuiskomt.
Bart L.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Prima gegeten. Waarschuwing voor pittig eten(twee pepertjes op de kaart) was op z'n plaats, het was best pittig, maar ik vermoed dat het voor een doorgewinterde peper-eter wel meeviel. Bediening was niet altijd snel, maar wel heel hartelijk en vriendelijk.
Arie B.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Eten was OK. niet spectaculair maar OK! We maakten gebruik van de AH restaurant-actie en wat bleek: je kon helemaal niet kiezen, althans: of vegetarisch of met vlees. Je moest dan verder maar zien wat je kreeg. Het geheel van een linzensoepje, half naanbrood, rijst en twee curries en toe ijs was prima, hoewel niet overdadig. Gezien het feit dat de 2e driegangenmaaltijd gratis was, kom je uit op een redelijke prijs. Als ik voor een dergelijk arrangement 30 pp zou moeten betalen zou het behoorlijk overpriced zijn. Dus: met AH ok, maar ik vindst het geen aanrader om er zonder heen te gaan, er vanuit gaande dat kwaliteit en prijstelling dezelfde zijn als bij de mensen die gebruik maken van de actie.
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Gisteren bij India Port gegeten obv het AH-restaurantactiemenu. De ligging van het restaurant is gezellig. Je wordt hartelijk ontvangen. We mochten kiezen tussen vlees of vegetarisch en wisten niet wat we kregen. Vooraf Dalsoep. Hoofd 2 kleine bakjes met groenten/saus, 2 bakjes met saus(yoghurt en linzen), een bakje rijst en een bakje rauwkost en 2 stukjes nan. Nagerecht op 1 bordje 2 minimale stukjes kulfi-ijs. De smaken zijn goed, maar porties minimaal. We hadden natijd nog een klein kopje Chai-thee. Wij vonden het alles aan de prijzige kant. Kopje thee 3,50 pp en 30 Euro voor het AH-Restaurantactiemenu waarbij de 2e gratis is. We waren er dus vrijdagavond en er waren 3 tafeltjes bezet(6 mensen). Leuk om een keer uit te proberen, maar er zijn in Utrecht betere en meer betaalbare Indiase restaurants.
Stefanie D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2015
Jammer dat je bij de AH actief niks zelfs mocht uitkiezen. Voor wat je kreeg was het dan ook aardig prijzig. Het toetje is niet restaurant waardig, het was gewoon een bordje met pap.
Simoonm .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Wij hebben bij India port heerlijk gegeten!! Zeer smaakvol. Goede service en vriendelijke bediening. Echt een aanrader!
Joyce S.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Altijd heerlijk eten, niet teveel geserveerd maar nette porties. En erg vriendelijk personeel! Als enige punt van feedback wil ik meegeven dat ik de voorgerechten uit teveel gefrituurde hapjes vond bestaan. En overall had ik iets meer salade en groentes willen hebben.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2015
Heerlijke gerechten via AHspaaractie. Het menu bestond uit pittige linzensoep, een lamsgerecht, een kip- en een groentegerecht; tot slot een rijst -met- amandeltoetje. Een 3-gangenmenu kost 30 euro. Aan de prijs, maar lekker.
Lex F.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
Via Albert Heijn actie. Heerlijk eten, zij stellen het menu samen. Je kan aangeven vega of vlees
Goede wijn ook.
Een aanrader.
ellenenharry .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
Jammer dat je geen keuze hebt. Zowel de soep als het toetje zou ik nooit gekozen hebben. Het toetje hebben we zelfs laten staan. Ik zou onder deze voorwaarden nooit voor jullie restaurant gekozen hebben. Het hoofdgerecht was goed.
FR. Ellen
ArjenRaap .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2015
Indisch eten kan heel pittig zijn.
De bediening bemerkte dat naar aanleiding van onze reacties na het voorafje. Ze hebben daar bij het hoofdgerecht rekening mee gehouden.
Denice V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2015
Bij binnenkomst wilde we eigenlijk omkeren ivm de sfeerloze uitstraling. De muren zijn wit, witte tafellakens, alles was wit. Geen schilderijtje of iets om het sfeervol te maken en de afzuiging werkt overduidelijk niet want er hing een hele sterke etensgeur. Door de goede recensies bleven we toch. We waren er om 7 uur en rond half 9 kregen we eindelijk ons eten. We werden gewoon niet geholpen! Na het eten tot half 10 gewacht tot we eindelijk dessert konden bestellen.. Eten was okay maar niet om voor terug te komen. We gingen teleurgesteld naar huis en voelde ons schuldig tegenover de jarige die we getrakteerd hadden op dit etentje.
Chanine V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2015
Altijd lekker bij India Port! Vriendelijke bediening ook.
Als we zin hebben in een Indiase curry is er geen betere vind ik!
Bernadette H.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Heerlijk gegeten met de AH dinerbon. We kregen een aantal gerechten die ontzettend lekker waren.
Super aardig personeel dat ondanks ee drukte de tijd nam voor een praatje.
Wij komer er zeker terug!
Roelie J.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
Zeer vriendelijk ontvangst, met de mededeling wij gaan lekker voor jullie koken.
Er werden verschillende gerechtjes gepresenteerd, curry linsen soep , kalfs en kipgerecht,
rijst en salade. Allemaal even lekker. Voor herhaling vatbaar. Fam .Jonk
Jolanda H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2015
Wij hebben hier gegeten in het kader van de restaurant actie van AH. Persoonlijk vond ik het erg leuk dat het restaurant een menu voor je samenstelde zodat je verschillende dingen kon proeven. Daarbij werd rekening gehouden met het feit dat niet iedereen van scherp eten houdt. Wij hadden anderhalve uur de tijd ivm een concert een daar werd keurig rekening mee gehouden. Personeel vonden wij erg vriendelijk en belangstellend. Wij weten waar wij nog een keer gaan eten als we weer een keer in Utrecht komen.