India Port

Oudegracht aan de Werf 144 3511 AZ Utrecht Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 30€

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
    • Indiase Tomaten Soep - Heerlijke tomatensoep met Indiase kruiden
      Daal Soep - Indiase linzensoep afgetopt met Indiase kaas en citroen
      Mix pakora
  • Hoofdgerechten
    • Butter chicken - Gegrilde kipfilet uit de tandoor bereid in een milde saus van tomaat, room en boter
      Rogan Josh - Traditioneel lamsvlees gerecht in kerriesaus met uien, tomaat en gember
      Indiase vis curry - Heerlijke visfilet bereid in een delicate kerriesaus met uien, tomaat en gember
      Aloo Mattar Paneer - Een authentiek combinatie van aardappel, doperwten en huisgemaakte Indiase kaas
      Royal Tandoori Mix Grill (+5,50) - Kennismaking met een overheerlijke combinatie van tandoori murgh, chicken tikka, seekh kebab en bottie kebab
  • Nagerecht
    • Mango mania - Heerlijke mango ijs bereid van alphonso mangos
      Kheer - Indiase rijstpudding met cardemom
      Koffie/thee

Over het restaurant India Port

Proef de smaak van India

Gelegen aan de historische Oude Gracht vind je een stukje cultuur uit India. Droom weg bij de serene sfeer en de exotische geuren. Terwijl je ontsnapt uit de drukte van het dagelijks leven, zetten de chefs authentieke, ambachtelijke gerechten voor je op tafel. De eigenaar is een ontzettend vriendelijke en gastvrije man.

Meer informatie over restaurant India Port

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag

Michiel V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Veel te lang wachten, voor menu hebben we ca 3 uur aan tafel gezeten. Prima als je romantisch wilt dineren en geen honger hebt. Te hoge prijs voor ok eten.
Ottovic .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Eten was op zich prima maar het duurde allemaal verschrikkelijk lang. Bediening niet onvriendelijk maar absoluut niet attent en ad rem. Irritatie over langzame keuken
Wandav V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Vanavond lekker gegeten.
De bediening was erg vriendelijk. Hadden beiden een kipgerecht. De een was erg pittig. De ander zoet met kokos en amandel. Toetje klein maar fijn.
Sipke T.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Het AH-restaurantactie menu is duur (€35) waarbij de prijs niet op de kaart staat vermeld.
De prijs is te duur voor de getoonde menusamenstelling.
Teleurstellend is dat de bediening na het tussengerecht het gebruikte bestek niet vervangt.
Dit is ongepast.
Jammer, want de kwaliteit van de gerechten was goed.
P. C.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
We hadden een tafel voor zes personen gereserveerd om half acht, maar toen we kwamen om vijf over half acht hadden ze die al aan een andere groep gegeven. Blijkbaar is de omzet belangrijker dan de gastvrijheid. Gelukkig hebben ze het wel opgelost, maar daarvoor moesten een aantal tafeltjes opschuiven waardoor iedereen nog dichter bij elkaar zat. Ook vier keer moeten vragen om een karaf kraanwater. Liever verkopen ze hun eigen dure water. Het eten is trouwens uitstekend en lekker.
Jack B.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
We aten met de AH kortingsbon, kreeg een "speciaal" menukaart waarbij geen prijs was aangegeven. De kwaliteit van het eten was gelijk of minder dan potje Patak. Dessert was volgens mij van de ALDI. Uiteindelijk kost het menu €35,-. Zonder kortingsbon was dit €70! Echt schandalig! Een zeer teleurstellend ervaring.
Petronella R.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Met drie personen hier gegeten. Het eten was redelijk. Voorafjes tamelijk droog. De gin en tonic verrassend lekker. Erg jammer dat, hoewel je voor 150 euro eet en drinkt, er nauwelijks een glaasje kraanwater van af kan. Dit stoort ons heel erg en maken we in het oosten van Nederland nooit mee !
hkaramat .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Prima eten, prima kwaliteit. Meegedaan aan de AH restaurantactie (3 gangen diner). Alleen jammer dat niet van tevoren aangegeven werd dat je voor de fles mineraalwater €5,95 moest betalen.
ineke J.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
We aten met de AH kortingsbon, hadden geen inzicht in de prijs. UIteindelijk bleek dat het IENS/AH menu 35 € was , met drankjes waren we 49 € kwijt. Na berekening van wat we hadden gegeten ( gewoon de prijs van losse 3 gerechten optellen) bleek dat dat aanzienlijk minder was dan de 35€ per menu. Kortom we voelen ons belazerd, en het was een eenvoudig menu zonder groente of ander extra's.
Janna D.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
De eerste keer dat ik hier at raadde de vriendelijke bediende me de butter chicken aan, wat een aanrader. Heel erg lekker! Afgelopen keer weer butter chicken gekozen en wederom heerlijk. We hadden de garlic nan erbij besteld en ook deze is een aanrader! Super
marjoleinst87 .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Het eten op zich was goed maar met de AHactie voelde ik me een gast tweede klasse. We moesten heel lang wachten voordat we het menu kregen en dit was ook een ander menu dan gewoonlijk. Voordat we het hoofdgerecht hadden moesten we 1.5 uur wachten. De bediening was op zich wel vriendelijk. Uiteindelijk was het in totaal (menu + drie frisdrank+ naan) 45 euro. Voor dit etentje te duur.
Lex_11111 .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Het eten is prima, wel een beetje saai. Zolamg je aan de waterkant zit is het decor goed, maar binnen is het donker en ongezellig. Maar mijn grootste kritiekpunt is de prijs. Je betaald hier enorme bedragen voor zeer gemiddeld eten. Veel te duur
Jos D.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Heel lang wachten op service,
Niet bijzondere porties en vooral erg duur.
Twee uur na aankomst kregen we pas het hoofdgerecht.
Carole V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Super lekker gegeten, top restaurant. We hebben het romantic diner gekozen. Echt een aanrader. Neem er wel de tijd voor wij hebben er 2,5 uur gezeten.
Michiel V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Goed gegeten daar aardige mensen..
Wat ons tegen viel was dat we een AH bon hadden en dat er geen prijzen bij stonden bij dat speciale menu en na afloop waren we meer kwijt dan anders en de bon met de zegels mochten we houden ja dat komt dat ze dus eigenlijk meer aan ons verdient hadden erg jammer vonden we dat het viel ons zeer tegen ....
jpmelisse M.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Ongelofelijke nette ontvangst en bediening ondanks grote drukte.
Dit is echt een goed, 30 jarig oud familie bedrijf met hart voor de zaak.
Het eten was heerlijk, kip en lamsvlees goed bereid, kruidig maar niet scherp.
Lekkere soep vooraf, en een fris mango ijsje na.
Voldaan zeer tevreden vertrokken.
Lodie V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Het eten was zeer goed. Gastvrije bediening en ruime keus uit gerechten in combinatie met de AH actie. Het duurde wel wat lang voordat het eerste gerecht op tafel kwam, maar de smaak en kwaliteit was het wachten waard! Aanbevolen.
maartenstudent .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Met een groep van 10 hier gegeten met het AH menu, hierbij kregen we de keuze uit 2 voor-, hoofd- en na gerechten. Niet heel veel keuze, en hebben dus ook niet echt kennis gemaakt met dit restaurant, wat toch jammer is. Het eten was soms wat pittig, maar dit is wel te verwachten voor een Indiaans restaurant. Het dessert was niet heel erg lekker, de rest smaakte goed. En het water dat op tafel stond koste €6,- per fles. De gehele bediening kon alleen maar Engels, wat ook niet heel fijn is.
Lidwien L.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Prima gegeten, wel jammer dat er weinig bijgerechten met groente op de kaart staan. De werfkelder is sfeervol door de mooie schilderingen op de muren.
Jana7 .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2016
Ik ben hier al vaak geweest en elke keer is het eten weer heerlijk! Pas wel op, als er staat dat iets pittig is, dan is het ook echt pittig...
Vooral heel veel keuze voor vegetariërs, maar niet dat de vlees-etende medemens zich zorgen hoeft te maken. Dit is één van mijn favo plaatsen in Utrecht om met niet-vega vrienden naartoe te gaan.

Service is altijd aardig, maar op drukke dagen niet altijd even attent. Ze doen wel altijd hun best en werken goed door.

Decor is binnen minder, maar op een warme lente of zomer dag kun je er heerlijk aan het water zitten!