India Port

Oudegracht aan de Werf 144 3511 AZ Utrecht Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 30€

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
    • Indiase Tomaten Soep - Heerlijke tomatensoep met Indiase kruiden
      Daal Soep - Indiase linzensoep afgetopt met Indiase kaas en citroen
      Mix pakora
  • Hoofdgerechten
    • Butter chicken - Gegrilde kipfilet uit de tandoor bereid in een milde saus van tomaat, room en boter
      Rogan Josh - Traditioneel lamsvlees gerecht in kerriesaus met uien, tomaat en gember
      Indiase vis curry - Heerlijke visfilet bereid in een delicate kerriesaus met uien, tomaat en gember
      Aloo Mattar Paneer - Een authentiek combinatie van aardappel, doperwten en huisgemaakte Indiase kaas
      Royal Tandoori Mix Grill (+5,50) - Kennismaking met een overheerlijke combinatie van tandoori murgh, chicken tikka, seekh kebab en bottie kebab
  • Nagerecht
    • Mango mania - Heerlijke mango ijs bereid van alphonso mangos
      Kheer - Indiase rijstpudding met cardemom
      Koffie/thee

Over het restaurant India Port

Proef de smaak van India

Gelegen aan de historische Oude Gracht vind je een stukje cultuur uit India. Droom weg bij de serene sfeer en de exotische geuren. Terwijl je ontsnapt uit de drukte van het dagelijks leven, zetten de chefs authentieke, ambachtelijke gerechten voor je op tafel. De eigenaar is een ontzettend vriendelijke en gastvrije man.

Meer informatie over restaurant India Port

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag

Wai M.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
de bejegening door de gastvrouw des huizes had wat vriendelijker gemogen. Zij leek zich opgejaagd te voelen. Verder geen bijzonderheden aan te merken
egbert L.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Alle gerechten bestaan uit heel veel saus en heel weinig vlees/vis.
Maar met mooi weer op het terras aan de gracht......, er zijn weinig mooiere plekken te bedenken ♥
Wea S.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Super lekker gegeten :-D
Tom L.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Geweldig lekker gegeten! Het eten was heerlijk gekruid, super mals en ook lekker pittig. De prijs voor een menu is normaal (31,50 voor een 4 gangen menu), maar je krijgt ook een enorme hoeveelheid eten, dus dat is lekker!
Ga hier vooral heen als het lekker weer is en je aan de gracht kan zitten, want de sfeer binnen is niet geweldig. Buiten kan je lekker genieten van het zonnetje en alle andere mensen die aan het uit eten zijn. Ik kom hier zeker terug!
Han B.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Ik had gereserveerd, maar de reservering was niet bij het restaurant bekend. Ik kreeg van Iens wel bevestigingen, maar het restaurant blijkbaar niet.
Fizaal M.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Het eten is heerlijk
Šárka R.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Excellent food and service!
Frithjof D.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
het vegetarische menu viel tegen. een lekker soepje, droge tussengerechten. een zout hoofdgerecht en en erbarmelijke espresso
Mirjam Bina D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Service with a Smile! Door het heerlijk eten en de fantastische service waan jij je in India! Bina (DNA India fb groep).
Nandita S.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Heerlijk gegeten! Wij hadden met een groep allerlei kleine gerechten, heel gezellig om met zijn alle te delen maar vooral erg lekker!
Aanrader is de kiptandoori, heerlijke malse kip bereidt in een kleioven, topgerecht!!
Maar niet overdreven als ik zeg: echt alles wat Heerlijk!.
De manager is een topvent met een hart van goud!!!!
Voor een culinaire Indiase beleving vind ik The Port of India de allerbeste van Utrecht!
Satyaphula V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Wat zijn wij ( DNA India ) gisteren hartelijk ontvangen en een super service!!! Om 17:20 bellen of er plaats is voor +/- 30 personen was geen probleem!!! De eigenaar had een super oplossing omdat het nogal onverwacht was, alles geserveerd in buffetvorm! Al met al heerlijk gegeten en genoten! Een dikke pluim voor iedereen die bij India Port werkt!! Namaste ????????????????????
Nandita S.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Wij kwamen onverwachts met zo'n 30 personen, ( allemaal Indiërs), eten. Geen enkel probleem!
Wat een heerlijk Indiaas eten!
Verschillende kleine gerechtjes wat heel gezellig is om met elkaar te delen.
De kiptandoori is mijn persoonlijke aanrader! De kip was zo mals en sappig met de heerlijke smaak van de tandoori kleioven.
De manager wil ik via deze weg nog in het bijzonder bedanken. Topvent!
Ik kom gauw terug!
Girija N.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Om 17:20 bellen of ze per direct nog plek hebben voor 20-3 man. Tot mijn verbazing kan het. We gaan er heen en worden allerhartelijkst ontvangen. Wanneer ik zeg dat uiteindelijke hoeveelheid personen niet zeker is, maakt dat niets uit. Minder is goed. Meer is goed. We zijn welkom. En wat voelen we ons welkom. We zitten in een gedeelte dat voor ons zelf is. Uiteindelijk zijn we met zo’n 30 man. A la carte wordt een beetje lastig, dat is te begrijpen met zo’n grote groep. Tegen een nette prijs wordt ons een buffet aangeboden. Verschillende voorgerechten. Verschillende hoofdgerechten. Onder de 30 man maar 1 vegetariër en zelfs daar wordt rekening mee gehouden. Het eten is heerlijk, divers en uitgebreid. We zitten te genieten. Wat een top restaurant op een mooie locatie!
Last but zeker not least: een enorm dikke shout out naar Happy, de baas (?) die ons de hele avond voorzag van grapjes, drankjes, praatjes en mooie daden. Wat een fantastische man, wat een gastvrijheid straalt hij uit. Deze man heeft absoluut hart voor zijn zaak, maar misschien nog wel meer voor zijn klanten. Held!
Linnie M.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Locatie: erg mooi! De sfeer sluit erg aan met wat ik verwacht van een Indiaas restaurant. Het overtrof zelfs mijn verwachting.

De bediening en service: erg hartelijk, nauwkeurig met allergiën en betrokken. Aanrader!
Corine G.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Lekker en gevarieerd eten. Het was boven verwachting.
Helène G.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Een aanrader, heerlijk gegeten, wij zaten in het grotere gedeelte heel comfortabel, het naastgelegen andere deel van het restaurant was klein en erg benauwend.
Maar eten was voortreffelijk!!
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Prima eten voor een eerlijke prijs, mag wel iets authentieker (indiaas) maar lekker. Jammer dat het wat rumoerig is als het vol zit (populair) maar verder prima.
Marcel P.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Geweldig Indiaas eten en vriendelijke bediening
Friendsz J.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
De mixed grill als voorgerecht vonden we zeer goed smaken. De butter chicken was subliem. De chicken madras was wat eenvoudig. Verder erg lang wachten op het eten en een vrij beknopte, standaard Indiase menukaart, wat je in ieder ander Indiaas restaurant kunt vinden.

Ondanks de minpunten vonden wij het eten echt heerlijk, dat was het wachten wel waard!
Gerjanne V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Heerlijk gegeten met de AH actie. Wij werden vriendelijk ontvangen en direct geholpen. Het eten was lekker en pittig, het naanbrood naast de curry is een aanrader. Leuk om deze plek te leren kennen!